Vitesse krijgt Golovin-boost: Volgens mij heeft hij al bij Chelsea getekend

    Vitesse krijgt Golovin-boost: "Volgens mij heeft hij al bij Chelsea getekend"

    Een boost voor Vitesse in de hoop op de komst van Aleksandr Golovin. Valery Gazzaev, oud-trainer van CSKA Moskou, stelt dat de Russische WK-uitblinker al een contract heeft getekend bij Chelsea.

    Golovin wordt sinds zijn masterclass in de WK-opener van Rusland tegen Saudi-Arabië gelinkt aan een transfer naar een Europese topcompetitie. Juventus leek goede papieren te hebben, maar volgens Gazzaev heeft de 22-jarige middenvelder zijn keuze al gemaakt. "Voor zover ik weet, heeft Golovin al bij Chelsea getekend", wordt Gazzaev geciteerd door Russische media.

    "Golovin kan heel goed voor zichzelf bepalen waar hij heen wil, maar ik denk dat Chelsea een goede optie is voor hem", vervolgt Gazzaev, die in 2005 de Europa League won met CSKA Moskou. "Het wordt een grote uitdaging voor hem, maar ik denk dat hij er klaar voor is."

    De uitspraken van Gazzaev zijn interessant voor Vitesse, want de Arnhemse club maakt door de Chelsea-connectie kans op de komst van Golovin. Dat meldde Voetbal International eerder deze week. Als Chelsea besluit om Golovin éérst een jaar te laten acclimatiseren, dan is het goed mogelijk dat Vitesse de beschikking krijgt over de stilist.

    Poll

    Golovin naar Arnhem: zie jij het gebeuren?

    (3819 stemmen)

    Plaats een reactie

    Verratti +2018
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:46
    Mount nog een jaar en Golovin een jaar. Is gewoon onmogelijk.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:02
    En meteen het failliet van de uitleenconstructie. Wat moet je nog met jeugdgrut als je Golovin hebt gehad.
    Vind ik leuk
    Verratti +2018
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:21
    Kans is erg klein. Af en toe een snoepje is niet erg toch.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:32
    Zou geweldig zijn.
    Vind ik leuk
    VA1 +1855
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:43
    Golovin komt wel. Voor Mount zijn carrière is het ook niet verstandig om nog een seizoen bij Vitesse te spelen, hij moet echt grote stappen zetten. Als ze hem aankomend seizoen bij Chelsea op de bank zetten en langzaam brengen in wedstrijden waar daar ruimte voor is dan speelt ie binnen no time in het 1e. Als er iemand in staat is dan is hij het wel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:49
    Als Golovin naar Vitesse komt dan zal Mount niet komen schat ik in.
    Dan dicht ik PSV nog wel kans toe
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:47
    Ik zie het helaas niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:48
    Viteski.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:48
    Nog even en de hype rond Tadic verdwijnt als sneeuw voor de zon. Slutsky is goed bezig in Arnhem.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:52
    Nijmegen kom er maar in.....
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:02
    Nu roep je het wel aan. Maar serieus, zou mooi zijn voor jullie en de ED. Maar zie het eerlijk gezegd niet gebeuren, zo wel dan is het een stunt.

    Zo goed? 😉
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:08
    Zo goed ja! Maar zie het niet gebeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:51
    Bedankt voor je fatsoenlijke reactie, ondanks de provocatie
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 18:51]
    Vind ik leuk
    robertus +2028
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:03
    Omdat je het zo lief vraagt dan. Eerlijk gezegd denk ik dat ie een stapje hoger aan zou kunnen dan Vitesse. Dus op moment dat jullie hem weten binnen te halen zou dat zeker een aanwinst zijn voor Vitesse en de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1215
    vrijdag 6 juli 2018 om 14:57
    en volgend jaar vitesse faillet door dat vreemdelegioen
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:09
    Yep nek al jaren hebben zelf niet door....
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:11
    Lekker onderbouwde reactie weer
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:04
    Onderbouwde reacties worden hier ook niet gewaardeerd hoor.
    Vind ik leuk
    pico323 +6043
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:50
    Faillet is het niet failliet moeilijk woord voor iemand uit Nijmegen
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:03
    Zo te zien heb jij het ook verkeerd getypt 🙈 Kom jij nu ook uit Nijmegen? 😂😂👏
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1215
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:14
    nijmegen kom ik niet vandaan hoor lol blij dat die niet gepromoveerd zijn
    Vind ik leuk
    VA1 +1855
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:40
    Zelfs een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Behalve jij dan maar dat is niet vreemd als je niemand bent.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1215
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:46
    bestel je planken maar en ga er maar vast inliggen met da gezeik van u
    Vind ik leuk
    LIO7 +1098
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:03
    Ik heb er geen Golovin...
    Vind ik leuk
    VA1 +1855
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:39
    Komt goed geloof mij maar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:13
    Ik betwijfel of dit echt gaat gebeuren.
    Aan de andere kant als chelsea hem wil laten wennen aan het westen zal dat het makkelijkst voor hem zijn bij een coach die hem heeft latrn debuteren.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:21
    Golovin, wat een heerlijke voetballer. Zal leuk zijn als we hem op de Nederlandse velden zullen zien. Vitesse maakt zeker kans omdat het logisch is dat er geen werkvergunning afgegeven zal worden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:58
    Heeft hij nog te weinig caps dan? Als vaste waarde in nationaal elftal zit je geloof ik al snel goed qua werkvergunning
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:13
    22 caps en 22 jaar, ik denk dat hij nog niet voor een werkvergunning komt. Kan er ook naast zitten hoor wat de regels betreft.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14699
    vrijdag 6 juli 2018 om 15:51
    Stel je voor dat ze Golovin en Mount nog een jaar kunnen huren, nog een fatsoenlijke keeper erbij en ze kunnen zomaar erg hoge ogen gaan gooien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:04
    Ik hoop het !! Dan kunnen we voor cl voetbal gaan
    Vind ik leuk
    VA1 +1855
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:38
    Mount zou ik ook graag nog een seizoen huren maar ik gun hem het beste en het zal niet verstandig zijn om nog een seizoen te blijven. Hij moet of bij Chelsea op de bank langzaam gebracht worden aankomend seizoen, of verhuurd worden aan een Premier League middenmoter en het daar laten zien. Maar ik denk dat de eerste optie het beste voor hem is. Hij kan het aan.
    Vind ik leuk
    Damianpsv +15
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:47
    kom maar lekker een jaartje naar Eindhoven
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:10
    Damian huiswerk maken nu pikkie
    Vind ik leuk
    Damianpsv +15
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:13
    zou een goede optie zijn hoor na het wegvallen van Van Ginkel, is ook een middenvelder met rendement en kan met PSV voor prijzen spelen en minimaal 2 CL wedstrijden spelen. so why won't he go?
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:13
    Ssssst huiswerk maken nu!!!
    Vind ik leuk
    VA1 +1855
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:35
    Heeft ook al getekend. Wordt pas bekend als Rusland klaar is op het WK. Welcome to Arnhem:)
    Vind ik leuk
    Vitesse85 +153
    vrijdag 6 juli 2018 om 20:34
    Ff het niveau van de eredivisie opschroeven. Concurrentie wordt nu wel wakker geschud😜
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws