Clubs uit binnen- en buitenland melden zich voor Kadioglu: 'Kan nu snel gaan'

    Clubs uit binnen- en buitenland melden zich voor Kadioglu: 'Kan nu snel gaan'

    woensdag 11 juli 2018 om 15:55

    Ferdi Kadioglu koerst af op een vertrek bij NEC. Technisch directeur Remco Oversier laat woensdag in gesprek met dagblad de Gelderlander weten dat er sprake is van concrete belangstelling voor de talentvolle aanvaller. 

    Ploegen uit binnen- én buitenland hebben zich volgens Oversier gemeld voor de achttienjarige Kadioglu. "Op dit moment is het niet zo dat we in een afrondende fase zitten. Maar er zijn veel clubs met belangstelling, dus het zou in één keer snel kunnen gaan", zegt hij

    "We krijgen links en rechts biedingen binnen, maar dat is niet conform wat wij willen zien. Wij hoeven niet zo nodig en hebben alle tijd."

    Oversier laat in het midden om welke clubs het gaat. "Dat is niet netjes naar die clubs toe." De zaakwaarnemer van Kadioglu, die in Nijmegen een contract heeft tot medio 2021, wil evenmin reageren. Eerder dit jaar werd Kadioglu gelinkt aan diverse topclubs uit het buitenland. 

    Plaats een reactie

    Teo Smith +23711
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    Haal hem op martin en verhuur hem 😊
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:03
    Boter bij de vis Martin.

    Van mij mag ie komen, maar of het zin heeft?
    Vind ik leuk
    14forever +7918
    woensdag 11 juli 2018 om 16:34
    Zou wel eens een goede.zet kunnen zijn. Verhuren aan een middemoter en dan zien waar het schip strand.
    Vind ik leuk
    Gary Oak +156
    woensdag 11 juli 2018 om 16:57
    Mee eens dat Martin voor Kadioglu moet gaan. Ik zie hem Boetius, Larsson en Toornstra op de flanken er wel uit ballen
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:01
    Zou een prima speler zijn voor bijvoorbeeld Heerenveen (plek van Schaars) maar die zullen hem denk ik niet kunnen betalen als deze TD aangeeft dat er clubs uit het buitenland al interesse hebben...die hebben vaak meer te besteden.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 16:02]
    Vind ik leuk
    PRICE +17756
    woensdag 11 juli 2018 om 16:05
    Zou een prima speler zijn voor Willem ll
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:05
    Er komt gewoon een Erdo-club...... en die gaat grof betalen.

    Benieuwd of ze zo slim zijn om meteen de hele som over te laten maken; die clubs daar nemen het niet zo nauw daar waar het gaat om wie ze moeten betalen. Voorbeelden te over van spelers en trainers die jaren later nog steeds een jaarsalaris tegoed hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:03
    Een ras Ajacied is het eigenlijk
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:06
    Nee hoor.... die hebben veel grotere reukorganen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:07
    Die van Ferdi is geen kleintje.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:08
    Dat gok je maar.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:11
    Ken hem persoonlijk. Is mijn brüür
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:14
    Dan hoeft ie vast ook geen inreisvisum aan te vragen bij Recep
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:15
    Nee zeker niet. Erdogan is onze vriend en doet alles voor ons
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:17
    Alles behalve je andere paspoort in de hens steken.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:19
    Wij mogen genieten van dubbele paspoort.
    Jij kan en mag dat ook
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:21
    Ik heb mijn Engelse pas ruim 20 jaar terug ingeleverd. Twee nationaliteiten? Ik geloof er niet in; een mens kan onmogelijk loyaal zijn aan twee landen in mijn optiek.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 16:21]
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:25
    Loyaal is een woord wat ze zo langzamerhand wel uit de dikke van dale kunnen halen heeft in deze tijd bijna geen betekenis meer
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:33
    Klopt. Maar ik ben van de oude school.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:38
    In mijn ogen is die oude school wel typerend voor de meeste echte feyenoord supporters :)
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:40
    Mensen die deugen, bedoel je ;-)
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:42
    Ook Als ajax supporter kan ik wel zeggen van ja niks mis mee
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:33
    Ik ben er levende bewijs van dat het wel kan.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2406
    woensdag 11 juli 2018 om 19:54
    Erdogan doet allesj voorjou als jaaj maar stemmen doet en daarna je smül houden ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:55]
    Vind ik leuk
    4everfcu +1224
    woensdag 11 juli 2018 om 16:34
    dan weet ik wel wie van de twee het meeste verstand heeft gehad.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:40
    Vertel
    Vind ik leuk
    4everfcu +1224
    woensdag 11 juli 2018 om 18:48
    dat bedoel ik ik ga wat nuttigs doen kansloze.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 16:04
    Laat het maar aan Oversier over om je talenten te verkopen en er troep voor teruf te halen.
    NEC fans die zich normaal gedragen als Vitesse ter sprake komt, ik leef met jullie mee :p
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:16
    Die zijn er niet.... lap/rode stier-verhaal....
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 16:20
    Haha. Dat kan ik haast niet geloven. In Nijmegen wonen ook normale mensen :p
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:21
    3
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 16:30
    Dank je! Zal wel weer dezelfde clowns zijn.

    Maar we gaan het zien. NEC heeft een sterke positie. Hij ligt nog een paar jaar vast en we hoeven niets te verkopen om financiele gaten te dichten. Dus Oversier kan de hoofdprijs vragen. Als hij gaat voor een paar miljoen dan hebben we het geld om het stadion te kopen. 👌 Kunnen we verder bouwen aan een stabiele zelfstandie toekomst.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 16:48
    Ik hoop dat hij de hoofdprijs vraagt. Ik denk van niet. Hij heeft te weinig spelers en vrijwel geen geld volgens mij.
    Succes met de toekomst :p
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 16:56
    Ik verwacht eigenlijk van wel, zoals ik zeg we hoeven absoluut niet te verkopen tenzij het voor de hoofdprijs is. Gaat ie voor een appel en een ei dan wordt er meteen weer aan de stoelpoten van Oversier gezaagd. Maar eerst zien of het concreet wordt. Ist trouwens niet tijd om je naam te veranderen? Marcel zit nu bij Al Jazira. 😉
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 17:04
    Nou ja, hoeft niet?
    Van welk geld gaan jullie dan een selectie samenstellen?

    Ik zou sowieso aan die stoelpoten beginnen. Een type Bert van Oostveen is het volgens mij.

    Al Jazira is mijn tweede club ;)
    Nee, ik geloof het wel zo. Ik vind een nieuwe account aanmaken ook gek.
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 17:27
    Nouja er zijn veel weg gegaan afgelopen seizoen die grote salarissen hadden en matig presteerde. Er is wel een budget nog beschikbaar voor spelers, maar voornamelijk transfervrij of die een paar ton kosten (bijv Tom Overtoom). Maar dit seizoen is het doel ook top 5. Geen grote bedragen uitgeven voor spelers in een hoger dan normaal competitief 1e Divisie. Zoals ik zei we willen het stadion kopen en daar in investeren, heb je meteen meet inkomst mogelijkheden. Oversier heeft het niet altijd goed gedaan, maar heeft wel weer wat krediet opgebouwd met De Gier en het transferbeleid tot nu toe dit seizoen. Desalniettemin houd iedereen een scherp oog op zijn activiteiten.

    Al Jazira ja? Hoe kom je daar bij?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 21:56
    Dat klopt, maar dat je dure spelers gratis vertrekken vind ik niet perse iets positiefs.
    Top 5 lijkt me nog lastig genoeg.
    Sparta, Roda, Twente, go ahead investeert ook redelijk. Dan moet je verder iedereen voorblijven. Het kan, maar dan mag er nog wel wat bij.

    Ik weet niet hoe goed de gier is, maar ik zou nog even wachten met oversier krediet geven. Zo fantastisch zijn die aankopen toch niet?

    Was een grapje :p
    Keizer mag van mij blijven zitten. Ik hoop maar gewoon dat mensen snappen dat het een oude naam is :p
    Vind ik leuk
    Vapormax +1733
    woensdag 11 juli 2018 om 16:48
    Paar miljoen, toen werd je wakker.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:04
    Bij de nummer één van Gelderland hebben we hem niet nodig.

    Maar ik lach mij de tering als Vitesse hem gaat halen voor een paar ton. Wat een oorlog zal er dan weer zijn in, Niksmegen. 😭😭😭
    Vind ik leuk
    HansVites +4410
    woensdag 11 juli 2018 om 18:00
    Deze jongen is volgens mij geboren in Arnhem dus dat zou al goed passen bij Vitesse.
    Vind ik leuk
    Maddox +1531
    woensdag 11 juli 2018 om 18:45
    Hij is in Arnhem geboren, maar freak heeft wel gelijk.
    Kadioglu zou bij ons overbodig zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:55
    Morgen bekend: kadioglu 4 jaar naar Vitesse.. let maar op
    Vind ik leuk
    Professoro +220
    woensdag 11 juli 2018 om 18:25
    Zo....uit je coma kneus
    Vind ik leuk
    Professoro +220
    woensdag 11 juli 2018 om 18:26
    Zo....uit je coma gekomen kneus
    Vind ik leuk
    Ryanaz +1455
    woensdag 11 juli 2018 om 16:08
    AZ! Past goed
    Vind ik leuk
    FCG1971 +708
    woensdag 11 juli 2018 om 16:14
    Denk niet dat het hier om grote clubs gaat. Dan had Oversier en die zaakwaarnemer wel op de barricades gestaan. Deze speler heeft zich het afgelopen jaar niet bijzonder doorontwikkeld. Lijkt stil te staan hierin.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +26313
    woensdag 11 juli 2018 om 16:16
    Je hebt hem vast op de voet gevolgd.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +708
    woensdag 11 juli 2018 om 16:32
    Ik volg de Jupiler Legue idd wekelijks. Had je verder nog een inhoudelijke toevoeging?
    Vind ik leuk
    Professoro +220
    woensdag 11 juli 2018 om 16:18
    Feijenoord halen en een jaartje laten rijpen bij Nec of eredivisie club
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:19
    Leuk voor jong Ajax...voor die 5 ton kan je een gokje wagen voor iemand die nog geen tonnetje per jaar heeft bij Nec
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 16:21
    Zijn we het toch eens :p
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:24
    Waarom zouden we het niet eens kunnen zijn?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22332
    woensdag 11 juli 2018 om 16:39
    Nou, eerder vandaag waren we dat niet.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:42
    Moet je het altijd eens zijn dan? respect voor ieders mening
    Vind ik leuk
    4everfcu +1224
    woensdag 11 juli 2018 om 16:32
    volgens mij speelt hij bij nec ook niet of heb ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    fc roodwit +610
    woensdag 11 juli 2018 om 16:45
    Kom op Feyenoord ,doe eens origineel en haal dit mega talent op ,een echte en jonge spel bepaler ,die onder leiding van v Persie nog beter gaat worden,en ga geen exspelers die in het buitenland zijn mislukt ophalen,ga voor de jeugd,de jeugd heeft ook Feyenoord uit de shit gehaald.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Kom maar bij pec ballen
    Vind ik leuk
    San Marco +109
    woensdag 11 juli 2018 om 17:12
    Hij gaat naar Vitesse heb ik vernomen
    Vind ik leuk
    ThomDH070 +665
    woensdag 11 juli 2018 om 17:20
    Zou m graag bij ado op rechts zien spelen, maar Nec vraagt 1,5 mil en dat betalen we simpelweg niet, jammer
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:18
    Zo'n hoog mogelijk bedrag voor zien te krijgen.. is toch niet meer te houden.. hoop alleen niet dat hij naar Turkije gaat.. alhoewel zij waarschijnlijk wel het meest zullen betalen..
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 19:14
    Zo veel mogelijk aub! NEC heeft een vrij sterke onderhandelingapositie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:29
    Daarom.. en er zijn meerdere clubs geïnteresseerd.. we gaan het zien..
    Vind ik leuk
    NvC +1405
    woensdag 11 juli 2018 om 19:32
    Ja, eerlijk gezegd ik vind het ook prima als ze het geld in het stadion steken. Is er staks toch een club uit Gelderland die eigenaar is van zn eigen thuishaven. 😉
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:05
    Voor 1 seizoen, en dan moeten ze weer op de knietjes naar de gemeente. Kopen? kopen? kopen?.
    Please koop ons stadionnetje weer terug gemeente.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:06
    Volgende topic: Vitesse koopt Kadioglu van, Nek.

    Ik zou mij echt de tering lachen. Wel jammer dat hij dan op de bank komt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:26
    Denk toch echt dat de clubs uit Turkije meer geld dan vitesse hebben.. en wauw nek nee daar heb je me echt mee..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Clubs uit binnen- en buitenland melden zich voor Kadioglu: 'Kan nu snel gaan'