Feyenoord komt met statement na spandoek over Nouri bij oefenduel: 'Walgelijk'

Feyenoord komt met statement na spandoek over Nouri bij oefenduel: 'Walgelijk'

Gepubliceerd: zondag 8 juli 2018 om 14:00zo 08-07-2018 om 14:00

Feyenoord distantieert zich expliciet van een spandoek dat zaterdagmiddag te zien was tijdens een oefenduel van de club tegen het Zeeuws Elftal. Op het spandoek waren kwetsende teksten aan het adres van Ajacied Abdelhak Nouri te lezen. Ook zouden er door een paar 'fans' kwetsende liedjes zijn gezongen over Nouri. 

Feyenoord heeft veel reacties gekregen en voelt zich daardoor geroepen om via de officiële kanalen te reageren. 'We hebben gisteren ter plaatse niet gehoord dat er liedjes over Nouri gezongen werden. Het doek heeft er kortstondig gehangen en is daarna verwijderd', valt te lezen in een statement.

'Wat de bewuste tekst ('Nouri worden') precies behelst, is ons ook nog niet duidelijk. Maar laat glashelder zijn dat de club elke negatieve verwijzing naar Nouri’s vreselijke leed ronduit walgelijk vindt en ten zeerste verwerpt.'

'We wensen Nouri, zijn familie en Ajax alleen maar alle sterkte toe en gaan ervan uit dat mensen zich in het vervolg onthouden van dit soort wanstaltige uitingen.'

Het is zondag exact een jaar geleden dat Nouri tijdens een oefenduel van Ajax met Werder Bremen ernstige hersenbeschadiging opliep. 

Plaats een reactie

Pendejo +694
zondag 8 juli 2018 om 14:03
Chapeau Feyenoord!
Vind ik leuk
Harremans +1532
zondag 8 juli 2018 om 14:10
Op fr12 wordt er ook met walging over gesproken. Gekken, stadionverbod met meldplicht voor die lui.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zondag 8 juli 2018 om 17:45
Waarschijnlijk zijn dit al gasten met een stadionverbod. Die kunnen wel de boel verzieken bij dit soort potjes bij amateurclubs.
Vind ik leuk
Smithsonian +38008
zondag 8 juli 2018 om 14:04
Mensen dit zijn geen fans.

Gewoon debiele die geen hersenscellen hebben.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
zondag 8 juli 2018 om 14:27
Nee Teo,ook dit zijn zeker wel Feyenoordsupporters!! Dat jij niet altijd eens bent met hun uitlatingen of gedragingen,dat kan.En dat jij bepaalde dingen verafschuwt,kan ik ook begrijpen.Maar jij kan niet even bepalen wie de echte Feyenoordsupporters zijn. Er zijn ongeveer 2 miljoen Feyenoorders in NL,en velen daarvan zullen heel andere waarden hebben dan jij.Geloof me,ik ken bepaalde jongens van de harde kern en zij gaan heel ver in hun liefde voor Feyenoord!
Dat jij sommige gedragingen van hun afschuwelijk vindt,dat is jouw goed recht. Maar 1 ding is zeker: ze zijn zeker wel Feyenoordsupporters!!!!
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
zondag 8 juli 2018 om 14:46
Liefde voor een club heeft helemaal niks te maken met dit soort uitingen, Dat jij die gasten supporters noemt maakt jou net zo dom als die gasten die dat staan te zingen. Hier moet je je als club, Maar ook zeker als supporter van distantieren. Voel je je nou stoer dat je een paar randdebielen kent die dit zingen, Als het namelijk iemand in mijn vriendengroep zou betreffen gooi ik hem direct uit mijn telefoon, Facebook en noem maar op.
Vind ik leuk
SirUltionem +3047
maandag 9 juli 2018 om 00:30
Op die manier kan je zelfs de fucking nazi's verdedigen, ja wat hitler deed was fout dus bij deze hebben zijn keuzes helemaal niks met de NSDAP te maken, dat ze wangedrag vertonen zegt niks over of zij feyenoordsupporter zijn ja of nee.
Vind ik leuk
Garinsha +4871
maandag 9 juli 2018 om 09:25
Ik weet niet waarom iedereen inclusief jij zo opgewonden reageert op Rdamrebel.. want hij heeft gewoon een punt. Het zijn feyenoord supporters. Of je het nou wilt of niet.. Of dacht je dat deze mannen zomaar even een wedstrijd kwamen bezoeken van Feyenoord in feyenoordshirt en dan geen feyenoord supporters zijn? Als dat niet het geval is heb je werkelijk geen zak te doen in het leven.

Is het zelfde als zeggen die mannen die een pop opgingen van vermeer In de arena maar ze geen ajax supporters noemen..
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 09:27]
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
maandag 9 juli 2018 om 11:29
Geleficiteerd. Jij bent dus nog dommer dan Rebel, Een idioot verdedigen moet je wel echt een randdebiel zijn.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 9 juli 2018 om 12:52
Jij snapt niet wat rationeel discussieren is. Wij verdedigen het spandoek niet,we concluderen alleen maar dat ook dit Feyenoordsupporters zijn!
In dit geval ben jij dus degene die het niet begrijpt,maar dan ben je nog niet dom hoor in mijn optiek!
Vind ik leuk
Garinsha +4871
maandag 9 juli 2018 om 17:01
Je schaamt je als de pest daarom reageer je ook zo.
dat jij mij dommer noemt doet mij geen moer.

1 ding staat vast.

dit waren Feyenoord supporters.
elke club heeft van dit soort gekke supporters.
maar ga niet ontkennen dat dit geen feyenoord supporters zijn.
is nogal zielig.

Daag.
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
maandag 9 juli 2018 om 17:14
Als je nou slim bent kijk je even op mijn profiel, Dan zie je dat ik niet voor Feyenoord ben slappe.
Vind ik leuk
Garinsha +4871
maandag 9 juli 2018 om 18:17
dan vind ik het Helemaal achterlijk dat je zo reageert.



over een randdebiel gesproken
mafkees



[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:19]
Vind ik leuk
Vermeer1989 +3232
maandag 9 juli 2018 om 23:43
Die gast met die pop snapte er niks van.
Vermeer's zijn over het algemeen best aardig.
Vind ik leuk
Garinsha +4871
dinsdag 10 juli 2018 om 10:05
Dat was gewoon een leipo. Dat doe je niet.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:02
Gelukkig lopen ze alleen bij Feyenoord rond.....
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
zondag 8 juli 2018 om 15:34
Heb jij dat ergens gelezen in mijn text dan? Harry
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:36
Hey Harry 2.... reageerde ik op jou of die andere kafmees?
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
zondag 8 juli 2018 om 15:39
Bij mij stond het er zo dat je op mij reageerde. Zo niet dan trek ik het Harry gedeelte in .
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:40
Is goed Harry.
Vind ik leuk
Nvd88 +5877
zondag 8 juli 2018 om 15:41
Wel Harry2 voor jou he.
Vind ik leuk
Smithsonian +38008
zondag 8 juli 2018 om 15:05
Elke club heeft zo z'n debielen 😉
Vind ik leuk
pietprecies +9506
zondag 8 juli 2018 om 15:25
Mee eens, helaas lopen bij mijn club ook dit soort imbecielen rond.. van die schandknaapjes die graag indruk willen maken op de harde kern en uit zijn op aandacht.

Helaas heb je dit bij elke club.
Vind ik leuk
Nar +576
zondag 8 juli 2018 om 17:28
Ik zou me niet tot één dezelfde groep willen laten rekenen. En al helemaal niet met uitroeptekens.
Als dit Feyenoordsupporters zijn, dan maakt het fan zijn van Feyenoord je tot een laagdrempellig bijproduct van een mislukt experiment. Aub, ik neem aan dat er Feyenoordsupporters met een hoger IQ zijn en verstandiger met dit soort gevallen omgaan en daar ook afstand van nemen. Zoals jullie eigen club dus ook doet, want zolang je vrienden die zo denken niet corrigeert dan veranderd er ook niets. En echte vriend wijst de ander op zijn tekortkomingen.
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 12:55]
Vind ik leuk
Tfoe +3860
zondag 8 juli 2018 om 18:27
Wat heeft de liefde voor Feyenoord met dit te maken?
Vind ik leuk
Horas +571
zondag 8 juli 2018 om 20:23
Dit soort menselijk puin kan voor Feyenoord zijn, maar mag nooit supporter genoemd worden.
Vind ik leuk
Fred1975 +533
zondag 8 juli 2018 om 21:17
Verdedig dit gedrag vooral! Als je dit soort teksten op een doek zet als volwassen man, dan ben je nog te dom om te schijten!
Vind ik leuk
LinkeLoutje +6777
zondag 8 juli 2018 om 21:43
Ik vind dat je als Feyenoord supporter aan bepaalde eisen moet voldoen. In het bezit zijn van meer dan 1 hersencel is daar een belangrijke van.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 23:02
@RDAMREBEL
Nou wees er maar blij mee en trots op zo'n groep ééncelligen in je Legioen. Ik zou me werkelijk kapot schamen.
Maar jij niet blijkbaar.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 9 juli 2018 om 10:34
Dat zeg ik toch niet man,waar verdedig ik die jongens dan. Zou niet mijn stijl zijn,deze uiting van die jongens.Het enige wat ik zeg is dat zij zeker wel Feyenoordsupporters zijn. Of dacht je dat Feyenoordsupporters nooit domme dingen deden!?
Vind ik leuk
popiejopie +2891
maandag 9 juli 2018 om 09:02
2 miljoen Feyenoorders hahaha.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 9 juli 2018 om 10:35
Wat dacht jij dan,alleen die 50.000 in De Kuip????
Vind ik leuk
MD83 +72
maandag 9 juli 2018 om 11:04
Hou toch op met je lulverhaal man, liefde voor de club heeft toch geen zak met dit soort uitlatingen te maken man. Dit zijn geen supporters, maar onruststokers.. Als ze echt liefde voor de club hadden gehad, hadden ze beseft dat ze hiermee de club alleen maar in een verkeerd daglicht stellen, en de mede-supporters erbij.
Vind ik leuk
Patje41 +969
maandag 9 juli 2018 om 11:08
dus rdamrebel, jij praat dit goed? als je een beetje verstand onder je hersenpan heb zitten distantieer je je ervan. dat je dat niet doet geeft te denken dat jij misschien 1 van de makers/zangers bent
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 9 juli 2018 om 11:14
Laatste keer dan maar: ik verdedig dit helemaal niet,ik zeg alleen dat ook dit Feyenoordsupporters zijn. Of mogen alle jongens die bv momenteel een gevangenisstraf uitzitten zich ook geen supporter noemen?! Omdat dat niet aan de normen voldoet van de meerderheid. Hou toch op man.
Ook dit zijn supporters,terwijl ik zo'n doek ook niet op zou hangen ga ik niet bepalen wie wel supporter is en wie niet!
Dat is het enige punt dat ik wilde maken.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:28
Helemaal mee eens en waar ik me nog het meest aan stoor is dat het lieve meisje op de schouders van die debiele vader dit allemaal moet meemaken.. triest...
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:04
Het gaat over en weer en houdt niet op,niet vanzelf
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19119
zondag 8 juli 2018 om 14:04
Wat een trieste mensen zeg. Goed opgetreden van Feyenoord. Hopelijk een levenslang stadionverbod, als ze dat al niet hebben.
Vind ik leuk
Ocgvis +19
zondag 8 juli 2018 om 14:04
‘Nouri worden’ is een rotterdams begrip van zoveel drinken dat je er fysiek niet meer bij bent. Walgelijk.
Vind ik leuk
Koeroe +12460
zondag 8 juli 2018 om 14:25
Niet waar.
Vind ik leuk
RonnieX1989 +3127
zondag 8 juli 2018 om 18:06
Wat dan wel?
Vind ik leuk
Koeroe +12460
zondag 8 juli 2018 om 18:14
Het is gewoon hersenloos dat het geen specifieke betekenis heeft haha.. Maar wat hij zegt klopt voor geen kant.
Vind ik leuk
Koeroe +12460
zondag 8 juli 2018 om 14:26
Dubbele reactie:
[Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 15:11]
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:10
Klets niet man.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:05
Die mensen zijn te dom om te poepen.. triest niveautje
Vind ik leuk
DeanJayden +10840
zondag 8 juli 2018 om 14:23
Zelfs een koe kan schijten, maar idd asociaal en dom
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:05
Achterlijke mongolen zeg, Jezus...
Vind ik leuk
FC Treurwilg +6672
zondag 8 juli 2018 om 14:24
Waarom nou weer het syndroom van Down erbij halen? Heeft niks met deze gasten te maken!!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
zondag 8 juli 2018 om 14:05
Perfect gehandeld Feyenoord!
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:14
O ja? Hebben ze ze al gepakt? Stadionverbod of niet? Ze staan er prima op op deze foto.
Vind ik leuk
Il Gordo +14780
zondag 8 juli 2018 om 14:44
Moet Feyenoord ze oppakken? Zou een stadion verbod helpen bij een vriendschappelijke wedstrijd? Als ze een seizoenkaart hebben en ze zijn geïdentificeerd, dan zullen ze ongetwijfeld een verbod krijgen. Maar dat houdt ze niet tegen om een vriendschappelijke pot dit weer te doen.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:03
Jaja.... alsof de club daar iets aan kan doen.....

Ga maar ff bij de politie of het OM navraag doen.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 15:30
Aan dit soort debielen kan de club absoluut wat doen.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:33
Niet op manieren die binnen de wet vallen.

Feyenoord heeft toch helemaal niks te maken met wat er in de openbare ruimte in de provincie Zeeland gebeurt.... of een trapveldje in Amsterdam-Noord..... beetje naïeve reactie David.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 17:24
Dat allemaal terzijde, Barry, wat vind je er van dat ook Feyenoord supporters grappen maken over de rug van iemand die zich niet zelf kan verweren?
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
maandag 9 juli 2018 om 15:07
Daar gaat het toch niet over.....?
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 23:17
Lijkt alsof je op mij reageert, Barry. Daarom ff een antwoord.
Ja, de discussie hierboven gaat alleen nog maar over de vraag wie definieert wat een 'echte' of 'goede' supporter is. Ja, supporters komen in alle soorten en mayen; of mensen dat nou leuk vinden of niet. Als iemand zich supporter noemt is die dat. Bepaal niet ik.
Mijn vraag gaat over jouw grens en of je bereid bent hardop uit te spreken waar die ligt, ook lezen die anderen mee. Als mijn vrienden of mede-supporters zich over een speler van een andere of de eigen club zo uit zouden laten als Ajax-supporters over Vermeer of Feyenoord-supporters over Nouri zou ik wel ff levelen - niet omdat ik me dan als supporter schaam maar omdat ik vind dat ze een verbale draai om hun oren verdienen.
Vandaar.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10548
zondag 8 juli 2018 om 21:54
Blijkbaar is dit toch heel lastig om uit te voeren.Je kan wel achter dat spandoek staan,maar ben je dan ook dader.En misschien komt diegene wel nooit in een stadion.
Vind ik leuk
DannyH79 +385
zondag 8 juli 2018 om 14:06
Walgelijk......zulke gasten hebben echt geen idee.......
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:06
In een woord BAH.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:07
Levenslang stadion verbod aan deze hersenloze mongolen! Waarom slaapt de KNVB? Iedereen die zich misdraagt voorgoed verwijderen!
Vind ik leuk
Il Gordo +14780
zondag 8 juli 2018 om 14:27
Stadion verbod bij een oefenwedstrijd? Meldplicht eerder.
Vind ik leuk
Barry Engels +31962
zondag 8 juli 2018 om 15:05
Het probleem is dat dit niet in De Kuip gebeurde.

Het is dus de politie of het OM dat zich over dit soort zaken moet buigen.
Vind ik leuk
The Iceman +12940
zondag 8 juli 2018 om 14:07
Prima statement van Feyenoord. Verder kan je weinig doen tegen zoveel stompzinnigheid.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:08
Zou die mensen maar onduidelijk maken VP... je snapt toch wel dat deze foto als dodenlijst voor de andere mongolen gaat dienen?
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:13
Wie de bal kaatst....
Vind ik leuk
Peterselie +118
zondag 8 juli 2018 om 17:09
Onzin, het is natuurlijk maar de vraag of de makers van het doek op de foto staan. Zou zomaar kunnen dat de mensen op de foto geen idee hadden wat er op het doek stond toen die foto werd gemaakt. Doek is er volgens Feyenoord snel afgehaald, dus veel tijd hadden ze ook niet om er achter te komen. Maargoed, van jou mogen ze dus dood. Chic hoor.
Vind ik leuk
buddha +9980
zondag 8 juli 2018 om 15:17
ben zelfs benieuwd of vp dit wel mag plaatsen ivm de nieuwe privacywet ?
Vind ik leuk
stratumseind +187305
zondag 8 juli 2018 om 14:08
Ik snap de actie niet en het spandoek ook niet maar dat zal allemaal wel weer aan mij liggen .
Prima statement van de club
Vind ik leuk
yabba1000 +1261
zondag 8 juli 2018 om 14:09
enige juiste reactie op een stelletje mongolen.
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 8 juli 2018 om 17:58
Mensen met syndroom van Down zijn puur, eerlijk en sociaal.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:13
Er is maar 1 straf! 17 thuiswedstrijden zonder publiek spelen.
Vind ik leuk
Il Gordo +14780
zondag 8 juli 2018 om 14:27
Oké.
Vind ik leuk
Timmiraq +22321
zondag 8 juli 2018 om 14:43
Nee joh we hebben aan 1 stadion met de bezettingsgraad van de ArenA al genoeg in Nederland...
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 15:31
Gemiddelde bezoekersaantal 50.000
Vind ik leuk
Come on Utreg +28467
zondag 8 juli 2018 om 16:45
Nee, 50.000 stoelen verkocht is wat anders dan een vol stadion. Hoe verklaar je anders die lege stoelen in de Arena??
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14381
zondag 8 juli 2018 om 19:05
Capaciteit is 54.033.
Dus, 54.033 - 50.000 = 4.033 lege stoelen.

En laten we nou niet gaan doen alsof het bij de rest wel altijd vol zit ;-)
Bij FC Utrecht is het over het algemeen ook niet veel en zelfs bij Feyenoord zijn er genoeg lege plekken, die kun je alleen niet zo duidelijk zien omdat ze op de 1e ring allemaal staan en de 2e ring komt niet zo vaak in beeld, maar de Feyenoorders weten zelf ook wel beter.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28467
zondag 8 juli 2018 om 19:25
Bij Utrecht zat het niet vol maar kwamen er in tegenstelling tot de andere clubs steeds meer toeschouwers bij. De Arena was regelmatig halfvol. Tv beelden wezen dat uit.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14381
zondag 8 juli 2018 om 19:47
Ik heb zelf een seizoenskaart voor op de 2e ring, maar vanaf daar gezien zit de 2e ring wel altijd redelijk goed gevuld.
De tribune die je op TV ziet zit onder mij en kan ik dus niet goed zien.
Maar het is inderdaad regelmatig erg leeg in het stadion, terwijl er toch gewoon 42.500 seizoenskaarten zijn verkocht afgelopen seizoen.
Ik vind wel dat het de laatste jaren iets vooruit is gegaan in het stadion. De sfeer kan nog steeds veel beter, maar het is in ieder geval beter dan aan het begin.
Daarnaast begint het stadion er steeds beter uit te zien door de verbouwingen, het vervangen van de stoeltjes zorgt gelijk voor een heel ander gezicht.
Maar ook ik vind dat het vaak te leeg is, het enige wat ik daar aan kan doen is zelf gewoon blijven gaan.
Vind ik leuk
Come on Utreg +28467
zondag 8 juli 2018 om 21:36
Is ook zo. Als je een seizoenskaart koopt, moet je ook gaan! Waarom anders een seizoenkaaet aanschaffen. Bij Utrecht heb je day ook aan de lange zijdes die lege plekken van bovenaf denk je het zit goed vol. En als je dan de samenvatting ziet, schrik je. Gelukkig stroomt de Galgenwaard steeds voller. Volle stadions zien er mooier uit en komen de sfeer ten goede. Laten we hopen op vollere stadions komend seizoen.
Vind ik leuk
RDAMREBEL +1114
maandag 9 juli 2018 om 13:04
Eerlijk antwoord,hulde daarvoor!
Vind ik leuk
Blindsy +15871
zondag 8 juli 2018 om 17:09
Trekken we die lijn door... voor altijd maar profvoetbal zonder publiek doen?
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 8 juli 2018 om 17:58
per jaar
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:18
Lijkt mij niet zo lastig om gewoon eens een keer iemand op te pakken voor dit soort aktie’s. Iedereen neemt afstand en spreekt zijn afschuw uit, ik denk echter dat als je zo iets ophangt en of zingt je niet echt onder de indruk zal zijn wat de publieke opinie van jou vindt. Oppakken en ipv een stadionverbod een stadionverplichting maar dan elke week in het vak van de rivaliserende supportersgroepen. Als ze elkaar afmaken blijven er vanzelf alleen maar “normale” mensen over
Vind ik leuk
Fritske01 +4043
zondag 8 juli 2018 om 14:20
Zo te zien wel allemaal mannen die de 30 al allemaal gepasseerd zijn. Triest volk.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1591
zondag 8 juli 2018 om 14:23
En dat noemt zich dan zogenaamd Supporter van een club.

Werkelijk om te kotsen.
Het grootste tuig van de richel.
Vind ik leuk
Boefje +367
zondag 8 juli 2018 om 14:26
Klasse reactie.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:26
90 min is kortstondig? Verder nette reaktie van feyenoord, zo hoort het!
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:30
Reactie *
Vind ik leuk
buddha +9980
zondag 8 juli 2018 om 15:19
Pffffff
Vind ik leuk
Frietbakker +5577
zondag 8 juli 2018 om 14:27
Die gasten hebben gewoon serieus met hun volle vestand zo'n spandoek gemaakt... Die zijn rijp voor een gesticht.
Vind ik leuk
ronnieron +2193
zondag 8 juli 2018 om 14:31
En dan sta je daar met je dochtertje op je nek achter zo’n walgelijk spandoek
Kansloos
[Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 14:31]
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:36
Het maakt niet uit voor welke club je bent of welke supporters groep je bent dit is schandalig meteen oppaken en er via de rechter een enorme strad geven
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 14:41
Het is gewoon niet te geloven hoe de rivalitijd tussen sommige supporters van clubs word bespeeld over de rug van een speler die iets vreselijks is over komen en die daar waarschijnlijk zelf nooit iets over kan vertellen bij aan familie of vrienden en mede spelers deze voetballer is iets over komen wat ik mijn ergste vijand nog niet gun deze jongen verdiend maar een ding respect
Vind ik leuk
Midden-Noord +93651
zondag 8 juli 2018 om 15:01
Walgelijk dit!
Vind ik leuk
VLUUPIK +202
zondag 8 juli 2018 om 15:02
Ben zelf voor Feyenoord, vraag me echt af wat er in de hoofden van deze mensen omgaan. Dit gun je niemand en met zulke supporters geven de club alleen maar Een slechte naam. Hersenloze mensen!
Vind ik leuk
wattenstaafje +22688
zondag 8 juli 2018 om 15:02
Hersenloze sukkeltjes.
Vind ik leuk
dijkie87 +1296
zondag 8 juli 2018 om 15:03
zoon statement zegt niks doen er toch niks aan gebeurd overal zo
Vind ik leuk
Seizoenkaart +10899
zondag 8 juli 2018 om 15:04
Ik schaam me diep voor deze niet menselijk idioten het schaad ook de imago van onze mooie club.
Vind ik leuk
Muscles +1057
zondag 8 juli 2018 om 15:05
Eencelligen zitten bij elke club. Goed statement en No mercy voor daders. Levenslang stadionverbod. Appie is van iedereen
Vind ik leuk
tikkietoe +5787
zondag 8 juli 2018 om 15:07
Complimenten aan Feyenoord, goede reactie.
Mensen die achter het spandoek staan hoeven niks te weten van het spandoek voor ze, die hoef je er dus niet op aan te kijken.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
zondag 8 juli 2018 om 16:22
Die zijn allemaal Oost-Indisch blind óf ze te laf om iets te zeggen.
Vind ik leuk
WilcoS64 +2311
zondag 8 juli 2018 om 15:11
Nare gasten, te hopen dat ze zelf zoiets nooit mee hoeven maken.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 8 juli 2018 om 15:21
Goed gedaan Feyenoord, en ze zijn goed in beeld die moet je niet meer in je stadion willen hebben.

En goed dat vp eindelijk troll heeft verwijderd die hier dagen Nouri bespotte en met ziektes schold..
Vind ik leuk
Freddyst +419
zondag 8 juli 2018 om 15:25
Als echte Ajacied, maar meer voetbal liefhebber, kan ik deze reactie van Feijenoord alleen maar waarderen. Jammer dat er weer een verleden bij gehaald word door sommige, want het verleden kan je niet veranderen wel de toekomst.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 15:26
Zo hoort het!! En dan hoor je nog van die leeghoofden praten over slachtofferrol enzo.
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
zondag 8 juli 2018 om 15:28
Elke club heeft idioten die het voor de club gewoon verpest! Ook bij mn club voorbeelden waar ik zo misselijk van werd. Dit heeft niks met een club te maken, nee dit heeft te maken met dat er gewoon veel idioten zijn die het niet aankunnen om normaal supporter te zijn. Dat zie je ook op voetbalsites dat mensen gewoon heel de dag de tijd nemen, niet om het over hun club te hebben, maar constant negatief bezig te zijn met andere clubs. Ik blijf daar altijd wat van zeggen, ik kan dat niet wegkijken. We moeten allemaal elkaar meer in elkaars waarde laten en lkker over voetbal praten in plaats van elkaars club 24/7 af te zeiken. Wat voor lol is daar aan? Vele die dat doen zeggen dan, ja voor de lol met een knipoog, nee als je heel de dag andermans club afzeikt dan is dat echt met andere intenties. Ik zie daar de lol niet van in..
Vind ik leuk
Molukker +125
zondag 8 juli 2018 om 15:31
Voor de mensen die nog niet weten wat 'Nouri worden' inhoudt; het betekent lam worden net als Nouri. Humor en 010 gaan nooit samen.
Vind ik leuk
De Haan +378
zondag 8 juli 2018 om 15:37
Walgelijk
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 15:41
Je zal je zelf hier maar op de foto zien! Schaam je diep.
Vind ik leuk
fc roodwit +685
zondag 8 juli 2018 om 15:44
Goeie snelle en duidelijke verklaring van Feyenoord,maar ik weet niet wat ze met,''Nouri worden'' nu eigenlijk willen zeggen.
Vind ik leuk
Phoxy75 +631
zondag 8 juli 2018 om 15:46
Wat een idioten. Deze jongen is voor het leven getekend en dan ga je daar liedjes over zingen en een vreselijk spandoek ophangen. Met wat voor idee gaan die mafkezen van huis? Ze voelen zich veilig in een groepje met andere raddraaiers, maar het zijn stuk voor stuk sneue individuen.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 15:48]
Vind ik leuk
Cantona +1204
zondag 8 juli 2018 om 16:05
In groepen en op het internet voelen de meeste mensen zich veilig.
Ze kramen allerlei onzin uit en er wordt haast niet tegen opgetreden.
Als je zoiets ziet of hoort en je hebt een gezond verstand dan wil je er wat van zeggen, maar tegen een groep sta je machteloos en doe je er niets tegen als individu en dus blijft het meestal onbestraft.
Daarbij komt ook nog dat de overheid te mild optreedt en hoewel er steeds gekkere dingen gebeuren zie je dat er meer gevangenissen gesloten worden.

Helaas.......
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 15:48
Wat een laag volk. Walgelijk. Net als die pop van Vermeer. In beide gevallen ontbreekt het flink aan hersens.
Vind ik leuk
Blindsy +15871
zondag 8 juli 2018 om 15:48
De enige gepaste reactie. Schaam mij dood om in één zin genoemd te worden met dit slijk der aarde.
Vind ik leuk
Aliassmits +277
zondag 8 juli 2018 om 15:49
Helaas zitten bij elke club van deze mislukte abortissen. Feyenoord doet wat het moet doen, en denk ik wat ze kunnen
Vind ik leuk
Cantona +1204
zondag 8 juli 2018 om 15:57
Heel sneu en zielig.........
Vind ik leuk
Jelmer038 +183
zondag 8 juli 2018 om 16:00
Ziekelijk!
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 16:17
Jammer dat de feijenoord supporters het moeten ontgelden ,ken ook een heel supporters vak 410 die een pop ophangde daar is niet zo'n ophef overgemaakt stellettje hypocrieten e ze ware ook nog zo laf om het vermomd te doen.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 16:23
De hersenbeschadiging bij dit soort droeftoeters is groter dan bij Nouri.
Dit soort gasten voor het leven bannen uit welk stadion dan ook.
Dit zijn geen supporters.
En dat Feyenoord het niet gezien heeft is natuurlijk gelul van de bovenste plank.
Iedereen die achter dat doek staat oppakken. En die gozer met dat kind op z’n nek, inleveren dat kind.
[Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 16:27]
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 16:26
Iedereen die achter dat doek staat oppakken. En die gozer met dat kind op z’n nek, inleveren dat kind.
Vind ik leuk
Op afstand +931
zondag 8 juli 2018 om 16:52
Dit gezeik gaat gewoon weer 18 jaar duren en maar schoppen en kwetsen
Vind ik leuk
Mo +11876
zondag 8 juli 2018 om 16:53
Wat een achterlijke mongolen zeg, hoe haal je zoiets in godsnaam in je hoofd. Opsluiten die debielen
Vind ik leuk
Mari +10797
zondag 8 juli 2018 om 16:58
Goed zo Feijenoord.

Ik denk dat deze figuren zo ongelooflijk dom en laaggescboold zijn, zeg maar een IQ onder de 35 dat ze niet eens door.hebben wat ze doen.
Ik heb bijna medelijden met ze
Vind ik leuk
Kim Jung-On +4512
zondag 8 juli 2018 om 17:00
Prima statement van de club.

Helaas heeft iedere club wel een paar niet-nadenkende supporters...
Vind ik leuk
HupHolland +3244
zondag 8 juli 2018 om 17:00
Warme club.

wanneer houdt dit Nouri geeikel eens op?
Vind ik leuk
Romario9 +12669
zondag 8 juli 2018 om 17:03
Leegdhoofden
Vind ik leuk
Mari +10797
zondag 8 juli 2018 om 17:04
Ik ben zo blij dat deze idioten ( geen imbecielen, want die hebben een hogere IQ dan idioten) geen fans worden genoemd.
Ik denk dat het Feijenoord haters zijn
Ze willen de clu beschadigen.
Zal. ze niet lukken
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 17:26
Gewoonweg walgelijk, het zijn altijd diezelfde mensen, feyenoord weet toch wie dit is, slappe reactie.
Vind ik leuk
Paul1982 +11953
zondag 8 juli 2018 om 17:47
Helaas heeft iedere club last van dit soort wezens.
Vind ik leuk
Frevol54 +176
zondag 8 juli 2018 om 18:01
Ze wisten waarschijnlijk niet dat het spandoek daar hing, anders ga je daar toch niet staan met een kind op je schouders.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 18:03
Geen fans van bezoekende clubs meer toelaten in je stadion. Alleen thuissupporters, dan knapt de sfeer behoorlijk op. Je speelt voor je eigen publiek en haalt geen ongezonde rivaliteit binnen. Wordt het wellicht weer leuk een stadion te bezoeken zonder dat je je hoeft te storen aan misdragingen van randfiguren die zich niet om de sport bekommeren.
Vind ik leuk
pos +8997
zondag 8 juli 2018 om 18:49
In en in treurig. Wat een volkomen nutteloze types lopen er toch op deze wereld rond. Gelukkig hebben we de foto's nog toch ? 10 jaar de cel in allemaal.
Vind ik leuk
Tenno +86
zondag 8 juli 2018 om 19:12
Als Feijenoord nu eens ballen heeft en zulk uitschot voor altijd weigert binnen te laten. Als spelr wilde ik niet eens meer voor zo'n club spelen.
Vind ik leuk
zondag 8 juli 2018 om 20:20
Trieste tokkies zijn dat walgelijk gewoon
Vind ik leuk
Horas +571
zondag 8 juli 2018 om 20:25
Dergelijk vuil hoort niet in de buurt van sportvelden thuis.
Vind ik leuk
maddog66 +47
zondag 8 juli 2018 om 20:28
Ik ben Utereg supporter en dus ook anti Ajax. Maar ik ben ook een mens met een hart. Wat Nouri is overkomen wens ik geen enkel mens toe! Altijd respect tonen aan je tegenstander, Ajax of niet. Nouri en familie vanuit Utrecht veel beterschap!
Vind ik leuk
Counterattack +11283
zondag 8 juli 2018 om 20:59
Jean-Pierre Adams, Frans international van Afrikaanse afkomst, ligt al sinds 17-03-1982 in coma na zuurstofgebrek hersenen rondom operatie. Al meer dan 36 jaar een kloppend hart, maar weg uit ons aller midden.
In deze menselijke drama's hoort respect.
Vind ik leuk
xaja32 +211
maandag 9 juli 2018 om 10:39
Walgelijk schuimbekkend tbs volk
Vind ik leuk
klaasvaak +175
maandag 9 juli 2018 om 13:44
Lijkt mij dat betrokken 'supporters' ook in aanmerking komen voor een taakstraf van 60uur (net als die sukkel met de Kennethpop) en dan in een revalidatiecentrum voor mensen met een hersenbeschadiging.
Vind ik leuk
Rongone +14
dinsdag 10 juli 2018 om 09:45
Niets tegen te doen. Feyenoord heeft nou eenmaal een grote aantrekkingskracht op mannen met weinig hersenscellen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws