'Ik wil wel basisspeler worden bij Ajax, maar Tagliafico is er natuurlijk ook'

    'Ik wil wel basisspeler worden bij Ajax, maar Tagliafico is er natuurlijk ook'

    woensdag 11 juli 2018 om 16:51

    Mitchel Bakker (18) stelt duidelijke doelen voor zichzelf. Dit seizoen wil de linksback debuteren in Ajax 1 en volgend jaar wil hij een basisplek hebben.

    "Het verloopt prima. Ik train veel met Ajax 1 en ben mee op trainingskamp geweest", vertelt Bakker aan Voetbal Inside. Uiteindelijk hoopt hij basisspeler te worden. "Dat wil ik wel, maar Nico (Tagliafico, red.) is er natuurlijk ook. Ik probeer gewoon m'n best te doen. We gaan het wel zien."

    Doordat Tagliafico een goed WK heeft gespeeld, is de kans groter dat er clubs komen voor de Argentijn. In dat geval hoopt Bakker op te schuiven in de pikorde. "Voor hem zou het wel mooi zijn en voor mij ook."

    Bakker vindt het jammer dat hij tot dusver niet in mocht vallen van Ten Hag. "Ik wilde er natuurlijk wel in, maar ik moest even wachten. Dit seizoen hoop ik m'n debuut te gaan maken. Ik heb wel een aantal warming-ups gedaan, maar dat is niet anders. Ik ga er keihard voor werken. Dan zullen we het wel zien."

    Poll

    Had Ten Hag Bakker een kans moeten geven?

    (699 stemmen)

    Plaats een reactie

    Frietbakker +4994
    woensdag 11 juli 2018 om 16:53
    compleet waardeloos tegen Nordsjaelland
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4263
    woensdag 11 juli 2018 om 17:27
    De hele selectie was waardeloos.
    Vind ik leuk
    Casuals88 +2382
    woensdag 11 juli 2018 om 16:53
    Komt helemaal goed met Bakker.

    Even geduld en volgend jaar moet je er staan !
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1262
    woensdag 11 juli 2018 om 16:53
    Vind ik altijd zo lullig overkomen, spelers die een warming up doen en niet mogen invallen. Soms al vanaf de eerste helft huppelen ze een beetje heen en weer voor Jan doedel.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:02
    Ach, wanneer zijn salaris wordt gestort vind hij het vast prima allemaal.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9291
    woensdag 11 juli 2018 om 18:34
    De Winston bogarde methode. Fan van?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:12
    Hetzelfde als je in de zorg een oproepdienst hebt. Je staat paraat, maar het kan gebeuren dat je niet wordt opgeroepen. Uiteraard krijg je daar wel salaris voor. Helemaal prima dus en zo zullen die voetballers dat ook zien.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4263
    woensdag 11 juli 2018 om 17:30
    Enige verschil is dat hun tonnen per maand bijschrijven, En jij in de zorg de poepluiers moet verschonen.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7833
    woensdag 11 juli 2018 om 18:11
    Ik denk dat deze gast voor een chocomel en wat macaroniesalade elke dag op t busje stapt.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1262
    woensdag 11 juli 2018 om 17:36
    Ik krijg met standby diensten 5 minuten per uur, tenzij gebeld door een client natuurlijk. Vind het 3x niks elke woensdag van 12 tot 18 thuis zitten voor half uurtje geld.
    Blijkbaar hebben andere stichtingen het beter geregeld.
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1208
    woensdag 11 juli 2018 om 17:49
    Lijkt me heerlijk om op mijn werk te komen en de hele dag buiten op 't bankie te moeten zitten.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 12 juli 2018 om 04:16
    Ze krijgen er leuk voor betaald hoor, daar had ik op m'n 18e ook wel een helftje voor willen huppelen.............
    Vind ik leuk
    Koeroe +12361
    woensdag 11 juli 2018 om 16:54
    Pff wat een poll haha
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:16
    Ik wel, vroeger nog met hem geknikkerd.
    Vind ik leuk
    John M. +4633
    woensdag 11 juli 2018 om 19:59
    Als niemand op die poll reageert houdt VP er wel mee op. Het is in 98% onzinnig wat er gevraagd wordt.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:54
    Heel groot talent! Grootste linksback talent van Nederland! Heeft alles om een topper te worden!
    Vind ik leuk
    Koeroe +12361
    woensdag 11 juli 2018 om 17:06
    Ja ja waar hebben we dat eerder gehoord
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:15
    Ja dat hebben we vaker gehoord. Altijd afwachten, maar heeft potentie.
    Vind ik leuk
    Gizmo +3869
    woensdag 11 juli 2018 om 18:44
    Juist, het is geen Koekenbakker !
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:55
    Hahahah die pol 😂😂
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2525
    woensdag 11 juli 2018 om 16:56
    Hahaha die poll ook weer....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:16
    Alle schaamte voorbij hier op VP.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 16:57
    Leuk talent. Goed fysiek en verschrikkelijk snel. Heeft alles om een goede te worden.

    VP, bijna 5 uur. Je mag zo naar huis.
    Vind ik leuk
    Billekop +78
    woensdag 11 juli 2018 om 16:58
    Haha die poll
    Vind ik leuk
    Youri99 +8769
    woensdag 11 juli 2018 om 17:05
    Kan iemand me helpen met die poll... ik ken Bakker alleen van instagram en televisie, ken ik hem dan goed of niet?
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    woensdag 11 juli 2018 om 17:02
    Ligt eraan welke Bakker?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    Bakker Bart
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20435
    woensdag 11 juli 2018 om 17:03
    Ken jij Bakker goed?..... diepgang kent geen grenzen..
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:17
    Komt voor de Bakker gaat nu niet op
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31393
    woensdag 11 juli 2018 om 17:19
    Nou, die Tagliafico is geen hoogvlieger; als die Bakker over de kwaliteiten beschikt dan kan ie die Argentijn ook uit de basis spelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    woensdag 11 juli 2018 om 17:24
    Vergeet Wober en Sinkgraven niet
    Vind ik leuk
    fcfc +362
    woensdag 11 juli 2018 om 17:30
    Dus dat.
    Wober gaat volgens mij direct door de mand vallen. Zo goed is die jongen niet.
    Vind ik leuk
    Urzaiz +1208
    woensdag 11 juli 2018 om 17:57
    Wober is wel goed volgens mij, maar het is een beetje een slapjanus. Hij was gewend dat zijn moeder iedere morgen zijn bammetjes voor hem smeerde, en nu staat hij regelmatig op het veld met een kop alsof hij in zijn broek gepoept heeft. Het zal een schat van een jongen wezen, maar ik ben bang dat hij mentaal niet sterk genoeg is. Maarja, ik ken hem niet persoonlijk, zo komt hij op mij over..
    Vind ik leuk
    fcfc +362
    woensdag 11 juli 2018 om 17:29
    Volgens mij heeft hij daley ook nog voor zich. En verdediggen kan hij echt niet beter dan die 2. Aanvallen waarschijnlijk wel.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1318
    woensdag 11 juli 2018 om 17:40
    Wij hebben ook een bakker... Erik maar die is ook niet gied genoeg voort eerste
    Vind ik leuk
    DrDeef +1603
    woensdag 11 juli 2018 om 17:47
    "Doordat Tagliafico een goed WK heeft gespeeld, is de kans groter dat er clubs komen voor de Argentijn."

    Wat. De. Neuk.
    Argentinië heeft een zeer, zeer matig WK afgewerkt en deze gozer was elke wedstrijd een van de slechtste. Kan me niet voorstellen dat hij aandacht heeft gegenereerd met z'n 'prestaties'. Overigens voor de eredivisie wel een prima back natuurlijk, daar gaat t niet om.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    donderdag 12 juli 2018 om 04:17
    Alle waar naar z'n geld.....
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:58
    Met alle respect.. Maar dan heb jij een ander wk gezien. Zo geweldig was Tagliafico niet...
    Vind ik leuk
    Geert55 +69
    woensdag 11 juli 2018 om 17:59
    Waar blijft Blind?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:03
    Is een boezemvriend van me. Heb ik zelf vooruit geschoven.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    woensdag 11 juli 2018 om 18:07
    Dit vind ik persoonlijk een groot talent. Ik zie hem graag aanschuiven bij het eerste van Ajax.
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +145
    woensdag 11 juli 2018 om 19:14
    Veltmannetje 2
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:22
    Volgend jaar een basisplaats? Droom lekker verder.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:00
    Tagliafico is volgend seizoen weg.
    Dus je krijgt je speelminuten wel dit seizoen.
    Ajax mag wel nodig bouwen... Volgend seizoen gaan er zeker veel vertrekken.
    Huntelaar
    Dolberg
    Neres ( denk ik )
    Ziyech als hij blijft
    Schone
    Sinkgraven
    De jong beide
    Tagliafico
    De Ligt
    Onana
    Veltman
    Pffff, en ze hebben nu al moeite met spelers halen... Magallan en blind.... Schuurs en Bande waren in de winter al gehaald
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Ik wil wel basisspeler worden bij Ajax, maar Tagliafico is er natuurlijk ook'