Everton begint met inkrimping en verkoopt verdediger aan Villarreal

    Everton begint met inkrimping en verkoopt verdediger aan Villarreal

    donderdag 21 juni 2018 om 22:36

    Director of Football Marcel Brands is begonnen met het inkrimpen van de Everton-selectie. The Toffees maken bekend dat Ramiro Funes Mori zijn loopbaan voortzet bij Villarreal.

    De 27-jarige verdediger heeft zijn handtekening gezet onder een contract tot medio 2022 bij de club uit de Primera Division. Op Goodison Park lag Mori nog tot de zomer van 2020 vast. Hoeveel met de overgang is gemoeid, is niet bekendgemaakt. Naar verluidt gaat het om miljoenen. Mori speelde sinds 2015 voor Everton, dat hem destijds overnam van River Plate.

    Mori mocht vertrekken bij Everton en stond in de belangstelling van diverse clubs. Volgens Sky Sports toonden ook Middlesbrough en het Mexicaanse Monterrey belangstelling. De Argentijn, die ontbreekt in de WK-selectie van zijn land, kwam tot 67 optredens voor Everton. Het afgelopen seizoen stond hij lang aan de kant met een knieblessure.

    Plaats een reactie

    donderdag 21 juni 2018 om 22:47
    Director of football :P.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    PRICE +32769
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Reorganisatie bij everton, Brands moet zo ook nog wat transfer geld zien te regelen naast de eerdere toe gezegde 100 miljoen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:52
    Het verbaast me nog dat in de titel nog Everton staat inplaatst van Brands.....
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:55
    Och dat gaat ook niet lang meer duren hoor. Vindt het allemaal maar weer zwaar overdreven hoe goed die Brands is...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Je zegt dat gaat niet lang meer duren maar je zegt erna , ook nog dat Brands toch niet zo goed is ?.
    Vind ik leuk
    linksback +75
    donderdag 21 juni 2018 om 23:03
    Zal zijn vrouw Marcel of Director of football zeggen?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13852
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:53
    Ach was geen slechte maar gaan hem ook weer niet missen, denk dat ie bij Villarreal beter tot zijn recht zal komen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2521
    vrijdag 22 juni 2018 om 03:36
    "Naar verluidt gaat het om miljoenen"

    Ja duhh het gaat niet om een bedrag onder de 2 miljoen, dus ja, het gaat idd om miljoenen.....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 03:36]
    Vind ik leuk
    Fr!ts +104
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:17
    Dat kindje voelt zich ook wel lekker op diens gemak gezien de foto...
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    vrijdag 22 juni 2018 om 08:40
    Dacht dat die wel oke was, maargoed misschien een ander op zijn positie op het oog.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Everton begint met inkrimping en verkoopt verdediger aan Villarreal