PSV raakt talentvolle verdediger kwijt: overstap naar rivaal Ajax

PSV raakt talentvolle verdediger kwijt: overstap naar rivaal Ajax

Gepubliceerd: vrijdag 22 juni 2018 om 17:15vr 22-06-2018 om 17:15

Een gevoelige jeugdtransfer in Nederland: Elgero King maakt de overstap van PSV naar Ajax. Dat meldt zijn managementbureau Forza Sports Group vrijdag op Twitter.

De talentvolle centrale verdediger stond onlangs verrassend op een lijst met vertrekkers uit Eindhoven. Of hij moest vertrekken bij PSV of dat hij zelf weg wilde, is niet duidelijk. King maakt nu in ieder geval de overstap naar rivaal Ajax. In Amsterdam maakt hij komend seizoen deel uit van het onder 19-elftal, getraind door oud-verdediger John Heitinga.

De zeventienjarige King kwam het voorbije seizoen uit voor PSV onder 17. Daar werkte hij al samen met een andere oud-international. Het team veroverde onder leiding van coach Mark van Bommel de landstitel. King speelde drie jaar in de jeugdopleiding van PSV. Daarvoor was de geboren Rotterdammer actief in de jeugd van Sparta.

Plaats een reactie

Rodajc +18136
vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
Ik verwacht hier weer veel reacties van ontzettend hoog niveau op.
Vind ik leuk
Pimman +9491
vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
Ik óók..hou je vast, komen ze.. ;)
Vind ik leuk
Thilo +2745
vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
Wordt weer smullen

Een jeugdspeler van PSV die in Rotterdam geboren is gaat naar Ajax. Hou op met me.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:45]
Vind ik leuk
Spiegel +10842
vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
Thilo, gaat het?

Komt wel goed pik!
Vind ik leuk
Plattekar bv +32059
vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
The King is dead...leve de Koning
Vind ik leuk
Snapje? +8060
vrijdag 22 juni 2018 om 17:55
Slimme jongen, de jeugd krijgt geen kans in Eindhoven.
Vind ik leuk
Mosquito +20229
vrijdag 22 juni 2018 om 18:13
Tjek deze
https://www.instagram.com/p/Bh-Lj6RhuH0/
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1065
vrijdag 22 juni 2018 om 20:39
Zo hoog speelt Roda toch niet meer?
Vind ik leuk
Rodajc +18136
vrijdag 22 juni 2018 om 22:08
Dus?
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
ok kom er maar in *grijpt popcorn*
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
Van de ene warme club na de andere warme club, zo hebt we die discussie ok weer gehad ;)
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:26]
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
We zullen er aan moeten wennen dat die gasten helemaal niets met welke club dan ook hebben. Ze kussen hun lippen rouw op logo’s die ze even snel weer vergeten. Het is alleen nog nemen, nemen en nog eens nemen.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
Ik laat mezelf vanavond ook is goed nemen, door een stuk of drie lekkere wijven als het ff kan.

Lukt dat niet dan ga ik voor die dikke onzekere in de hoek tegen sluitingstijd
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
Lekker man, maar ik hou het maar bij mijn eigen vrouw. Wel de gever zijn Fritz...
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
Pardon??? Je gaat toch geen seks hebben met je eigen vrouw hoop ik he??

Doe normaal!
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:12
Sorry, ik weet dat het volledig uit de tijd is maar af en toe kan ik haar nog best raken.
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 20:56
Aan de binnenkant of de buitenkant ?
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 21:01
Linkerbinnenkant!
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 21:03
Lekker tegen die baarmoederwand aan porren
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 21:03
Hahaha. als ze iets uitvinden wat lekkerder is, dan blijf ik het er toch nog bij doen.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 21:07
Hahaha
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 20:56
En zelfs die zal je afwijzen dus het wordt de linkerhand vanavond Fritske
Vind ik leuk
14forever +8980
vrijdag 22 juni 2018 om 18:24
Spijker op zijn kop.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
Op zo'n jonge leeftijd al zo slim. DIe komt er wel.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
Ja dr is vast nog wel een plekje voor hem in de Bijlmer
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:29]
Vind ik leuk
El Cazador +8602
vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
nou, nou wat gevoelig!! Nu komen alle one-liners uit het zuiden weer te voorschijn. Over aankoop club en eigen opgeleiden jongeren. Mag aannemen dat deze speler er zelf voor kiest om naar Amsterdam te komen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
Die wil ook eens 2e worden
Vind ik leuk
#Keizerout +41552
vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
Of hij kende de nieuwe hoofdtrainer en had geen vertrouwen
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
Zoals je las v.Bommel gaf hem een kans!
Vind ik leuk
#Keizerout +41552
vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
Ja, maar misschien vond hij het alsnog geen goede trainer.
Al is dat meestal alleen als een trainer iemand niet opstelt
Vind ik leuk
Pimman +9491
vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
Die denkt ik wil volgend jaar recordkampioen worden!
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:03
Ben ik al met mijn cluppie.......
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
Bazoer verhaal gaat totaal mislukken maar gun hem wel het alle beste! Kom er maar in Ajax met nonsens verhalen.
Vind ik leuk
#Keizerout +41552
vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
Ik teken voor 12 miljoen
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
Sorry voor het plagiaat bovenaan
Vind ik leuk
#Keizerout +41552
vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
No problem. Ging er niet vanuit dat het expres was :p
Vind ik leuk
14forever +8980
vrijdag 22 juni 2018 om 18:27
Snap de opmerking niet,heeft net 3 jaar bij psv gebald. Is toch geen psv jeugd dan?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
Laten we hopen dat deze jongen nog meer gaat opbrengen dan Bazoer. :D
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
Ik gun ze allemaal het beste en je weet ik ben positief ook naar Ajax toe, helaas kreeg ik van een van jullie gisteren dreig berichte en dat ik altijd haat had.
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 17:34
Serieus, dreig berichten?
Niks van aantrekken joh, stuur ze maar maar mij... Stelletje kneusjes hahahaa
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
Je hebt een 'like' gehad op je bericht hierboven, en ook op deze reactie krijg je er een. Maar ik snap niet echt waarom je dit aan mij wil vertellen. Ik was het niet..
En zal dat soort berichten altijd veroordelen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:59
Moest ergens beginnen onderaan las het niemand
Vind ik leuk
ficusje +2670
vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
Tja hier komen rare mensen, en bedreigen is toch het laatste.heeft van met het gunfactor te maken,ik zou zeggen laten gaan.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 17:45
Niks aantrekken van een stel kneuzen, die hebben alleen een grote bek achter een schermpje
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 21:00
Hahaha Fritske toch
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
Bizar beneden gordel, voor de normale VP bezoeker blijf je Super Mario. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:41
Super ook weer niet ik ben gewoon ik
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
Maar wel een normale VP bezoeker met kennis en leuke commentaren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
Wie ik?
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
Niveau hier kun je makkelijk aan. Lees maar eens een topic door waarop de strijd over wie het beste of het rijkste of het gezelligste .
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
Kan jij rekenen? Reken er maar niet op
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
Weer een ontzettend originele reactie van je. Je schudt ze zo uit je mauw..
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
Mi-auw??? Of mouw
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 21:01
Kan je schrijven ? Schrijf t maar op je buik
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 20:59
Een prijs misschien ?
Vind ik leuk
Napolitanos +9712
vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
Hoezo gevoelig ? Gast moest weg en zat veel op de bank. Dan is de subtop toch logisch. Hij is al kampioen geworden. In een bijrol dan he.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
Ook in de jeugd van PSV moet men door selecteren. Tweede rangs jeugdvoetballers, zoals E. King, kunnen beter elders hun heil gaan zoeken. Fijn dat Ajax de kneusjes van PSV wil opvangen. Na Labyad, Huntelaar, van Leer, Schreuder, ten Hag is dit al weer de 6e werknemer bij Ajax met een PSV-achtergrond. Blijkbaar weten ze het allemaal zelf niet meer in Amsterdam.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:40]
Vind ik leuk
2cents +59100
vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
Dat jij ook meedoet met die onzin...
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:42
Ja, je hebt gelijk. Ik stop met reageren op dit artikel want dit gaat nergens toe leiden.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:25
Heel slim. Non-topic.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 20:08
Had ik ook moeten doen. :-)
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 20:09
Ja, soms kan men ( o.a. ikzelf dus) beter tot 10 of 20 tellen alvorens te reageren hier ;)
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 20:11
Het lijkt wel of je mijn gedachten kunt lezen. -)
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 21:02
Gaan jullie nou tongen ?
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zaterdag 23 juni 2018 om 00:23
Never. :-)
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
Was Huntelaar een kneusje van PSV? Nou wij waren en zijn maar al te blij met die kneus, die heeft het nodige opgebracht voor Ajax
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
Dat dachten wij van gullit,koeman,vanenburg,wouters,jonk hetzelfde.
Leverde ons ook genoeg op.
En dan de overgestapte jeugd naar psv bergwijn en malen bijvoorbeeld wat ons nog genoeg in het laadje gaat brengen,toppers in de maak.
En dan komen jullie alleen met huntelaar en huilende bazoer.
Zieeeeeeliiiiiggggg hahahaha.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24785
vrijdag 22 juni 2018 om 18:13
Jij gaat wel wayyyyyy back, ik geloof niet dat die oldtimers toen zoveel geld opbrachten hoor maar kan er finaal naast zitten
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:17
Je zegt het zelf al,gullit was een record toen der tijd.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
Vorig seizoen ook mee geteld?
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
Sjonge jonge, hou jong ben jij zeg?
Word je niet moe van jezelf? Probeer gewoon positief in het leven te staan joh, en bel anders zo'n nummer waar je hulp kan krijgen..
Is goed voor jou, en jouw hele omgeving heeft er ook baat bij..

