Opvallende uithaal van Marianne Zwagerman: 'Derksen vieze, stinkende man'

    Opvallende uithaal van Marianne Zwagerman: 'Derksen vieze, stinkende man'

    donderdag 21 juni 2018 om 22:45

    Een opvallend felle Marianne Zwagerman haalt donderdagavond bij VI Oranje Blijft Thuis uit naar Johan Derksen. Heel apart van de schrijfster en columniste. Gaat dit te ver? Frits Barend noemt het in ieder geval een 'walgelijke beschuldiging'.

    Plaats een reactie

    donderdag 21 juni 2018 om 22:53
    Wat een zuur wijf
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:55
    Je zal het steeds vaker zien komen. Stel aandachtswijven en de grootste eikels van mannen die in VIOBT gaan komen puur om hun moment te pakken en één van de drie (Genee Gijp GDerksen) beledigen.

    Hartman deed het tenminste nog toen Genee er bij was verder. Die andere twee komen naar dit programma om ze af te maken wanneer ze er even niet bij zijn.

    manmanman
    Vind ik leuk
    PRICE +32480
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Niveau dikke nul, wat haalt die vrouw zich zelf diep naar beneden,en morgen start Johan zijn grasmaaier en maait haar domme woorden zo om. Johan vang je nooit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:08]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:56
    Ja, vandaag een cliffhanger die ons nieuwsgierig maakt naar de reactie morgen, zodat we blijven kijken en zorgen dat John De Mol zijn kijkcijfers opkrikt. Inhoudelijk stelt het niet veel voor. Dezelfde formule als Utopia.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42797
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:01
    Juist. Het is voortaan elke week kassa dat iemand Derksen ff aanpakt, zodat iedereen weer voor de buis gaat zitten hoe hij gaat reageren.

    Het verbaast me (of eigenlijk ook niet) hoeveel mensen hierop serieus reageren...hebben de meeste mensen nu niet door dat dit gewoon een spel is voor het aantal kijkcijfers?

    Ik leen me daar dus niet voor en ga absoluut niet kijken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 00:03]
    Vind ik leuk
    chicken +10862
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:06
    Kijk het allang niet meer. Omdat het leuke er wel af was. En nu ze overgestapt zijn moet er een extra dimensie in. Het helpt het niveau van het programma niet omhoog. Maakt wel ruimte voor eennprogramma met wat minder slechte humor en een serieuze benadering.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2276
    vrijdag 22 juni 2018 om 03:00
    Boeit mij dat nou ik vindt prachtig en ik ben gewoon derksen fan
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14927
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:17
    Is ook voor de kijkcijfers, maar ik kijk sowieso elke maandag en vrijdag..
    Vind ik leuk
    baku +763
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:37
    en woensdag dan ?
    Vind ik leuk
    Bryanflr +25
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:25
    Oke zuurpruim. Ga lekker een boek lezen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:05
    alles voor de kijkcijfers , net zoals die gespeelde ruzie van Derksen en v/d Gijp een paar jaar geleden
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9018
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:16
    Maar wat denk je dan van VI, geen spel voor de kijkcijfers...? ha ha alles gaat om de kijkcijfers want alles gaat om geld....
    Genee heeft de pest in dat hij de kar alleen moet trekken, Gijp en Derksen laten hem mooi in de steek, het kan geen toeval zijn dat Genee toevallig steeds mensen uitnodigt die Derksen afmaken....
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42797
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:14
    Zo zie je maar weer eens:
    de slimste voetbalfans zijn PSV-fans. ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 00:14]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 06:47
    Sorry hoor, maar op mij komen jullie (zoals gewoonlijk) niet bijster goochem over. Aangezien John de Mol niets met rtl4 of vi blijft thuis te maken heeft. Jammer jongens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:07
    Ik kijk zelden naar infantiele shit op de Nederlandse tv en volg bovendien de roddelpers niet. Ben dan ook niet erg ingevoerd als het om zogenaamde BN'ers gaat. De naam John De Mol heb ik wel ergens horen vallen in relatie tot VI en kijkcijfers, maar wat nou precies zijn heldendaden zijn is mij niet bekend. Dus De Mol heeft niets met rtl4 te maken? Sorry, wist ik ook al niet, maar had ik natuurlijk wel moeten weten. Dom, dom, dom.... Mijn welgemeende excuses hiervoor ;)
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12146
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Kom op man kijk hoe hij er uitziet.
    De beste man slaapt naast een grote hond en rookt sigaren.
    Zeker wel dat hij stinkt.

    Moetie allemaal zelf weten, daar nie van
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:09]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8428
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Nou... Derksen ziet er indersaad niet uit maar deze doos ziet er toch ook niet fris uit of wel ?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12146
    donderdag 21 juni 2018 om 23:12
    Idd
    Die ernaast wel :-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:14
    Zeker waar, maar ter vergelijking.

    1 Derksen zou het ook zeggen met degene waar hij het over heeft erbij
    2 Derksen doet het in zijn eigen Vbaltalkshow. Zei in een show over Voetbal, iets wat ze "Vreselijk" vindt.
    3 Deze wilt gewoon haar shine momentje hebben omdat niemand haar columns ooit leest... Gewoon zielig

    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:18
    Ik ben het er overigens wel mee eens dat hij er zo uitziet en dat je het best mag zeggen. Ik irriteer me alleen aan de persoon en de manier erop.

    Doe dat lekker in je columns houden en ga niet naar een proggramma over iets wat je "Vreselijk" vindt puur omdat mensen er naar kijken..
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:41
    Wat maakt het nou weer uit dat hij naast een hond slaapt? Een douchebeurt en de stank is wel weg hoor!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:19
    Slaap jij ook met een hond samen in bed dan? Zo baas zo hond-:)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89066
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:40
    :Lepeltje lepeltje.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:56
    Lepeltje Lepeltje worden al je zintuigen geprikkeld
    Vind ik leuk
    Guust +5518
    donderdag 21 juni 2018 om 23:51
    Heeft hij geen last van muggen ten minste.
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    donderdag 21 juni 2018 om 23:12
    Ja das andersom natuurlijk ook altijd het geval dat ze iemand afzeiken die er niet bij is. Tja als jezelf altijd met een hakbijl om je heen slaat moet je niet verwachten dat ze met een spelt terug gaan steken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:48
    Ze behandelen gewoon de mensen in het het nieuws. j.o.r . Stond zelf in de vi. En dat derksen daarop reageert is de formule van het programma.

    Net als dat ze de ene week zeggen dat pietje ka u tee speelt en de week erop goed. Dat komt omdat ze reageren oo wat ze nu zien.

    Net als dat ze van persie afkraakte en nu ophemelen. Omdat van persie zich toen belachelijk opstelde als aanvoerder van oranje en zich nu perfect presenteert

    Dat hij het zegt als ze er niet bij zijn is omdat niemand aan tafel durft als johan er zit. das al jaren zo. johan is echt niet bang het in je gezicht te zeggen. Marco van basten is 1 vd weinigen geweest die de confrontatie aandurfde. En toen kreeg je vuurwerk aan tafel.
    Vind ik leuk
    Lucatonio +1415
    donderdag 21 juni 2018 om 23:15
    Tis toch geweldig... bij Humberto worden er de hele week veren in de reet gestoken die man was na die laatste vrijdag net een pauw. En deze heren worden een maand lang beledigd door 3de rangs polderacteurs. RTL wordt als ze niet oppassen het nieuwe SBS6.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:15]
    Vind ik leuk
    chicken +10862
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:10
    Een dikke like voor je laatste zin. Het is dat ik er maar 1 geven kan...

    De commerciëlen zien de omzet dalen blijkbaar.. misschien eens goede programma maken daar ipv gooise vriendjespolitiek.
    Vind ik leuk
    Bertus +4954
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:20
    Waarom wordt zo'n vrouw trouwens uitgenodigd?
    Geeft aan niets om voetbal te geven en zit toch in dat programma.
    Dat Derksen er vaak onverzorgd uitziet heeft ze overigens wel gelijk in, dat hij ook stinkt kan ik niet bevestigen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20175
    donderdag 21 juni 2018 om 22:57
    Hier ga ik je corrigeren!!! Dit mag je nooit meer zeggen!!!
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1724
    donderdag 21 juni 2018 om 22:58
    Haha! Ik dacht al, wie gaat hem maken. :D
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20175
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    Ik natuurlijk, wie anders?
    Vind ik leuk
    PRICE +32480
    donderdag 21 juni 2018 om 22:57
    Ongekend,voor zich zelf punten scoren
    Vind ik leuk
    Gerro +6163
    donderdag 21 juni 2018 om 23:08
    Morgen komt Johan denk ik met zijn reactie en die zal niet voor de poes zijn verwacht ik. Zal wel iets worden met dat ze vaker een dildo moet gebruiken.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:17
    Ja die zal wel stinken
    Vind ik leuk
    FCKip +592
    donderdag 21 juni 2018 om 23:30
    Ik zou dr doen. Zolang ze dr mond houdt...
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18928
    donderdag 21 juni 2018 om 23:49
    Hup Frits!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1224
    donderdag 21 juni 2018 om 23:52
    Ik heb het al eerder gezegd, dit is allemaal bekokstoofd door rtl, iedereen wordt uitgenodigd om zijn gal te spugen, het zit rtl behoorlijk dwars dat ze weg gaan, zielepoten zijn het.
    Vind ik leuk
    komoanFC +1962
    vrijdag 22 juni 2018 om 06:37
    En waarschijnlijk allemaal om VP door de zomer te helpen. Tjongejonge dat een serieuze voetbalsite zich met dit soort zaken bezig houdt. ;o)
    Vind ik leuk
    Rondebal +466
    vrijdag 22 juni 2018 om 05:46
    Stinkwijf
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:54
    Maar wat is dit ook voor rare tolkshow! Gewoon met Derksen, Gijp, Boskamp en iemand anders als die Belg die er laatst zat of Loes😂😂.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:56
    Derksen en Gijp zijn er 2× per week. De rest wordt opgevuld met semi-bekende Nederlanders die even hun shinemomentje nodig hebben.

    Van DJ Jean tot Hartman (die ik nog wel kan waarderen qua content) tot een of ander zeikwijf. Ze zullen blijven instromen


    Matig programma zonder de echten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:04
    Het is ook wel heel verdacht dat een redactie iemand uitnodigt die zich in columns zo over Derksen uitlaat.
    Alsof dit dan een verrassing is.
    Vind ik leuk
    hassel +705
    donderdag 21 juni 2018 om 22:56
    Lekkere tieten en dat was het wel.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:45
    Liever jij dan ik, ik zou er mijn hond nog van aftrappen.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12152
    donderdag 21 juni 2018 om 22:56
    Geen idee wij dit is, maar als dit het niveau is ben ik blij dat ik dit programma niet kijk.
    Vind ik leuk
    Michiel96 +234
    donderdag 21 juni 2018 om 22:58
    Mooi dat Frits Barend effe aantoont hoe dom ze bezig is. Sowieso irritante uitzending met dat zogenaamde feministische gezeik.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:05
    Het is voor het feminisme ook wel heel jammer dat ze zo'n mislukte versie uitnodigen met als doel dat ze problemen gaat maken.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:10
    "Ik vind voetbal eigenlijk echt vreselijk"

    die schuift aan in een WK-programma......
    Vreselijk
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:12
    Ja, en een hekel aan Derksen ook nog.
    Zij zit daar puur omdat ze een vervelende vrouw is en waarschijnlijk problemen veroorzaakt.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:15
    Ik weet niet of je sarcastisch bent of niet, maar het klopt helaas weel. Zet er dan iemand neer die nog echt kan genieten van het WK. Of voetbal in het algemeen.

    Die het ook zou zeggen met Derksen erbij en dan maggie alles zeggen wat ie wilt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:19
    Nee, ik denk echt dat de redactie denkt "Als er ruzie komt, kijken meer mensen omdat er misschien ruzie komt."
    Ik kan geen enkele andere reden verzinnen om haar uit te nodigen. Ze houdt niet van voetbal, vindt een van de twee sterren een vieze man en schrijft dat zelfs in columns.
    En voor de inhoud zit ze daar ook niet, want ze is vrij dom.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:23
    Zeker, maar daarvoor moet het persoon het ook willen en háár doel is publiciteit winnen.

    Gewoon de gemiddelde aandachtshoer waarvan de columns niet populair genoeg zijn.

    DJ Jean snap ik ook khelemaal niks van.

    VI Oranje (Blijft Thuis)! Hoef je toch niks te horen dat je de vrienden hebt geneukt van een fan die in elkaar was gezakt? Komop man


    Zet er iemand neer die houdt van de sport. Laat hem lekker lullen over dattie Johan zwak vindt. Dat is gewoon prima. Lat 'm daarna zijn woord houden naast johan. Keurig

    maar zet er geen flauwe C-mensen bij
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:24]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:37
    Oh, ja dat ben ik helemaal met je eens.
    Zij maakt gebruik van de mogelijkheid publiciteit te krijgen, maar de redactie kiest haar in eerste instantie omdat het waarschijnlijk problemen worden. Of in ieder geval een goede kans.

    Het is dezelfde reden als dat je hier elk onzinbericht van Ajax voorbij ziet komen. Het levert meer geld op.
    Als voetbal analyses meer op zouden leveren deden ze dat wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:01
    Tsja zo gaat het in de wereld. Niks nieuws aan helaas
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    Wow, terecht worden gewezen door Frits Barend.. Dan kun je beter maar inpakken.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    Tja.... Ipv een programma, lijkt het meer op wat domme kroegpraat...

    Derksen even op zijn nummer zetten is best verdiend natuurlijk maar

    'stinkt hij gewoon naar zo'n sta-caravan in Grolloo, waar dan zo'n vrouw al 4 weken dood in ligt, met katten er omheen'...

    Erhm.... sorry maar.. waar de FUCK slaat dat nu op dan?

    "En daar moeten we kijk-en-luistergeld voor betalen?"
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:01
    Je kan niet ontkennen dat Derksen er smerig uitziet.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    donderdag 21 juni 2018 om 23:02
    Oh, absoluut. Maar zeg dan, 'hij loopt er bij als een ongewassen zigeuner' ofzo.

    Letterlijk zeggen dat hij stinkt naar een 4 week-oud rottend lijk, terwijl je de man, nooit bent tegengekomen, is natuurlijk wel een erge belediging. Niet om nu even politiek correct te klinkten: ik snap de satirische insteek die 'mevrouw' hier poogde te halen, maar ze gaat wel even ver over een bepaalde grens heen zo.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:04
    Ach dat doet die snor ook zonder PARDON mensen onterecht te kak zetten.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    donderdag 21 juni 2018 om 23:35
    Klopt, in die zin krijgt Derksen hier een koekje van eigen deeg, maar ja....
    Een oude wijsheid is toch:
    "Discussiër niet met een idioot, eerst zal hij je naar zíjn niveau omlaag halen, en je daar, vervolgens op ervaring pakken".

    Ze verlaagt zich tot hetzelfde niveau als Derksen, dus.. wát is haar punt dan? :P
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:37
    Zo is iedereen vrij om te zeggen wat ie wilt. Dit is wat je krijgt met vrijheid van meningsuiting.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:02
    Yup :P

    Ik heb nog een mooi wijsheidje voor je, in eenzelfde context(laatst ook al genoemd :P)

    "Argumenteren met Derksen is hetzelfde als modderworstelen met een zwijn; Na een tijdje kom je er achter dat dat zwijn het gewoon LEUK vind!"
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    vrijdag 22 juni 2018 om 01:15
    Haha goede vergelijking:p fatsoen is ver te zoeken in dit soort bitches fight.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89066
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:45
    Behalve als de mening afwijkt.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    vrijdag 22 juni 2018 om 03:02
    Het blijkt dat het hebben van een ‘afwijkende’ mening niet op prijs wordt gesteld en niet zelden tot hysterische reacties leidt bij diegenen die menen de waarheid in pacht te hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:38
    Correctie: Discuzeur niet met een idioot ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:36
    Als je "zigeuner" gebruikt ben je volgens de gutmenschen al snel een racist hoor ;)
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:52
    ... hehe, ja, klopt... Maar ik ben eerlijk: ik bén niet politiek correct, zal ik ook nooit zijn of worden :P

    Om die reden houd ik er netjes mijn eigen mening op na, en doe ik weinig met de mening van die zgn gutmenschen.

    Als deze nu bv eens zo praktisch zouden zijn, hun meningen op iets als een toiletrol te schrijven, dan zou ik er nog eens wat aan kunnen hebben op een bepaald moment van de dag ^^
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Daarnaast is het heel goedkoop om iemand te pakken op uiterlijk en suggestie van stank.
    Je kunt inhoudelijk genoeg op hem aanmerken.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:55
    Uiterlijke verschijning, vind ik ,mág je Derksen,(die toch flink in de slappe was zit?), best een tikje op bekritiseren; Alsof hij niet zó even een persoonlijke visagist/stylist uit zn broekzak zou kunnen betalen. Al was het eenmalig, puur om eventjes....
    Nou,, dat sloffige pak van hem, eens weer een tikje op maat laten maken, zn kapsel in een iets ordelijker modelletje, of die zwaar overbegroeide snor eens van em laat bijtrimmen (Ik heb zelf ook een behoorlijke snor, en ik kan je zeggen: Zo'n formaat haarbegroeiiing op je bovenlip is zéker onpraktisch bij het eten ,drinken, naja, noem maar op) opdat hij ook iets meer oogt als een 'hoofdredacteur met verstand-van-zaken', kortom: een klein stukje zn imago oppoetst op die manier, t is nb een kleine moeite, en ook Derksen wordt toch 'professioneel betaald' voor zijn diensten daar aan tafel?

    Laten we dr geen doekjes om winden: Hij zit dr soms bij alsof ze m nét uit zn nest hebben gesleurd, pak aangetrokken, en aan tafel gezet met n bak koffie van 'Zo, wakker blijven Johan, we gaan live in 6..5...4...)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 00:57]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:19
    Dat is zo, maar zeg dat dan.
    Wat jij zegt vind ik een stuk netter dan suggereren dat iemand stinkt naar trailer met een lijk.
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:13
    Ja, dát gaat mij ook net even te ver. 'Neerlands Kampioen afzeiken' even in de zeik zetten is 1 ding, en is pure satire, maar dit gaat wel door een ondergrens zo.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:20
    Ze had 2 punten kunnen maken. 1 over dat Derksen een vervelende zeikende man zonder enig inzicht is, wat prima te onderbouwen was geweest.
    Of ze had het punt kunnen maken, waar ze geloof ik voor ging, dat van vrouwen qua uiterlijk meer wordt verwacht dan van mannen.
    Dat was ook te onderbouwen geweest, maar brand dan niet je voorbeeld af.
    Ongeschikt voor wat dan ook, deze vrouw.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1168
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    Johan kraakte RTL af vanwege de gasten die ze hadden uitgenodigd...begon al met DJ Jean vervolgens nodigen ze mensen uit die weer zeuren over Johan en vervolgens gaat Johan er weer op reageren in de volgende uitzending en de dag daarna zit er weer iemand anders om te reageren....gaat dus nergens over dit.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 23:00]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:20
    Kijkcijfers en geld
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:05
    Yup. Men noemt het een voetbalprogramma, maar het is gewoon een roeptoetermachine die dmv schunnigheid en satire, voor kijkcijfers moet zorgen.

    En het schapevolk, slikt het als zoete koek :P
    'Goh waarom verandert er nooit iets in dit land' ^^

    Of, misschien beter gezegd: "béééeéh"

    whehehee
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:19
    Ik ben het met je eens, behalve dat het geen satire is :p
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:14
    Dat 'mokkel' is te ver gegaan met haar Lijk-in-Grolloo opmerking, Men poogt het leuk te maken, maar het is een tikje te geforceerd, te gemaakt.

    Satirische humor moet spontaan zijn, niet volgens een script.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:22
    Men poogt met ruzie hoge kijkcijfers te halen.
    Ze zouden alles geven voor Sylvana of Sunny aan tafel
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:38
    Jep, een soort van nasynchronisatie van de spektakelshows als Big Brother, en De Bus ofzo... Jersey Shore, Jerry Springer...

    Das hetzelfde zeg maar als zo'n ouwe Bud Spencer film, voor een keertje wel grappig om naar te kijken, maar je moet het niet serieus nemen.

    En Sylvana Simons, hehehe, ik denk dat die wel mag uitkijken dat ze juist niet op TV komt, die heeft heel wat Nederlanders tégen zich weten te keren.
    Ze zat laatst ook op Twitter te miepen toch dat ze geen baan kon krijgen ofzo?

    "Zielig" hé? :P
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:43
    Ja, ergens droevig dat dit in 2018 nog steeds prima werkt.

    Ik zal me er wel niet populair mee maken, maar ik heb wel sympathie voor Sylvana.
    Wat me stoort is dat ze mensen een gebrek aan inlevingsvermogen verwijt, terwijl ze zelf een totaal gebrek aan inlevingsvermogen heeft.
    Zij zegt "jullie zien mijn kant niet", terwijl ze zelf de andere kant ook niet ziet.

    Verder vind ik dat ze een terechte strijd voert, want ik ben ervan overtuigd dat er in Nederland meer 'racisme' is dan we denken.
    (Ik zeg 'racisme', omdat het voor mijn gevoel onbedoeld is en dan vind ik het woord racisme eigenlijk te zwaar)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 22:59
    Niveau is weer hoog daar
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:02
    Dit is dus het niveau van Johan Derksen.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:06
    Als je dat denkt kijk je alleen naar ultra linkse propaganda. Derksen geeft gewoon zijn ongewassen mening. Dat mag. Verder durft hij alles wat hij zegt ook te zeggen als die persoon naast hem zit.
    Gewoon eerlijk en straight to the point
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Ik denk niet dat hij die dingen over DJ Jean gezegd zou hebben als die naast hem had gezeten.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Ik wel. Zo is ie wel
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:13
    Wanneer heeft hij dat ooit gedaan?
    Hij maakt altijd alleen mensen af die er niet zijn, of pispaaltje Hans Kraay jr. waarmee het afgesproken werk is.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:16
    Kan geen voorbeeld noemen maar twijfel er niet aan.

    Zo ziet hij er ook wel uit in alles, vooral gedrag en lichaamstaal. Die gaat geen fuck geven en zijn meningen verbergen hoor.. Die zegt wat ie vindt
    Vind ik leuk
    Quareck +7018
    donderdag 21 juni 2018 om 23:35
    Eindelijk nog iemand die het ziet! Een groot toneelstuk, lekker zeiken op iedereen en als ze dan een keer aanschuiven ineens de beste vrienden zijn.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:08
    Incasseren kan hij weer niet.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Wel een stuk beter dan zo'n jean iig ;)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:13
    Snor laat altijd zien alsof het hem niets doet, maar diep van binnen raakt het hem wel. Naar mannetje vind ik het gewoon.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1224
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:03
    Daarom wordt Derksen ook regelmatig bij npo programma's uitgenodigd, hij heeft een mening, die hij ook uitspreekt.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3377
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:04
    Daarom zitten er bijna nooit trainers en spelers bij VI zeker...
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:26
    Ja die kan er idd ook wat van
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1456
    donderdag 21 juni 2018 om 23:01
    Waarom worden deze gasten uberhaupt uitgenodigd? Alsof het een laatste rondje is om Derksen nog even goed aan te pakken. Enge mensen zijn er toch. Evenals dat gelul over VI die Humberto Tan geheel terecht aanpakte. Maar dat word niet getolereerd in grachtengordel links Nederland. De gasten buiten de vaste bezetting bij VI voegen echt 0.0 toe.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1724
    donderdag 21 juni 2018 om 23:11
    Vond anders die aflevering met Maxim best ok. Kwam vooral door Roya2faces Drenthe, Barbara Barend en die kunsthistorica. Heb totaal niks met Jay-Z, Beyoncé noch kunst, maar hing toch aan haar lippen.
    Vind ik leuk
    SP-AR-TA +1456
    donderdag 21 juni 2018 om 23:12
    Was ook beschamend inderdaad
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:44
    Barbara Bárend! Oh! hahaha Ja daar noem je dr ook weer eentje idd! hahaha....

    Ik wist dat ik nog eventjes naar de wc moest, maar nu moet ik écht rennen! hahahaha
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1724
    donderdag 21 juni 2018 om 23:02
    Gaan we weer... Alweer een C-artiest die over de rug van de Snor probeert te scoren om naar de B-divisie te promoveren.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:03
    Snor doet toch niks anders dan mensen voor schut zetten?
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1724
    donderdag 21 juni 2018 om 23:07
    Nah, dat is satire! ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:09
    Vergeet even niet dat de redactie iemand uitnodigt die dit soort columns over hem schrijft. De redactie wil net zo graag scoren als Derksen.
    Ik denk dat bij elke rel meer mensen kijken.
    Dan hebben ze straks elke dag veel kijkers en hoeven ze de sterren niet eens elke dag te betalen.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1724
    donderdag 21 juni 2018 om 23:21
    Daar heb je helemaal gelijk in. Ik ga eigenlijk net zo makkelijk met die flow mee. Heb net even Studio Rusland afgekeken om te zien welk team hondje Messi voor morgen kiest (...). Zometeen start ik VIOBT. Hopende dat er iemand getriggered over die tafel vliegt voor een gezellige knokpartij.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:34
    Nou, zo zie je maar hoe goed het werkt.
    En met jou nog een heleboel, en misschien zelfs mensen die anders niet zouden kijken.
    Zij speelt het op de man, kans van 9 op 10 dat Derksen iets vrouwonvriendelijks zegt en als Sylvana of Sunny hapt is het jackpot bij de redactie.
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3377
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:08
    Door een D artiest neer te sabelen promoveer je als c artiest niet naar de b divisie, hoor.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9297
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:28
    Johan wordt toch echt betaald als triple A-artiest, dus leuk dat je grappig probeert te doen maar hij heeft 2x in de week een half miljoen kijkers...
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4340
    donderdag 21 juni 2018 om 23:02
    Ik mag haar wel. Ze gaat er met een gestrekt been tegenin wat Derksen & Co al jaren doen. Voetbal is bij deze "heren" maar bijzaak geworden.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    donderdag 21 juni 2018 om 23:15
    Dat doet ze wanneer hij er niet bij is , vind ik eerder laf dan stoer.
    Maar volgens mij ben ik de enige die hier doorheen prikt wat RTL aan het doen is.
    Ze proberen het imago van de heren plus hun show te slopen omdat ze naar Talpa gaan.
    Heel toevallig zitten ze gewoon in de studio
    Is er iedere dag wanneer alleen genee er is iemand die Johan afbrand
    Plus zitten er mensen die 0,0 toevoegen aan het onderwerp het WK.
    RTL wilt even wraak nemen voor de jaren dat zij zijn geschoffeerd en hun oogappeltjes, zoals Humberto
    Wanneer de mannen slim zijn besteden ze nog 0,0 procent aandacht aan deze c artiesten
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4340
    donderdag 21 juni 2018 om 23:35
    Deze heren van VI hebben vaak genoeg personen aangepakt waar ze niet bij waren en nu krijgen ze koekjes van eigen deeg. Het viveau werd steeds lager bij de heren van VI.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:55
    Klopt ook, Ik vond de show ook het beste toen Johan nog hoofdredacteur was.
    Hij had iedere week echte primeurs.
    Maar ik ben er van overtuigd dat dit wat er zich nu afspeelt echt een actie is van RTL om de mannen minder populair voor de concurrent te maken
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1224
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:06
    Dit vertel ik ook steeds.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9297
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:31
    Dat er iemand tegen Derksen en Co ingaat, oke? Maar kom dan wel met goede punten en beledig iemand op zijn/haar werk en niet op uiterlijk.
    Nu speelt ze het op de man af zonder inhoudelijk op zijn werk te reageren.

    Doet ze ook nog eens poeslief tegen “snoepje” Genee omdat die waarschijnlijk aan tafel zit.

    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:06
    Nou, ze heeft gelijk. Ik stond een keer naast hem en ik rook een hele penetrante lucht. Een mengsel van zweet en sigaren. Hij stonk ook uit zijn mond. Echt waar! Ik knapte meteen op hem af. Wat een vieze man!!!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    donderdag 21 juni 2018 om 23:17
    Oké ik heb een keer met hem getongzoend en toe proefde ik alleen maar pepermunt ;))
    Vind ik leuk
    Spiegel +9297
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:31
    Hebben ze tegenwoordig ook poppers met een smaakje?!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1447
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:52
    Zekers van aardbei tot cum shot alle geuren en smaken
    Vind ik leuk
    Counterattack +10332
    donderdag 21 juni 2018 om 23:08
    Of hij stinkt kunnen we op TV niet ruiken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 08:23]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20501
    donderdag 21 juni 2018 om 23:20
    Gelukkig niet nee.
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:08
    Wie denkt g.v.d. wel wie de Marianne Zwagerman is? Achter de vuilniswagen zou zij nog ontslagen worden, zo stom is ze.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    donderdag 21 juni 2018 om 23:10
    Ja, maar als je achter een vuilniswagen klaagt over stank ben je ook niet geschikt voor het werk
    Vind ik leuk
    Quareck +7018
    donderdag 21 juni 2018 om 23:38
    Haha ben je lekker wakker?
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:52
    /spreekt in Ma Flodder: 'Welke stank?" :P
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27227
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:09
    Hahaha
    Vind ik leuk
    plein19 +1674
    donderdag 21 juni 2018 om 23:08
    Familie van Joost? Dit commentaar komt niet sterk over. Bij Derksen kun je toch wel andere onderwerpen bedenken om tegenaan te trappen.
    Ook zwak dat Wilfred zo passief erbij zit. Lijkt wel geschrokken
    Vind ik leuk
    Counterattack +10332
    donderdag 21 juni 2018 om 23:22
    Ik kijk niet naar die flauwekul.
    Genee valt volledig door de mand als ik de commentaren analyseer.
    Moderne niveau 0 presentator, geen inhoud, puur populisme.
    Vind ik leuk
    plein19 +1674
    donderdag 21 juni 2018 om 23:36
    Bij BNR vind ik hem best goed. Maar deze show is vreselijk. Ik heb alleen de 1e gezien.
    Vind ik leuk
    Mo +11371
    donderdag 21 juni 2018 om 23:09
    Waarom nodigen ze zoiets uit. Zegt zelf ik heb een hekel aan voetbal. Niemand zit op zo’n iemand te wachten
    Vind ik leuk
    remakil +5508
    donderdag 21 juni 2018 om 23:09
    RTL niveau hè, het is net VP...
    Vind ik leuk
    Jafio +1689
    donderdag 21 juni 2018 om 23:24
    En ineens heeft deze mevrouw ook iets met het wk en komt ze op tv nadat ze bij dumpert notabene bekent is geworden met de tekst dit mag je nooit meer zeggen bah bah misselijk mens.
    Ze merkt in dit stuk ook dat ze haar niet grappig vinden en zoekt dan een uitweg in een compliment naar Wilfred. Ik kijk door dit soort figuren steeds minder tv. Mensen die zichzelf zo belangrijk vinden en overal over praten en van niks weten. Rijk worden door te zeuren verschrikkelijk.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1326
    donderdag 21 juni 2018 om 23:27
    Slaat nergens op beetje fatsoen mag ze wel hebben op tv... Als je iemand echt ruikt en vind stinken kun je er iets van of over zeggen maar zeggen dat iemand stinkt omdat hij er zo uitziet vind ik laag
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:11
    Mee eens. Als ze bv had gezegd "Sorry, maar hij loopt er bij als een ongewassen zigeuner' bv, was ze grof genoeg geweest.

    Ze gaat wel érg ver over de grens met haar vergelijking van 'Stinkt als een dode vrouw die al 4 weken in een sta-caravan in Grollo ligt, met katten er omheen'... sorry, waar slaat..nee,.. waar DE GORE FUCK slaat dát nu op dan???

    Die trut moestten ze gewoon per direct een dikke taart in dr troelsmoel drukken, en uit de studio bonjouren...

    Stukje schunnige satire is 1 ding, maar nee.. Díe opmerking sloeg echt hé-le-maal nergens op....
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3377
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:12
    Ze zit bij VI aan tafel... Fatsoen is wel het laatste wat je daar hoeft te verwachten.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1291
    donderdag 21 juni 2018 om 23:28
    Ongelofelijk zure snol. Vieze stinkende IQ-loze doos zonder humor of sociaal leven. Ik heb geen idee of ze dat is hoor, maar als zij zo oordeelt over iemand die ze nooit heeft gesproken, waarom mogen wij dat dan niet over haar? Oh wacht, straks geeft ze weer bij elke journalist die haar de kans geeft verongelijkt aan dat ze voor vanalles wordt uitgemaakt op internet. Hoe is het toch mogelijk..
    Vind ik leuk
    NvC +3244
    donderdag 21 juni 2018 om 23:29
    Haha geniaal. Vind het wel mooi dat ze nu sensatie tv gebruiken tegen Derksen. Alleen wel jammer dat dit op een “voetbal show” moet gebeuren.
    Vind ik leuk
    slaski +2216
    donderdag 21 juni 2018 om 23:34
    Hoogste tijd voor geur tv, dan kunnen we allemaal zelf beoordelen of deze bewering hout snijd. Hij ziet er natuurlijk wel uit als een ongewassen zwerver, en zij gaat er daarom ook maar vanuit dat hij zo ruikt.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +357
    donderdag 21 juni 2018 om 23:42
    Wie is deze vrouw? En waarom komt zij bij VI? Wat een huppelkut!
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 23:44
    Fijn dat Fritsie er wat van zegt
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    donderdag 21 juni 2018 om 23:56
    Frits is een kontenlikker die met alle winden mee waait.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:10
    Ach, wat die man in de slaapkamer doet moet hij weten.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +920
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
    Wat hij in zijn slaapkamer doet interesseert me geen ene reet maar daar doelde ik niet eens op.
    Vind ik leuk
    Blac-ca +376
    donderdag 21 juni 2018 om 23:45
    Hahahahha ,nu iemand iets zegt over Bramsnor hoor je die malloten hem verdedigen hahhaahhahaha.
    Vind ik leuk
    Nar +474
    donderdag 21 juni 2018 om 23:45
    Wie is dat?
    Vind ik leuk
    Nar +474
    donderdag 21 juni 2018 om 23:47
    Vrouwen worden nu eenmaal zuur van teveel feminisme. Of misschien is ze wel 1 van de 10 van DJ Jean....;) Ze heeft wel de goeie leeftijd denk ik. Over de datum. :)
    Vind ik leuk
    Tweey +2073
    donderdag 21 juni 2018 om 23:57
    Zal best stinken nasr hond en sigaar. Smerig inderdaad. Grappig trouwens dat van de meeste mensen die smeerlap alles over iedereen mag zeggen en mensen het zelfs leuk vinden. Maar o wee als er over die mafkees iets gezegd wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:28
    Tja Tweey, je bent idd. een mafkees!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:18
    Wat glijdt dat programma vi af zeg. Van de week al met die Maxime en nu met deze dame. Formule is uitgewerkt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:26
    Zo niveauloos. En zij gaat naar de Tweede Kamer om gelijke rechten voor mannen en vrouwen te bepleiten........., was er nu echt niet een waardige vrouw beschikbaar???
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:18
    Ja, Mannen en vrouwen moeten in een gelijke stacaravan, tussen een gelijk aantal katten, dood gevonden worden na 4 weken. Anders heb je sekse-discriminatie hé!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:42
    Wie s marianne zwagerman nu weer. Nooit van deze zuur kut gehoord
    Vind ik leuk
    Farmer +11579
    vrijdag 22 juni 2018 om 14:19
    "Een trut die, zo te zien en horen, in meer dan 20 jaar, geen goeie beurt heeft gehad" :P
    Vind ik leuk
    CPP +708
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:45
    Is nu toch wel duidelijk dat de redactie bewust mensen uitzoekt (en betaald) om Derksen af te vallen als hij er zelf niet bij is. DJ Jean, Hartman en nu weer dit personage. Enige vraag die rest is dit een wraakactie van de redactie (RTL) of zit publiciteitsgeile Derksen hier zelf achter?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 00:51
    De redactie van RTL nodig expres dit soort mensen uit, om de heren van VI een trap na te geven.
    Vind ik leuk
    ajaxdev +415
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:22
    Nee alleen meneer Derksen mag anderen afzeiken. Top reactie.
    Vind ik leuk
    Sunil010 +173
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:54
    Hij heeft vast zonder tanden poetsen haar poenie gezogen... 😁😁
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    vrijdag 22 juni 2018 om 02:55
    Ach Derksen enco zeggen wel hardere dingen over mensen, maken wel hardere grappen, lekker belangrijk. Derksen ken er wel tegen..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29572
    vrijdag 22 juni 2018 om 06:32
    Vieze aandachtstrekker.

    Dom wijf!

    Je bent zelf vreselijk mens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 06:49
    Heren , heren laat dat vrouwke haar mening geven over de heer Derks want hij beledig iedereen zonder dat jullie commentaar hebben . Dus mag dat vrouwke haar mening ook hebben . Jullie zeggen toch ook niks als de heer Derksen weer iemand beledig?
    Vind ik leuk
    GROBAR66 +1581
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:03
    Dit zat er dik in he, eerst Jean die hem afzeikt en dan die gozer en nu deze vrouw. Koekje van eigen deeg voor hem. Ach Johan
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18375
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:09
    Ik denk dat Marianne zelf naar paarden ruikt. Zo ziet ze er wel uit in ieder geval.
    Vind ik leuk
    RR12 +424
    vrijdag 22 juni 2018 om 07:52
    Ze hadden geen zin in dat programma en doen er werkelijk alles aan om t een kutprogramma te laten zijn ook.
    Vind ik leuk
    Och jeh +1883
    vrijdag 22 juni 2018 om 09:51
    Wat een domme blonde doos tsjonge jonge jonge
    Vind ik leuk
    Hupfean +3945
    vrijdag 22 juni 2018 om 11:10
    Wat een achterlijk wijf zeg. En ze heeft een hekel aan voetbal. Ze zal dan wel flink uit dr kut stinken.
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    vrijdag 22 juni 2018 om 12:14
    Hilarisch hoe zij precies hetzelfde doet als Derksen: het maken van extreme en vooral ongefundeerde uitspraken. Maar hier kan dan niemand tegen. Wanneer Derksen het doet is het "zijn mening" of "satire".

    Kruip nog dieper in Derksen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 15:35
    Het word steeds meer een soap..
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:03
    Waaarom krijgt zo'n doos als zwagerman nog steeds een odium om op te verschijnen? Wat een kutwijf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 16:45
    "vrouwen moeten altijd beeldig zijn" .. er is al jaren geen beeldige vrouw op de NL televisie te zien. Dan moet ze voor de grap eens naar de Italiaanse of Spaanse tv kijken.. daar maakt een Marianne dus absoluut geen kans
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:25
    Hoe sneu. Geeft het niveau van deze vrouw weer en helpt zeker niet bij de emancipatie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallende uithaal van Marianne Zwagerman: 'Derksen vieze, stinkende man'