'Ajax wilde Tadic eerder halen, maar maakte geen kans tegen geweld uit Engeland'

    'Ajax wilde Tadic eerder halen, maar maakte geen kans tegen geweld uit Engeland'

    donderdag 21 juni 2018 om 18:36

    Ajax heeft onder Frank de Boer al geprobeerd om Dusan Tadic naar Amsterdam. De Amsterdammers konden in 2014 echter niet op tegen Southampton, de club waar Tadic FC Twente voor verliet.

    Dat schrijft De Telegraaf, dat donderdag groot uitpakte met het nieuws dat Ajax een persoonlijk akkoord heeft bereikt met Tadic. Ajax en De Boer waren in 2014 al gecharmeerd van de Servische middenvelder van Southampton, maar maakte toen geen kans. Southampton was in staat om én meer te betalen voor Tadic én hem een hoger salaris te bieden. 

    Het salarisplafond van één miljoen euro was toen nog niet doorbroken en bovendien was de financiële situatie van de club nog niet zo rooskleurig als nu, schrijft De Telegraaf. Inmiddels is er veel meer mogelijk in Amsterdam, maar toch moest de club een behoorlijk aantal 'rekensommetjes' maken om Tadic naar Amsterdam te halen.

    Ajax hoopt een deel van de transfersom van Hakim Ziyech, die naar alle waarschijnlijkheid vertrekt uit Amsterdam, te kunnen investeren in de afkoopsom voor Tadic en zijn persoonlijke eisen.

    Lees ook'Ajax bereikt akkoord met Tadic en breekt clubrecord voor Ziyech-opvolger'

    Plaats een reactie

    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 18:41
    Precies, als je veel vangt voor je verkochte spelers dan kun je een stukje van die inkomsten reserveren om tekengelden aan spelers te betalen waardoor je het aantrekkelijker maakt om te komen.

    Ik weet niet hoe het belastingtechnisch zit? Valt zo'n tekensom gewoon onder standaardloon of zouden hier constructies voor bestaan, zodat dit als bonus uitgekeerd kan worden en er dus minder belasting betaald hoeft te worden?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27093
    donderdag 21 juni 2018 om 18:43
    Interessante vraag.
    Ik hoop dat Slop dat even uitzoekt.
    Zulke tekensommen hebben ze in geen jaren betaald.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:01
    Zullen ze ongetwijfeld allang weten hoe je een mooie constructie kunt bedenken voor spelers.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27093
    donderdag 21 juni 2018 om 19:04
    Ja tuurlijk. Bij een lagere tekensom wil je ook de beste constructie
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1078
    donderdag 21 juni 2018 om 22:17
    Daarom zijn Overmars en Slop bij deze transfer betrokken.
    Belastingtechnisch hoeven wij dit niet uit te zoeken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27093
    donderdag 21 juni 2018 om 22:21
    Haha lekker hoor Bertus.
    Ja, daar ben ik zo blij mee he.
    Ik voel me ook een stuk relaxter sinds ze Veldmate aan hebben genomen om in Zuid Amerika te scouten.
    Als ze mij zouden vragen zou ik geen idee hebben.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 18:45
    Als het wordt uitgekeerd bepaalt de hoogte van het bedrag hoeveel je mag aftikken. Dan maakt het niet uit hoe het genoemt wordt.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:01
    Is dat zo? Volgens mij drukken bankiers dikke bonussen achterover en betalen ze daar echt niet het hoogste tarief loonbelasting over.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 19:05
    Als ze het laten uitbetalen wel degelijk. Daarom krijgen ze de waarde vaak ook (deels) in aandelen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:08
    Dus je wil beweren dat er helemaal geen constructies bestaan? Geloof ik niks van, zeker niet nu we ook nog eens een belastingparadijs zijn voor brievenbus BV's.

    Zouden ze Tadic aandelen geven en dividend gaan uitkeren, daar wordt nu toch mee gerommeld?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 19:09]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 19:11
    Jij hebt het over de bedrijfsvoering van een bedrijf en ik over werknemers. Tenzij Tadic de Tadic B.V. enterprises heeft ondergebracht waar Tadic eigenaar is en alle activiteiten zijn ondergebracht. Kleine kans maar zou kunnen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:17
    Volgens mij zijn voetballers al tijden BV's, maar goed, boeit verder ook niet heel veel, er is best wel iets te verzinnen voor die arme jongens om nog wat over te houden. ;-)
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 19:23
    Je krijgt in NL 2 miljoen tekengeld dan mag je iets minder dan de helft houden. Worden jij of ik ziek dan vreten we er van. Prima deal!
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:26
    Ja, ware het niet dat er jaarlijks miljarden door de plee gespoeld wordt door de overheid en jij en ik nog steeds van kunnen vreten als het minder dan 50% zou zijn.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 19:29
    Klopt, zoek een land waar het beter is!
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:42
    Bestaat niet, overal maken ze er een zooitje van, hier wellicht het minste al zijn er landen om ons heen die in potentie misschien wel beter zijn om te wonen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:42
    Overigens een slap verhaal natuurlijk, alsof je niet beter zou mogen eisen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 20:05
    Hoe kan beter eisen voorkomen dat een regering fouten maakt? Voor iedere scheet die iemand dwars zit is er een actiegroep. Gaat veel te goed hier maar we zien het niet.
    Vind ik leuk
    JustH +14899
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:21
    gaat hier hartstikke goed, maar niet voor iedereen.
    Vind ik leuk
    Guust +5505
    donderdag 21 juni 2018 om 21:47
    Ja en tegenwoordig gewoon via buitenlandse afdelingen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 18:49
    Sowieso erg wanhopig om een speler te halen voor 17 miljoen die dit jaar 30 wordt.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:00
    Sowieso erg jaloers om zulke uitspraken te doen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 19:45
    Ff serieus.
    Een speler van bijna 30 voor 17 miljoen is toch de wanhoop nabij?
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:49
    Nee, een topspeler die nog in de PL mee kan die naar Ajax komt, dat is wanhoop nabij voor de concurrentie.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 19:56
    Is hij de grote verlosser dan?
    Goede speler hoor en een verrijking voor de eredivisie , maar gezien zijn leeftijd niet lang houdbaar.
    Om daar 17 miljoen voor neer te leggen is absurd.
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 20:03
    Hij is niet de verlosser, hij is een stuk in de puzzel. Tagliafico was ook zo'n stuk en daarnaast moet er achterin nog een oudere speler bijkomen. Daarnaast hebben we Labyad erbij, niet iemand waar ik super fan van ben, maar die doet het beter dan al die talenten die we op de flanken hebben gehad de laatste jaren, die waren allemaal wisselvallig.

    In het totaal plaatje heb je dan gewoon een goed team die eindelijk beter in balans is, naast geweldige talenten de Ligt, de Jong, van de Beek, Neres en Dolberg heb je dan oudere spelers die er moeten staan zoals Tagliafico, (mogelijk) Magallan, Tadic en Labyad naast oudjes Schone, Huntelaar, Siem.

    Stukken beter dan afgelopen jaar waarbij meer dan de helft nog niet eens een heel seizoen als prof op het hoogste niveau in de benen hadden.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 20:51
    Ok, dus nu durf je wel uit te spreken dat ajax kampioen word?
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 21:01
    De selecties zijn nog niet rond, dus het is nog wel erg vroeg om me dat nu te vragen, maar als Ajax Tadic, Magallan en nog een aankoop erbij krijgt dan hebben we zeker een hele goede selectie waarmee we kampioen moeten kunnen worden, dan is het alleen nog afwachten hoe goed de andere twee zijn en of we daar dus een gedegen concurrent in moeten zien.

    Dus ja, vraag het me ergens in Augustus/September en ik geef je graag een voorspelling, zoals ieder jaar.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 22:51
    Fair enough
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:47
    ik voorspel gewoon dat PSV kampioen word
    ik kan er goed helemaal naast zitten , maar je moet als supporter altijd vertrouwen hebben in je club
    en na dit WK zal Messi wel in de aanbieding zijn , en die gaat John de Jong met zijn uitgebreide Barca netwerk gewoon ff halen voor ons
    en anders bied de gemeente Eindhoven hem gewoon een baan aan als parkeerwacht , betalen hem 200 miljoen waarmee hij zich vrij kan kopen bij Barca ;-)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 07:59]
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 19:08
    Je bent pas wanhopig wanneer je een speler moet kopen met een speciale constructie... waardoor je straks heel veel miljoenen moet afstaan... omdat je als topclub niet het benodigde geld zelf kan betalen....
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 19:15
    Dat wat Ajax nu dus doet met Tadic?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 19:24
    Ajax geeft dat geld uit eigen kas aan de club.... die hoeven geen 40% af te geven wanneer ie wel wordt doorverkocht..... bonussen aan speler(s) betalen is heel normaal.... hele andere deal dus voor Ajax....in een keer kopen met eigen geld zonder eerst een deal te moeten maken dat er later 40% afgestaan moet worden.... zoals met Bruma toen ook al het geval is geweest in Eindje.....
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    donderdag 21 juni 2018 om 20:09
    Klopt Jens, Ajax draagt bij een toekomstige transfer af aan Tadic en de voorwaarde dat er na twee jaar wordt meegewerkt aan een toekomstige transfer. Is inderdaad een hele andere contructie behalve dat Ajax zelf bij aankoop meer op tafel legt.
    Vind ik leuk
    Echt? +1717
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:40
    Het is ook helemaal geen discussie of Ajax het meeste geld heeft. Ze doen er alleen al jaren helemaal niks mee, prima toch? Buiten Amsterdam kunnen we alleen nog maar lachen om wzawzdb en ons afvragen hoe lang ze dat nog durven volhouden.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5150
    donderdag 21 juni 2018 om 20:11
    Je hoeft straks 0% af te staan want dan is hij te oud en wil niemand hem hebben. Dan doen ze het in eindje een stuk beter. Of zijn ze een eindje verder.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 20:19
    of in Eindhoven hebben ze veeeeeeeeel minder geld....dat ze geen speler van 17 miljoen kunnen kopen met de kans dat er niks op verdiend gaat worden....
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5150
    donderdag 21 juni 2018 om 21:48
    Wij verdienen titels. Niet onbelangrijk in de sport. Niet te vergelijken met jouw club want dat is een ijskoude b.v. Succes met alle miljoenen. Ik ga nog een eindje de titel vieren.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1923
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:17
    Wat maakt het nou uit hoe je een speler koopt....het gaat erom dat je hem haalt. Wat wordt jij nou wijzer van al dat geld van Ajax....juist...helemaal niets....net zoals de prijzen van Ajax afgelopen 4 jaar. Nu haalt Ajax Tadic en iedereen doet net of ze Messi binnen hebben gehaald. Ik vind hem op het WK niet echt opvallen evenals afgelopen seizoen...het is niet zomaar dat hij weg mag
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:21
    Ze wilde Tadic niet kwijt..... ze wilde zelfs zijn contract verlengen maar hij kiest voor Ajax.... omdat zijn clausule 17 miljoen euro is.... en Ajax die gaat betalen kunnen ze niks doen om het tegen te houden.....
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1078
    donderdag 21 juni 2018 om 22:21
    Natuurlijk Spaanse mug, wat dom van Ajax toch.
    Altijd negatief blijven, ook al gebeurt er iets ten goede van Ajax.
    27 miljoen betalen voor Klaassen, dat is slim.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12073
    donderdag 21 juni 2018 om 22:56
    Ach Bertus, je bent vrij hier je mening te verkondigen en een andermans mening te interpreteren als negatief.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9292
    donderdag 21 juni 2018 om 19:21
    Volgens mij doe je gewoon inkomstenbelasting en zal het wel in box 3 vallen als eenmalige schenking ofzo.
    Nog altijd beter dan schijf 3 van box 1.

    Ach al gaat er 60% af, ze verdienen toch allemaal teveel...
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:24
    Veel te veel, maar ik zou ook niet blij worden als ik de helft van een miljoenen bedrag mag inleveren, in Turkije zijn die bedragen allemaal netto.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1078
    donderdag 21 juni 2018 om 22:24
    Daarom gaat daar de Turkse Lira al jaren in een duikvlucht naar het nulpunt.
    Als je in Turkije gaat spelen moet je een contract in dollars of Euro's hebben, anders ben je slecht af.
    Vind ik leuk
    cheeks +3495
    donderdag 21 juni 2018 om 20:23
    Voor salarissen boven de miljoen en voor tekengelden en bonussen moet de wergever een extra belasting betalen van 150%. Werkgever, niet werknemer. Hier heeft PSV, ook namens Ajax en Feijenoord, al een rechtzaak tegen aangespannen. Maakt de NL clubs onmogelijk om nog te kunnen concureren met het buitenland. Omdat deze extra belasting was ingevoerd om de hoge bonussen e.d. van bankdirecteuren tegen te gaan. Echter verloren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 20:56
    Ow ja dat is ook nog eens zo. Maar wel ondertussen een belastingparadijs worden voor multinationals met een brievenbus ergens in Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:41
    Is het zo bergafwaarts gegaan met Tadic, dat hij in de eredivisie gaat voetballen? Als hij nog wel wat kon, dan het een pl team hem wel opgehaald.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:45
    Dat valt nog reuze mee, hij heeft afgelopen seizoen vrijwel alles gespeeld. Wel is het zo dat ze een heel teleurstellend en stroef seizoen hebben gedraaid en dan komt een creatieve speler als hij ook minder uit de verf, maar hij kan absoluut nog wel voetballen.. Zeker toen het erom ging spannen de laatste fase van de competitie liet hij nog hele goede dingen zien.

    Ik weet niet precies waarom hij naar Ajax wil als het doorgaat, maar hij had gewoon in Engeland kunnen blijven en is daar ook nog goed genoeg voor.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    Foebele +53682
    donderdag 21 juni 2018 om 19:02
    Of hij heeft geen zin in degradatievoetbal bij Southampton wat niet meer het team is wat het was onder Koeman en dus verkiest hij spelen voor de titel in de Eredivisie en Europees voetbal boven dat .
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1078
    donderdag 21 juni 2018 om 22:27
    Lekker bij de nummer 13 van de PL gaan ballen of voor een prima salaris bij Ajax gaan ballen met 100% meer kans op Europees voetbal als de nummer 13 van Engeland.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 06:45
    Misschien wil hij zich weer in de kijker spelen. Even half jaar zijn best doen en weg. Hij ziet ook Kluivertje naar Rome en niks gepresteerd.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 06:46]
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    donderdag 21 juni 2018 om 18:44
    Boeiend nieuws van de Telegraaf.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 21 juni 2018 om 18:46
    Eerst Ziyech en nu Tadic van Twente... Ajax is stiekem altijd een beetje Twente fan geweest 😋
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    donderdag 21 juni 2018 om 18:54
    Oh ja zijn die 2 van Twente of is het waren van? ;)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 21 juni 2018 om 18:58
    Niet relevant iedere leek weet wat ik bedoel😁
    Vind ik leuk
    Echt? +1717
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:42
    Net zoals Twente altijd beetje Feyenoord fan is geweest.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 21 juni 2018 om 19:02
    Theo jansen
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 21:28
    Ten Hag
    Vind ik leuk
    Butsbal +14987
    donderdag 21 juni 2018 om 18:47
    En omdat t niks is, zit er nou geen Engelse club meer achter aan
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    donderdag 21 juni 2018 om 18:47
    Ik lach mijn broek van mijn hol af als Ziyech niet weg gaat.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 21 juni 2018 om 18:51
    Ziyech en Tadic kunnen gewoon samenspelen gevaarlijk duo lijkt me..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:52
    Dan hebben ze alsnog 150 miljoen euro extra op de bank staan.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14987
    donderdag 21 juni 2018 om 19:25
    Op de verkeerde bank
    Vind ik leuk
    Utca030 +12190
    donderdag 21 juni 2018 om 18:53
    Hahaha dan ze kluivert volgend jaar weer terug kopen.
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    donderdag 21 juni 2018 om 19:09
    Jur ik óók..hebben we 2 van die sterspelers!.. dát bedoelde jij neem ik aan ook?!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    donderdag 21 juni 2018 om 19:42
    Dat zal het zijn, lekker je salarisplafond doorbreken en dan niemand meer weg. Een middenveld van 8 man en onvrede over de salaris verschillen. Straks geen cl kwalificatie en dan is de bankrekening gauw weer leeg.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:25
    Beetje prehistorische gedachtengang hoor:)
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    donderdag 21 juni 2018 om 21:16
    Alles kan hè, nu zou het wel heel toevallig zijn maar toch.
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    donderdag 21 juni 2018 om 22:36
    Jur jij denkt dat? ..ik kan je geruststellen dat dat voorlopig écht niet gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    donderdag 21 juni 2018 om 23:13
    Het salarisplafond is aangepast toch? Nu stellen spelers ajax dus voor de keuze; of ik ga ook veel beter verdienen of ik ga. Simpele conclusie.
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    donderdag 21 juni 2018 om 23:24
    Klopt dat hebben ze weloverwogen iets aangepast zodat ze in NL met iedere club kunnen concurreren. Als een speler uiteindelijk perse naar het buitenland wil hou je die toch niet tegen. Meestal staat daar weer een hoge vergoeding tegenover. Zo werkt het tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:27
    Ik ben bang dat je bv. 3 spelers 2 miljoen per jaar geeft en de andere 8 ( even uitgegaan van een basis opstelling ) 500.000 je scheve gezichten krijgt in je selectie. Als er nu echt een wereldtopper bij zou zitten waarvoor je een uitzondering maakt a la, maar niet met de huidige selectie.
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:25
    Bij iedere club heb je salarisverschillen en scheve gezichten net als in het gewone bedrijfsleven.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:44
    In het bedrijfsleven word je salaris gebaseerd op ervaring en diploma's. Als een Tadic bv. 2 miljoen krijgt en een Schöne bv. 750.000 krijg je daar gegarandeerd gezeik mee. Er zitten bij ajax geen wereldtoppers ( daarmee bedoel ik spelers die al wat bewezen hebben ) en dus gaat dat imo niet werken.
    Vind ik leuk
    Pimman +2909
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:32
    Wat ik al eerder zei daar hebben ze oa ook bij PSV en Feyenoord mee te maken. Dat 'gezeik' maak je bij alle clubs mee dus dat zijn ze écht wel gewend hoor..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:48
    Heel goed en die kluivert moet oprotten land verrader
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 18:53
    Land verrader nog wel?
    Kan je even doorgeven dat je moeder/tante broederliefde wel iets te letterlijk heeft genomen.
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 18:51
    Ik zou dit een zeer slechte aankoop vinden van Ajax.
    - 17 miljoen is veelste veel geld (we hebben gezien wat een hoog transferbedrag voor druk kan veroorzaken, met name in Nederland met Sulejmani). Tadic is echt dit niet waard, dan vond ik Sulejmani het meer waard, ik vond hem aantrekkelijker voetballen. Plus het feit dat Sulejmani jong was en je theoretisch het geld terug kon verdienen. Tadic is al 29, dus een transferklapper gaat die niet meer maken.
    - Torenhoog salaris en gaat de verhouding helemaal scheef brengen, met name als die gaat tegenvallen. En je gaat hoe dan ook meer spelers krijgen die meer willen verdienen en die zien dat boven miljoen mogelijk is. Dus op lange termijn kan je gewoon bij elkaar miljoenen extra salarispost hebben door meerdere spelers.
    - Zo indrukwekkend was en is Tadic niet.
    - Je hebt juist op de flankenpositie een hele goede nodig, die een man voorbij kan, is keer de achterlijn haalt en een voorzet kan geven. Nu ga je weer eentje halen die naar binnen komt. Dus nu heb je straks met Neres, Labyad, Dolberg/Huntelaar en Tadic, 4 mensen in het strafschop gebied, makkelijker kan je het voor de verdedigers niet maken.
    - Niet alleen verspil je geld aan Tadic, maar je maakt huntelaar en dolberg ook meteen half keer zoveel waard. Potentie van synergie in een team, met name in de aanval vernietig je gewoon.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 21 juni 2018 om 18:55
    Je tekst staat vol onjuistheden sorry. 17 miljoen vind ik ook teveel ik betwijfel dat bedrag. Het is juist goed dat Ajax afstapt van het salarisplafond dan kun je zulke spelers als Tadic halen.. die hebben ze nodig en wat is er mis mee dat hij veel meer betaald krijgt als een jong knulletje? Ik snap die ophef niet alsof iedereen elkaar napraat
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:31
    Welke onjuistheden?

    Je snapt mijn punt niet, een salarisplafond is erg goed en zorgt er naar mijn mening ervoor dat spelers niet nog belachelijkere salarissen krijgen (het is al te gek voor woorden dat een voor de maatschappij nutteloos individu een miljoen kan verdienen, maar laten we het dan aub daarbij houden).
    Maar dat was eigenlijk niet mijn main point. Mijn main point was dat zo'n salaris plafond alleen doorbroken moet worden voor een speler met echte exceptionele kwaliteiten, dus of dat hij het hele team beter laat draaien of dat hij individueel echt dingen kan beslissen. Tadic is geen van beiden, zelfs niet voor eredivisie begrippen. Ik vind Tadic net als Ziyech, net niet. En dus ook net niet het salaris van een sterspeler waard. En bij Tadic heb je helemaal geen garantie dat die het net-niet niveau gaat halen.

    Je krijgt gedonder omdat als het verschil te groot is, dan gaat zo'n jonge speler als Frenkie of De ligt protesteren. Want het verschil tussen hun en zo'n net-niet speler is niet zo groot. Plus De Ligt en Frenkie vertegenwoordigen zelfs nog potentie en ook een restwaarde bij verkoop. Dus bij hun is een exceptioneel salaris meer verdient.

    Omdat je mijn punt niet begreep, zal ik het met heel simpel voorbeeld duidelijk maken: Je gaat niet geld lenen of belachelijk veel geld uitgeven (in proportie met je salaris) aan een feestje of vakantie (eenmalige uitgave/plezier) maar wel aan een investering waar je het of eruit kan halen of er in iedergeval over lange periode wat aan hebt (denk aan studie of huis). Dus relatief gezien zal je meer geld lenen of uitgeven aan een studie of huis dan aan een vakantie.

    Tadic is geen investering, aangezien hij niet ZO goed is en ook niet ZO groot verschil gaat maken dat hij het verschil maakt tussen eerste of tweede plaats of CL of geen CL (waardoor je kan zeggen dat hij zichzelf terug verdient) en hij is al zo oud, dat hij geen restwaarde vertoont over 2 a 3 jaar.

    Conclusie alle grote talenten gaan een hoger salaris eisen en je bent zo extra miljoenen aan salaris kwijt om de rest te vrede te houden.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    donderdag 21 juni 2018 om 22:08
    Wat jij zegt is jou perceptie van waarheid, ontspan. Ajax zal in jou optiek altijd net-niet spelers hebben. Tadic is een geweldige aankoop voor Ajax. Ze hebben zoveel transfergeld binnengeharkt dat je je mag afvragen wie daar allemaal profiteren. Zulke transfers als Tadic moet Ajax doen, juist om spelers als Frenkie de Jong en De Ligt beter te maken. Vergeet niet dat talent slechts een onderdeel is van een succes hebben
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 19:09
    Onzin vergelijking met Sulejmani! Tadic heeft al laten zien met die druk om te kunnen gaan! Je slaat de plank volledig mis. En te duur? Kluivert één jaar contract 18 miljoen verkocht, dus Tadic kwaliteiten voor 17 miljoen, welkom in het hedendaagse voetbal! We verkopen nog altijd voor meer, en met zulke ervaren spelers met die kwaliteiten daar hebben we vooral in Europa veel baat bij!
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:34
    Sulejmani had wel grotere potentie en kans dat je hem voor meer kan verkopen.

    Net als met kluivert, Rome betaalt 18 miljoen omdat er kans bestaat dat hij over paar jaar 25-30 mil waard is. Of misschien wel 40+ (betwijfel ik, maar wie weet).

    Tadic ga je nooit meer verkopen voor 15+.

    Tadic laten zien om te gaan met de druk? Als je alleen al naar zijn statistieken kijkt, dan zou je al bedenkingen hebben. Noch maar te zwijgen dat hij met zijn club bijna gedegradeerd was en het feit dat geen enkele andere club hem wil.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:42
    Reacties van Southampton fans zeggen genoeg, heeft het daar goed gedaan vooral onder Koeman! Dus hij liet toen idd zien met de druk van zijn prijs kaartje om te kunnen gaan.. En is niet gek als je ziet hoeveel goede spelers daar weg zijn gegaan dat Southampton in de zware PremierL het lastig kreeg.

    En dit is een investering niet om hem voor meer te verkopen, dat doen we al genoeg, dit is een investering om kampioen te worden, en om in Europa goed voor de dag te komen! En of er andere clubs interesse hadden/hebben weten we niet, hij heeft al vroeg laten weten wel oren te hebben naar Ajax.

    Geweldig als hij komt! Geweldige aankoop!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:45
    En zelfs in die goede jaren heeft hij weinig gescoord en zijn assists zijn al helemaal niet om naar huis toe te schrijven.

    Het kan snel omslaan met verkopen, dat is al vaker gebeurd. Met meerdere eredivisieclubs, ook met ajax.


    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:52
    In zijn jaren 20 goals, 27 assists, en vaak betrokken bij aanvallen waar goals uitvielen, vaak was hij daar de belangrijke schakel in, dus waar heb je het over? En wat omslaan? Waar heb je het allemaal over, feitelijke onjuistheden lees ik wellicht een tikeltje jaloers dat hij naar Ajax komt, en daarom maar zoeken naar dingen die er niet zijn om het enthousiasme te bedaren hier haha
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:06
    Zozo wat een aannames, jaloezie nog wel. Dan kan je toch echt teleurstellen, maar dat speelt hier geen enkele rol. Als je beetje verstand hebt, snap je waar ik nu naar hint.

    En hoe zit het met de afgelopen, pakweg 3 a 4 jaar?
    En die assists kwamen grotendeels niet uit voorzetten, en ajax is juist gebaad bij een speler die het veld breed houdt.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 21:15
    Jij hebt hem duidelijk niet gevolgd, zoveel aanvallen die door hem worden opgezet in een wedstrijd! Met hem kan je zoveel kanten op, op veel posities. We halen een speler met veel PremierL ervaring, en vooral in de Eredivisie zal hij niet al te veel problemen hebben om goals en assists te bewerkstelligen..

    Geweldige aankoop voor Ajax!
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:23
    Ik betwijfel het en had veel liever een lekkere creatieve zuid-amerikaan gezien of zuid-europese voetballer En liefst eentje in de categorie 24-26.
    Eentje die wel met zijn goede been op de goede flank staat.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 21:28
    Ik ben blij met Neres 14 goals 11 assists, Labyad bij Utrecht 15 goals 9 assists vooral ook in de grote wedstrijden voor Utrecht liet hij het zien.
    En dan Tadic erbij die gaat ook voor veel assists zorgen ik ben er blij mee. En ieder zijn mening alleen wat je allemaal aanhaalde ook met Sulejmani enz, vind het allemaal niet echt relevant en ook niet met elkaar te vergelijken...
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 19:39
    Bijna al je argumenten raken kant-nog-wal.
    Gearriveerde speler, dus waarom gaan jonge spelertjes ook zeuren en gaan de verhoudingen scheef staan?
    Hij komt binnen als een vedette, want hij was de eredivisie al ontgroeid.
    Huntelaar is al niks meer waard. Tadic kan op beide flanken en als aanvallende middenvelder, dus hoezo zou dolberg minder waard worden? Hij geeft juist prima voorzetten door zn prima trap.
    Sulejmani aantrekkelijker voetballen?
    Die heeft nooit het niveau van tadic gehaald en zal ook nooit gebeuren..

    Sorry, maar heb zelden zoveel onzin gelezen.

    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:40
    Sulejmani heeft bij heerenveen een veel hoger niveau gehaald dan Tadic bij groningen en sulejmani vertoonde grote potentie.

    Frenkie de Jong, De ligt en noem ze maar op, gaan een Tadic niet als gearriveerd zien. Tadic heeft niks bereikt + zijn club degradeerde + nooit bij grote club gespeeld + geen enkele andere grote club wil hem nu hebben.
    Noch maar te zwijgen over het feit dat spelers het geen balhaar schelen als je gearriveerd bent, het gaat om presteren. Als je niet presteert dan ben je al snel al je status kwijt. Er zijn al veel verhalen bekend waarbij bekende voetballers aangeven dat zodra een speler niet presteert er al snel aangeklopt wordt bij de directie door andere spelers, die dan ook hoog salaris willen aangezien zij wel presteren.

    Tadic en voorzetten? heb je weleens gekeken naar zijn totaal aan voorzetten of zijn totaal aan assists? Die gast is een naar binnen trekkende speler, hij is geen echte buitenspeler. Lul toch niet zoveel onzin.

    Pure kapitaals vernietiging van elke spits, zoals een Dolberg, zodra je een Neres en een Tadic hebt.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 20:43
    https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Dušan_Tadić


    Fijne avond verder
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:48
    21 doelpunten
    30 assists
    134 wedstrijden

    hahahahahah ja......... fijne avond inderdaad.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 20:55
    En in de eredivisie?
    Moeilijk he, iemand gelijk geven?
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:00
    Ow dus nu gaat het niet meer om je laatste resultaten en mag je gewoon teren om hoe het meer dan 5 jaar geleden was. Ik zou meteen robinho en pele halen dan.

    Moeilijk he, kritisch redeneren

    Noch maar te zwijgen over het feit dat Twente met hem het in die periode 6e en 3e werd, ook niet om naar huis toe te schrijven. Dus laat maar zien dat hij individueel het goed deed maar er geen synergie was.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:23
    Laten wij ons maar niet druk maken om de financiële zaken hieromtrent.
    Dat je zo een speler bij Ajax kunt zien spelen is een doorbraak.
    Fantastisch gedaan !!!!
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:35
    Als je zo doorgaat als met Neres en nu Tadic, dan moet je je wel degelijk zorgen maken.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:37
    Neres?wat is daarmee?
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 20:41
    Ik snap Sanji ook niet zo goed😉
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 20:43
    Die is zijn geld niet waard. Lozano is bijvoorbeeld beter en was goedkoper.

    Er zijn al veel verhalen bekend van clubs die snel rijk werden en snel alles kwijt raakten. Ajax heeft zelf ook is al zijn vermogen zien verdampen.

    Nu is het hard gegaan dat vermogen opbouw, maar dat kan net zo snel weer verdampen. Gaat hard als je hoog salarishuis hebt, premies en transfers.
    Kan zo omslaan als je paar jaar geen CL speelt (waar nu grote kans op is met maar 1 gegarandeerde plek, wat binnenkort wellicht naar 0 gaat) en als het je niet lukt spelers voor goed bedrag meer te verkopen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 20:56
    CL zit niet in de begroting, beter je huiswerk doen.
    Komt nog bij dat er bij Ajax op bijna constante basis meer geld binnenkomt via transfers, dan dat er geld uitgaat.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:58]
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:02
    Het gaat er niet om het in de begroting zit, het gaat erom dat 5 jaar achter elkaar geen grote transfers en geen cl en ajax gaat zware verliezen draaien als ze doorgaan met het loslaten van salarisplafond. Het feit dat ze nu een vermogen hebben en niet van CL afhankelijk zijn, komt juist doordat ze voorzichtig met aankopen waren en een streng salarisbeleid volgden.

    Nogmaals hersentjes gebruiken.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 21:05
    Jij snapt er echt he-le-maal niks van! Kan nog een hele post verspillen aan je, maar door dat bord voor je kop kom ik toch niet heen. En daarachter staat geen mens, maar een muur.
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:08
    Ja want dit is nooit eerder gebeurd.

    Feyenoord, psv.... ow en ajax, hebben nooit dit scenario meegemaakt en zichzelf diep in de shit geholpen.

    Leer van de geschiedenis ipv in een cycle te leven en alles te herhalen. Alle drie de clubs zijn financieel net zo hard gevallen als dat ze waren gestegen.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 21:14
    Gebeurtenissen uit het verleden, bieden...
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    donderdag 21 juni 2018 om 21:25
    Zegt diegene die zijn punt wilde maken met statistieken uit het verleden via een wikipedia pagina..... En ook nog eens probeerde te verwijzen naar de statistieken uit een ver verleden ipv naar de meest recente.

    Je hebt jezelf nu echt volledig gediskwalificeerd, zo jammer dit.

    Maar leuk geprobeerd, better luck next time.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    donderdag 21 juni 2018 om 23:38
    Ik denk heel erg jammer voor jou.
    Jij probeert je nu te ‘redden’
    Tadic is bijna 30 en op de top van zijn kunnen.
    Als zijn team na 1 seizoen degradatievoetbal speelt en hij daardoor een minder seizoen heeft in een competitie die drie keer zo sterk is dan de NL competitie, kun je er van op aan dat hij hier lekker gaat draaien.
    Gediskwalificeerd?
    Laat me niet lachen. Niemand is het met je eens in deze. Bekijk de statistieken nog maar eens.
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    vrijdag 22 juni 2018 om 13:55
    Nee je mag de statistieken niet bekijken, want volgens een zekere 'Mr. O': "Gebeurtenissen uit het verleden, bieden..."

    Je hebt jezelf echt volledig buitenspel gezet, telkens drogredenen gebruiken en uiteindelijk jezelf er nog mee in de staart bijten ook. Dat vind ik wel erg knap. Chapeau.

    Je bent de zwakste schakel, tot ziens.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:10
    Ja, want het bestuur van die clubs werken er nu nog steeds...
    Tadic is tadic, nu jij weer
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:07
    Cycles zijn vaak onafhankelijk van de bewindspersonen. Vandaar dat er ook businesscycles zijn.

    Dat verklaard ook waarom ajax, psv en feyenoord alle drie periodes van rijkdom hebben gekend met direct erna een periode van bijna faillesement. Dus als je beetje had opgelet, dan had je begrepen dat bij de drie er andere personen aan de macht waren en toch gebeurde het.

    Tadic is natuurlijk ouder geworden en daarnaast kan zichzelf makkelijk versleten hebben aan de PL, want zijn slechtere statistieken kan verklaren.

    Het zegt genoeg dat Tadic bereidt is om PL te verlaten voor een drastische salarisvermindering. En met name PL clubs staan bekend dat ze spelers die ook maar beetje uitblinken direct overnemen van elkaar. Ze hebben daar geld zat en als de speler niet goed genoeg blijkt te zijn heb je tenminste nog winst gepakt door de andere club zwakker te maken. Zou me dus niet verbazen als Tadic het aanzag komen dat die niet nog een seizoen PL aan kan.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:52
    Mijn was sarcastisch bedoelt 😉
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:25
    Tuuuuurlijk, maar je was al uitgespeeld dus zoveel boeit het niet.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:28
    Kijk de reacties van anderen hier. Jouw mening tegen 30 anderen.
    Komt bij dat nadat ik jou heb uitgespeeld, je over hele andere zaken gaat beginnen...
    Vind ik leuk
    Sanji +935
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:59
    Nee sorry maar je hebt me nooit uitgespeeld.
    En verder is de kwaniteit van gedeelde meningen geen indicator van gelijk hebben. Dat hebben verscheidene personen al bewezen.
    Nog maar te zwijgen over de biasedness van fans.

    Alweer een drogreden, je leert het echt nooit he.
    Vind ik leuk
    Mr. O +934
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:47
    Wij komen er nooit uit😉.
    Blijven uiteindelijk uitkomen op meningen. We speculeren, maar we moeten eerst maar kijken hoe hij daadwerkelijk gaat doen. Tot die tijd, heeft er uiteindelijk niemand gelijk, hoe je het ook went of keert en impliciet geef je dit ook zelf al aan net...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    donderdag 21 juni 2018 om 18:51
    Als dit doorgaat...nogmaals ALS dit doorgaat,dan kan je niks anders dan die Overmars heel veel credits geven dat hij zo'n speler( op die leeftijd!!) naar de ED haalt!! Maar,eerst zien en dan geloven......die Argentijn is er ook nog steeds niet!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 18:54
    Nu is ie uitgeblust, dus kan Ajax hem halen , hij is op, versleten....
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 19:06
    Onzin! 29 jaar en op het WK zagen we hem laatst weer heel goed spelen..
    Vind ik leuk
    Basik013 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 19:32
    Ofniet! , zet jij even de tv aan als servië moet spelen deze week bruno ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:41
    Hobbelde mee tegen het altijd lastige costa rica en werd na een uurtje alweer vervangen: moe, op, versleten....
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 19:53
    Idd lastige Costa Rica, zijn niet echt kleintjes meer he op een WK. En wat een onzin haha! hobbelde mee haha jij bent gewoon jaloers dat we zulke spelers kunnen halen! 36 wedstrijden vorig jaar in de PremierL, versleten zegt tie haha heerlijk de jaloezie!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:56
    Vind je het niet raar dan dat wanneer hij inderdaad zo geweldig is, dat ie niet naar een ander pl club gaat?......, 17 miljoen is daar echt niet meer dan een fooi.......
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:06
    Of ik het verrassend vind, ja en ik weet niet welke clubs nog meer interesse zouden hebben maar Tadic was duidelijk, hij wilt spelen voor de titel en CL spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 20:08
    En dan zit ie bij ajax goed volgens jou, nou mooi man!
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:11
    Bij Ajax speel je idd voor de titel, en maak je kans om te spelen in de CL of anders in de EL.

    En idd, Ajax is een mooie club ik begrijp hem zeker wel....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 20:14
    Was ooit een mooie club, nu is de club chronisch ziek, een wespennest waar spelers liever weggaan dan komen.... Nogmaals ben reeel.....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:45]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:21
    Whaha afgunst druipt ervan af, met je reeel haha!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:40
    hahahahaha.....wat een gelul toch weer....
    Anti Ajax brilletje vastgelijmd op het bolletje.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    donderdag 21 juni 2018 om 20:35
    neem het niet al te persoonlijk bruno , blufke was ook lyrisch over orejuela wobertje casiera etc etc
    Laat m heppie de peppie zijn , vind ie leuk
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:29
    Dit soort uitspraken ruiken naar angst Neman....
    Dat zo een speler straks t veld staat in een Ajax-shirt.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:34
    Ja ik lees idd ook veel angst en jaloezie;)
    Vind ik leuk
    Starkoo +598
    donderdag 21 juni 2018 om 18:56
    Twente had toen grootsheidswaanzin: ze lieten geen enkele speler naar Ajax laten gaan!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:02
    En ziyech blijft in Amsterdam,oeps
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 19:11
    Prima toch... dan nog hoeft Ajax geen zorgen te hebben.... geld hebben ze bij Ajax meer dan genoeg..... OEPSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:13
    Geld genoeg.....en jaar op jaar geen prijs,succes met al dat geld
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:22
    Das de drijfveer van Ajax geld,voetbal komt op 2e plaats.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 19:26
    Wanneer dat zo is waarom willen ze dan 17 miljoen betalen voor een speler die geen restwaarde meer heeft....? Overigens koopt PSV ook graag spelers met het idee er straks meer voor te kunnen vangen....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:35
    Das idd zo.Maar Ajax zit toch ook op de beurs
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22025
    donderdag 21 juni 2018 om 20:06
    Dat zitten wel meer clubs.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    donderdag 21 juni 2018 om 20:37
    omdat de hopeloosheid ervan af druipt de afgelopen 4 jaar
    Vind ik leuk
    Iggy +3621
    donderdag 21 juni 2018 om 20:56
    Ow ja joh?! De hopeloosheid druipt er bij jou al sinds je geboorte vanaf.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154447
    donderdag 21 juni 2018 om 20:57
    ow ja joh?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 19:38
    Goh we worden na 4 jaar eerste 4 jaar 2de. Alsof dat volgend jaar dan ook het geval gaat zijn? Vergeleken met voorgaande jaren zijn we nu wel optijd begonnen met spelers halen, met snel vervangers halen enz...

    Ajax is gewoon goed bezig nu, beetje puberaal dan van sommige om als antwoord daar op steeds over geen prijzen enz te praten, beetje arrogant ook wel toch, en arroganie hekelde jullie toch zo erg?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:43
    Reeel is wat anders dan arrogant....
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 19:49
    Dus het is reëel om het over geen prijzen te hebben terwijl Ajax goed bezig is nu, en als het rond is haalt Ajax met Tadic een hele goede speler! reëel is het als Ajax dezelfde fouten zou maken, om ook tot het laatst te wachten om vervangers te halen, dan zou het reëel zijn om te refereren naar voorgaande jaren. Nu is het gewoon flauw en arrogant....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:53
    Leuk , reeel verhaal maar wanneer dat de feiten zijn (het niet winnen van prijzen ) dan is dat een ding in ieder geval niet; arrogant......
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    donderdag 21 juni 2018 om 20:02
    Wel arrogant om dat bij elke aankoop te zeggen haha en een Europese finale die we hebben gehaald vergeten we ook maar ff voor het gemak? Je kan niet altijd 4 jaar op rij kampioen worden, hoe Ajax nu bezig is, is goed! Als jij het dan over geen prijs wil hebben als het over Tadic gaat, prima blijf vooral puberaal en niet inhoudelijk..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:42
    dat geld dan ook voor jou.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:23
    En waarom zou het nu dan wel lukken?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2238
    donderdag 21 juni 2018 om 19:25
    Als het doorgaat uitstekende vervanger voor ziyech
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    donderdag 21 juni 2018 om 19:30
    Als we Ten Hag als trainer hebben verwacht ik niet veel van de selectie. Met of zonder Tadic dat maakt niks uit. Ajax heeft een nieuwe trainer nodig die tenminste nog naar voren wilt voetballen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:31
    Neppert.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1031
    donderdag 21 juni 2018 om 19:49
    Ik zie die match ook niet tussen ajax en ten Hag. Ik denk dat TH 3 maanden krijgt om de boel naar z'n hand te zetten,lukt hem dat niet.......EXIT!!!
    Vind ik leuk
    Basik013 +377
    donderdag 21 juni 2018 om 22:27
    Mee eens! , ik zou nou eens een echt tempramentvolle trainer willen hebben en niet zon zoutzak langs de lijn ghehe.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:39
    Geen topper middelmatig
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:47
    Inderdaad , het lijkt wel of de zilvervloot alweer binnen is in A'dam, zonder dat de bal ook maar heeft gerold.
    Ook Tadic gaat Ajax geen kampioen maken, best leuke speler maar geen topper..., helaas..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 20:14
    100% gelijk bruno
    Vind ik leuk
    Tfoe +3017
    donderdag 21 juni 2018 om 20:35
    Nou we zullen zien.Dan hoef jij er in ieder geval niks meer over te zeggen.
    Ik denk er heel anders over.
    Maar dat ga je wel zien komend seizoen.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    donderdag 21 juni 2018 om 19:47
    De rekensom is toch niet zo moeilijk; zyich verkoop je voor 30 miljoen. Transfer som Tadic is 20 miljoen. Dan hou je 10 miljoen over te verdelen over 4 jaar. Ik vermoed dat Tadic het daar wel voor doet
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 19:59
    Haha bijna 200 miljoen en dan de laatste alinea... kom op zeg kan je niks beters verzinnen??
    Vind ik leuk
    Heino +43
    donderdag 21 juni 2018 om 22:50
    Ajax heeft onder Frank de Boer al geprobeerd om Dusan Tadic naar Amsterdam.Wat hebben ze geprobeerd hem te sturen of hem te halen in Amsterdam. dit is toch geen zin de helft ontbreekt
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 22:54]
    Vind ik leuk
    Linders +9
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Moet eerst nog zien dat Ziyech weg komt ,zoals hij op wk speelt niet .Tis een goede speler voor de eredivisie maar naar Roma bv ,moet ik het nog zien .Denk eerder ergens in Duitsland bij subtop.
    Vind ik leuk
    Darter 876 +527
    donderdag 21 juni 2018 om 23:20
    Al dat geluk over al 4jaar geen prijzen.... Ajax heeft meer prijzen als PSV en Feyenoord bij elkaar...
    Ik zou Assaidi ook nog halen !!!!!!
    Alleen jaloezie dat Ajax wel 17milj. Kan betalen maar de rest in Holland niet....
    Welkom bij de beste club van Nederland.....
    Vind ik leuk
    kees ee +537
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:06
    GE(we)LD, . . daar is de pers bijzonder van onder de indruk, . . maar 't voetbal op dat eiland, . . . mwahh.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ajax wilde Tadic eerder halen, maar maakte geen kans tegen geweld uit Engeland'