Succes! :-)
Vind ik leuk
2cents +59100
vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
Haha niet zo raar doen, hij was gewoon basisspeler.
Vind ik leuk
Foebele +53582
vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
Leuk topic zo tijdens de komkommertijd.... oorlog!!!
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
Loopgraven oorlog. Geen winnaars.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
Begrijp dat het iedereen bezighoudt, maar hij is GEEN familie van Bournemouth's Joshua King.
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 17:36
Oh ik dacht familie van Burger King..
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
Dat sluit ik niet uit!
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
Ik zou nu ook wel een quarter pounder lusten eigenlijk!
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:45
Ja, maar is dat geen McDonald's? Anders neem je toch gewoon een Triple Cheese Double Bacon King :)
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 17:49
Hahahaha, ik twijfelde ook al.. Ik eet niet zo vaak junkfood, vandaar. Maar dat ding wat jij zegt klinkt wel heul lekker! :-)
Vind ik leuk
Spiegel +10842
vrijdag 22 juni 2018 om 17:48
JETHROOOOOO

Ik denk ik maak hem vast voor iemand deze parallel gaat trekken.
Vind ik leuk
AllAdIn +22362
vrijdag 22 juni 2018 om 17:32
Lekker bezig, straks wéér een eigen jeugdspeler die doorbreekt!
Vind ik leuk
Pimman +9491
vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
Wel vreemd om de oh zo warme club PSV te verlaten voor het kille Ajax.. ;)
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
Kan gebeuren.

Vice versa gebeurt het ook genoeg.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:38
Ai nog iemand die bij Wolfsburg eindigt
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
Die wil dus ook geen titel pakken
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
Alleen maar titels winnen is ook niet alles... Hij zoekt gewoon de warmte op in Amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
Dan zit je inderdaad goed in de gay stad
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
Jemig zeg, niet zo bood doen. Heb he weer pikstraf gehad van je bilmaatje?
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:50
Boos
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:24
Precies! Boos! Heb je je bilmaatje ook ontmoet in Amsterdam? Je weet blijkbaar precies waar je moet zijn 😉
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
Inderdaad je vrouw heerlijke billen ze kon er geen genoeg van krijgen en toen kwam je moeder maar die is spuug lelijk
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
Hhmm, ik denk dat je moet stoppen met jokken. Jij wist immers dat Amsterdam een gaystad was. Dan heb je meer wijsheid in pacht
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
Zo hij deze keuze gemaakt hebben omdat Van Bommel de hoofdtrainer gaat worden? Hij speelde blijkbaar niet onder Van Bommel de jeugdtrainer en ziet zo geen perspectief?
Het hoofd opleidingen van PSV gaat weg. Misschien dat de opvolger het wel in deze King ziet zitten.
Beetje een rare timing.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
Hè hè, eindelijk een normale zinnige reactie. en dat voor een ajacied.... 😉. Maar serieus, ben het helemaal met je eens: vreemde timing.
Vind ik leuk
#Keizerout +41552
vrijdag 22 juni 2018 om 18:09
Aan de andere kant moet je met het nieuwe hoofd opleidingen afwachten wat die vindt.
Bij Ajax zien ze het kennelijk in hem zitten. Die zekerheid is ook wat waard.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
vrijdag 22 juni 2018 om 17:48
Een Rotterdammer die bij PSV voetbalt en nu overstapt naar Ajax, toppunt van lef..
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
Je bent de eerste die het zegt, ik dacht het ook :)
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
vrijdag 22 juni 2018 om 18:02
Tja.. iemand moet het doen he ;-p
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
Beetje zoals Koeman. Dus gaat carrière in Barcelona, PL en oranje tegemoet.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
vrijdag 22 juni 2018 om 20:23
“zoals Koeman”, hoezo dat dan?
Vind ik leuk
Counterattack +11373
zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
Ronald Koeman heeft.carriere gemaakt in Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam. Champions League gewonnen met PSV in 1988, maar ook met Barcelona in verlenging op Wembley legendarisch kampioenschap als coach van PSV in 2007 (AZ van van Gaal op laatste speeldag afgetroefd, 5-1 door Cocu). Dus wie weet deze jongen ook.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14982
zaterdag 23 juni 2018 om 01:26
Ondanks dat ik de vergelijking niet helemaal begrijp, vind ik het een mooi verhaal over Koeman zn carrière. Wat waren we toch eigenlijk een geweldig voetballand vroeger, Nederlandse voetballers met grote successen in het buitenland, Nederlandse clubs die succesvol waren in Europa, Oranje dat op een groot toernooi kon schitteren en zelfs Europees kampioen werd.
Daar is nu echt helemaal niks meer van terug te zien helaas.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
Nog meer eigen jeugd waar we trots op kunnen zijn in Amsterdam
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
Hij heeft een goeie basis bij psv mee gekregen,dus waarschijnlijk kan die die piepeltjes in amsterdam een hoop leren.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:17
Ja nu is hij meester in schwalbes maken
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:22
Je kan beter muziek gaan luisteren want meepraten over voetbal wil nog niet erg lukken lees ik.
Maar ieder zijn ding hoor,voel je niet rot.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 09:44
Jij zou beter naar voetbal kijken ipv naar psv ;)
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 10:20
Als psv geen voetbal speelt waarom zijn we dan fluitend kampioen geworden zonder enige tegenstand.
Jouw cluppie speelt dan nog slechter.
Vind ik leuk
klick +1178
vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
managementbureau Forza Sports Group. De rest kan iedereen wel invullen!
Vind ik leuk
Nightcrawler +6071
vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
Kreeg last van de warmte dus wil ff afkoelen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:53]
Vind ik leuk
2cents +59100
vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
Krijgt hij eigenlijk een contract bij Ajax? Of komt hij dat nog verdienen?
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:20
Op zijn leeftijd en met een spelersmakelaar zal hier wel een kontrakt aan vastzitten, lijkt me.
Vind ik leuk
2cents +59100
vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
Dat zou je denken maar lees ik nergens. Ook zijn agent zegt niet “King tekent voor 3 jaar bij Ajax”.

Als hij met onenigheid weggaat bij PSV kan ik mij een contractloze overgang ook wel voorstellen.

Hij was geen speler van Oranje o17 waar naast een CV van Ajax ook een middenvelder centraal achterin stond. Dan vraag je je af of Ajax zo’n jongen op dit moment zou contracteren.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:30
Klopt wel, maar veelal hebben deze jongens ( Sparta-PSV-Ajax ) wel iets in hun mars en Ajax pikt zo’n jongen niet op als hij niets voorstelt. Zal denk ik toch wel iets vastgelegd zijn.
Vind ik leuk
2cents +59100
vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
Zou kunnen, heb het alleen nog nergens gelezen.

En als er nu nog geen contract volgt speelt er toch iets anders.

Overigens kan het natuurlijk gewoon zijn dat hij (nog) geen contract kreeg bij PSV en vervolgens heeft gevraagd of hij het bij Ajax mag proberen. Want misschien ziet hij daar meer kans op een contract?
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
Is mogelijk, dan is het een proeftijd om contract af te dwingen zoals jij al schreef. Ik ken hem niet heb alleen bijgevoegde filmpje bekeken, nooi live of op TV gezien.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
Sparta is het Ajax van Rotterdam, dus dit is niet verrassend.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:08
Dan heeft Sparta veel meer prijzen in de kast dan Feyenoord........
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
Ik bedoel qua arrogantie hahah
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:27
Dat zijn jullie toch?
hahah......
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 17:57
Bij psv moet je echt kunnen voetballen om door te breken.
Hij is gewoon niet goed genoeg,dus succes ermee,in amsterdam ligt de lat lager,mischien dat die het daar wel voor elkaar krijgt. Je moet wat.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
Ah, maken sense! Vandaar dat Viergever naar PSV gaat 😂
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
Ajax had hem wat graag willen behouden
Maar viergever heeft het licht gezien,hij kwam erachter dat jezus voor psv is.
En is er gelijk heen gerend,hij is bekeerd en welkom.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:15]
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:39
Misschien heb je dat gelezen in je jezusboek, maar Ajax wilde zijn contract simpelweg niet verlengen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:59
Sorry vriend,ik zal het even recht zetten.
Ik had het even goed moeten vertellen,sorry dat ajax nog minder verstand heeft dan ik al dacht.
Wij zijn er blij mee.
Nomaals mijn excuses.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
Goed zo! Net zo blij als jullie met van der Meijde en Kluivert waren? 😉
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 20:08
Klopt ik had psv nog een email gestuurd om het niet te doen,maar niemand wou luisteren,dan moet je het maar op de harde manier leren.
Vind ik leuk
Dorzon +4586
vrijdag 22 juni 2018 om 18:04
en weer een erbij uit de befaamde eigen opleiding van Ajax. Dit is over 1 jaar vast een supertalent door hun zelf opgeleid terwijl die credits natuurlijk naar Sparta horen te gaan
Vind ik leuk
Muscles +1403
vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
Prima overstap omdat bij PSV het perspectief voor doorbraak jeugd erg gering is in vergelijk met Ajax🎩⚔️🗡
Vind ik leuk
VamosPSV +63
vrijdag 22 juni 2018 om 18:08
Gatver
Vind ik leuk
G.Kopf +4350
vrijdag 22 juni 2018 om 18:15
Gelijk heeft ie.
Vind ik leuk
stratumseind +191488
vrijdag 22 juni 2018 om 18:18
Bazoer 2.0 niet geheel toevallig ook de forza groep

en maar klagen over mino met zijn allen
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6827
vrijdag 22 juni 2018 om 20:00
Daar hebben wij mooi 14 miljoen voor gevangen. Jullie een paar stuivers.
Vind ik leuk
stratumseind +191488
vrijdag 22 juni 2018 om 20:37
daarom zijn jullie soort zo hypocriet als de pest.
Janken en miepen over raiola als ie een speler weg brengt van jullie maar een kinderhandel groep word met open armen ontvangen als het jullie goed uit komt.

Maar ja geld en ajacieden .... nederland is niet verbaasd
Vind ik leuk
Nosje +1569
vrijdag 22 juni 2018 om 18:20
Naar Ajax toe en ook nog onder leiding nan Heitinga. Daar horen we nooit niks meer over. Next.
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 18:23
Uit beelden lijkt hij geconcentreerd kort te dekken, goede duelkracht en timing. Ajax lijkt hier de winnaar te zijn.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:52
Dekken zijn jullie goed in op de gay parade
Vind ik leuk
Counterattack +11373
vrijdag 22 juni 2018 om 19:18
Even allemaal lachen.
Ik kom niet op gay parade, voel me daar absoluut niet thuis, heb edoch niets tegen gays, maar val op vrouwelijk schoon.
Vind ik leuk
Mari +11718
vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
Seumeren en Huilberts zouden nu gaan janken
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:54
Eerst bij Sparta ( net als Brenet die nu bij Hoffenheim CL gaat spelen) toen 3 jaar hij PSV en nu naar Ajax en dat allemaal in de afgelopen 10 jaar terwijl jezelf nog maar 17 bent,tja, misschien ligt het wel aan het onvermogen om je aan te passen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
Marc Netto rook die miljoenen.
Vind ik leuk
Futjebal +2619
vrijdag 22 juni 2018 om 19:41
Is het zo moeilijk om research te doen VP....van Bommel had de 019 onder zijn hoede ..niet de 017...stelletje amateurs
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
Ach hij kiest gewoon voor de beste weg om verder te komen.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 19:52
Komt niet verder dan Jong Ajax,hij is nu 17,als je dan zo'n supertalent bent was je al doorgebroken dus we zullen zien.
Vind ik leuk
Heniji +0
vrijdag 22 juni 2018 om 20:42
Zo raar is dat niet bij ons PSV krijgt de jeugd nooit een kans en daar wel en daarom is het niet raar WEL ontzettend STOM van mijn clubpie
Vind ik leuk
Butsbal +14808
vrijdag 22 juni 2018 om 20:51
Elgero FUCKing
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 22:40
.
Vind ik leuk
vrijdag 22 juni 2018 om 22:41
....
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 00:29
Weer 1 uit de eigen jeugd van Ajax over 1 a 2 jaar.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2685
zaterdag 23 juni 2018 om 10:21
PSV heeft hem niet voor niets laten vertrekken..
Vind ik leuk
Blindsy +17233
zaterdag 23 juni 2018 om 10:29
Hij blijft in ieder geval spelen in n kampioenselftal... 😉
Vind ik leuk
Cookee +12163
zaterdag 23 juni 2018 om 14:11
Walgelijk... dat weglokken van talent van elkaar, wie het dan ook doet.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws