'Clubs azen op Vilhena; Feyenoord bezig met komst van Janmaat'

    'Clubs azen op Vilhena; Feyenoord bezig met komst van Janmaat'

    maandag 9 juli 2018 om 21:40

    Voetbal International-journalist en Feyenoord-watcher Martijn Krabbendam verwacht dat er nog het een en ander gaat gebeuren bij Feyenoord. Onder meer Tonny Vilhena staat in de belangstelling van een aantal clubs, vertelt hij.

    "Er gaan nog wat mutaties in de spelersgroep plaatsvinden", vertelt Krabbendam. "Karim El Ahmadi is al weg. Ik kan me voorstellen dat er voor meer spelers interesse komt. Vilhena staat in de belangstelling van een aantal clubs. Je moet afwachten hoe alles zich verder ontwikkelt. Steven Berghuis heeft een goed seizoen gedraaid. Zo zijn er altijd verrassingen waar je geen rekening mee houdt."

    Krabbendam krijgt de vraag of Feyenoord de transferperiode met angst en beven tegemoet moet zien. "Als Nederlandse club kun je hem altijd met angst en beven tegemoet zien. Als er een club uit Engeland of Italië komt die zoveel geld voor Steven Berghuis wil betalen, een van Feyenoords belangrijkste spelers, dan ben je hem gewoon kwijt. Daar is niets aan te doen, dus moet je zorgen dat je je zaken op orde hebt. Feyenoord zal moeten anticiperen op wat er moet gebeuren."

    Feyenoord ziet in Jordy Clasie de opvolger van El Ahmadi en ook is de club bezig met Daryl Janmaat. "Daar zijn ze mee bezig. Hij heeft al aangegeven dat hij weg wil uit de Premier League. Hij is daar basisspeler. Watford is ook geen club die zegt: pak 'm maar voor een miljoentje. Dat vereist nog wat onderhandelwerk om die selectie op orde te krijgen."

    Poll

    Kan Feyenoord meedoen om de titel?

    (3775 stemmen)

    Plaats een reactie

    Het Brein +3846
    maandag 9 juli 2018 om 21:43
    Berghuis, Jörgensen en Vilhena weg! Feyenoord naar plekje 7 komend seizoen let maar op!
    Vind ik leuk
    TheLobster +1501
    maandag 9 juli 2018 om 21:45
    Ja want daar komt ook niks voor terug he
    Vind ik leuk
    PRICE +32114
    maandag 9 juli 2018 om 22:00
    Aderlating als Berghuis en Vilenha vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:24
    Berghuis wel ja ,die postbode zou ik een stuk minder missen.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:46
    Lichte tia gehad?
    Vind ik leuk
    035 +5069
    maandag 9 juli 2018 om 22:47
    slechte vraag.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:26
    Sukkeltje.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:47
    Berghuis is natuurlijk al in de Premier league actief geweest bij Watford en dat was niet echt een succes dus die kan beter nog bij Feyenoord blijven. Dat geldt ook voor Jörgensen die heeft niet een gelukkig WK gespeeld en hij kan beter bij Feyenoord aan z'n vertrouwen werken. Dus de enige die ik een stap zie maken is Vilhena.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27133
    maandag 9 juli 2018 om 21:49
    Het grote voordeel van een slecht seizoen.
    Vind ik leuk
    Sparks +274
    maandag 9 juli 2018 om 21:55
    Jorgensen is mentaal al uitgecheckt uit de kunstgras Eredivisie, verwacht eerlijk gezegd niet veel meer van hem als ie nog blijft.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:24
    Voor de prijs die Feyenoord wil gaat hij niet weg, daarvoor is hij op het wk teveel door de mand gevallen en was het afgelopen seizoen te min.
    Vind ik leuk
    PRICE +32114
    maandag 9 juli 2018 om 22:21
    Berghuis heeft zich enorm ontwikkeld afgelopen jaar een 2e keer naar Engeland zal echt nu beter uitpakken verder een grote kans helaas spijtig voor Feyenoord dat er een club komt voor Vilenha.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 22:25]
    Vind ik leuk
    Pimman +2931
    maandag 9 juli 2018 om 22:23
    Price zeker dat ze Berghuis zouden gaan missen maar goed hij is nog niet weg..
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 23:00]
    Vind ik leuk
    PRICE +32114
    maandag 9 juli 2018 om 23:03
    Klopt zijn ook geruchten,alleen het lullige is dadelijk eventueel een halve voorbereiding mee draaien en alsnog weg en wat dan. Zou fijn er zijn als er eerder duidelijkheid komt en dat er gewoon een ultimatum gesteld word tussen club en speler maar helaas werk t niet zo.
    [Reactie gewijzigd op maandag 9 juli 2018 om 23:04]
    Vind ik leuk
    Baileys 2002 +18023
    maandag 9 juli 2018 om 23:09
    Maar ik denk wel dat Feyenoord er rekening meehoudt. Jorgensen wilde zelf in de winterstop weg en er was een bod en Vilhena is ook geen verrassing.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:27
    Denk dat middenmoot/subtop Duitsland meer iets is voor hem, misschien Schalke? Daar hoeft hij verdedigend ook niet zoveel te doen in een 343 systeem.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:49
    El ahmadi is dacht ik de enige die echt weg is toch?
    Deze andere spelers staan in belangstelling van... dat betekent nog niet dat ze ook direct weg zijn he
    Bovendien is er intresse in zowel clasie als janmaat die zijn er dan ook nog niet maar als dat wel gebeurd hebben ze daar toch prima spelers mee terug gehaald
    Vind ik leuk
    PRICE +32114
    maandag 9 juli 2018 om 22:23
    Janmaat is duur,geld van een Vilenha of Berghuis deels daar aan besteed. Clasie ipv Vilenha/ El ahmadi is wel een verlies.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:26
    Idd janmaat zal zekers niet de goedkoopste zijn vraag me ook af of dit wel mogelijk is voor feyenoord hij zal mischien zelf wel wat in willen leveren maar wil watford dat ook? Ben wel benieuwd trouwens na een clasie hoe die zich ontwikkeld heeft ivm toen die net weg ging bij feyenoord ook gezien zijn leeftijd nu
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    maandag 9 juli 2018 om 22:40
    Het Brein weet dat de synapsen en neuronen afhankelijk zijn van vele factoren in het kader van hun functioneren. Dit geldt evenzeer in een teamsport als voetbal. Clasie en Tapia met Ayoub op middenveld, van Persie erbij, Vente misschien wel rijp genoeg en Toornstra en Amrabat. Die kleine links voorin en hoppa.
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    maandag 9 juli 2018 om 23:34
    Hoor jezelf: Clasie, Ayoub en Tapia! Clasie, Ayoub en Tapia! Haha...

    Zoek de topspelers...
    Vind ik leuk
    Counterattack +10316
    maandag 9 juli 2018 om 23:36
    I know, maar ik gun elke club hun hoop en verwachting. :-)
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4612
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:26
    Soms hoef je niet de beste spelers te hebben om het beste team te zijn....

    Met 3 topspelers op t middenveld kun je wel eens t probleem krijgen dat ze alle 3 de belangrijkste willen zijn en niet voor elkaar t vuile werk opknappen.

    El Ahmadi en ook Clasie zijn wel spelers die vaak op de juiste plek staan en de kolen voor hun teamgenoten uit het vuur halen.

    Ayoub is ook niet vies van wat meters voor een ander en Tapia is onderschat in mijn ogen. Is als middenvelder vele malen beter dan als verdediger. Bovendien heeft ie de typische Zuid-Amerikaanse winnaarsmentaliteit.

    Claisie, Ayoub, Tapia is zo slecht nog niet. Kon wel eens verrassen.

    Bovendien gaan er geruchten van een terugkeer van Fer indien Vilhena weggaat.
    Dat zou wel wat body toevoegen aan het team!
    Vind ik leuk
    Alisteas +381
    dinsdag 10 juli 2018 om 01:23
    Dan staat je cluppie nog lager! Let maar op
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +159
    dinsdag 10 juli 2018 om 01:23
    Waarschijnlijk heb je het over jouw cluppie Vitesse.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    dinsdag 10 juli 2018 om 05:10
    Ze kunnen voor dat geld toch leuke spelers terugkopen....?
    Genoeg bejaarde Nederlandse spelers op leeftijd die wel weer terug willen, alles is er op ingesteld; warme baden, ijsbaden, rolstoelen, eindeloze massages, krukken en steunzolen.......
    Bij Huize Kuipzicht hebben de oudjes een streepje voor en kampioen worden is helemaal niet belangrijk, als het maar gezellig is.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 06:47
    Met acht feyenoorders in het veld zou dat zo maar kunnen.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18075
    maandag 9 juli 2018 om 21:48
    Eindelijk. Dat duurde lang..
    Vind ik leuk
    El Cazador +5749
    maandag 9 juli 2018 om 21:48
    Feijenoord heeft wel een probleem indien de spits weg gaat, zoveel doelpunten compenseer je niet 1-2-3
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 21:51
    Met een redelijk fitte van persie kun je dat toch al aardig compenseren al zit daar natuurlijk direct het risico aan vast of die wel redelijk fit kan blijven een heel seizoen
    Vind ik leuk
    Weetjewel +132
    maandag 9 juli 2018 om 21:52
    Wordt weer niks met Feyenoord. Met een Ayoub ga je echt geen kampioen worden.
    Vind ik leuk
    Jossa +632
    maandag 9 juli 2018 om 21:52
    Anticiperen? Man, man, man... Feyenoord heeft net Sinisterra als rechtsbuiten gecontracteerd. Berghuis dus weg????
    Vind ik leuk
    El Cazador +5749
    maandag 9 juli 2018 om 21:56
    Sinisterra is 19 jaar en is voor de breedte gekocht, geef hem een half jaar
    Vind ik leuk
    Hesses +960
    maandag 9 juli 2018 om 22:52
    In principe als vervanger van Bilal gehaald....kunnen er dus niet slechter op worden...Bilal t renpaard weg en deze Colombiaan terug die minder kost en wss voor meer dan zn aankoopsprijs verkocht kan worden over n paar jaar.
    Vind ik leuk
    Kramertje +875
    maandag 9 juli 2018 om 21:57
    Feyenoord kan altijd voor de titel gaan daar waar Ajax steeds 2e wordt moeten we de 1e plaats maar weer uitvechten met PSV.
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1739
    maandag 9 juli 2018 om 22:02
    Je naam zegt genoeg....
    Vind ik leuk
    Kramertje +875
    dinsdag 10 juli 2018 om 10:09
    nee die naam van jou is lekker
    Vind ik leuk
    Professoro +235
    maandag 9 juli 2018 om 22:04
    Fer een optie?
    Vind ik leuk
    Bartho +240
    maandag 9 juli 2018 om 22:16
    Weet iemand waarom Janmaat weg wilt?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:29
    Begrijp het ook niet echt. Weg willen uit de PL terwijl je basisspeler bent, erg vreemd.
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    maandag 9 juli 2018 om 22:19
    Mee doen om de titel, ff nog zo.een 17 jaartjes wachten.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 22:26
    Meedoen voor de prijzen ,al 4 jaar helemaal niets........
    Vind ik leuk
    Wilex +1048
    maandag 9 juli 2018 om 23:12
    Pak je moment nu het nog kan, straks moet je er weer 20 jaar op wachten.
    2 decennia' s grappen over guldens, Twin Towers en nokia's 3310 aan moeten horen maar nu is het mooi jou beurt.
    Vind ik leuk
    maandag 9 juli 2018 om 23:44
    Wat jij wil willy, jullie roepen al jaren dat je de beste bent en winnen geen ruk.
    Bij feyenoord heb je die arrogante stumperds gelukkig niet.
    Vind ik leuk
    Laliga +1961
    maandag 9 juli 2018 om 22:28
    Toch is feyenoord financieel niet in staat om dezelfde kwaliteit terug te halen als el ahmadi , berghuis en vilhena.. ben benieuwd hoe dat opgevangen gaat worden. Vindt clasie ook niet even goed als karim en watford gaat janmaat echt niet voor minder dan 7 miljoen laten gaan en zie feye dat gew niet doen
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8408
    maandag 9 juli 2018 om 23:03
    Tapia voor Karim en voor de verkoop van vilhena en berghuis krijg je minstens 25 mln. Kan je prima vervangers voor kopen.
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    maandag 9 juli 2018 om 23:07
    Janmaat zullen ze inderdaad de hoofdprijs voor moeten betalen, ik verwacht eerder dat hij gehuurd zal worden, net als Clasie. Maar hopelijk kunnen ze een optie tot koop afdwingen. Feyenoord heeft met Amrabat en Tapia de potentiële vervangers van Vilhena en El Ahmadi al in huis, maar die jongens zullen het dan toch echt moeten laten zien nu.
    Vind ik leuk
    Laliga +1961
    maandag 9 juli 2018 om 23:21
    Vindt amrabat naar wat hij heeft late zien tot nu toe niet instaat om vilhena te vervangen. Tapia laaat af en toe leuke dingen zien maar te vaaak ook fouten waarvan je denkt waarom doe je dit... el ahmadi scoorde zo goed als altijd een voldoende en was de aanjager , vilhena was de motor en scoorde ook nog 10 goals wat opzich prima aantal is. Ik zie amrabat er geen 10 maken ...
    Vind ik leuk
    Obl93 +2081
    maandag 9 juli 2018 om 22:32
    Wel efficiënt nieuws brengen, over Ziyech hebben we circa 5 artikels per dag nodig.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1685
    maandag 9 juli 2018 om 22:33
    Absoluut niet! Net deze slecectie gaan ze meedoen om 3e plek met Vitesse en AZ.
    Utrecht daaronder.....
    Vind ik leuk
    meloen87 +738
    maandag 9 juli 2018 om 22:58
    Ik vrees ook nog altijd dat Vilhena en Berghuis vertrekken, dat zou echt een aderlating zijn. Jorgensen zie ik niet meer vertrekken, na zijn rampzalige optreden op het WK. Hij heeft bovendien ook gezegd dat hij niet persé weg wilt. Ik vind dat prima, nu kan hij weer lekker knallen voor Feyenoord en hopelijk dan volgend seizoen voor 20 miljoen weg. Janmaat en Clasie zou ik echt erg leuk vinden, vooral Clasie is jongen van de club. Verwachte basiself:

    Bijlow; Janmaat, Van Beek, St. Juste, Malacia; Clasie, Tapia, Ayoub; Berghuis, Jorgensen, Larsson
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:31
    Middenveld is zo wel erg defensief. Zou voor Clasie óf Tapia gaan.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1451
    maandag 9 juli 2018 om 23:08
    Daarom word het niks Clasie mag dr veters nog niet vast maken van Karim. Totaal andere voetballer. Bovendien is Clasie lang zo goed niet.
    Vind ik leuk
    broedkip +1543
    maandag 9 juli 2018 om 23:13
    Feijenoord doet dit jaar mee om EL plaatsen. 4 t/m 8 en de beker.
    Vind ik leuk
    Makis +1146
    maandag 9 juli 2018 om 23:16
    Dit Feyenoord “nieuws” geweldig dit kan iedereen wel verzinnen
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    dinsdag 10 juli 2018 om 00:03
    Komt allemaal.wel goed.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    dinsdag 10 juli 2018 om 03:47
    Ajax en Feyenoord verleggen hun netwerk in de PremierL;) laten we de PremierL leegkopen Eredivisie! ;-)
    Vind ik leuk
    Nielsk +1087
    dinsdag 10 juli 2018 om 07:44
    Vilhena is klaar voor de volgende stap, Clasie nooit gelukkig geweest in Engeland ondanks de aardig wat wedstrijden voor hem (zijn gezin is er ook niet gelukkig volgens de berichten die je leest).
    KEA, Vilhena out
    Janmaat, Clasie, Fer in.
    Jorgensen out, dan moet er echt nog een spits bij, Janssen huren MVG?
    Vind ik leuk
    Lady Sam +145
    dinsdag 10 juli 2018 om 18:27
    En wie zegt dat Tonny weg wil ,dat roep jij al jaren.....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:14
    Clasie is geen vechter zoals El Ahmadi, gaan zij op achteruit en Janmaat is geen versterking, hij was al in zijn 1e periode geen topper, gewoon een mee voetballer, niets bijzonders. Zoals zij zich ook al Met Boëtius hebben vergist, is geen schijn meer van het talentje van 17, bij zijn jaargenoten en als Berghuis en Vilhena vertrekken en worden opgevolgd door enkele jongens uit eigen jeugd kun je het woord kampioenschap wel op je buik schrijven.
    Ik heb trouwens nog nooit begrepen wat zij in die Larson zien. Is geen schaduw van de goede Larson die er ooit was. Nee ik zie eerder weer een 4e-5e plaats, met weer zo'n 15-20 punten achterstand, als er niets anders dan oud Feyenoorders terug halen, dan val je terug op de ranglijst.
    MIND MY WORDS
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Clubs azen op Vilhena; Feyenoord bezig met komst van Janmaat'