Doodsbedreigingen na optreden bij VI Oranje Blijft Thuis: Allemaal boos op mij

Doodsbedreigingen na optreden bij VI Oranje Blijft Thuis: "Allemaal boos op mij"

Gepubliceerd: zaterdag 23 juni 2018 om 19:47za 23-06-2018 om 19:47

Marianne Zwagerman baarde eerder deze week opzien door in talkshow VI Oranje Blijft Thuis onder meer te stellen dat Johan Derksen 'een vieze man is' die 'waarschijnlijk stinkt'. Haar veelbesproken optreden op RTL4 leverde haar diverse doodsbedreigingen op. 

Zwagerman laat dat weten in een video op Twitter. "Ik zei op televisie allemaal complimenteuze dingen over Johan Derksen, omdat ik Johan heel erg bewonder. Ik heb ook wel eens een bewonderende column heb geschreven over Johan, waarin ik zeg dat er meer mensen zouden moeten zijn zoals Johan Derksen", aldus Zwagerman.

"Alleen: ik vind hem ook heel erg vies. Die man ziet er gewoon heel vies uit, dus ik denk altijd dat hij heel erg stinkt. Als je je haart nooit wast, ruikt het op een gegeven moment niet meer lekker. Nu zijn mensen allemaal boos op mij en krijg ik allemaal doodsbedreigingen."  

"Het is allemaal 'kanker dit' en 'hoer dat’ en 'waar is je bezem'? Nou, goed, ik bedoelde het toch allemaal hartstikke lief? Ik begrijp niet dat mensen zo selectief luisteren." 

Een dag na de uitlatingen van Zwagerman reageerde Derksen bij VIOBT vrij laconiek. Wel noemde hij haar een 'stom wijf'. 

Plaats een reactie

Foebele +53739
zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
Wat bestaan er toch een hoop simpele zielen... gut o gut.
Vind ik leuk
Old Star +7703
zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
Haha komkommer tijd op tv omdat we er niet bij zijn.
Wat een gedoe allemaal. Eerst die malle DJ en nu dit weer.
Gaat lekker allemaal.

[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:56]
Vind ik leuk
Foebele +53739
zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
Malle DJ, een doorgedraaide Maxim Hartman en toen dit.... Ik vind het allemaal veel te toevallig, alsof RTL gedacht heeft, we gaan eens lekker afscheid van ze nemen door ze helemaal door de mangel te halen, levert enerzijds goede kijkcijfers op en we pakken ze nog een beetje terug door zo met ze te gallen!
Vind ik leuk
Paulus1962 +1299
zaterdag 23 juni 2018 om 22:30
Dit is allemaal door rtl bekokstoofd, ze willen ze helemaal zwart maken, een beetje stank voor dank.
Vind ik leuk
Lampenpit +1238
zondag 24 juni 2018 om 02:46
Ik kan niet geloven dat een programma met deze tafelgasten veel kijkcijfers trekt.
Vind ik leuk
rpaulp50 +12387
zondag 24 juni 2018 om 02:56
Het is Genee die de gasten uitnodigt en niemand anders.
Voelt zich in de steek gelaten door Gijp en Derksen en nodigt dan wat gasten uit die toevallig etc etc.,
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 19:51
Waar hebben ze dit hysterische ezeltje nou weer vandaan gehaald joh?
Vind ik leuk
The Iceman +12940
zaterdag 23 juni 2018 om 19:54
Ze is oa de mede-oprichter van PowNed.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:55]
Vind ik leuk
#Keizerout +37901
zaterdag 23 juni 2018 om 19:56
Dat verklaart wel veel.
Zowel over Powned als over haar :p
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1186
zaterdag 23 juni 2018 om 20:01
Racistische kreng is dit en ze moet lekker naar zichzelf kijken.
Vind ik leuk
#Keizerout +37901
zaterdag 23 juni 2018 om 20:08
Ik ken haar vrij slecht, maar ze maakt geen beste indruk in elk geval.
Racisme heb ik nog niet gehoord, maar heel verbaasd zou ik niet zijn
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1186
zaterdag 23 juni 2018 om 20:09
Ik heb meerdere uitspraken van haar gehoord. Zat volgens mij ook bij de PVV.
Vind ik leuk
#Keizerout +37901
zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
Eentje om in de gaten te houden dus.
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1186
zaterdag 23 juni 2018 om 20:18
Het is een blaffende teef waar je niet al te druk om moet maken.
Vind ik leuk
Tweey +2123
zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
Denk jij dan dat Derksen niet stinkt?
Vind ik leuk
VAKKIE-L +1186
zaterdag 23 juni 2018 om 20:50
Hij zal best wel stinken. Hij ziet er sowieso niet fris uit.
Vind ik leuk
ruud wubbers +19811
zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
Dat verklaart haar domheid vrij goed.

Edit: Keizerout was me al voor
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:58]
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24818
zaterdag 23 juni 2018 om 19:52
Hier ga ik je corrigeren!

Dit mag je nooit meer zeggen!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 19:53]
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 19:55
Er is een wk aan de gang en dan toch is dit nieuws? Schaam jezelf VP
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
Teveel aandacht voor deze social justice warrior...
Vind ik leuk
The Iceman +12940
zaterdag 23 juni 2018 om 20:03
Ze is van PowNed, de Telegraaf, WNL en GeenStijl....
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 19:58
Gewoon stoppen met die talkshow en gewoon weer met de normale mensen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 20:55]
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:53
Nou, het is anders maar goed dat er tolken bestaan. Hoe zouden wij anders met elkaar moeten communiceren?
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
Sorry verkeerd getypt...
Vind ik leuk
Quareck +7285
zaterdag 23 juni 2018 om 22:14
Je bedoelt “normale” mensen
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zaterdag 23 juni 2018 om 19:59
Die is nog te dom om te poepen
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
Ben jij oorspronkelijk een Belg Stratum?
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zaterdag 23 juni 2018 om 20:07
hahaha nee maar ver van de grens zat ik niet af dus ik snap wat je bedoelt
Vind ik leuk
035 +6791
zaterdag 23 juni 2018 om 23:12
Stuur eens een foto van jezelf, misschien lukt het haar dan. :-)
Vind ik leuk
stratumseind +187304
zaterdag 23 juni 2018 om 23:16
ik ben besodemieterd , dan gaat ze meteen naar me op zoek die milf
Vind ik leuk
Farmer +12866
zondag 24 juni 2018 om 03:59
Ach, de misplaatste personificatie van mevrouw Stemband denkt hier een carriére-move te kunnen maken, waar de enige 'serieuze' vraag die hier gesteld kan worden is: 'Spelende Vrouw, wat hebt je nou geleerd?

(Alles fris?.... Alles fléu-rig...)
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zaterdag 23 juni 2018 om 20:05
Waarom krijgt deze vrouw aandacht op VP? Als je jezelf zo dom neer zet als zij heeft gedaan, kun je verwachten dat het reactie's uit lokt. En zonder het goed te praten, er zijn een aantal mensen (ook hier op VP) die geen zin kunnen uitspreken/typen zonder een scheldwoord daarin.
Vind ik leuk
schfan1920 +5964
zaterdag 23 juni 2018 om 21:00
Omdat er buiten een WK wedstrijd niks gebeurd in de voetbalwereld. Dan krijg je ineens dit soort ongein op de voorgrond. En omdat wij er toch weer op klikken en reageren heeft VP haar inkomsten ;-)

Maar je hebt natuurlijk volkomen gelijk! Er zitten idioten tussen.. je vraagt je soms af zijn het pubers.. of gewoon volwassen mensen met een groot probleem? Onbegrijpelijk soms.
Vind ik leuk
Jordi Vriens +1030
zaterdag 23 juni 2018 om 20:11
Ze verkondigde ook dat de NOS vrouwen boycotte Haha, vervolgens zit er iedere uitzending een vrouw bij de NOS
Vind ik leuk
Tweey +2123
zaterdag 23 juni 2018 om 20:41
Smartphone voor een maandje afnemen. Hebben ze helemaal geen leven meer.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
Om ook maar even inhoudelijk te reageren: ik zou haar niet doen. Fijne avond allemaal.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 20:54
Ik zou haar wel een veeg geven met mijn bezem.
Vind ik leuk
Vak-T +1155
zaterdag 23 juni 2018 om 20:46
Het zal wel aan mij liggen, maar ik vind het een lekker wijf ;-)
Vind ik leuk
Midden-Noord +93660
zondag 24 juni 2018 om 00:23
Dan moet je haast wel een 60 plusser zijn zeker?
Vind ik leuk
Vak-T +1155
zondag 24 juni 2018 om 08:59
Op een oude fiets moet je het leren....
Vind ik leuk
Midden-Noord +93660
zondag 24 juni 2018 om 09:31
Maar die zadel is flink beschadigd.
Vind ik leuk
Bassie666 +399
zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
Vrouwen en humor; het gaat vaak niet samen....
Vind ik leuk
schfan1920 +5964
zaterdag 23 juni 2018 om 20:57
Die mensen die lopen te schelden, online... met ziektes en vormen van betaalde seks.. die zijn echt even onnozel als die vrouw zelf. Kansloos.
Vind ik leuk
Smithsonian +38008
zaterdag 23 juni 2018 om 21:03
Dom stom lomp wijf.
Vind ik leuk
zaterdag 23 juni 2018 om 23:37
Goed doordacht hoor, die promotiecampagne van madam
Vind ik leuk
Padason +941
zondag 24 juni 2018 om 02:33
Zij ziet er nou ook niet echt beeldig uit. Ze ziet er zelf behoorlijk droevig uit. Bah wat een naar mens.
Vind ik leuk
Juppes046 +374
zondag 24 juni 2018 om 11:22
Ik sta niet vaak achter bedreigingen, maar bij deze huppelkut verdienen ze een schouderklopje! :D
Vind ik leuk
hassel +805
zondag 24 juni 2018 om 12:14
Goede tetten. Voor de rest bestaan er nu eenmaal veel hersenlozen, triest.
Vind ik leuk
jorginho +96
zondag 24 juni 2018 om 13:20
Alles voor de aandacht...aandacht....aandacht.
Vind ik leuk
4everfcu +4231
zondag 24 juni 2018 om 20:29
gewoon een kutwijf slaat nergens op wat ze zegt net zoals het nergens op slaat om iemand met de dood te bedreigen hoe ziek ben je dan.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws