'Cocu kaapt Van Ginkel voor neus van PSV weg en richt pijlen nu op Dost'

    'Cocu kaapt Van Ginkel voor neus van PSV weg en richt pijlen nu op Dost'

    zaterdag 23 juni 2018 om 11:17

    Een bericht uit de Turkse media: Fenerbahçe heeft met Marco van Ginkel een persoonlijk akkoord bereikt. De middenvelder wordt voor de duur van een seizoen gehuurd van Chelsea. Het volgende doelwit van Fenerbahçe heet Bas Dost.

    Met dat nieuws pakt de Turkse krant Fanatik groot uit. Het Turkse medium schrijft dat Fenerbahçe akkoord is met Van Ginkel over een huurtransfer. Fanatik verwacht dat Van Ginkel over een paar dagen tekent in Istanbul.

    Cocu heeft bij Damien Comolli, de nieuwe technisch directeur van Fenerbahçe, gevraagd om de komst van Van Ginkel. Comolli heeft gehoor gegeven aan het verzoek van Cocu en is meteen gaan onderhandelen met de speler.

    PSV maakte er na het afgelopen seizoen geen geheim van Van Ginkel graag nog een keer te huren van Chelsea. Kopen was geen optie, gezien de vraagprijs van rond de elf miljoen euro. Nu lijkt Fenerbahçe er met Van Ginkel vandoor te gaan.

    Fenerbahçe heeft ook het vizier gericht op Dost, die er alles aan wil doen om deze zomer te vertrekken bij Sporting Portugal nadat hij recentelijk werd aangevallen door hooligans. Dost is bezig om zijn doorlopende contract bij Sporting te ontbinden en zodra dat gelukt is, wil Cocu met Fenerbahçe toeslaan, aldus Fanatik. 

    Plaats een reactie

    zaterdag 23 juni 2018 om 11:19
    Kopen kopen kopen, met of zonder gemeente.

    Edit: Een hoop warme reacties uit Eindhoven weer hieronder.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:20
    Hey fopneus,haal die neus eens uit die envelop man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:51
    dat is zelfrijzend bakmeel wat ie snuift , coke kost geld en dat heeft fopneus niet
    zijn neus word elke avond gefopt , daarom heet ie fopneus
    Vind ik leuk
    Ginovanni +19793
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:21
    Huh......gehuurd van PSV?

    Dacht dat van Ginkel nog steeds eigendom is van Chelsea....😉
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:23
    In Turkije kun je wel iets meer besteden dan bij PSV. Ik begrijp ook wel waarom ze voor Dost gaan die wil zo snel mogelijk weg uit Portugal.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46171
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:23
    Hey fop, jij bent gewoon jaloers.
    Een loser in het leven, die zelf niets kan kopen.
    Het enige wat je kan is zanikken, kauwend op een uitgekauwde smakeloze kauwgum.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:30
    Je vergeet dat hij dat stukje kauwgom nog van de stoep heeft gepeuterd
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +46171
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:15
    En dat al 100 keer gezien de zoveelste gemeentegrap.
    Gatverdamme
    Vind ik leuk
    Strijp +12945
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:24
    Ga je weer lekker door de ondergrens
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:25
    weer boven een lijmpotje gehangen met je grote gok
    Vind ik leuk
    Quareck +7143
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:25
    Koopt Fenerbahçe met gemeentegeld?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:25
    Van Ginkel penalty-killer.
    Vind ik leuk
    elmoo +654
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:26
    Fopneus ga je neus wassen joh
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:27
    elke club koopt pannenkoek!
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13094
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:28
    Kopen? Er staat toch duidelijk “huurtransfer”...
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25197
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:28
    Dief !!!
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1780
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:44
    Haha neus. Jij krijgt vandaag de originaliteitsprijs. Ben alleen benieuwd of je deze zelf hebt verzonnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:48
    FopNeusje, speciaal voor jou nog maar eens het wereldberoemde liedje van Toon Hermans van stal gehaald:
    Mien waar is m'n FopNEUS, Mien waar is m'n NEUS
    Waar is m'n FopNEUS gebleven
    Ik moet 'm hebben als ik naar een feesie ga
    Ik zag 'm net nog leggen in de la la la la la la
    Mien waar is m'n FopNEUS, Mien waar is m'n NEUS
    Waar is m'n FopNEUS gebleven
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:53
    Wat is dit voor een copy-paste reactie (dit is al de 3e of 4e keer hetzelfde liedje op VP), valt me een beetje van je tegen.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1278
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:56
    Net zo saai en herhalend als jouw reacties, echt een zielig leven heb jij.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11595
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:05
    Dan waardeer ik de belchinees toch exponentieel hoger dan fopneus
    Vind ik leuk
    Jur74 +8939
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:00
    Net zoals iedere keer een stuk over de gemeente en gemeente steun kan op meerdere manieren zoals een afwaardering van € 25.000.000 op aandelen van de gemeente amsterdam.

    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13094
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:17
    Dat is geen steun toch? Steun is wanneer je iemand helpt die in de problemen zit.
    Die afwaardering is leuk, maar we kunnen ook probleemloos zonder.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8939
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:51
    Helaas, door de Europese commissie word dit ook als steun gezien of je het nou nodig hebt of niet doet niet terzake. Ik word alleen verschrikkelijk moe van die ajax supporters die telkens komen over gemeentesteun en het verhaal over "misbruik" terwijl bij ajax hetzelfde gebeurt is. Vandaar mijn reactie.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13094
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Ja gelukkig krijgen wij nooit commentaar van de rest, iedereen doet altijd heel lief tegen een Ajacied en ze zijn ook altijd heel positief over Ajax....
    Gelukkig zien wij niet constant dezelfde opmerkingen voorbij komen.

    Dat gelul over de gemeente ben ik zelf ook een beetje zat, maar al dat schijnheilige volk hier die doen alsof ze zelf nooit zulke opmerkingen maken ben ik nog meer zat. Lekker met zn alle de moraalridder gaan uithangen, stelletje hypocrieten...
    Vind ik leuk
    Jur74 +8939
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:40
    Ik zeg ook niet dat supporters van andere clubs niks zeggen hè. Het zijn van beide kanten altijd dezelfde sukkeltjes en als je er wat van zegt dmv feiten reageren ze niet meer.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13094
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:16
    Is ook zo, maar het valt wel op dat degene die constant op elke Ajax-topic lopen te zeiken en te vervelen, nu degene zijn die commentaar leveren.
    Achter de elleboog figuren bah...
    Dat er steeds over de gemeente wordt begonnen is een reactie op dat eeuwige anti-Ajax gedrag van hunzelf. Dus laat ze eerst maar eens kijken naar wat hun eigen aandeel hierin is voordat ze commentaar gaan geven op een ander.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:02
    Vooruit dan FopNeusje een nieuw liedje voor jou:
    We hebben allemaal een NEUS
    We hebben allemaal een NEUS
    Kieft heeft een grote
    En Fop NEUS heeft een REUS.

    Wat vind je hiervan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:04
    Ik waardeer je poging maar ik moet wel eerlijk zijn, het resultaat is erg mager.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:12
    Ik ga weer verder met (liedjes) schrijven. Later hoor je weer van mij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:14
    Prima, niet opgeven. Succes!
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25197
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:02
    Guus Til halen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:24
    Die kan PSV nooit betalen.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25197
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:33
    wat moet ie kosten dan ? 7 miljoen ?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:25
    Zoiets ja, meer zal het niet zijn.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:56
    Dat denk ik ook niet,dat AZ heeft de laatste 2 jaar ook heel maffe prijzen in de kop. Sinds Janssen voor 20 mln wegging,is daar geen speler meer te halen voor een fatsoenlijke prijs.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3270
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:31
    PSV moet van ginkel niet laten gaan.
    Tot 15 mil kunnen ze indien financieel haalbaar best gaan voor zo'n speler.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1369
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:17
    Als je je neus en je mond eens een keer zou gebruiken om te ademhalen .....want zo te lezen kom je sinds en tijdens je geboorte behoorlijk wat zuurstof tekort.....
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:20
    "Edit: Een hoop warme reacties uit Eindhoven weer hieronder."

    Hahaha, wat ben jij een jankbal :p je wordt gewoon redelijk genegeerd. Zelfs in provoceren ben jij niet goed, dan ga ik me toch afvragen wat je wél kunt..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    COYG +6174
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:20
    Dus Fender huurt hem van PSV, volgens de tekst, want PSV heeft de optie tot koop niet gelicht? VP, deze zin klopt niet echt of wel. Hij is nog van Chelsea.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:20
    ''Een bericht uit de Turkse media: Fenerbahçe heeft met Marco van Ginkel een persoonlijk akkoord bereikt. De middenvelder wordt voor de duur van een seizoen gehuurd van PSV.''

    Na dit stuk ben ik gestopt met lezen. Ik hoop dat VP dit rechtstreeks heeft overgenomen van de Turkse media, wat ook de betrouwbaarheid zal duiden. Als dit door VP is geschreven moeten ze zich kapot schamen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:22
    Foutje ;) is aangepast!
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1334
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:24
    Mooi! Dat is inderdaad beter!
    Vind ik leuk
    Thilo +2799
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:21
    Yesssss
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 11:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:27
    11 mln? Ajax kan hem dus zo ophalen mmmm. Van ginkel zal dat wel niet willen maar 11 mln is een koopje
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1369
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:14
    Weet niet of van Ginkel dat doet....is een nette fatsoenlijke relaxte jongen met bescheiden uitspraken....die voetballen over het algemeen niet in de arena....behalve als ze op bezoek komen dan....;-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:07
    Zelfs dat niet hebben we gezien
    Vind ik leuk
    r4vje +162
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:27
    Was te verwachten dat hij een type targetman zou gaan halen. Zijn speelstijl is daar tot nu toe altijd op gebaseerd geweest. Dost moet gewoon de De Jong worden van Fener.
    Vind ik leuk
    soccer02 +581
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:32
    Dit bericht kan nooit kloppen. Wel dat van ginkel persoonlijk akkoord is. Psv heeft van ginkel al een paar keer gehuurd van chelsea en iedere keer wilde chelsea pas op het laatst over gaan tot verhuur. Ze wachten net zo lang tot er een club komt die vanginkel wil kopen. En pas aan het einde vd transfer deadline. Gaan ze verhuur overwegen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:35
    Wie zegt dat dit niet een huur met verplichte koop is zoals bij Mbappe?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:36
    dat is best wel een klap voor PSV was toch wel belangrijk voor dit PSV, en zeker met een onervaren trainer als Van Bommel is het toch wel lekker als je ervaren spelers in het veld hebt staan

    als Lozano ook nog vertrekt na het WK, dan zou het helemaal lastig worden voor PSV dit seizoen
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2901
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:47
    dat dacht iedereen begin van vorig seizoen ook (inclusief ikzelf) echter bleek het uiteindelijk allemaal goed te komen :)

    Ajax heeft goed inkopen gedaan om er in ieder geval nagenoeg niet op achteruit te gaan (wellicht zelfs iets vooruit) maar daarmee krijg je niet de garantie dat het niet weer mis kan gaan. Zeker gezien de onrust die altijd aanwezig is.

    We gaan het allemaal zien mei 2019 (of eerder)
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:23
    dat ben ik wel met je eens. alles kan natuurlijk zo maar op zijn plaats vallen, en het kan net zoals afgelopen seizoen allemaal gewoon mee zitten

    maar zeker als van ginkel en Lozano vetrekken. lever je veel doelpunten en kwaliteit in. die je niet zo maar even terug haalt voor welk bedrag dan maar ook

    natuurlijk bleeft het allemaal koffie dik kijken. klikt het met de trainers ( zowel bij Ajax als bij PSV

    heb je in het begin misschien net dat beetje geluk mee dat je een wedstrijd wel wint. en daardoor het vertrouwen groeit

    weet bv vorig seizoen de eerste wedstrijd van Ajax. waren vele malen beter dan de tegenstander ( al speelde ze niet bepaald goed) hadden aardig wat kansen. gingen er niet in. de tegenstander schiet 2x op doel en wint met 2 - 1

    win je zo een wedstrijd krijg je veel meer vertrouwen enz enz. al vond ik Ajax vorig jaar zonder veel overtuinging en inzet spelen. je zou denken die lopen hun longen uit hun lijf voor Nouri om kampioen te worden.

    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:05
    Dat van die 1e wedstrijd van ajax klopt niet helemaal! De 1e helft was ajax zeker veel sterker dan Heracles maar na een minuut of 60 nam Heracles de wedstrijd helemaal over. Een gelijkspel was terecht geweest,maar het was niet zo dat Heracles maar 2x op doel schoot!
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:02
    Dat was echt een wonderlijk kampioenschap ja! Maar wel gegund...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:54
    wanneer hebben we dat vaker gehoord....???
    o wacht afgelopen augustus nog
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:39
    Broeder moord!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3319
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:46
    Tja, zo gaat dat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:53
    Ginkel zou sowieso niet nog een jaar gehuurd gaan worden.
    Ik blijf het zeggen : Ibi gratis ophalen.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11819
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Ibi is nogal blessuregevoelig. Qua instelling weet ik ook niet hoe het bij hem zit, maar Van Bommel kan hem vast wel in het gareel houden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:56
    De blessures spelen hem parten inderdaad maar als ie de stap zet terug naar huis dan gaat ie ervoor . Daar is ie eerzuchtig genoeg voor.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11819
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:06
    Als ie terugkomt hoop ik dat ie die honger nog heeft
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:07
    die heeft ie nog wel
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:10
    Die zal wel zwaar op de begroting drukken nu bij Stoke( nu ze gedegradeerd zijn) Geen gek idee om dat te proberen)
    Wel,zoals velen hier al gememoreerd hebben,erg blessuregevoelig!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171324
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:11
    Had al mot met de trainer daar en inderdaad die mag wel weg daar.
    De blessures is inderdaad een dingetje maar trainingsbeest v bommel zal m wel fit krijgen denk ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:16
    Idd gewoon ibi ophalen. Die heeft een mooie tijd gehad samen met van Bommel op het middenveld. Die kunnen elkaar goed .Ik zeg doen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2023
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:58
    Wat een baan heeft die van Ginkel, telkens verhuurd. Met mooi salaris natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12414
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:17
    Hij is eigenlijk interim contractspeler. Of uitzendvoetballer, maar wel met het hoogst mogelijke salaris. Gaat dus best goed met die gozert.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3477
    zaterdag 23 juni 2018 om 11:59
    De valkuil voor veel Nederlandse trainers...altijd maar weer Nederlanders willen aantrekken.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:04
    Mooi graag kopen, krigen wij opleiding vergoeding.
    En nu snel Mount naar Vitesse, die heeft niks in Eindhoven te zoeken met afbraak voetbal waar daar komende jaren te zien zal zijn met van Bommel.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31841
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:07
    Ja daar hebben ze meer centen...
    Vind ik leuk
    Blindsy +12414
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:16
    Hihi, Brand wil Lozano, Cocu wil Van Ginkel, ik zie een trend. Loyaliteit naar ex-werkgever ver te zoeken, mocht het waar zijn.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6221
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:27
    dat blijft altijd het geval. vissen in eigen vijver. je weet wat je haalt als je het een jaar of langer van dichtbij heb mee gemaakt.

    Vind ik leuk
    Blindsy +12414
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:33
    Nou er zijn ook wel gevallen bekend waar er sprake is van een herenakkoord. Maar in dit geval is Van Ginkel natuurlijk een Chelsea-speler, en was het misschien toch al niet meer de bedoeling dat PSV hem zou overnemen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
    Als brands 100+ betaald is het geen probleem
    Vind ik leuk
    Blindsy +12414
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:30
    Premier League-clubs beschikken over belachelijke sommen geld, dus als het regent in Engeland, mag het best druppelen in Eindhoven ;-)
    Vind ik leuk
    Romario9 +11819
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:41
    Zoals De Boer die Riedewald ophaalde bij Ajax ?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12414
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:30
    Nee. Riedewald was een bankzitter, Van Ginkel een van de beste ED-spelers van de afgelopen jaren. Maar officieel onder contract bij Chelsea, er zal van een herenakkoord vast geen sprake (hoeven te) zijn...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:13
    Dat was echt bizar man,en dat voor 8 miljoen!!!! Wat zal Overmars gelachen hebben s'avonds thuis na de onderhandelingen.
    Vind ik leuk
    Splintair +1980
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:39
    Altijd als een nederlandse manager naar een nieuwe club gaat in het buitenland, dan worden er gelijk tig nederlandse spelers met die club in het verband gebracht. (Bijvoorbeel Van gaal-man utd, bosz-dortmund).
    Het zal allemaal net als de vorige keren wel meevallen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:40
    Geen probleem,van ginkel heeft psv altijd als springplank gezien,hij wilde nooit definitief naar psv komen,en dat is geen probleem,we hebben van elkaar genoten,wens hem het alle beste,er zijn er zat die hem kunnen vervangen,mischien is mauro jr er wel klaar voor,en anders lekker winkelen in mexico,geen probleem.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1126
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Goed voetballertje ,die Mauro jr,Hoop voor de psv supporters dat hij aankomend seizoen een kans krijgt.
    Vind ik leuk
    EdwinG +270
    zaterdag 23 juni 2018 om 12:46
    Dat Cocu weggaat is jammer want hij heeft bewezen een goede trainer te zijn maar hij moet wel van de speler(s) afblijven die PSV op de korrel heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:08
    Wel jammer dat hij niet vast door psv kon worden vastgelegd!.
    Vind ik leuk
    Cookee +10894
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:09
    Wat is dat toch met Nederlandse trainers in het buitenland, waarom Nederlanders halen?? Ik zou de beste spelers willen... welke nationaliteit maakt me niks uit, ik wil alles winnen, gezelligheid kan ook met buitenlanders.
    Een Jaap Stam of Frank de Boer haalt dan Nederlanders en wordt ontslagen en dan zitten die NL-kuikentjes daar, die nieuwe trainer gooit al het oude weg... het lijkt mij niet slim voor spelers niet en voor trainer niet.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2330
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:18
    Die Van Ginkel... Van kroonprins van het Nederlandse voetbal naar inversteringsvoetballer... Mannetje heeft nooit een minuut kunnen maken voor de club die hem kocht.. Nu voor de 4e keer weer verhuurd... en nee hij wordt echt niet gebruik voor puur financieel gewin. Kijk dit soort constructies zou de UEFA toch echt iets aan moeten gaan doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:27
    Die hadden ajax moeten halen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:32
    Van ginkel is een goede speler
    Dost kan het in deze competitie prima doen.
    Lengte met kopkracht en afmaak talent.
    Lijkt mij prima spelers .
    Nu nog een sterke centrum verdediger en de as is versterkt.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:35
    Uit het oog uit het hart
    Vind ik leuk
    ENSTN-FULB +514
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:38
    Hahahahahahahaha
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3273
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:49
    Had niet anders verwacht.
    PSV moet verder en ook zonder van ginkel kunnen ze een mooi tram opbouwen. In De verdediging lijkt er al vooruitgang te zijn als afgelopen jaar. In de jeugd lopen een aantal leuke spelertjes rond en met van Bommel als coach verwacht ik dat die wat meer de kans gaan krijgen.
    Als Lozano vertrekt heb je jeugdspelers klaar staan die hem zeker kunnen vervangen.
    Dus op dit moment is er nog weinig aan de hand. Misschien nog een ervaren speler erbij, maar met Schwaab, Viergever en de Jong zijn er al 3, vanuit gaande dat Zoet vertrekt.
    Het liefst heb je in elke linie een ervaren speler, al draait Hendriks ook al een tijdje mee en zou een rol als leider ook op zich moeten kunnen nemen op het middenveld.
    Vind ik leuk
    Mari +9383
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:51
    Lekkere jongen die Cocu.
    Zoals ik al vaker heb gezegd: eigen belang gaat altijd voor. daarom was het zo knap van hem dat hij de spelers zo ver kreeg dat ze het teambelang boven eigen belang stelden.
    Helaas voor de speler levert het geen transfer op (het ultieme doel namelijk: hogerop). Voor hem leverde het wel een transfer op.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Luizestreek. Als je weet wat psv wilde en dan toch wegkapen... Alle krediet bij mij verspeelt.. Hoop dat cocu op zijn smoel gaat in Turkije
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:54
    Goed voor van Ginkel. Jaartje knokken op het middenveld in de Turkse competitie zet wel zoden aan de dijk. Ook goed voor NL elftal
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:45
    Cocu levert zijn oude club nog een streek maar ik weet niet of bas dost de ideale opvolger is dorst kan alleezn maar in de spits spelen van winkel kan ook als nr 10 op het middenveld voetballen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:30
    Steek in de rug
    Vind ik leuk
    Pur Sang +390
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
    Goede zaken van Cocu!
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1936
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:15
    Dost zou een slimme zet zijn denk ik... Maar denk dat cocu niet een lang leven heeft bij fener... Te rustige trainer denk ik denk dat ze in turkije van wat meer pit houden van een trainer
    Vind ik leuk
    Gerro +6712
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:19
    Au dat doet pijn
    Vind ik leuk
    Hansi H +106
    zondag 24 juni 2018 om 06:33
    PSV krijgt een probleem op het middenveld.
    Wie of wie moet het spel verdelen?
    Hendrix? Dat is wat weinig...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws