Doelman beleefde dieptepunt bij FC Twente: Dan voel je je heel klein

    Doelman beleefde dieptepunt bij FC Twente: "Dan voel je je heel klein"

    zaterdag 23 juni 2018 om 19:35

    Wouter Dronkers (25) beleefde bij FC Twente één van de ergste momenten uit zijn voetballoopbaan. Dat vertelt de doelman in een interview met VICE Sports. Dronkers voelde zich in Enschede 'totaal inwisselbaar'. 

    "Ik heb in de voetbalwereld genoeg situaties gehad waarin ik me totaal inwisselbaar voelde. Het ergste moment was bij FC Twente", herinnert de sluitpost zich.

    "De derde keeper reist daar naar uitwedstrijden niet mee met de spelersbus. Ik reisde zelf achter de selectie aan. De trainers vertelden een keer in de spelersbus dat de training de volgende dag niet doorging. Niemand dacht eraan dat ook tegen mij te zeggen. Ik stond de volgende dag als enige van de spelersgroep op de club. Dan voel je je heel klein."

    Dronkers verkaste in 2014 naar Vitesse en maakte afgelopen jaar de overstap naar het Amerikaanse Boston City. In de VS is de goalie bezig met het afronden van zijn studie geneeskunde. 

    Plaats een reactie

    twentegoal +501
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:41
    Jongen, maak eens echt iets mee in je leven...
    wat een gezever
    Vind ik leuk
    The Iceman +10551
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:45
    Deze man wordt gewoon arts, die krijgt het druk zat.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3900
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Zoals een degradatie naar de Jupiler League?
    Vind ik leuk
    Stefan311 +421
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:44
    Wat is dit ook een hetze tegen Twente VP.. Sorry hoor! Een verhaal van minimaal 4 jaar geleden.. Ach ja, zolang Twente maar slecht in het nieuws komt, dat scoort lekker!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:44
    Warme club is het toch ook.
    Vind ik leuk
    twentegoal +501
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:47
    Altijd beter dan het bioscoop publiek bij pisvee wat voortijdig vertrekt bij thuiswedstrijden als het even tegenzit
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:53
    Hebben we afgelopen jaar gezien in Enschede met een halfgevuld stadion. In het jaar dat ze per ongeluk kampioen werden, zat ‘t stadion wel vol. Een “club” waar een dictatoriale narcist de dienst uitmaakt, nemen wij in E’hoven niet serieus. Succes in de JL!!
    Vind ik leuk
    Stefan311 +421
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Zaten gemiddeld 25.059 toeschouwers met een maximum capaciteit van 30.250. Wat je half gevuld noemt. Lijkt mij voor een degradant toch verschrikelijk mooi!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:37
    Dit is een beetje hypocriet. Als PSV laatste had gestaan was het stadion ook niet tot de nok gevuld geweest. Bovendien zat het stadion best vol. Elke wedtrijd zaten er zo'n 25 duizend man. Voor volgend jaar zijn er al 18000 seizoenkaarten verkocht en dat voor een club uit de JL
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 21:42]
    Vind ik leuk
    100%PSV +3343
    zondag 24 juni 2018 om 21:42
    Mijn reactie was een steek richting twentegoal met zijn nietszeggende reactie over ONS PSV!
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Ach hou toch op met dat stelletje achterlijke mafklappertjes publiek van jullie, 80 procent van jullie supporters zijn gloryhunters en die andere 20 procent zijn een stel idioten die met vuurwerk gooien en cocaine snuiven. Mooi clubje FC Fraude k hoop dat we jullie nooit meer terug hoeven te zien.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:17
    Dat gevoel heb ik bij jou, ga terug naar waar je vandaan komt en kom nooit meer terug.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:35
    Ga terug naar Nederland? Daar ben ik al aanwezig. Pech maat. En in tegenstelling tot gemiddelde vak P-ers studeer ik op een fatsoenlijk niveau en ga ik ervoor zorgen dat ik later niet als een aasgier van de maatschappij moet profiteren.
    Vind ik leuk
    Stefan311 +421
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:40
    Dat siert je! Aangezien jij op fatsoenlijk niveau studeert heb jij vast een meta studie gedaan over de gemiddelde inteligentie van de ‘vak P-ers’. Dimitri, ouwe super student.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:52
    Daar hoefde ik geen studie voor te doen. K hoefde alleen ff t nieuws aan te zetten of bij mn vriend te zitten die langs de twente fietsroute woont waar een stel mafklappers met twente shirts aan op hun fiets spullen naar binnen gingen gooien na de wedstrijd. Ook lekker mn banden leeg laten lopen zodat ik in 1 van die weinige keren dat ik in de grolsch veste was ik lekker naar huis kon gaan lopen vanaf enschede...

    Topgozers zijn t
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:05
    Niveau?
    Aannames doen en bevolkingsgroepen stigmatiseren?
    Wat studeer je dan, modele inteelt en dan de praktijk?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:44
    K vind t wel grappig omdat je nu dus indirect beweert dat alle Vak-pers een resultaat zijn van inteelt. Vak-P een bevolkingsgroep? Noem t maar eerder een virus. Gezien ik t nog druk heb met nagenieten van de resultaten van het vorige seizoen hou ik het kort. Veel succes in de 2de divisie.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:01
    Bedankt, jij ook succes Untermensch.
    Vind ik leuk
    TheRock11 +1128
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:17
    Je studeert op fatsoenlijk niveau? Je weet nog niet eens hoe je verrassend schrijft...(zie post hierboven) Daar schrijf je het of je een paasvuur kijkt.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 08:48
    Toe maar. Sterk van je ik heb in dit topic 20 posts gepost en jij weet er een te vinden met een spelfoutje er in. Alsof mij t wat boeit of ik op een forum in de perfecte abn manier nederlands moet schrijven. Soms typ je een bericht wel eens snel en vergeet je een letter.

    Ik geef toe. Verassend is wel leuk gevonden van je, een paasvuur...

    Vind ik leuk
    Stefan311 +421
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:49
    Vergeet de warme broodjes Twentse beenham niet!
    Vind ik leuk
    Stefan311 +421
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
    Het is trouwens maar de vraag of het verstandig is om iemand met zo’n achternaam zelfstandig te laten rijden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:57
    Sympathieke jongen volgens mij. Hij is naar Amerika gegaan voor zijn studie en heeft zich daar aangeboden aan die club. Vond ik destijds wel opvallende move.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:55
    boston city?? waarom word hij dan niet op hun site genoemd? sorry keek bij het engelse boston