PSV raakt talentvolle verdediger kwijt: overstap naar rivaal Ajax

    PSV raakt talentvolle verdediger kwijt: overstap naar rivaal Ajax

    vrijdag 22 juni 2018 om 17:15

    Een gevoelige jeugdtransfer in Nederland: Elgero King maakt de overstap van PSV naar Ajax. Dat meldt zijn managementbureau Forza Sports Group vrijdag op Twitter.

    De talentvolle centrale verdediger stond onlangs verrassend op een lijst met vertrekkers uit Eindhoven. Of hij moest vertrekken bij PSV of dat hij zelf weg wilde, is niet duidelijk. King maakt nu in ieder geval de overstap naar rivaal Ajax. In Amsterdam maakt hij komend seizoen deel uit van het onder 19-elftal, getraind door oud-verdediger John Heitinga.

    De zeventienjarige King kwam het voorbije seizoen uit voor PSV onder 17. Daar werkte hij al samen met een andere oud-international. Het team veroverde onder leiding van coach Mark van Bommel de landstitel. King speelde drie jaar in de jeugdopleiding van PSV. Daarvoor was de geboren Rotterdammer actief in de jeugd van Sparta.

    Plaats een reactie

    Rodajc +13852
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
    Ik verwacht hier weer veel reacties van ontzettend hoog niveau op.
    Vind ik leuk
    Pimman +2922
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Ik óók..hou je vast, komen ze.. ;)
    Vind ik leuk
    Thilo +2817
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
    Wordt weer smullen

    Een jeugdspeler van PSV die in Rotterdam geboren is gaat naar Ajax. Hou op met me.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:45]
    Vind ik leuk
    Spiegel +9282
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Thilo, gaat het?

    Komt wel goed pik!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20669
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
    The King is dead...leve de Koning
    Vind ik leuk
    Snapje? +5197
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:55
    Slimme jongen, de jeugd krijgt geen kans in Eindhoven.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12146
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:13
    Tjek deze
    https://www.instagram.com/p/Bh-Lj6RhuH0/
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:39
    Zo hoog speelt Roda toch niet meer?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13852
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:08
    Dus?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
    ok kom er maar in *grijpt popcorn*
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:52
    Ik hoop niet dat die rare guys hier op deze site dat letterlijk gaan neme
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:52]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
    Van de ene warme club na de andere warme club, zo hebt we die discussie ok weer gehad ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
    We zullen er aan moeten wennen dat die gasten helemaal niets met welke club dan ook hebben. Ze kussen hun lippen rouw op logo’s die ze even snel weer vergeten. Het is alleen nog nemen, nemen en nog eens nemen.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
    Ik laat mezelf vanavond ook is goed nemen, door een stuk of drie lekkere wijven als het ff kan.

    Lukt dat niet dan ga ik voor die dikke onzekere in de hoek tegen sluitingstijd
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
    Lekker man, maar ik hou het maar bij mijn eigen vrouw. Wel de gever zijn Fritz...
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
    Pardon??? Je gaat toch geen seks hebben met je eigen vrouw hoop ik he??

    Doe normaal!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:12
    Sorry, ik weet dat het volledig uit de tijd is maar af en toe kan ik haar nog best raken.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:56
    Aan de binnenkant of de buitenkant ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:01
    Linkerbinnenkant!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:03
    Lekker tegen die baarmoederwand aan porren
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:03
    Hahaha. als ze iets uitvinden wat lekkerder is, dan blijf ik het er toch nog bij doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:07
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:56
    En zelfs die zal je afwijzen dus het wordt de linkerhand vanavond Fritske
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:24
    Spijker op zijn kop.
    Vind ik leuk
    JustH +14901
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:25
    Op naar de warmte
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
    Welkom.... En over paar jaar voor paar miljoen weg. PSV krijgt een klein bedrag, waar ze de wondjes mee kunnen likken
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:57
    Ach, gooien we die fooi wel op de behaalde schaal
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
    Op zo'n jonge leeftijd al zo slim. DIe komt er wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
    Ja dr is vast nog wel een plekje voor hem in de Bijlmer
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:29]
    Vind ik leuk
    JustH +14901
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
    Klopt, de Arena staat in Zuid-Oost. Heb je helemaal gelijk aan.
    Vind ik leuk
    El Cazador +5802
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
    nou, nou wat gevoelig!! Nu komen alle one-liners uit het zuiden weer te voorschijn. Over aankoop club en eigen opgeleiden jongeren. Mag aannemen dat deze speler er zelf voor kiest om naar Amsterdam te komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:26
    Die wil ook eens 2e worden
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
    Of hij kende de nieuwe hoofdtrainer en had geen vertrouwen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
    Zoals je las v.Bommel gaf hem een kans!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Ja, maar misschien vond hij het alsnog geen goede trainer.
    Al is dat meestal alleen als een trainer iemand niet opstelt
    Vind ik leuk
    Pimman +2922
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
    Die denkt ik wil volgend jaar recordkampioen worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:03
    Ben ik al met mijn cluppie.......
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
    Nee, hij was die Fons zat, die niet van kleine jochies af kon blijven..... Dan liever 2 en eerder doorbreken in eerste... ... Dan op je 21e verhuurd worden als groot talent....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:01
    Haha Keesje toch wat laat jij je kisten .
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:59
    Steek jij effe je eigen sportzaak in de fik eikel
    Vind ik leuk
    Iggy +3617
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:47
    Ach meissie toch!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:27
    Heeee Iggy, iemand de steen weer opgetild ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:21
    Hey lamlul van een pisve-er... Zelf bedacht of al paar x voorbij zien komen.... Plagiaat
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:20
    Pisve-er scoort natuurlijk wel hoog op de originaliteitsschaal. Chapeau kistje
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
    Bazoer verhaal gaat totaal mislukken maar gun hem wel het alle beste! Kom er maar in Ajax met nonsens verhalen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
    Ik teken voor 12 miljoen
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
    Sorry voor het plagiaat bovenaan
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
    No problem. Ging er niet vanuit dat het expres was :p
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:27
    Snap de opmerking niet,heeft net 3 jaar bij psv gebald. Is toch geen psv jeugd dan?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:28
    Laten we hopen dat deze jongen nog meer gaat opbrengen dan Bazoer. :D
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Ik gun ze allemaal het beste en je weet ik ben positief ook naar Ajax toe, helaas kreeg ik van een van jullie gisteren dreig berichte en dat ik altijd haat had.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:34
    Serieus, dreig berichten?
    Niks van aantrekken joh, stuur ze maar maar mij... Stelletje kneusjes hahahaa
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
    Je hebt een 'like' gehad op je bericht hierboven, en ook op deze reactie krijg je er een. Maar ik snap niet echt waarom je dit aan mij wil vertellen. Ik was het niet..
    En zal dat soort berichten altijd veroordelen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:59
    Moest ergens beginnen onderaan las het niemand
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
    Tja hier komen rare mensen, en bedreigen is toch het laatste.heeft van met het gunfactor te maken,ik zou zeggen laten gaan.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:45
    Niks aantrekken van een stel kneuzen, die hebben alleen een grote bek achter een schermpje
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:00
    Hahaha Fritske toch
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:38
    Bizar beneden gordel, voor de normale VP bezoeker blijf je Super Mario. :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:41
    Super ook weer niet ik ben gewoon ik
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:43
    Maar wel een normale VP bezoeker met kennis en leuke commentaren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:31
    Wie ik?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
    Niveau hier kun je makkelijk aan. Lees maar eens een topic door waarop de strijd over wie het beste of het rijkste of het gezelligste .
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
    Kan jij rekenen? Reken er maar niet op
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:46
    Weer een ontzettend originele reactie van je. Je schudt ze zo uit je mauw..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:47
    Mi-auw??? Of mouw
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:01
    Kan je schrijven ? Schrijf t maar op je buik
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:59
    Een prijs misschien ?
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8865
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:29
    Hoezo gevoelig ? Gast moest weg en zat veel op de bank. Dan is de subtop toch logisch. Hij is al kampioen geworden. In een bijrol dan he.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
    Ook in de jeugd van PSV moet men door selecteren. Tweede rangs jeugdvoetballers, zoals E. King, kunnen beter elders hun heil gaan zoeken. Fijn dat Ajax de kneusjes van PSV wil opvangen. Na Labyad, Huntelaar, van Leer, Schreuder, ten Hag is dit al weer de 6e werknemer bij Ajax met een PSV-achtergrond. Blijkbaar weten ze het allemaal zelf niet meer in Amsterdam.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
    Dat jij ook meedoet met die onzin...
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:42
    Ja, je hebt gelijk. Ik stop met reageren op dit artikel want dit gaat nergens toe leiden.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:25
    Heel slim. Non-topic.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:08
    Had ik ook moeten doen. :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:09
    Ja, soms kan men ( o.a. ikzelf dus) beter tot 10 of 20 tellen alvorens te reageren hier ;)
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:11
    Het lijkt wel of je mijn gedachten kunt lezen. -)
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:02
    Gaan jullie nou tongen ?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:23
    Never. :-)
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
    Was Huntelaar een kneusje van PSV? Nou wij waren en zijn maar al te blij met die kneus, die heeft het nodige opgebracht voor Ajax
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
    Dat dachten wij van gullit,koeman,vanenburg,wouters,jonk hetzelfde.
    Leverde ons ook genoeg op.
    En dan de overgestapte jeugd naar psv bergwijn en malen bijvoorbeeld wat ons nog genoeg in het laadje gaat brengen,toppers in de maak.
    En dan komen jullie alleen met huntelaar en huilende bazoer.
    Zieeeeeeliiiiiggggg hahahaha.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20114
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:13
    Jij gaat wel wayyyyyy back, ik geloof niet dat die oldtimers toen zoveel geld opbrachten hoor maar kan er finaal naast zitten
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:17
    Je zegt het zelf al,gullit was een record toen der tijd.
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22006
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:21
    Huntelaar en Bazoer leverde Ajax 40 miljoen euro op..... samen hebben ze nog geen 9 miljoen gekost..... 31 miljoen winst.... dat is om te huilen idd..... voor PSV dan die zijn dat bedrag misgelopen.....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:44
    Vorig seizoen ook mee geteld?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
    Bij Ajax speel Je uit liefde.... Niet om geld.... Bij PSV is andersom....
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:19
    Dat moet je kluivert zeggen hahahaha.
    Of sanchez vorig jaar.
    Totaal ongeloofwaardig vriend
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:42
    Precies andersom kist, zie reaktie van ajaxied Jens, heeft het alleen maar over geld. Zo heeft Ajax bij Kluivert uit geldhongrr een langdurig tenenkrommend traject gevolgd en laat PSV in een week tijd de beste coach van Nederland gaan, puur uit altruïsme. Klasse PSV.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:48
    Jij laat je wel steeds kennen op dit forum zeg, jij begint over Jens maar vergeet erbij te zeggen dat Jens een reactie geeft op een PSV'er die begint dat PSV veel geld in het laatje gaat krijgen door ex Ajacieden Bergwijn en Malen, apart dat je dat dan weer over het hooft ziet.
    En maar volhouden dat je zo objectief bent op de site. Jij bent eerder het tegenovergestelde,.
    Sneu.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:56
    Haha.
    Bovenaan beginnen.
    Fritz Korbach & Panenka begonnen over geld en daarna begon het gezeik, ook van die Jezus. Ik pakte alleen de opmerking die nergens op sloeg van die oud AZ-speler Kees Kist eruit, die volledig zijn eigen visie over clubliefde en moneyhunters gaf. Bergwijn en Malen, Bazour en Huntelaar. Alle varianten komen bij alle clubs en bij zeer veel verschillende spelers voor. Enjoy liever Musa.
    Vind ik leuk
    Florian87 +10662
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:00
    Klopt wel wat jij zegt AFC, Counterattack doet zich maar al te graag voor alsof ie objectief kan reageren wanneer het over Ajax ( vooral Jens gaat ), het is gewoon een hypocriet figuur!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Als je zo goed analyseert dan zie je ook hoe ik die op een na gekste (PSV) en die Kees Kist (AZ) counter. Boeiend waar iedereen voor is, er zijn veel meer Ajacieden dan anderen op VP en veel meer topics over Ajax, dus meer kans op reaktie. Hypocrisie is een andere entiteit dan waar jij mij van beticht, Florian, maar als er op een van jullie wordt gereageerd is het internet plots te klein. Velen willen over voetbal praten (zoals over Musa, zie daar). Enjoy your day.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:32
    Ja idd, beste coach.... Hoe verging het Europees met jullie?

    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    zaterdag 23 juni 2018 om 05:40
    Wij spelen op ons continent niet Europees, maar hebben de Vopak libertadores.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:12
    Copa Libertadores🇲🇽.
    Copa de Oro.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:51
    Bij PSV speel je om de titel. Bij Ajax is dat anders
    Vind ik leuk
    ficusje +1933
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:13
    Bierprofessor wat een negatief persoon ben jij.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 19:13]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:22
    Ben realist
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
    Sjonge jonge, hou jong ben jij zeg?
    Word je niet moe van jezelf? Probeer gewoon positief in het leven te staan joh, en bel anders zo'n nummer waar je hulp kan krijgen..
    Is goed voor jou, en jouw hele omgeving heeft er ook baat bij..

    Succes! :-)
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
    Haha niet zo raar doen, hij was gewoon basisspeler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:44
    Napolitanos weet veel minder over PSV dan dat ie wil laten geloven. Zoveel onzin wat die allemaal uitkraamt dagelijks, is komisch te noemen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53994
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
    Lozano ging volgens hem sowieso het transferrecord in Nederland breken deze zomer... tot er ineens naar buiten kwam dat PSV rond de 35 miljoen zou willen vangen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:14
    Klopt en volgens Napolitanos, die beweerde dat Mauro al jaren bij PSV speelde ( kwam alleen af en toe op stage in de vakantie's. En Erick Gutiérrez had volgens Napolitanos al 4 of 4 maanden geleden zijn jawoord aan PSV gegeven, hij was hem tegengekomen op de Herdgang, een fantast is het die Napolitanos
    Vind ik leuk
    Foebele +53994
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:15
    Roald Dahl zou jaloers zijn op zijn vermogen tot fantaseren.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:30
    Dat was een media verhaal he foebele. Denk dat Lozano wel wat meer gaat opleveren. Al zijn ze.daar.dan ook weer een groot.deel van kwijt.
    Vind ik leuk
    Foebele +53994
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:33
    Moet het eerst nog zien, denk niet dat hij zomaar het record van Sanchez breekt en al doet ie dat wel, dan breekt De Jong of de Ligt dat record wel weer op korte termijn.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:07
    Sanchez speelde een superseizoen, op Europees podium in schijnwerpers, met zelfs Europa League finale. Met hem erbij zou Ajax afgelopen seizoen makkelijk kampioen zijn geworden en dan had je dat geld ook ontvangen (CL etc). Als Lozano een goed WK speelt weet je niet wat er gaat gebeuren, maar voor eredivisie te hopen dat hij nog blijft. Dan weer de Jong en de Ligt, wordt er niet leuker op voor de neutrale toeschouwer, noch voor de club supporter.
    Vind ik leuk
    14forever +8509
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:32
    Denk ergens tussen de.35-45. Het gaat niet over records hebben. Nederlandse clubs verkopen gewoon te goedkoop.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:41
    Maar als barca komt dan komt er weer flink wat bij
    Vind ik leuk
    Foebele +53994
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Leuk topic zo tijdens de komkommertijd.... oorlog!!!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
    Loopgraven oorlog. Geen winnaars.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Dacht dat Ajax oog had voor talent.... Onee.... Nee hij komt naar Ajax omdat daar een talent kans krijgt.
    Bij PSV ben je talent, tot je 21e en wordt je verhuurd.
    Ben daarom trots op Ajax dat ze spelers van 18 jaar durven opstellen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:04
    Daarom zijn jullie ook tevreden als je 2e wordt.
    En bij psv telt alleen de eerste plaats,verschil tussen amsterdamse amateurtjes en topsportclub psv.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:07
    Jezus is voor Beitar Jerusalem
    Vind ik leuk
    Iggy +3617
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:45
    Lul niet! Bovendien is Jezus helemaal niet voor PSV. Jezus is de koning van de joden en je weet net zo goed als ik waar die spelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:51
    Joden hebben Jezus vermoord, tenminstende romeinen hebben het gedaan in opdracht van de joden,joden hebben hun zegen verloren omdat ze weigerden naar god te luisteren.
    Pas als Jezus terug komt zullen de ware joden,niet die nep joden die nu aan de macht zijn,weer gezegend worden,lees je bijbel vriend.
    Joden van nu eren afgoden,en geloven geeneens in Jezus,op een enkeling na die wel hun bijbel lezen en het geloven,dat zijn de echte joden.
    Dus hoe kan Jezus dan voor ajax wezen,Jezus is voor psv,psv had afgelopen seizoen geen geluk,wij waren gezegend.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:26
    Amen
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:30
    Begrijp dat het iedereen bezighoudt, maar hij is GEEN familie van Bournemouth's Joshua King.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:36
    Oh ik dacht familie van Burger King..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
    Dat sluit ik niet uit!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:40
    Ik zou nu ook wel een quarter pounder lusten eigenlijk!
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:45
    Ja, maar is dat geen McDonald's? Anders neem je toch gewoon een Triple Cheese Double Bacon King :)
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:49
    Hahahaha, ik twijfelde ook al.. Ik eet niet zo vaak junkfood, vandaar. Maar dat ding wat jij zegt klinkt wel heul lekker! :-)
    Vind ik leuk
    Spiegel +9282
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:48
    JETHROOOOOO

    Ik denk ik maak hem vast voor iemand deze parallel gaat trekken.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14928
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:32
    Lekker bezig, straks wéér een eigen jeugdspeler die doorbreekt!
    Vind ik leuk
    Pimman +2922
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:35
    Wel vreemd om de oh zo warme club PSV te verlaten voor het kille Ajax.. ;)
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29563
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:37
    Kan gebeuren.

    Vice versa gebeurt het ook genoeg.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:38
    Ai nog iemand die bij Wolfsburg eindigt
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:39
    Die wil dus ook geen titel pakken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
    Alleen maar titels winnen is ook niet alles... Hij zoekt gewoon de warmte op in Amsterdam
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
    Dan zit je inderdaad goed in de gay stad
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:36
    Jemig zeg, niet zo bood doen. Heb he weer pikstraf gehad van je bilmaatje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:50
    Boos
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:24
    Precies! Boos! Heb je je bilmaatje ook ontmoet in Amsterdam? Je weet blijkbaar precies waar je moet zijn 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:35
    Inderdaad je vrouw heerlijke billen ze kon er geen genoeg van krijgen en toen kwam je moeder maar die is spuug lelijk
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
    Hhmm, ik denk dat je moet stoppen met jokken. Jij wist immers dat Amsterdam een gaystad was. Dan heb je meer wijsheid in pacht
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:11
    Hè heb je die ontmoet in de diepvries.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:13
    Enige echte stad van Nederland.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:22
    Maar wel super kil koud.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:23
    Valt wel mee hoor, het is hoer gewoon 21 graden
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:24
    Ook in de Arena??
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:26
    Ook in de Arena inderdaad. Maar als je in de klei blijft zitten Al je er niet achter komen
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:10
    Diepvries town Amsterdam.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:12
    Nee, Eindhoven is een town, Amsterdam is een city
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:27
    En een grote stad,er is niks mis mee alleen er lopen mensen rond met een te grote bek past niet meer in hun gezicht dat is alleen jammer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:30
    Misschien moet je even duidelijker schrijven als je begrepen wilt worden.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:42
    Een veel te grote mond .
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:47
    Blijf maar lekker in de klei zitten provenciaaltje
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:54
    Alles beter dan in dat gat Amsterdam alles is beter Ronald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:59
    Gek dat ik jouw teksten op meerdere manieren kan interpreteren. 😂
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:21
    Ik ben blij dat je dat ,kan je tenminste iets.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 23:49
    True, jij hebt in ieder geval laten zien dat je niet kan schrijven 😂
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:56
    Ik praat over de waarheid jij over ....onzin.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:33
    Hahahaha ja joh! Wie heeft het nou over koelkasten? Onzinprater
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    zaterdag 23 juni 2018 om 07:37
    Jij, als ik terug lees dan hebben er veel kritiek op die onzin van je.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:09
    Nee, dat zijn mensen zoals jij die er niets van snappen
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    zaterdag 23 juni 2018 om 08:16
    Maar toch een goede morgen.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    zaterdag 23 juni 2018 om 06:57
    Zoals van meerdere vernomen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18137
