NEC lijft transfervrije Ajacied in: Ik ben trots en blij hier te zijn

    NEC lijft transfervrije Ajacied in: "Ik ben trots en blij hier te zijn"

    dinsdag 10 juli 2018 om 14:36

    Terry Lartey Sanniez vervolgt zijn loopbaan bij NEC. De verdediger was transfervrij na zijn vertrek bij Jong Ajax. NEC bevestigt de komst van Lartey Sanniez dinsdagmiddag via de officiële kanalen. De aanwinst heeft getekend tot medio 2021.

    "Ik heb, nadat mijn contract afliep bij Ajax, bewust de tijd genomen om alles heel goed op een rijtje te zetten, zodat ik een weloverwogen keuze kon maken over de beste vervolgstap voor mijn carrière", aldus de 21-jarige speler op de website van zijn nieuwe club.

    "NEC legde direct na de competitie al contact en bleef ook steeds contact houden. Ik heb zowel met de trainer als met de technisch directeur uitgebreid gesproken over mijn toekomst en de toekomst van de club en mijn ambities sluiten perfect aan bij die van NEC. Ik ben trots en blij hier te zijn en kijk er naar uit om de komende seizoenen alles te geven voor de club."

    NEC haalde eerder onder meer Tom Overtoom (Almere City) en Josef Kvida (PEC Zwolle) naar Nijmegen. 

    Plaats een reactie

    dinsdag 10 juli 2018 om 14:39
    Gaan wel veel weg bij Ajax van jongere jeugd
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22840
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:53
    Hij is 21 en overduidelijk niet goed genoeg
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:54
    Net als veel die vertrokken naar Utrecht,As ect
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:56
    Doorselecteren heet dat;) er komt veel talent aan uit de B en A jeugd, echt veel.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:04
    Ja net als bij ons PSV die afge lopen seizoen kampioen zijn geworden. Vind het alleen maar goed dat bij de topclubs de jeugd doorstromen.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2597
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:43
    Zo moet het ook he, en degene die afvallen zijn weer hele bruikbare spelers voor andere clubs..
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 16:20
    Juist!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22840
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:57
    Die mochten ook gewoon vertrekken.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22247
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:19
    Jij kent de spelers die van Ajax naar Utrecht zijn overgestapt, Mario? Vertel! Wat schort eraan?
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:21
    Nee die ken ik nog niet maar we gaan het mee maken bij Utrecht. Ik zal binnenkort wel eens kijken daar eens kijken als het wat is.
    Vind ik leuk
    2cents +49776
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:55
    Dit is juist de oudere jeugd die vertrekt...
    Vind ik leuk
    imho +313
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:45
    En weer een stukje wat bol staat van de cliches. Trots en past precies bij mijn ambities.

    Dat laatste is natuurlijk lulkoek. Als NEC meteen na het seizoen al contact heeft gelegd, hij Terry heeft eerst al zijn opties op een rijtje gezet en een weloverwogen beslissing genomen, is dat gewoon een verkapte manier om te zeggen dat hij maar 1 optie had. Die wilde hij eigenlijk niet, maar kiest nu maar eieren voor zijn geld.
    Vind ik leuk
    VA1 +1579
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:46
    Geen enkele ODW'er te bekennen hier...
    Vind ik leuk
    Pazto +207
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:46
    Ah, bekend rugnummer. Ik snap, begrijp en waardeer de goede gedachte erachter, maar ik hoop niet dat we er een trend van gaan maken.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 10 juli 2018 om 14:46]
    Vind ik leuk
    VA1 +1579
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:55
    Waarschijnlijk kende hij 'm alleen van gezicht, net als Kluivertje.
    Vind ik leuk
    2cents +49776
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:10
    Nee, deze jongen was echt heel goed bevriend met Nouri.
    Vind ik leuk
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:55
    Ik denk voor ons een hele goeie! Begin zo langzamerhand nog zin te krijgen ook in aankomend seizoen!
    Vind ik leuk
    Guntherr +974
    dinsdag 10 juli 2018 om 14:57
    En hij heeft er heel veel zin in, not hij heeft er de pest in, zie je zo aan zijn kop.
    Vind ik leuk
    Quareck +6319
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:01
    Er komen een hoop trotse spelers voorbij de laatste dagen :) ik wacht nog op de eerste die zegt: “nu heeft mijn zaakwaarnemer me toch bij een achterlijke kutclub over het hek geflikkerd!”
    Vind ik leuk
    Deck010 +2961
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:25
    Waarschijnlijk is dat Zyech. Die heeft de tering erin op zijn zaakwaarnemer denk ik zo.
    Vind ik leuk
    Manolo +2358
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:07
    Afdankertje van Jong Ajax. Indrukwekkende aankoop hoor!
    Vind ik leuk
    NvC +1401
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:41
    Lekker! Hoopte al weken dat ze hem zouden halen. Prima gedaan! 👍
    Vind ik leuk
    Leozao +239
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:46
    De overige clubs hoeven geen jeugdopleiding te hebben... Ajax voorziet!
    Vind ik leuk
    Vapormax +1726
    dinsdag 10 juli 2018 om 15:47
    Wat een geweldige aankoop, zou de banden van de platte kar vast oppompen met deze topper in huis .....
    Vind ik leuk
    NvC +1401