Aanhoudende geruchten in Turkije: Bursaspor gaat vól voor Feyenoorder

Aanhoudende geruchten in Turkije: Bursaspor gaat vól voor Feyenoorder

Gepubliceerd: zaterdag 23 juni 2018 om 20:06za 23-06-2018 om 20:06

De naam van Karim El Ahmadi blijft rondzingen bij Bursaspor. De captain van Feyenoord wordt door Turkse media al wekenlang gelinkt aan de Süper Lig-formatie. 

Onder meer Milliyet en Hurriyet schrijven dit weekend opnieuw dat Bursaspor zich dolgraag wil versterken met de 33-jarige El Ahmadi. Afgelopen seizoen eindigde de club op de dertiende plaats in de hoogste divisie van Turkije. Met een aantal gerichte aankopen wil Bursaspor komend jaar de sprong maken naar het linkerrijtje. 

Het is een publiek geheim dat El Ahmadi deze zomer waarschijnlijk vertrekt uit De Kuip. Het contract van de routinier loopt over één jaar af. In de slotfase van zijn loopbaan hoopt de international van Marokko nog op één buitenlands avontuur. Eerder speelde El Ahmadi in de Premier League, voor Aston Villa. 

Eerder deze maand werd El Ahmadi in verband gebracht met het Franse Toulouse en met Al-Jazira, de nieuwe club van trainer Marcel Keizer. 

Poll

Verwacht jij dat El Ahmadi deze zomer vertrekt?

(1795 stemmen)

Plaats een reactie

Il Gordo +14780
zaterdag 23 juni 2018 om 20:14
Prima. Vervolgens Clasie terughalen.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5706
zaterdag 23 juni 2018 om 20:14
Hopelijk vangen we er nog een miljoen of 2, 3 voor. Deze transfer moet je hem gewoon gunnen, na zoveel jaren trouwe dienst. Dat zal overigens ook worden gedaan denk ik
Vind ik leuk
Midden-Noord +93653
zaterdag 23 juni 2018 om 20:33
Vol voor Clasie gaan, als Feyenoord zijnde.
Vind ik leuk
Sparks +259
zondag 24 juni 2018 om 11:03
Doe maar niet die presteert momenteel bij Brugge ook niets meer. Amrabat kan zijn positie prima overnemen wat mij betreft
Vind ik leuk
Midden-Noord +93653
zondag 24 juni 2018 om 12:04
Dan heb jij Brugge niet gevolgd. Begon slecht maar eindigden goed.
Vind ik leuk
Sparks +259
zondag 24 juni 2018 om 15:00
Daar heeft Clasie weinig mee te maken gehad, die is vaste wisselspeler daar en als ie geluk heeft mag hij af en toe nog 15 minuten meedoen.
Vind ik leuk
orion73 +1527
zaterdag 23 juni 2018 om 20:38
Dat wordt weer 1 miljoen ontvangen verspreid over 4 termijnen.
Vind ik leuk
El Cazador +8110
zaterdag 23 juni 2018 om 21:08
Heb het al eerder geroepen hier, Feijenoord zou er goed aan doen om de gemiddelde leeftijd van de selectie omlaag te brengen. Jongens van rond 24- 25 jaar. Gretigheid moet terug komen.
Verwacht bij Feijenoord nog wel meer uitgaande transfers
Vind ik leuk
Il Gordo +14780
zaterdag 23 juni 2018 om 21:44
Nah, volgens mij was dat nou juist het sterkste punt in het kampioensjaar. De ervaring. Brengt ook meer stabiliteit.

Voor meer gretigheid kun je ook een ervaren speler (Clasie) terughalen die nog niets gewonnen heeft.

Verder eens over uitgaande transfers. Verwacht dat Jörgensen wel gaat. En wellicht ook Botteghin en Vilhena.
Vind ik leuk
COYG +7622
zaterdag 23 juni 2018 om 22:13
Van Geel zorgt er altijd voor dat er altijd vertegenwoordigers zijn uit elke leeftijdsgroep. Dus onder 20, tussen 21 en 23, 24 tot 27, 28 tot 31 en alles daarboven wat de geroutineerde spelers zijn. Hij koopt altijd spelers in die ze op dat moment nodig hebben in één van deze groepen. Gaan Jones en KEA weg, dan gaan er al twee van 33 en 36 weg. RVP wordt 35 en dan heb je waarschijnlijk nog Botteghin van 31. Ook jonge spelers zijn er al. Completer kan je selectie niet zijn. Kampioenswaardige teams bestaan altijd uit een mix zoals deze.
Vind ik leuk
Connie Veren +5338
zaterdag 23 juni 2018 om 22:30
Vind het niet erg. Wordt tijd voor een nieuw middenveld. Vilhena ook nog proberen te slijten. Daar hoor je echt helemaal niets van.
Vind ik leuk
Wazzupp +625
zondag 24 juni 2018 om 07:38
Goeie stabiele speler. Mooi stap voor op zijn leeftijd. Succes!!
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 13:35
Het is hem gegund. Heeft zich jaren ingezet en voor de jaren gaan tikken best nog een leuke stap kan maken.
Vind ik leuk
fer65 +244
maandag 25 juni 2018 om 15:39
Wat heeft hij nou berijkt dan alleen zijn bank rekening vullen zo belangrijk is hij niet .
Vind ik leuk
fer65 +244
maandag 25 juni 2018 om 15:42
Van Geel kan nu terug vallen op zijn dure aankopen hahaha wat een uitglijder bedankt hoor .Kunje na Jurgens en Vilhena weer de pleur van een ander kopen nogmaals bedankt hoor .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws