Update: AZ bevestigt Weghorst-onderhandelingen: Kunnen we niet zeggen

    Update: AZ bevestigt Weghorst-onderhandelingen: "Kunnen we niet zeggen"

    maandag 25 juni 2018 om 15:02

    Wout Weghorst zet zijn loopbaan voort bij VfL Wolfsburg. Dat meldt het Noordhollands Dagblad. De goalgetter van AZ nam maandagmiddag voor het oog van alle camera's uitgebreid afscheid van zijn collega's in Alkmaar.

    De 25-jarige Weghorst meldde zich maandag op het trainingveld in Alkmaar. Hij wilde geen commentaar geven op zijn vertrek naar Wolfsburg, omdat de deal officieel nog niet rond is. Het Noordhollands Dagblad weet echter dat de international van Oranje zijn carrière voortzet in de Bundesliga.

    Weghorst zei de laatste maanden al een paar keer dat de Bundesliga 'perfect past' bij zijn speelstijl. Ook onder meer TSG Hoffenheim werd gelinkt aan de aanvaller, die afgelopen seizoen 27 doelpunten maakte namens AZ en door bondscoach Ronald Koeman beloond werd met een debuut in Oranje. 

    Bij AZ had Weghorst een contract tot medio 2020. Het is nog onbekend wat Wolfsburg betaalt voor de oud-speler van Heracles Almelo en FC Emmen. 

    Update 15.02: Max Huiberts, directeur voetbalzaken bij AZ, heeft in gesprek met NH snel gereageerd op het 'afscheid' van Weghorst. Er is blijkbaar nog géén sprake van een definitieve transfer. 

    "Er vinden om dit moment onderhandelingen plaats. Wij kunnen niet zeggen om welke club dat gaat", aldus Huiberts. Hij stelt dat de Oranje-spits (nog) geen afscheid kwam nemen. "Hij woont in de buurt en vond het leuk om er even bij te zijn."

    Poll

    Is Weghorst goed genoeg voor Wolfsburg?

    (6176 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rodajc +11089
    maandag 25 juni 2018 om 14:27
    Mooie stap! Laten we hopen dat hij zich daar kan doorontwikkelen zodat we weer een goede optie voor het NL elftal erbij hebben!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:29
    Het word een tweede Bas Dost!

    Subtop NL naar subtop Duitsland en pinchter bij Oranje
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:31
    Nah, bas dost was in nederland veel beter. Daarnaast heeft dost bij wolfsburg aardig wat goals gemaakt en bij sporting was hij al helemaal niet te volgen. Ik denk niet dat weghorst dat in zich heeft. Maar we zullen zien, ik gun het hem wel van harte.
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    maandag 25 juni 2018 om 14:36
    Weghorst is een mindere voetballer maar hij heeft een grotere drive en wil om beter te worden dan bij Dost het geval is. Weghorst zal zeker nog stappen maken bij Wolfsburg. Tegenwoordig zijn inzet en discipline belangrijker dan talent.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 15:03
    Iemand die het snapt!
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    maandag 25 juni 2018 om 14:31
    Al is het verschil dat Wout een moord zou plegen om pinchitter te zijn bij Oranje en Dost dat te min vindt.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:40
    Zo hoort 't toch?
    Vind ik leuk
    LuckyLeeuw +114
    maandag 25 juni 2018 om 14:45
    Tuurlijk, hadden maar meer voetballers die instelling. Tegenwoordig merk je toch dat veel voetballers teveel met zichzelf bezig zijn. Clubliefde bestaat bijvoorbeeld zo goed als niet meer.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9467
    maandag 25 juni 2018 om 14:35
    Subtop Duitsland?
    Kijk even waar Wolfsburg is geeindigd de afgelopen 2 seizoenen
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:39
    Behoort wel tot de subtop in Duitsland hoor...
    Vind ik leuk
    Stinoo +518
    maandag 25 juni 2018 om 14:41
    Net zoals FC Twente tot de subtop in Nederland hoort zeker
    Vind ik leuk
    RtdDub +9467
    maandag 25 juni 2018 om 14:42
    Op basis waarvan?
    Ik kijk graag naar feiten.
    Vorig seizoen 16de, seizoen daarvoor 16de. Dat is geen subtop. Dat is degradatie materiaal.
    Zonder hulp van de DfB waren ze er ook al uitgegaan in 2016. Maar dat sponsoren door VW (VAG) helpt nogal.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:44
    Ach dan heeft NL ook subtop meer als je zo bekijkt
    Vind ik leuk
    RtdDub +9467
    maandag 25 juni 2018 om 14:52
    Tuurlijk wel.
    Iedere competitie heeft een subtop.
    Zit vaak net onder de top. maar wel ver boven de 15\16de plaats.

    Kijk, als Utrecht of AZ nou volgend jaar ineens een rotseizoen hebben en 15de worden zal ik niet beweren dat ze opeens geen subtop meer zijn. Zeker niet als ze een jaar later weer gewoon 4de of 7de worden ofzo.

    Als je echter het ene jaar alleen door DFB gerommel je kan redden in de degradatie play offs en een seizoen later pas op de allerlaatste dag directe degradatie ontloopt en weer moet buffelen in een play off. ben geen subtop meer.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:54
    Volkswagen bedoel je, Audi is sponsor van Ingolstadt
    Vind ik leuk
    RtdDub +9467
    maandag 25 juni 2018 om 15:02
    Nou is het allemaal 1 pot VAG maar inderdaad ik twijfelde al.
    Dacht altijd Audi reclames met WOB on de nummerplaat van de auto's gezien te hebben.
    Vind ik leuk
    Alain2708 +10590
    maandag 25 juni 2018 om 14:57
    Eerde een tweede Vincent Dost.. ;-)
    Vind ik leuk
    PRICE +17770
    maandag 25 juni 2018 om 16:03
    Gegund aan Weghorst,hopelijk dwingt hij een basis plaats af
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    maandag 25 juni 2018 om 15:55
    Woutje W die zich doorontwikkeld..... jaja.... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.... zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11089
    maandag 25 juni 2018 om 16:02
    Hij heeft zich bij AZ toch ook gewoon goed doorontwikkeld?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    maandag 25 juni 2018 om 16:07
    Ik denk dat zijn plafond bij Real Madrid ligt.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:27
    we gaan het mee maken, zou mooi zijn als hij stukken beter word voor het nederlands elftal, we kunnen wel een topspits gebruiken nu..
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:29
    Topspits gaat hij nooit worden denk ik, middenmoot van Duitsland kan ie misschien nog leuk mee, we gaan het zien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 14:30]
    Vind ik leuk
    Patrickj3 +2386
    maandag 25 juni 2018 om 14:27
    Mooi voor hem.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:28
    Succes Wout
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:28
    Gedreven spits
    Vind ik leuk
    De Hout +1294
    maandag 25 juni 2018 om 14:29
    Schitterende club voor Wout. Dik verdiend!
    Vind ik leuk
    Zjor +413
    maandag 25 juni 2018 om 14:30
    Had hij niet moeten doen. Niet dat ik hem het niet gun, als het zijn droom is, wens ik hem veel geluk. Ik denk alleen dat het iets te hoog gegrepen is.
    Dat denk ik omdat hij het in NL naar behoren gedaan heeft maar als Wolfsburg niet de aanval op Weghorst afstemd hij niet klaar gaat spelen omdat Weghorst geen veelzijdige aanvaller is.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 14:30
    Leuke stap.

    Alleen hij is wel veel minder goed dan dost.

    Gun het hem en az van harte.
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    maandag 25 juni 2018 om 14:52
    Hij is beter
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 14:53
    Nope.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1455
    maandag 25 juni 2018 om 14:59
    2klasses beter dan dost
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 15:02
    Haha op basis waarvan?

    Dost heeft het nog redelijk gedaan bij wolfsburg en bij sporting is hij fenomenaal.

    Weghorst is de luxeuitvoering van kramer.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1455
    maandag 25 juni 2018 om 15:04
    Weghorst is de luxeuitvoering van Dost bedoel je. Weghorst heeft overzicht, wilskracht, en zoveel meer techniek dan Dost. Die als een oude juffrouw begint te jammeren als hij er naast komt en zielig doet. Dat zou je nooit van Weghorst zien. Plus hij eist het maximale van zichzelf en van andere spelers in het team en heeft daardoor een meerwaarde
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 15:08
    Niet mee eens.

    Qua cijfers heeft dost al genoeg laten zien europees.

    Laat woutje dat eerst maar eens voor elkaar krijgen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 15:09
    En nee want weghorst doet dat al op het veld, zeiken tegen alles en iedereen. 😂
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 15:37
    Wel ff realistisch blijven he! Dost is veel beter! Scoorde bij Heetenveen 32x in één seizoen, bij Wolfsburg in het seizoen 2014/15 16x in 21 wedstrijden, bij Sporting eerste seizoen 34x! In 31 wedstrijden, 2de seizoen 27x in 30 wedstrijden. En jij zegt dat Weghorst beter is, komop zeg ff realistisch blijven...
    Vind ik leuk
    mike-alkmaar +2463
    maandag 25 juni 2018 om 19:59
    Ben het helaas niet met je eens als mede AZ'er , kijk is naar verhouding kansen vs goals bij Weghorst. Als hij de scherpte van Dost voor de goal had gehad dan waren wij dit jaar kampioen geworden .
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    maandag 25 juni 2018 om 16:24
    Toen Dost wegging had hij niet veel gepresteerd. Dit kwam pas later.
    Weghorst (ben ik zeker geen fan van) is nu verder dan Dost toen was.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23719
    maandag 25 juni 2018 om 16:33
    Serieus? Iets van 33 goals gemaakt in zijn laatste seizoen bij heerenveen.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +2695
    maandag 25 juni 2018 om 15:00
    Haha schei uit man.
    Vind ik leuk
    BassieN +10908
    maandag 25 juni 2018 om 14:33
    Bas Dost 2
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:33
    10 doelpunten moet te doen zijn
    Vind ik leuk
    Janzijnvader +13858
    maandag 25 juni 2018 om 14:34
    Leuk voor hem. Ga hem wel missen, hij is zo keifanatiek en neemt het team op sleeptouw. Lieve Wout.
    Vind ik leuk
    Lesseh +18
    maandag 25 juni 2018 om 14:34
    Past wel vfl-wolfsburg is een ploeg die veel over de flanken voetbalt en dat is nu net waar Wout Weghorst goed in is. Goede keuze van hem.
    Vind ik leuk
    Thilo +2848
    maandag 25 juni 2018 om 14:39
    Wat schuift het
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:04
    11 miljoen.
    Vind ik leuk
    Jatoch +35
    maandag 25 juni 2018 om 14:41
    Mooie Transfer voor Woutje. Nu maar kijken wie dat gat gaat invullen bij AZ.
    Vind ik leuk
    De Hout +1294
    maandag 25 juni 2018 om 14:42
    Boadu. Die is tien keer beter.
    Vind ik leuk
    Dekaasbaas +1465
    maandag 25 juni 2018 om 16:55
    Nou hij heeft potentie maar is nog erg jong ik hoop hem aankomend seizoen te zien spelen maar hij kan ook op de flanken terecht.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:06
    Nog wel erg jong. Ik hoop het maar er zal nog wel weer wat bij komen die het ook wel tot nl elftal zal schoppen en voor veel geld doorverkocht wordt. 😁
    Vind ik leuk
    De Hout +1294
    maandag 25 juni 2018 om 14:41
    Weghorst is geschapen voor de Bundesliga. Wolfsburg kan opgelucht ademhalen.
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    maandag 25 juni 2018 om 14:42
    Beniewd of die het aankan , al kom je daar maar op een manier achter natuurlijk! Hopen voor az dat ze een leuk bedrag krijgen en wie ze dan op hun lijstje hebben staaan
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:50
    bij wolfsburg zijn ze echt de kluts kwijt
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:07
    Ja jij ook denk. Vrouwen genoeg en jij maar masturberen.
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    maandag 25 juni 2018 om 14:51
    Geloof me, dat zijn AZ bedragen als je nog 2 seizoenen hebt te gaan en er bijna net zoveel hebt ingelegd als topscorer Jahanbakhsh zal dit wel naar een Altidore bedrag of hoger gaan (15 miljoen) gezien hij bij Wolfsburg binnen komt als Oranje international en aanvoerder van de nr.3 uit de eredivisie.
    Benieuwd wat de Alkmaarders nu gaan doen; zien ze de pas 17 jarige juweel Boadu al als de vervanger van Weghorst of trekken ze nog een eerste spits aan.
    Ik denk dat ze weer een spits scouten die de concurrentie moet aangaan met spelers als Boadu maar niet een dure spits die vanwege zijn transferbedrag altijd moet spelen en dus de ontwikkeling van dergelijke spelers in de weg zal staan, dat is nu eenmaal niet het AZ beleid.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 15:07]
    Vind ik leuk
    Mari +5526
    maandag 25 juni 2018 om 14:51
    25 jaar.goed voor 25 goals.
    Goede instelling. Zit nog groei in
    € 25mln
    Vind ik leuk
    Dexterinho +1155
    maandag 25 juni 2018 om 14:53
    Uitgebreid voor de camera's. Zo kennen we Wout.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 14:57
    Wout Weghorst is cum laude geslaagd in de categorie 'players you love to hate'. Hij leek voorbestemd voor de Bundesliga, vermoedelijk een ideale voetbalomgeving voor hem.

    Hij heeft in de Zwolsche voetbalkathedraal op heilig gras mogen spelen tegen de plaatselijke niet desespererende combinatie en is in dier voege in sportief opzicht nu al op zijn retour.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 14:58]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:15
    Weg Horst Hrubesch.
    Welkom Wout Weg Horst.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:17
    Nee ik denk dat hij daar niet gaat slagen, inzet is er zeker bij hem maar ik mis iets.
    Vind ik leuk
    guusje +935
    maandag 25 juni 2018 om 15:23
    dat jij iets mist doet er toch niet toe?!?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:15
    Luc-Nilispsv,
    Heb je al in de meterkast gekeken?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 15:31
    Ook al presteren ze daar niet top meer, blijft een grote club met hoge verwachtingen. Of het de juiste keus is, is nog te bezien maar wel een mooie transfer voor hem..

    Wie moet Az gaan halen?
    Cassierra of Lammers had wellicht goed geweest om te huren maar die hebben nu al onderdak. Ik vind Veerman geen slechte spits, AZ kan wel een hogere niveau spits halen denk ik, benieuwd wie ze op hun lijstje hebben staan..
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1455
    maandag 25 juni 2018 om 15:36
    Ze willen een jonge spits halen die geen gevestigde naam is maar wel veel potentie heeft.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 15:38
    Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 18:58
    Johnson van ADO ?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 20:24
    Dat is opzich wel interessant, maar blijft een risico Ado wilt ook wel veel geld voor hem.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 20:54
    1e bod is geplaatst en idd afgewezen. Maar als AZ wilt komt hij er wel. 2,5 met Friday bv.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 21:00
    Friday heeft echt helemaal niks laten zien bij Sparta, ik denk niet dat Ado hem wilt moet ik eerlijk zeggen.

    Johnson stond er niet goed op qua goals, wel bij Ado, maar AZ is wel een grote stap vergeleken met Ado, vind hem geen zekerheid voor die miljoenen, maar blijft wel een interessante optie. Qua fysiek vergelijkbaar met Weghorst.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:20
    Nenam-til,
    Quote "Wie moet Ajax gaan halen?"

    Zelfs in een AZ topic begin je weer over kopen van de koopclub Ajax.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 16:23
    Jij bent niet zo slim he, och ik heb een foutje gemaakt moest Az zijn.

    En dat jij niet begrijpt als je 120+ miljoen winst over houd aan transfers in 5 jaar. Dat je dan in eerste instantie geen koopclub bent, dat jij dat niet snapt zegt genoeg over jou...
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:54
    Rare beredenering omdat jij een foutje maakt ben ik niet slim.

    Winst maken op transfers wil niet zeggen dat je niet koopt. Dat heeft er helemaal niets mee van doen.
    Er is gewoon geen voetbalclub welke voor zoveel geld aan spelers koopt als onze beursbengels.
    Ajax rasechte koopclub.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 16:58
    Als je 220+ miljoen verkoopt, dan kan je spelers halen die duurder zijn, als je 120 miljoen overhoud dan doe je het goed! daarnaast veel jeugd die maar blijven komen... Apart dat ik dit in verschillende topics maar moet blijven uitleggen aan je, heel apart... Gaat juist om de netto winst die je over houd! Als je meer uitgeeft dan er binnen komt dan ben je een koopclub als je 120 miljoen over houd ben je alles behalve een typische koopclub...
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 17:16
    Als je spelers kunt halen die duurder zijn ben je toch net zo goed een koopclub.
    De definitie van kopen is spelers ruilen voor muntjes.
    Hoe je aan die muntjes komt heeft weer niets met het kopen an sich te maken. Ook heeft kopen niets van doen met winst maken of de hoogte van de inkomsten.

    Het lijkt me overduidelijk Ajax koopclub
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 17:24
    Nee als je een hele goede speler verkoopt voor 40 miljoen, dan moet je niet met 5 miljoen ver in niveau terug gaan!! Dan mag een vervanger 10 miljoen kosten! En op andere plekken vervangt Ajax hun verkochte spelers met eigen jeugd. Gaat erom hoeveel je verkoopt echt apart dat ik dit moet uitleggen!?!?
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 17:59
    Als club A. 5 spelers koopt van 10 miljoen en club B, 5 spelers koopt van 10 miljoen zijn beide clubs ongeacht het geld wat ze hebben ordinaire koopclubs

    Het is natuurlijk niet zo dat als A 100 miljoen heeft en B maar 60 miljoen heeft dat B dan een koopclub zou zijn en A niet.

    Wat club A of club B in deze of de vorige transferwindow verkocht hebben, of de volgende transfer window nog gaan verkopen, staat helemaal los van het koopgedrag.

    Ook al is koopclub een door ajacieden gelanceerde term, wil het niet zeggen dat je midden in de wedstrijd de regeltjes mag veranderen.

    Ajax ordinaire koopclub.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 20:23
    Sorry maar jij bent te dom voor woorden, jouw intenties zijn gebaseerd op ongefundeerde afgunst. Totaal geen inhoud, en geen kennis van zaken.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:19
    Afgunst?
    Op een beursgenoteerd bedrijf?

    Dan zou ik eerder kiezen voor Shell of Appie Heijn. Zeker niet voor een koopclub.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 21:20]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 21:27
    Jij hebt geen kennis van zaken, totaal kansloos dit ..
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:43
    Nou Shell voor de centjes. Appie voor de lekkere kaas.

    En die koopclub, neh das nix
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 21:54
    Je bent een klein kind wat net komt kijken...
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:04
    Ruim 1.70 mtr
    Ik mag lekker in de 8baan.
    Enne ik kijk toch al even.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 22:09
    Je bent een kind in gedrag, neem jou niet serieus...
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 13:41
    Wel een kind dat weet wanneer je goederen of diensten ruilt tegen euro's, dat in algemeen beschaafd Nederlands, kopen heet.
    Nogmaals, om niet te vergeten, Ajax ordinaire koopclub.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:11
    Waarom vervanger als de "eigen" jeugd maar blijft doorstromen?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    maandag 25 juni 2018 om 20:22
    Dat doen we ook, maar we kunnen niet elke plek vervangen, onze jeugd hebben ook meer ervaren spelers om zich heen nodig!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 22:07
    Zinvol is bittere noodzaak voor de jeugd.
    Alleen als voetbalclubs dat doen bleren de bankboekjes weer "koopclub"
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    dinsdag 26 juni 2018 om 19:00
    Klein kind zonder verstand
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 19:26
    Ik kan er ook niets aan doen dat ik nog klein ben. Ik ben chagrijnig mijn tandjes beginnen door te komen.
    "Ajax een ordinair bij elkaar gekocht vreemdelingen legioen"
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    dinsdag 26 juni 2018 om 19:45
    Klein klein kleutertje
    Vind ik leuk
    pinkelman +3833
    maandag 25 juni 2018 om 16:24
    AZ gaat zeker geen spits en vleugelaanvaller halen voor hoge bedragen gezien zo'n spelers nooit uit kapitaalverlies op het veld moeten staan en zodoende de grote briljanten Stengs en Boudu in hun ontwikkeling stoken.
    Het zullen dus geen gevestigde namen zijn maar meer aankopen zoals destijds van Weghorst en Janssen
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 16:26]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    maandag 25 juni 2018 om 15:54
    Lekker floppen in Mofrika.... gaat helemaal niks worden daar Woutje....

    Beter blijf je in Nederland of zoek je een leuke club in de Championship, de First Division of in Schotland. En als je de behoefte hebt om te cashen.... dat doen voetballers van jouw niveau in China of de woestijn.
    Vind ik leuk
    Stefan311 +376
    maandag 25 juni 2018 om 16:38
    Hoop niet dat hij jouw gebrabbel luistert.. Deze jongen heeft keer op keer bewezen het niveau telkens weer aan te kunnen. Ik snap best dat hij het gaat proberen en wie weet waar zijn plafond ligt. Nu kan hij cashen en sportief zichzelf uitdagen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    maandag 25 juni 2018 om 16:39
    Gebrabbel nog wel.... wat ben jij voor lamme tak dan?

    Ik zeg niks anders dan jij, behalve dan dat het een matige voetballer is die al lang en breed aan zijn max zit.
    Vind ik leuk
    Stefan311 +376
    maandag 25 juni 2018 om 16:41
    “Lekker floppen in Mofrica...” Wie is nou de lamme tak, zwakzinnige.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26323
    maandag 25 juni 2018 om 16:42
    Gast... als je niet tegen een grapje kunt dan kun je beter op het forum van de Libelle aan je gerief zien te komen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +401
    maandag 25 juni 2018 om 16:06
    Klopt dat nou eigenlijk van die 27 goals??
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 19:02
    Klopt
    18 in de competitie en 9 in de Beker
    Vind ik leuk
    huge +545
    maandag 25 juni 2018 om 16:15
    Snik !
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 16:33
    Succes
    Vind ik leuk
    Schwalbe +12
    maandag 25 juni 2018 om 16:36
    Van mij mag Jansen komen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +663
    maandag 25 juni 2018 om 16:48
    Dat had ik toch niet verwacht, ww naar vw.
    Vind ik leuk
    krul +47
    maandag 25 juni 2018 om 16:59
    oh jeeej je heeft geen kluivert of depay dus jou is het wel gegunt en jij gaat het zeker maken !!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +7813
    maandag 25 juni 2018 om 17:00
    Da's pech... Horst weg!
    Vind ik leuk
    pos +7835
    maandag 25 juni 2018 om 17:09
    Of hij nou gaat slagen of niet, het is al een geweldige stap voor een jongen die als voetballer heel erg drijft op zijn mentaliteit. Alleen daarom gun ik het hem al. Als AZ er ook nog wat aan verdient is dit weer een geweldige deal voor hem en AZ.

    11 miljoen volgens de Telegraaf. Zou een topdeal zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 17:11]
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 17:32
    dat heeft Weghorst verdiend
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3287
    maandag 25 juni 2018 om 17:36
    Elf miljoen zou echt de hoofdprijs zijn voor AZ. Wolfsburg ook een goede club, kan Weghorst flink cashen.

    Met dat geld moet AZ in staat zijn een spits te halen met meer potentieel. Misschien weer in Noorwegen kijken of ze daar niet nog een spits hebben rondlopen met hetzelfde niveau als Svensson en Midtsjo
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    maandag 25 juni 2018 om 20:51
    Fred friday kwam daar ook vandaan. Zegt niet alles dus
    Vind ik leuk
    De Hout +1294
    maandag 25 juni 2018 om 17:45
    Meerdere kapers op de kust dus. Dat vermoedde ik al. Zeer gewilde spits.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 18:51
    Dat is mooi voor Woutje, bij 11 of 12 miljoen krijgt Heracles ook nog even 15% mee toch! Dat heeft Smit goed bedongen want AZ kreeg hem voor € 1,6 miljoen en dat was een 'koopje'
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 18:52]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22054
    maandag 25 juni 2018 om 19:15
    Weghorst kwam, zag en overwon in Alkmaar. Succes in Wolfsburg. Daar gaat hij het ook maken.
    Vind ik leuk
    De Hout +1294
    maandag 25 juni 2018 om 20:40
    Het woord pinchhitter wil nog niet echt lukken hè, zie ik in de reactiekolommen.
    Vind ik leuk
    mike.az +599
    maandag 25 juni 2018 om 20:50
    11 miljoen
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 21:11
    Gaat ie wel redden...Hard werken, winnaarsmentaliteit, heeft ook een beetje een Duitse kop. Kan niet misgaan:-) ik zou m graag in mm team hebben ook.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Update: AZ bevestigt Weghorst-onderhandelingen: "Kunnen we niet zeggen"