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:41
    Zo hij deze keuze gemaakt hebben omdat Van Bommel de hoofdtrainer gaat worden? Hij speelde blijkbaar niet onder Van Bommel de jeugdtrainer en ziet zo geen perspectief?
    Het hoofd opleidingen van PSV gaat weg. Misschien dat de opvolger het wel in deze King ziet zitten.
    Beetje een rare timing.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:54
    Hè hè, eindelijk een normale zinnige reactie. en dat voor een ajacied.... 😉. Maar serieus, ben het helemaal met je eens: vreemde timing.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27222
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:09
    Aan de andere kant moet je met het nieuwe hoofd opleidingen afwachten wat die vindt.
    Bij Ajax zien ze het kennelijk in hem zitten. Die zekerheid is ook wat waard.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1405
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:45
    Dat is alles wat van PSV afkomt ,dan zijn de oortjes van Marc gespitst.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12695
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:48
    Een Rotterdammer die bij PSV voetbalt en nu overstapt naar Ajax, toppunt van lef..
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
    Je bent de eerste die het zegt, ik dacht het ook :)
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12695
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:02
    Tja.. iemand moet het doen he ;-p
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:27
    Beetje zoals Koeman. Dus gaat carrière in Barcelona, PL en oranje tegemoet.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12695
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:23
    “zoals Koeman”, hoezo dat dan?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:22
    Ronald Koeman heeft.carriere gemaakt in Rotterdam, Eindhoven en Amsterdam. Champions League gewonnen met PSV in 1988, maar ook met Barcelona in verlenging op Wembley legendarisch kampioenschap als coach van PSV in 2007 (AZ van van Gaal op laatste speeldag afgetroefd, 5-1 door Cocu). Dus wie weet deze jongen ook.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12695
    zaterdag 23 juni 2018 om 01:26
    Ondanks dat ik de vergelijking niet helemaal begrijp, vind ik het een mooi verhaal over Koeman zn carrière. Wat waren we toch eigenlijk een geweldig voetballand vroeger, Nederlandse voetballers met grote successen in het buitenland, Nederlandse clubs die succesvol waren in Europa, Oranje dat op een groot toernooi kon schitteren en zelfs Europees kampioen werd.
    Daar is nu echt helemaal niks meer van terug te zien helaas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:51
    Nog meer eigen jeugd waar we trots op kunnen zijn in Amsterdam
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:00
    Hij heeft een goeie basis bij psv mee gekregen,dus waarschijnlijk kan die die piepeltjes in amsterdam een hoop leren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:17
    Ja nu is hij meester in schwalbes maken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:22
    Je kan beter muziek gaan luisteren want meepraten over voetbal wil nog niet erg lukken lees ik.
    Maar ieder zijn ding hoor,voel je niet rot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 09:44
    Jij zou beter naar voetbal kijken ipv naar psv ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:20
    Als psv geen voetbal speelt waarom zijn we dan fluitend kampioen geworden zonder enige tegenstand.
    Jouw cluppie speelt dan nog slechter.
    Vind ik leuk
    klick +745
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
    managementbureau Forza Sports Group. De rest kan iedereen wel invullen!
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5287
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
    Kreeg last van de warmte dus wil ff afkoelen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 17:53]
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:53
    Krijgt hij eigenlijk een contract bij Ajax? Of komt hij dat nog verdienen?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:20
    Op zijn leeftijd en met een spelersmakelaar zal hier wel een kontrakt aan vastzitten, lijkt me.
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:26
    Dat zou je denken maar lees ik nergens. Ook zijn agent zegt niet “King tekent voor 3 jaar bij Ajax”.

    Als hij met onenigheid weggaat bij PSV kan ik mij een contractloze overgang ook wel voorstellen.

    Hij was geen speler van Oranje o17 waar naast een CV van Ajax ook een middenvelder centraal achterin stond. Dan vraag je je af of Ajax zo’n jongen op dit moment zou contracteren.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:30
    Klopt wel, maar veelal hebben deze jongens ( Sparta-PSV-Ajax ) wel iets in hun mars en Ajax pikt zo’n jongen niet op als hij niets voorstelt. Zal denk ik toch wel iets vastgelegd zijn.
    Vind ik leuk
    2cents +53771
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:39
    Zou kunnen, heb het alleen nog nergens gelezen.

    En als er nu nog geen contract volgt speelt er toch iets anders.

    Overigens kan het natuurlijk gewoon zijn dat hij (nog) geen contract kreeg bij PSV en vervolgens heeft gevraagd of hij het bij Ajax mag proberen. Want misschien ziet hij daar meer kans op een contract?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
    Is mogelijk, dan is het een proeftijd om contract af te dwingen zoals jij al schreef. Ik ken hem niet heb alleen bijgevoegde filmpje bekeken, nooi live of op TV gezien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:56
    Sparta is het Ajax van Rotterdam, dus dit is niet verrassend.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:08
    Dan heeft Sparta veel meer prijzen in de kast dan Feyenoord........
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
    Ik bedoel qua arrogantie hahah
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:27
    Dat zijn jullie toch?
    hahah......
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 17:57
    Bij psv moet je echt kunnen voetballen om door te breken.
    Hij is gewoon niet goed genoeg,dus succes ermee,in amsterdam ligt de lat lager,mischien dat die het daar wel voor elkaar krijgt. Je moet wat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
    Ah, maken sense! Vandaar dat Viergever naar PSV gaat 😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:11
    Ajax had hem wat graag willen behouden
    Maar viergever heeft het licht gezien,hij kwam erachter dat jezus voor psv is.
    En is er gelijk heen gerend,hij is bekeerd en welkom.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 22 juni 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:39
    Misschien heb je dat gelezen in je jezusboek, maar Ajax wilde zijn contract simpelweg niet verlengen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:59
    Sorry vriend,ik zal het even recht zetten.
    Ik had het even goed moeten vertellen,sorry dat ajax nog minder verstand heeft dan ik al dacht.
    Wij zijn er blij mee.
    Nomaals mijn excuses.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:21
    Goed zo! Net zo blij als jullie met van der Meijde en Kluivert waren? 😉
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:08
    Klopt ik had psv nog een email gestuurd om het niet te doen,maar niemand wou luisteren,dan moet je het maar op de harde manier leren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:10
    '' Bij psv moet je echt kunnen voetballen om door te breken.
    Hij is gewoon niet goed genoeg ''

    Wanneer dat zo is dan speelt er bij jong PSV en o19 dus veel middelmaat in Eindhoven, de laatste jaren zijn er namelijk weinig tot geen spelers echt doorgebroken bij PSV toch?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:16
    Zoals zovaak gezegd psv 1 is geen speeltuin.
    Dan moetbje naar amsterdam gaan.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1943
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:43
    Hendrikx..Brenet..Zoet..Locadia..Bergwijn...Depay...hoe bedoel je?
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 21:24
    Op Bergwijn na zijn die anderen al weer een aantal jaren geleden doorgebroken.
    Geef eens 5 spelers die de afgelopen 2 jaar zijn doorgebroken uit de eigen jeugd?
    Vind ik leuk
    Dorzon +4258
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:04
    en weer een erbij uit de befaamde eigen opleiding van Ajax. Dit is over 1 jaar vast een supertalent door hun zelf opgeleid terwijl die credits natuurlijk naar Sparta horen te gaan
    Vind ik leuk
    Muscles +712
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:05
    Prima overstap omdat bij PSV het perspectief voor doorbraak jeugd erg gering is in vergelijk met Ajax🎩⚔️🗡
    Vind ik leuk
    VamosPSV +66
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:08
    Gatver
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1304
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:15
    Gelijk heeft ie.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155384
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:18
    Bazoer 2.0 niet geheel toevallig ook de forza groep

    en maar klagen over mino met zijn allen
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5034
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:00
    Daar hebben wij mooi 14 miljoen voor gevangen. Jullie een paar stuivers.
    Vind ik leuk
    stratumseind +155384
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:37
    daarom zijn jullie soort zo hypocriet als de pest.
    Janken en miepen over raiola als ie een speler weg brengt van jullie maar een kinderhandel groep word met open armen ontvangen als het jullie goed uit komt.

    Maar ja geld en ajacieden .... nederland is niet verbaasd
    Vind ik leuk
    Nosje +1506
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:20
    Naar Ajax toe en ook nog onder leiding nan Heitinga. Daar horen we nooit niks meer over. Next.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:23
    Uit beelden lijkt hij geconcentreerd kort te dekken, goede duelkracht en timing. Ajax lijkt hier de winnaar te zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:52
    Dekken zijn jullie goed in op de gay parade
    Vind ik leuk
    Counterattack +10330
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:18
    Even allemaal lachen.
    Ik kom niet op gay parade, voel me daar absoluut niet thuis, heb edoch niets tegen gays, maar val op vrouwelijk schoon.
    Vind ik leuk
    Mari +7663
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:53
    Seumeren en Huilberts zouden nu gaan janken
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:54
    Eerst bij Sparta ( net als Brenet die nu bij Hoffenheim CL gaat spelen) toen 3 jaar hij PSV en nu naar Ajax en dat allemaal in de afgelopen 10 jaar terwijl jezelf nog maar 17 bent,tja, misschien ligt het wel aan het onvermogen om je aan te passen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 18:58
    Marc Netto rook die miljoenen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:06
    Transferwaarde meteen 2 miljoen omhoog.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1943
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:41
    Is het zo moeilijk om research te doen VP....van Bommel had de 019 onder zijn hoede ..niet de 017...stelletje amateurs
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:44
    Ach hij kiest gewoon voor de beste weg om verder te komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 19:52
    Komt niet verder dan Jong Ajax,hij is nu 17,als je dan zo'n supertalent bent was je al doorgebroken dus we zullen zien.
    Vind ik leuk
    Heniji +0
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:42
    Zo raar is dat niet bij ons PSV krijgt de jeugd nooit een kans en daar wel en daarom is het niet raar WEL ontzettend STOM van mijn clubpie
    Vind ik leuk
    Butsbal +15078
    vrijdag 22 juni 2018 om 20:51
    Elgero FUCKing
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:40
    .
    Vind ik leuk
    vrijdag 22 juni 2018 om 22:41
    ....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 00:29
    Weer 1 uit de eigen jeugd van Ajax over 1 a 2 jaar.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1926
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:21
    PSV heeft hem niet voor niets laten vertrekken..
    Vind ik leuk
    Blindsy +10424
    zaterdag 23 juni 2018 om 10:29
    Hij blijft in ieder geval spelen in n kampioenselftal... 😉
    Vind ik leuk
    Cookee +10000
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:11
    Walgelijk... dat weglokken van talent van elkaar, wie het dan ook doet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV raakt talentvolle verdediger kwijt: overstap naar rivaal Ajax