Feyenoord komt met statement na spandoek over Nouri bij oefenduel: 'Walgelijk'

    Feyenoord komt met statement na spandoek over Nouri bij oefenduel: 'Walgelijk'

    zondag 8 juli 2018 om 14:00

    Feyenoord distantieert zich expliciet van een spandoek dat zaterdagmiddag te zien was tijdens een oefenduel van de club tegen het Zeeuws Elftal. Op het spandoek waren kwetsende teksten aan het adres van Ajacied Abdelhak Nouri te lezen. Ook zouden er door een paar 'fans' kwetsende liedjes zijn gezongen over Nouri. 

    Feyenoord heeft veel reacties gekregen en voelt zich daardoor geroepen om via de officiële kanalen te reageren. 'We hebben gisteren ter plaatse niet gehoord dat er liedjes over Nouri gezongen werden. Het doek heeft er kortstondig gehangen en is daarna verwijderd', valt te lezen in een statement.

    'Wat de bewuste tekst ('Nouri worden') precies behelst, is ons ook nog niet duidelijk. Maar laat glashelder zijn dat de club elke negatieve verwijzing naar Nouri’s vreselijke leed ronduit walgelijk vindt en ten zeerste verwerpt.'

    'We wensen Nouri, zijn familie en Ajax alleen maar alle sterkte toe en gaan ervan uit dat mensen zich in het vervolg onthouden van dit soort wanstaltige uitingen.'

    Het is zondag exact een jaar geleden dat Nouri tijdens een oefenduel van Ajax met Werder Bremen ernstige hersenbeschadiging opliep. 

    Plaats een reactie

    Pendejo +724
    zondag 8 juli 2018 om 14:03
    Chapeau Feyenoord!
    Vind ik leuk
    Harremans +1464
    zondag 8 juli 2018 om 14:10
    Op fr12 wordt er ook met walging over gesproken. Gekken, stadionverbod met meldplicht voor die lui.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    zondag 8 juli 2018 om 17:45
    Waarschijnlijk zijn dit al gasten met een stadionverbod. Die kunnen wel de boel verzieken bij dit soort potjes bij amateurclubs.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31530
    zondag 8 juli 2018 om 14:04
    Mensen dit zijn geen fans.

    Gewoon debiele die geen hersenscellen hebben.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    zondag 8 juli 2018 om 14:27
    Nee Teo,ook dit zijn zeker wel Feyenoordsupporters!! Dat jij niet altijd eens bent met hun uitlatingen of gedragingen,dat kan.En dat jij bepaalde dingen verafschuwt,kan ik ook begrijpen.Maar jij kan niet even bepalen wie de echte Feyenoordsupporters zijn. Er zijn ongeveer 2 miljoen Feyenoorders in NL,en velen daarvan zullen heel andere waarden hebben dan jij.Geloof me,ik ken bepaalde jongens van de harde kern en zij gaan heel ver in hun liefde voor Feyenoord!
    Dat jij sommige gedragingen van hun afschuwelijk vindt,dat is jouw goed recht. Maar 1 ding is zeker: ze zijn zeker wel Feyenoordsupporters!!!!
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    zondag 8 juli 2018 om 14:46
    Liefde voor een club heeft helemaal niks te maken met dit soort uitingen, Dat jij die gasten supporters noemt maakt jou net zo dom als die gasten die dat staan te zingen. Hier moet je je als club, Maar ook zeker als supporter van distantieren. Voel je je nou stoer dat je een paar randdebielen kent die dit zingen, Als het namelijk iemand in mijn vriendengroep zou betreffen gooi ik hem direct uit mijn telefoon, Facebook en noem maar op.
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1816
    maandag 9 juli 2018 om 00:30
    Op die manier kan je zelfs de fucking nazi's verdedigen, ja wat hitler deed was fout dus bij deze hebben zijn keuzes helemaal niks met de NSDAP te maken, dat ze wangedrag vertonen zegt niks over of zij feyenoordsupporter zijn ja of nee.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 9 juli 2018 om 09:25
    Ik weet niet waarom iedereen inclusief jij zo opgewonden reageert op Rdamrebel.. want hij heeft gewoon een punt. Het zijn feyenoord supporters. Of je het nou wilt of niet.. Of dacht je dat deze mannen zomaar even een wedstrijd kwamen bezoeken van Feyenoord in feyenoordshirt en dan geen feyenoord supporters zijn? Als dat niet het geval is heb je werkelijk geen zak te doen in het leven.

    Is het zelfde als zeggen die mannen die een pop opgingen van vermeer In de arena maar ze geen ajax supporters noemen..
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 09:27]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    maandag 9 juli 2018 om 11:29
    Geleficiteerd. Jij bent dus nog dommer dan Rebel, Een idioot verdedigen moet je wel echt een randdebiel zijn.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 12:52
    Jij snapt niet wat rationeel discussieren is. Wij verdedigen het spandoek niet,we concluderen alleen maar dat ook dit Feyenoordsupporters zijn!
    In dit geval ben jij dus degene die het niet begrijpt,maar dan ben je nog niet dom hoor in mijn optiek!
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 9 juli 2018 om 17:01
    Je schaamt je als de pest daarom reageer je ook zo.
    dat jij mij dommer noemt doet mij geen moer.

    1 ding staat vast.

    dit waren Feyenoord supporters.
    elke club heeft van dit soort gekke supporters.
    maar ga niet ontkennen dat dit geen feyenoord supporters zijn.
    is nogal zielig.

    Daag.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    maandag 9 juli 2018 om 17:14
    Als je nou slim bent kijk je even op mijn profiel, Dan zie je dat ik niet voor Feyenoord ben slappe.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    maandag 9 juli 2018 om 18:17
    dan vind ik het Helemaal achterlijk dat je zo reageert.



    over een randdebiel gesproken
    mafkees



    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3221
    maandag 9 juli 2018 om 23:43
    Die gast met die pop snapte er niks van.
    Vermeer's zijn over het algemeen best aardig.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4787
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:05
    Dat was gewoon een leipo. Dat doe je niet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:02
    Gelukkig lopen ze alleen bij Feyenoord rond.....
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    zondag 8 juli 2018 om 15:34
    Heb jij dat ergens gelezen in mijn text dan? Harry
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:36
    Hey Harry 2.... reageerde ik op jou of die andere kafmees?
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    zondag 8 juli 2018 om 15:39
    Bij mij stond het er zo dat je op mij reageerde. Zo niet dan trek ik het Harry gedeelte in .
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:40
    Is goed Harry.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4772
    zondag 8 juli 2018 om 15:41
    Wel Harry2 voor jou he.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31530
    zondag 8 juli 2018 om 15:05
    Elke club heeft zo z'n debielen 😉
    Vind ik leuk
    pietprecies +4793
    zondag 8 juli 2018 om 15:25
    Mee eens, helaas lopen bij mijn club ook dit soort imbecielen rond.. van die schandknaapjes die graag indruk willen maken op de harde kern en uit zijn op aandacht.

    Helaas heb je dit bij elke club.
    Vind ik leuk
    Nar +556
    zondag 8 juli 2018 om 17:28
    Ik zou me niet tot één dezelfde groep willen laten rekenen. En al helemaal niet met uitroeptekens.
    Als dit Feyenoordsupporters zijn, dan maakt het fan zijn van Feyenoord je tot een laagdrempellig bijproduct van een mislukt experiment. Aub, ik neem aan dat er Feyenoordsupporters met een hoger IQ zijn en verstandiger met dit soort gevallen omgaan en daar ook afstand van nemen. Zoals jullie eigen club dus ook doet, want zolang je vrienden die zo denken niet corrigeert dan veranderd er ook niets. En echte vriend wijst de ander op zijn tekortkomingen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 12:55]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3750
    zondag 8 juli 2018 om 18:27
    Wat heeft de liefde voor Feyenoord met dit te maken?
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zondag 8 juli 2018 om 20:23
    Dit soort menselijk puin kan voor Feyenoord zijn, maar mag nooit supporter genoemd worden.
    Vind ik leuk
    Fred1975 +505
    zondag 8 juli 2018 om 21:17
    Verdedig dit gedrag vooral! Als je dit soort teksten op een doek zet als volwassen man, dan ben je nog te dom om te schijten!
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6402
    zondag 8 juli 2018 om 21:43
    Ik vind dat je als Feyenoord supporter aan bepaalde eisen moet voldoen. In het bezit zijn van meer dan 1 hersencel is daar een belangrijke van.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 23:02
    @RDAMREBEL
    Nou wees er maar blij mee en trots op zo'n groep ééncelligen in je Legioen. Ik zou me werkelijk kapot schamen.
    Maar jij niet blijkbaar.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 10:34
    Dat zeg ik toch niet man,waar verdedig ik die jongens dan. Zou niet mijn stijl zijn,deze uiting van die jongens.Het enige wat ik zeg is dat zij zeker wel Feyenoordsupporters zijn. Of dacht je dat Feyenoordsupporters nooit domme dingen deden!?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2620
    maandag 9 juli 2018 om 09:02
    2 miljoen Feyenoorders hahaha.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 10:35
    Wat dacht jij dan,alleen die 50.000 in De Kuip????
    Vind ik leuk
    MD83 +73
    maandag 9 juli 2018 om 11:04
    Hou toch op met je lulverhaal man, liefde voor de club heeft toch geen zak met dit soort uitlatingen te maken man. Dit zijn geen supporters, maar onruststokers.. Als ze echt liefde voor de club hadden gehad, hadden ze beseft dat ze hiermee de club alleen maar in een verkeerd daglicht stellen, en de mede-supporters erbij.
    Vind ik leuk
    Patje41 +628
    maandag 9 juli 2018 om 11:08
    dus rdamrebel, jij praat dit goed? als je een beetje verstand onder je hersenpan heb zitten distantieer je je ervan. dat je dat niet doet geeft te denken dat jij misschien 1 van de makers/zangers bent
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 11:14
    Laatste keer dan maar: ik verdedig dit helemaal niet,ik zeg alleen dat ook dit Feyenoordsupporters zijn. Of mogen alle jongens die bv momenteel een gevangenisstraf uitzitten zich ook geen supporter noemen?! Omdat dat niet aan de normen voldoet van de meerderheid. Hou toch op man.
    Ook dit zijn supporters,terwijl ik zo'n doek ook niet op zou hangen ga ik niet bepalen wie wel supporter is en wie niet!
    Dat is het enige punt dat ik wilde maken.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:28
    Helemaal mee eens en waar ik me nog het meest aan stoor is dat het lieve meisje op de schouders van die debiele vader dit allemaal moet meemaken.. triest...
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:04
    Het gaat over en weer en houdt niet op,niet vanzelf
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19738
    zondag 8 juli 2018 om 14:04
    Wat een trieste mensen zeg. Goed opgetreden van Feyenoord. Hopelijk een levenslang stadionverbod, als ze dat al niet hebben.
    Vind ik leuk
    Ocgvis +19
    zondag 8 juli 2018 om 14:04
    ‘Nouri worden’ is een rotterdams begrip van zoveel drinken dat je er fysiek niet meer bij bent. Walgelijk.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zondag 8 juli 2018 om 14:25
    Niet waar.
    Vind ik leuk
    RonnieX1989 +2670
    zondag 8 juli 2018 om 18:06
    Wat dan wel?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zondag 8 juli 2018 om 18:14
    Het is gewoon hersenloos dat het geen specifieke betekenis heeft haha.. Maar wat hij zegt klopt voor geen kant.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12882
    zondag 8 juli 2018 om 14:26
    Dubbele reactie:
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:10
    Klets niet man.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:05
    Die mensen zijn te dom om te poepen.. triest niveautje
    Vind ik leuk
    DeanJayden +8223
    zondag 8 juli 2018 om 14:23
    Zelfs een koe kan schijten, maar idd asociaal en dom
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:05
    Achterlijke mongolen zeg, Jezus...
    Vind ik leuk
    FC Treurwilg +5042
    zondag 8 juli 2018 om 14:24
    Waarom nou weer het syndroom van Down erbij halen? Heeft niks met deze gasten te maken!!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 8 juli 2018 om 14:05
    Perfect gehandeld Feyenoord!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:14
    O ja? Hebben ze ze al gepakt? Stadionverbod of niet? Ze staan er prima op op deze foto.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8168
    zondag 8 juli 2018 om 14:44
    Moet Feyenoord ze oppakken? Zou een stadion verbod helpen bij een vriendschappelijke wedstrijd? Als ze een seizoenkaart hebben en ze zijn geïdentificeerd, dan zullen ze ongetwijfeld een verbod krijgen. Maar dat houdt ze niet tegen om een vriendschappelijke pot dit weer te doen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:03
    Jaja.... alsof de club daar iets aan kan doen.....

    Ga maar ff bij de politie of het OM navraag doen.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:30
    Aan dit soort debielen kan de club absoluut wat doen.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:33
    Niet op manieren die binnen de wet vallen.

    Feyenoord heeft toch helemaal niks te maken met wat er in de openbare ruimte in de provincie Zeeland gebeurt.... of een trapveldje in Amsterdam-Noord..... beetje naïeve reactie David.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 17:24
    Dat allemaal terzijde, Barry, wat vind je er van dat ook Feyenoord supporters grappen maken over de rug van iemand die zich niet zelf kan verweren?
    Vind ik leuk
    13 +13129
    zondag 8 juli 2018 om 21:21
    Deze Rotterdamse vind dat je Nouri met rust moet laten, voor welke club je ook bent. Not done gewoon.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 13:00
    Nogmaals,dat vind ik dus ook,laat dat duidelijk zijn!!
    Maar ga mij niet vertellen wie wel een echte Feyenoordsupporter is en wie niet. Wie bepaalt dat....??
    Vind ik leuk
    13 +13129
    maandag 9 juli 2018 om 15:29
    Ik kan je gedachtengang wel volgen. Ik denk dat mensen over supporters die Nouri-spandoek, Vermeerpop enz. ophangen, vinden dat dat geen supporters zijn omdat je jouw club hiermee in diskrediet brengt in plaats van support, ondersteunt. Dat je dan dus fan bent i.p.v. supporter.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 16:00
    Echt een doordachte,beheerste reactie van jou,1 van de weinige in dit topic! Je maakt het meningsverschil tussen ons ( van wie is wel supporter en wie niet) heel duidelijk en geeft een goede verklaring ervoor!
    Echt klasse!
    Vind ik leuk
    13 +13129
    maandag 9 juli 2018 om 22:26
    Thanx!
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    maandag 9 juli 2018 om 15:07
    Daar gaat het toch niet over.....?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 23:17
    Lijkt alsof je op mij reageert, Barry. Daarom ff een antwoord.
    Ja, de discussie hierboven gaat alleen nog maar over de vraag wie definieert wat een 'echte' of 'goede' supporter is. Ja, supporters komen in alle soorten en mayen; of mensen dat nou leuk vinden of niet. Als iemand zich supporter noemt is die dat. Bepaal niet ik.
    Mijn vraag gaat over jouw grens en of je bereid bent hardop uit te spreken waar die ligt, ook lezen die anderen mee. Als mijn vrienden of mede-supporters zich over een speler van een andere of de eigen club zo uit zouden laten als Ajax-supporters over Vermeer of Feyenoord-supporters over Nouri zou ik wel ff levelen - niet omdat ik me dan als supporter schaam maar omdat ik vind dat ze een verbale draai om hun oren verdienen.
    Vandaar.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11082
    zondag 8 juli 2018 om 21:54
    Blijkbaar is dit toch heel lastig om uit te voeren.Je kan wel achter dat spandoek staan,maar ben je dan ook dader.En misschien komt diegene wel nooit in een stadion.
    Vind ik leuk
    DannyH79 +384
    zondag 8 juli 2018 om 14:06
    Walgelijk......zulke gasten hebben echt geen idee.......
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:06
    In een woord BAH.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:07
    Levenslang stadion verbod aan deze hersenloze mongolen! Waarom slaapt de KNVB? Iedereen die zich misdraagt voorgoed verwijderen!
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    zondag 8 juli 2018 om 14:18
    Wat heeft mongolen hier mee te maken, die zouden nooit in de hoofd halen zo iets te doen, wat een onsmakelijke reactie van jou.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8168
    zondag 8 juli 2018 om 14:27
    Stadion verbod bij een oefenwedstrijd? Meldplicht eerder.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32136
    zondag 8 juli 2018 om 15:05
    Het probleem is dat dit niet in De Kuip gebeurde.

    Het is dus de politie of het OM dat zich over dit soort zaken moet buigen.
    Vind ik leuk
    The Iceman +9078
    zondag 8 juli 2018 om 14:07
    Prima statement van Feyenoord. Verder kan je weinig doen tegen zoveel stompzinnigheid.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:08
    Zou die mensen maar onduidelijk maken VP... je snapt toch wel dat deze foto als dodenlijst voor de andere mongolen gaat dienen?
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:13
    Wie de bal kaatst....
    Vind ik leuk
    Peterselie +111
    zondag 8 juli 2018 om 17:09
    Onzin, het is natuurlijk maar de vraag of de makers van het doek op de foto staan. Zou zomaar kunnen dat de mensen op de foto geen idee hadden wat er op het doek stond toen die foto werd gemaakt. Doek is er volgens Feyenoord snel afgehaald, dus veel tijd hadden ze ook niet om er achter te komen. Maargoed, van jou mogen ze dus dood. Chic hoor.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    zondag 8 juli 2018 om 14:21
    Jonje jonge weer een opmerking over mongolen. Je weet niet wat je lult man.
    Vind ik leuk
    Iggy +3692
    zondag 8 juli 2018 om 14:44
    Ga je de zaken omdraaien? Je snapt er weinig van, maar dat was reeds lang duidelijk.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    zondag 8 juli 2018 om 15:09
    Ow ja joh
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:32
    Jij kletst weer over dat iemand mongolen zegt Utca030 maar je veroordeelt diegenen van het spandoek niet? Erg schijnheilig van je. Jij bent walgelijk jou haat naar Ajax is zo groot dat je dit niet afkeurd.
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 8 juli 2018 om 15:41
    Volgens mij bedoelt hij dat mensen met Down dit niet in hun hoofd zullen halen, noemen dat schoren dan ook geen mongolen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    zondag 8 juli 2018 om 16:51
    Jij snapt het.
    Vind ik leuk
    Utca030 +13484
    zondag 8 juli 2018 om 16:49
    Ik keurt dit zeker af, vindt dit over nouri misplaatst, daar is al genoeg over gezegd wil alleen duidelijk maken dat mongolen gewoon mensen zijn als jij en ik.
    Vind ik leuk
    buddha +8750
    zondag 8 juli 2018 om 15:17
    ben zelfs benieuwd of vp dit wel mag plaatsen ivm de nieuwe privacywet ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +166003
    zondag 8 juli 2018 om 14:08
    Ik snap de actie niet en het spandoek ook niet maar dat zal allemaal wel weer aan mij liggen .
    Prima statement van de club
    Vind ik leuk
    yabba1000 +938
    zondag 8 juli 2018 om 14:09
    enige juiste reactie op een stelletje mongolen.
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 8 juli 2018 om 15:42
    Je zet de mensen met een down syndroom hier echt slecht weg.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zondag 8 juli 2018 om 17:58
    Mensen met syndroom van Down zijn puur, eerlijk en sociaal.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:57
    Onzin. Heb je wel eensch met downtjes gewerkt?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zondag 8 juli 2018 om 19:13
    Jazeker, training gegeven (voetbal).
    Evenzeer autisten en egoisten erbij. Maar het was meer als statement tegen stigmatiseren.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:32
    Ik viel eigenlijk over 'eerlijk'. Werkte op kantoor. Werd er een gepest, die de post rondbracht. Ging ie zich afreageren op mij. Met z'n postkarretje expres over m'n voeten rijden en zo.

    Vond ik niet eerlijk, wel aandoenlijk ;)
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zondag 8 juli 2018 om 19:35
    Je hebt gelijk, ik was te kort door de bocht.
    De mensen met trisomie 21 lijken qua karakter in niets te verschillen van degenen met bisomie 21, heel divers dus.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:13
    Er is maar 1 straf! 17 thuiswedstrijden zonder publiek spelen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +8168
    zondag 8 juli 2018 om 14:27
    Oké.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +20931
    zondag 8 juli 2018 om 14:43
    Nee joh we hebben aan 1 stadion met de bezettingsgraad van de ArenA al genoeg in Nederland...
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:31
    Gemiddelde bezoekersaantal 50.000
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    zondag 8 juli 2018 om 16:45
    Nee, 50.000 stoelen verkocht is wat anders dan een vol stadion. Hoe verklaar je anders die lege stoelen in de Arena??
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12926
    zondag 8 juli 2018 om 19:05
    Capaciteit is 54.033.
    Dus, 54.033 - 50.000 = 4.033 lege stoelen.

    En laten we nou niet gaan doen alsof het bij de rest wel altijd vol zit ;-)
    Bij FC Utrecht is het over het algemeen ook niet veel en zelfs bij Feyenoord zijn er genoeg lege plekken, die kun je alleen niet zo duidelijk zien omdat ze op de 1e ring allemaal staan en de 2e ring komt niet zo vaak in beeld, maar de Feyenoorders weten zelf ook wel beter.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    zondag 8 juli 2018 om 19:25
    Bij Utrecht zat het niet vol maar kwamen er in tegenstelling tot de andere clubs steeds meer toeschouwers bij. De Arena was regelmatig halfvol. Tv beelden wezen dat uit.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12926
    zondag 8 juli 2018 om 19:47
    Ik heb zelf een seizoenskaart voor op de 2e ring, maar vanaf daar gezien zit de 2e ring wel altijd redelijk goed gevuld.
    De tribune die je op TV ziet zit onder mij en kan ik dus niet goed zien.
    Maar het is inderdaad regelmatig erg leeg in het stadion, terwijl er toch gewoon 42.500 seizoenskaarten zijn verkocht afgelopen seizoen.
    Ik vind wel dat het de laatste jaren iets vooruit is gegaan in het stadion. De sfeer kan nog steeds veel beter, maar het is in ieder geval beter dan aan het begin.
    Daarnaast begint het stadion er steeds beter uit te zien door de verbouwingen, het vervangen van de stoeltjes zorgt gelijk voor een heel ander gezicht.
    Maar ook ik vind dat het vaak te leeg is, het enige wat ik daar aan kan doen is zelf gewoon blijven gaan.
    Vind ik leuk
    13 +13129
    zondag 8 juli 2018 om 21:26
    Die vorige stoeltjes waren echt afgrijselijk, dus inderdaad ziet het er nu een stuk beter uit.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26311
    zondag 8 juli 2018 om 21:36
    Is ook zo. Als je een seizoenskaart koopt, moet je ook gaan! Waarom anders een seizoenkaaet aanschaffen. Bij Utrecht heb je day ook aan de lange zijdes die lege plekken van bovenaf denk je het zit goed vol. En als je dan de samenvatting ziet, schrik je. Gelukkig stroomt de Galgenwaard steeds voller. Volle stadions zien er mooier uit en komen de sfeer ten goede. Laten we hopen op vollere stadions komend seizoen.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1145
    maandag 9 juli 2018 om 13:04
    Eerlijk antwoord,hulde daarvoor!
    Vind ik leuk
    Blindsy +11245
    zondag 8 juli 2018 om 17:09
    Trekken we die lijn door... voor altijd maar profvoetbal zonder publiek doen?
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zondag 8 juli 2018 om 17:58
    per jaar
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:18
    Lijkt mij niet zo lastig om gewoon eens een keer iemand op te pakken voor dit soort aktie’s. Iedereen neemt afstand en spreekt zijn afschuw uit, ik denk echter dat als je zo iets ophangt en of zingt je niet echt onder de indruk zal zijn wat de publieke opinie van jou vindt. Oppakken en ipv een stadionverbod een stadionverplichting maar dan elke week in het vak van de rivaliserende supportersgroepen. Als ze elkaar afmaken blijven er vanzelf alleen maar “normale” mensen over
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2647
    zondag 8 juli 2018 om 14:20
    Zo te zien wel allemaal mannen die de 30 al allemaal gepasseerd zijn. Triest volk.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1373
    zondag 8 juli 2018 om 14:23
    En dat noemt zich dan zogenaamd Supporter van een club.

    Werkelijk om te kotsen.
    Het grootste tuig van de richel.
    Vind ik leuk
    Boefje +240
    zondag 8 juli 2018 om 14:26
    Klasse reactie.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:26
    90 min is kortstondig? Verder nette reaktie van feyenoord, zo hoort het!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:30
    Reactie *
    Vind ik leuk
    buddha +8750
    zondag 8 juli 2018 om 15:19
    Pffffff
    Vind ik leuk
    Frietbakker +5364
    zondag 8 juli 2018 om 14:27
    Die gasten hebben gewoon serieus met hun volle vestand zo'n spandoek gemaakt... Die zijn rijp voor een gesticht.
    Vind ik leuk
    ronnieron +2192
    zondag 8 juli 2018 om 14:31
    En dan sta je daar met je dochtertje op je nek achter zo’n walgelijk spandoek
    Kansloos
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:36
    Het maakt niet uit voor welke club je bent of welke supporters groep je bent dit is schandalig meteen oppaken en er via de rechter een enorme strad geven
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 14:41
    Het is gewoon niet te geloven hoe de rivalitijd tussen sommige supporters van clubs word bespeeld over de rug van een speler die iets vreselijks is over komen en die daar waarschijnlijk zelf nooit iets over kan vertellen bij aan familie of vrienden en mede spelers deze voetballer is iets over komen wat ik mijn ergste vijand nog niet gun deze jongen verdiend maar een ding respect
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +91521
    zondag 8 juli 2018 om 15:01
    Walgelijk dit!
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +180
    zondag 8 juli 2018 om 15:02
    Ben zelf voor Feyenoord, vraag me echt af wat er in de hoofden van deze mensen omgaan. Dit gun je niemand en met zulke supporters geven de club alleen maar Een slechte naam. Hersenloze mensen!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20795
    zondag 8 juli 2018 om 15:02
    Hersenloze sukkeltjes.
    Vind ik leuk
    dijkie87 +1028
    zondag 8 juli 2018 om 15:03
    zoon statement zegt niks doen er toch niks aan gebeurd overal zo
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9569
    zondag 8 juli 2018 om 15:04
    Ik schaam me diep voor deze niet menselijk idioten het schaad ook de imago van onze mooie club.
    Vind ik leuk
    JustH +15407
    zondag 8 juli 2018 om 15:45
    Klopt seizoenkaart, ik heb te doen met de echte Feyenoord supporters.
    Vind ik leuk
    Muscles +750
    zondag 8 juli 2018 om 15:05
    Eencelligen zitten bij elke club. Goed statement en No mercy voor daders. Levenslang stadionverbod. Appie is van iedereen
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5360
    zondag 8 juli 2018 om 15:07
    Complimenten aan Feyenoord, goede reactie.
    Mensen die achter het spandoek staan hoeven niks te weten van het spandoek voor ze, die hoef je er dus niet op aan te kijken.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1635
    zondag 8 juli 2018 om 16:22
    Die zijn allemaal Oost-Indisch blind óf ze te laf om iets te zeggen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1165
    zondag 8 juli 2018 om 15:11
    Nare gasten, te hopen dat ze zelf zoiets nooit mee hoeven maken.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 15:21
    Goed gedaan Feyenoord, en ze zijn goed in beeld die moet je niet meer in je stadion willen hebben.

    En goed dat vp eindelijk troll heeft verwijderd die hier dagen Nouri bespotte en met ziektes schold..
    Vind ik leuk
    Freddyst +228
    zondag 8 juli 2018 om 15:25
    Als echte Ajacied, maar meer voetbal liefhebber, kan ik deze reactie van Feijenoord alleen maar waarderen. Jammer dat er weer een verleden bij gehaald word door sommige, want het verleden kan je niet veranderen wel de toekomst.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:26
    Zo hoort het!! En dan hoor je nog van die leeghoofden praten over slachtofferrol enzo.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 15:28
    Elke club heeft idioten die het voor de club gewoon verpest! Ook bij mn club voorbeelden waar ik zo misselijk van werd. Dit heeft niks met een club te maken, nee dit heeft te maken met dat er gewoon veel idioten zijn die het niet aankunnen om normaal supporter te zijn. Dat zie je ook op voetbalsites dat mensen gewoon heel de dag de tijd nemen, niet om het over hun club te hebben, maar constant negatief bezig te zijn met andere clubs. Ik blijf daar altijd wat van zeggen, ik kan dat niet wegkijken. We moeten allemaal elkaar meer in elkaars waarde laten en lkker over voetbal praten in plaats van elkaars club 24/7 af te zeiken. Wat voor lol is daar aan? Vele die dat doen zeggen dan, ja voor de lol met een knipoog, nee als je heel de dag andermans club afzeikt dan is dat echt met andere intenties. Ik zie daar de lol niet van in..
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 17:05
    Aldus de forumhuichelaar bij uitstek met gepatenteerde subliminale verwijzingen en kleuterinsinuaties, die medepassanten en criticasters afschildert als schizofrene tbs-patienten en als judas binnen no time dwangmatig een topic komt binnengehinnikt om te beweren mijn antwoorden niet te lezen. Hilarisch!


    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 17:13]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 17:06
    Nogmaals ik ga jouw gekke idiote berichten niet lezen, jij spoort niet!
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 17:23
    ''We moeten allemaal elkaar meer in elkaars waarde laten''

    - Nenam-til, 8-7-2018
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 17:36
    Klopt, en iemand die met gekke berichten aankomt en iemand van alles verwenst en voor alles uitmaakt, die niet voor voetbal komt maar met gekke berichten die mag je gek vinden.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:39
    Het kan andere forumpassanten uiteraard je volkomen bezopen claim niet euvel geduid worden dat vp belang heeft bij doodsbedreigingen aan jouw adres ivm de clicks en dat je ze uitmaakt voor schizofrene tbs-gekken om vervolgens als door een wesp gestoken te ontkennen dat je meeleest. Dan spoor je uiteraard zelf niet.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 19:02]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 18:48
    Ik ga jouw gekke berichten niet lezen, dus bespaar je de moeite.....
    Vind ik leuk
    stratumseind +166003
    zondag 8 juli 2018 om 18:23
    oepsss hoorde ik daar blufke zwaar door de mand vallen?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    zondag 8 juli 2018 om 18:47
    Een gek, gek vinden nee dat is niet door de mand, zoals jij een obsessie hebt voor Ajax, en elke dag Ajax beledigd en elke dag door de mand valt, zulke mensen noemen we een troll..
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:26
    Het zijn de stuiptrekkingen van een huichelachtige charlatan die verstrikt is geraakt in zijn leugennetwerk en uitspraken ontkent die onwrikbaar en bewijsbaar zijn vastgelegd als screenshot.
    Vind ik leuk
    Molukker +101
    zondag 8 juli 2018 om 15:31
    Voor de mensen die nog niet weten wat 'Nouri worden' inhoudt; het betekent lam worden net als Nouri. Humor en 010 gaan nooit samen.
    Vind ik leuk
    13 +13129
    zondag 8 juli 2018 om 21:43
    Dit vind ik geen humor, maar ik weet uit ervaring dat 010 en humor heel goed kunnen samengaan. Alleen houdt iedereen weer van andere humor. Zo kan ik gemiddeld Britse humor meer waarderen dan Amerikaanse en Rotterdamse meer dan Amsterdamse. Maar hebben Amerikanen en Amsterdammers dan geen humor? Nee, gewoon een vorm van humor die mij gemiddeld gesproken minder aanspreekt.
    Vind ik leuk
    De Haan +270
    zondag 8 juli 2018 om 15:37
    Walgelijk
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:41
    Je zal je zelf hier maar op de foto zien! Schaam je diep.
    Vind ik leuk
    fc roodwit +681
    zondag 8 juli 2018 om 15:44
    Goeie snelle en duidelijke verklaring van Feyenoord,maar ik weet niet wat ze met,''Nouri worden'' nu eigenlijk willen zeggen.
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +582
    zondag 8 juli 2018 om 15:46
    Wat een idioten. Deze jongen is voor het leven getekend en dan ga je daar liedjes over zingen en een vreselijk spandoek ophangen. Met wat voor idee gaan die mafkezen van huis? Ze voelen zich veilig in een groepje met andere raddraaiers, maar het zijn stuk voor stuk sneue individuen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 15:48]
    Vind ik leuk
    Cantona +1023
    zondag 8 juli 2018 om 16:05
    In groepen en op het internet voelen de meeste mensen zich veilig.
    Ze kramen allerlei onzin uit en er wordt haast niet tegen opgetreden.
    Als je zoiets ziet of hoort en je hebt een gezond verstand dan wil je er wat van zeggen, maar tegen een groep sta je machteloos en doe je er niets tegen als individu en dus blijft het meestal onbestraft.
    Daarbij komt ook nog dat de overheid te mild optreedt en hoewel er steeds gekkere dingen gebeuren zie je dat er meer gevangenissen gesloten worden.

    Helaas.......
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 15:48
    Wat een laag volk. Walgelijk. Net als die pop van Vermeer. In beide gevallen ontbreekt het flink aan hersens.
    Vind ik leuk
    Eendracht +15732
    zondag 8 juli 2018 om 18:32
    Die pop heeft ook geen hersens he...
    Vind ik leuk
    Blindsy +11245
    zondag 8 juli 2018 om 15:48
    De enige gepaste reactie. Schaam mij dood om in één zin genoemd te worden met dit slijk der aarde.
    Vind ik leuk
    Aliassmits +164
    zondag 8 juli 2018 om 15:49
    Helaas zitten bij elke club van deze mislukte abortissen. Feyenoord doet wat het moet doen, en denk ik wat ze kunnen
    Vind ik leuk
    Cantona +1023
    zondag 8 juli 2018 om 15:57
    Heel sneu en zielig.........
    Vind ik leuk
    Jelmer038 +167
    zondag 8 juli 2018 om 16:00
    Ziekelijk!
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +100
    zondag 8 juli 2018 om 16:17
    Jammer dat de feijenoord supporters het moeten ontgelden ,ken ook een heel supporters vak 410 die een pop ophangde daar is niet zo'n ophef overgemaakt stellettje hypocrieten e ze ware ook nog zo laf om het vermomd te doen.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 16:23
    De hersenbeschadiging bij dit soort droeftoeters is groter dan bij Nouri.
    Dit soort gasten voor het leven bannen uit welk stadion dan ook.
    Dit zijn geen supporters.
    En dat Feyenoord het niet gezien heeft is natuurlijk gelul van de bovenste plank.
    Iedereen die achter dat doek staat oppakken. En die gozer met dat kind op z’n nek, inleveren dat kind.
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 16:27]
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 16:26
    Iedereen die achter dat doek staat oppakken. En die gozer met dat kind op z’n nek, inleveren dat kind.
    Vind ik leuk
    Op afstand +512
    zondag 8 juli 2018 om 16:52
    Dit gezeik gaat gewoon weer 18 jaar duren en maar schoppen en kwetsen
    Vind ik leuk
    Mo +11553
    zondag 8 juli 2018 om 16:53
    Wat een achterlijke mongolen zeg, hoe haal je zoiets in godsnaam in je hoofd. Opsluiten die debielen
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 16:53
    Een therapeutisch topic voor overspannen primeurpassantjes die gebukt gaan onder selectieve verontwaardiging cq perceptie en zich schuldig maken aan schandaaltoerisme.

    De voorgestelde sancties en de profilering van de 'daders' zijn ronduit hysterisch.
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    zondag 8 juli 2018 om 16:58
    Goed zo Feijenoord.

    Ik denk dat deze figuren zo ongelooflijk dom en laaggescboold zijn, zeg maar een IQ onder de 35 dat ze niet eens door.hebben wat ze doen.
    Ik heb bijna medelijden met ze
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2964
    zondag 8 juli 2018 om 17:00
    Prima statement van de club.

    Helaas heeft iedere club wel een paar niet-nadenkende supporters...
    Vind ik leuk
    HupHolland +2359
    zondag 8 juli 2018 om 17:00
    Warme club.

    wanneer houdt dit Nouri geeikel eens op?
    Vind ik leuk
    Romario9 +11719
    zondag 8 juli 2018 om 17:03
    Leegdhoofden
    Vind ik leuk
    Mari +8580
    zondag 8 juli 2018 om 17:04
    Ik ben zo blij dat deze idioten ( geen imbecielen, want die hebben een hogere IQ dan idioten) geen fans worden genoemd.
    Ik denk dat het Feijenoord haters zijn
    Ze willen de clu beschadigen.
    Zal. ze niet lukken
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 17:26
    Gewoonweg walgelijk, het zijn altijd diezelfde mensen, feyenoord weet toch wie dit is, slappe reactie.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11925
    zondag 8 juli 2018 om 17:47
    Helaas heeft iedere club last van dit soort wezens.
    Vind ik leuk
    Frevol54 +61
    zondag 8 juli 2018 om 18:01
    Ze wisten waarschijnlijk niet dat het spandoek daar hing, anders ga je daar toch niet staan met een kind op je schouders.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 18:03
    Geen fans van bezoekende clubs meer toelaten in je stadion. Alleen thuissupporters, dan knapt de sfeer behoorlijk op. Je speelt voor je eigen publiek en haalt geen ongezonde rivaliteit binnen. Wordt het wellicht weer leuk een stadion te bezoeken zonder dat je je hoeft te storen aan misdragingen van randfiguren die zich niet om de sport bekommeren.
    Vind ik leuk
    pos +8770
    zondag 8 juli 2018 om 18:49
    In en in treurig. Wat een volkomen nutteloze types lopen er toch op deze wereld rond. Gelukkig hebben we de foto's nog toch ? 10 jaar de cel in allemaal.
    Vind ik leuk
    Tenno +44
    zondag 8 juli 2018 om 19:12
    Als Feijenoord nu eens ballen heeft en zulk uitschot voor altijd weigert binnen te laten. Als spelr wilde ik niet eens meer voor zo'n club spelen.
    Vind ik leuk
    13 +13129
    zondag 8 juli 2018 om 21:51
    Voor welke club kun je dan wel spelen? Bestaan er echt clubs waarvan niet 1 supporter zich ooit misdraagt?
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 20:20
    Trieste tokkies zijn dat walgelijk gewoon
    Vind ik leuk
    Horas +580
    zondag 8 juli 2018 om 20:25
    Dergelijk vuil hoort niet in de buurt van sportvelden thuis.
    Vind ik leuk
    maddog66 +37
    zondag 8 juli 2018 om 20:28
    Ik ben Utereg supporter en dus ook anti Ajax. Maar ik ben ook een mens met een hart. Wat Nouri is overkomen wens ik geen enkel mens toe! Altijd respect tonen aan je tegenstander, Ajax of niet. Nouri en familie vanuit Utrecht veel beterschap!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11313
    zondag 8 juli 2018 om 20:59
    Jean-Pierre Adams, Frans international van Afrikaanse afkomst, ligt al sinds 17-03-1982 in coma na zuurstofgebrek hersenen rondom operatie. Al meer dan 36 jaar een kloppend hart, maar weg uit ons aller midden.
    In deze menselijke drama's hoort respect.
    Vind ik leuk
    xaja32 +187
    maandag 9 juli 2018 om 10:39
    Walgelijk schuimbekkend tbs volk
    Vind ik leuk
    klaasvaak +146
    maandag 9 juli 2018 om 13:44
    Lijkt mij dat betrokken 'supporters' ook in aanmerking komen voor een taakstraf van 60uur (net als die sukkel met de Kennethpop) en dan in een revalidatiecentrum voor mensen met een hersenbeschadiging.
    Vind ik leuk
    Rongone +14
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:45
    Niets tegen te doen. Feyenoord heeft nou eenmaal een grote aantrekkingskracht op mannen met weinig hersenscellen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Feyenoord komt met statement na spandoek over Nouri bij oefenduel: 'Walgelijk'