Snoeihard Kluivert-statement van F-Side: 'Wensen dat-ie z'n poten of nek breekt'

    Snoeihard Kluivert-statement van F-Side: 'Wensen dat-ie z'n poten of nek breekt'

    zaterdag 23 juni 2018 om 19:23

    De F-Side, een fanatieke supportersgroep van Ajax, is werkelijk woest op Justin Kluivert. Op de website van de harde kern van de Amsterdamse grootmacht valt een tirade aan het adres van de negentienjarige aanvaller te lezen. Vrijdag werd bekend dat Kluivert definitief naar AS Roma verkast. 

    'De kogel is door de kerk, nadat er maandenlang spelletjes zijn gespeeld en leugens zijn verteld door aasgier Mino Raiola en NSB'er Justin Kluivert, is de deal rond. Hij gaat naar AS Roma!', begint het statement

    'Vele zullen denken, gelukkig niet naar het fascistische SS Lazio Roma. Nou, wij weten niet wat beter is. We weten wel dat AS Roma de club is van de laffe messentrekkers. De laatste keer dat wij ze troffen in de Champions League, in 2003, kwamen ze langs gereden met hun scootertjes en staken ze mensen, die langs de weg liepen, met een mes.'

    'Enfin, iedereen heeft kunnen zien hoe Justin kussend met een AS Roma-sjaaltje in Rome arriveerde. Om te kotsen! Twee maanden geleden stond hij nog met een AFC Ajax sjaaltje!'

    Het statement eindigt met stevige teksten. 'Wij wensen Justin ook geen succes in Rome, wel dat ie zijn poten of nek breekt! Hij krijgt daarom ook geen afscheid in de Johan Cruijff Arena! Wordt hij wel ooit weer waargenomen in Amsterdam, dan krijgt Justin een ouderwetse Amsterdamsche straatklinkerregen over zijn flikker heen!'

    Poll

    Gaat Kluivert slagen bij Roma?

    (30925 stemmen)

    Plaats een reactie

    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:26
    Het is zo n fijne club vol met gezellige mensen.....
    Vind ik leuk
    Old Star +7270
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Tja dit is echt te debiel voor woorden.
    Leuk is anders en de meesten snappen de stap van Kluivert ook niet, maar dit gaat werkelijk veel te ver.
    Hier moet Ajax als club ook zeker afstand van nemen.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:39
    Met het eerste ben ik het volledig eens.
    Ajax moet helemaal niets.
    Stel je voor zeg, omdat en paar idioten iets roepen. Anders zal het zijn als ze vernielingen gaan aanrichten (bijv in Rome) of mensen als vuil gaan behandelen (muntjes gooien).

    Het is wel zo dat deze idioten hun mening geven en niet achterbaks zijn.

    Vind ik leuk
    Old Star +7270
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:53
    Dit betreft de bekendste supportersvereniging van Ajax.
    Dit is een deel van het publiek wat een vinger in de pap heeft bij Ajax en ook vaak met Ajax om tafel zit.
    Wanneer er zulke debielen dingen geroepen worden en bedreigingen worden geuit heb je daar als fatsoenlijke club afstand van te neem. Daar wens je niet mee geassosieerd te worden.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Neen, je moet ze negeren.
    Geen podium geven. Jammer dat het zelf de media gehaald heeft.
    Kunnen ze nu weer genieten en zich gaan afrukken
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:31
    Dat podium moeten we jou ook maar niet meer geven.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:15
    Zo lang je je gedraagt is iets anders dan wanneer je je misdraagt. Wellicht voor jou niet.
    Het maakt jou niet uit toch ?
    Vind ik leuk
    13 +11328
    zondag 24 juni 2018 om 02:59
    Dit statement is nou juist geen goed gedrag.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:45
    Zolang jij van mening bent dat de club Ajax niets hoeft te doen leef je in een cocon.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zondag 24 juni 2018 om 09:16
    Ik leef. Jij droomt. Zeker in coma
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:52
    "All the Devil needs to triumph, is for good men to do nothing".

    Negeren is bullshit, wij de "normale" Ajax suppoters wensen ons niet te associëren met mafkelets. En ik hoop Ajax ook niet.

    'Laten we elkaar geen mietje noemen', als je dit (over je eigen speler) op je site zet dan ben je niet lekker.

    "ouderwets Amsterdamse straatklinkerregen"??
    Neem van mij aan (Amsterdammer) dat ken je alleen als je niet spoort.
    Vind ik leuk
    Entombed +871
    zondag 24 juni 2018 om 07:25
    En stilletjes een stadion verbod geven. Dat moeten ze doen.

    Voetbal is een tijdverdrijf, 1 van de onderdelen daarvan is dat supporters van andere clubs tegen elkaar katten. Maar dit is een signaal dat het bij de schrijver veel verder gaat dan katten.

    Kortom, verbod aan het adres van die schrijver en anders als dat niet te achterhalen is. De hele F-ing F-side.

    Geen woord aan vuil maken gewoon oplazeren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 07:27]
    Vind ik leuk
    cheeks +3495
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:11
    En een dikke vinger in de pap. Zitten regelmatig onuitgenodigd aan tafel bij de directie. Maar zeg jij er iets van als je meervoudig moordenaars voor je hebt zitten?ajax is daar net zo min blij mee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    Sorry misschien stomme vraag. Heeft deze groep een eigen vak (gehad) in het stadion?
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:02
    geen idee. vak of niet wat mij betreft; Negeren, anders krijgen ze een podium om hun idiotie te verkondigen
    Vind ik leuk
    SimonSays +5854
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:06
    Dus hun mening is dat Kluivert bekogeld moet worden met straatstenen? Zieke geesten daar in Amsterdam zeg, maar dat was al lang bekend met o.a. de Vermeerpop.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:45
    of vuurwerk gooien op het veld tydens de bekerfinale of proberen om een wedstrijd te laten staken als je concurrent kampioen kan worden of gewoon in glascow of in milaan met mensen op de vuist gaan of een pop ophangen in het stadion of zo kan ik nog wel ff doorgaan dus ik zou gewoon mn mond over andere clubs houden.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:07
    Zodra jjj je scheur houdt.
    Mensen behandel je met respect. Maar ja een keertje de grens over en je gelijk misdragen,
    Als ik naar je reactie kijk snap ik het. Zelfde laken en pak
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:37
    zeker uit het artikel blijkt ook wel dat er veel respect is.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:13
    wat een ander doet hoef jij nog niet te doen.
    Ook het verwijzen naar anderen maakt het een niet goed
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 23:13]
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:23
    ik wijs na iedereen ik reageer op een reactie halfie en dan kom jij ff moraalriddertje spelen en niet heel toevallig ben jij ook voor ajax ik zou bijna gaan denken dat jij ook bij die tokkies hoort
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 23:36]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 00:07
    De uitdrukking is: Van hetzelfde laken een pak.
    Vind ik leuk
    ajaxfan30 +1275
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Het gaat tever maar dat het een vies stuk vreten is wel duidelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:02
    Als ze dat niet doen dan ben ik mijn respect voor de club Ajax kwijt. De supportersvereniging F-side is volgens mij niet helemaal goed in hun hoofdjes.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3539
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:04
    Ik snap hun frustratie volledig.

    Zoals deze woordvoerder al zei, mensen zijn neergestoken door Roma-fans, en dan komt Justin Kluivert, zogenaamd een echte Ajacied, die de overstap naar diezelfde club maakr, die dus fans heeft die Ajacieden met een mes aanvalt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    yuuup +9313
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:33
    Echt de grootste bullshit om dat voorval erbij te halen. Dan kan er ook geen speler meer naar Feyenoord omdat die mensen met klauwhamers doodslaan. Dat die idioten zich associëren met een club, kan die club niets aan doen. En de mensen die dit verhaal opgesteld hebben zijn waarschijnlijk zelf niet veel beter. Het getuigt enkel van een bedroevend laag niveau. Kluivert moet je gewoon zo snel mogelijk vergeten.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3539
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:38
    Opnieuw, ik snap ze. Zowel de manier waarop hij vertrekt en de club waar hij naartoe gaat valt niet goed bij Ajacieden, dat had Kluivert vooraf moeten weten. Als ik gestoken was door een Sporting-fan, en Labyad ging op zulke wijze naar Sporting, was ik ook niet bepaald tevreden hoor.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1648
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
    Oscar winning speech. kots kots
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Zoals Psvers Bazoer van alles toewenste en dingen naar hem gooide!! Maar ik ga dan niet heel de club Psv over een kam scheren! Jij wel! Jij doet niet anders elke dag over Ajax! Zo kinderachtig en sneu en dit ondersreept precies wat ik eerder vandaag zei over jouw gedrag hier!
    Vind ik leuk
    Luiehond +1955
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Dit gaat niet over ajax maar over de F-side! Hun eigen website waar ze dit soort dingen gewoon op mogen zetten. Je moet je afvragen of VP hier aandacht aan moet geven!
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1078
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:39
    Nee dus, daar moet je juist geen aandacht aan geven.
    Het geeft het niveau aan van de figuren die zoiets roepen.
    En deze gasten moet je niet pamperen met éigen'tribunes of éigen'clubhuizen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    Heeft de supportervereniging met een statement bazoer met de dood bedreigd? Nee inderdaad niet. Natuurlijk zijn ee ook PSVers die niet bepaald hartelijk zijn maar dit soort dingen kunnen niet door de beugel vind ik.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Mensen met zo'n laag IQ lopen bij elke club rond, zelfs bij jouw clubje.En dit groepje mensen staat niet symbool voor de club Ajax, al wil jij dat misschien heel graag wel denken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:34
    tja dit soort idiote teksten van een "supporters?" vereniging goed willen praten en proberen te bagetalliseren door te wijzen naar anderen is treffend
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:39
    Praat ik iets goed? Ik kwalificeer de mensen als wezen met een laag IQ. Maar wat jij doet is ontkennen dat dit soort mensen bij je eigen club ook rond lopen. zoals bij elke voetbalclub in de wereld.
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:42
    Help mij eens, Het geheugen is niet meer wat het is.
    Supporters hebben in Rome vernielingen aangericht en muntjes naar mensen gegooid en hen daarmee willen vernederen.
    Van welke club(s) was (waren) dit " supporters"
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:46
    Dat werd door hun gezien als 'warm' gebaar..
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    ja en ? das toch niet waar het hier over gaat of wel?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:52
    Het gaat inderdaad nu over een klein groepje mensen waar Ajax vaak meer last dan plezier van heeft. Maar jij doet alsof alle Ajax-supporters zo zijn en dat dit soort mensen alleen bij Ajax rond lopen. Vandaar mijn reactie. Maar ik vind het eigenlijk al typisch dat ik dit moet uitleggen.
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Laat die ouwe zuiperd lullen. Zijn hele dag is weer goed. Triest geval, bier drinken en op vp rondhangen. Hij heeft het helemaal gemaakt.
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +112
    zondag 24 juni 2018 om 01:36
    Dan woon je in Spanje en zit je de hele dag op VP...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 08:57
    Zit gewoon ergens op een flatje drie hoog achter in een onbekend gat ergens in Nederland
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Dat sport mensen lopen niet bij iedere club rond Paul1982. Toen PSV in Eindhoven van ajax won moest de bus en sommige spelers het ontgelden dat zijn geen mensen dat is tuig van de richel die door gebruik helemaal de weg kwijt zijn. Als ajax formeel hier geen afstand van neemt zou met dat enorm tegenvallen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
    Kijk eens naar de editie van PSV-Ajax van een jaar eerder. Wie stak al die fakkels af waardoor het halve stadion onder de zwarte rook stond? Waren dat de slimste PSV-fans?

    Wat mij tegenvalt is dat jij doet alsof dit soort mensen alleen bij Ajax rond lopen. En waarom zou Ajax hier afstand van moeten doen? Dit heeft de F-side op hun eigen website geplaatst. Ajax heeft hier geen invloed op, dus hoeft het er ook niet op te reageren.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
    Het ging mij vd haat van deze nep supporters van Ajax naar eigen mensen van Ajax,.. snapte.

    Het niks te maken met die lucifers die we destijds schijnbaar hebben aangestoken.

    Ik zou den lange hier tegen laten optreden dit kan echt niet vriend.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:07]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:10
    Dit is zo typisch he, het gaat inderdaad over een groepje mensen dat zegt Ajax-fan te zijn. Maar ga niet doen alsof die alleen bij deze club rondlopen. En dit bericht gaat inderdaad niet over het afsteken van fakkels in een stadion, waardoor honderden mensen last hadden van de dikke zwarte rookwolken. En dit bericht gaat ook niet over mensen die in de Spaanse hoofdstad muntjes op straat gooien zodat zwervers/zigeuners deze op moeten rapen. Maar ook in die twee gevallen gaat het over een kleine groep mensen die zeggen fan te zijn van een club, maar eigenlijk zielige meelopers zijn, met een laag IQ.
    Vind ik leuk
    cheeks +3495
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:19
    Paul. Je hebt gelijk. Als men een beetje op de hoogte is weet men wie de leidende figuren zijn van de f side. En daar zitte n veroordeelde (meer) voudige moordenaars bij. En natuurlijk is Ajax die liever kwijt dan rijk. En hebben ze er tot aan het bestuurlijk niveau er last van. Weet zeker dat Ajax er mee in hun maag zit. Dus bij deze Paul, ik onderstreep je verhaal.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Als Luuk de Jong zou makkelijk scoorde als jij was ie een fortuin waard.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:44
    er zijn er nou eenmaal niet veel met de bijzondere gaven die ik allemaal bezit...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:46
    Op je gat zitten en stoken.
    Zoek een gepensioneerde machinist. Jullie zouden een leuk duo zijn.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    liggen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
    Excuus. Ik wilde je niet actiever over laten komen dan je bent. Ik snap dat je rekening moet houden met je imago
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    Die arrogantie minderen dan komt het van zelf goed keizeroud
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Jij noemt het een bijzondere gave, ik vind het meer lijken op een hele treurige levensweg. Heel de dag op VP zitten wachten op een Ajax-gerelateerd bericht en dan als eerste lopen zeiken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:50
    kijk maar eens om je heen hier hoeveel ik er weer van de straat hou met 1 zinnetje
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:53
    Wees er maar trots op, maar als ik kijk naar hun reacties, heb ik heel veel sympathie voor deze mensen. Tegen beter in proberen ze je een spiegel voor te houden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:09
    hoeven ze geen moeite voor te doen , ik weet dat ik er geweldig uit zie
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:12
    Bij elke bericht van jou, wordt het beeld wat de mensen hier van je hebben treuriger en treuriger.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:13
    das dan een probleem voor die mensen dan want dat zal mij mijn reet roesten wat anderen denken
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:15
    Dit is dan ook het eerste verstandige wat ik je hoor zeggen, maar je zou de mensen ook eens een keer kunnen verrassen met een positief bericht over een andere club dan PSV.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:17
    ik ben altijd positief over real barcelona atleti
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:29
    Als dat zo is, dan snap ik niet dat je hier je mening neerkwakt.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zondag 24 juni 2018 om 13:17
    zou jij ook eens moeten doen in de spiegel kijken.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zondag 24 juni 2018 om 13:21
    Heb je daar nog argumenten bij?
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zondag 24 juni 2018 om 13:25
    ja maar die begrijp jij toch niet waarschijnlijk dus die moeite bespaar ik mezelf.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zondag 24 juni 2018 om 13:30
    Hahaha, grapjas. Dat is je standaardsmoesje om onder een discussie uit te komen?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Waar lees jij dat hij het goed praat?
    Of heb ik een bril nodig?
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Dat vraag ik me ook af.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    Sommige mensen joh..
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:57
    Jij vraagt je af of hij een bril nodig heeft, Ik vraag me daarnaast ook af of zijn IQ heel veel hoger is dan de mensen die dit stuk over Kluivertje naar buiten hebben gebracht.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
    Dat snap ik ook wel weer hoor, maar ik denkt oprecht dat sommige van de gasten die altijd maar iets over/op een andere club te zeiken hebben niet beter weten. Al hebben ze misschien wel een hoog IQ, de naam Ajax doet hen blijkbaar alle controle verliezen, dus er zit zeker iets niet goed in de bovenkamer daar!
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11949
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
    Daar heb je misschien wel een punt :-)
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:03
    Als je alle controle verliest door het horen van de naam van een voetbalclub, dan durf ik te beweren dat je iq niet heel hoog is. Als je hier de hele dag aanwezig bent en niks anders meer doet, durf ik te beweren dat je eenzaam bent. Dus eigenlijk moeten we dat soort mensen in hun waarde laten, en erover heen stappen. Geef het geen aandacht, aan dom zijn doe je niks als ze al zo oud zijn, en eenzaamheid is best zielig
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zondag 24 juni 2018 om 10:32
    Ik ben het met jou eens hoor, alleen wbt het IQ durf ik dat niet zo stellig te beweren als jij..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 08:56
    Hij zegt duidelijk dat het domme mensen zijn, daarmee neemt hij al afstand. En je kan niet ontkennen dat die bij heel veel clubs helaas rondlopen. Net zoals je in elke stad criminelen hebt, tokkies en motorclubs, heb je ook een harde kern supporters bij een voetbalclub. Gelukkig is het grootpraat en zullen ze het niet echt doen! maar een schop onder zijn verwende dwergen kontje zou op zijn plek zijn!
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15276
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Kun je nagaan als Kluivert voor Feyenoord of PSV had gespeeld. Dan zijn dit nog milde teksten....
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:05
    Dat had beter geweest, het gaat niet om het spelen het gaat om zijn uitspraken en zijn gedrag!
    Vind ik leuk
    Iggy +3621
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:36
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:37
    ja joh?!
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22018
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:48
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:50
    nog steeds last van de verkeerde perslucht zie ik
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Elke club heeft van die supporters. Moet jij ook weten. Heeft niks met de club te maken. Die PSV'ers die over bedelaars heen pissen in Madrid of Feyenoorders die alles vernielen in Rome is toch ook maar een klein groepje. Niks met de club te maken. Gewoon debielen!
    Vind ik leuk
    Nuance +8492
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:46
    Kleine correctie; wij hebben niet “alles vernield” in Rome. En de F-side heeft hier gewoon gelijk; Roma hooligans zijn smerige vieze messentrekkers. Laffe honden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Wij? Heb jij er ook aan mee gewerkt op dingen te vernielen?

    En ja hooligans je hebt ze overal wat ik ook aangeef. Niks met de club te maken.
    Vind ik leuk
    Nuance +8492
    zondag 24 juni 2018 om 09:58
    Nee hoor, ik verniel niks. Met wij bedoel ik wij Feyenoorders. Er waren 6000 Feyenoordsupporters in Rome. Wat daar gebeurd is, is te treurig voor woorden. Taxichauffeurs die Roma hooligans de namen van hotels tipten, messentrekkers, een volledig doorgedraaid peleton Italiaanse ME. En vier supporters in een fontein. Oja ze hadden drie ballonnen bij zich. Voor de rest: geen fanzone, geen muziek, geen toiletten, geen barretjes met plastic bekertjes voor bier, en vier bussen om 6000 man naar Stadio Olympico te vervoeren. Italianen kunnen niks goed organiseren. Maar wel miljoenen euros schade claimen. Engnekken.
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
    Niet waar je lult uit je nek.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:37
    "Pissen"... jij maakt het wel heel bont om dit soort uitspraken te doen. Geen feiten verdraaien. Muntjes gooien of over iemand heen pissen zijn totaal verschillende gedragingen. Nog even en de zwervers zijn vermoord in Madrid. Pfff.
    Vind ik leuk
    Nuance +8492
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:47
    Ben benieuwd waar de Rotterdamse Ajaxcied nu zit met zijn politiek correctie teksten. Hij is nogal gevoelig voor de benaming nsb er.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
    Hehe jij reageert ook op alles wat over ajax gaat. Maar even serieus Jij vind dat kluivert niet achterbaks is? Eerst je liefde voor een club uitspreken met beloftes om als beste speler de club pas te verlaten en daarna zonder een stap verder te zijn ineens weg te willen omdat die zich te goed voeld ineens, kijk naar depay die vond zichzelf ook goed maar heeft zich wel aan zijn belofte gehouden beste speler vanhet seizoen zijn vertrek ( nog niet klaar voor europese top op dat moment maar geen valse spelletjes)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:52
    wat heeft dat er allemaal mee te doen??

    Dit zijn toch teksten van hersenloze mafklappers of nie?
    Vind ik leuk
    Jens1999 +22018
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:50
    Waar was jij toen jouw soort in Eindhoven zongen over de joden en de ss......toen hoorde we jou niet zeggen dat ze hersenloos zijn...omdat het dan over Brabants tuig gaat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:07
    Op duikvakantie
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:12
    Depay was wel klaar maar had meer kansen en vertrouwen nodig en moest werken aan zijn fysiek! De trainers in Manchester zijn het probleem die krijgen de ploeg niet aan de praat! En wil je ons mooie Ajax voortaan met een hoofdletter schrijven AJAX is nog mooier
    Vind ik leuk
    Zlatan86 +29
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:14
    Speciaal voor jou heb ik een account aangemaakt. Wat een geweldige droeftoeter ben jij.
    Je bent zo ontzettend druk met het grote ajax, dat je vergeet je "eigen" clubje te beoordelen. Met hun sexueel misbruik verleden en hun geldzorgen. Domme graftak...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:19
    Dank je , zoveel lof en eer zie je zelden vandaag de dag .
    Toevallig ook uit dat vakje van dit domme statement hierboven?

    PS je bedoelt : speciaal een extra accountje aangemaakt
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 07:24
    Je bent de held van VP. De ajacieden die hier het hardst schelden bewijzen het. Hahaha.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:17
    Omdat er twee pubers op ingaan word het woord Ajacieden onjuist bejegend door jou? De meeste Ajacieden staan ver boven dit domme gepeupel van Stratum. De beste man komt zelden met een nieuwe one liner en scoort enkel omdat het VP publiek zo wisselend is. Daardoor zijn er ook steeds weer mensen die er boos om worden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:20
    Je mag vinden wat je wilt over hem. Ik mag dit wel. Hij scheld tenminste nooit.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:33
    Ik zeg toch ook dat ik er gewoon overheen stap, ik vind enkel dat het weinig vernieuwend is. Het is een roep om aandacht, welke hij blijkbaar op VP vind
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:40
    Laten we het met een flinke korrel zout nemen. Gelukkig zijn wij normale supporters hier. Wens jouw een sportief seizoen. Ik ga weer genieten van de zon in Mallorca. Fijne vakantie pik. :)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 14:01
    Helemaal mee eens. Waar de meeste Ajacieden op tilt schieten, als Stratum wat zegt, zit hij lachend achter zijn toetsenbord ofzo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zondag 24 juni 2018 om 22:30
    haha inderdaad met deze kleine rectificatie : ligt ipv zit
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1511
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:19
    Kinders. Zlatan wat een looser is dat geworden hedde die commercial op z’n stoel gezien manoman. Leven in het verleden kunde over praten met uw psychiater, droef toeter!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:22]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:15
    Lekker makkelijk scoren zo met je likes, het is hooguit nog geen kwart van de Ajax supporters, wil je niet alles over 1 kam scheren.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1497
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
    En als hij het over een paar jaar wel heb gemaakt, jaaaa dan is het weer een ajacied uit eigen jeugd!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
    Je kent ze zie ik......
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1497
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:22
    Ze zijn zo voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1120
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:20
    Denk niet dat deze stumpers de hele club vertegenwoordigen....
    Vind ik leuk
    Bobbi4 +297
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:54
    Niet iedereen is het eens met deze ziekelijke statement, hier staat maar een klein groepje achter. Net als de mensen in Eindhoven die Bazoer en Labyad van alles toe wensten toen zij de PSV verlieten..... Gaat natuurlijk nergens over maar gebeurt toch overal..... De pot verwijt de ketel....,
    Vind ik leuk
    2cents +53436
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:10
    Het is wel triest dat je hier een clubding van maakt om een beetje te scoren.

    Later heb je blijkbaar namelijk wel door dat het hier een stel idioten betreft waar Ajax weinig aan kan doen en ook totaal niet representatief is voor de club.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:22
    Het is de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. Als PSV in een kwaad daglicht wordt gezet door een zwakzinnige persoon in de media dan zijn reacties hier ook niet mals van je mede supporters. Je kan het ook ( zoals je meestal doet) gewoon negeren.
    Vind ik leuk
    2cents +53436
    zondag 24 juni 2018 om 10:55
    Ook stratum mag je soms best wat van zeggen. Ik vind het jammer dat dit soort mensen, waarmee je ook leuke discussies kunt hebben, zo lang als een motor voor ellende mogen dienen. Iets assertiever daarop reageren door de hogere legerleiding zou VP toch veel relaxter maken.

    En je spreekwoord gaat trouwens alleen op als ik hetzelfde zou doen als hij en dat is volgens mij niet zo.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:07
    Was niet tegen jou bedoeld maar is een toepasselijk spreekwoord voor hier in zijn algemeenheid. Als PSV in een kwaad daglicht word gesteld dan reageert men ook fel. Hoe vaak ik hier niet heb gelezen dat PSV een warme club is doordrenkt met sarcasme... Als ik een euro daarvoor zou krijgen dan kan ik maanden lang op vakantie vieren op Ibiza. En Ibiza is niet betalen.
    Vind ik leuk
    2cents +53436
    zondag 24 juni 2018 om 14:40
    Snap ik hoor.

    Mijn punt was meer dat een vaste bezoeker niet tot zoiets moet zakken. Maar dat is vrij nutteloos.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:23
    Kaasje voor je he?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:23
    intikkertjes
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12779
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:27
    Verbaasde me ook niks dat jij weer bovenaan stond.
    Toen ik de titel zag was ik gelijk al benieuwd welke PSV’er er als eerste gereageerd zou hebben, chapeau.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:29
    dank je
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:23
    Ach tuig van de riggel heb je van AZ tot Pec Zwolle.
    Vind ik leuk
    Nar +483
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:00
    Ja want de reactie van volslagen idioten zijn een representatie van alle fans van Ajax.... Logisch....
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    zondag 24 juni 2018 om 02:52
    Tja, al snáp ik prima dat ze zich allemaal vies gebruikt en besodemieterd voelen door 'belofte-Kluivert jr.", het had ook met iets meer volwassenheid, nuchterheid, en algemeenheid gezegd kunnen worden...

    Dit klinkt alsof een gefrustreerd 15 jarig ventje, die niet op tijd een tissue bij z'n trekbeurt kon halen, even zijn kliederfrustratie nu op deze manier afreageert...

    Laten we het houden op een wat karikaristische vorm van beeldspraak met 'Straatklinker-regen', maar ik kan me toch prima voorstellen dat men zich vies genaaid, dan wel in de rug gestoken voelt voor deze k*tstreek van Kluivertje.

    Blijf er ergens wel bij: Als je een officiële statement maakt, moet je dat wel een tikje fatsoenlijk generaliseren. Je kunt ook in andere woorden duidelijk maken dat genoemd heerschap niet meer welkom is bv :p
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 09:29
    Het is de F-Side kom op zeg! Lekker laten lullen, het is een metafoor in het echt krijgt hij aanstekers en alles wat voorhanden is naar zijn kop! Net als bij andere clubs, als je de club verraad krijg je dit, Kluivert had gewoon dingen niet moeten zeggen, Dat er niemand in zijn omgeving is die hem een spiegel voorhoud en een opvoeding meegeeft is al triest zat. Hij is niet enkel alleen klein, ook zijn hersens zijn aangepast aan zijn dwerggroei, als zijn piemeltje het nu ook is, zal hij ieder geval nooit lekker...….
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 14:10
    Het is triest dat er niemand in Kluivert zijn omgeving is die hem een spiegel voorhoudt, maar ondertussen is het normaal en geaccepteerd dat iemand maar aanstekers naar een speler gooit, omdat hij 'een club verraden heeft.
    Ik ga Kluivert bijna verstandiger vinden dan jij en die Ajax fans.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 16:11
    Ik zeg nergens dat ik aanstekers gooi, die heb ik niet eens want ik rook niet. Verder zit ik ook nooit in een vak waar dat gepeupel zit. Ik ben gewoon een hardwerkende vader die voor zijn gezin zorgt en wars is van Hooligans. Ik hou niet van groepjes waarin mannentjes met het niveau van een doperwt niet voor elkaar onder willen doen. Als ik bij Ajax ben dan ben ik even lekker eruit, net zoals een ander zijn geld aan uitgaan of concert uitgeeft
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 03:26
    Achter die computer durf je wel, Straatje. Maar het is goed met je. Met Van Bommel aan het stuur, breekt er weer een tijd voor vernedering aan voor PSv...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 07:31
    Glazen bol?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7736
    zondag 24 juni 2018 om 08:47
    Ach Labyratje maakt ook een hoop los bij jullie, zelfs nog na jaren......Amsterdammers zijn gewoon recht uit het hart en fel in de mond, hij is gewoon een gluiperd die het wel heel bont maakt. Maar goed dat zien jullie ook wel in, en dit is de F side die zijn nog wat feller in woorden maar verder zijn het best lieve jongens. Volgens mij heeft dat joch het syndroom van down met zulke uitspraken, die kan een tijdje niet in Amsterdam en omstreken haha.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 22:26
    Ga nou niet alles voor die likes doen , Stratumseind , je moet gewoon logisch denken en verwachten dat elke harde kern dit zou zeggen als een speler zou zou zijn... Jammer genoeg ben je al oud en nog niet wijs genoeg om dat te snappen
    Vind ik leuk
    Ajax✌ +335
    maandag 25 juni 2018 om 05:15
    Mehh, vind de statement meer 'niet wijs genoeg'.
    Uitspraken van Kluivertje + gedrag is ook lomp, zacht gezegd.
    Maar deze uitspraken. Beetje kinderlijk stoer gedrag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Nu even nuchter worden en je diep schamen voor deze opruiende, belachelijke teksten!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31393
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Nou... dat is nog eens een sympathieke club mensen....

    Hoop dat ze morgen met z'n allen een bus op topsnelheid gaan wegkoppen!
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11798
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Ongekend zielig volk. Oprecht. Nederlanders (Deze Ajacieden) zijn de enigen maar dan ook echt de enigen in heel de fucking wereld die wanneer een talent vertrekt naar het buitenland hopen dat ie wegrot op de bank omdat ie voor het geld weggaat. Stelletje kneuzen.
    Vind ik leuk
    richard37 +1291
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:42
    Hoop ik ook.

    Totaal geen respect voor Ajax, die zijn hele opleiding heeft betaald en begeleid. Vervolgens denkt meneer na half jaar basis dat hij de beste is en 1 1/2 miljoen wil en 30 a 40 procent als doorverkoop percentage. En dan kleinzerig doen dat ajax geld aan hem wil verdienen ?

    Dus in het kader daarvan hoop ik idd dat die op zijn bek gaat en op de bank weg rot.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:28
    Kluivert is NIETS aan Ajax verschuldigd. Ze zagen zijn potentie en hebben flink aan hem verdiend.
    Vind ik leuk
    richard37 +1291
    zondag 24 juni 2018 om 14:56
    Potentie is niet genoeg in het hedendaagse voetbal. Ajax heeft die jongen opgeleid, begeleid en de mogelijkheid gegeven wat die nu is. Tuurlijk heeft die talent. En dus terecht dat Ajax aan hem verdient. Dus hij is Ajax wel wat verschuldigd.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:25
    GEEN MOER VERSCHULDIGD.


    ROT OP MET JE ROMMEL.
    KLUIVERT IS GEEN FUCKING BOOTIMMIGRANT

    GA DAAR PRAATJES OVER MAKEN.
    Vind ik leuk
    richard37 +1291
    dinsdag 26 juni 2018 om 19:39
    Pffffff
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:26
    ZE HEBBEN AL VERDIEND



    WHAT THE FUCK IS HIJ VERSCHULDIGD. TERING.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Ik begin gewoon van die F-site te houden......;-)
    Vind ik leuk
    Sytz +3083
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:32
    Wordt onze harde kern altijd als de ergste snuiverdjes gezien... Nou, dit gaat wel heel ver hoor.
    Vind ik leuk
    13 +11328
    zondag 24 juni 2018 om 15:08
    Veel te ver, zou wat mij betreft bestraft moeten worden.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Dat is nog eens een statement.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18055
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Dit is schandalig.
    Vind ik leuk
    twentegoal +494
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    Keuzemenu toch nog☺️
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:27
    ......
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:28
    En Justin hoopte zo op een afscheidswedstrijd samen met Gudelj en nu gaat dat niet door.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3137
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:28
    Justin zal hier vast en zeker van wakker liggen dat een paar gekken uit amsterdam dit over hem zeggen.
    Vind ik leuk
    Maxx Jw +1172
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:29
    Belachelijke uitspraken natuurlijk...je kunt het eens of oneens zijn met zijn beslissing om weg te gaan, maar als je een jongen van 19 zulke dingen toewenst dan ben je niet goed bij je paasei.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 14:15
    als het al in je hoofd opkomt, spoor je al niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Niet netjes F-Side, we zitten niet in Brabant.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:32
    Begin je nou al weer?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:25
    Nee jij.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1452
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:52
    Idd. Niet in Brabant. Daar kun je nog een hoop van leren
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    Oa hoe je jezelf veren in je reet steekt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:17
    Brabant, de provincie met de meeste steden in de criminaliteits top 10, nou geweldig hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    hahahaha kom op nou, je hebt toch 18miljoen aan hem verdiend?? Zeer matige speler die het bij Ajax nog niet eens aan kon en eerder Jupiler league / degradatie kandidaat materiaal was. mijn theorie dat AS Roma hem wilde is dat nu ze opeens onverwachts in de halve finales vd Champion League kwamen ze geld over hadden of zo
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:43
    Jammer dat Nilis net weg is bij psv
    Vind ik leuk
    Mari +7586
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Zover hoeft het ook weer niet te gaan.
    Hopelijk heeft hij het komende seizoen wel veel succes. Krijgt Ajax nog wat miljoenen. Daarna mag hij in de stront zakken. Interesseert me weinig.
    Riola: tja, die doet zijn werk en probeert alle stront over zich heen te krijgen en daarmee zijn klant hiervan te vrijwaren.
    Ik blijf van mening dat Riola slechts zaakwaarnemer is de klant zelf verantwoordelijk is en blijft!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:30]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Echt een club om trots op te zijn stoere jongens
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:37
    Elke club heeft van die imbecielen..
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    @vp
    Je kan dit hersenloos volkje een podium geven of aandacht schenken aan een enorm belangrijk potje die de wereldkampioen zometeen moet spelen.
    Tis maar een tip
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35
    Vp geeft jou ook een podium, veel erger kan het niet....
    Vind ik leuk
    stratumseind +154446
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:36
    Blufke ben nou een keer zuinig op dit omgekeerde litmanen accountje van je , straks ben je door je ideen heen
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Reactie verwijderd VP

    Dus vp gaat weet normale reacties verwijderen en stratum zijn gestook zoals zijn eerste bericht hier in deze topic die laten ze staan.. Alleen maar omdat stratum voor veel clicks zorgt dat hij elke dag een club beledigd enz dat maakt vp niks uit ...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:03]
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:45
    Tijd om het om te keren...o nee, dan krijg je een ban..
    Vind ik leuk
    Thilo +2830
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:30
    Wtf debielen daar bij de F-Side
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Ik en vele Ajacieden nemen hier afstand van!
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7833
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Dus inclusief de olsskool straatklinkerregen?
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    We moeten wel met al dat asfalt...
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:31
    Primitief gedrag van een stelletje droeftoeters bij elkaar met het iq van kamertemperatuur
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:37
    Je moet ze niet overschatten! Je schat ze veel te slim in. ;)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +555
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:13
    Dat ze niet moe worden van zichzelf..!😁
    Vind ik leuk
    poklane +4684
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:32
    Dit soort idioten moet je gewoon als club een levenslang stadionverbod geven. En Kluivert zou eigenlijk aangifte moeten doen, wat ze in die laatste alinea zeggen is gewoon bedreiging.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:32
    Kluivert heeft nog niks gepresteerd bij Ajax, liever nu al weg dan op het moment dat hij echt belangrijk zou zijn. Wat mist Ajax nou?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:44
    Ze voelen zich gedumpt door Justin.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:50
    Snap ik een beetje, maar 'onze' Johan liep over naar Feyenoord en maakte hen nog kampioen ook! Hoe gedumpt moet je je dan voelen?
    Ik snap de frustratie echt wel, maar dit gaat toch nergens meer over?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27092
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Nee, maar toen was clubliefde ook wel iets anders dan nu.
    Deze 'fans' hebben ook gewoon serieuze hulp nodig.
    Als dit zoveel met je doet beleef je het te intens.
    Ik zou me ook zorgen maken als mijn huilende kind brieven schreef aan Cocu trouwens.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:03
    Als je je zo manifesteert als 'fan', dan heb je inderdaad wat afslagen gemist!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:28
    Zit je nu een kind van 7 af te serveren of lees ik het verkeerd?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14771
    zondag 24 juni 2018 om 10:29
    Kind van 7?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:00
    Zal het wel verkeerd hebben gelezen.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10291
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:32
    Afscheid kan hij terecht vergeten. Breuken toewensen is ongepast, dat gun je niemand. Heeft niets met club te maken, doen enkelingen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:36
    Idd! De meeste Ajacieden staan hier niet achter denk ik. Paar hersenloze hebben dit geschreven.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:33
    Stelletje hersenlozen laten weer eens van zich horen.Zelf werken ze niet ,anders zouden ze weten dat een Financiele positieverbetering is waar iedereen voor werkt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:33
    Reactie verwijderd VP
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:34
    Rare mensen daar zelf iemand wat toewensen maar als je het over een ander persoon heb van Ajax is de wereld te klein
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:34
    Ik schaam me nu als Ajax-supporter! Walgelijke reactie! Kluivert heeft gewoon zijn keuze gemaakt of je het nou wilt of niet.
    Vind ik leuk
    ficusje +1935
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:38
    Die jongen gaat voor prijzen winnen,bij ajax staan ze ff droog.en veel meer geld,zou het ook gedaan hebben.
    Vind ik leuk
    Foebele +53681
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:43
    Lekker kort door de bocht, die jongen heeft niet gewoon gekozen, die heeft gelogen, hypocriet gedrag vertoond, de club proberen te beschadigen door te claimen dat 'er teveel gebeurd zou zijn' en de sfeer kut zou zijn.

    Die jongen verdient alle hoon die hij krijgt, het is een nep figuur die logo's kust om popiejopie te doen!

    Neppe mensen daar hou ik niet van, dat de F-side er dan zo'n draai aan moet geven dat het weer gewoon een ordinaire brief wordt is doodzonde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:46
    Dat is wel zo ben ook geen fan van Kluivert vind hem altijd veel te arrogant terwijl hij niks bewezen heeft. Ik was ook een grotere fan van Amin, maar omdat iedereen Kluivert in de basis wilden gebeurde dat ook.

    Maar ik vind die bedreigingen verschrikkelijk!
    Vind ik leuk
    Foebele +53681
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Ja, logisch, dat is gewoon onzinnig tokkie gedrag, hadden ze die zin weggelaten en gewoon hem aangesproken op zijn trieste gedrag dan had het zoveel meer impact gehad.

    Ze zouden daar toch eens een ander figuur aan moeten stellen om namens de F-side met het publiek te communiceren, want nu is de brief volgens mij samengesteld door iemand die net met een kapmes wat tussen zijn tanden vandaan aan het peuteren was, nadat hij eerst een puntje coke er vanaf gesnoven heeft...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:53
    Idd daar ben ik het mee eens! Heb hem altijd een vervelend mannetje gevonden. Al in de A1 wat ik nu hetzelfde heb met die Lang, ook een walgelijk mannetje let maar op.

    Maar had gewoon op een nette manier gezegd moeten worden. Dit is natuurlijk gewoon walgelijk!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35
    Haha.. dat jullie je nog drukmaken, is het nivo van onze hoofdstad. Als ik 500 per maand netto meer kan verdienen. Stap ik ook over.. als gewoon klootjesvolk, hij een paar miljoen
    Vind ik leuk
    Foebele +53681
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:45
    Je toont wel aan dat je inderdaad tot het klootjesvolk behoort. Altijd maar weer die domme uitspraken over geld.

    Als je 2000 netto verdient en je kunt 4000 netto verdienen dan is dat een aanzienlijke stijging in je mogelijkheden. Je levensstandaard veranderd er aanzienlijk door.

    Als je 8 ton verdient en je gaat ineens 3 miljoen verdienen dan is dat in geld en procentueel gezien misschien een grotere stijging, maar je levensstandaard gaat er niet van omhoog, je kon met die 8 ton al alles doen wat je wilde.

    Maar ja, leg dat eens uit aan het domme klootjesvolk...
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88863
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:37
    Wat een kneuzen zeg. Ben je alleen voor altijd een ajacied als je doet wat de supporters willen. Schaam jullie F side!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +917
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:06
    Tokkie volk van de bovenste plank laat van zich horen. Als dit bij andere clubs gebeurd dan hadden al die Aaciedjes hun woord al klaar. Blijf het een eng en sneaky volk vinden.
    Vind ik leuk
    PoepWagen +1657
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:37
    Het is redelijk op z'n tokkies gesteld maar inhoudelijk denk ik dat er veel mensen zijn die er zo over denken!
    Vind ik leuk
    Foebele +53681
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Precies, jammer dat ze de boodschap zo flink te kort doen.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1708
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:38
    Kom op, F-Side... :)

    http://www.youtube.com/watch?v=OD3F7J2PeYU
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:38]
    Vind ik leuk
    Tweey +2076
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Wat een zielig clubje.
    Vind ik leuk
    Foebele +53681
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:40
    Hahaha ik vind het wel mooi, supporters die opkomen voor hun club en een speler die de boel bij elkaar belazerd gewoon de waarheid vertellen.

    Dat van het breken van een poot of zijn nek vind ik echter weer zo jammer, het had zo'n goed statement kunnen zijn richting hebberige, liegende snotjochies met hypocriet logo-kus gedrag, maar nu is het toch een beetje een ordinaire rant.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Die F site, durven alleen met 50 man een bus te tegen te houden, zelfde juffertjes als die juffertjes op het veld.
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:45
    Doen supporters daar ook hun nek breken als ze in de gracht op beton vallen...niks geks daar in dat stadion.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5353
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:46
    Wat je er ook van vindt.. een duidelijk statement is het zeker.
    Vind ik leuk
    100%PSV +2984
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:47
    Dit soort loze kreten van een klein aantal leeghoofden, welke iedere club “rijk” is, moet geen aandacht krijgen. Dus VP pak je verantwoordelijkheid en vervuil je site niet met dit soort grote onzinberichten!
    Vind ik leuk
    Zomaarwat +191
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Maakt het uit voor welke club je bent als je deze zieke uitspraken niet veroordeelt, moet je zelf misschien ook eens je pannetje laten lichten!
    Vind ik leuk
    evdgaast +186
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:50
    Respect.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:30
    DIS respect voor jou.
    Vind ik leuk
    Verratti +1886
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:56
    Ajax zou op dit statement moeten reageren. Dit gaat echt nergens over. Justin een NSB'er en hopen dat hij z'n poten of nek breekt. Het zit wel erg diep. Opsporen en een stadionverbod lijkt me het minste.
    Vind ik leuk
    1974 +18
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:56
    Wat Kluivert heeft gedaan is het napraten van zijn zaakwaarnemer getuicht niet van clubliefde
    Maar om daar zo op te reageren getuigd niet van volwassenheid
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:57
    Wat een zielig zooitje en niet alleen hun maar wat zijn we weer lekker hypocriet tot aan de knvb toe. Kluivert was voor zn vertrekwens het mannetje, alle ajaxcieden waren lyrisch, ze hadden een wereledtopper, de knvb [koeman] riep m op en ze waren het er allemaal over eensn dat i beter was dan bergwijn. Na zijn vertrekwens , alleen maar verhalen dat hij er niks van bakte, een blind paard , nog niks laten zien, en hoppa ineens ook niet goed genoeg voor oranje, en nu mag i zijn poten breken? Dan mag ajax van mij ook failliet gaan elke keer dat zei geen contract geven aan een jeugdspeler , of geen contract verlengen voor een speler die niet goed genoeg is, in het voetbal moet een goeie speler verlengen, maar de club hoeft een slechte speler geen contract te geven... alleen daarom hoop ik dat kluiver een wereldtopper wordt en ik kan zeggen ajax aka hypocrieten EAT YOUR HART OUT!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Cookee +9906
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Is dit de poltiek correcte versie of de harde versie?
    Op zich wel treurig dat spelers zo weinig clubtrouw hebben dat ze zich met 19 al te groot voelen voor de club, ik bedoel maar Ajax is wel de club die hem een kans gaf en dan kan hij zeggen, ze krijgen een hoop geld, maar hij heeft ook veel te danken aan Ajax, die club had ook international Youness kunnen opstellen. Duits international is iets meer dan NL.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Zijn dat nou die stoere jongens die op de vlucht gingen
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    Dat lust Felicio wel! Die Mino Raiola, die komt ook niet meer naar de toekomst
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:03
    Het ga je goed Justin, kind van de club en van een van de grootste Ajax-legendes ooit. Wij weten dat Ajax voor altijd in jouw hart zit en zullen jou nooit vergeten :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
    Kijk, ik gun Kluivert heel weinig. Maar dit slaat nergens op
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:31
    HIJ VREET niet van je.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +917
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
    De ware aard komt altijd weer naar bovendrijven van deze tokkie supportersvereniging.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1262
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
    Gratis stoeptegel is mooi meegenomen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:12
    Wat een groep kinderachtige losers bij elkaar zeg.
    Vind ik leuk
    Kuip +6954
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:16
    Wie wil er nu bij zo’n club voetballen met zo’n stel debielen als de F-side. Kluivert is gelukkig verstandig. Hij vertrekt naar een mooie club en speelt volgend seizoen overal op gewoon gras.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:18
    Opvallend is dat VP mijn reactie verwijderd heeft ! Omdat ik iets te melden had over onze verrader Labyad !!
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:29
    F-side van Ajax .
    Dat zijn racisten.
    Je moet kluivert niet hard aanpakken,
    Maar juist jullie “ overmars “ die zomaar 17 miljoen Uitgeeft aan een speler( 31 jaar ) die op zijn pensioen is .,, die ( TADIC )
    Vind ik leuk
    Hyena +28291
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:43
    Tadic is 31 ja? Dat zou ik nog even checken als ik jou was.
    Vind ik leuk
    soksa +1499
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:31
    Hoe zielig ben je als je wenst dat iemand zn nek breekt als hij naar een andere club vertrekt. En ja, zelfs als dat op een leugenachtige manier is gegaan. Het is maar voetbal, kleuters.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:45
    Gaat wel ver dit. Zijn vader heeft Ajax de CL geschonken of zijn ze dat vergeten
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:47
    Wat een gezeik hier allemaal..... ga lekker bij elkaar op de koffie. met een jodekoek
    Vind ik leuk
    JustH +14896
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:54
    Mooi he die F-side, ze hadden allemaal exact hetzelfde gedaan
    Vind ik leuk
    Bassie666 +383
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:58
    Ze hebben hier wel een punt
    Vind ik leuk
    Eddepet +44
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:03
    Waar gaat t over? Het is maar een spelletje waarbij iemand voor n andere club gaat spelen. Vraag de Boertjes, Overmars of vd Sar eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:13
    Kluivert een NSB-er noemen, zelf de bek vol hebben van 'joden dit, joden dat'... Hoe dom is dit volk eigenlijk precies?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:18
    Lieve mensen die Ajax fans. Lauwe club
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:22
    Nou ja, ik als Ajacied distantieer me van dit statement van de F-Side. Sorry maar je gaat mensen geen ernstige blessures verwensen. Dat ie de rest van z'n voetballoopbaan bankzitter zal zijn dan wens ik 'm dan wel. In de ArenA hoeft ie niet meer te komen want dat zal hij nooit van z'n leven vergeten.
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:23
    Het gaat wel te ver, maar laten we vooral hier de publieke werking bij een voetbalclub niet vergeten.

    Kluivertje dánkt zijn populairiteit vooral aan de populairiteit ván Ajax: De enorme aanhang.

    Het snotventje heeft echt nog NIKS gepresteerd daar, maar wel een 'gouden jeugdopleiding' doorlopen.
    Ondankbaar is 1 ding, maar dit slaat wel alles.

    Helaas leven we in een ultra-passieve maatschappij waar alles met regeltjes is dichtgetimmerd zodat vooral het geld maar regeert.

    En dit is een van de eerste voorbeelden van doorescalatie daarvan: Mensen PIKKEN het niet langer zo.

    Kluivertje kiest voor het geld? Ok, maar dan houden ze hem daar ook aan.
    'Sodeflikker dan maar op, maar kom ook NOOIT weer terug met je ondankbare schijtkop"...

    Zo uit de SV dit een beetje. Ok, extremer door er een 'stenenregen'aan toe te voegen, maar de statement is duidelijk toch:

    Ga weg, en kom nooit weer terug!

    En in díe origine, steun ik ze eigenlijk wél.
    Kluivertje zal te boek gaan als misschien wel het ondankbaarste talentje uit Nederland: Het meest verwaande papventje.

    Dit is de eerste, van de véle 'emmers met kots' die hij over zich heen gaat krijgen.
    Vind ik leuk
    Richard99 +23
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:25
    Nou, jij gekke heyna.. hoe oud is Tadic dan .nou zeg het maar, oooh 17 , 18
    Gek ben jij , of hij nou 29 is of 31 ,
    Is toch van het zelfde.
    Verschil -2
    Nou blij voor je .
    Het is toch een oude voor 17 miljoen of niet, denk je nou echt... dat Tadic de Sterre van de hemel zal uitblinken in de arena ? Je kan net zo goed 2 jeugd talenten inzetten die nog “hongerig “zijn of een goede Braziliaan.
    Kwestie van goed scouten - ervaring in scouting, daar heeft Ajax geen 1 .
    Overmars heeft het niet - heeft geen charisma voor internationaal gezien .
    Hij moet aftreden, zet gewoon RIJKAARD neer, heeft meer charismatisch en keurig persoon dan die kille overmars, bah !!!
    Vind ik leuk
    Muscles +711
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:28
    F-Side heeft wat minder hersencellen, heb je bij elke club. Wel is duidelijk dat Kluivert geen Ajacied is en ook van mij mag falen, in alle gezondheid
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:37
    lekkere warme club is het ook.
    zal ook wel heel druk geweest zijn tydens de besprekingen de hele f-side zat erbij blijkbaar.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 21:41]
    Vind ik leuk
    Garinsha +4594
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:56
    Wat een stel zielige supporters zeg..

    Jezus.. hij is weg next! Maar door zo te reageren laat je je wel erg kennen.

    Bah.

    Vind ik leuk
    scRzorz +665
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:01
    Triest.
    Vind ik leuk
    Nar +483
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:05
    Ach...je hebt bij elke club volslagen idioten tussen de fans zitten. Neemt natuurlijk niet weg dat Kluivert gewoon een spelletje heeft gespeeld en te hoog heeft ingezet. Dan moet je ook niet over clubliefde praten en met shirtjes of sjaaltjes gaan pronken. Zeg dan gewoon dat je puur voor het geld gaat, daar kan nog begrip voor worden opgebracht.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:15
    Wil het wel zien als de stiefvader van kluivert zich ermee gaat bemoeien !!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:55
    Waarom zijn WITTE Nederlanders altijd van dit kut SOORT dat privé leven er bij proberen te halen??
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 08:55]
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    zondag 24 juni 2018 om 12:25
    Tegen wie heb je het
    Vind ik leuk
    Verratti +1886
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:27
    Dit is fijne informatie voor journalisten. Wereldwijd. Dit gaat de wereld over. Italianen zullen lachen om deze hysterische teksten van deze voetbalfans. De naam van Ajax wordt besmet door eigen fans. De club zal wat moeten doen.
    Vind ik leuk
    Sanuk +3188
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:35
    Wat een helden, de F-side juffies, met 50 man een bus stoppen met een debiele directie en de grootste gek van Nederland, pater paulus tenhagje en die bepalen dat Kluivert geen afscheid mag nemen in de arena.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:05
    In Italië stopen ze hem onder de zoden met eenlachendr gezichten zeker als hij zijn bek niet kan houden
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:43
    Ben er voorledig mee eens dat Justin een arrogante speler is die gehersen poeld is wie is dan de schuldige het bestuur of justin
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 23:45]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:56
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:51
    Wel duidelijk, als Kluivert zijnde kun je hier wel wat mee
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 00:43
    Kluivert weg doen met een hoop gezeur, en dan precies eenzelfde type ervoor terug halen, lees Labyad. Dan ben je toch ook niet goed bij je hoofd.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:54
    HIJ WILDE ZELF. NIET LIEGEN MINKUKEL.

    N IET DOEN NOU ALSOF ZE HEM WEG HEBBEN GEDAAN.

    VUILE LIEGBEK.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:39
    Hij had nog een jaarcontract dus ze hebben hem gewoon weg gedaan
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    zondag 24 juni 2018 om 01:45
    Nou, wat er ook zal gebeuren met Kluivert. Men zal hem nooit meer in een Ajac shirt zien. Wat een kansloze tirade. Zo ga je in geen geval met oud spelers om. Ik mis in het artikel de miljoenen die Ajax incasseert voor een 1-jarig contract en de bijbehorende bonussen. Want Overmars heeft er wel het uiterste uitgehaald.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 02:07
    Fucking debielen die zo praten! Pfff breek de benen van je oom shitt
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 04:05
    laat kritiek maar komen.
    Eens met de F-side.


    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:53
    Aldus een labiele hond die van trap lopen al moe wordt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:02
    haha!
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +917
    zondag 24 juni 2018 om 20:01
    Tokkie jantje heeft er maling aan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 00:07
    Aan vp reaguurders heb ik zeker maling ja.
    Vind ik leuk
    Yass +105
    zondag 24 juni 2018 om 04:48
    Dit gaat te ver, mensen maken nou eenmaal keuzes in hun leven. Fans van Amsterdam is al een tijdje een puinhoop. Feyenoord en osv zijn daar veel verder in dan de dammers
    Vind ik leuk
    Hansi H +107
    zondag 24 juni 2018 om 06:31
    De boosheid bevestigt Kluiverts grote talent.
    Als de fans zo boos zijn, dan komt hij ook nooit meer terug.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +182
    zondag 24 juni 2018 om 07:25
    In deze tijd zijn er weinig clubmensen te vinden. Maar op 1 of andere manier zijn ze er bij onze vrienden in Amsterdam helemaal niet meer. Een titel vinden ze daar bijzaak, geld dasr gaat het om. Als de directie én de spelers alleen aan zichzelf denken, aan geld worden ze de komende jaren geen kampioen.

