'Ik wil wel basisspeler worden bij Ajax, maar Tagliafico is er natuurlijk ook'

'Ik wil wel basisspeler worden bij Ajax, maar Tagliafico is er natuurlijk ook'

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 16:51wo 11-07-2018 om 16:51

Mitchel Bakker (18) stelt duidelijke doelen voor zichzelf. Dit seizoen wil de linksback debuteren in Ajax 1 en volgend jaar wil hij een basisplek hebben.

"Het verloopt prima. Ik train veel met Ajax 1 en ben mee op trainingskamp geweest", vertelt Bakker aan Voetbal Inside. Uiteindelijk hoopt hij basisspeler te worden. "Dat wil ik wel, maar Nico (Tagliafico, red.) is er natuurlijk ook. Ik probeer gewoon m'n best te doen. We gaan het wel zien."

Doordat Tagliafico een goed WK heeft gespeeld, is de kans groter dat er clubs komen voor de Argentijn. In dat geval hoopt Bakker op te schuiven in de pikorde. "Voor hem zou het wel mooi zijn en voor mij ook."

Bakker vindt het jammer dat hij tot dusver niet in mocht vallen van Ten Hag. "Ik wilde er natuurlijk wel in, maar ik moest even wachten. Dit seizoen hoop ik m'n debuut te gaan maken. Ik heb wel een aantal warming-ups gedaan, maar dat is niet anders. Ik ga er keihard voor werken. Dan zullen we het wel zien."

Poll

Had Ten Hag Bakker een kans moeten geven?

(702 stemmen)

Plaats een reactie

Frietbakker +5599
woensdag 11 juli 2018 om 16:53
compleet waardeloos tegen Nordsjaelland
Vind ik leuk
Nvd88 +6186
woensdag 11 juli 2018 om 17:27
De hele selectie was waardeloos.
Vind ik leuk
Casuals88 +2421
woensdag 11 juli 2018 om 16:53
Komt helemaal goed met Bakker.

Even geduld en volgend jaar moet je er staan !
Vind ik leuk
G.Kopf +4350
woensdag 11 juli 2018 om 16:53
Vind ik altijd zo lullig overkomen, spelers die een warming up doen en niet mogen invallen. Soms al vanaf de eerste helft huppelen ze een beetje heen en weer voor Jan doedel.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:02
Ach, wanneer zijn salaris wordt gestort vind hij het vast prima allemaal.
Vind ik leuk
Spiegel +10842
woensdag 11 juli 2018 om 18:34
De Winston bogarde methode. Fan van?
Vind ik leuk
rpaulp50 +13193
donderdag 12 juli 2018 om 04:16
Ze krijgen er leuk voor betaald hoor, daar had ik op m'n 18e ook wel een helftje voor willen huppelen.............
Vind ik leuk
Koeroe +12440
woensdag 11 juli 2018 om 16:54
Pff wat een poll haha
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:16
Ik wel, vroeger nog met hem geknikkerd.
Vind ik leuk
John M. +5054
woensdag 11 juli 2018 om 19:59
Als niemand op die poll reageert houdt VP er wel mee op. Het is in 98% onzinnig wat er gevraagd wordt.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 16:54
Heel groot talent! Grootste linksback talent van Nederland! Heeft alles om een topper te worden!
Vind ik leuk
Koeroe +12440
woensdag 11 juli 2018 om 17:06
Ja ja waar hebben we dat eerder gehoord
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:15
Ja dat hebben we vaker gehoord. Altijd afwachten, maar heeft potentie.
Vind ik leuk
Gizmo +3781
woensdag 11 juli 2018 om 18:44
Juist, het is geen Koekenbakker !
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 16:55
Hahahah die pol 😂😂
Vind ik leuk
Nenam-til +2402
woensdag 11 juli 2018 om 16:56
Hahaha die poll ook weer....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:16
Alle schaamte voorbij hier op VP.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 16:57
Leuk talent. Goed fysiek en verschrikkelijk snel. Heeft alles om een goede te worden.

VP, bijna 5 uur. Je mag zo naar huis.
Vind ik leuk
Billekop +77
woensdag 11 juli 2018 om 16:58
Haha die poll
Vind ik leuk
Youri99 +10133
woensdag 11 juli 2018 om 17:05
Kan iemand me helpen met die poll... ik ken Bakker alleen van instagram en televisie, ken ik hem dan goed of niet?
Vind ik leuk
La Luz +591
woensdag 11 juli 2018 om 17:02
Ligt eraan welke Bakker?
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:18
Bakker Bart
Vind ik leuk
wattenstaafje +23488
woensdag 11 juli 2018 om 17:03
Ken jij Bakker goed?..... diepgang kent geen grenzen..
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:17
Komt voor de Bakker gaat nu niet op
Vind ik leuk
Barry Engels +32289
woensdag 11 juli 2018 om 17:19
Nou, die Tagliafico is geen hoogvlieger; als die Bakker over de kwaliteiten beschikt dan kan ie die Argentijn ook uit de basis spelen.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 17:19]
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
woensdag 11 juli 2018 om 17:24
Vergeet Wober en Sinkgraven niet
Vind ik leuk
fcfc +369
woensdag 11 juli 2018 om 17:30
Dus dat.
Wober gaat volgens mij direct door de mand vallen. Zo goed is die jongen niet.
Vind ik leuk
fcfc +369
woensdag 11 juli 2018 om 17:29
Volgens mij heeft hij daley ook nog voor zich. En verdediggen kan hij echt niet beter dan die 2. Aanvallen waarschijnlijk wel.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3284
woensdag 11 juli 2018 om 17:40
Wij hebben ook een bakker... Erik maar die is ook niet gied genoeg voort eerste
Vind ik leuk
DrDeef +2372
woensdag 11 juli 2018 om 17:47
"Doordat Tagliafico een goed WK heeft gespeeld, is de kans groter dat er clubs komen voor de Argentijn."

Wat. De. Neuk.
Argentinië heeft een zeer, zeer matig WK afgewerkt en deze gozer was elke wedstrijd een van de slechtste. Kan me niet voorstellen dat hij aandacht heeft gegenereerd met z'n 'prestaties'. Overigens voor de eredivisie wel een prima back natuurlijk, daar gaat t niet om.
Vind ik leuk
rpaulp50 +13193
donderdag 12 juli 2018 om 04:17
Alle waar naar z'n geld.....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 17:58
Met alle respect.. Maar dan heb jij een ander wk gezien. Zo geweldig was Tagliafico niet...
Vind ik leuk
HupHolland +3485
woensdag 11 juli 2018 om 18:07
Dit vind ik persoonlijk een groot talent. Ik zie hem graag aanschuiven bij het eerste van Ajax.
Vind ik leuk
Wzpwzdab +134
woensdag 11 juli 2018 om 19:14
Veltmannetje 2
Vind ik leuk
voorstopper +1087
woensdag 11 juli 2018 om 19:22
Volgend jaar een basisplaats? Droom lekker verder.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws