Lozano weer belangrijk voor winnend Mexico: zo goed als zeker van volgende ronde

    Lozano weer belangrijk voor winnend Mexico: zo goed als zeker van volgende ronde

    zaterdag 23 juni 2018 om 18:53

    Mexico heeft zich zo goed als zeker geplaatst voor de achtste finale van het WK. Na de 1-0 zege op titelkandidaat Duitsland werd ook Zuid-Korea opzij gezet: 1-2.

    De wedstrijd was qua niveau een stuk minder dan de kraker tegen Duitsland. Mexico had het bij vlagen lastig met de stugge Zuid-Koreanen, die regelmatig fel van zich af beten. De Mexicanen hadden wel de regie, maar moesten ook kansen van Zuid-Korea incasseren. Na 25 minuten spelen kreeg Mexico een strafschop nadat oud-PSV'er Andrés Guardado de bal tegen een Zuid-Koreaans arm schoot. Carlos Vela ging achter de bal staan en faalde niet: 0-1.

    Een niet al te sprankelende eerste helft werd verder zonder doelpunten afgesloten. Vroeg in de tweede helft kwam Mexico een paar keer goed weg na gevaarlijk uitbreken van Zuid-Korea. De ploeg verloor de openingswedstrijd met 1-0 van Zweden en wist dat het bij een nieuwe verliespartij gedaan zou zijn.

    Alle Zuid-Koreaanse hoop werd halverwege de tweede helft de kop ingedrukt door Javier Hernandez, die na een kapbeweging de doelman passeerde: 0-2. De assist kwam van Hirving Lozano, die wederom een groot aandeel heeft in de overwinning van Mexico. Mexico haalde de voet van het gaspedaal en speelde de wedstrijd rustig uit. Heung Min Son maakte in de blessuretijd nog een prachtige aansluitingstreffer, maar die kwam te laat voor Zuid-Korea.

    De Mexicanen zijn zo goed als zeker van de volgende ronde en kunnen in alle rust de wedstrijd tussen Duitsland en Zweden gaan bekijken. De Duitsers zijn bij een nederlaag klaar op dit WK. Mocht Duitsland winnen van Zweden, dan zou het in de laatste wedstrijd nog spannend kunnen worden. In dat geval hebben Zweden en Duitsland allebei drie punten. Mexico en Zweden nemen het in het laatste groepsduel tegen elkaar op.

    Plaats een reactie

    zaterdag 23 juni 2018 om 18:54
    Jammer dat het toneel en de vieze overtredingen het weer gewonnen heeft van echt voetbal en fatsoen.

    Son van Zuid Korea bovendien vele malen beter dan badeend Lozano.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21964
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Sow hey wat een verassing. tottenham hotspur vedette , PL top is voorlopig nog beter dan iemand die pas 1 jaartje Eredivisie heeft gespeeld.

    Vind ik leuk
    slapss +3882
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Hahahahaha xD.
    Vind ik leuk
    Mauritz +1278
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Doet het weer pijn aan je poepertje kwalletjes.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Daar waar Lozano met een doelpunt en assist zich onderscheidt, heeft geen enkele Ajacied op dit WK weten te imponeren.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:05
    Knap dat je zelfs hier iets met Ajax kunt bedenken.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:06
    Dat lokt zo’n FopNeus met zijn reactie zelf uit. Wie de bal kaatst, kan ‘m terug verwachten!
    Vind ik leuk
    HJR +7876
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:10
    Hij houdt het wel bij het topic :). En juist omdat hij uitlokt, reageer er dan niet op.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    slapss +3882
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:14
    Los van het feit dat je er niet serieus op moet reageren.

    Zou je dat ook zeggen als het andersom was? Denk het niet.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:15
    Jawel.

    Ik altijd.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:17
    Mooi dan heeft Jozef zijn leven gebeterd.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Misschien lees je te weinig uit de werken van Jozef.

    Ik heb schijt aan wie wat zegt. Als iets me stoort dan zeg ik dat. Genoeg robbers uitgevochten met Ajax supporters als bluf en Foebele, om maar wat namen te noemen.
    Vind ik leuk
    Always PSV +11809
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:10
    Jozef, trek het je niet aan. Ik kan jou reacties goed hebben. Fopneus neem ik niet serieus en is geen reactie waard.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:19
    Het woord badeend heeft niks met topic te maken HJR. De reaktie van 100% daar geniet die De 40flopneus van
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:20]
    Vind ik leuk
    Dorzon +4413
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:12
    Jawel zyich had vooraf een grote bek.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:17
    Ligt op de genen....
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:25
    Hebben alle allochtone Drontenaren dat dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:02
    Ik vind Veltman toch wel werelds spelen!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:59
    Inderdaad Korea had veel harder aangepakt moeten worden door arbiters. Weergaloze Lozano uit de wedstrijd geschopt en gewisseld. Sublieme pass op Chicharito voor de 0], en toen weer een publiekswissel. Vela eveneens, die was man of the match. Nu Duitsland puntverlies lijden tegen Zweden.. ... Viva Mexico
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:01
    Weer eens een hersenscheet gelaten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:13
    Je hebt het over veltman
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zondag 24 juni 2018 om 01:18
    Heb je meegeteld en teletekst gelezen. Zuid-Korea veel meer en veel viezere overtredingen 40dropneuzen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31889
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Was te verwachten. Vraag me af wat duitsland gaat doen.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:06
    Als Duitsland verliest koffertje pakken...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31889
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:07
    Zou dat niet erg vinden.
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:14
    Er was een tijd dat mijn jaar niet meer stuk had gekund. Dat gevoel is weg. Als ze goed voetballen gun ik het hen gewoon. Vriendelijke, gezellige, stipte, kundige, loyale en royale mensen. Helemaal niks mis mee.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:18
    Die gaan natuurlijk gewoon door naar een volgende ronde....
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1507
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Leuke ploeg dat Mexico.
    Altijd wel genieten van hun potjes.

    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1507
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Hopelijk gaan die Duitsers dadelijk gas geven en winnen.
    Moet er niet aan denken dat ze van Zweden verliezen en eruit liggen
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:57
    low heeft 4 wissels doorgevoerd , ze staan strak van de spanning volgens mij
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1507
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:59
    4 Wissels?

    ik ben benieuwd of het gaat helpen.
    Zolang ik mij niet aan Hummels & Ozil hoef te ergeren zoals de 1ste wedstrijd ben ik al happy.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:01
    hummels ozil kheidira en die plattenbek? zijn eruit gelaten
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:01]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zondag 24 juni 2018 om 01:29
    Je hebt je zin. Duitsland gaat door (wint ruim van Z-Korea) en Zwefden of Mexico eruit.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1507
    zondag 24 juni 2018 om 08:08
    Laten we nu niet te hard van stapel lopen.
    Het spel van de duitsers is 3x niets tot dusver ondanks dat ze gisteren meer de aanval zochten.

    Korea en met name die speler van Spurs.
    Kan er altijd eentje inprikken.

    Zie gister.
    Wie had verwacht dat uitgerekend Toivonen een goal maakt.

    Ik ben er nog niet gerust op in ieder geval.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Heerlijk die passie van de mexicanen verdiend door naar de volgende ronde .
    Son helaas te weinig gezien, Lozano weer heerlijk in de weer.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5857
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:58
    Ze zijn nog niet door.
    Als Duitsland 2x wint en Zweden wint de laatste pot van Mexico hebben ze alle drie 6 punten
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:59
    klopt , we gaan het zien misschien winnen de duitsers straks niet eens.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5857
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:08
    Je weet t nooit inderdaad maar ik verwacht dat ze makkelijk winnen. Zweden zal ver inzakken en heeft geen counterploeg.
    Met Reus in de basis zal Duitsland snel scoren.
    Plus ze moeten en dat maakt ze erg gevaarlijk. Zweden weet dat ze in de laatste wedstrijd met winst tegen Mexico alsnog door kunnen gaan. Maar mogen niet teveel goals tegen krijgen dus tegenhouden, tijd rekken en hopen op kleine kansjes zal de taktiek zijn
    Vind ik leuk
    Jozef +38727
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:08
    Jaja, Zweden zou zich dan echt reuzendoder kunnen noemen... Versloegen toch ook Frankrijk?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:11
    tja het is alleen al leuk om die stress daar in duitsland te zien.
    als ik de berichten lees en de intervieuws allemaal zie staat ze trak van de zenuwen en heeft low ook op 4 plekken ingegrepen .
    Deutshe Paniek?
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4216
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:58
    In de ED kreeg doe ook al veel schoppen te verduren nou weer this een wonder dat altijd heel blijft.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4107
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Zo, weer een anti voetbal land er uit. Armetierig dat Z Korea, misschien volgende x N Korea mee laten doen die willen wel vechten. Mexico niet zo goed als tegen Duitsland maar dat lag meer aan de tegenstander. Nu op naar Zweden-Duitsland. Word ook een lekker potje dacht ik. Bij verlies ligt de wereldkampioen er uit.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:56
    Nou, misschien dat ie nu niet 35, maar 40 waard is...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:58
    Zitten we straks bij de finale toch mooi op een miljoentje of 70
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:03
    Dan nog houden jullie daar nog niet de helft van over, helaas. ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:05
    het wordt steeds minder , was het eerst 30 daarna 40 en nu is het al meer dan 50 % wat ze af moeten dragen.....
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:07
    Haha oke, snapt wat ik bedoel, aan Chucky gaan jullie geen grof geld verdienen, maar je had hem ook niet in je team kunnen hebben.

    PSV zou alleen wel gebaat zijn bij iets meer van die talenten die rammend veel opleveren zoals wij hebben, dan kun je voor spelers als Lozano makkelijker zo'n deal samenstellen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:09
    juist daarom , ik heb het seizoen genoten van lozano en van mij mogen ze meer van zulke truukjes uit halen .
    hoe het betaald word en hoeveel het op brengt boeit mij totaal niet zolang mijn clubke maar wint
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:11
    Is natuurlijk wel een tikkeltje naief gezien het feit ze in de voetballerij nogal eens wat doen wat eigenlijk veel te veel risico met zich mee draagt.

    Er moet dus een balans in zitten en het moet zeker niet te vaak gedaan worden, want dan ga je gewoon risico tot afbreuk krijgen en kan PSV zomaar financieel in de problemen komen.

    Eerst een potje maken Strat.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:13
    Mee eens maar een keer een speler weten te strikken die je team echt aantoonbaar sterker maakt met een hoger doorverkooppercentage is nog niet zo n groot risico.

    Sjukkie heeft een grote bijdrage in de titel gehad endat heeft nu al veel geld voor de club opgeleverd .Laat staan als ze de cl wel halen
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:15
    Geval Tadic, als het lukt haal je ook voor meer geld een goede speler binnen die wat toevoegt.

    Dus ik ben niet tegen dit soort deals, het draait om de balans en bij PSV mis ik nog de grote talenten die veel gaan opleveren.

    Ja, super knap dat er nog relatief veel gevangen is voor Locadia en Bergwijn kan ook nog wat opleveren, maar klappers zoals Ajax mogelijk kan maken met de Jong, de Ligt, Dolberg, enz dat mist PSV net.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8257
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:53
    Van de laatste zeg maar 7 speler die ajax hebben verlaten heeft er maar 1 het gered, Sanchez.

    Als dat nog een paar keer gebeurt dan gaat geen club meer zoveel geld neertellen voor de middelmatige talenten bij ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    Jammer zo'n zielig verhaal, heeft geen enkele zin inhoudelijk te reageren...
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8257
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:51
    Heeft zeker geen zin en het is inderdaad een zielig verhaal maar wel de werkelijkheid.

    Klaassen, Bazoer, Tete allemaal geflopt. Nu al 5 jaar geen prijzen dus wie gaat nog spelers van ajax kopen na komend seizoen weer niets daar?
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    zondag 24 juni 2018 om 01:06
    En dan blijven ze lekker in Amsterdam om de Eredivisie te domineren.Wij willen ze niet verkopen, clubs uit t buitenland moeten zo nodig kopen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 01:07]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8257
    zondag 24 juni 2018 om 08:14
    Tagliafico en Neres komen ook uit de eigen jeugd?

    Of is ajax ook gewoon een koopclub?
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3985
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:57
    Bij PSV mis je de supergrote talenten die veel gaan opleveren? Dat is op zich niet zo'n heel groot probleem. Dit zijn namelijk vaak spelers die na één, hooguit twee jaar nadat ze eindelijk eens op het niveau van het eerste zitten al weggaan. Ik zie graag eerder oudere spelers naar Eindhoven komen omdat deze vaak geneigd zijn langer te blijven bij de club. Luuk de Jong en Guardado zijn goede voorbeelden.

    Ik denk om eerlijk te zijn ook dat een team met oudere spelers sneller een echt team vormt dan een piepjong team met veel invloed van andere mensen rondom hun zaken en vooral het streven naar zelfsucces. Waar jij denkt dat PSV toe is aan verjonging, denk ik eerder dat Ajax toe is aan veroudering.
    Vind ik leuk
    MeAgain +6507
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:07
    Moeite met rekenen?

    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:12
    zou toch wat zijn in deze tijd dat je een rekenmachine dagelijks op zak hebt... Dus nee, totaal niet zelfs.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16146
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:03
    Als de uitgeschakelde Ziyech er 45 moet opbrangen dan is 90 volkomen logisch voor uitblinker EN KAMPIOEN Lozano....
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:06
    ZO werkt het niet natuurlijk, teamprestaties worden niet zwaarder gewogen dan individuele prestaties.

    Vind ik leuk
    Eendracht +16146
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:45
    Hoezo niet?
    Jullie vinden resultaten uit het verleden toch ook groter dan het heden.. waarom nu ineens wel realiteitszin dan?
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:55
    Je vergelijkt appels met peren. Als club is Ajax de beste, net als dat Brazilie en Duitsland de beste zijn als landen, puur gebaseerd op hun prijzenkast.

    Ajax was dit seizoen niet de beste, dat was PSV, vorig jaar was het Feyenoord.

    Je vergelijkt dus praatjes over wie de beste is als club in het algemeen met praatjes over de sterkte van recente tegenstanders.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16146
    zondag 24 juni 2018 om 00:22
    Ok, dan klopt het dus toch wat ik zeg...
    Namelijk puur kijkend naar de prijzen is Lozano stukken beter dan Ziyech.
    Kijk hun statistieken er maar op na, veel meer prijzen voor Lozano...
    Dus het dubbele moet hij idd wel gaan opleveren..
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    zondag 24 juni 2018 om 00:26
    Nee, spelers prestaties hangen niet af van clubprijzen, eerder statistieken en individuele prijzen.... Statistieken zijn goals, assists, passingspercentage, enz.
    Vind ik leuk
    Eendracht +16146
    zondag 24 juni 2018 om 07:59
    Ah, kijk ook dan blijkt dat ik gelijk heb...
    enige prijs van Ziyech is die van meeste balverlies in 1 wedstrijd...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5857
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:57
    Tis juist heel spannend en nog zeker niet gespeeld...
    Als Duitsland straks wint en de laatste tegen Zuid-Korea komen ze op 6 en als Zweden de laatste wint v Mexico kan Mexico er op doelsaldo nog best eens uitvliegen
    Vind ik leuk
    Vamos7 +4216
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:57
    Zonde van die onnodige tegendoelpunt concentratie verlies, maar goed.
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:59
    Mexico met passie en strijd door naar de volgende ronde en dat telt. Da’s nog altijd beter dan het naïeve en vooraf arrogante Marokko met de falende “Nederlandse” spelers in haar gelederen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:00
    Kan aan mij liggen maar ik heb die Lozano niet gezien ondanks dat ik de wedstrijd toch bekeken heb.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171615
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:04
    achterstevoren naar je tv gezeten dan?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:08
    Kom op hey, hij was toch onzichtbaar maar jij zal dat weer wel anders zien als psv supporter.
    Vind ik leuk
    ay42 +844
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:15
    In de 70 minuten die hij speelde leverde hij een assist, een aantal goede acties, goed verdedigend werk, een aantal (wilde) schoten en werd hij een aantal keer hard neergeschopt. Op de BBC praatten ze de hele wedstrijd over hoe goed Lozano was en jij vindt dat hij onzichtbaar was? Idd achterstevoren naar de tv gezegen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:17
    Ik versta bijna geen Engels dus ik kijk niet naar de BBC, maar ik merk wel aangaande de reactie,s dat de psv supporters volop aanwezig zijn nu op VP.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zondag 24 juni 2018 om 01:37
    Op tele cinco ook waardering voor Lozano en op Duitser ook. Blijkbaar niet bij feijnooorders.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zondag 24 juni 2018 om 01:35
    Pass op Hernandez voor 0-2. Verdedigende actie en (mislukt) diagonaal schot over goal na goede actie vlak voor rust.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 01:38]
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:10
    Dan is ‘t voor jou hoogtijd voor Hans Anders, Specsavers of een multifocaaaaale bril....;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:12
    HaHa...;-)
    Vind ik leuk
    VP Eindbaas +2901
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:06
    Verdiend gewonnen.
    Jammer dat er niks meer over is van dat ooit zo sympathieke Zuid-Koreaanse team. Op Son na zijn t allemaal klunzen..
    Vind ik leuk
    derksen +8854
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:11
    Maar ja
    Ik kijk alles ik.zie alles
    Als lozano eerste wedstrijd na 60 minuten wordt gewisseld
    En nu na 65 minuten
    Vraag ik me af of die wel zo goed is
    Zijn coach dus ook
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1226
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:13
    goed gespeeld leuke outsider voor wk winst samen met kroatie
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1226
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:14
    lozano is een goeie speler voor op de counter bij barca past ie totaal niet atleti en liverpool dortmund zijn goeie clubs voor hem
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:17
    En...Stel....Duitsland win de laatste 2 wedstrijden en zweden win van Mexico.
    Wat gaat dan gebeuren?
    Onderlinge wedstrijd gaat dan niet meer, dus doelsaldo zal bepalen
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Precies! Als Duitsland wint, dan moet Zweden hopen dat het maar bij 1-0 blijft. Dan is de schade nog enigzins te repareren tegen Mexico. Maar als ik het goed uitreken, dan zullen Zweden en Duitsland beiden op 0 doelpuntenverschil komen te staan. Dan moet Zweden dus met 2-0 winnen van MEX om met doelsaldo door te kunnen gaan.

    Maar ik zie het echt niet gebeuren. Ik denk zelfs nog meer dat Duitsland en Zweden vandaag gelijkspelen. En Mexico wint ook straks van Zweden, maakt niet uit wat voor resultaat vandaag.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:23
    Worden jullie nooit moe van elkaar. Welke topic dan ook lees je : pisvee,koopclub, eigen jeugd, gemeente geld, lozano beter dan kluivert, 4 jaar niks in amsterdam , neuzen en lampjes. Word echt vermoeiend zo
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:04
    Lozano, eigen jeugd! :)
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:34
    Super, en toch wel verdiend. Ik vond de Koreanen af en toe gevaarlijk, maar Ochoa keepte weer eens geweldig. Zuid-Korea is echt zeer slecht, alleen die Son kan voetballen. Die Koreaanse keeper, zeer onbekend, die kan nog eens een mooie transfer maken na dit toernooi. Mexico is er nog niet, maar ze kunnen inderdaad rustig achterover leunen nu. Als Duitsland wint, dan moeten ze gewoon minimaal een punt halen om door te gaan, en ook nog eens groepshoofd. Plus, niet tegen Brazilië waarschijnlijk. Dan krijgen we de gedroomde revanche (en finale) al veel vroeger, Duitsland tegen Brazilië.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:02
    Chicharito is ook een lekkere voetballer <3
    Vind ik leuk
    Counterattack +11601
    zondag 24 juni 2018 om 01:20
    Mexico moet vol aan de bak tegen Zweden. Spannende groep. Duitsland nagenoeg zeker.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws