Spaanse bron: Overmars is er klaar mee en pleegt telefoontje naar Abidal

    Spaanse bron: Overmars is er klaar mee en pleegt telefoontje naar Abidal

    woensdag 11 juli 2018 om 15:24

    Eric Abidal, technisch directeur van FC Barcelona, is deze week gebeld door Marc Overmars. De directeur spelersbeleid van Ajax heeft in duidelijke bewoordingen nogmaals laten blijken dat Frenkie de Jong deze zomer absoluut niet uit Amsterdam vertrekt. 

    Dat meldt RAC1 woensdag. Al maanden gonst het van de geruchten rond De Jong, die nadrukkelijk in beeld zou zijn bij Barça. De kampioen van Spanje ziet het Ajax-talent blijkbaar als een geschikte versterking voor komend seizoen. Na het vertrek van Paulinho naar China is het voor Abidal eenn must om een extra middenvelder aan te trekken. 

    Ajax en Overmars peinzen er echter niet over om De Jong te laten verkassen. Justin Kluivert vertrok al naar AS Roma en ook Hakim Ziyech lijkt zijn laatste officiële wedstrijd voor Ajax te hebben gespeeld en daarom weigeren de Amsterdammers nóg een belangrijke speler af te staan.

    Overmars zou dat deze week hoogstpersoonlijk aan Abidal duidelijk hebben gemaakt. Volgens RAC1 is de kans nu groot dat Barça in 2019 een nieuwe poging gaat ondernemen om De Jong te contracteren. 

    Poll

    Is Frenkie de Jong al goed genoeg voor Barça?

    (21365 stemmen)

    Plaats een reactie

    LuckyLuksch +10934
    woensdag 11 juli 2018 om 15:30
    Goed bezig Overmars!
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    woensdag 11 juli 2018 om 15:54
    Overmars slaat eens met zijn vuist op tafel.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:07
    Je bedoelt op het krukje.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2411
    woensdag 11 juli 2018 om 18:05
    Beter dan op het aanrecht van de keuken
    Vind ik leuk
    klick +611
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    toen hij 60 miljoen bied en weggaat!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:30
    Idee voor Barca: de Jong blijft bij Ajax, Overmars gaat naar blaugrana.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Niet je beste idee denk ik
    Overmars doet zijn werk na behoren lijkt me lekker laten blijven dan maar
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:44
    oke, gaf het ook geen enkele kans van slagen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:50
    was inderdaad een waardeloos idee, lijkt niet eens op een counter.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:52
    Leeftijd speelt je parten mischien na 108 jaar is de scherpte er vaak wel beetje af ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:08
    Als je op 108-jarige leeftijd je het internet hebt eigen gemaakt en op vp de ene na de andere verwensing hebt gekregen ben je volgens mij nog scherper dan vele tieners en twintigers op dit forum. :-).
    Misschien....... toch veel jonger..... -)))
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:22
    Haha ja dat zou dan wel zo zijn idd maaf hoezo verwensingen ik dacht dat we hierzo op vp allemaal vriendjes van elkaar waren 😁
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:46
    Het subjectief reageren afhankelijk van het onderwerp of afhankelijk van wiens club de reageerder aanhanger is leidt soms tot vreemde verwensingen, waarbij het gevoel van vriendschap soms minder warm lijkt, terwijl iedereen aanhanger lijkt van de warmste club, het warmste land en de beste politieke beweging. Hoera :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:48
    Hieperdepiep.. amen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    inshalla of zoiets.
    allasmaladik of zoiets.
    sjaloom of zoiets.

    Doe maar proost.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2576
    donderdag 12 juli 2018 om 02:29
    In Shaa Allah * , geen dank!
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    woensdag 11 juli 2018 om 15:31
    Over 2 weken Overmars laat Abidal wederom weten dat de Jong niet te koop is.

    Over 3 weken De Jong vertrekt naar Barca om Barca te slim af te zijn hebben ze bij Ajax de F veranderd in S.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4893
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Lijkt me niet dat hij naar Barca gaat komt hij tekort voor.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    Yuri +1061
    woensdag 11 juli 2018 om 15:44
    Welnee, Siem is een topper. Zou bij elke Europese topclub er 25 inschieten.
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    woensdag 11 juli 2018 om 15:49
    Siem de Jong is toch ervaren genoeg om bij Barca te spelen ;)

    Frenkie is nog niet op het niveau nee die moet nog een hoop leren en spelen voor hij kans zou maken, hij heeft wel de protentie denk ik maar is er nog lang niet.

    Maar bied Barca nu 60 mln dan is het imo niet moeilijk en krijgen ze beide F en S de Jong.
    Vind ik leuk
    jakeisback +5600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:52
    Ze kunnen beter Hendrix sturen of wellicht Ramselaer. Dat zijn immers Psv goden. Maar ja die zijn weer niet betaalbaar voor een bescheiden clubje als Barcelona. Dus komen ze uit bij Frenkie de Jong.
    Vind ik leuk
    MichPSV +4893
    woensdag 11 juli 2018 om 15:53
    Voor deze keer ben ik het met je eens.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1505
    woensdag 11 juli 2018 om 16:58
    Vooral ook omdat ze al meerdere kampioenschappen hebben mogen vieren.

    Frenkie de Jong de nieuwe CV van Barcelona.
    Vind ik leuk
    raoul88 +709
    woensdag 11 juli 2018 om 15:31
    Hup.. direct doorschakelen naar daley blind!! Binnenhalen die gozerr
    Vind ik leuk
    MichPSV +4893
    woensdag 11 juli 2018 om 15:33
    Heb ook geen idee wat Barca met De jong zal moeten nu beste is dat hij nog een aantaljaar bij Ajax blijft.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:25
    Een jaar of 6 is voldoende denk ik
    Vind ik leuk
    NvC +1422
    woensdag 11 juli 2018 om 15:33
    Frenkie is er nog niet klaar voor. Die is nog de jong voor het grote Barca. Wellicht over 2 seizoenen.
    Vind ik leuk
    Leeuw +4582
    woensdag 11 juli 2018 om 15:58
    Hij kan ook bij Barca rijpen en dat is volgens Abidal ook de reden. Waarom zouden ze jongens willen contracteren anders?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:33
    Hahahaha Frenkie naar Barca. Als je dat gelooft ben je niet wijs XD. Heeft echt nog niks laten zien
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Met andere woorden, je bent van mening dat alle geruchten uit de duim zijn gezogen? Dat zou zo maar kunnen.
    Maar stel, er is wel een kern van waarheid aan dit gedoe? Is dan de jouw conclusie dat je meer verstand van voetbal en scouting hebt dan de staf van Barcelona?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 15:40
    Haha. Mooie reactie :p
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:41
    Ik denk dat Ajax er op het gebied van imago en transferwaardes veel baat bij heeft het idee op te wekken dat Barcelona interesse heeft in haar spelers. Ook denk ik dat Ajax een goed geoliede marketingmachine tot haar beschikking heeft. Het idee dat ze interesse hebben in Frenkie de Jong is echter bespottelijk. Heeft op zijn vergevorderde leeftijd nog geen basisplaats op het middenveld. Amper Europees gespeeld en simpelweg nog te weinig laten zien om een transfer te rechtvaardigen. Laat staan naar een van de twee grootste clubs ter wereld.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 16:06
    22 wedstrijden (totaal zo'n beetje 17 * 90 minuten) en 8 assists is dan echt niet slecht te noemen, in tegendeel zelfs.

    Hij was juist aan het doorbreken, gewoon erg jammer van die blessure.

    Absoluut de beste middnvelder die bij Ajax rondloopt, ook nog na de komst van Tadic en Blind.
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    woensdag 11 juli 2018 om 16:11
    Zeker nog een seizoen nodig in Amsterdam om te groeien naar een hoger niveau. Absoluut niet klaar voor Barcelona
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 16:14
    Daar ben ik het geheel mee eens, zeker nu hij ook nog eens een blessure heeft.

    Maar dat Barcelona belangstelling heeft, lijkt mij meer dan logisch.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +711
    woensdag 11 juli 2018 om 16:31
    Tadic is geen middenvelder.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 17:32
    lol, als je dat zegt heb je er echt geen verstand van.

    https://www.google.com/search?source=hp&ei=niJGW4LxBsP4rQHhqIOICQ&q=tadic+position&oq=tadic+position&gs_l=psy-ab.3..0j0i22i30k1l2.2184.6015.0.7518.16.15.0.0.0.0.103.1139.13j1.15.0....0...1c.1.64.psy-ab..1.14.1137.0..0i131k1j0i10k1.65.Ee23yZ2KV-8

    https://www.transfermarkt.co.uk/dusan-tadic/profil/spieler/36139

    https://en.wikipedia.org/wiki/Du%C5%A1an_Tadi%C4%87
    Vind ik leuk
    FCG1971 +711
    woensdag 11 juli 2018 om 17:34
    Heb je hem zelf zien spelen of baseer je je mening alleen op knip en plakwerk. Ik heb hem 2 jaar lang wekelijks zien spelen. Dusan is een buitenspeler.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 17:48
    Google, Wikipedia en Transfermakt is geen knip en plakwerk.

    Alle media omschrijven Tadic als 'midfielder' en/of playmaker. Mag je zelf onderstaande artikelen doorpluizen, daar leer je wat van..

    https://www.google.com/search?source=hp&ei=ISZGW6j2GouurQG2q5HIAQ&q=why+did+ajax+buy+tadic&oq=why+did+ajax+buy+tadic&gs_l=psy-ab.3..33i160k1.13672.18965.0.19240.24.22.0.1.1.0.99.1633.20.21.0....0...1c.1.64.psy-ab..2.17.1289.0..0j0i131k1j0i22i30k1j33i22i29i30k1j33i21k1.59.Q25GE9LoLJg
    Vind ik leuk
    FCG1971 +711
    woensdag 11 juli 2018 om 17:51
    Waarom zou ik hele lappen tekst door moeten gaan ploegen als ik deze speler al jaren heb zien spelen. Zelfs in Servie voordat hij naar Groningen kwam. Ondanks alle lappen tekst blijf ik erbij, IK vindt het een buitenspeler. Zo beter?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 18:00
    Je hebt gelijk als je zegt dat hij vaker op de vleugels speelt dan als middenvelder, maar bij Ajax zagen velen hem eerder als vervanger voor Ziyech dan als vervanger voor Kluivert..

    Je reageert op mijn bewering/vergelijking met betrekking tot Frenkie en zegt daar dat Tadic geen middenvelder is, Tadic is zeker wel inzetbaar als middenvelder en heeft ook een reputatie daar. En ik zei dat Frenkie, ondanks de komst van Tadic en (eventueel) Blind Ajax beste middenvelder blijft.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +711
    woensdag 11 juli 2018 om 18:06
    Dan heb ik je reactie niet goed ingeschat. Ik wil Tadic zeker niet met De Jong vergelijken. En ik snap ook wel dat als Ziyech vertrekt en Tadic komt er al snel vanuit wordt gegaan dat het om dezelfde positie gaat maar ik hoop voor de Ajax fans en de voetballiefhebbers in NL dat Tadic in zijn kracht wordt gebruikt en niet misbruikt door Ten Hag. Geef Tadic de ruimte om vrijuit te spelen en het is genieten geblazen. Zo'n speler moet niet op het middenveld staan en volgestopt worden met met opdrachten. Maar zoals ik net al zei, dat is mijn mening he. En zoveel liefhebbers, zoveel meningen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 18:24
    Wat nog interessanter kan worden is als Ziyech blijft en Ten Hag hem naar rechts schuift, zodat hij een minder dominante rol op zal eisen en meer zijn sterktes kan benutten.

    Dit Ajax heeft toch wel een erg leuk team (zelfs zonder Ziyech).
    Vind ik leuk
    FCG1971 +711
    woensdag 11 juli 2018 om 19:05
    Met Ziyech en Tadic heb je genoeg creativiteit in de Eredivisie om iedere verdediging open te breken. Europees is het denk ik dodelijk. Ik zie beide spelers niet achter hun mannetje aanrennen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    woensdag 11 juli 2018 om 16:59
    Inderdaad niet slecht 1 Assist per 2 wedstrijden als ik jouw rekensommetje volg.
    Daar is de Europese top zwaar van onder de indruk;-)
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 17:44
    Ik weet niet wat jij van verdedigende spelers verwacht? Maar een beetje vreemd verwachtings patroon heb je wel.

    Van de 5 keer (totaal dus slechts 270 minuten) dat hij wel als centrale midenvelder was opgesteld, heeft hij wel 6 assists gegeven. Toch leuk voor een speler die nog niet eens als basis speler wordt gezien/gebruikt.

    Barcelona zou ik trouwens wel Europese top willen noemen, ondanks dat jij deze interesse wel weer zult ontkennen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    woensdag 11 juli 2018 om 20:22
    Heb jij dan bewijzen dat Barcelona daadwerkelijk kenbaar heeft gemaakt dat ze de Jong over willen nemen? Of baseer je, je op kranten artikelen ? Of op het feit dat er een scout/ bestuurslid op de tribune zat. Ik kan je geruststellen die zitten er ook bij de bekerfinale en ook bij jeugdtoernooien of jeugdwedstrijden.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:21
    Okay, dus Ajax verzoekt Barcelona om volledig uit de duim gezogen geruchten over Barcelona's interesse aan Frenkie de Jong te lekken naar Spaanse voetbalbladen? En Barcelona doet dat dan gewoon, of het waar is of niet.
    Variant 2: Ajax heeft zelf contacten bij Marca of zo, en vertelt hen over Barcelona's belangstelling voor deze voetballer? En die bladen publiceren dat zonder bij Barcelona te checken of dat klopt?
    Kort samengevat, Ajax of Barcelona of allebei liegen dat ze barsten.
    Ik probeer oprecht jouw verhaal concreet te maken. Maar ik kom er met logisch redeneren niet uit.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:34
    Barcelona heeft hier 100% niks mee te maken. Die halen namelijk geen 21-jarige spelers die met 'maar' 8 assists in een seizoen op de proppen komen. Betekent verder niet dat De Jong geen getalenteerde speler is, integendeel zelfs, maar zelfs jij (en anderen) met dit gekleurde beeld moeten inzien dat het de reinste onzin is.

    Fake news betrekt zich niet alleen tot de politiek. Zeker in een wereld als die van het voetbal, waar fortuinen op het spel staan, worden er gewoon allerlei onzin-geruchten de wereld in geslingerd. We praten verder na de transferperiode. Ik garandeer je dat Frenkie dan niet bij Barca speelt :)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:10
    Maar een vraag: hoe komen de Spaanse voetbalbladen aan het Fake news over De Jong? Die berichten namelijk over de belangstelling van Barcelona.
    Ik denk ook niet dat De Jong komend seizoen bij Barcelona speelt. Zijn we het over eens. Maar dat is wat anders. Truste.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    donderdag 12 juli 2018 om 02:18
    Niemand heeft gezegd dat Frenkie volgend jaar bij Barca speelt.
    Vind ik leuk
    ficusje +1668
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Maar die jongen heeft veel potentie,gaat een grote worden.bye the way jij heb denk ik slechte ogen.
    Vind ik leuk
    Degraaf +14937
    woensdag 11 juli 2018 om 15:37
    Misschien ziet de scouting van Barca wel meer dan die van Feyenoord ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:42
    Dat mag ik hopen.
    Vind ik leuk
    Stranger +4081
    woensdag 11 juli 2018 om 17:03
    Als ik terug ga in de tijd zagen de scouts van Barca ook Bazoer , Riedewald , Tete en Klaassen als nieuwe spelers.
    Waar ze nu spelen weten we.
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    woensdag 11 juli 2018 om 15:55
    Een jaar spelen in Ajax 1 zou beter zijn voor de Jong,heeft eigenlijk nog maar weinig gespeeld.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +156
    woensdag 11 juli 2018 om 15:34
    Eric met Marc. Ik ga de media nog een paar keer laten weten dat Frenkie niet weg mag. Aan het eind van de transferperiode mogen jullie hem alsnog kopen. Natuurlijk wel voor 10 miljoen meer.

    Zo zal het meer gegaan zijn lijkt mij
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 15:37
    Waarom zou Overmars hem dan bellen?
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 15:40
    Om de prijs op te drijven
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 15:43
    Daar hoeft hij niet voor te bellen.
    Het hele idee is dat je steeds in het openbaar zegt dat hij niet weg mag. Dat hele bellen voegt niks toe.
    Overmars heeft Abidal daar niet voor nodig.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 15:46
    Je snapt denk ik wel wat er met deze actie bedoeld wordt en waarom dit in de media komt. Als hij echt Frenkie niet weg wilt doen, maak je een statement in de media en niet via Abidal. Te vaak zie je na zo'n opmerking, ook bij Overmars, dat de speler alsnog vertrekt
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 15:52
    Zo'n statement in de media betekent toch ook niks? Kijk even naar alle spelers van Ajax die niet zouden vertrekken.
    Die vertrokken meestal alsnog, maar dan voor iets meer. Milik zou ook blijven. Tot Napoli een bedrag bood 'dat Ajax niet kon weigeren'

    Het zou ook betekenen dat als Abidal niet opneemt de prijs niet omhoog kan worden gedreven :p
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 15:56]
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 16:11
    Dan belt die nog 100x om het via de media te spelen, mochten er nog meer clubs geïnteresseerd zijn is dit hun kans om bij te springen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 16:12
    Ja ik snap dat andere clubs moeten komen voordat het rond is.

    Het is me alleen nog steeds niet duidelijk waarom Overmars Abidal zou bellen om de prijs op te drijven.
    Dat voegt echt niks toe.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 16:50
    Vertellen dat die niet weggaat zodat Abidal een ultieme poging gaat doen, voor de juiste prijs is elke speler te koop
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 16:57
    Ja, maar daar hoef je dus niet voor te bellen.
    Zonder dat telefoontje doet Abidal dat ook wel
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    woensdag 11 juli 2018 om 17:57
    Abidal: "leuk dat je belt Mark maar wie is die Frenky de Jong eigenlijk?"
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 18:11
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 18:50
    Nope, zolang je niet duidelijk maakt dat je t zat bent, kan je onderhandelen wat je wil, pas als je duidelijk maakt dat je er klaar mee bent proberen ploegen je alsnog over de streep te trekken. Zoals ik al zei, voor het juiste bedrag is iedereen te koop
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    woensdag 11 juli 2018 om 18:58
    Dus je krijgt volgens jou pas een niet te weigeren bod als je hun TD eerst belt?
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 16:07
    Net als Boca Juniors zeker
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    woensdag 11 juli 2018 om 15:43
    Brengt Overmars of Abidal ook gewoon even naar buiten, hoe dat gesprek gegaan is. Waarheid: Obermars en Abidal hebben gesproken over een traject waarmee ze Frenkie gaan klaarstomen voor Barca. Bij VP is dit gelijk aan: Overmars zegt Frenkie is niet te koop.
    Vind ik leuk
    Vapormax +1733
    woensdag 11 juli 2018 om 15:34
    Zozo dus wat Ajax altijd met andere spelers doet, krijgen ze nu mee te maken vanuit Barca.
    Dan niet huilen......

    Overigens heeft Overmars volste recht om Barca hierover te contacten. Maar doe niet ff huilie
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    woensdag 11 juli 2018 om 15:44
    In het artikel kun je lezen dat Overmars tijdens het telefoontje niet heeft gehuild.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +14015
    woensdag 11 juli 2018 om 15:52
    Ik heb het artikel drie keer gelezen maar ik zie nergens staan dat Overmars niet gehuild heeft. Wat weet jij dat wij niet weten?
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    Het originele artikel...
    Vind ik leuk
    Itsese +3174
    woensdag 11 juli 2018 om 15:44
    Huilie doen ze al jaren daar:p
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 15:36
    Ja dat maakt indruk als die tuinkabouter wat zegt
    Vind ik leuk
    ficusje +1668
    woensdag 11 juli 2018 om 15:37
    Weer zo n negatieve reactie,loser.
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Dank je
    Vind ik leuk
    Degraaf +14937
    woensdag 11 juli 2018 om 15:39
    Inderdaad, want Marc bepaalt hierin ;-)
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +150
    woensdag 11 juli 2018 om 15:40
    Oke
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2047
    woensdag 11 juli 2018 om 16:10
    door dat hij deze trainer voor de groep heeft gezet willen spelers te graag weg dat houd dat geval van een overmars niet tegen
    Vind ik leuk
    Foebele +47883
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Lekker bezig Marc, opzouten met die mafklappers uit Barcelona, nee is nee, als je een voorkeursbehandeling wilt kun je die kopen, 10 miljoen en je bent volgend jaar de eerste die mag bieden!
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Zelfde als 'take it or leave it', over een week een bod van 38 miljoen en Overmars springt op zijn driewieler om hem zelf te brengen. Dit is een tactiek om Barcelona eventueel hoger te laten bieden
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:02
    Wel een Mercedesdriewieler pik.
    Vind ik leuk
    Nielsk +451
    donderdag 12 juli 2018 om 08:35
    Zo de ju!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Frenkie kan toch het niveau niet aan word veel te veel gehypt !!!
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +18397
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Wat een onzin weer......VP is natuurlijk wel de Privé van de voetbalsites, maar ergens zouden ze een grens moeten trekken.
    Vind ik leuk
    Budazonen +248
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Alsof dat helpt. 100m en Franky is pleite.
    Vind ik leuk
    Einstein71 +296
    woensdag 11 juli 2018 om 15:38
    Arme Abidal! Die zal wel geschrokken zijn toen de grote Overmars hem belde om de les te lezen... Nee, Barca zal zich zeker niet meer wagen op Amsterdams terrein....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:42
    Google translate ?? Volgens het bericht heeft Abigal gebeld naar Ajax , niet omgekeerd . Een subtiel vertalingsonderscheid maar een wereld van verschil......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 15:42
    Totdat ze het bod verdubbelen en dan zegt Marc,verkocht! Tegen AS Roma heeft hij ook te lang zijn voet dwars gehouden anders was Ziyech allang verkocht
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:50
    Ajax en United zijn er nagenoeg uit!
    Blind naar Ajax!
    Ziyech heeft aangegeven graag nog een jaar te blijven mochten er niks meer langs komen, en De Jong gewoon blijven!

    Ook zie ik liever Fosu-Mensah terugkomen voor de RB positie, hij heeft ook al aangegeven graag weer bij Ajax te spelen.

    Vind ik leuk
    J Kiprich +14015
    woensdag 11 juli 2018 om 15:53
    Vers van de pers?
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 15:55
    Engelse sites, United watchers op twitter. Waar rook is, is vuur;)
    Ik verwacht snel officieel nieuws.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1007
    woensdag 11 juli 2018 om 16:11
    Fosu-Mensah, dat zou wel eens een leuk idee kunnen zijn. Een beter idee dan Blind terughalen bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    woensdag 11 juli 2018 om 16:20
    Blind is top voor Ajax! Een ervaren speler erbij.

    Fosu als RB zou wel top zijn ja
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:33
    Wat een koopclub dat Ajax hè
    Vind ik leuk
    Donnygo +1792
    woensdag 11 juli 2018 om 16:43
    Blind is eigen jeugd hoor ;)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:50
    10+ miljoen voor een speler betalen en dan net doen alsof je niet zijn contract afgekocht hebt.
    Koopclub
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:45
    Dat klopt.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7409
    woensdag 11 juli 2018 om 16:06
    Die gaat vertrekken. Staat nu vast. Als je die Abidal toch aan de lijn hebt kun je vragen wat hij nog op de plank heeft liggen.
    Vind ik leuk
    Muscles +392
    woensdag 11 juli 2018 om 16:06
    Barca is de weg kwijt en verspeelt in rap tempo krediet en geloofwaardigheid. Marc prima reactie en poot stijfhouden tenzij Frenkie geruild wordt tegen Messi 🤣
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2047
    woensdag 11 juli 2018 om 16:07
    die lachen zich krom de tuinkabouter aan de lijn
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 00:46
    Nepperd.
    Vind ik leuk
    Professoro +222
    woensdag 11 juli 2018 om 16:09
    Kan Frenkie mooi daar in het 2e of 3e voetballen
    Zo veel heeft nog niet laten zien
    Vind ik leuk
    Downvalley +135
    woensdag 11 juli 2018 om 16:14
    Denk dat hij nog wat weinig gespeeld heeft, om nu al deze stap te maken.
    Laat hem nog maar eerst eens min. een seizoen voetballen bij Ajax en hopelijk zonder blessures.
    Hij is nog jong genoeg om later een grote stap te maken.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    woensdag 11 juli 2018 om 16:25
    Gaaf dat een krant precies weet wanneer Overmars belt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:48
    Toch geloof ik het pas als het tranferwindow echt dichtzit. Kan ook nog zijn dat Frenkie echt wil en een arbitragezaak aanbindt.
    Niks is meer zeker totdat het zeker is.
    Vind ik leuk
    Basschot +1818
    woensdag 11 juli 2018 om 17:12
    Dan had hij geen nieuw contract moeten tekenen!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 23:29
    Nee dat klopt maar het welbekende “ die trein komt maar één keer voorbij verhaal “ he.
    Voetballers worden stapelgek gemaakt door de Raiola’s van deze tijd.
    Vind ik leuk
    Basschot +1818
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:04
    Ja, Nieuw contract tekenen en meer verdienen (soms met terugwerkende kracht) en daarna wegwillen.

    Terwijl ik nog geen Messi in F. de Jong zie.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    woensdag 11 juli 2018 om 17:09
    Verkopen met huurdeal? 50M en een jaartje op huurbasis in Amsterdam?

    Barca buiten de deur houden zal niet meevallen..
    Vind ik leuk
    Basschot +1818
    woensdag 11 juli 2018 om 17:11
    Gaat Ziyech dan nu wel weg?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Ik begrijp ook niet waar die belangstelling op gebaseerd is. We hebben Frenkie nog niet één keer uit zien blinken op de positie waarop hij het best tot z'n recht komt. Echt belangrijk is ie ook nog niet geweest maar dat er potentie in zit dat is wel duidelijk maar of dat er uit komt moeten we nog maar afwachten.
    Vind ik leuk
    orion73 +1197
    woensdag 11 juli 2018 om 17:38
    Oké die gaat dus.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:32
    idd maar de gemiddelde vp lezer snapt dat niet geloof ik. Overmars probeert de prijs nog een beetje op te drijven!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:47
    Hij blijft verlopig bij Ajax!!
    Vind ik leuk
    Gerro +5459
    woensdag 11 juli 2018 om 19:00
    Goed bezig Marc laat ze lekker de schikt krijgen daar in Barcelona. Ze hebben toch dat geweldige la Massia of zoiets.
    Vind ik leuk
    iceman +1548
    woensdag 11 juli 2018 om 19:02
    Hij is nog niet eens een heel jaar goed genoeg geweest voor de Eredivisie. Dus laat staan voor Barca. Buiten dat denk ik dat Ajax en de Ajax minded media deze onzin zelf iedere keer naar buiten brengen. Ophemelen van Ajax spelers, in de hoop dat ze meer waard worden. En het publiek stil is, want ze hebben toch zo'n geweldige spelers daar.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:03]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +7239
    woensdag 11 juli 2018 om 19:20
    Ze kopen de Jong niet omdat het al goed genoeg is, maar omdat men denkt dat hij die potentie heeft en dat denk ik ook.
    De Bruyne adviseerde, onlangs, elke talentvolle speler zo snel mogelijk naar het buitenland te verkassen, Kluivert o.a. wordt een aardige test case.......
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:31
    Stoere taal maar bij een bod van 65 miljoen gaat Overmars hem brengen! Alles is te koop dat weet Overmars ook wel
    Vind ik leuk
    harryheck +1258
    woensdag 11 juli 2018 om 19:34
    Zo zo, wat zal Abidal zijn geschrokken.....hahahaha
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:46
    Als Barca echt geïnteresseerd is vertrekt deze jongen gewoon, blijkbaar valt het dus wel mee met de interesse.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Spaanse bron: Overmars is er klaar mee en pleegt telefoontje naar Abidal