LIVE-discussie: Rusland en Uruguay strijden om eerste plek, WK-record bij Egypte

    LIVE-discussie: Rusland en Uruguay strijden om eerste plek, WK-record bij Egypte

    De derde speelronde op het WK 2018 is aangebroken. Dat betekent dat er vanaf maandag dagelijks om 16.00 uur en om 20.00 uur twee wedstrijden tegelijk worden gespeeld. Maandag valt de beslissing in Groep A. Uruguay en Rusland gaan bepalen wie op de eerste plaats eindigt. 

    Rusland en Uruguay wonnen hun twee eerste duels en plaatsten zich daarmee voor de achtste finales. In Samara wordt maandagmiddag de definitieve eindstand bepaald. De winnaar van Groep A neemt het op tegen de nummer twee van Groep B. In die groep zijn Spanje en Portual actief. 

    Bij Egypte een hele bijzondere basisklant. Essam El-Hadary staat onder de lat. Hij is 45 jaar en 161 dagen oud (!). Daarmee verpulvert hij het record van oudste speler op een WK. Sterspeler Mo Salah staat ondanks tegenstrijdige berichten 'gewoon' in de basis tegen Saudi-Arabië. 

    De opstellingen

    Uruguay: Musleren, Coates, Godin, Cacéres, Laxalt, Nandez, Torreira, Bentancur, Vecino, Suarez en Cavani

    Rusland: Akinfeev, Kutepov, Ignashevich, Kudriashov, Smolnikov, Cheryshev, Gazinski, Zobnin, Miranchuk, Samedov en Dzyuba

    Egypte: El-Hadary, Fathy, Gabr, Hegazi, Abdelshafy, Hamed, Elneny, Elsaid, Salah, Trezeguet en Mohsen

    Saudi-Arabië: Al-Mayouf, Al-Breik, Hawsawi, Al-Boleahi, Al-Shahrani, Bahebri, Al-Mogahwi, Al-Faraj, Otayf, Al-Dossari en Al-Muwallad

    Poll

    Wat wordt de uitslag bij Rusland-Uruguay?

    (197 stemmen)

    Plaats een reactie

    maandag 25 juni 2018 om 15:02
    Mooi dat ze beiden de groepsfase overleven, maar verder dan de achtste finale gaan beide landen niet komen, daarvoor zijn zowel Spanje als Portugal een maatje te groot.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 25 juni 2018 om 15:03
    blijkbaar zijn we het met elkaar eens, had jouw reactie nog niet gezien.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 25 juni 2018 om 15:02
    Rusland zal trachten te winnen voor eigen publiek. Spanje heeft beter team, Portugal heeft Ronaldo. Dus poulefase lijkt einde voor Russen te zijn.
    Vind ik leuk
    Farmer +12243
    maandag 25 juni 2018 om 15:05
    Je bedoelt, de 8e Finales. De poulefase komen ze door. T is puur p1 en p2 bepalen (Snap daarom niet waarom die wedstrijden alsnog tegelijkertijd moeten beginnen: de beslissing daar is al gevallen toch? No1 en 2 moeten tégen elkaar, En zo is het in meerdere poules het geval)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 25 juni 2018 om 15:07
    Scherp van je Farmer, inderdaad mogen ze die 8e finales nog spelen, maandag he.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:05
    Waar zijn Golovin Mario Fernandes en Zhirkov ? Waren toch de beste op dzyuba en cheryshev na..
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31731
    maandag 25 juni 2018 om 15:06
    Geen boeiende potjes vandaag.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 25 juni 2018 om 15:10
    Iran - Portugal 3-0.
    Marokko - Spanje 3-0.
    En nu rekenen.. want dan Iran, Spanje en Portugal op 4 punten. …
    It was just a dream.
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:14
    Ik hoop 1-0 en in 90+8 minuut een eigengoal van Ronaldo! Dan is Iran door!!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11594
    maandag 25 juni 2018 om 15:15
    Vet idee. :-)
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:17
    Ik hoop het zo, maar gaat niet gebeuren. Zou wel grappig zijn als Messi en Ronaldo er de eerste ronde uit liggen.
    Vind ik leuk
    Wessie7 +6
    maandag 25 juni 2018 om 15:13
    Goeie keeper die Musleren ..
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 15:15
    Wrm spelen Golovin (Rusland) en Gimenez (Uruguay) niet?
    Vind ik leuk
    guusje +1183
    maandag 25 juni 2018 om 15:18
    ik zou zeggen; bel de beide trainers even............
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 25 juni 2018 om 15:59
    Geeft nou geen enkele aanvoerder dat kind een handje. Hij zat er zo naar uit te kijken...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 25 juni 2018 om 16:23
    Duidelijk dat Putin geen geld over heeft gemaakt aan Uruguay.

    Nu is goed te zien dat Rusland gewoon heel matig is.
    Vind ik leuk
    meloen87 +784
    maandag 25 juni 2018 om 16:40
    Als Uruguay het op hun heupen krijgt, dan zijn ze echt heel goed. Ik vind nog altijd dat ze een hele mooie ploeg hebben, met Suarez en Cavani als blikvangers. De 2-0 is zeer terecht, en je ziet toch echt dat Rusland niet zo goed is. Ook tegen Egypte zag je al wat kraken, maar daar konden ze nog alles heel houden. Straks moeten ze zeer waarschijnlijk tegen Spanje spelen, en dan is het afgelopen. En daar hoeven ze zich niet voor te schamen, 8e finales had niemand verwacht denk ik. Uruguay tegen Portugal wordt heel interessant! Rode kaart voor Rusland, by the way.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31279
    maandag 25 juni 2018 om 16:48
    Wedstrijd om des keizers baard....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    maandag 25 juni 2018 om 17:51
    Zou Frank Snoeks een traantje aan het wegpinken zijn? Die man wordt veel te sentimenteel om commentator te zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws