Transfer naar Arnhem na conflict en pesterijen in Turkije: Goed moment

Transfer naar Arnhem na conflict en pesterijen in Turkije: "Goed moment"

Gepubliceerd: maandag 9 juli 2018 om 12:45ma 09-07-2018 om 12:45

Matus Bero is blij met zijn overstap van Trabzonspor naar Vitesse. De aanvallende middenvelder werd afgelopen week voor vier jaar vastgelegd door de Arnhemmers. In Turkije was Bero op een dood spoor beland.

Dagblad de Gelderlander beschrijft de treurige situatie van de Slowaak bij Trabzonspor. Als gevolg van achterstallige betalingen ontstond er een conflict tussen speler en club. Er was daarna sprake van pesterijen: zo mocht Bero niet meer met de selectie trainen. Hij moest vooral rondjes lopen. Zijn geld heeft-ie overigen nog altijd niet binnen.

"Vitesse kwam op een goed moment", zegt hij politiek correct. "Ik was toe aan een nieuwe omgeving. In mijn tweede seizoen in Trabzon heb ik veel te weinig gevoetbald. Bij Vitesse wil ik weer energie krijgen en mijn horizon verbreden. Ik wil weer lekker gaan voetballen."

Bero verwacht veel van zijn avontuur in Arnhem. "Het Nederlandse voetbal geldt als technisch en tactisch hoogwaardig. Ik ben nog jong en kan me bij Vitesse op allerlei vlak verbeteren."

Lees ook: Transfergekte in Arnhem: zó gaat het nieuwe Vitesse van Slutsky eruitzien

Plaats een reactie

maandag 9 juli 2018 om 12:59
Als Ajax en Vitesse het in de competitie net zo goed doen als het aantal berichten op VP dan zijn de nummer 1 en 2 al bekend.

Buiten dit gezeik, knap dat Vitesse zich zo door de jaren heen heeft ontwikkeld en versterkt. Lachte wij ze jaren uit, zijn zei de gene die als laatst lachen.
Zien hoelang ze dit vol gaan houden en waar dit heen gaat de komende jaren. (Kampioenschap?)
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 13:00]
Vind ik leuk
Il Gordo +17023
maandag 9 juli 2018 om 13:11
Nummer 1 en 2? Ajax zal daar wel om meedoen maar Vitesse? Waar is dat op gebaseerd?
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 10:00
gebaseerd op aantal berichten VP typt hij toch? Lezen...
Vind ik leuk
KevinFCG +123
maandag 9 juli 2018 om 16:53
Met een paar (tientallen miljoenen) euro's om jaar op jaar de begroting te dichten kan elke middenmotor/degradant opgebouwd worden naar een vaste subtopper en nog verder misschien wel naar een topclub. Zelfs als er niet meer dan gemiddeld 18.000 man op komt dagen elke wedstrijd.
Vind ik leuk
Summit +838
maandag 9 juli 2018 om 13:06
Eigenlijk heb ik altijd hoop voor Vitesse aan het begin van het seizoen. Maar hebben ze altijd een dipje in het midden van seizoen waardoor ze het zichzelf moeilijk maken. Off-topic: Ik vind het jammer dat Kashia weg is, dat vond ik echt een held. Niet supergoed ofzo, maar wel heel passievol
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 13:07]
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 13:20
Passievol? Kim Holland doet ook alles met passie.

Vind ik leuk
Fritske01 +4842
maandag 9 juli 2018 om 13:06
Dit hoor je toch vaak over Turkije en Griekenland. Snap niet dat de fifa hier niets aan doet.
Vind ik leuk
COYG +7770
maandag 9 juli 2018 om 13:13
Precies dit. En ik snap ook niet dat er nog spelers naartoe gaan. Of zelfs trainers (Cocu, Advocaat). Zelfs Gala betaald de salarissen niet altijd. En dat is dan nog wel een topclub daar.
Vind ik leuk
Deck010 +9281
maandag 9 juli 2018 om 13:15
Zo zie je maar dat zelfs de FIFA niet groter is als Erdogan.
Als ze er wat van durven zeggen gaat ie gelijk weer dreigen en vangt ie weer geen vluchtelingen op ;-)
Vind ik leuk
LIO7 +1738
maandag 9 juli 2018 om 13:12
Denk dat onder anderen hij Vitesse weer een stapje verder kan gaan helpen. En van Gong verwacht ik ook veel.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 00:12
Altijd blijven dromen
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 13:31
Kwissssss... noem 5 Nederlandse basis spelers van Vitesse...
[Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 14:15]
Vind ik leuk
Pur Sang +480
maandag 9 juli 2018 om 13:36
1. Bryan Linssen
2. Alexander Büttner
3. Thomas Bruns
4. Thomas Buitink
5. Remko Pasveer

Ok, wat heb ik gewonnen, wijsneusje?
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 13:38
Linssen , pasveer , houwen , bruns , foor , dukhi , buitink , beerens , van bergen .... Zo genoeg knul ?
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 14:17
spelen ze met 23 man dan?
Vind ik leuk
maandag 9 juli 2018 om 14:53
Jij bent echt te dom om te poepen . Verwijder aub je account en ga eerst een wat algemene kennis opdoen ! Gans
Vind ik leuk
035 +7198
maandag 9 juli 2018 om 16:42
Maar jij reageert wel 2x op hem. :-)
Vind ik leuk
Vapormax +1642
maandag 9 juli 2018 om 16:24
Vervelend jij, je weet niks maar loopt gewoon irriteren.
Aan je naam te zien kom je uit het oosten.
Dus jij moet sws sasssssst!!!
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 00:09
Sloetski kan niet tot 23 tellen. Dus lijkt mij sterk Ben!
[Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 00:10]
Vind ik leuk
Rodajc +18133
maandag 9 juli 2018 om 14:23
Sorry maar wat een onzinnige reactie plaats je hier.
Vind ik leuk
dinsdag 10 juli 2018 om 10:22
Basisspelers van de wedstrijd van gisteren:
1: vdWerff
2: Buttner
3: Foor
4: Bruns
5: Beerens
6: Linssen
En ingevallen zijn:
7: Berden
8: Van Bergen
9: Buitink
En dan hadden we ook nog buitenlanders Serero en Matavz in de basis, die toch wel ingeburgerd zijn zo langzamerhand...

Wat probeer je nou een beetje populair te doen hier?! Vitesse had afgelopen seizoen minder buitenlandse spelers in de selectie dan het complete linker rijtje.
Er zijn deze zomer 5 buitenlanders weggegaan en 7 bijgekomen. +2 dus..
Vind ik leuk
Quareck +7454
maandag 9 juli 2018 om 13:32
Je mag niet pesten! Pesten is stom!
Vind ik leuk
SuperScc +987
maandag 9 juli 2018 om 14:51
Het Nederlands voetbal is veroordeeld tot 3e rangs Slowaken... Europese middelmaat, al hou ik het dan nog hoog aan..
Vind ik leuk