De Mos: Als ik hem was zou ik drie jaar lang bij PSV blijven

    De Mos: "Als ik hem was zou ik drie jaar lang bij PSV blijven"

    maandag 9 juli 2018 om 21:06

    Aad de Mos vindt niet dat Hirving Lozano deze zomer moet vertrekken bij PSV, maar minstens nog een jaar in Eindhoven moet blijven. De Mexicaan viel in positieve zin op op het WK, waar hij met zijn land actief was. Daardoor heeft hij de interesse gewekt van meerdere clubs. 

    "Hij moet nog een jaar bij PSV blijven", vertelt De Mos aan Marca Claro. "Hij ontwikkelde zich erg snel in zijn eerste jaar, had geen aanpassingsproblemen en heeft een geweldig seizoen gedraaid. Na het WK zou het het beste zijn als hij terugkeert naar PSV. De teams die hem in het vizier hebben zullen een goede aanbieding voor hem doen."

    De Mos vraagt zich af of Lozano iets aan een zomerse transfer heeft. "Als hij naar een andere club gaat kan dat slecht voor hem zijn. Hij zou bijvoorbeeld geblesseerd kunnen raken."

    Arsenal en Manchester United worden genoemd als mogelijke bestemmingen voor Lozano, net als Juventus en FC Barcelona. "Als ik hem was zou ik drie jaar lang bij PSV blijven. Op die manier kan hij honderd wedstrijden in de Eredivisie spelen en dan de stap maken naar de Spaanse of de Engelse competitie", besluit De Mos.

    Poll

    Eens met De Mos?

    (2169 stemmen)

    Plaats een reactie

    J Kiprich +14093
    maandag 9 juli 2018 om 21:08
    Aldus Aad de Mostradamus.
    Vind ik leuk
    jari4ever +1023
    maandag 9 juli 2018 om 21:29
    Dus het beste kan die gewoon weggaan
    Vind ik leuk
    Berbr +1078
    maandag 9 juli 2018 om 21:44
    Hij moet niet weggaan want hij zou geblesseerd kunnen raken. Wat een lulkoek. Alsof dat bij PSV niet kan. Die jongen kan een hoger niveau aan dat heeft ie op het WK bewezen.
    Vind ik leuk
    zwollie +6612
    maandag 9 juli 2018 om 22:06
    Oftewel Aadje afkoopsom.
    Vind ik leuk
    MN223 +532
    maandag 9 juli 2018 om 23:55
    Aad is zelf nergens langer dan 3 jaar gebleven dus wat dit voor waarde heeft?
    Vind ik leuk
    benny-boys +385
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:49
    Kiprich, Stratum haal jij tóch niet in met duimpjes
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 07:56]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14093
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:48
    Het zal je streven maar zijn......
    Vind ik leuk
    MichPSV +4901
    maandag 9 juli 2018 om 21:08
    De Mos zegt een keer iets zinnigs.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16994
    maandag 9 juli 2018 om 21:09
    Als het in je straatje past wel he hahah
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:14
    Dus Lozano blijft in Eindhoven?! Dankjewel Aad. Dat is een pak van mijn hart. Ik had al stiekem de hoop dat jij jouw invloed zou aanwenden om ons gelukkig te maken.
    Vind ik leuk
    Strijp +8192
    maandag 9 juli 2018 om 21:17
    Lees je de tekst verder wel?
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:21
    Ik dacht het wel, maar als ik me vergis hoor ik het graag:

    "Hij moet nog een jaar bij PSV blijven", vertelt De Mos aan Marca Claro. "

    Als Aad De Mos dit zegt moet dat toch worden opgevat als een zwaarwegend advies?!
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    Strijp +8192
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    Redelijk zwaarwegend
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:24
    Dat maak ik er dan van. Overigens: Groeten uit Strijp!
    Vind ik leuk
    Zultkop +3207
    maandag 9 juli 2018 om 23:29
    Pas als boskamp het roept is het zwaarwegend. Die man heeft de body om zoiets gewichtig te zeggen.
    Vind ik leuk
    PRICE +18420
    maandag 9 juli 2018 om 21:16
    Nog 1 seizoen misschien maar dat is het uiterste,alhoewel schijnt dat United mee bezig is om lozano te halen
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8595
    maandag 9 juli 2018 om 22:23
    United are preparing a £34.5m bid for Mexican winger Lozano who was one of the breakout stars of the World Cup. Mourinho wants to add greater pace to his side and believes Lozano's full-committed style would suit United and the Premier League. Lozano, 22, scored 19 goals in 34 games for PSV last season and Tuttomercatoweb claim a large bid is "imminent" although Barcelona also retain an interest in the former Pachuca player.
    Vind ik leuk
    PRICE +18420
    maandag 9 juli 2018 om 22:29
    Spanisch Mug only one thing in your story is wrong,Lozano played not 34 games. Because he had some red cards. But it is realy possibile that United will buy Lozano👍😁
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:30]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8595
    maandag 9 juli 2018 om 22:31
    Klopt lol
    Vind ik leuk
    PRICE +18420
    maandag 9 juli 2018 om 22:36
    Spaanse mug,hoor ook op dit moment United het meest concreet is voor lozano.
    Verder een tegenvaller betreft Arias schijnt dat Napoli een back bij een duitse club wil halen. (RB Leipzig)
    Psv zal toch geld nodig hebben voor een Guitierez,want het middenveld is toch wel formaliteit nr 1 na het wegvallen van van Ginkel.
    Verder geloof ik niet dat Gudmondson een echte kans krijgt mocht Lozano vertrekken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:37]
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8595
    maandag 9 juli 2018 om 22:52
    Geen paniek jong
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:38
    Uhh Rashford speelt amper, Martial ook niet. Aha Lozano gaat deze twee spelers echt niet voorbij in de pikorde.. Dream on
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 05:58
    Ze hebben voorrondes EL en de beker mee geteld
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13179
    maandag 9 juli 2018 om 21:19
    1 jaar is zinnig, en dat zou mooi zijn voor PSV. Maar 3 jaar, zo'n speler daar kletst hij weer uit zijn nek.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:36
    Nu jij nog
    Vind ik leuk
    Stinoo +521
    maandag 9 juli 2018 om 21:08
    Nog één seizoen en dan eindigen als topscorer van de eredivisie met wat minder gele en rode kaarten.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:09
    Aad Einstein
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +81871
    maandag 9 juli 2018 om 21:10
    "Als ik hem was zou ik drie jaar lang bij PSV blijven. Op die manier kan hij honderd wedstrijden in de Eredivisie spelen en dan de stap maken naar de Spaanse of de Engelse competitie", besluit De Mos''



    Wat goed is komt snel Aadje.
    Vind ik leuk
    Futre +1634
    maandag 9 juli 2018 om 21:22
    Dan ben ik wel heel goed, volgens mijn meissie 😉
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 02:38
    Uuuu bij 4 seconden kun je toch beter even bij de dokter langs gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:10
    3 seizoenen is te lang, maar voor de rest zegt De Mos hier eindelijk iets zinnigs.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:00
    Ja idd.... Als hij naar een andere club gaat, kan hij geblesseerd raken.
    Alsof dat hij PSV niet kan.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:17
    Het tempo bij andere clubs ligt veel hoger, bij psv kan hij zich nog beter aanpassen aan Europa ( zowel persoonlijk als voetballend)
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 09:18]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:11
    Lozano is simpelweg onhoudbaar voor PSV. Lozano kan zo dadelijk in een topcompetitie gaan spelen waar hij netto 3 tot 5 maal zoveel gaat verdienen op jaarbasis. En PSV krijgt een dergelijk hoge transfersom aangeboden waartegen het geen nee kan zeggen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    maandag 9 juli 2018 om 21:11
    Enig idee voor wie PSV Aadje is? Deze man is vol rancune richting alles wat met Ajax te maken heeft... en zijn adviezen zijn daardoor verre van objectief te noemen.... het is gewoon een zielige man die totaal niet meer serieus genomen wordt, onze afkoopAAd. Komt aardig in het rijtje van de gebroeders Kerkhof, Willem van Hanegem en ja ook Sjakie Swart
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:17
    Dit topic heeft helemaal niets met ajax te maken. Dus keep out of it.
    Als je geen fan bent van Lozano misbruik zijn nickname dan niet als avatar, chuckie88. Het is overigens Chucky, alias Hirving Lozano.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13625
    maandag 9 juli 2018 om 21:25
    Chuckie, wist je toevallig dat het een Surinaamse DJ is en woonachtig in Rotterdam? Misschien is ie daar wel fan van? :)

    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:40
    Dan neem ik mijn woorden terug.
    Ik wist dat niet. Dank voor weer een stukje kennis erbij... :-)
    Overigens vind ik wel dat hij er ajax niet bij moet betrekken, net zo min als psv-ers dat bij ajax-topics moeten doen.
    leidt alleen maar tot vervuiling en irritatie..
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:09
    Hij lijkt me meer van van jouw club, zie zijn reactie hieronder.
    Vind ik leuk
    Niels92 +13625
    maandag 9 juli 2018 om 22:12
    Haha dat zal wel een Ajacied zijn, maar daarom kan ie wel fan zijn van een DJ :)

    Al weet ik natuurlijk niet of dat de reden is waarom hij die naam aangemaakt heeft, is een gok :)
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:17
    Gezien zijn f.. off en mafkees reactie naar mij ga ik het hem niet vragen, we zullen het nooit weten.
    Over tot orde van de dag. :-)
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    maandag 9 juli 2018 om 21:44
    Fuck off met je Chucky, deze naam al meer dan 30 jaar mafkees.
    En wat je eerst opmerking betreft... Bijna ieder item hier wordt door supporters van PSV en Feyenoord direct of indirect gelinkt aan Ajax... en Sorry ik mag geen mensen die objectief te boek willen staan maar continue bezig zijn met een vendetta richting in dit geval Ajax, met zijn Obispo beter dan De Ligt, enz. Bovendien weet jij en ik dat het voor PSV gewoon onmogelijk is om spelers als Lozano, die ik trouwens graag bij Ajax had gezien voordat PSV hem contracteerde, nog 3 jaar te behouden... net zoals het niet te doen is voor Ajax spelers als De Ligt de komende 2 a 3 jaar te behouden... dat is nu een maal het lot van een opleidingsclub
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:05
    F. off is wel een binnenkomer van je, gefeliciteerd met je niveau.
    Mafkees erachteraan. Gooi het er maar uit. Proficiat. Lucht op?
    Zo netjes als Niels reageerde en ik op hem, zo kom jij nu..pfff….

    Ik heb geen enkele vendetta en nooit beweerd dat Obispo beter is dan de Ligt. En ja, ik vind de Ligt beter dan Obispo / verder in zijn ontwikkeling. Maar de discussie over spelers vergelijken vind ik iha niet relevant.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    maandag 9 juli 2018 om 22:36
    Je praat in de " ik "vorm... tenzij je zelf De Mos bent hoef jij je dus totaal niet aangesproken te voelen...
    En ja.. als mensen zonder te vragen allerlei aannames doen die totaal niet kloppen krijgen ze de wind van voren. En ja, Aad de Mos heeft een gruwelijke hekel aan Ajax, daar hoef je geen deskundige voor te zijn en alleen maar zijn columns en stukjes te lezen over mijn club. Ik wordt een beetje moe van mensen die blijkbaar moeite hebben om eens normaal inhoudelijk te blijven zonder steeds af te geven op de directe concurrent. Ik ben niet begonnen met iemand te dissen... Jij begon over mijn naam. Die ik al meer dan 30 jaar gebruik. Niet de boel omdraaien nu
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:50
    had ik om 21.40hr al teruggenomen..
    nogmaals sorry voor foute aanname.

    Voor de rest wens ik je een super avond en een geweldige nacht erachteraan. Het woord f... besteedde je aan mij, doe dat in het vervolg op een nette manier op intieme wijze met iemand die erop zit / ligt te wachten.

    En inderdaad je schrijft het anders.
    En gezien de 88 erbij is het inderdaad 2018-1988 = 30 (jr)

    Geniet en don't look back in anger, life's too short....
    Vind ik leuk
    chuckie88 +910
    maandag 9 juli 2018 om 23:01
    Ok.. eveneens dan excuses van mijn kant voor de verkeerde reactie... praat graag over voetbal .. zeker ook met supporters van rivaliserende teams, maar wordt een beetje moe van al dat afzeiken van elkaar... steeds over en weer dezelfde dooddoenertjes ... volgende keer graag met je inhoudelijk aan het stoeien... no anger idd
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 23:14
    Prima zo.
    Like verdiend voor jou, zo ben ik dan ook wel weer.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:42
    Kerel chuckie maak je niet zo druk dat Aad de Mos een hekel aan ajax heeft zeg dat zijn er wel meer in Nederland.

    Houd je gewoon aan de topic

    Voor Lozano is het beter jaartje blijven en topscorer te worden.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8223
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:48
    Maar waar in dit bericht loopt Aad te haten op Ajax?

    Aad heeft gewoon een ietwat gekleurd brilletje op.

    En ook al vind hij Obispo beter dan De Ligt, maakt toch niet uit? Is toch gewoon zijn mening, hoef je niet gelijk zo primitief te reageren.
    Vind ik leuk
    Echt? +212
    maandag 9 juli 2018 om 23:04
    Ik denk niet dat Willem van Hanegem in dat rijtje hoort..
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    jobbes +53
    maandag 9 juli 2018 om 21:12
    In mijn ogen grote onzin. Lozano heeft zich in de kijker gespeeld met het WK en iedereen weet dat transferbedragen daardoor astronomisch hoog kunnen zijn. Je kan hem inderdaad een paar jaar laten schitteren in de eredivisie maar ik denk dat je nooit meer 50-60M voor hem kunt vragen vanuit eredivisie prestaties.
    Vind ik leuk
    Godin1 +863
    maandag 9 juli 2018 om 21:13
    Aadje Afkoopsom kan beter niks meer zeggen. Komt niets zinnigs uit. PSV mag blij zijn als hij nog 1 jaar blijft.
    Vind ik leuk
    Kuip +5812
    maandag 9 juli 2018 om 21:14
    Als je weg kunt naar een mooie competitie, dan moet je meteen gaan. Deze speler is goed genoeg voor het buitenland. Bovendien hoeft hij dan niet tegen provincieclubjes als Emmen op kunstgras te spelen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +378
    maandag 9 juli 2018 om 21:15
    Waarom zou Lozano bij PSV moeten blijven als bijv. Arsenal of een andere club hem 5 miljoen netto per jaar biedt? Het is wel duidelijk dat als De Mos je zaakwaarnemer is je naar je geld kunt fluiten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:52]
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2598
    maandag 9 juli 2018 om 21:17
    3 jaar nog in de Eredivisie, Aad heeft geen hoge pet van hem op hem...
    Vind ik leuk
    Eendracht +13170
    maandag 9 juli 2018 om 21:21
    Zo denkt Aad ook dat jij nog een keer 8 jaar op VP gaat blijven...
    Hij wilde echter geen voorspelling wagen onder hoeveel accounts, dat ging zelfs Aad wat te ver...
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2598
    maandag 9 juli 2018 om 21:27
    En daar hebben we onze huis troll eendrachtje weer haha
    Dag kleine jongen
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    maandag 9 juli 2018 om 21:43
    Hebben wij van heel Ajax niet blufke de clown
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2598
    maandag 9 juli 2018 om 21:47
    Ik wel van Lozano, wilde alleen maar zeggen dat Lozano nu, maar vooral over een jaar de Eredivisie is ontgroeid, gewoon een compliment.

    En wat jij, eendracht, stratum enz van Ajax vinden heeft totaal geen waarde, want als je altijd negatief bent over een club kan je onmogelijk objectief inhoudelijk serieus genomen worden als je het over Ajax, of zelfs over voetbal hebt. Jullie worden geleid door afgunst, niet door voetbal kennis.......
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    maandag 9 juli 2018 om 21:50
    Nee jij wel met je 800 acount
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2598
    maandag 9 juli 2018 om 21:52
    Sterke reactie weer....
    Vind ik leuk
    Het Zuiden +104
    maandag 9 juli 2018 om 22:21
    Net als jij blufke
    Vind ik leuk
    kcim +2521
    maandag 9 juli 2018 om 21:19
    De Mos zegt geen gekke dingen maar volledig onrealistisch in de huidige idiote tijden waar geduld erg schaars is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:21]
    Vind ik leuk
    Foebele +48347
    maandag 9 juli 2018 om 21:20
    Hij kan ook niet geblesseerd raken Aad, of hij kan geblesseerd raken bij PSV en zodoende uit de picture raken... Kortom, andermaal een topic van iemand die volledig in de ruimte zit te lullen met een hoop mitsen en maren.
    Vind ik leuk
    Eendracht +13170
    maandag 9 juli 2018 om 21:22
    Ik zit niet te wachten op een Dolberg scenario. Dus gewoon 60 miljoen cashen nu.
    Vind ik leuk
    Foebele +48347
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Grappig hoe je zelf toch altijd Ajax erbij moet betrekken en dan ook nog eens complete onzin verkondigd.

    Dit topic gaat over PSV, dus laten we het dan ook gewoon lekker over PSV hebben ipv die eeuwige sneue vergelijking te moeten trekken die nergens overgaat.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:10
    mee eens
    Vind ik leuk
    Eendracht +13170
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:57
    Die "sneue vergelijking" is gewoon een simpel feit.
    Dolberg was 50 miljoen waard, raakte geblesseerd en er is nu geen enkele club die dat voor hem neer zou leggen.

    Het is ook de enige vergelijking die ik kan maken, of had ik hem met Martijn Barto of Cyriel Dessers moeten vergelijken?

    Dat jij onmiddelijk denkt dat dit om Ajax gaat is eerder jouw probleem dan die van mij.
    Het is idd een vergelijking, en nog een kloppende ook.
    Jammer dat je dat niet kan zien en gelijk maar weer in de verdddiging schiet.

    Vind ik leuk
    Niels92 +13625
    maandag 9 juli 2018 om 21:27
    Hoezo cashen? Ik dacht dat de PSV'ers erom bekend stonden niet aan geld te denken en de beste spelers te behouden voor de club? En nu opeens snel verkopen voor het geval dat? :)
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:43
    bewijs dat alle supporters kampioen willen worden en hun beste spelers willen behouden, maar als er de hoofdprijs volgt is dat soms nog beter om kampioen te worden en gun je het je topspelers. Dus geen verschillen tussen verschillende clubs, supporters zijn binnen een club net zo verschillend als tussen clubs. Dus ja, ajax-feyenoord-psv willen altijd kampioen worden, hun supporters vermaken en financieel gezond blijven. Allemaal 1 pot nat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:45]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:20
    Bij de Mos is een steekje los.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    Het zijn alle 4 clubs waar je als speler geen nee tegen kan zeggen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    als PSV 60+ kan vangen moeten ze het doen. Dat geld kan PSV goed gebruiken en zich versterken op meerdere posities.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +10186
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Haha, ja hoor, 3 jaar..
    Aad is echt al een tijdje de weg kwijt..
    Vind ik leuk
    Pimman +1513
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Iedereen weet dat als Aad zoiets zegt hij snel weg is!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:30
    Eigenlijk geeft Aad niet 1 argument waarom....
    Vind ik leuk
    El Cazador +4797
    maandag 9 juli 2018 om 21:34
    tuut, tuut, opa de Mos is weer uit de bocht gereden!!!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:34
    Of hij soms in iemands zijn portemonnee kan kijken wat een ..... verhaal zeg !
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:41
    Nog 1 jaar zou perfect zijn. Misschien dat PSV hem kan verkopen met een huuroptie.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:44
    De Mosovic
    Vind ik leuk
    ForzaVVV +844
    maandag 9 juli 2018 om 21:46
    Hij moet minstens nog een jaartje hier blijven. Lekker veel spelen en verder ontwikkelen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7276
    maandag 9 juli 2018 om 21:47
    Wat is het toch makkelijk beslissen over een ander z'n portemonnee...........
    in 3 jaar 10 miljoen E minder verdienen bijvoorbeeld.
    Aad vergeet dat het om een professionele voetballer gaat.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:48
    Toch nog iets zinnigs van Aadje
    Vind ik leuk
    Futre +1634
    maandag 9 juli 2018 om 22:04
    Als ik De Mos was zou ik drie jaar bij iedereen wegblijven.
    Vind ik leuk
    Just dekler +1143
    maandag 9 juli 2018 om 22:16
    Als een club nu een belachelijk bedrag biedt kun je het misschien beter doen. Financieel gezien, sportief gezien niet.
    Vind ik leuk
    Bert +144
    maandag 9 juli 2018 om 22:18
    Die man heeft toch totaal geen verstand van de zaken,overal weggejaagd,en nu meent hij wel een mening te hebben over voetbal,echt ongelooflijk als EEN iemand hem gelooft,hij zegt toch altijd pas wat als iemand het al eerder verteld heeft,bah wat een kwal
    Vind ik leuk
    14forever +7931
    maandag 9 juli 2018 om 22:22
    Oh ja ff vergeten, bij psv kan je dus niet geblesseerd raken.
    Vind ik leuk
    rinirat +1486
    maandag 9 juli 2018 om 22:37
    Wie luistert er maar deze dorpsgek
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:45
    Ik kan het wel eens met hem eens zijn, maar nu is hij of dronken of de weg kwijt, wat een onzin
    Vind ik leuk
    Bizzy +16967
    maandag 9 juli 2018 om 22:57
    Zal me worst wezen zolang de clubs maar de hoofsprijs betalen. Dikke strik erom. Breng hem en zijn gezin naar Schiphol. Deze speler is in principe niet te houden.


    Vind ik leuk
    De Ajacied +10398
    maandag 9 juli 2018 om 23:48
    Dromen zijn bedrog ook al zijn het die van Aad, Lozano is geen teamspeler en zal dit ook nooit worden bovendien loopt hij qua techniek ver achter bij een Neres.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:53
    Neres ????? Wie is Neres
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 05:54
    Gelukkig kan je bij PSV niet geblesseerd raken....
    Opmerking v d week...

    En Aad, als ik jou was, zou ik de eerste 3 jaar niets meer zeggen
    Vind ik leuk
    _AJAX_ +2866
    dinsdag 10 juli 2018 om 08:40
    Gauw een strik erom, stel je voor dat hij het bellaberd doet.
    Vind ik leuk
    K V ASSEL +187
    dinsdag 10 juli 2018 om 09:10
    Kan iemand Aad de Mos in bescherming nemen aub...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    De Mos: "Als ik hem was zou ik drie jaar lang bij PSV blijven"