Update: 'Vloet stapt op het vliegtuig voor afronden transfer naar promovendus'

    Update: 'Vloet stapt op het vliegtuig voor afronden transfer naar promovendus'

    Gepubliceerd: woensdag 18 juli 2018 om 17:05wo 18-07-2018 om 17:05

    NAC Breda lijkt afscheid te gaan nemen van Rai Vloet en James Horsfield. Die twee speler ontbraken zaterdag bij de eerste training van de Bredanaars. Luca Ilic was wél aanwezig. 

    Dat meldt BN De Stem. Volgens de krant heeft NAC Ilic bijna binnen. De speler staat onder contract bij Manchester City en is bijna rond met de club. Zodoende was hij aanwezig bij de eerste training van NAC. Opvallender was echter de afwezigheid van Vloet en Horsfield.

    Volgens BN De Stem zit Horsfield in Engeland, waar hij stage loopt bij een nog onbekende club. Ook Vloet bevindt zich in het buitenland. Hij zou met een club in gesprek zijn over een transfer. Om welke club het gaat is niet bekend. Horsfield kwam vorig jaar over van Manchester City en heeft in Breda nog een contract tot medio 2020. Ook Vloet staat nog tot 2020 onder contract.

    Update 2/7 23.59: Vloet lijkt op weg naar de Serie A. In Italië wordt door Gianluca Di Marzio gemeld dat de middenvelder op de radar staat van Frosinone, een club uit de Italiaanse tweede divisie. Di Marzio schrijft dat NAC momenteel onderhandelt met de club. 

    Update 18/7 17.05: Frosinone is dichtbij het aantrekken van Vloet. Volgens Sky Sports Italy is de voormalig PSV'er onderweg naar Italië om de onderhandelingen met Frosinone af te ronden. De club promoveerde in de slotfase van het afgelopen seizoen naar de Serie A.

    Plaats een reactie

    Breda83 +2165
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:18
    Vloet vorig jaar, mede door hem op de verkeerde plek op te stellen, pispaaltje van het publiek. Kan nu naar een mooie club in Italië (Genoa, Chievo Verona?) dus mocht NAC er een paar ton voor vangen een win win situatie voor alle partijen. James helaas niet de stap hoger kunnen zetten, is nog redelijk dezelfde James die prima mee kon in de eerste divisie. Helaas voor hem heeft NAC juist ambities daar voorlopig niet meer in terecht te komen.

    Het gaat ze goed!
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:40
    NAC met ook aan psv geld betalen we hebben een doorverkoop.

    PSV laat Rai Vloet en Menno Koch niet gratis naar NAC Breda vertrekken. Volgens het Eindhovens Dagblad ontvangt de club enkele tonnen van de Eredivisie-promovendus.

    Belangrijk is nog dat in de deal een stevig doorverkooppercentage is opgenomen. Op die manier kan PSV nog flink aan het tweetal verdienen bij eventuele volgende transfers. Vloet tekende vrijdag een driejarig contract bij NAC. Koch zal zaterdag als hij de medische keuring doorstaat hetzelfde doen.

    * Dus kom maar op met die knaken.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 13:43]
    Vind ik leuk
    wil +1155
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:44
    Hoe kan Vloet afgelopen Vrijdag een contract getekend hebben als hij weggaat?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:05
    Ff opletten wil.
    In de 2e alinea staat de bron van het verhaal, Eindhovens Dagblad. In de 3e alinea staat dus de quote uit datzelfde dagblad.
    Vind ik leuk
    Dani82 +2268
    dinsdag 3 juli 2018 om 00:17
    Ik denk dat NAC ook wel een paar centen vangt omdat ze angelino hebben laten groeien afgelopen seizoenen. Vloet is gewoon en kneus. Daar zijn ze in breda echt niet dankbaar voor, die door psv opgeleide prutser
    Vind ik leuk
    voetbal!!! +9011
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:19
    Als Nac weer wat leuke spelers van City krijgt, blijven ze er weer zonder problemen in.
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:22
    NAC heeft geluk dat er drie directe degradatie kandidaten zijn gepromoveerd, wat ze waarschijnlijk binnen boord houdt. Maar kwalitatief is NAC natuurlijk eredivisie onwaardig(met alle respect)
    Vind ik leuk
    Futre +3182
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:28
    Haters gonna hate.
    Vind ik leuk
    Breda83 +2165
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:32
    Hahaha natuurlijk. Hebben er 5 eigen spelers bijgekregen die beter zijn dan hetgeen er voor stond ( behalve linksback, maar lijkt me logisch dat NAC niet met eigen middelen een van de beste backs in NL uit eigen middelen kan vervangen met een gelijkwaardige speler), we zijn nog niet klaar met spelers halen plus we krijgen nog e.a. uit Manchester.

    NAC gaat dit jaar voor plekken 10-12, clubs als VVV, Excelsior en de drie promovendi zullen met mindere elftallen aan de aftrap verschijnen. Nu zaak om clubs als Groningen, Willem 2 en wellicht zelfs Heracles in te halen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:35
    Succes ermee komend seizoen
    Vind ik leuk
    Cootje I +253
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:47
    Dit is precies het grote probleem van NAC. De verwachtingen zijn ieder jaar veel en veelste hoog bij het publiek.

    a) Er valt op dit moment nog helemaal niets te zeggen over of de door jou genoemde clubs met een minder elftal aan de competitie gaan beginnen want de transfermarkt is nog twee maanden open. Of heb jij in je glazen bol al gezien welke spelers die teams nog gaan halen? En b) Zo denderend zijn de aankopen van NAC tot nu toe ool nog niet. O.a. een buitenspeler van Roda die vorig jaar met name bekendheid haalde door missers en de spelers van Man.City zijn dusdanig jong en onbekend dat je ook nog maar moet afwachten of het allemaal wat is.

    Maargoed zoals ieder jaar rond deze tijd zijn de verwachtingen bij NAC weer torenhoog
    Vind ik leuk
    Breda83 +2165
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:57
    Diezelfde speler van Roda die inderdaad miste voor open doel, heeft wel 7 assist geproduceerd. Korte en Fernandes samen ( waren in principe eerste en tweede keuze op RB) in totaal 2. Is sterk en snel, wat Korte niet is. Dus gaan we er op vooruit.

    Kastaneer is gewoon nog steeds een groot talent. Ik lees her en der dat ADO supporters hem graag terug hadden zien komen. Is een echte buitenspeler met een actie, scorend vermogen en snelheid. Alles wat El Allouchi, wat een echte aanvallende middenvelder is dus daar bij gebrek aan beter neergezet is, niet heeft.

    Van Anholt, prima speler bij Heerenveen. Dacht de stap naar Feyenoord te maken, helaas voor hem ging dat niet door. Heeft het verder bij Willem 2 prima gedaan. Persoonlijk vind ik het een verbetering tov Sporkslede.

    Carolina en Leigh zijn aanvallend natuurlijk minder dan Angelino, echter is Leigh verdedigend veel beter. Is ook een ijzersterke speler, heeft afgelopen 2 seizoenen 100 duels gespeeld in Engeland. Heeft longen als een paard. Die kom je dus 4 keer tegen als je hem voorbij wilt. Carolina is in principe gehaald als back-up van Leigh, ter vervanging van Bradley Vliet die helaas voor hem het niveau niet aan kon.

    Conclusie; 4 van de gehaalde spelers zijn een kwaliteitsinjectie als je ze afzet tegen hun voorganger.

    Spelers van City is inderdaad nog een vraagteken. Ilic is 18, heeft er weliswaar een seizoen bij Rode Ster Belgrado opzitten maar moet nog wennen aan het NL’se voetbal, en dat geld voor alle namen die genoemd worden.

    Echter staat er straks een elftal met genoeg eigen eredivisie waardige spelers om eventueel vormverlies van die City jongens op te vangen.

    Mbt de andere clubs; het klopt dat ik en niemand weet wat er daar straks voor elftallen staan. Alleen moeten we wel concluderen met zn allen dat VVV en Excelsior nu al maximaal presteren als je kijkt naar hun beschikbare budgetten, daar waar NAC dit jaar weer een forse stap heeft kunnen zetten in het spelersbudget. Mijn inschatting is dus inderdaad meer gebaseerd op mogelijkheden dan daadwerkelijke spelers. Maar we zullen zien.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 30 juni 2018 om 14:04]
    Vind ik leuk
    Paul_dutch +780
    woensdag 18 juli 2018 om 17:14
    Je krijgt van mij een like, voor het typen van zo’n lang verhaal over NAC
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 17:19
    Nee.... handhaving blijft de doelstelling ....niks meer niks minder
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5620
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:55
    Haha, hoogmoed komt voor de val
    Vind ik leuk
    wil +1155
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:41
    Willem II inhalen? Gaat echt niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Breda83 +2165
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:52
    Hoezo niet? Afgelopen seizoen op 3 punten achterstand geëindigd, 4 achter Groningen. Dus het moet het doel zijn dat gat te dichten, dan houd je vanzelf de al eerder genoemde ploegen onder je.
    Vind ik leuk
    wil +1155
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:58
    Dat gaat echt niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +3124
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:10
    FCG inhalen? gaat ook niet gebeuren. Wij zijn afgelopen seizoen te laag geëindigd. Dat moet een incident zijn geweest.
    Vind ik leuk
    Gilze +557
    zondag 1 juli 2018 om 09:41
    Je bedoelt dat Nac pech heeft dat er nog steeds her en der op kunstgras gespeeld word anders zouden ze er zeker niet uitvliegen
    Zon Heracles en Excelsior blijven erin door dat zooitje plastic
    Vind ik leuk
    Cootje I +253
    dinsdag 3 juli 2018 om 07:23
    Vandaar dat Excelsior vorig seizoen bijna alle punten in uitwedstrijden heeft gehaald. Dat komt natuurlijk door het kunstgras in het eigen stadion, oja en ook door de kleinere afmetingen van het veld.

    Stel alleen de punten behaald in thuiswedstrijden zouden meetellen dan was Excelsior zelfs op de laatste plaats geeindigd dus het komt vast door het kunstgras. Weer lekker ongefundeert schreeuwen vanuit de onderbuik!
    Vind ik leuk
    Gilze +557
    woensdag 18 juli 2018 om 21:04
    Wie zijn volgens jou wel eredivisie waardig
    De plasticveld clubs?
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 12:54
    Nac hoort in de keukenkampioen divisie
    Vind ik leuk
    Gilze +557
    donderdag 19 juli 2018 om 13:12
    waarbij is dat op gebaseerd ?
    Vind ik leuk
    Futre +3182
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:29
    Mooi voor NAC dat deze twee boys op een nette manier afscheid gaan nemen. Ze hebben beiden aangetoond niet over het niveau te beschikken waar NAC naar op weg is.
    Vind ik leuk
    Marcov076 +25
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:32
    En niet te vergeten
    Luca ilic stond op het trainingsveld word maandag gepresenteerd
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:36
    Als luca ilic komt beloopt hij precies hetzelfde traject als angeliño, na een jaartje naar een nederlandse topclub.
    Onvoorstelbaar dat nac met zo'n talent aan de haal gaat daar waar hij zeker niet zo misstaan bij clubs als AZ en heerenveen, of nac moet wel hele goede connecties daar hebben.
    Vind ik leuk
    Marcov076 +25
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:26
    Hij was vanmorgen aan het trainen
    En zal per 1juli tekenen
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:49
    Ik neem voor het gemak maar even aan dat het hier om huur gaat verbeter me als ik fout zit aub
    Vind ik leuk
    Marcov076 +25
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:44
    Ja klopt
    Vind ik leuk
    JohnFe +346
    zaterdag 30 juni 2018 om 23:10
    Nog maar een keer, lenen is wat anders als huren...?
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 14:26
    Die connectie is Manchester City
    Vind ik leuk
    zaterdag 30 juni 2018 om 13:43
    Vloet miskoop van het afgelopen seizoen voor nac vind ik dan.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zaterdag 30 juni 2018 om 15:10
    Vloet zou een goede zijn voor Groningen..
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 00:30
    Frosinone is Serie A, zijn gepromoveerd
    Vind ik leuk
    dhrwobo +29812
    dinsdag 3 juli 2018 om 01:06
    Dat is dan de enige Vloet die ze in Italië nog toelaten
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2020
    dinsdag 3 juli 2018 om 01:09
    Mooie move 👍🏻
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 02:06
    Ja hoor. Maar niet voor 350.000 euro. Moet minstens 900.000 zijn. En dat hebben ze daar niet. Jammer dus.
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 06:11
    En als ze even op hadden gelet wisten ze dat Frosinone is gepromoveerd naar de Serie A.... :)
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 07:19
    NAC is goed bezig je slechtste spelers slijten en je krijgt er nog geld voor ook! Na de keeper ook deze droeftoeter richting de uitgang. Selectie kan er alleen maar sterker door worden.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3733
    dinsdag 3 juli 2018 om 07:26
    3 vaten bier, en 1 bij doorverkoop!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 13:37
    Frosinone is gepromoveerd ,dus Serie A
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31565
    woensdag 18 juli 2018 om 19:02
    Frosinone.... Tradizionsverein!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws