Wéer contractnieuws uit technische staf Vitesse: 'Het is snel gegaan'

    Wéer contractnieuws uit technische staf Vitesse: 'Het is snel gegaan'

    Vitesse ziet toekomst in Nicky Hofs. De voormalig middenvelder van de club blijft tot in ieder geval medio 2021 assistent-trainer in Arnhem. Het contract van Hofs is zondag met twee jaar verlengd. 

    Vitesse meldt dat via de officiële kanalen. Hofs (35) trainde eerder Vitesse O16, O17 en O19 en werd vorig jaar toegevoegd aan de technisch staf van het eerste elftal. "Ik ben heel blij met mijn nieuwe contract. Het is de afgelopen jaren snel gegaan.  Na vier jaar in de voetbalacademie trainer te zijn geweest, maak ik sinds vorig jaar deel uit van de staf van de A-selectie. Ik wil vooral heel veel leren en ervaringen op doen", zegt hij op de website van de club.

    "Op termijn zou de cursus Coach Betaald Voetbal een logische stap kunnen zijn, maar op dit moment past de rol van assistent-trainer mij uitstekend."

    Technisch directeur Marc van Hintum stelt dat Hofs 'talent heeft voor het trainersvak'. "We geven Nicky de tijd om zich te ontwikkelen en om te groeien in zijn rol. Daarnaast is met Nicky, en natuurlijk ook met Edward Sturing en Raimond van der Gouw, volop Vitesse-ervaring verankerd binnen de technische staf."

    Eerder deze week signeerde ook Sturing een nieuw contract in het Gelredome. 

    Plaats een reactie

    zondag 8 juli 2018 om 19:09
    Nicky is ook wel wat kilo's aangekomen.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zondag 8 juli 2018 om 19:10
    Wat een dikzak istie geworden, herkende hem eerst niet eens.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:12
    Hij kan beter een xxl shirtje aandoen,dit is geen gezicht,het shirtje zit nog strakker om zijn lijf dan een netje om een rollade
    Vind ik leuk
    NvC +4236
    zondag 8 juli 2018 om 19:13
    Leuk voor hem en vitesse! 🐷
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:22
    Goeie foto kiest Vitesse erbij. Een speler die niks van Hofs' zn bedoelingen lijkt te snappen :p
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:25
    Nice! Goed bezig 😁
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89514
    zondag 8 juli 2018 om 19:25
    Geweldig persoon, had zomaar een Hagenees kunnen zijn.. Net als Theo Jansen :-)
    [Reactie gewijzigd op zondag 8 juli 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 19:27
    Ondanks dat ik geen Vitesse fan ben, denk ik dat dit een goede zet is. Oud spelers als trainers/cultuurbewaker aanstellen👍🏻
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7419
    zondag 8 juli 2018 om 22:09
    Dat hebben ze al jaren hoor. Alleen praat iedereen elkaar na dat Vitesse geen ziel meer zou hebben. Totale bullshit maar ja het past wel goed bij deze site, waar de moderators ook totaal waanzinnige motherfuckers zijn
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 23:51
    Zeker. Sinds de overname is dat alleen maar meer geworden (wat ik vooraf niet verwacht had). Oo een gegeven moment bij elk jeugdelftal een oud-speler geloof ik. Leuk te zien dat ze nu met de nieuwe trainer ook verlenging krijgen
    Vind ik leuk
    pico323 +6025
    zondag 8 juli 2018 om 20:24
    Mooi voor Vitesse. Super gedaan.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26437
    zondag 8 juli 2018 om 21:55
    Clubman Hofs maakt promotie. Trek de vodka maar open.

    Zou leuk zijn om Hofs later als coach van het eerste terig te zien.
    Vind ik leuk
    zondag 8 juli 2018 om 23:52
    Nee is verlenging. Hoewel misschien wat loon erbij, maar assistent was hij al.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws