Doodsbedreigingen na optreden bij VI Oranje Blijft Thuis: Allemaal boos op mij

    Doodsbedreigingen na optreden bij VI Oranje Blijft Thuis: "Allemaal boos op mij"

    zaterdag 23 juni 2018 om 19:47

    Marianne Zwagerman baarde eerder deze week opzien door in talkshow VI Oranje Blijft Thuis onder meer te stellen dat Johan Derksen 'een vieze man is' die 'waarschijnlijk stinkt'. Haar veelbesproken optreden op RTL4 leverde haar diverse doodsbedreigingen op. 

    Zwagerman laat dat weten in een video op Twitter. "Ik zei op televisie allemaal complimenteuze dingen over Johan Derksen, omdat ik Johan heel erg bewonder. Ik heb ook wel eens een bewonderende column heb geschreven over Johan, waarin ik zeg dat er meer mensen zouden moeten zijn zoals Johan Derksen", aldus Zwagerman.

    "Alleen: ik vind hem ook heel erg vies. Die man ziet er gewoon heel vies uit, dus ik denk altijd dat hij heel erg stinkt. Als je je haart nooit wast, ruikt het op een gegeven moment niet meer lekker. Nu zijn mensen allemaal boos op mij en krijg ik allemaal doodsbedreigingen."  

    "Het is allemaal 'kanker dit' en 'hoer dat’ en 'waar is je bezem'? Nou, goed, ik bedoelde het toch allemaal hartstikke lief? Ik begrijp niet dat mensen zo selectief luisteren." 

    Een dag na de uitlatingen van Zwagerman reageerde Derksen bij VIOBT vrij laconiek. Wel noemde hij haar een 'stom wijf'. 

    Plaats een reactie

    Foebele +47805
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
    Wat bestaan er toch een hoop simpele zielen... gut o gut.
    Vind ik leuk
    Old Star +6937
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Haha komkommer tijd op tv omdat we er niet bij zijn.
    Wat een gedoe allemaal. Eerst die malle DJ en nu dit weer.
    Gaat lekker allemaal.

    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Malle DJ, een doorgedraaide Maxim Hartman en toen dit.... Ik vind het allemaal veel te toevallig, alsof RTL gedacht heeft, we gaan eens lekker afscheid van ze nemen door ze helemaal door de mangel te halen, levert enerzijds goede kijkcijfers op en we pakken ze nog een beetje terug door zo met ze te gallen!
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +964
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:30
    Dit is allemaal door rtl bekokstoofd, ze willen ze helemaal zwart maken, een beetje stank voor dank.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    zondag 24 juni 2018 om 01:16
    Als jij dit werkelijk denkt zou ik heel snel hulp gaan zoeken omdat je heel hard nodig bent!
    Vind ik leuk
    Farmer +10107
    zondag 24 juni 2018 om 03:52
    Er zit wel wat in, t is toch pure kijkcijfersensatie?

    Soort van 'Jersey Shore' bij de VI..."lachen" toch?

    Nog even en er komen roddels naar buiten dat die Zwagerman met 'die-en-die' heeft lopen kezen.. :P

    (Zou me niks verbazen iig!)
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 03:53]
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    maandag 25 juni 2018 om 00:20
    Dan zou het uitlokking zijn, en wat als er nu iemand op het idee komt om een blaffer mee te nemen en iemand dood te schieten....kan rtl hun borst namaken omdat ze dan vervolgd zullen worden voor uitlokking en dood door schuld bovendien krijgen ze zoveel schadeclaims aan hun broek dat het aanvragen van een faillissement goedkoper is.
    Vind ik leuk
    Farmer +10107
    maandag 25 juni 2018 om 02:08
    Äls zo'n aanklacht er komt wel ja... maar als het doorgestoken kaart is, gebeurt dat dus nooit :)

    En dat is wat ik vermoedt. Doorgestoken kaart.
    Paar fake-accountjes die 'reageren' om de sensatie wat aan te wakkeren.. Och het is zó simpel.. Jij en ik zouden het al wel kunnen.

    Ik maak de Twitteracount 'HenkiePenkie76' aan, en jij 'LammeTammo12'.. en we gaan elkaar lopen bedreigen met allerlei rare shit ofzo.. naah.. wat wíl je nog meer :)
    Vind ik leuk
    Hulsink +287
    zondag 24 juni 2018 om 08:47
    De Ajacied, ik zal ook maar aansluiten voor hulp want ik ben het volkomen met Paulus 1962 eens. Overigens bedankt voor de tip!
    Vind ik leuk
    Lampenpit +254
    zondag 24 juni 2018 om 02:46
    Ik kan niet geloven dat een programma met deze tafelgasten veel kijkcijfers trekt.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    zondag 24 juni 2018 om 02:56
    Het is Genee die de gasten uitnodigt en niemand anders.
    Voelt zich in de steek gelaten door Gijp en Derksen en nodigt dan wat gasten uit die toevallig etc etc.,
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    maandag 25 juni 2018 om 00:17
    Door dit soort mensen uit te nodigen omdat je een programma moet vullen geef jij ze ongewild een podium waar ze proberen te scoren om bekend te worden, ik had persoonlijk nog nooit van beide gehoord dus niet van DJ klaploper en Zwagerman. Maxim Hartman is toch ook zo'n waardeloos figuur die graag mag scoren over de rug van een ander. Zwagerman wil niet bij Derksen aan tafel zitten omdat ze bang is voor een directe verbale confrontatie en denk jij niet dat Derksen die DJ en Hartman niet verbaal onder de tafel lult?
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:00
    Zieke gasten,internet helden.
    Vind ik leuk
    PRICE +17711
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
    Mensen die helemaal doelloos leven halen zulke acties uit
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:23
    Zwagerman als roeptoeter die een directe confrontatie uit de weg gaat omdat ze verbaal niet is opgewassen tegen Derksen, hoezo een teken van zwakte als Zwagerman zichzelf daarmee weg zet als simpele ziel.

    Als er dan vervolgens mensen zijn die op inhoudt ageren is dat natuurlijk prima maar dat mensen dreigementen gaan uiten daarvoor moet je toch wel alle simpelheid voorbij en door de ratten besnuffeld.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
    Waar hebben ze dit hysterische ezeltje nou weer vandaan gehaald joh?
    Vind ik leuk
    The Iceman +5602
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
    Ze is oa de mede-oprichter van PowNed.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22277
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:56
    Dat verklaart wel veel.
    Zowel over Powned als over haar :p
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
    Racistische kreng is dit en ze moet lekker naar zichzelf kijken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22277
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
    Ik ken haar vrij slecht, maar ze maakt geen beste indruk in elk geval.
    Racisme heb ik nog niet gehoord, maar heel verbaasd zou ik niet zijn
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:09
    Ik heb meerdere uitspraken van haar gehoord. Zat volgens mij ook bij de PVV.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22277
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
    Eentje om in de gaten te houden dus.
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:18
    Het is een blaffende teef waar je niet al te druk om moet maken.
    Vind ik leuk
    Tweey +1330
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
    Denk jij dan dat Derksen niet stinkt?
    Vind ik leuk
    VAKKIE-L +803
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:50
    Hij zal best wel stinken. Hij ziet er sowieso niet fris uit.
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +10300
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Dat verklaart haar domheid vrij goed.

    Edit: Keizerout was me al voor
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:58]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16677
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:52
    Hier ga ik je corrigeren!

    Dit mag je nooit meer zeggen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:53]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
    Er is een wk aan de gang en dan toch is dit nieuws? Schaam jezelf VP
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +1492
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Teveel aandacht voor deze social justice warrior...
    Vind ik leuk
    The Iceman +5602
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:03
    Ze is van PowNed, de Telegraaf, WNL en GeenStijl....
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
    Gewoon stoppen met die talkshow en gewoon weer met de normale mensen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:55]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:53
    Nou, het is anders maar goed dat er tolken bestaan. Hoe zouden wij anders met elkaar moeten communiceren?
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
    Sorry verkeerd getypt...
    Vind ik leuk
    Quareck +6254
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:14
    Je bedoelt “normale” mensen
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
    Die is nog te dom om te poepen
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
    Ben jij oorspronkelijk een Belg Stratum?
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:07
    hahaha nee maar ver van de grens zat ik niet af dus ik snap wat je bedoelt
    Vind ik leuk
    035 +3631
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:12
    Stuur eens een foto van jezelf, misschien lukt het haar dan. :-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +138670
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:16
    ik ben besodemieterd , dan gaat ze meteen naar me op zoek die milf
    Vind ik leuk
    Farmer +10107
    zondag 24 juni 2018 om 03:59
    Ach, de misplaatste personificatie van mevrouw Stemband denkt hier een carriére-move te kunnen maken, waar de enige 'serieuze' vraag die hier gesteld kan worden is: 'Spelende Vrouw, wat hebt je nou geleerd?

    (Alles fris?.... Alles fléu-rig...)
    Vind ik leuk
    Paul1982 +10651
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
    Waarom krijgt deze vrouw aandacht op VP? Als je jezelf zo dom neer zet als zij heeft gedaan, kun je verwachten dat het reactie's uit lokt. En zonder het goed te praten, er zijn een aantal mensen (ook hier op VP) die geen zin kunnen uitspreken/typen zonder een scheldwoord daarin.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4963
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:00
    Omdat er buiten een WK wedstrijd niks gebeurd in de voetbalwereld. Dan krijg je ineens dit soort ongein op de voorgrond. En omdat wij er toch weer op klikken en reageren heeft VP haar inkomsten ;-)

    Maar je hebt natuurlijk volkomen gelijk! Er zitten idioten tussen.. je vraagt je soms af zijn het pubers.. of gewoon volwassen mensen met een groot probleem? Onbegrijpelijk soms.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
    Ze verkondigde ook dat de NOS vrouwen boycotte Haha, vervolgens zit er iedere uitzending een vrouw bij de NOS
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:33
    En minimaal 2 homo’s.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:32
    Stom wijf, nu heb je de aandacht en is het weer niet goed.
    Vind ik leuk
    Tweey +1330
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:43
    Denk jij dat Derksen niet stinkt?
    Vind ik leuk
    Tweey +1330
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:41
    Smartphone voor een maandje afnemen. Hebben ze helemaal geen leven meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
    Om ook maar even inhoudelijk te reageren: ik zou haar niet doen. Fijne avond allemaal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:54
    Ik zou haar wel een veeg geven met mijn bezem.
    Vind ik leuk
    Vak-T +79
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:46
    Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een lekker wijf ;-)
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80941
    zondag 24 juni 2018 om 00:23
    Dan moet je haast wel een 60 plusser zijn zeker?
    Vind ik leuk
    Vak-T +79
    zondag 24 juni 2018 om 08:59
    Op een oude fiets moet je het leren....
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +80941
    zondag 24 juni 2018 om 09:31
    Maar die zadel is flink beschadigd.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +281
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
    Vrouwen en humor; het gaat vaak niet samen....
    Vind ik leuk
    schfan1920 +4963
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:57
    Die mensen die lopen te schelden, online... met ziektes en vormen van betaalde seks.. die zijn echt even onnozel als die vrouw zelf. Kansloos.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:03
    Dom stom lomp wijf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:37
    Goed doordacht hoor, die promotiecampagne van madam
    Vind ik leuk
    Padason +734
    zondag 24 juni 2018 om 02:33
    Zij ziet er nou ook niet echt beeldig uit. Ze ziet er zelf behoorlijk droevig uit. Bah wat een naar mens.
    Vind ik leuk
    Juppes046 +353
    zondag 24 juni 2018 om 11:22
    Ik sta niet vaak achter bedreigingen, maar bij deze huppelkut verdienen ze een schouderklopje! :D
    Vind ik leuk
    hassel +579
    zondag 24 juni 2018 om 12:14
    Goede tetten. Voor de rest bestaan er nu eenmaal veel hersenlozen, triest.
    Vind ik leuk
    jorginho +72
    zondag 24 juni 2018 om 13:20
    Alles voor de aandacht...aandacht....aandacht.
    Vind ik leuk
    4everfcu +1221
    zondag 24 juni 2018 om 20:29
    gewoon een kutwijf slaat nergens op wat ze zegt net zoals het nergens op slaat om iemand met de dood te bedreigen hoe ziek ben je dan.
    Vind ik leuk
    donderdag 28 juni 2018 om 21:01
    Zwagerman mag zeggen en vinden wat ze vindt, dit is toch altijd het stokpaardje van Derksen ? Derksen is inderdaad een heel vies mannetje om te zien, het echte vieze mannetje (Van Kooten) zag er beter uit. Vervolgens denkt Derksen dat hij God is. Derksen stinkt inderdaad heb ik me laten vertellen door iemand die het weten kan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 28 juni 2018 om 21:02]
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:21
    He Derksen het zal je maar gezegd worden op TV (via satelliet de hele wereld in) en viral via internet. En ze heeft gelijk.Ha ha ha.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Doodsbedreigingen na optreden bij VI Oranje Blijft Thuis: "Allemaal boos op mij"