Vitesse slaat opnieuw grote slag: Chelsea-doelman is negende aanwinst van club

    Vitesse slaat opnieuw grote slag: Chelsea-doelman is negende aanwinst van club

    Vitesse heeft de komst van Eudardo dos Reis Carvalho bevestigd. De 35-jarige doelman wordt voor de duur van één seizoen gehuurd van Chelsea.

    Eduardo is de negende (!) aanwinst van Vitesse. De Arnhemmers hebben niet de eerste de beste doelman vastgelegd, want twee jaar geleden werd de Portugees Europees kampioen met zijn land. Hij deed op het EK in Frankrijk dienst als derde doelman. Eduardo heeft 36 interlands achter zijn naam staan.

    Bij Vitesse moet Eduardo samen met Remko Pasveer knokken om een plek onder de lat. Pasveer verloor vorig seizoen zijn basisplaats aan Jeroen Houwen, na een aantal fouten te hebben gemaakt. Eduardo speelde voor zijn periode bij Chelsea voor SC Braga, Vitória Setúbal, Genoa, Benfica, Basaksehir en Dinamo Zagreb.

    Naast Eduardo versterkte Vitesse zich eerder al met Danilho Doekhi, Hilary Gong. Khalid Karami, Rasmus Thelander, Oussama Darfalou, Max Clark, Jake Clarke-Salter en Matus Bero.

    Plaats een reactie

    elmagico070 +22078
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:33
    Aan ervaring geen gebrek.
    Vind ik leuk
    Futre +3110
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:35
    Welkom Eduardo. Hopelijk zul je net zo excelleren als de vorige Portugees die in Arnhem neerstreek: A. Jorge, de Goddelijke snor.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:50
    Hij is in ieder geval ongeveer even oud
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7425
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:59
    En als Huntelaar
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:00
    Is die geen 33 meer? Zo jong oogt hij in elk geval wel :p
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7425
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:14
    Nee Klaas wordt volgende maand ook 35 :)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1998
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:35
    Niet onaardig.
    Vind ik leuk
    Gu3rilla +15795
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:37
    Eentje voor de toekomst.
    Vind ik leuk
    jtodam +562
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:38
    Vreemdelingenlegioen Vitesse
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:39
    Wanneer spelen we ? Heb er zin in met dit team! Complimenten naar de club leiding dit had ik niet verwacht!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:55
    Vanavond 19:00 livestream link op vitesse.nl en org
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:09
    Pils staat al koud!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89516
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:44
    Geweldige versterking die absoluut een meerwaarde is in het leidinggeven van de verdediging. Best een goede keeper voor Eredivisieniveau.
    Vind ik leuk
    Uitvak030 +306
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:44
    Netjes hoor! Leuke naam voor een club in de eredivisie! Hopelijk kan ie het nog waarmaken ook! Goed bezig Vitesse!
    Vind ik leuk
    LIO7 +1098
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:46
    Zo... laat het seizoen maar beginnen!!
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:47
    Hahahahahahaha 😂
    Een doelman van 35 huren
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:53
    Perfect om houwen nog een jaar te laten rijpen, maar dat snapte je natuurlijk al.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:00
    Ik denk wel dat ze bij Chelsea hopen dat hij zich nog ontwikkelt :p
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:04
    En dan met winst door verkopen 😂
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30210
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:05
    Hopelijk krijgen ze een percentage net als NAC :p
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7425
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:07
    Hahahahahaha de hele dag als supporter van een andere club de topics van Vitesse afwachten
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:09
    En dus? Brad Jones ook op z'n 35e binnen. En heeft het gewoon laten zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:25
    Waarschijnlijk overbodig en hij wil graag spelen. Chelsea heeft ook veel keepers in de opleiding, dus misschien schuift er wat door

    Blijkbaar kan iedereen zich hierin vinden. Voor zijn ontwikkeling zal het niet zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 20:52
    Beter dan kopen
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6607
    vrijdag 6 juli 2018 om 21:01
    Ja want met huren bouw je echt een team....
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:48
    Vreemdelingen legioen!!!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:54
    Kijk eens bij de rest van de clubs en ook Europees maar je bent jaloers haha
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:55
    Nee hoor.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:53
    Super goed bezig vitesse heerlijk en nu kijken hoe de rest jaloers reageert en voordat ze dat doen moeten ze eerst eens kijken bij de andere clubs ivm buiten landers dit is gewoon heerlijk kom op vitesse ernhem
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:56
    Jaloers? Waarom?
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:15
    Dat is een vd standaard reacties. Jaloers, provoceren of uit schelden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:16
    Jammer 🤔
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:28
    Jammer daar ga je weer.
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:30
    Het is toch gewoon zo. Je mag blijkbaar alleen wat zeggen als het positief is hier. Oh wee als je iets in de tegenrichting zeg. Dan komen er allemaal verwijten. En het feit dat ik voor NEC ben is blijkbaar de beslissende factor voor velen om niet eens fatsoenlijk te lezen wat er staat. Dus ja...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 17:31]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:31
    Ja maar zo ga je een gewone discussie aan en dan roep je weer zoiets. Dat is jammer.
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:36
    Gewone discussies mogen niet, want gewone discussies gaan over feiten die dan als ‘verdraaid’ worden genoemd. Of over je mening geven maar dat is dan provoceren. Of je perspectief geven want dan ben je een hater. Dus wat er ook wordt gezegd dat niet volledig 100% positief is over vitesse mag hier niet van de vitessenaren. En dan ga ik nu een sneer maken hier dat dit soort gedrag beeldend is voor een bepaald land ten oosten van Europa.
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:40
    Gisteren heb ik nog een normale discussie gevoerd met jou, en nu ga je weer los hier. Ik heb er geen moeite mee met welke clubsupporter dan ook om goed onderbouwde kritiek te geven op Vitesse, want dat doe ik zelf ook wel eens. Maar als men hier meteen begint te klagen en maar wat gaat roepen dan ben ik er snel klaar mee.
    Vind ik leuk
    NvC +4283
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:45
    Vanochtend een discussie proberen te voeren met feiten maar ipv een normale reactie krijg je tientallen vitessenaren die je van alles verwijten, uitschelden en een die een zielige poging tot stalken doet. Dan noem ik dat als iemand hier vraagt waarom de eerste reactie van een vitessenaar is dat je jaloers moet zijn omdat je een tegenbericht stel. Je hoef je niet aangesproken te voelen, waarom zou je? Maar er zijn zat hier die precies dit soort gedrag hier tonen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:12
    Wat wil je nou jochie. Hoezo provoceren. Je weet volgens mij niet eens wat dat betekend. Sneu.
    Vind ik leuk
    Grimes +702
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:54
    Goed bezig Vitesse, mooi dat ze de selectie al zo vroeg op orde hebben. Hopelijk pakt dat Europees gezien goed uit.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:57
    Hoop dat ze het goed doen. Gemeend
    Vind ik leuk
    johnz27 +71
    vrijdag 6 juli 2018 om 16:56
    Eerst laat je Houwen een 3-jarig contract tekenen en heeft zich in de basis gespeeld. En nu komt hij al niet meer voor in de plannen? Of wordt hij verhuurt? Pasveer moet de concurrentie met die Portugese keeper aangaan. Je gelooft je zelf toch niet. De nieuwe moet spelen, koste wat het kost.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 16:58]
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:46
    EN TERECHT!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:01
    De commentatoren van NOS en FOX kunnen alvast gaan oefenen op alle nieuwe namen. Was het werkelijk zo'n slecht elftal dat er zo'n invasie van nieuwe spelers nodig is?
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:04
    Nee heeft diverse redenen. Zal het even met je doornemen:

    Keeper: derde doelman Törnes is niet verlengd en omdat we nog wel wat versterking konden gebruiken nu deze keeper gehuurd
    Bayazit stroomt door uit de jeugd, maar zal nog niet veel in het stuk voorkomen. Houwen wordt nu misschien verhuurd; zou goed voor m zijn.
    Linksback: Faye wil niet bijtekenen en komt eigenlijk ook tekort. Staat op transferlijst. Hiervoor in de plaats Clark gehaald
    CV: Kashia, Oude Kotte, Miazga (en Kruiswijk kan waarschijnlijk niet spelen voorlopig).
    Kashia na 8 jaar Vitesse toe aan nieuwe uitdaging
    Miazga na 2 jaar huur aan Vitesse nu stap hogerop.
    Oude Kotte wilde niet bijtekenen en is naar Excelsior
    Daar voor in de plaats Thelander, Doekhie, Clarke-Salter (huur Chelsea)

    Rechtsback:
    Lelieveld verhuurd aan GAE
    Karami van Excelsior overgenomen

    Middenveld
    Met Mount beste man op het midden weg. Was toch al krap bezet. Bero gekocht en waarschijnlijk komt Golovin, Mount of andere Chelsea-huurling daarbij.

    Voorin: Castaignos terug naar Sporting. Nieuwe spits Darfalou erbij
    Linksbuiten: Linssen en eigenlijk verder niemand. Ten Teije zat vorig jaar bij de selectie, maar nu mag Van Berden aansluiten. Hij komt duidelijk nog tekort vind ik.
    Rechtsbuiten: Beerens en Van Bergen. Buitenkansje Gong konden we niet laten lopen en beide spelers die we hadden steken er nou niet bepaald bovenuit.

    Valt best mee toch ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 7 juli 2018 om 09:02
    Als ik het zo lees zijn het inderdaad slechts kleine aanpassingen, laat er dan nog maar 15 spelers bijkomen. Vult het stadion ook nog wat, vaak zoveel lege stoeltjes.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 7 juli 2018 om 09:03]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5262
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:02
    Met al deze positieve ontwikkelingen bij Vitesse zie ik ze met gemak de 5e plek in de eredivisie binnenslepen.
    Of het dan weer genoeg is om de groepsfase van de EL te bereiken twijfel ik aan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:13
    Nou, met gemak. Zijn wel heel veel nieuwe gezichten (inclusief technische staf) die moeten wennen. Top vijf is haalbaar maar je moet echt aan de bak tegen een AZ en Utrecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:24
    Vanavond tegen Wolfsberger was nog niet om over naar huis te schrijven. Vooral tweede helft op momenten nog erg zoeken. Eerste helft, op de cv’s en Bero op plek Mount na, oude elftal.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:03
    Soow lekker bezig Vitesse.
    Ondanks veel huur, maar toch, staat straks een lekker team voor eredivisie begrippen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:04
    Nog 2 te gaan,het is te doen ,kunnen ze met de KNVB beker een compleet ander elftal opstellen, krijgen hun ook nog een paar speelminuten
    Vind ik leuk
    johnz27 +71
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:11
    Zolang het goed gaat met al die buitenlandse spelers is het hosanna bij de supporters. Maar als het slecht gaat gaat men klagen dat er geen Nederlandse spelers of eigen jeugd een kans krijgt, men kan zich niet meer identificeren met het beleid van de club en de spelers van het eerste.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:14
    En wie vinden dit dan volgens jou?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31826
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:24
    Netjes. Slechter dan pasveer is hij vast niet.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4700
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:26
    Spelen er ook nog Nederlanders bij Vitesse?
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:30
    Er zitten er twaalf in de selectie, is dat genoeg ?
    Vind ik leuk
    Vapormax +1671
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:48
    Nee bij nek spelen die....
    Totaal onbekende
    Vind ik leuk
    rebelkushh +258
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:26
    35 jarige doelman huren die 930 minuten heeft gespeeld in 2 seizoenen.
    Ja dit is de enige aankoop wat ik gewoon niet begrijp, heel erg jammer want je zou denken dat ze goed geleerd zouden hebben van vorige seizoen met Pasveer.
    Ik hoop dan ook dat ze hem zien als een tweede doelman en Pasveer wordt verkocht.

    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:11
    Brad Jones had geloof ik al 12 jaar niet meer gespeeld voordat ie bij NEC kwam. Zegt bij een keeper niet zoveel.
    Vind ik leuk
    rebelkushh +258
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:46
    Als hij zijn niveau uit 2015-2016 kan herpakken zou het geweldig, ik zie een paar indrukwekkende reddingen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:38
    En weer wordt t 10x niks daar
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 17:41
    Niet verkeerd om een ervaren keeper te huren voor een jaar, goed voor de concurrentie onder de lat en misschien kan Houwen nog wat leren van deze man.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 20:39
    Pff er valt zeer zeker genoeg te leren voor houwen zit nu de oefen pot te kijken en 2 ketsers van houwen weer... gelukkig maar dat we al back-up hebben.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11430
    vrijdag 6 juli 2018 om 20:50
    De eerste was echt een blunder van Houwen.
    Vind ik leuk
    ArnhemZuid +296
    vrijdag 6 juli 2018 om 20:52
    Tweede leek mij ook houdbaar maar die eerste was weer een typische zullen we maar zeggen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:09
    Prima versterking. Maar waar halen ze toch die centen vandaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:12
    Goeie connecties, transfervrije spelers, paar keer knip getrokken ( met beleid) zodat we straks geen gezeik met fair play krijgen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:14
    Tsja, je zal geen transfer kosten hebben. Maar salariskosten toch zeker wel?
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 18:52
    Ben benieuwd naar dit alles, 9 spelers is natuurlijk een hoop, maar er zijn er ook 10 weg. Denk dat we er kwalitatief behoorlijk op vooruit gaan. Voor degene die niet weten waarom al deze spelers worden gehaald (en vastgelegd)
    Dabo-Karami
    Miazga-Clark Salter
    Kashia-Thelander
    Oude Kotte-Doekhi
    Faye(op transferlijst) - Clark
    Tornes-Eduardo
    Castaignos- Darfalou
    Colkett- Bero
    Gong als concurrent voor Linssen/Beerens/van Bergen.

    Hier zal waarschijnlijk Mount nog bijkomen, en zijn jeugdspelers als Vroegh, Schuurman, Buitink, Berden mee op trainingskamp.

    In deze selectie van tot nog toe 25 man, tel ik met Pasveer, Houwen, Bayazit, Karami, Werff, Kruiswijk, Buttner, Bruns, Foor, Schuurman, Linssen, Beerens, van Bergen, Berden, Vroegh en Buitink 16 Nederlanders waarvan 8 uit de jeugdopleiding. Zou graag weten wie er 10 ploegen uit de Eredivisie kan noemen die dezelfde statistieken kunnen overleggen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9556
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:57
    Is die Buitink echt zo'n talentvolle speler als in FM 2017? ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:27
    Ja ik vind het een groot talent. Niet heel snel, maar echt een doelpuntenmaker. Scoort heel erg makkelijk. We zullen zien hoe ver het komt, voortekenen zijn goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:47
    Mooi overzichtje! 👌🏻 laat ze maar lekker lullen joh! 😁
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:14
    Hebben ze het script van Roda overgenomen van vorig seizoen of zo? Allemaal niks zeggende namen en huurlingen.... en nog een keeper van 35, ja dan ben je wel trots op de club van Chelsea als Vitesse supporter
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:49
    Roda en Vitesse met elkaar vergelijken is natuurlijk al bijzonder. Maar wat is er mis met een ervaren keeper van 35? Buffon is toch ook nog goed? Met zijn ervaring kan hij echt iets toevoegen. Ik ben er blij mee 😁
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 6 juli 2018 om 22:49]
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1930
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:17
    Lijkt me erg belangrijk om een eerste keeper voor pasveer te hebben inderdaad 😋
    Vind ik leuk
    kwartje50 +1028
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:48
    Zeer benieuwd naar dit Vitesse
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 19:53
    Echt geweldig hoe Vitesse bezig is! Een voorbeeld voor alle clubs in Europa!
    Vind ik leuk
    Basschot +2235
    vrijdag 6 juli 2018 om 21:15
    Dat zien we straks in de Euroleague!
    Vind ik leuk
    Basschot +2235
    vrijdag 6 juli 2018 om 21:15
    Veel nieuwe spelers maar hoop dat ze ook op tijd een team zijn!
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:45
    Nice! Goede slag! Wel op leeftijd, maar dat is Buffon ook. Los daarvan is het tenminste wel een keeper met uitstraling.. en dat kun je van Houwen en Pasveer niet echt zeggen.
    Vind ik leuk
    Bocajuun +501
    vrijdag 6 juli 2018 om 23:46
    Je zou maar supporter van Vitesse zijn.. moet toch pijn doen zoveel buitenlandse jongens die aangetrokken worden
    Vind ik leuk
    mitch +305
    zaterdag 7 juli 2018 om 07:35
    Nul komma nul probleem mee,ben de Faye en Houwen's wel zat.Enigste is dat Leonid er 'n team van moet maken maar dat zal hem lukken.
    Vind ik leuk
    Sparks +265
    zaterdag 7 juli 2018 om 23:06
    9 nieuwe spelers al, moet de hele selectie vervangen worden daar ofzo?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws