'Kans op Eredivisie-rentree erg klein: Lampard concurreert met clubs om Mount'

    'Kans op Eredivisie-rentree erg klein: Lampard concurreert met clubs om Mount'

    maandag 9 juli 2018 om 21:18

    De kans dat Mason Mount komend seizoen in de Eredivisie speelt wordt kleiner en kleiner. Frank Lampard hoopt de middenvelder van Chelsea naar Derby County te halen.

    Dat meldt The Telegraph in Engeland. Mount is een van de grootste talenten van Chelsea die bij diverse clubs hoog op het verlanglijstje staat. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan Vitesse, waar hij een van de uitblinkers was. Aan het einde van het seizoen werd hij gelinkt aan Engelse clubs, maar ook aan Ajax en PSV. Duidelijk is niet of die clubs nog steeds belangstelling hebben. Vitesse hoopte Mount nog een jaar te huren, maar dat lijkt onmogelijk.

    Lampard hoopt Mount een jaar lang te huren van Chelsea. De oud-prof weet alles van de negentienjarige Engelsman, omdat hij jarenlang heeft rondgelopen bij The Blues. Mount was de aanvoerder van Lampards assistent Jody Morris. Onder leiding van Mount won het jeugdelftal van Chelsea de FA Youth Cup in 2017.

    Of Lampard Mount binnen kan halen, moet worden afgewacht. Boulevardkrant The Sun schreef in mei dat onder meer Queens Park Rangers, Reading en Norwich City interesse in hem hebben. Ook Ajax, PSV, Sporting Portugal en Werder Bremen werden toen genoemd. Even later meldde ook Voetbal International dat Ajax interesse had in Mount.

    Poll

    Waar moet Mount voor kiezen?

    (819 stemmen)

    Plaats een reactie

    Ebar +53
    maandag 9 juli 2018 om 21:19
    Lekker naar Ajax gaan
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:37
    Ajax kan beter een linksbuiten kopen want die Bande en die fragiele noor bakke er bar weinig van
    Vind ik leuk
    Baco1511 +480
    maandag 9 juli 2018 om 21:50
    Leuke aan transfer geruchten is dat Golovin van CL naar EL of zelfs niks erg groot is, vanwege transfer naar Chelsea. En bij Mount die juist met champions ship aanbiedingen opeens de kans heel klein is dat hij voor EL kan kiezen met Vitesse.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4867
    maandag 9 juli 2018 om 21:22
    Championship prima competitie voor Mount.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    Te goed voor de Nederlanders competie.
    Daar zijn maar 3 topclubs en in Engeland veel meer
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:42
    Bij Nec in de KeukenKampioen divisie, zou hij niet misstaan, professortje. Hoe lang heeft je ban mogen duren? veel tekort als ik je scheldpartijen weer zie in andere topics. Ik geef je 14 dagen en je bent er weer een tijd verbannen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:55
    Neem eens een leven stumperd kneus
    Vind ik leuk
    NvC +1348
    maandag 9 juli 2018 om 22:00
    Hij heeft wel een punt. Mount is te goed voor iedereen buiten de top 3. Heeft veel meer mogelijkheden in de Championship.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:23
    Mount past niet bij ajax en psv heeft het geld niet, zou Mount zeker aanraden nog een jaartje Vitesse te doen en het dan buiten Nederland te zoeken.
    Vind ik leuk
    Spiegel +8215
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:25
    PSV heeft het geld niet? Om te huren of?

    Maar wel knap dat jij weet hoe PSV er financieel voor staat.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12869
    maandag 9 juli 2018 om 21:24
    Dat zijn wel een berg clubs voor Mount...
    Vind ik leuk
    Vapormax +1730
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Als ie komt is het Vitesse !!!
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:26
    Waarom zou je naar het 2e niveau van Engeland gaan als je bij het hele grote Vitesse kan spelen?
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1578
    maandag 9 juli 2018 om 21:33
    Misschien een beetje meer tegenstand dan onze Mickey Donald en Goofy competitie
    Vind ik leuk
    Maddox +1421
    maandag 9 juli 2018 om 21:50
    Waarom zou hij kiezen voor jou onbekende club, Gebruikersnaam?
    Vind ik leuk
    heur es +198
    maandag 9 juli 2018 om 21:29
    Vitesse kan hem goed gebruiken. Vandaag ook weer verloren, maar liefst 1-4.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1730
    maandag 9 juli 2018 om 21:41
    Twente zou nu ook met minimaal 1-4 van Vitesse verliezen is ook maatje te groot voor jullie.
    Vind ik leuk
    pico323 +5165
    maandag 9 juli 2018 om 21:42
    leuk he om dat te benoemen. je snapt niet veel van het spelletje. maar ja domme reacties genoeg hier. ja heur us hoop dat jullie weer snel terug zijn, potverdikke nu begin ik ook al domme reacties te geven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 21:45]
    Vind ik leuk
    NvC +1348
    maandag 9 juli 2018 om 21:57
    Je kan ook gewoon op een normaal manier reageren. Hij zegt gewoon dat vitesse mount zou kunnen gebruiken na een verloren pot en jij begint meteen op de man te spelen.
    Vind ik leuk
    Maddox +1421
    maandag 9 juli 2018 om 21:49
    heur es effe: Vitesse oefent tegen profclubs en Twente tegen amateurtjes. Ik schat Shaktar donetsk iets hoger in dan, sc Enschede.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3297
    maandag 9 juli 2018 om 21:39
    Naar PSV als vervanger van Ginkel..
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:58
    Nog niks is rond , tot die tijd blijven hopen . En anders komt er nog wel een andere versterking
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:00
    Ik hoop dat mijn clubje straks Ckasie - Fer en Janmaat haalt en nog een goede spits. Dan doen we weer mee met Ajakkes en Pisvee .
    Daar


    Vind ik leuk
    Vapormax +1730
    maandag 9 juli 2018 om 22:29
    Interessant zeker in een Mount topic ...
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:09
    Er zijn er meer die een jaar eredivisie verkiezen boven championship. En wie zegt dat je bij je nieuwe club aan spelen toekomt?
    Vind ik leuk
    Verratti +1709
    maandag 9 juli 2018 om 22:49
    Mogelijk kan de nieuwe trainer hem langer laten blijven bij Vitesse. Hij zit in het netwerk, dus je weet nooit. .
    Vind ik leuk
    VA1 +1561
    maandag 9 juli 2018 om 22:56
    Chelsea zou hem langzaam kunnen brengen. Minuten maken wanneer mogelijk. Hij zal er staan, let op mijn woorden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kans op Eredivisie-rentree erg klein: Lampard concurreert met clubs om Mount'