VP-voetbalkantine: 'Ajax wordt kampioen als Overmars niemand meer laat gaan'

    VP-voetbalkantine: 'Ajax wordt kampioen als Overmars niemand meer laat gaan'

    woensdag 11 juli 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    stelling 1: 'Ongeacht de tegenstander gaat Frankrijk het WK winnen'

    stelling 2: 'Wonderkind Mbappé kan bij Real nóg beter worden dan Ronaldo'

    stelling 3: 'Ajax wordt kampioen als Overmars niemand meer laat gaan'

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 11:03
    Ja.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    Nee.
    Vind ik leuk
    benny-boys +367
    woensdag 11 juli 2018 om 19:39
    NEE
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:07
    Stelling 1: Er lag veel ruimte over de rechterflank bij Frankrijk waar nu Chadli stond (die er niks van bakte), maar tegen hopelijk Engeland Trippier staat... Die kan wel wat met wat ruimte. Ik zie de voorzetten op Kane al voor me die ze als warme broodjes binnenwerkt. Mocht Engeland vandaag winnen kunnen ze ook van Frankrijk winnen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 11 juli 2018 om 14:29
    Chadli speelde amper dit seizoen zat meestal op de bank, Witsel mist weerstand in China. Het zou mij niet verbazen als Engeland wint van de Kroaten dat ze ook het WK winnen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:29
    Mounier werd dus toch gemist.
    Dembele was niet gelukkig.
    Martinez's plan leek met de franse slag bedacht.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:09
    Uhm..pardon? Chadli was niet sterk in 1e helft, maar in de 2e helft won hij zo ongeveer elk duel plus hij gaf uitstekende pasen. Niet gelijk die oude kale zuurpruim van studio oranje napraten. De verslaggever zei ook dat Chadli zeer sterk was in de 2e helft.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:56
    Ik weet niet over welke kale man je het hebt, want heb stream gekeken, maar Chadli verloor echt elke bal. Bakte er echt helemaal niks van.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:07
    Nee, dat is simpelweg niet waar. In de eerste helft misschien 1 of 2 keer, corner was niet echt denderend. Maar in de 2e helft was hij superieur in bijna elk duel. Maar ach, jij ziet blijkbaar alleen wat je wilt zien.

    #cognitievedissonantie
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:16
    Die hoekschoppen waren de hele wedstrijd dramatisch en heb hem met mijn eigen ogen 7 keer knullig de bal zien verliezen. Ben 2 minuten naar de wc gegaan weet niet of hij toen wereldacties heeft gemaakt en superpasses heeft gegeven, maar in de overige 94 minuten inclusief extra tijd heeft hij niks laten zien.

    Heeft niet voor niets geen vaste basisplaats bij de nr 19 van de Premier League.

    En dat laatste slaat nergens op. Geef gewoon mijn mening op basis van wat ik zie.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:26
    Waarom lieg je?
    Waarom vertel je niet WAAROM hij zo weinig heeft gespeeld in UK?

    De 28-jarige Chadli kent geen succesjaar bij WBA. Hij kwam nog maar 3 keer in actie en had hier en daar al wat kleine blessures te verwerken. Pulis: "Hij voelde zich nooit 100 procent fit. Ik denk dat het feit dat hij 2 volledige partijen met België heeft gespeeld in nauwelijks enkele dagen tijd ongunstig voor hem is geweest. Nacer onderging intussen een scan en blijkt een scheur te hebben", om nóg maar een keer te benadrukken dat Chadli 2 hele wedstrijden had gespeeld. Hoe lang het nu allemaal gaat duren is niet duidelijk.

    Je bevestigd je eigen cognitieve dissonantie, door te suggereren dat hij niet werd opgesteld uit kwaliteit gebrek, terwijl de ware oorzaak blessures en fitheid problemen waren.
    Je zelf verzonnen onzin van 7x balverlies is complete onzin. Gewoon lachwekkend. Hij heeft in de eerste helft 1x een foute pass gemaakt. In de 2e helft prees de verslaggever hem bijna elke actie.

    Maar jij zoekt een gewoon discussie aangezien je onder een andere post van mij ook al irritant aandacht zit te zoeken. En ook daar alles wil tegenspreken wat ik zeg. Heb je echt niks beters te doen?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    woensdag 11 juli 2018 om 18:49
    Hij was wel goed in het maken van overtredingen.....dus je hebt wel een beetje gelijk
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:50
    En daarom heeft hij
    ook geen geel? 😂😂
    #hatersgonnahate
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 06:37
    Hij had wel 3x geel moeten hebben. Liefde maakt blind
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:52
    Ah, dus de scheidsrechter was verliefd op hem?
    En dat zegt meneertje doodleuk serieus.
    Je snapt wel dat ik je vanaf nu niet meer serieus kan nemen.
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 23:14
    Wilde je me eerst wel serieus nemen😳
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:20
    Blijkbaar zat ik te praten tegen een kinderachtige tiener.

    Hier kun je ff lachen: poep piemel pies.

    snotneus 😉
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 23:26
    Hilarisch, als je het niet meer weet ga je aannames doen en schelden.

    Erg goed ben je er nog niet in, maar oefening baart kunst.

    Kwajongen

    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:11
    Hoor dit jochie, aangezien je door je domme reacties de indruk wekt dat je nog een tiener bent met veel te leren, is de term snotneus feitenlijk geen scheldwoord, aangezien hij gebaseerd is op de waarheid.

    En dan kom uitgerekend jij praten over "aannames doen"

    De ironie.

    Pot.... ketel....🤦🏼
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:36
    Ga geloof ik maar niet meer op je reageren. Jouw niveau is zo bedroevend laag dat ik daar geen zin meer in heb.

    Fijne avond nog
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:01
    Ik pasde me slechts aan jou treurige """niveau"""
    Als je nou eerder had besloten om niet meer op mij te reageren, had je jezelf ook niet zo erg en vaak voor schut gezet.

    Wanneer het kalf is verdronken....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 22:49
    Ik vind hem geen geweldige speler en dat hij niet fit geweest is is onzin, want zijn zeker weken geweest dat hij 100% fit verklaart is en hij gewoon op de bank zat.

    En iemand is irritant als hij een discusie probeert te voeren?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 01:49
    Wederom zit je er naast. Lees de verklaring terug en je had deze domme opmerking over zijn fitheid niet gemaakt.
    Het is irritant omdat je bewust een discussie zoekt, en er voor kiest om het niet met mij eens te zijn. Hetgeen je bij andere post ook doet. Aandachtzoekend en uitlokkend gedrag. En ook hierna kom je waarschijnlijk wéér met een flutreactie. Jij bent van het niveau welles nietes. Behoorlijk kinderachtig bezig.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:29
    Ik geef gewoon mijn mening... Jij kan er dus niet tegen als iemand anders een andere mening hebt? Zie ik ook aan je aantal likes (0).

    Chadli was bij mijn Tottenham ook niet veel en ook bij West Brom nog alles behalve geweldig. Heeft het alleen bij Twente bewezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:43
    Nee dombo.
    Heeft niks met mening te maken, ik kan ook tegen letterlijk alles in gaan wat iemand zegt, en dan doodleuk zeggen: "dat is mijn menig" . Jij bent gewoon een kinderachtig discussie hoertje die letterlijk niks te doen heeft 😂😂🤣🤣
    Ik heb dit account slechts 2 dagen en nog weinig gereageerd, dus nogal logisch dat ik geen plusjes heb, het feit dat jij j zo denkt bewijst mijn gelijk.
    Jouw vooringenomen """mening""" over totenham etc... is overduidelijk verre van objectief. Nogmaals je zet jezelf voor schut.
    Keer. Op. Keer. Weer.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:53]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:05
    Iemand vind rood mooi, jij bent het type: maar ik vind daarom blauw.
    Ok, leuk voor je kun je mij aub nu met rust laten.
    Nee, blauw is beter dan rood.
    Ok flikker op met je onzin mening.
    Maar toch vind ik blauw mooier dan rood.
    En zo blijf je nog wel ff doorgaan, extreem kinderachtig, en alles voor een plusje😂
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:26
    Joh ik geef gewoon mijn mening en jij bent er niet mee eens dan kunnen we daar toch een discussie over voeren? Dat is juist het doel van deze site. Als ik het met je eens was geweest had ik op het duimpje gedrukt....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:55
    Thanks for proving my point mbt tot eindeloos discussie en kinderachtig het laatste woord willen hebben.
    Ik ga afscheid nemen, aangezien dit nergens meer over gaat.
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:55
    Zou het toeval zijn dat jij iedereen vervelend en kinderachtig vindt? Of zou enige zelfreflectie verhelderend kunnen werken voor je? Persoonlijk vermoed ik het laatste, al ben ik bang dat het gezonde verstand daarvoor ontbreekt bij je.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:17
    Nou je hoeft niet gelijk bang te worden hoor.
    Je hebt al laten zien dat aannames niet je sterkste punt zijn, maar toch probeer je het weer.
    Ondanks je falen, dapper geprobeerd.
    Het feit dat ik enkele mensen hier kinderachtig vind is logisch en spreekt voor zich gezien jullie extreem domme reacties.
    Dan ga je je toch letterlijk afvragen of ik niet met een kind zit te praten.
    Je vermoedens en aannames zijn overduidelijk een puntje waar je nog aan moet werken. Hup werk aan de winkel. En nu terug je mand in!
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:42
    Maak je om mij geen zorgen , ik word niet zo snel bang. Zeker niet van internet heldjes die online compenseren wat ze in de echte wereld nooit zouden durven.

    Fijne avond stoere knul!
    Vind ik leuk
    RtdDub +9466
    woensdag 11 juli 2018 om 11:14
    stelling 1: 'Ongeacht de tegenstander gaat Frankrijk het WK winnen'

    Zolang het Belgie of Engeland niet wordt was mijn wens voor gisteren.
    Nu dus alleen die Engelsen er nog uit en dan zal het mij saucisson zijn wie de finale wint.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 11:22
    Ik hoop dat Engeland het WK gaat winnen, al is het alleen maar om het schitterende volkslied wat ze hebben.
    Vind ik leuk
    Rene80 +724
    woensdag 11 juli 2018 om 11:28
    Tot nu toe is Engeland niets waard. Weinig echte tegenstanders gehad. Hoop op Kroatië vanavond. Dan kan het tegen Frankrijk nog een wedstrijd worden.
    Vind ik leuk
    Olfie +3596
    woensdag 11 juli 2018 om 17:42
    Kroatie ook niet veel aan tegenstand gehad toch? en 2x pingels nodig gehad.
    Vind ik leuk
    flipper +1319
    woensdag 11 juli 2018 om 11:39
    Frankrijk 1 Kroatië 2 .
    Vind ik leuk
    420 +1228
    woensdag 11 juli 2018 om 11:54
    Engeland wordt wereldkampioen.
    Vind ik leuk
    Kramertje +772
    woensdag 11 juli 2018 om 12:15
    Frankrijk een paar leuke acties maar kwamen goed weg gisteren dus zijn gewoon te verslaan door Engeland of Kroatie.
    Vind ik leuk
    soplul +2374
    woensdag 11 juli 2018 om 12:24
    Waar kwamen ze precies goed weg?
    Vind ik leuk
    Kramertje +772
    woensdag 11 juli 2018 om 12:30
    spel van Belgie was toch vele malen beter dan dat van Frankrijk
    stonden met 11 man bijna achterin.
    (Frankrijk kwam er af toe uit op de counter maar stelde verder niet veel voor)
    Vind ik leuk
    soplul +2374
    woensdag 11 juli 2018 om 12:44
    vele malen zelfs...

    Heb je toch een hele andere wedstrijd gezien dan ik.
    Dat kan.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 14:08
    Dat was juist de tactiek! Belgie laten komen en dan met snelheid eruit, Belgie kwam er niet door en dan één fout en hup Pogba naar Griezmann bijna een goal. 2de helft nam Frankrijk meer het heft in handen. Frankrijk had meer kansen, en een plan dat beter werkte. Dus Frankrijk was idd veel beter, Belgie weinig kansen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 11 juli 2018 om 14:27
    Precies, Frankrijk speelde op resultaat waar de Belgen naïef aanvielen. Als Dechamps niet zo vreselijk stront eigenwijs was dan zou Giroud achterblijven in Frankrijk en Benzema gewoon spelen.

    Deze tactiek gaat tegen de Engelsen niet werken, dan krijg je de deksel op de neus.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    Donnygo +1758
    woensdag 11 juli 2018 om 14:03
    1) Denk het wel is gewoon een betere ploeg dan een Engeland of Kroatie en denk dat zij dus wel zullen winnen.

    2) Hij wordt beter waar hij ook gaat voetballen, als hij maar blijft voetballen en niet de toneel school van Neymar gaat volgen.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 11 juli 2018 om 14:24
    Stelling 1: Ja maar hoop toch stiekem op de Engelsen.

    Stelling 2: Onzin omdat je nu al weet dat hij niet bij Real wil spelen omdat zijn voorkeur uitgaat naar Barcelona waar hij op 2 uur na zijn handtekening zou zetten onder een 5 jarig contract.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:00
    Stelling 4

    Ajax en United nagenoeg akkoord
    Blind bijna naar Ajax !!!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 11 juli 2018 om 15:24
    Eigen jeugd komt terug naar dat warme Ajax.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:26
    Proficiat dan, maar stelling 3 is niet eens on-line en geen enkele stelling gaat hierover, wordt eigen topic. VP is geen alleenrecht voor bepaalde bezoekers / bepaalde topics.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:45
    Dit is een offtopic, hier kan je alles in bespreken, de stellingen is meer een tussendoortje...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:46
    okay, heb ik toch liever een ijsje tussendoor met dit weer.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:47
    Ik een proteine shake;) dadelijk weer lkker trainen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:51
    Shake ze.....
    Vind ik leuk
    Laliga +1771
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    Waarzo lees je dat ze bijna akkoord zijn? ( gewoon uit interesse )
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 17:14
    o.a hier ook te lezen
    http://www.soccernews.nl/news/466871/update-ajax-heeft-daley-blind-zo-goed-als-binnen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:15
    Bij Real wordt hij in ieder geval een nog vervelender mannetje dan het nu al is, Neymar 2.0
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:24
    1. Zo zeker is dat niet, wel zie ik Frankrijk als favoriet.
    2. Heeft potentie, snelheid, kracht. Mentaliteit over tijd gaan we zien.
    3. Overmars wordt aangestuurd door aandeelhouders, dus verliest.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:24
    Stelling 1 ja de finale was gisteren

    Stelling 2 nee hij kan beter bij psg blijven eigen competitie sterker blijven maken.
    Vind ik leuk
    Kontkorst +14
    woensdag 11 juli 2018 om 15:25
    Stelling 2:

    Ik denk dat er nooit meer een voetballer komt zo goed als Ronaldo of messi
    Vind ik leuk
    Minerva +4
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Stelling 2: Door wedstrijden spelen gaat hij beter worden. Het maakt niet zoveel uit bij welke club Mbappé speelt als hij maar speelt.
    Zou hem wel graag in de premiere league zien omdat daar de weestand daar het grootst is.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:51
    Simpel: Kroatië. Want meestal eindigt het winnende land op -ië. En als een land op een -d eindigt... laten we het daar maar niet over hebben.
    Vind ik leuk
    Utca030 +7963
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    Hoop het niet.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 17:16
    Haha dat is wel eerlijk. ;-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +7963
    woensdag 11 juli 2018 om 17:29
    Leuk dat je zo opvat foebele, meestal krijg je een hele preek hahahaha.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1758
    woensdag 11 juli 2018 om 17:15
    3) met nog een goede en ervaren vedediger is zijn ze wel de favoriet.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 17:15
    Stelling 3: Als Overmars niemand meer laat gaan en tevens Blind weet aan te trekken, dan worden we kampioen!
    Vind ik leuk
    iceman +1472
    woensdag 11 juli 2018 om 19:09
    Met ten Hag als trainer? Ik moet dat eerst nog maar even zien.
    En Blind is alles behalve een goede aankoop. Hele matige speler.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 20:05
    Gelukkig verkondig je niets meer dan een mening...
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 19:28
    En wie gaat er in de spits "schitteren" ?
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 20:05
    Het is tijd voor Dolberg om Huntelaar uit de basis te spelen, maar ik denk dat Klaas Jan absoluut nog een bijdrage gaat leveren, Dolberg zie ik niet 50 wedstrijden alle minuten spelen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 20:23
    Hij stond er niet eens in bij Denemarken....kan je nagaan.
    Staat er zo direct een team met balans heb je geen spits......Huntelaar alleen is niet voldoende en Dolberg is 1 groot vraagteken.
    Nog even aan de bak Marc, nog eentje.....
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 20:48
    Dolberg heeft een half jaar niet gespeeld, dus logisch dat hij geen basisplek had.

    Nog een spits is niet nodig, anders hadden ze Cassiera nooit verhuurd. Bande zou trouwens ook in de punt uit de voeten kunnen, maar het wordt gewoon Dolberg en die moet gaan knallen dit jaar, zijn plek op de bank tijdens het WK vind ik volkomen logisch.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 20:57
    Daarom begrijp ik ook die deal niet van Cassierra , wat moet hij nou van Groningen leren, geef hem een eerlijke kans in 1.
    En natuurlijk wil ik ook dat Dolberg weer gaat knallen maar er is absoluut niets dat er op duidt dat hij daar aan toe is.
    Hij heeft ruim een half jaar niet gespeeld, je zegt het zelf al....
    Bande komt net kijken, 11 goals bij Mechelen.....
    Het is mij niet duidelijk wat Ajax nu wil met die spits positie.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 21:01
    Hij draait toch gewoon weer mee in de voorbereiding, andere spelers hebben toch ook een hele tijd niet gespeeld of getraind terwijl hij juist de fitheid van het einde van het seizoen bij de nationale ploeg door kon trekken?

    Die jongen heeft een moeilijk jaar gehad, omdat hij te snel gebracht werd, nu we Tadic erbij hebben, Labyad ook al een meer ervaren kracht is ten opzichte van Kluivert en we dus een betere balans hebben zal je zien dat hij veel makkelijker tot bloei komt.

    De afgelopen jaren zijn die talenten door hun hoeven gezakt bij een gebrek aan ervaring om zich heen, die balans is al beter met zogezegd Labyad en Tadic (en eerder al Tagliafico), maar die wordt mogelijk alleen nog maar beter als Blind terug komt.

    De voorwaarden zijn juist stukken beter.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 21:07
    Ik ben het ook helemaal met je eens, maar je overtuigd mij niet mbt de spits bezetting.
    Dolberg is uit vorm, Huntelaar is een betrekkelijke maar uiterst nuttige aanvulling.
    Nogmaals, heb je het elftal leuk voor elkaar verwaarloos je de spits positie......en ga je dan Cassierra ook nog verhuren.
    Ik begrijp het niet, maar misschien mis ik iets .... ?weet ik veel ;)
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 21:13
    Ik vind het geen probleem, zoals ik al zei, van Dolberg mogen we echt meer verwachten dit jaar. Huntelaar is gewoon een nuttige speler, ook vanwege zijn ervaring. Bande kan ook in de spits uit de voeten als een meer bewegelijke spits met snelheid en een actie en dan hebben we ook nog Sierhuis.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 22:04
    Nou, laten we optimistisch blijven dan, ik hoop dat je gelijk krijgt.
    Vind ik leuk
    Foebele +47805
    woensdag 11 juli 2018 om 22:08
    Met jonkies om je heen die ook allemaal worstelen met hun vorm sta je als spits redelijk alleen er voor, maar met oudere spelers met ervaring sta je ineens veel makkelijker te voetballen.

    Ik geloof er in en als Dolberg een keer zijn dag niet heeft wat absoluut gaat gebeuren dan kan Klaas gewoon erin, niks aan de hand.

    Komt goed! ;-)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    donderdag 12 juli 2018 om 00:04
    Nou kan ik tenminste weer rustig slapen ! :)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26285
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    1 Het is uiteraard een wedstrijd op zich; dus NEE. Domme stelling.
    2 Idiote stelling.
    3 Dat zit er dik in.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    S 1: Uitgaan van eigen kracht en dan luisteren naar Lineker.
    S 2: Hij is jonger en voeding / training / begeleiding is verbeterd: Kan dus.
    S 3. Ajax is 'n kandidaat, maar eerst 34 wedstrijden spelen, heeft budget.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:19
    1. We zullen wel zien.
    2. We zullen wel zien.
    3. We zullen wel zien.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    3. Als het zo simpel is dan moet hij dat dus niet toelaten. Paranormalen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23662
    woensdag 11 juli 2018 om 17:21
    2 stellingen ja 1 stelling nee haha.
    Vind ik leuk
    alaaf +329
    woensdag 11 juli 2018 om 17:22
    Ik zie Feyenoord nog eerder kampioen worden
    Vind ik leuk
    Op afstand +120
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Tegen een boom gelopen ?
    Vind ik leuk
    alaaf +329
    woensdag 11 juli 2018 om 18:15
    Nee, jij bent in de ontkenning
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:09
    Heb je die selecties wel goed gezien????
    Vind ik leuk
    alaaf +329
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:24
    Net of dat iets zegt. Ajax verkloot het ieder jaar met de betere selectie
    Vind ik leuk
    De Haan +142
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    Eens
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:34
    stelling 3 is juist. Want: WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Kopstootje +5671
    woensdag 11 juli 2018 om 17:35
    Afgaande op de oefenwedstrijden mogen ze blij zijn als ze Europees halen.
    Denk plek 3 of 4.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:07
    Wat zeggen oefenwedstrijden nou over het seizoen. In het jaar dat Ajax de EL-finale haalde, speelde was het in de voorbereiding nog 2-2 tegen AFC. Dus..... En daarbij was tot nu toe de enige wedstrijd waar het team in de buurt van compleet was tegen steua boekarest.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Als Toby Alderweireld hem er in schiet mooie redding trouwens van de keeper .
    Denk ik toch dat je een andere wedstrijd krijg , dan moeten de Fransen ook meer komen en het vervolg lijk mij dan duidelijk .
    (Denk Ik )
    Vind ik leuk
    gustare +507
    woensdag 11 juli 2018 om 18:07
    Stelling 3: dat roepen ze ieder jaar. Maar al 4 jaar niet gelukt!
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 18:11
    Stelling 3 tuurlijk net als de laatste 4 jaar
    Vind ik leuk
    Downvalley +132
    woensdag 11 juli 2018 om 18:29
    Ik hoop het wel!
    Alleen voetbal is niet meer te voorspellen kijk naar het Wk in Rusland.
    Daar zijn ook al diverse favorieten naar huis.
    Daarbij is het toch afwachten of iedereen blijft en of Ten Hag Ajax aan het voetballen krijgt.
    En hopelijk constant is in de wedstrijden die gespeeld worden!
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3227
    woensdag 11 juli 2018 om 18:33
    Aan dit soort nondiscussies doe ik niet aan mee.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 19:27
    En toch doe je het......
    Vind ik leuk
    iceman +1472
    woensdag 11 juli 2018 om 19:08
    Frankrijk gaat het WK winnen. Mbappe gaat bij Real groter worden dan Ronaldo, Ajax gaat geen kampioen worden, ook als Overmars niemand laat gaan. Ze hebben de verkeerde trainer voor de groep staan. De druk is daar nu enorm, en veel spelers worden wat overschat.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 19:26
    De aankopen van Overmars gaan de betrekkelijke ervaring en kwaliteit van ten Hag compenseren, nog een spitsje erbij a.u.b
    Vind ik leuk
    iceman +1472
    woensdag 11 juli 2018 om 20:04
    Je bedoelt Tadic, die nog nooit een prijs gewonnen heeft? En alleen maar speelde bij clubs die kampioen mogen worden, i.p.v. moeten?
    Toen Ziyech en Gudelj kwamen hoorden we dezelfde praatjes. Het gaat om het beste team, niet om de beste individualisten. En ik ben benieuwd of Ten Hag in staat is om van al die omhoog gevallen ego's bij Ajax een team kan maken. Labyadje heeft ook al een grote mond. Het mannetje heeft nog nergens iets gepresteerd.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 20:20
    Ik denk dat de ervaring en kwaliteiten van die spelers ten Hag's zwakke punten gaan compenseren.
    Tadic is een PL speler en International dus voor de zwakke ED
    altijd een uitstekende aanwinst.
    Labyad is een nuttige speler die rendement oplevert, met 15 goals en 10 assists een beter renderende speler dan praatjesmaker Kluivert.
    Vind ik leuk
    iceman +1472
    woensdag 11 juli 2018 om 20:49
    Ach je weet niet eens wat PSV en Feyenoord voor elftallen hebben staan. Beide zijn nog niet klaar op de transfermarkt. Haalt Feyenoord een Leroy Fer hebben ze ook een speler uit de PL. En van Persie (Over kwaliteit en ervaring gesproken). Zelfde leeftijd als Huntelaar, maar een veel en veel betere spits.

    Labyad heeft echt nergens gepresteerd. 1 redelijk seizoen bij FC Utrecht. Maher had ook rendement bij AZ. En Larsson ook bij Heerenveen. (Sulejmani, Gudelj, Narsingh, en ga zo maar verder) Een stap hoger ging het ineens niet meer.

    Alles is dus mogelijk. Een trainer die de mannetjes onder controle houd, en ze op de juiste plek zet is eveneens belangrijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 20:53]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 21:02
    Het transfer seizoen is nog lang niet over en we hebben inderdaad nog wat weekjes te gaan, maar dan moet er wel wat gebeuren nog bij Feijenoord.
    Je kan wel een betere all round voetballer hebben ( van Persie inderdaad ) maar als die (te) weinig kan spelen
    heb je ook een smalle basis hoor.....
    Vind ik leuk
    iceman +1472
    woensdag 11 juli 2018 om 21:11
    Ja maar als ze Fer halen doen ze goede zaken. Ander type als Tadic, maar net zoveel kwaliteit. PSV komt ook nog met een middenvelder. En er staat een enorme lichting toptalent klaar. Onderschat spelers als Mauro Junior niet. Deze straat vechter met enorm veel techniek en snelheid zou het zomaar eens kunnen gaan maken. Hij is de betere versie van Labyad. In tegenstelling tot Labyad wel een goede mentaliteit, en een hogere intelligentie. Dus wat betreft individuele kwaliteiten doen Ajax, PSV en Feyenoord niet veel onder aan elkaar. Het gaat er uiteindelijk om wie het beste team heeft staan.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:12
    Tadic heeft meer kwaliteit dan de het hele middenveld van PSV en Feyenoord bij elkaar
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7218
    woensdag 11 juli 2018 om 19:24
    en..........een goede spits aankoopt.......
    Vind ik leuk
    Cookee +8844
    woensdag 11 juli 2018 om 21:12
    Engeland wordt kampioen en dat is erg, dat is armoede.
    En dat zorgt ervoor dat ook Koeman gaat spelen zoals Engeland en Zweden.

    Ik vind ook Frankrijk geen leuk team, de leukste was Belgie en die zijn straks weg.
    Vind ik leuk
    meloen87 +701
    woensdag 11 juli 2018 om 23:17
    1. Helemaal mee eens. Frankrijk is de doodgeverfde favoriet.
    2. Ik denk dat voorlopig niemand Ronaldo zal overtreffen, wat hij heeft betekend voor Real Madrid is onwerkelijk, buitenaards, fantastisch. Ook al is Mbappé de toekomstige ster, hij zal het niet voor elkaar krijgen om hem af te troeven.
    3. Moeilijk om te zeggen, maar zullen zeker favoriet zijn, samen met PSV. Ziyech is nog altijd eigendom van Ajax, als hij ook nog blijft (lijkt mij onwaarschijnlijk) dan groeien hun kansen nog meer.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10258
    woensdag 11 juli 2018 om 23:41
    Stelling 1: nee Kroatië wint het WK.

    Stelling 2: Hij wil niet naar Real en heeft dit ook niet nodig om beter te worden dan Ronaldo dat is hij nu al omdat hij veel completer dan Ronaldo.

    Stelling 3: Ligt eraan wie Overmars verkoopt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Ajax wordt kampioen als Overmars niemand meer laat gaan'