    Dat vindt 98% van Nederland incl. ikzelf helemaal niet erg, juist erg leuk😀

    Blijkbaar willen de, zogenaamde,
    ‘fans’ in 020 ook niets meer winnen.
    Ze jagen hun beste speler weg (Hakim) en zorgen er gelijk voor dat hij nooit meer terug keert. Justin keert na dit bericht ook nooit meer
    terug op ‘het oude nest’ nadat hij gecashed heeft.

    Kortom op heel veel geld na is het weer helemaal niets in Adam en dat doen ze helemaal zelf, incl. de supporters.

    Namens 98% van NL bedankt en OOK wij hopen dat Justin zijn benen breekt
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:52
    ASO HOND. Tering jij hoort niet in de sport.
    Vind ik leuk
    Gust +1
    zondag 24 juni 2018 om 07:41
    Ik geef hem wel groot gelijk,wie wil er bij zo'n arrogante club voetballen?
    Vind ik leuk
    LIO7 +970
    zondag 24 juni 2018 om 07:52
    Duidelijke taal!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:51
    ASO HOND. Is ook duidelijk... En ik bedoel jou.
    Vind ik leuk
    FCKip +590
    zondag 24 juni 2018 om 08:02
    Dat is als je een stel debielen zonder hersencellen een podium geeft. Erg stoer hoor iemand toewensen dat hij zijn nek breekt. Dan ben je echt het mannetje.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:49
    Dit is niet normaal. Waar De Boer (een volwassene die zich correcter had kunnen uitdrukken en dat nadrukkelijk verkoos NIET te doen) waar De Boer de toon al had gezet, nu dit.

    Hier wordt een grens overschreden die NIETS van doen heeft met sportmanschap en fatsoen. Als Kluivert niet loyaal wil zijn en daar reden toe ziet, dan laat je hem gaan. Het is zijn goed recht.

    Maar niet dit gewelddadig soort uitingen waarbij het gevoel mij bekruipt dat haat als verwijt wordt verpakt. Gewelddadige haat. Zou me niet verbazen als racistische sentimenten hieraan ten grondslag liggen.

    Kluivert zou aangifte moeten doen vind ik. Dit is niet normaal. Verknipte geesten. Neem het een jongen met gezonde ambitie eens kwalijk dan. Want als dit het atmosfeertje is? Waarbinnen je moest opkomen voor een toernooi? Gelukkig al gauw 'was'..



    En dan die SHIT poll van VP. Net aasgieren langs de zijlijn die staan te AZEN op prooi.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 08:50]
    Vind ik leuk
    13 +11328
    zondag 24 juni 2018 om 15:20
    Ben het met je eens dat Kluivert aangifte zou moeten doen. Heb echter niet het gevoel dat die achterlijke uitingen vd F-side met racisme hebben te maken.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:53
    Kluivert? Jong, arrigant en zelfoverschattend voetballertje. Die gaat zijn neus nog wel stoten. Later krijgt hij spijt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 08:54]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:33
    Omdat ie kleur heb zeker.

    Nederlanders blijven racistisch volkje. Argentinië is niet toevallig in koningshuis doorgekomen.

    Zwarten werden daar systematisch geliquideerd. GEEN zwarten in Argentinië. Rest van ZUID Amerika wel.
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 09:34]
    Vind ik leuk
    13 +11328
    zondag 24 juni 2018 om 15:23
    Je kunt er nou wel racisme bijhalen, maar F-side reageert op zijn gedrag, niet op zijn huidskleur. Overigens ben ik mordicus tegen het iemand toewensen van letsel of erger.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:27
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    13 +11328
    maandag 25 juni 2018 om 17:28
    Mijn reactie is netjes, die van jou niet, dus gerapporteerd. Inhoudelijk ga ik niet op je in, omdat ik niet met een scheldwoord toegesproken wens te worden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 17:30]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 18:41
    Reactie verwijderd door vp.
    Vind ik leuk
    13 +11328
    maandag 25 juni 2018 om 21:00
    Wederom gerapporteerd.
    Vind ik leuk
    soplul +2987
    maandag 25 juni 2018 om 11:01
    Maar tot welk "volkje" behoor jij dan internet warrior?

    Neem aan dat je je teksten niet vanuit Nederland hier op VP zet, want dat zou de hypocretie ten top zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:29
    HYPOCRIET HOEZO.


    IK HEB EEN MENING OVER ACHTERLIJK VOLK EN JA, DAT MAG WANT IK BEN GEBOREN NEDERLANDER EN HEB MEER DAN 41 JAAR ZONDER HUN GELEEFD.


    BEN OP ME EIGEN GELD GROOT GEWORDEN. NIET DOOR NEDERLANDERS.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    soplul +2987
    dinsdag 26 juni 2018 om 08:56
    Denk je dat het beter overkomt als je hoofdletters gebruikt?

    Man man meer dan 41 jaar en dan zulke teksten hierboven....niet hoger van niveau dan de gemiddelde puber...

    Geboren Nederlander en 41 jaar zonder hun geleefd???
    Dat is heel knap dan.
    Kan alleen als je niet in Nederland geboren bent maar je ouders wel Nederlanders zijn.

    En dan heb je de Nederlandse nationaliteit maar ben je verre van een Nederlander.

    Je komt hier gewoon een beetje een grote muil opzetten over Nederlanders terwijl je aan alles laat zien geen haar beter te zijn.

    En je bent en blijft een internet warrior.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 juni 2018 om 08:56]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:57
    Jong, arrigant en zelfoverschattend voetballertje. Die gaat zijn neus nog wel stoten. Later krijgt hij spijt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:18
    had beter nog Nederland kunnen blijven is nog niet toe aan buitenland gaat puur om de poen
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:35
    JE LULT
    Vind ik leuk
    Linders +9
    zondag 24 juni 2018 om 09:55
    Mannen maak je niet zo druk als jullie zoveel geld kunnen verdienen ga je ook .En trouwens er zijn betere spelers dan Kluivert op de wereld, het is nu aan Ajax om een nieuwe speler te halen .
    Vind ik leuk
    Franciscus +129
    zondag 24 juni 2018 om 10:42
    Ik begrijp het wel, deze emotie. Maar ze moeten vooral boos worden op de zaakwaarnemer en zijn moeder, begreep ik van Johan Derksen. Patrick heeft alles gedaan hem op andere gedachten te brengen, aldus een Feyenoordsupporter.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:02
    Schandalig statement! 🤬🤮
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:41
    Dit is klare taal! Gun Justin Kluivert zijn toekomst waar dit ook mag zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 13:28
    Vies achterbaks ventje ben zelf Twente fan
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 25 juni 2018 om 14:50
    Snap en begrijp de strekking van het bericht alleen is de woord keuze op zijn zachts gezegd niet de beste.

    Als supporter werden we door Kluivert 5 maanden aan de lijn gehouden door zijn teksten als
    - Ik hou van Ajax
    - Wil de beste speler worden voor Ajax
    - Ajax zit in mijn hart
    - Ik teken bij alleen details nog.
    Vervolgens komt meneer met Ajax waardeerd mij niet en ik wil weg omdat er teveel gebeurd is ( ze willen niet genoeg loon geven).

    Dat is gewoon een spel spelen waar je als supporter niet blij van wordt, daarom is er die afgunst ook naar hem en Raiola.

    Woorden hadden gewoon anders gekozen moeten worden. Ik hoop ook dat hij gewoon op zijn bek gaat en de tribune warm gaat houden. Breken van benen en nek gaat ook te ver laat dat duidelijk zijn.

    Zou hem wel uitnodigen voor een afscheid en dat iedereen gewoon zijn rug toe keren naar hem, met een spandoek jij met je rug naar Ajax onze rug naar jouw.

    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 17:03
    Heel hard roepen vanonder je capuchonnetje, STOERRRRR!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Snoeihard Kluivert-statement van F-Side: 'Wensen dat-ie z'n poten of nek breekt'