Spits meldt zich voor tweede week op rij ziek na spuugincident: Is aan de club

    Spits meldt zich voor tweede week op rij ziek na spuugincident: "Is aan de club"

    Gepubliceerd: maandag 2 juli 2018 om 20:28ma 02-07-2018 om 20:28

    Het komt waarschijnlijk niet meer goed tussen FC Dordrecht en Robert Mutzers. De spits heeft zich voor de tweede week op rij ziekgemeld.

    Dat meldt RTV Rijnmond. Mutzers werd eind april uit de selectie gezet na een spuugincident tijdens het duel met NEC (3-3). Mutzers werd nog voor de rust gewisseld en spuugde vervolgens richting zijn trainer Gérard de Nooijer. Dordrecht accepteerde het gedrag niet en deelde een disciplinaire straf uit aan Mutzers.

    Het huwelijk lijkt inmiddels gebroken, want Mutzers schittert nu voor de tweede week op rij door afwezigheid. Vorige week meldde hij zich ziek en heeft dat nu wederom gedaan. "Dat is aan de club. Ik heb dat ook tegen de club gezegd, dus als trainer ga ik daar geen uitspraken over doen", zegt De Nooijer tegen RTV Rijnmond als hem gevraagd wordt naar de situatie.

    De Nooijer is niet van plan om er ook maar iets over te zeggen. "Dan worden mijn uitspraken weer op een weegschaal gelegd, dus dat ga ik niet doen. Of het nog goed komt? Blijkbaar niet, want anders had hij hier gestaan."

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19402
    maandag 2 juli 2018 om 20:29
    Lama gaan die jongen.
    Vind ik leuk
    maandag 2 juli 2018 om 21:00
    gewoon verkopen, laten gaan daar hebben ze waarschijnlijk geen geld voor.
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 07:46
    niemand wil die gast wellicht een 6e klasser.
    Vind ik leuk
    dinsdag 3 juli 2018 om 10:39
    Jullie moeten niet praten als je niet weet wat er speelt.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +19058
    maandag 2 juli 2018 om 20:30
    Gewoon wegsturen, spugers heb je niks aan.
    Vind ik leuk
    maandag 2 juli 2018 om 20:31
    Vast een schwalbe
    Vind ik leuk
    pro +199
    maandag 2 juli 2018 om 20:39
    Kunnen ze niet gewoon de arbo-arts bij 'm langs sturen?
    Met een beetje geluk is 'ie niet huis!
    Vind ik leuk
    maandag 2 juli 2018 om 20:42
    Dokter ik meld me ziek. Ik voel me niet lekker en moet steeds spugen ;)
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 2 juli 2018 om 20:46
    Ik ga dit wel volgen. Als hij gelijk krijgt heb ik bijna medelijden met mijn baas :p

    (Wacht even, ik ben eigen baas..)
    [Reactie gewijzigd op maandag 2 juli 2018 om 20:47]
    Vind ik leuk
    Bdog +5983
    maandag 2 juli 2018 om 21:02
    Wacht even. Je bent een sukkel.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19402
    maandag 2 juli 2018 om 21:05
    Ja joh reageer hier serieus op.
    Vind ik leuk
    Bdog +5983
    maandag 2 juli 2018 om 21:07
    Volgende keer oké 😜
    Vind ik leuk
    HansVites +5330
    maandag 2 juli 2018 om 21:04
    Vreemd verhaal dus daar moet jij je elke week dat je ziek bent je ziek melden.
    Maar vraag me af met welke smoes hij zich ziek gemeld heeft, en dat valt toch te controleren door de bedrijfsarts.
    Vind ik leuk
    Groen +1604
    dinsdag 3 juli 2018 om 00:08
    Hij moest spugen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34438
    maandag 2 juli 2018 om 21:20
    De llama's komen terug dus 😂
    Vind ik leuk
    maandag 2 juli 2018 om 22:47
    Royeren dat type spelers.
    Vind ik leuk
    Guust +5802
    maandag 2 juli 2018 om 23:03
    Iedereen blijft toch thuis als je steeds moet spugen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws