Fischer tekent voor twee jaar bij promovendus na Sparta-debacle: Veel zin in

    Fischer tekent voor twee jaar bij promovendus na Sparta-debacle: "Veel zin in"

    woensdag 11 juli 2018 om 14:56

    Sander Fischer vervolgt zijn loopbaan in Denemarken. Na zijn vertrek bij het gedegradeerde Sparta gaat de centrale verdediger nu aan de slag bij Vendsyssel FF. Die club bevestigt de komst van Fischer woensdag via de officiële kanalen. 

    De 29-jarige Fischer speelde in Nederland voor achtereenvolgens NAC Breda, SC Cambuur, FC Emmen, AGOVV, Excelsior, Go Ahead Eagles en - afgelopen seizoen - Sparta. Zijn eerste en enige jaar op Het Kasteel liep uit op een debacle. In mei degradeerde Sparta via de playoffs. 

    Daarop besloot Fischer gebruik te maken van een clausule in zijn contract. De stopper kon transfervrij verkassen uit Rotterdam. Nu gaat hij voor twee jaar aan de slag bij Vendsyssel FF. Die ploeg promoveerde eerder dit jaar voor de eerste keer in de geschiedenis naar het hoogste niveau van Denemarken. 

    "Het is een avontuur voor mij, dit is mijn eerste contract in het buitenland", zegt Fischer op de website van zijn nieuwe werkgever. "Ik heb heel veel zin in het nieuwe seizoen."

    Plaats een reactie

    Barry Engels +32139
    woensdag 11 juli 2018 om 15:00
    Deense competitie.... als het echt niks meer wordt dan ga je tegenwoordig lekker ballen bij Viborg of Aarhus.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 15:08
    En per maand meer dan de meesten hier verdienen, lekker toch?
    Vind ik leuk
    Barry Engels +32139
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    Whatever
    Vind ik leuk
    14forever +8513
    woensdag 11 juli 2018 om 16:36
    Weet niet of ze zo goed verdienen daar.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 16:40
    Ik weet het natuurlijk ook niet zeker, maar anders was hij toch wel bij Sparta gebleven?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    woensdag 11 juli 2018 om 15:12
    Ach, dit is in de afgelopen jaren al zijn 8e club waar hij zin in heeft.
    Als je naar Denemarken vluchten moet zegt als genoeg
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 16:16
    Hoezo vluchten? Hij had die optie in zijn contract en zal nu vast meer verdienen, prima toch?
    Vind ik leuk
    Simonsopa +417
    woensdag 11 juli 2018 om 16:18
    Bedoel alleen maar dat er in Nederland geen club meer is, welke denkt hem te kunnen gebruiken. Heeft er hier al 7 gehad dus de spoeling wordt dun
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 16:19]
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 16:20
    Oh zo, dat zou idd zomaar kunnen ja..
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Ik denk niet dat ze in Denemarken goed betalen. Dan moet je bij FC Kopenhagen of Brondby zitten.

    Maar soms moet je wel. Het is al Juli en veel clubs zijn al begonnen met trainen.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 17:07
    Maar waarom dan niet gewoon bij Sparta blijven?
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    woensdag 11 juli 2018 om 17:10
    Kunstgras.. Of geen zin in TOP oss Uit.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +16654
    woensdag 11 juli 2018 om 17:13
    Hahahaha, dat kan natuurlijk ook nog ja!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2396
    woensdag 11 juli 2018 om 16:57
    Of zou hij daar ook zo'n lekker handbalstertje hebben zitten
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    woensdag 11 juli 2018 om 17:05
    Dan zou ik hem groot gelijk geven!
    Vind ik leuk
    Spartan +6727
    woensdag 11 juli 2018 om 15:59
    Die club gaat dus direct weer degraderen!
    Kan ook niet anders als je Fischer als CV opstelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:30
    Wat een gelul zeg, er staan nog 11 man in het veld
    Het is 1 van de betere aanvoerders in de eredivisie, dat Sparta hem geen aanvoerder heeft gemaakt was al niet slim
    Vind ik leuk
    michelhx +3674
    woensdag 11 juli 2018 om 15:03
    Goede scouting daar hoor. Maar wel zijn niveau, schat ik zo in.
    Vind ik leuk
    5by5 +1285
    woensdag 11 juli 2018 om 15:04
    Deze gast is 29 jaar ??? Ik dacht dat die ruim in de 30 was gezien zijn spel en uiterlijk.
    Vind ik leuk
    Michiel1913 +8750
    woensdag 11 juli 2018 om 15:04
    Sparta zal er niet rouwig om zijn om zijn vertrek.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:05]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    woensdag 11 juli 2018 om 15:09
    Ik denk dat ze hem wel hadden willen houden. Voor de jupiler league een prima speler volgens mij. En Schenk ging niet door.
    Vind ik leuk
    El Cazador +6126
    woensdag 11 juli 2018 om 15:07
    shirt staat je goed, nu nog ff goed voetballen!! suc6 daar in het land van meuteneuke
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:10
    Dacht dat het over Victor Fischer ging. Waar is die eigenlijk gebleven?
    Vind ik leuk
    tremere +670
    woensdag 11 juli 2018 om 15:30
    Die speelt al in Denemarken, bij Fc Kopenhagen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:15
    ze verwarren deze man toch niet toevallig met victor fischer?! Dan komen ze wel van een koude kermis thuis 😅
    Vind ik leuk
    tremere +670
    woensdag 11 juli 2018 om 15:45
    Deze dagen zit er kwalitatief gezien weinig verschil in.
    Vind ik leuk
    Cootje I +256
    woensdag 11 juli 2018 om 15:22
    Voor het eerst in de geschiedenis op het hoogste niveau.

    Fischer gaat voor derde degradatiejaar op rij!
    Vind ik leuk
    Gary Oak +224
    woensdag 11 juli 2018 om 15:29
    Gedurfd hoor als promovendus een cv contracteren die al twee jaar oprij gedegradeerd is. Dit ligt natuurlijk niet volledig aan Sander, maar het begint wel op een vloek te lijken
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:51
    Pff dat shirt alleen al.. Hoe kan je die club serieus nemen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1285
    woensdag 11 juli 2018 om 15:57
    Het is echt dat mannetje met zijn duim omhoog op het shirt waardoor je het niet serieus kan nemen he? Geen gek shirt voor een kinderdagverblijf maar voor een voetbal club past het niet
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:06
    Idd ja haha. Nooit gezien zo iets.
    Vind ik leuk
    RDAMREBEL +1144
    woensdag 11 juli 2018 om 16:37
    Ik dacht dat hij ook bij RKC gevoetbald had,maar dat zal ik dan wel mis hebben! Lekker belangrijk ook eigenlijk ha,ha..........
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2493
    woensdag 11 juli 2018 om 16:42
    Al die negatieve berichten, ja hij heeft niet het grootste talent so what, daarom ook leuk om dit mee te maken spelen in het buitenland. Altijd een goede ervaring, niet alleen voor de ontwikkeling als voetballer maar ook als mens.

    Spelen daar trouwens nog twee Nederlanders, Maatsen en Gouriye
    Vind ik leuk
    Basschot +2210
    woensdag 11 juli 2018 om 17:04
    Ninos Gouriye zit ook bij die club
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws