Vitesse tekent meerjarige verbintenis met nieuwe hoofdsponsor: "Heel trots"
Vitesse heeft in Recreatiebedrijf Droomparken een nieuwe hoofdsponsor gevonden. Dat meldt de Gelderlander. Droomparken volgt het bedrijf SWOOP op, dat wel verbonden blijft aan Vitesse. SWOOP werd een jaar geleden aangesteld als hoofdsponsor van Vitesse.
Volgens de Gelderlander tekent Droomparken voor meerdere jaren, maar is er al na één jaar een evaluatiemoment. De naam van het recreatiebedrijf zal niet alleen maar op het shirt te zien zijn, er zullen onder meer acties komen voor supporters. Duidelijk is niet hoeveel Vitesse krijgt van Droomparken.
"We zijn heel trots op de samenwerking met Droomparken, die voor beide partijen een belangrijke stap is", zegt commercieel directeur van Vitesse Olivier Smit volgens de Gelderlander. "Net als Vitesse is Droomparken een dynamische en succesvolle club, een landelijke speler die volop in ontwikkeling is en steeds werkt aan verdere professionalisering."