Drenthe nederig: 'Logisch, ik tik hem nog steeds neer als het moet'

    Drenthe nederig: 'Logisch, ik tik hem nog steeds neer als het moet'

    zaterdag 23 juni 2018 om 17:27

    De selectie van Sparta is begonnen aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De meest opvallende aanwezige was Royston Drenthe. De 31-jarige voetballer hoopt bij Sparta een contract te verdienen. 

    In gesprek met FOX Sports vertelt Sparta-trainer Henk Fraser over de eventuele samenwerking met Drente. "We hebben gezamenlijk gesproken om te kijken wat Royston voor deze club kan betekenen en andersom ook wat wij voor Royston kunnen betekenen. Over kwaliteit hoeven te niet te praten, het gaat erom hoe gretig hij is en hoe hard hij wil trainen. Dat geldt overigens voor iedereen, ook voor mezelf", aldus Fraser. Vrijdag sprak Drenthe zelf al uit te hopen op een contract.

    Fraser hoopt in Drenthe een geschikte routinier voor zijn selectie te vinden. "Ja, absoluut. Ik geloof in liefhebbers. Ik zie ook in deze groep een aantal liefhebbers. En een ding kan je over Royston zeggen: het is een absolute liefhebber. Dat heb ik in de C'tjes gezien bij Feyenoord en dat zie ik nu nog steeds", aldus de lyrische trainer, die door Drenthe met 'u' wordt aangesproken. "Ja, dat lijkt me logisch, want ik tik hem nog steeds neer als het moet", grapt Fraser tot slot. 

    Poll

    Is Drenthe een versterking voor Sparta?

    (3056 stemmen)

    Plaats een reactie

    Smithsonian +31891
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:36
    Zou geweldig zijn dit. Jammer van die jongen dat hij zi geflopt is.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:40
    Geflopt?
    Hij is miljonair geworden met zijn geliefde hobby, heeft de hele wereld gezien en met wereldtop op het veld gestaan.

    Klinkt niet echt als een flop.

    Wel ben ik met je eens dat er veel meer op sportief gebied had ingezeten.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 17:40]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:41
    Sportief is hij toch gewoon geflopt?
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:42
    Zie mijn laatste zin, sportief had er inderdaad veel meer ingezeten.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:44
    Ja, maar als het gaat om een topsporter en iemand zegt dat hij is geflopt, dan gaat het toch om het sportieve deel?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:44
    Geflopt als werdeldtop, niet als profvoetballer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:43
    Hou toch op als voetballer is hij gewoon geflopt...
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13943
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:12
    Die dombo is geen miljonair.
    Heeft alles verbrast.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:31
    Sportief;)
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:37
    Mag hij eerst 10-15 kilo afvallen.
    Technisch kan hij het zeker.
    Maar of hij het fysiek kan opbrengen waag ik te betwijfelen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:37
    Ik juich toe dat die jongen weer gaat voetballen maar moet dat in de Juup?
    Als je Real gehad hebt moet je dan in de 1e div weer opstarten, zit daar niks tussen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:42
    Ja, maar voor wat ertussen zit is hij te dik :p
    Het is denk ik geen toeval dat alleen zijn oude jeugdtrainer met voorliefde voor schoffies hem als enige wil hebben :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:03
    Te dik haha.
    Als je de bal tussen 2 onderkinnen klemt mag je dan zo de goal inlopen? Zal wel weer een flauw regeltje zijn die dat verbiedt. Jethro Willems had bij PSV zijn dietiste opgevreten leek het en die mocht gewoon meedoen... of meedoen, hij stond er. :p

    Ik vind dit een mooi signaal naar dikke mensen, hulde daarvoor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:08
    Nee, klemmen is klemmen.

    Dat klopt. Jetro was ook zo fit als een kiloknaller hoentje.
    Hij stond er inderdaad. Dat was het dan ook wel.
    Ik hoop dat dit iets wordt. Misschien kan hij nog een stap omhoog.

    Ik ook. Al moet het geen trend worden.

    Ik ga hem wel missen in de toto reclames. Ik vind het zo grap "Royston, voeg me toe op Insta broer!" :p
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:17
    Wel een sombere dag voor de NL-muziekscene.
    En de verkoop van "Het Rijmwoordenboek" zal ook een dip van minimaal 1 gaan beleven.
    Nu Emmen promoveert is Drenthe ineens sexy, Royston lift daarop mee.
    Dat rappers dan weer bij Insta willen horen vind ik afbreuk doen aan hun rebelse karakter. Ik heb toen meteen mijn ketting afgedaan, dus fietsen wordt ook niks meer. :p
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:32
    Ik denk dat je prima slechte hiphop kunt maken en bij Sparta spelen tegelijk.
    Heb je meteen je onderwerp.
    Ik mocht in het begin ballen
    Toen ging ik van de flank naar de bank
    Tot ik ook niet meer mocht invallen.
    Maar geen probleem
    Want ook als ik niet speel
    Ben ik als Koning Toto op mijn plaats op Het Kasteel.

    En ik speel niet eens bij Sparta.

    Haha ja daar zullen ze wakker van liggen.
    Die verkoopcijfers maken ze overigens wel goed met de verkoop aan aan mensen die de transfer van Royston naar Sparta niet kunnen rijmen. (Sparta is ook lastig om te rijmen.)

    Slim van Royston. Of lift Emmen mee op het succes van Roya2Faces?
    Soms is het moeilijk na te gaan :p

    Daar heb je helemaal gelijk in. Al weet de establishment zich geen raad met facebook. Dus is Insta dan fout?

    Haha. Ik heb al vaker gezegd, koop er nou twee, dan hoef je je truien ook minder te wassen

    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:58
    Haha, ja een vrolijke rapper hebben we al

    Pas op met je dicht-talent want Sparta zoekt nog een keeper om het doel te dichten.

    "Sparta lastig om te rijmen". Voelt als uitdaging:

    Mijn bloedlichaampjes zijn net Sparta
    Die Rode en Witte door mijn A-orta
    Voor de melancholie is dit goed
    combineer music met mijn voet
    Ik tik dit op de pc voor U lezer
    Drenthe krijgt een tik van Fraser
    Als liefhebber is hij niet duur
    en wie wil er niet tegen Cambuur
    Is hij nog hardloper of een stapper
    mogelijk toch sneller als Rapper
    Die 1e Divisie daar wil je bij horen
    die Twente en Roda al kon bekoren
    Nu zelfs een Madrileen als Real-er
    al is hij te dik als een Kilo-Knaller
    Die 1e Divisie is een magneet
    Met vd Vaart erbij voor je het weet

    Haha, ja een rapper met een fietsketting, als die Amerikanen dat doen dan doen ze dat hier ook.
    Das origineler dan de Hollandse oom-agent te willen vermoorden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:20
    Haha. En het gat in de begroting moet ook nog gedicht worden geloof ik :p

    Goed hoor. Ben je al die tijd Royston Drenthe?

    Dat is ook nog onsympathiek, oom agent is een prima vent. Daar scoor je hier niet mee
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 25 juni 2018 om 19:59
    Ik probeer S.P.A.R.T.A. van hun clublied te verlossen.
    Nee, geintje, mooi houwen zo.

    Of Ik Royston ben? Nee ik kon beter voetballen ... vond ik zelf. :)

    Naja, politie hier is veel beter dan in Amerika, die rappers hier nemen dat over maar dat is overtrokken.
    Al heb ik wel ooit "Zwartboek Politie" gelezen... nou dan zitter er hier ook malloten bij de Politie hoor.

    Er was iemand boos dat hij gearresteerd werd, die zetten ze geboeid achterin en trapten toen hard op de rem, toen hij voorover viel sloegen ze de elleboog naar achteren, die was al zijn tanden kwijt... niet zo leuk.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    maandag 25 juni 2018 om 20:26
    De R staat voor Royston, waar staan de S, P, A, T en A voor?

    Een paar jaar geleden misschien wel :p

    Klopt, al gaat het bij de politie ook lang niet allemaal goed.
    Ik vermoed ook dat etnisch profileren uiteindelijk racisme in de hand werkt.

    Leuk is dat. Ze noemen het niet voor niets 'achter de ellebogen'. Of 'voor de kiezen krijgen' natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 25 juni 2018 om 21:11
    Roston leefde van D'-renthe
    En Sparta kan wel een financieel genie gebruiken.

    "etn Profileren'
    Ik had een maat die bij het gerechtshof werkte, die ontwikkelde imo een ongezonde haat tegen Marokanen... ik sprak hem daarop aan, toen zei hij, ik heb elke dag een stapel dossiers op tafel en hun nationaliteit komt te vaak voor...
    Ja dan sta ik ook met de bek vol tanden... om het even plat te zeggen.... ik snap dat wel.

    En ik hoop dan ook dat die jeugd snapt dat ze hun hele groep tekort doen door gedrag.

    Rayman zei daar een keer iets geweldigs over, kwam hier op neer: Moslims bedankt dat julllie de rol van rotte appels van ons overgenomen hebben... heel cynisch en misschien ook heel erg waar.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    maandag 25 juni 2018 om 22:21
    Nou, Royston had wel iets meer kunnen hebben denk ik.

    Dat snap ik ook, maar dan is het denk ik wel belangrijk om het in perspectief te zien.
    Er zijn meer redenen waarom dat zo is.
    En een deel ligt in het verlengde van afkomst. Dat effect verwacht ik bij agenten ook.

    Absoluut niet. Niemand vindt dat hij de kleine groep is die het voor de rest verpest.

    Ja, ik ken de quote. Helemaal waar. Al is het ook zo dat Surinamers hier langer zijn volgens mij. En ook makkelijker aan konden passen. Het duurt een paar generaties voordat het meer gelijk is/wordt. Meer Surinamers zijn wat verder in het proces naar welvaart denk ik.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 26 juni 2018 om 20:45
    Precies, die jongens maken het mee dat ze op afkomst afgewezen worden, sommigen gaan dan 3x beter hun best doen, anderen reageren met 'Bekijk het maar", dat snapte die maat ook niet.
    De reactie die je daarover hoort is dan "weer die slachtoffer-rol" jawel maar dat is ook een reeele reactie. ik denk dat discriminatie Keihard binnenkomt en dan ga je het overal zien en voelen. Contact met die maat is als gevolg daarvan ook afgebrokkeld, we kenden elkaar van school afaan.

    Als een Friessprekende roodharige in Drente een meisje verkracht, dan waarschuwt men op de radio ook voor een Roodharige Fries... waarmee alle Friezen ineens een stempel dreigen te krijgen, dat moeten die ventjes ook snappen.

    Ja, dat is wel waar. Maar in die periode waren ook Antilianen impopulair en daar hoor ik nooit iemand meer over. De Marokanen zijn nu de pineut.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    dinsdag 26 juni 2018 om 20:56
    Helemaal mee eens. Het zou leuk zijn als we beseften dat we allemaal eigenlijk hetzelfde zijn en even naar elkaar zouden luisteren.

    Niemand lijkt het te snappen.

    Ja, maar het duurt gewoon even voordat een groep met slechte begeleiding zich qua opleiding integreert.
    En actueel ophitsen is meer clicks voor media. Dus Marokkanen zijn sowieso populair nu.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 26 juni 2018 om 21:08
    Ze krijgen daar een flinke tik van die negatieve publiciteit.
    Mogelijk heb ik je dit al een keer geschreven, maar ik heb Marokanen in Noorwegen meegemaakt, die waren veel meer relaxed en spontaner en leuker dan hier. Hier denken ze meteen dat je een vooroordeel hebt, dat zijn ze hier gewend.
    Ook Moslim-vrouwen waren in Noorwegen meer relaxed. Die keken mensen aan, hier kijken ze vaak weg, heel raar.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 juni 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    dinsdag 26 juni 2018 om 21:18
    Ik word ontzettend van domme schreeuwende mensen en ik kan het steeds minder opbrengen om daar begrip voor op te brengen.

    Ik ga wel gewoon naar Noorwegen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 28 juni 2018 om 15:47
    Hah, ja ik zie je soms tekeer gaan, dan lijkt het net of je iemand anders wordt... maar ik ben precies zo. Wij willen het netjes doen, maar soms is dat zo gruwelijk moeilijk.
    Dat stupide denken, met oogkleppen... dan wil ik die kleppen erafbreken.
    Maar boosworden is vaak ook contraproductief he? Dat is dan klote. :
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    donderdag 28 juni 2018 om 17:08
    Ja precies dat gevoel.
    De kunst is volgens mij proberen te begrijpen.
    Hoe idioot het ook is, iemand is ergens op uitgekomen omdat hij dat het meest logische vond
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 28 juni 2018 om 17:15
    Als dat zo is door logisch denken dan mag dat van mij. Maar de meesten lullen mee wat ze gehoord hebben of ze denken langs hun oogklep, vaak is geld de influisteraar. Dan is menselijkheid geen punt meer, maar geld bepaalt.
    Dan geef ik vaak al op... voor mij staat de mens voorop.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    donderdag 28 juni 2018 om 17:26
    Ja, maar ik denk dat iedereen zich aan zijn of haar vorm van logica houdt.
    Iemand die Derksen of Wilders napraat is dus wel overtuigd door wat die heeft gezegd.
    Er is altijd een oorzaak.

    In die situatie die je als laatste noemt draait de discussie dus om een andere discussie. De gevoerde discussie is het punt niet. De discussie zou dan moeten zijn "geld of mens eerst?" Omdat die andere discussie daaruit voortkomt.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 30 juni 2018 om 11:30
    Sommigen pikken een mening op, dan hoef je niet na te denken.
    Bovendien Derksen heeft vaak de controversiele mening, dus pik zijn mening op en je weet dat je bepaalde andere groeperingen ergert.

    Laatste punt. Als je alle afwegingen maakt kost dat veel energie. Maar redeneer vanuit geld dan is alles zo klaar als een klontje.

    Bijvoorbeeld onze vluchtelingendiscussie... kijk niet naar de menselijkheid, niet naar gevolgen voor het gastland, niet naar familiebanden, niet naar heimwee, niet naar kansloze kinderen in kampen....
    Nee makkelijker is oordelenl vanuit geld, zij kosten ONS geld, dus dat willen we niet.

    Een goede afweging wordt op alle punten getoetst, maar dat maakt de beslissing ook moeilijk om te nemen. Denk vanuit geld dat is simpel.

    Ik denk vanuit de mens, dus een discussie met VVD-ers heeft voor beide partijen geen nut.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 11:34]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 30 juni 2018 om 11:39
    Ik snap je punt.

    Je hoopt toch dat iemand die zegt "we moeten vluchtelingen tegenhouden." genadeloos door z'n kop wordt geschoten?
    #NomoreDeutschMark #NomoreDutchMark

    Ik denk niet dat Derksenfans en Wildersfans het doen om te ergeren. Zij vinden dat als een logisch verhaal klinken.
    Als ze het niet zouden geloven zouden ze het niet napraten toch?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 11:41]
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 30 juni 2018 om 12:20
    punt 2.
    Ik denk wel dat veel mensen zo'n hekel aan de politiek correcte groep hebben, dat ze daarom graag dergelijke meningen opnemen.

    Er lijken veel groepen in dit land te zijn die het gevoel hebben niet gehoord te worden. En de onvrede escaleert.
    Tegenover de doorgeschoten mening is er ook altijd de minder populaire doordachte mening... maar die mensen kiezen altijd de meest heftigste.

    Ik geloof er ook geen zak van dat de Nederlander gelukkig is. Er zit heel veel onderhuidse boosheid, die de zittende politiek te lang genegeerd heeft.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30277
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:27
    Misschien dat ze harder gaan schreeuwen. Alleen ik denk niet dat ze voor Zwarte Piet zijn, omdat ze tegen Sylvana zijn.

    Ik denk dat veel mensen het gevoel hebben dat er dingen niet kloppen. En daar ook gelijk in hebben.
    Iemand als Wilders trekt de verkeerde conclusies, maar lijkt hun als enige gelijk te geven dat er dingen niet kloppen.
    Volgens Rutte is Nederland gewoon een gaaf land. Voor een redelijk aantal mensen valt dat heel erg mee.

    Helemaal mee eens. Waarom stemt anders 1/5e van de stemmers op one issue partijen?
    En mensen die helemaal geen vertrouwen hebben stemmen helemaal niet. Dus minstens meer dan 1/5e is erg ontevreden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:17
    Nou, Sylvana wijst ons op een verleden waar geen land trots op zou zijn. Reactie is dat mensen de "hakken in het zand" zetten. Want ze willen wel trots zijn.

    Ja, precies en voor D'66 ook, die mensen hebben er geen weet van wat er leeft onder mensen. Omdat ze nooit buiten hun kringetje komen.

    En de leugens worden nooit tegengesproken. Zo kan Gerard Joling zeggen dat Links al die buitenlanders gehaald heeft, volgens mij was dat de VVD met steun van werkgevers die wanhopigen uit Marokko en Turkije haalden. Die mensen leefden hier met 10 man op 2 vierkante meter voor een hongerloon (chargerend) ook deden ze vaak smerig werk wat levensgevaarlijk was en nu lult Wilders alsof die mensen ons naar de filistijnen helpen.
    Hoor jij een tegengeluid? Verweert de PvdA zich? Ik hoor het niet, ook niet van de SP, treurig, vind ik. Ook zij durven niet stelling te nemen.

    Juist, ik zie dat als een wanhoopskreet. Is ook maar net waar je die enquete doet, zaterdag-middag in de winkelgalerij krijg je de gewilde uitslag wel.
    Maar kan je me uitleggen waarom weldenkenden geen podium krijgen of een luisterend oor vinden? Je wordt meteen in de andere hoek gezet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 15:18]
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:46
    Hij is 2 of 3 jaar geleden nog even langs geweest bij PEC. Werd niks, maar er zaten voor hem toen al heel clubs in Turkije en de zandbak tussen.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:00
    Meestal loopt dit af met 1x meedoen en dan zo teleurgesteld zijn dat het lichaam niet meer meedoet... en dan haken ze af.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:50
    Er heeft een hoop tussen gezeten. Hij heeft diverse championship-clubs gehad, daarna middenmoot Turkije en daarna zandbak club met kameel in het logo (even opgezocht: Baniyas in Abu Dhabi). Daarna 2 jaar helemaal niks en nu puffen bij Sparta.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 25 juni 2018 om 20:16
    Ik vind dat toch treurig worden hoor... leuk dat Real op zijn lijstje staat, maar als je dan de clubs daarna ziet, dan verbleekt de naam Real ook, want dan was je toch niet goed genoeg.
    Zou toch graag zien dat hij nog 1x even herrijst.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 23:33
    was als reactie bedoeld op opmerking van iemand die het vreemd vond van Real naar Sparta "zit daar dan niks tussenin". mijn antwoord: ja daar heeft een hoop tussen gezeten. Is inderdaad triest afgegleden.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 26 juni 2018 om 20:49
    Ja, dat was ik, maar ik bedoelde, dat ik graag gezien had dat hij bijvoorbeeld bij PEC of WIllem II nog even een poging deed.
    Nou ja, best een mooie carriere, velen dromen daarvan, al was mooier geweest als Real de laatste was, maar ja...
    Vind ik leuk
    woensdag 27 juni 2018 om 07:36
    Oja dat was jij. Was het draadje even kwijtgeraakt in het vermakelijke onderonsje tussen jou en #keizerout.

    Ja beter stoppen op je hoogtepunt. Aan de andere kant is het ook wel leuk als je gewoon wil blijven voetballen, ondanks gevulde zakken.
    Of zou hij echt alles wat hij bij Madrid, de zandbak etc heeft verdiend er doorheen gejaagd hebben?
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 28 juni 2018 om 15:54
    #KeizerOut... die mag ik ook wel. :)

    Ik ben met je eens, als je nog met voetbal wat geld kan verdienen.... DOEN, ja toch, doet er niet toe op welk niveau, er komt een moment dat het niet meer gaat en dan kan je altijd nog stoppen.... de wereld zit niet op een Rapper te wachten toch?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juni 2018 om 15:55]
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:41
    Misschien kan Twente hem even bellen komt die lekker bij ons ballen;))
    Vind ik leuk
    Kuip +7914
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:43
    Drenthe is vergane glorie. Gaat niks meer worden. Zonde om daar energie in te steken.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:05
    Waarom deed Feijenoord nou geen poging, dan kan je laten zien dat je iets geleerd hebt na Ron Vlaar.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9613
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Je bent cynisch neem ik aan? ;-)
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    maandag 25 juni 2018 om 20:12
    Cynisch wel ja, maar ook een beetje triest, want zou toch leuk zijn als hij afbouwt bij de club waar hij begon? Hij ging al te vroeg weg vond ik toen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9613
    maandag 25 juni 2018 om 21:25
    Alles valt of staat met niveau. Destijds begreep ik het niet dat Vlaar niet werd gecontracteerd. Maar nu begrijp ik heel goed dat ze Drenthe niet nemen. Heeft al een paar jaar niet serieus op niveau gespeeld. Is zelfs nog even jeugdtrainer geweest vorig jaar. Dan kun je 'm moeilijk contracteren als selectiespeler...
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    dinsdag 26 juni 2018 om 20:29
    Misschien heb je gelijk, want vaak heeft een speler ook wel een jaar nodig om weer op niveau te komen. Maar ik had op eerder moment wel graag een poging gedaan, al was het maar om hem op 't oude nest te krijgen.
    Vind ik leuk
    LIO7 +1096
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:43
    Zou wel leuk zijn als hij zich weer terugknokt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:56
    Het gaat er om hoe hard hij wil trainen!!!!!???
    Laat me niet lachen
    Vind ik leuk
    Ramon89 +381
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:58
    Ik hoop voor Sparta dat ze een geschikte routernier in Drenthe vinden en anders maar in een andere provincie. Deze knakker lijkt me overigens geen goed idee.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4719
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:00
    Ik vraag me af of dit gaat werken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:09
    Meteen doen.
    Hij heeft echt wel de kwaliteit voor de eredivisie of eerste divisie
    Maar hij moet het wel zelf willen.
    Maar als je op deze leeftijd.
    Terwijl je al een paar jaartjes eruit ligt.
    Toch nog zo'n inzet toont om bij Sparta een contract te verdienen.
    Dan wilt hij wel.
    Paar jaartjes terug had hij het niet in zich.
    Ik heb er goeie vertrouwen in.
    😎😎😎
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 18:15]
    Vind ik leuk