Ten Hag bevestigt: 'Overmars en Veldmate zijn in Engeland geweest'

    Ten Hag bevestigt: 'Overmars en Veldmate zijn in Engeland geweest'

    maandag 25 juni 2018 om 08:08

    Ajax-directeur Marc Overmars en hoofd scouting Henk Veldmate zijn in Engeland geweest om te praten met Dusan Tadic. Dat bevestigt trainer Erik ten Hag.

    "Marc (Overmars, red.) en Henk (Veldmate, red.) zijn in Engeland geweest", vertelt Ten Hag aan De Telegraaf. "In de gesprekken is aangegeven wat Ajax voor een club is. En Ajax is ook buiten de grenzen aansprekend. Dat heeft bij hem een belangrijke rol gespeeld. We hebben hem uiteraard aangegeven welke rol er voor hem is weggelegd en ook wat hij hier kan gaan winnen."

    De Ajax-trainer sluit niet uit dat er na de komst van Tadic nog een aanvallende versterking volgt. "Het is nog ontzettend vroeg in de transferwindow en we moeten continu alert blijven. Ook als er nog iets in onze selectie gebeurt, want daar moet je ook rekening mee houden. We kijken naar buitenkansen. Daarbij moet je ontwikkelingen in de voorbereiding volgen. Wat heb je nog nodig?"

    Poll

    Gaat Tadic Ajax kampioen maken?

    (20239 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 08:12
    Een nieuwe trainer?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:13
    Zeker weten. En met Labyad erbij is het aanvals stroom niet meer te stoppen.
    Trots op ons Ajax
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    maandag 25 juni 2018 om 08:48
    terecht, grote club maar of ze het dit jaar redden met deze trainer moet nog maar blijken
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 09:04
    Ik geef Ten Haq een kans, het zou fijn zijn als elke mede supporter dit een aantal wedstrijden weet op te brengen.
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    maandag 25 juni 2018 om 09:40
    Precies. We beoordelen hem op basis van dit seizoen. Hij mag kneden in de voorbereiding. Versterken de selectie waar het kan en dan mag de trainer het laten zien.
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 09:50
    Nu de rest van de 100000 weg roepers nog, maar Ten Haq als je dit leest breng ons succes en je naam word voor eeuwig in onze boeken geschreven als de trainer die na 4 jaar droogte de schaal naar huis brengt! Zorg ik voor je bitterballen
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    maandag 25 juni 2018 om 09:51
    Met mosterd!
    Vind ik leuk
    Gizmo +3869
    maandag 25 juni 2018 om 10:50
    Een schaal vol bitterballen ????
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 10:55
    Ja maar dan niet in de schaal, want die laten ze liever flikkeren haha
    Vind ik leuk
    alffie +1915
    maandag 25 juni 2018 om 10:48
    Het zijn niet de Ajacieden die roepen dat hij weg moet of niets ia.

    Hij heeft laten zien bij Utrecht dat hij het kan.
    Komt goed.
    Vind ik leuk
    Stinoo +648
    maandag 25 juni 2018 om 08:14
    Is Tadic niet al een tijdje in Rusland?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:16
    Dat maakt dit verhaal een stuk minder geloofwaardig...
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8375
    maandag 25 juni 2018 om 08:30
    Mss al wel voor het wk en de voorbereiding...
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 09:51
    Of juist niet, hij heeft miss gezegd maak een contract en kom eruit met mijn club ik ga eerst het wk spelen
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 12:06
    Southampton ligt in england plus tadic werd voor het wk al in verband gebracht met Ajax
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 12:34
    Klopt maar bericht van het akkoord kwam pas toen het wk al even op gang was, vandaar dat ik het minder geloofwaardig vind
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 12:34]
    Vind ik leuk
    rinirat +2158
    maandag 25 juni 2018 om 08:18
    Als Tadic naar Ajax komt heb je in ieder geval een aansprekende voetballer die er gelijk staat.
    Over kampioen moet je het helemaal niet willen hebben.
    Eerstmaar eens kijken wie er blijven
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 09:51
    Met wat er was word je geen kampioen
    Vind ik leuk
    stratumseind +154401
    maandag 25 juni 2018 om 08:21
    Zo das schokkend de td en de hoofdscout zijn in Engeland geweest.... dit keer geen video bandjes gekeken dus.....

