Man City grijpt tóch naast komst toptarget: Ik moet mijn excuses aanbieden

Man City grijpt tóch naast komst toptarget: "Ik moet mijn excuses aanbieden"

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 12:59wo 11-07-2018 om 12:59

Een zeer opvallende wending in de Jorginho-soap: de middenvelder gaat niet naar Manchester City, maar naar Chelsea. Dat vertelt Napoli-president Aurelio De Laurentiis woensdag. 

Al ruim twee weken geleden bereikte Manchester City een akkoord met Napoli over de transfer van de Italiaanse middenvelder, maar een persoonlijk akkoord kwam er nooit. Toen Chelsea zich mengde was voor Jorginho duidelijk dat hij niet naar City, maar naar de Londense club wil. "Jorginho gaat naar Chelsea, want hij wil in Londen gaan wonen", aldus De Laurentiis tegen verschillende Italiaanse media. 

"Ik moet mijn verontschuldigingen aanbieden aan City, we hadden vijftien dagen geleden al een akkoord over de transfer", vervolgt de president van Napoli zijn statement. "En als Chelsea hem meer betaalt dan City, kan ik zijn keuze ook begrijpen." Iedereen was ervan overtuigd dat Jorginho in Manchester zou gaan tekenen, maar de afgelopen weken bleef een deal uit. Nu blijkt dus waarom: Chelsea kaapt de middenvelder weg voor de neus van Pep Guardiola. 

Plaats een reactie

mba4u2c +3589
woensdag 11 juli 2018 om 13:03
Oops...
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:04
Hoe dan???? City was al zo lang met die gozer bezig....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:06
Hier zijn ze bij Chelsea meesters in, alleen jammer voor Jorginho dat hij aankomend seizoen op donderdagavond in de Europa League speelt.
Vind ik leuk
Barry Engels +32286
woensdag 11 juli 2018 om 13:24
Dan speelt ie tenminste..... ;-)
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 19:42
Zijn ze bij chelsea meesters in ??? Je praat poep ! Praat pas stoer als jullie de cl een paar keer winnen. En oja wanneer was jullie laatste pl winst ook al weer ? ........55 jaar geleden toch :)
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 19:51
Ik refereer natuurlijk aan 2013 toen Chelsea ook op het allerlaatst een deal gehijackt heeft en zo Willian konden binnenhalen, al vraag ik me af of jij daarvan op de hoogte bent. Je schreeuwerige toontje doet i.i.g. het ergste vermoeden. :)
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 19:57
Zo wat ? Dat gebeurt overal in het voetbal get over it. Het draait allemaal om geld. En ook bij jou clubje. Dus niet zo hypocriet doen.
Vind ik leuk
Laliga +2621
woensdag 11 juli 2018 om 13:06
Kan me niet voorstellen dat city niet hetzelfde salaris kan betalen , dan zal die wel liever gewoon bij chelsea spelen denk ik?
Vind ik leuk
Lebeast*AZ* +1572
woensdag 11 juli 2018 om 13:08
Hij wilt in Londen wonen staat er!
Vind ik leuk
Laliga +2621
woensdag 11 juli 2018 om 13:17
Dus jij denkt als real of barca was gekomen dat hij dan had gezegd nee wil in london wonen??
Vind ik leuk
Stig +1749
woensdag 11 juli 2018 om 13:23
Dat is wel veel reizen hoor, van uit Londen naar Barcelona of Madrid elke dag.
Vind ik leuk
Ero +505
woensdag 11 juli 2018 om 13:25
Maar die zijn niet gekomen. Hij heeft dus gekozen tussen Manchester en Londen.

Het zou heel raar zijn als hij dat had geroepen: Madrid.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:14
Het zou ook nog mee kunnen spelen dat zijn coach Sarri ook de overstap maakt naar Chelsea.
Vind ik leuk
Gu3rilla +15963
woensdag 11 juli 2018 om 13:19
City heeft Fred en Sanchez ook laten lopen nadat ze meer salaris wilden en dat kregen bij United.

City is veranderd en betaalt niet meer dan hun vinden dat de speler waard is.

Bovendien wilt City alleen spelers die ook voor City willen spelen en niet spelers die verleid worden door een beter salaris ergens anders.

Het is jammer dat Jorginho niet komt, maar ik ben zo blij dat City zich bij hun waarde houd en niet meer betaald omdat een andere club dat wel doet.

Recentelijke voorbeelden hiervan zijn Sanchez, Fred, Alves en nu Jorginho
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 13:21]
Vind ik leuk
Truth +3183
woensdag 11 juli 2018 om 13:36
Hoe weet jij wat fred verdient ? En wat city hem bood ?
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 11 juli 2018 om 19:09
jij zegt het man!

ook al zat city met dat bod voor sanchez nog steeds gigantisch over zijn huidige prestaties wat is dat een flop geworden zeg
Vind ik leuk
Youri99 +10135
woensdag 11 juli 2018 om 13:29
Kunnen en willen betalen is altijd nog een verschil maar ik denk dat Lebeast het al zegt. Ik ben er nog nooit geweest maar het schijnt dat Manchester nogal een lelijke stad is.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:20
De woning in Londen had 35 m2 meer tuin.
Vind ik leuk
Mrunterwijst +5915
woensdag 11 juli 2018 om 13:21
Waar hij dan weer 5 ton extra voor betaalt...
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 13:23
Hij kan het missen neem ik aan
Vind ik leuk
Jarinr10 +10540
woensdag 11 juli 2018 om 13:33
Het is natuurlijk ook verschrikkelijk om in Manchester te zitten in een villa met 10 slaapkamers,5 badkamers,een bioscoop,gymzaal,binnen en buiten zwembad,tennisbaan en 12 exclusieve auto's.Dat wil je niemand aan doen.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 14:32
12 keer verzekering, 12 keer wegenbelasting, 12 keer apk, als hij ook nog 12 keer de distributie riem moet vervangen heb ik met hem te doen
Vind ik leuk
Truth +3183
woensdag 11 juli 2018 om 13:35
Oei dat zal niet goed aankomen bij Pep
Vind ik leuk
plein19 +2821
woensdag 11 juli 2018 om 14:46
Goede reden Londen is als je geld hebt een geweldige stad
Vind ik leuk
Gary Oak +222
woensdag 11 juli 2018 om 16:08
Goed te begrijpen dat Jorginho liever wil wonen in Londen. Ondanks Jorginho voor het voetbal (Pep) misschien beter naar City had kunnen gaan.

Ik vraag mij wel af hoe groot deze aderlating is.. Als ze Kovačić kunnen binnenhalen is er toch niks aan de hand? Daarnaast hebben ze Fernandinho nog
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:34
Slechte keuze, tenzij Sarri Antonio Conte vervangt. Dan gaat hij zijn oud coach alvast voor.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 18:03
Sarri wordt zeker de nieuwe coach van Chelsea en dat weet Jorginho natuurlijk ook, is nu bezig de laatste zaken af te handelen met Napoli en dan kan hij het contract tekenen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 18:06]
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 11 juli 2018 om 19:03
Chelsea past nu ook de mourinho techniek toe

Kopen waar city interresse in heeft

Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 20:08
Alsof city niemand heeft weggekaapt. Hou toch op. Alle PL clubs spelen vies om hun spelers binnen te krijgen. En ja ook mijn club ja. Voetbal is eenmaal oorlog maar dat moet je toch wel weten cityboy of kom je er net bij kijken.
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 11 juli 2018 om 21:26
Je kan toch niet ontkennen dat mourinho dit al twee keer enorm hard heeft gedaan bij fred en sanchez die waren echt heel dichtbij met tekenen maar dan komt mourinho op het laatste moment en verhoogt de smak geld