Poll

    Wat wordt de uitslag bij België-Tunesië?

    (283 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +12878
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:08
    Is dat WK nu nog niet afgelopen? Het echte werk gaat vanmiddag weer beginnen.
    Gewoon afkappen en Spanje tot winnaar uitroepen zodat iedereen vanmiddag om 15.00u naar FOX 1 kan kijken.

    VVSB uit is altijd lastig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:16
    België, Mexico en Duitsland op een dag. De drie topfavorieten voor de titel. VVSB is dus vandaag geen item
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +14579
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:02
    ik denk dat Me Lul straks geel krijgt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22377
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:17
    Gaat ie steeds liggen?
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:21
    Die van mij kreeg gisteravond rood van de vrouwelijke arbiter thuis!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:15
    De Rode Duivels gaan zich vanmiddag plaatsen voor de volgende ronde en stomen zo door tot minimaal de halve finales. Deze ploeg zit vol van voetbalkwaliteit en heeft meer dan voldoende spelers die gemakkelijk een doelpunt kunnen maken. Come on Dries(je)!
    Vind ik leuk
    slaski +2090
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:13
    Spoor jij wel helemaal ? Beetje die Belgen steunen ? Stel je voor dat ze WK worden. Hoe lang denk je dat wij dat aan moeten gaan horen ? Moet er niet aan denken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:23
    Die Belgen hebben nog niet half zo’n grote bek dan de Hollanders. Dat is dan ook precies de reden waarom de gemiddelde Belg zo’n hekel heeft aan die “Ollanders”.
    Vind ik leuk
    slaski +2090
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:28
    Daarom juist, dan hebben ze eindelijk een reden om die grote bekken te snoeren. Moet je dus niet willen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:33
    Misschien zouden de Hollanders niet zo’n grote bek moeten hebben zodat o.a. de Belgen zich daaraan niet (en vaak terecht) hoeven te storen.....
    Vind ik leuk
    slaski +2090
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:39
    Dat schip is al jaren geleden uitgevaren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:59
    Belgen zijn arrogant
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:33
    Achterhaalt verhaaltje. Nu die belgen zo'n goeie groep spelers hebben, zijn ze nog arroganter dan de Hollanders ooit geweest zijn, hebben ze zelf niet eens door
    Vind ik leuk
    slaski +2090
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:41
    Ik heb goeie hoop dat die hoogmoed ze gaat opbreken inderdaad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:52
    Nu niet overdrijven he de arrogantie van van der vaart is ongeëvenaard 😝
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +626
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:28
    Ik steun ze ook niet,maar eerlijk is eerlijk: wat hebben die gasten een geweldig elftal!! Pakken die Engelsen ook,zeker weten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:31
    Ik steun België ook zeker niet, maar ik zie wel dat dit een meer dan prima ploeg is overvol met voetbalkwaliteiten.
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +4737
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:22
    Ik vroeg me al af of de liedjes in het Bederlands of Frnas gezongen zouden worden. Ze houden het lekker neutraal tot dusver
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:36
    3-0 België
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:45
    Denk 5-0
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:49
    België vind ik echt helemaal niks was niks wordt nooit niks want na groepsfase nog 1 wedstrijd kunnen ze weer naar huis
    Maar tegen Tunesië wordt het echt een complete walk over 4-0 5-0 100 procent
    En de aller grootste overhypte spits die al.38 kukeleku scoort 3 x
    Tunesië is slechtste team van dit wk
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 13:59
    Nou Belskes laat het zien aub
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:08
    Kadootje ! En ze mogen de fifa dankbaar zijn ....starten tegen 2 toploegen nl panama en tunesië
    Andere landen hebben het zo mooi niet !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:09
    Lekker fel begin in ieder geval
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:14
    Ik roep het al 10 jaar die verstommen die kan er echt geen ene klote van!
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:15
    de belskes voetballen tot nu toe niet slecht derksen , zelfs jij moet dat zien
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:21
    Handbal uitslag vanmiddag lol
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:23
    doe mij maar een emmertje goals lekker toch?
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:33
    Ja zeker stratumseind
    Ik Denk zo maar 3-2 met de rust!
    Heerlijk potje voetbal fouten niet normaal
    Vi.d alleen jmr van de bruine zo ver vd goal af moeten spelen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:12
    Op 70% winnen deze Belgen nog wel van Tunesië.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Inderdaad... wordt een complete walk-over....
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:48
    Hartstikkidé.....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:15
    Jantje slaat gewoon 2 keer dit is gewoon een overtreding.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Jaja.... in de vertraagde herhaling wel ja.... onzin....
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Heerlijk ik geniet van belgie , mooi man

    Snel naar huis jagen al die derde rangs voetbal landen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +758
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:35
    Mooi groepke het zijn natuurlijk ook halve Brabanders hé
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:16
    Dit wordt wel erg vervelend dat acterende kom bij elkaar samen gevoel van lukaku,
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:19
    Voor het geval je het zelf niet in de gaten hebt..... je zeurt!

    Hartstikke leuke pot voetbal is het!
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:17
    Dat Tunesië is zo ongelooflijk slecht
    En eerlijk is eerlijk België speelt prima
    Ahahahahahahahahahhaahhahahah en. Hup klasse lol
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:18]
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:18
    Hatsieflats en al weer een goal , lekker man
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:20
    Lekker man veel doelpunten
    7-3 8-1 ken zo maar gebeuren zo te zien
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:18
    binnen het kwartier op 2-0
    De Belgjes zitten op rozen tot dusver.

    VOLhouden jongens 👍
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +810
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:19
    Zei ik zojuist dat de belgen op roze zaten?
    Plots de 2-1 uit het niets 🤣
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:19
    Rozen hebben doorns he....
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:26
    ale dah meende gij nie.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:28
    Da witte tog
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:29
    Voetballend gezien het beste tot nu toe wat de belgen laten zien.
    Enig minpunt is dat het nog maar 2-1 staat.
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1028
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:35
    Waarom spelen de Belgen eigenlijk in hun uit-shirt, terwijl het Belgie-Tunesie is?
    Vind ik leuk
    davidben +3584
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:39
    Omdat het uitshirt van Tunesië wit/rood is.
    Vind ik leuk
    035 +3631
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:39
    Ze spelen toch in Rusland? :-)
    Vind ik leuk
    Ravioli +58
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:41
    Wat is België defensief toch matig. Dat gaat later in het toernooi nog wat worden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:41]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80990
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:47
    De gunfactor voor België is bij mij volop aanwezig.
    Vind ik leuk
    Jozef +32791
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:00
    Bij mij absoluut niet, maar ze zijn wel beter, zoveel is duidelijk. Geen idee hoe ze zich houden tegen een topland.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1084
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:47
    België speelt een goede wedstrijd tot nu toe, maar verdedigend is het echt heel matig met Boyata...

    Wel geswitcht naar een andere zender...zonder Frank Snoeks alle jezus hee.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 14:50]
    Vind ik leuk
    Vamos7 +1847
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:50
    Opvallend dat Derksen stil is over Lukaku.
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:50
    Wat een verschrikkelijke commentator. Wie is deze man?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:51
    Tunesie heeft alledrie de Belgische goals zelf gemaakt. Maar de Belg speelt wel erg lekker!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:51
    Ontkennen dat de Rode Duivels niet minimaal een belangrijke outsider zijn voor de WK-titel is niet geloofwaardig. Lukaka legt er alle ballen met gemak in. Het al 5-0 voor België moeten zijn.
    Vind ik leuk
    Jozef +32791
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:01
    5-1 dan.

    Echt onthutsend zwak Tunesië, maar dat is natuurlijk niet de Belgen hun schuld. Die spelen prima.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:04
    Rode Duivels gaan echt ver komen dit WK. Ik roep dit al weken / maanden, let maar op.
    Vind ik leuk
    yuuup +8574
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:21
    Niet echt een gewaagde stelling. Volgens mij heeft België zelfs de beste selectie.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1084
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:30
    Dat zou ik niet durven zeggen...Frankrijk Spanje Brazilië en zelfs Engeland hebben minstens zoveel kwaliteit.
    Vind ik leuk
    yuuup +8574
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:36
    Frankrijk misschien. De rest nooit. België heeft op iedere positie wereldtop. Brazilië Spanje en helemaal Engeland niet.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1084
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:47
    Momenteel misschien wel ja maar veel Belgen zijn mogelijk bezig aan hun laatste eindtoernooi...Dembele Vertonghen Vermaelen Fellaini Kompany en Mertens zijn al 30+ en het is nog maar de vraag wat er voor terug komt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:51
    3-1 Belgie beloont zichzelf eindelijk.
    Heerlijk spel van de belgen , die lopen echt mijlenver voor op oranje.
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:53
    Zo ver is het niet hoor kwa afstand stratumseind
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:56
    hahaha voor sommige niet inderdaad maar qua niveau mogen "we" niet eens meer in de schaduw staan
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:02
    Hazard en die gekke mertens is echt genieten geblazen
    Nu de bruine ff doorschuiven en dan 7-1 ofsjow
    Vind ik leuk
    Jozef +32791
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:04
    Hoezo, doet Oranje ook mee dan?

    Benieuwd wat ze klaarspelen tegen een topland. En nee, Engeland is dat niet en nee de tegenstander in de volgende ronde ook niet...
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:52
    Ahahah gaat het derksen zijn gelukt dag worden?
    Heb kukeleku maakt hattrick gewed
    Nog eentje kukeleku op je ouwe dag en zelfs ik raak iets positiever over je
    Kijk moet kukeleku straks tegen een sterker land scoort die natuurlijk nooit en zeker niet in wedstrijden die belangrijk zijn
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:18
    Op je ouwe dag, waar heb je het over Johan?
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    zaterdag 23 juni 2018 om 14:59
    In villa sporza komen ze bijna klaar ....lyrisch zijn ze over de belgen ...waar andere landen het niet kunnen , kunnen wij het wel...veel beweging , goed voetbal hahahahha....we zullen eens zien als het erop aankomt want zelfs in de oefeninterland tegen portugal zag je dat het niet tegen panama of tunesië was !!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:04
    ze hebben het volste recht om lyrisch te zijn.
    Ze leggen het beste voetbal op de mat van allemaal tot nu toe
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:40
    We zullen zien tegen een land met een beetje meer kwaliteit ...hebben de belgen de laatste jaren al gewonnen tegen een topland ? Ik dacht van niet
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:41
    Zijn ze individueel en als groep gegroeid ? Ik dacht het wel
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:30
    Dat heb ik gezien tegen portugal ...heb jij die wedstrijd gezien ? En dat zonder ronaldo !
    Van 1 ding ben ik zeker ...wereldkampioen gaan ze niet worden
    Vind ik leuk
    Truth +2904
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:31
    Besef jij wel dat het maar tegen panama en tunesië was of schat jij die landen zo hoog in ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138675
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:33
    spanje iran gezien?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3320
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:34
    Haha het is wel waar! Nederland kreeg altijd kritiek als ze zoeits zeiden! En ook: "bij één keer raken zijn we nu de beste ploeg ter wereld"..

    Dit wordt gewoon gezegd op de Belgische tv,...door de Belgen zelf! Whaha :D
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6086
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:01
    Wat een geweldige spits dit WK is Lukaku.Een kans is gewoon een doelpunt bij m.Toch lekker hoor als ploeggenoot wetende dat je zo'n spits in je ploeg hebt.
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:02
    Tunesië moet echt oppassen dat ze niet meer ruimte gaan weggeven. België speelt niet eens goed, maar zijn erg dodelijk. Die Lukaku wordt echt een fenomeen, als hij dat nog niet is. Maar om nu al te roepen dat België de doodgeverfde favoriet is? Nee, want Panama en Tunesië zijn echt de slechste teams wellicht op dit WK. Ze hebben straks ook geluk dat hun mogelijke tegenstanders in de 8e finales ook niet goed zijn. Als ze Colombia spelen, dan kan het lastig worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:12
    De verdeling is inderdaad wel de zwakste linie van de Rode Duivels. Maar ze hebben wel één van de beste keepers van de wereld onder de lat staan, dat dan weer wel. Het is gedaan 4-1!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:12
    3-3?
    4_4?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    The Iceman +5605
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:17
    Fluit maar af scheids, 4-1 is prima. De Belgen die op scherp staan nog wel ff een kaart pakken.
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:22
    Nou daar ben ik lekker mee tjongejonge
    Vind ik leuk
    derksen +8308
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:26
    Die piet piraat is toch echt geen gezicht op een voetbalveld tjongejonge
    Vind ik leuk
    elmagico070 +17622
    zaterdag 23 juni 2018 om 15:52
    Tunesië houdt open huis. Wat zijn die Tunesiërs slecht zeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE: Hazard, Lukaku en invaller Batshuayi bezorgen Belgen grote zege (gesloten)