    Zal een kort gesprek geweest zijn want ze hebben hem verteld wat voor club Ajax is en wat hij er kan winnen.... niks dus
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 08:24]
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 09:05
    Dit is wel een nieuw dieptepunt, begint de Kosakov het te winnen van je verstand ouwe?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    maandag 25 juni 2018 om 09:40
    ach, ben voor psv maar ook liefhebber. echt oogstrelend is het het afgelopen jaar niet geweest. wel eens jaloers geweest op het spel van AZ en A...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154401
    maandag 25 juni 2018 om 16:57
    Is Korsakov al in Kerkrade gesignaleerd?
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 18:26
    Nee die komt de bank niet meer af, en zit aan een infuus met bier
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 25 juni 2018 om 09:05
    Nee stratum..boven de grote rivieren hebben wij al jaren geen videobanden meer. ;) ..En ja dan niet reageren met óók al 4 jaar geen prijs dat zou te simpel zijn..je weet dan wat jij wéér kan verwachten.. een inkoppertje ;)
    Vind ik leuk
    Leozao +336
    maandag 25 juni 2018 om 09:16
    Volgens mij is die Procinciale Sport Vereniging al meer dan genoeg voor je.
    Vind ik leuk
    Korm +33277
    maandag 25 juni 2018 om 09:23
    Dat Provinciale Sport Vereniging timmert goed aan de weg...
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    maandag 25 juni 2018 om 09:32
    ik weet dat julllie in eindhoven nog jaren achterlopen maar hier in het ontwikkelde gedeelte van NL hebben we gewoon een DVD of inter.

    is misschien nieuw voor je maar je Video kan je beter inruilen.
    Vind ik leuk
    JustH +14884
    maandag 25 juni 2018 om 11:07
    Je wordt echt met de dag lulliger Straat.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3508
    maandag 25 juni 2018 om 08:23
    Rare pollkeuze van mensen. Tadic lijkt me een goede speler, maar laten we eerst afwachten, want dit is me toch wel overdreven lijkt me. Je haalt niet een basisspeler van Man City of zo in huis.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 08:24
    Ik voorspel: nog 17 Tadic berichten voordat hij zijn eerste training bij Ajax afwerkt.
    Vind ik leuk
    52N6E +1032
    maandag 25 juni 2018 om 08:25
    Zwaar overschat Tadic. Beetje Ziyech 2.0..
    Vind ik leuk
    gustare +599
    maandag 25 juni 2018 om 08:34
    Zonder een spits die er iedere week staat heb je ook niets aan Tadic. Ik hoop dat Dolberg er komend seizoen weer staat maar heb mn twijfels. Zie er graag een echte spits bij komen.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    maandag 25 juni 2018 om 08:53
    Als Ten Hag daadwerkelijk een keuze maakt voor Dolberg (zoals Cocu vertrouwen heeft gegeven aan Luuk) dan zie ik Dolberg absoluut weer terugkomen.
    Vind ik leuk
    Korm +33277
    maandag 25 juni 2018 om 09:06
    inderdaad, en als hij een jaar lang weer niks presteerd dan kan je hem gelijk van de hand doen (had ajax hem beter kunnen verkopen na de EL finale ;) )
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 25 juni 2018 om 09:14
    Gustare deels mee eens maar vergeet Sierhuis niet. Wordt de spits van Jong Ajax omdat Cassierra aan Groningen wordt verhuurd. Als Sierhuis goed draait wordt hij toegevoegd aan het eerste..dáár zou ik niet gek van opkijken ..hij is een échte spits!
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    maandag 25 juni 2018 om 09:44
    Praat eens met dost...als de vleugels straks in staat zijn ballen panklaar te leggen.

    Huntelaar is echt passé..en dolberg is maar afwachten..
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 25 juni 2018 om 09:50
    Dost is oke maar financieel niet haalbaar buiten dat gaat denk ik naar Turkije of blijft.
    Vind ik leuk
    chicken +10846
    maandag 25 juni 2018 om 09:53
    Zeg het niet te hard. Hij wil daar weg en zou graag voor ajax spelen. Hij kan scoren als je hem bedient..
    Vind ik leuk
    DeanJayden +7733
    maandag 25 juni 2018 om 18:23
    Ik denk dat Sierhuis heel snel in het 1ste staat
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    maandag 25 juni 2018 om 08:46
    Maar dat was toch al bekend?!... wordt vervolgd.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8386
    maandag 25 juni 2018 om 08:49
    Het blijft Ajax dus zou me niets verbazen als hij als centrale verdediger word gebruikt
    Vind ik leuk
    LIO7 +970
    maandag 25 juni 2018 om 08:54
    Een tolk en een topspits
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29342
    maandag 25 juni 2018 om 08:58
    Voor conte?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 09:18
    Zooooooo wat een nieuwssss.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1920
    maandag 25 juni 2018 om 10:22
    Ze hebben Tadic dus verteld wat voor een club Ajax is???.... zou die niet geweten hebben dat het een voetbalclub is??
    Vind ik leuk
    Linders +9
    maandag 25 juni 2018 om 16:42
    Als Als die komt zijn ze een eind op weg ,maar dan moeten er zeker nog 2 spelers bij om kampioen te worden maar dan spreek ik wel over 2 ervaren spelers
    Vind ik leuk