'Probleemjongen' Labyad: 'Jongens van buitenaf verdienden vijf keer meer dan ik'

    'Probleemjongen' Labyad: 'Jongens van buitenaf verdienden vijf keer meer dan ik'

    woensdag 11 juli 2018 om 06:59

    Zakaria Labyad kreeg in het verleden vaak het predicaat 'lastige jongen'. Volgens de Ajacied is dat de grootste onzin, zo stelt hij in gesprek met Voetbal International. 

    "Ik hoor het eens in de zo veel tijd voorbijkomen, dat ik een probleemkind zou zijn. Volgens mij kun je elke trainer bellen onder wie ik heb gespeeld. Ik heb nooit met trainers of andere stafleden ruzie gehad. En volgens mij is er ook nooit te klagen geweest over mijn inzet of gedrag", aldus Labyad in gesprek met Voetbal International.

    Het beeld van een probleemkind ontstond toen Labyad vertrok bij PSV, omdat hij er met de club niet uitkwam over een nieuw contract. "Jongens van buitenaf die wekelijks op de bank zaten, verdienden vier of vijf keer meer dan ik. We kwamen er niet uit en toen ben ik transfervrij vertrokken. Ik kon me voorstellen dat ze het niet leuk vonden bij PSV. Het zorgde voor een vervelend einde van een mooie tijd in Eindhoven. Ik was ook plotseling die lastige jongen."

    Volgens Labyad hoeven de supporters van Ajax komend seizoen geen problemen te vewachten. "Het leven om het voetbal heen is voor mij ook rustiger geworden. Ik ben vorig jaar getrouwd, heb veel steun van mijn vrouw en vind het fijn om thuis te zijn. Dat zorgt ook voor rust." Zijn vrouw voorziet de aanvallende middenvelder zo nu en dan ook nog van een goede tip. "Soms zegt ze ook dat ik weleens wat meer mag lachen als ik voor de camera sta, dat ik soms zo chagrijnig kijk, terwijl ik dat helemaal niet ben. Maar ik doe het niet expres."

    Plaats een reactie

    Teo Smith +23732
    woensdag 11 juli 2018 om 07:02
    Ze kregen... want verdienen doen jullie het zeker niet.

    Hoop dat je gaat slagen bij je nieuwe cluppie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:08
    Het zijn allemaal lastige boy's. Maar dat is algemeen bekend.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    woensdag 11 juli 2018 om 08:07
    Dat zeggen ze ook over mij, maar daar ben ik het absoluut niet mee eens
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    woensdag 11 juli 2018 om 14:57
    Als een leuke meid zegt, lik zal ze met mij geen problemen ondervinden en al helemaal niet als ze roept ik wil die grote lolly proeven.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:49
    Dat is nu net het lastige ervan
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    woensdag 11 juli 2018 om 21:59
    Groot is hij zeker, ze zou er in kunnen stikken.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14015
    woensdag 11 juli 2018 om 07:03
    Blijft toch een lastige jongen.
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +352
    woensdag 11 juli 2018 om 07:06
    En jij een domme jongen.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14015
    woensdag 11 juli 2018 om 07:31
    Deze "domme" jongen heeft niets te klagen. Fijne dag nog Einstein.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:12
    Wordt weer een lastige jongen, als hij op de bank terecht komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:04
    Ben benieuwd of deze jongen nog stappen gaat zetten.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 11 juli 2018 om 07:15
    Mag toch hopen dat hij flink wat stappen zet in de Arena..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:25
    Je weet het niet...
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5673
    woensdag 11 juli 2018 om 09:10
    Labyad heeft zijn stappen al bij de FC gezet. In Amsterdam gaat hij niks meer bij leren.
    Laten we wel zijn, Utrecht is toch van een hoger kaliber dan Ajax.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 11 juli 2018 om 09:12
    Jij mag dat vinden 😂😂😂
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:51
    Zo lastig nu om jouw ooit nog serieus te nemen
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    woensdag 11 juli 2018 om 07:05
    Labyad,zal het nu moeten laten zien dat hij er staat. Andere druk bij Ajax dan bij Utrecht.
    Buitenlandse avonturen niet geheel geslaagd.
    Vind ik leuk
    tremere +522
    woensdag 11 juli 2018 om 11:10
    Buitenlandse avonturen van Ajax slagen de laatste tijd ook niet dus dat komt overeen ;).

    ((voor de azijnzeikers: Ja die van feyenoord ook niet))
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    woensdag 11 juli 2018 om 07:06
    Je werd bij PSV pas die lastige jongen toen je afspraken maakte en die eenzijdig brak en PSV aan het lijntje hield. Toen wilde je veel geld dat kan en mag maar ga niet liegen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:15
    Hij heeft degelijk een punt tot nadenken. Als je een basisspeler bent en je verdient stukken minder dan een simpele bankzitter dan mag je klagen. Had dus voorkomen kunnen worden als PSV daadkrachtiger was geweest.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    woensdag 11 juli 2018 om 07:24
    Hij had inderdaad een paar keer in de basis gestaan.... En best vreemd dat hij de enige speler uit de PSV jeugd is die daarom weg ging. PSV deed hem een voor Nederlandse begrippen een prima aan bieding toen hij er echt aan zat te komen. Inmiddels had hij met voorop zijn leugenachtige vader het zo hoog in de bol dat hij bij de best betaalde spelers moest horen. Nou je ziet wie er gelijk heeft gekregen. Tot nu toe is zijn carrière ver achtergebleven bij de verwachtingen. Reden: geld.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    woensdag 11 juli 2018 om 08:19
    Klopt helemaal Only1nr7. Labyad heeft het nog steeds niet begrepen. Dat iemand weg gaat omdat hij uit zijn contract loopt is 'all in the game'. Maar dat je 8 maanden lang iedereen voor liegt terwijl je al een contract bij Sporting hebt getekend is een ander verhaal. Dan heb ik meer respect voor Kluivert die in ieder geval gewoon zegt dat hij weggaat en dan ook vertrekt. Waarbij Ajax overigens ook nog een mooie som geld pakt.

    Labyad als voetballer niks mis mee, maar in Eindhoven hoef ik hem niet meer te zien. En met mij nog vele PSV supporters. Zal op 23 september ook wel weer te horen zijn denk ik... ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:02
    Als hij de winnende maakt op 23-9 , dan heeft hij toch gelijk gehad om naar mijn clubie te zijn gegaan dat ook nog eens 5 keer beter betaald schijnbaar , nou yu weer, gaat er nou een lichtje branden bij je haha hi !
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2088
    woensdag 11 juli 2018 om 07:56
    Jij bent echt gestoord, weet je dat?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 07:57]
    Vind ik leuk
    PollekeHL +663
    woensdag 11 juli 2018 om 08:48
    Vraag mij af of hij er net zo over denkt wanneer hij bij Ajax op de bank zit en 3x zoveel verdient als de eigen opgeleide speler, die wel speelt...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:09
    Bij ons aller Ajax krijg je alles kerel. Mooiste en beste club in Nederland.
    Voor verandering ga ik onze meeste prijzen enndat wij ook meeste geld hebben niet opsommen...... oeps 😂😂
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    woensdag 11 juli 2018 om 07:14
    Ook het beste publiek? ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:16
    Ook dat.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 07:18
    Ajax publiek zit met name thuis fox of teletekst te kijken. In die ufo zitten ze niet iig
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:24
    Ja dat gaat ook moeilijk simpele. In Nederland heeft niemand een stadion waar 10 miljoen Ajax supporters in passen.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:17
    10 miljoen teletekst hooligans hahaha
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    woensdag 11 juli 2018 om 08:21
    Voor de meeste wedstrijden heb je voldoende aan een capaciteit van 30.000 hoor. Andere optie is aan de KNVB vragen of je 2 x 40 minuten mag spelen ;-)
    Vind ik leuk
    Gizmo +3824
    woensdag 11 juli 2018 om 17:45
    Of 1x 45 en 1x 35

    Ik help wel hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:27
    Ik neem aan dat je doelt op de lege stoelen in de arena. Een groot gedeelte daarvan komt door de sponsors die kaarten in bezit hebben, maar deze vaak alleen gebruiken als ze met relaties gaan. Hier kan je de supporters van Ajax niet de schuld van geven.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:14
    Stakker eind mei 45000 duizend seizoenkaarten verkocht iedere wedstrijd een gemiddelde van 42000 duizend supporters hoeveel zit er bij die vereniging bij jullie iedere wedstrijd in dat oude hok
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:16
    Schei toch uit man met je 42.000 toeschouwers. Kijk eens naar een gemiddelde wedstrijd van ajax in de arena. Je ziet alleen stoelen. Heb zelfs van ajax supporters met seizoenkaarten waarmee ik ben opgegroeid gehoord dat er enquetes zijn geweest waarom zoveel seizoenkaarthouders njet komen...
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:20
    Iedere wedstrijd gemiddeld 42000 jaja ik weet dat er bij jullie gemiddeld 22000 zitten,doet zeer hé
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:21]
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    woensdag 11 juli 2018 om 08:26
    Lul niet AFFA. Ajax rekent met de verkochte kaarten. Niet met de daadwerkelijke opkomst. Ik heb nog bij geen één club gehoord dat er een verplicht opkomst is. Bij Ajax wel. Anders verlies je het recht op een kaart voor het volgende seizoen. Dat doen ze niet omdat het elke week volle bak is.

    En in Eindhoven zullen er inderdaad ook mensen wel eens wegblijven, maar wanneer ik rond kijk in ons stadion, zie ik weinig tot geen lege plekken. Gemiddeld zitten er 30.000. En die zaten er 25 jaar geleden ook. Stadion is daarom nog prima. Waarom zouden wij groter willen? Omdat we dan ook lege plekken hebben? Je moet je plek kennen. Voor ons is 30.000 prima.

    Liever een 'oud hok' wat gewoon nog staat op de plek waar we in 1913 begonnen zijn, dan een 'modern' stadion ergens op een industrieterrein. Veel Ajacieden zouden hun stadion graag op de plek van de Meer gezien hebben.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    woensdag 11 juli 2018 om 08:31
    Maar bij ons zit t ook gewoon helemaal vol bij de grotere wedstrijden, Sturm Graz ook uitverkocht.Ik zie t bij Barca ook vaak maar 70.000 man.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:32
    Lul niet met je verplichte opkomst heb al 35jaar 3 seizoenkaarten en ben nog nooit verplicht om heen te gaan, voor bepaald vak op F is dit misschien aan de orde omdat daarvoor een gigantische wachtlijst staat,en jij met je gemiddelde 30000 maak ernaar 22000 van, en over de meer tuurlijk had ik daar nog het liefst gestaan.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4124
    woensdag 11 juli 2018 om 09:33
    Industrie terrein?!

    Grappenmaker.
    Vind ik leuk
    xaja32 +87
    woensdag 11 juli 2018 om 11:26
    30000 in een stadion waar er
    36.500 in kunnen zijn ook genoeg lege plekken
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:26
    😂😂😂😂😂😂😂😂👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    woensdag 11 juli 2018 om 08:28
    Is ook heel makkelijk praten met een stadionetje van 30.000.Als t daar slecht gaat kan je een naald horen vallen en afentoe hoor je boeren,boeren.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:30
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/626856/-uitverkochte-arena-toch-niet-vol-wij-houden-mensen-niet-voor-de-gek-.html
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:33
    Gemiddeld 42000duizend.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:19
    Wel mooi, die realistische reacties van Ajax-supporters onder die link die je post.
    In tegenstelling tot de bullshit die hier gepost wordt vandaag.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:31
    Liever een stadion van 35.000 wat altijd vol zit dan een handvol fluitende ajaciedjes in een rottende betonnen ufo van 50.000.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:33
    9 van 10 x lang niet vol dat hokkie van jullie
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:35
    Wel hoor. Keer goede bril kopen. Het uitvak is idd niet altijd vol. Met name als jullie vuurwerk komen gooien.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:36]
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 08:37
    Nou oké dan 8 van de 10 x niet vol dan.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:41
    Prima joh! Jullie hebben altijd gelijk toch? Jullie spelen ook het meest mooie voetbal van deze planeet toch? Ja zeker Affa jullie zijn echt de allerbeste nummer 2 aller tijden. Nu weer snel slaapjes doen he en niet in bed plassen hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:01
    Toch leuk dat je je vooral zorgen maakt om de bezettingsgraad van de stoeltjes in de Arena.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 09:20
    Het is gewoon waar,en over mooi voetbal gesproken nou nee laatste jaren was zeker niet om aan te gluren onder bosz nog wat moois gezien, maar dat slechte voetbal was van de laatste plus minus 5 jaar,jullie spelen al zeker 12/13 jaar afbraak voetbal schijterige counter vereniging dat psv, en laat ons de allerbeste 2e zijn, de allerbeste 1e zijn we ook,en effe over het in bed plassen nou dat ben ik al 45jaar verleerd, ik plas alleen nog zo af en toe in jou moeders mondje.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 12:37
    Haha nu al 5 jaar. Ja hoor jullie zijn de allerbeste. Mammie wij zijn de beste toch he? Van allemaal toch?? Ja toch mammie?? Boehoehoe
    Vind ik leuk
    Gizmo +3824
    woensdag 11 juli 2018 om 17:48
    Foeifoei
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    woensdag 11 juli 2018 om 10:35
    Zijn jullie het rookgordijn vergeten
    Notabene in een familevak
    Daar zijn nog steeds mensen ziek van
    Je bent niks beter dan de rest
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 12:35
    Niet reageren als je niet weet waar je het over hebt. Ik zit toevallig in dat vak en het gebeurde een meter of 10 van mij vandaan door 2 van die idioten. Voor de rest gebeurd er amper iets.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 14:12
    Gebeurt er amper iets, zeg jij precies goed, ja beetje lallen boeru boeru, en je weet AJAX nog altijd de Nr 1
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 14:40
    👏👏👏👏😴😴😴😴😴😴😴
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    woensdag 11 juli 2018 om 17:34
    Mooiste opmerking allertijden
    Er gebeurd amper iets in t stadion in Eindhoven
    Je kon t niet beter verwoorden
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 17:51
    Kijk nog even de kampioenswedstrijd na tegen.....🤔🤔🤔oh ja dat clubje uit amsterdom
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    woensdag 11 juli 2018 om 08:41
    Rottend nog wel haha, wij krijgen eerdaags een facelift en dan is t weer 1 vd modernste stadions van Europa.En t zijn er trouwens dik 55.000.En ga je nou niet op de borst kloppen dat t PSV publiek zo fantastisch is, als t bij jullie wat minder gaat is t een grootse doodse stilte.
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 08:43
    Klopt maar we blijven wel komen en gaan niet massaal eigen spelers uitfluiten.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    woensdag 11 juli 2018 om 13:38
    Als jij in potentie de beste speler bent en je staat daar als een zak met aardappelen op t veld en je schuift de meest simpelste ballen in de voeten van de tegenstander en je dupeert daar mee je teamgenoten,ja dan kan t voorkomen dat je een fluitconcert over je heen krijgt.Werk je keihard en geef je alles dan kan je bij t publiek niet stuk en wordt je op handen gedragen.
    Vind ik leuk
    AFFA +1352
    woensdag 11 juli 2018 om 14:14
    Nee klopt doen jullie niet,jij hebt zo wit bordje op je driewieler met S//H of niet,vent ben je al vrij van de sociale werkplaats.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:06
    Bij psv hanteren ze 1 en al de zelfde methode als bij Vitesse.
    Jaarlijks organiseren ze voetbal avonden voor amateurclubs in de buurt. Dat doen ze oer seizoen wel 10x.
    Enndan geven ze dus per x duizenden kaartjes weg voor heel weinig geld. Ja zo kan elje club wel succes supporters kopen he.
    Bij ons aller Ajax is liefde en dat is niet tekoop.
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    woensdag 11 juli 2018 om 08:26
    Vertel hem ook even dat jullie al 4 jaar geen prijs gepakt hebben dat ben je zeker vergeten, je ziet hoe behulpzaam ik ben.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    woensdag 11 juli 2018 om 08:27
    Als dat een criterium is, zou het bij Feyenoord of elke andere Nederlandse club allang leeg moeten zijn. Hoeveel kaarten hebben jullie extra verkocht na de bekerwinst?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:21
    NAC heeft nooit een fatsoenlijke prijs gepakt. Tenminste, laatste x was 45 jaar terug. Toch altijd vol 😛
    Vind ik leuk
    PSVFU +2783
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    Nac heeft schitterend publiek. Mooie club. Heel wat mooier dan die drie kleuren 🤢
    Vind ik leuk
    Gilze +61
    woensdag 11 juli 2018 om 17:36
    Idd respect voor deze supporters
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:34
    Dan som je toch alleen de prijzen van de laatste 4 jaar op! Waarschijnlijk kom je niet verder dan hagelslag € 1,10 en een zak lollies voor € 1,49. ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:14
    Dat is weereens een miskoop. Wist zich bij Utrecht amper te onderscheiden. Is eigenlijk net zo een miskoop als Ten Hag...!!
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 11 juli 2018 om 07:18
    jij vind Ten Hag dus niks. Onderbouw eens voor mij wat er aan schort? Waar moet volgens jou een trainer aan voldoen en waarom? Ben benieuwd
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    woensdag 11 juli 2018 om 07:36
    Ik vind ten Hag ook niks. Een trainer moet helder communiceren. Wanneer ten Hag aan het woord is begrijpt niemand er nog iets van. Bovendien maakt hij belachelijke keuzes door (net als die andere prutser Keizer) Frenkie de Jong in de achterhoede te zetten. En als je een zeer matige voetballer als Labyad gaat halen, waar niemand binnen Ajax op zit te wachten, dan is dat niet slim.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +10934
    woensdag 11 juli 2018 om 08:58
    Maar aan jou werd niks gevraagd! Vreemd dat je dan toch voor een ander antwoord gaat geven.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1467
    woensdag 11 juli 2018 om 09:06
    Dan had je een prive berichtje kunnen sturen aan Stelselmatig...op een forum mag iedereen op elkaar reageren...
    Vind ik leuk
    Kuip +5800
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Zie futjebal. Bovendien geef ik niet voor een ander antwoord, maar geef m’n eigen mening. Ook ongevraagd.
    Vind ik leuk
    Op afstand +120
    woensdag 11 juli 2018 om 07:17
    2e Ziyech?
    Vind ik leuk
    Sanuk +2526
    woensdag 11 juli 2018 om 07:17
    Bij ajax verdient dadelijk een bankzitter van United dadelijk 20 keer meer dan jij.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 07:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:34
    Misschien is dat dat dadelijk toch niet zo zodat hij dadelijk niet kan klagen dan dadelijk wel klagen. Dadelijk zijn ze allemaal dadelijke klagers.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 07:34
    Van mij hoef je niet te lachen, als je maar wint.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    woensdag 11 juli 2018 om 07:40
    Jeugdspelers worden altijd minder betaald dan spelers die van buiten komen. De jeugdspelers hebben vaak nog een jeugdcontract op het moment dat ze minuten maken in het eerste. In veel gevallen ordt dat weer rechtgetrokken. Bij Labyad en PSV is dat niet gelukt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +138709
    woensdag 11 juli 2018 om 07:45
    Het hoofdstuk charme offensief is aangebroken op zijn cursus mediatraining .....
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2088
    woensdag 11 juli 2018 om 08:27
    15 januari 2015: ''PSV blijft voor mij de mooiste club van Nederland''
    20 mei 2018: ''Ajax is de grootste en mooiste club''

    Weer een voorbeeld van een Marokkaan met problemen qua trots, geld of gedrag.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 08:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:31
    Hij is dus verstandiger geworden. Goed teken ;)
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2088
    woensdag 11 juli 2018 om 08:34
    Zo kan men bij Ajax het wel zien ja. Gelukkig ook voor jullie heeft hij z'n contract ''niet als minderjarige getekend''.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:49
    Marokkanen hebben geen problemen met trots. Je hebt problemen met trots, als je wint en je veegt je reedt af met het shirt van de tegenstander. Dán pas heb je problemen met trots. Capice? Probeer me nóg eensch een oor aan te lullen, ok? Jij denkt dat die Duitsers Koekiman vergeten zijn? Waarom zo moeilijk, als het makkelijk kan? Ik begrijp dat niet. We hadden al 3x wereldkampioen kunnen zijn. Maar ja, we hebben altijd wel iemand die dwars ligt, anders hebben we wel een leger BN'ers, dat gaat lopen zagen. Lekker hoor. Marokko speelde wél op het wk. Allemaal toeval, natuurlijk...
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 09:33]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:25
    Ja zou ook zo'n stukje kunnen schrijven over Kluivert die mededeeld alleen weg te gaan voor 160 miljoen, niet zo veel geld krijgt als die wil en er geen jaar later sneaky tussenuit knijpt.

    Ik snap niet wat Marokkanen hiermee te maken hebben.
    Vind ik leuk
    Skkky50 +2088
    woensdag 11 juli 2018 om 09:32
    Omdat spelers met Marokkaanse achtergrond vaak toch op een of andere manier voor problemen zorgen. Tannane en Bakkali zijn nog twee, en bij Twente was Ziyech ook niet vlekkeloos vertrokken.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 09:46
    Bakkali werd onder druk gezet vanuit Marokko en voornamelijk Belgie (waar hij op zn 17e of 18e ooit 1 wedstrijd voor gespeeld heeft) waardoor hij het in de bol kreeg.

    Ziyech had duidelijke afspraken gemaakt met Twente èn was veruit de beste speler van het zinkende schip, niet zo gek dat je dan graag weg wil.

    Die probleemgevallen zijn op maximaal 2 handen te tellen maar, valt allemaal reuze mee toch. Denk niet dat de Marokkaanse nationaliteit of achtergrond het 'probleem' is.. Eerder arm opgroeien, alochtoon zijn en een hele familie die financieel afhankelijk van je is, dat soort dingen.
    Vind ik leuk
    HanV +3430
    woensdag 11 juli 2018 om 12:12
    Dat zijn toch normale teksten voor een voetballer, de club waar je speelt is de mooiste van het land.
    Vind ik leuk
    Mari +5540
    woensdag 11 juli 2018 om 07:47
    Tja Zakaria, je bent een moeilijke jongen als je niet precies doet wat de leiding eist.
    Met het ouder worden wordt je ook wijzer; dit is te merken aan je houding, aan je taalgebruik, aan het relativeren.
    Veel succes
    Vind ik leuk
    Bizzy +16803
    woensdag 11 juli 2018 om 07:55
    Goede technisch begaafde voetballer. Enige voorwaarde is dat hij iedere wedstrijd moet spelen. Bij Utrecht was dat geen probleem aangezien hij hoog in de pikorde stond.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 08:18
    Vraag me toch af:
    Als Labyad dadelijk op de bank belandt bij Ajax? En gepasseerd is door een knul uit de eigen jeugdopleiding...

    Gaat hij dan ook zeuren dat hij vier of vijf keer meer verdient dan die knul uit de jeugdopleiding?
    Vind ik leuk
    Werner1913 +6194
    woensdag 11 juli 2018 om 08:28
    Goed punt. Ik weet het antwoord denk ik wel....
    Vind ik leuk
    pim4ever +649
    woensdag 11 juli 2018 om 08:20
    Ik snap het niet, hij is toch een Marokkaan?
    Vind ik leuk
    Muscles +392
    woensdag 11 juli 2018 om 08:49
    Mooi interview en toont dat Labyad bij Ajax lekker in zijn vel zit.
    Vind ik leuk
    Futjebal +1467
    woensdag 11 juli 2018 om 09:08
    Zijn vrouw zou hem een betere tip kunnen geven: Stop met liegen!
    Vind ik leuk
    xaja32 +87
    woensdag 11 juli 2018 om 11:40
    Liegen word er bij psv met de paplepel ingegoten
    kijk maar naar fons spooren en zijn Marokkaanse schandknaapjes
    en naar die misbruikte jeugdspelers
    maar ja tis ook zon warme club he
    Vind ik leuk
    Futjebal +1467
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    maar leg eens uit wat dat met liegen te maken heeft...kinderachtig kneusje
    Vind ik leuk
    Toets +35
    woensdag 11 juli 2018 om 09:15
    Dit topic haalt weer het beste uit de 'reaguurders'.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19968
    woensdag 11 juli 2018 om 09:17
    Vorig jaar getrouwd.. dan heeft Ajax dit seizoen al 2 uitgehuwelijkte spelersvrouwen 'in de selectie' ;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7409
    woensdag 11 juli 2018 om 11:19
    Let eens op die gaat nog emblemenkussen.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +19968
    woensdag 11 juli 2018 om 11:48
    Ben blij dat z'n lippen ons logo niet meer gaan vervuilen ;-)
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7409
    woensdag 11 juli 2018 om 12:24
    Je weet t nooit. Voor een paar tientjes meer zit meneer weer bij een andere club en begrijpt hij weer niet waar alle verhalen vandaan komen.
    Vind ik leuk
    linkspoot +665
    woensdag 11 juli 2018 om 09:23
    Labyad is wel iemand met ervaring, voetbalmentaliteit en een goede trap voor Ajax. Hij is echt wel een aanvulling voor de club, terwijl de jonkies nog volwassen moeten leren denken.
    Ajax doet denk ik goede zaken door meer ervaring bij te halen. Ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Mr-Baser +31
    woensdag 11 juli 2018 om 10:53
    .
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    michelhx +2955
    woensdag 11 juli 2018 om 11:07
    Aldus de selfmade knuffelmarokkaan. Zeg gewoon dat je verkeerde keuzes hebt gemaakt en je een egocentrisch mannetje bent geweest.
    Als snotneus van 18 verdien je nu eenmaal minder dan een oudere speler, zeker als ze van buiten de EU komen, daar zijn gewoon regels voor. Of ze dan een basisplaats hebben of niet, dat maakt niet uit.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7409
    woensdag 11 juli 2018 om 11:18
    Wat zijn jongens van buitenaf? Erg veel bezig met eergevoel en dat soort shit.
    En het was ooit zo’n leuke voetballer....
    Vind ik leuk
    Entombed +705
    woensdag 11 juli 2018 om 13:00
    Het probleem is ook niet zo zeer dat hij zijn contract niet verlengde. Het grootste deel van het probleem was dat hij bleef zeggen dat hij dit wel ging doen. Kortom hij loog, daar hadden de supporters problemen mee.

    Kijk ik gun Labyad het beste, zelfs als PSV-supporter. Maar ik denk ook dat hij deze manier van werken ook heeft afgeleerd. Ben gewoon duidelijk intern wat je wilt en als je dat niet krijgt zeg dan ook dat je weg gaat. Ipv steeds blijven zeggen dat je blijft en dat het goed komt.
    Vind ik leuk
    asda247 +0
    donderdag 12 juli 2018 om 15:14
    GOEDE DAG EN WELKOM BIJ ASDA FINANCE LTD®
    Heeft u 100% financiën nodig?
    We willen momenteel investeren in een goed, winstgevend bedrijf, presenteer alleen haalbare zakelijke ideeën. Als u projecten hebt waarvoor financiering nodig is, moet u mij vriendelijk teruggeven met uw bedrijfsplan en ook als we vinden dat uw bedrijf waardig is om te investeren, u wordt direct gecontacteerd.
     Wat uw omstandigheden ook zijn, zelfstandigen, gepensioneerden, hebben een slechte kredietwaardigheidsbeoordeling, we kunnen u helpen met onze flexibele aflossingsschema. We kunnen ook uw financiële behoefte met minder terugbetalingsproblemen onderhouden. Daarom financieren wij u alleen voor slechts 2% rente.

    Bedankt en God zegeningen.
    Neem contact met ons op:
    hacklords.investors@gmail.com
     whatsapp +17042750147
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Probleemjongen' Labyad: 'Jongens van buitenaf verdienden vijf keer meer dan ik'