'Barça maakt miljoenen over en heeft tweede aanwinst in paar dagen tijd binnen'

    'Barça maakt miljoenen over en heeft tweede aanwinst in paar dagen tijd binnen'

    woensdag 11 juli 2018 om 17:29

    FC Barcelona heeft Clément Lenglet zo goed als binnen. De transfer van de Franse verdediger wordt waarschijnlijk deze week nog aangekondigd, schrijft de Spaanse krant AS. Zijn club Sevilla ontvangt 35 miljoen euro.

    Barcelona was op de hoogte van de vastgestelde afkoopsom van 35 miljoen die in het contract van Lenglet stond, maar wilde het bedrag per se in termijnen overmaken. Sevilla ging daar niet mee akkoord, waardoor Barcelona uiteindelijk besloten heeft om de clausule in het contract van de verdediger te activeren en het bedrag van 35 miljoen in een keer over te maken.

    Naar verwachting krijgt Lenglet van Sevilla toestemming om naar Barcelona af te reizen, waar hij zich medisch kan laten keuren. Daarna kan de transfer officieel gemaakt worden. Barcelona zat al langer achter Lenglet aan, maar Sevilla vertelde de club iedere keer dat een transfer alleen doorging als het bedrag in een keer overgemaakt zou worden, waardoor de Catalanen niets anders konden dan de clausule te activeren.

    Maandag rondde Barcelona al de komst van de Braziliaan Arthur af. Voor de middenvelder van Gremio wordt minimaal 31 miljoen euro betaald. Daar komt mogelijk negen miljoen aan bonussen bij. Lenglet wordt de tweede aanwinst van Barcelona in een week tijd.

    Poll

    Wie gaat er kampioen worden?

    (992 stemmen)

    Plaats een reactie

    Kopstootje +8069
    woensdag 11 juli 2018 om 17:32
    Goede aankoop
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 17:32
    Waar is de tijd gebleven dat deze club zonder shirtsponsor en met veelal eigen jeugdspelers speelde gebleven.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4830
    woensdag 11 juli 2018 om 17:33
    Die is weg.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    woensdag 11 juli 2018 om 17:35
    Die is achtergebleven bij de flippo's, walkmans en gameboys.
    Vind ik leuk
    Laliga +1968
    woensdag 11 juli 2018 om 17:48
    Jammer genoeg indd is die tijd weg , al was de keuze makkelijk of aanhake bij de prijzen of afhaken.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 17:55
    Dat is zeker het geval. Maar sympathie levert het niet op.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    woensdag 11 juli 2018 om 21:40
    Of jij dat nu sympathiek vind of niet het zal Barça worst wezen en mij ook!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 21:46
    Hebben Barca en jij dezelfde mening. Hartstikke mooi man. Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    woensdag 11 juli 2018 om 21:51
    Bedankt maar is niet nodig, heb zeker uw sympathie niet nodig als je dat maar in uw hersens plant als je die al he bt natuurlijk!
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 22:04
    Ik hoop niet dat ik de indruk wek jou sympathiek te vinden. Alles behalve dat.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    woensdag 11 juli 2018 om 23:12
    Jongen ga naar uw bed 't is hoge tijd , je had al lang in dromenland moeten zijn, aan uw antwoorden te zien ben je ofwel heel jong of anders begin je een beetje te dementeren.

    En in het laatste geval sorry dan.
    Slaap lekker!

    Vind ik leuk
    Dorzon +4263
    woensdag 11 juli 2018 om 17:50
    dat was dezelfde tijd dat ajax dat ook deed en toen ook nog prijzen won
    Vind ik leuk
    Dani82 +1161
    woensdag 11 juli 2018 om 17:54
    Achterlijke koopclub
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 17:57
    Weet niet af je het zo moet stellen want wat moet je in een voetbalwereld waarin de sjeiks met hun oliedollars elkaar de tent uitvechten. Helaas de realiteit van vandaag.
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    woensdag 11 juli 2018 om 18:09
    Bepaalde clubs ontwikkelen gelukkig door. Barca wil niet in een Arsenal veranderen of het Nederlandse voetbal door altijd onredelijk te fixeren op de jeugd. Als er geen goede generatie aankomt moet je gewoon kopen.

    Daarnaast is het ook naïef om in 2018 zonder shirtsponsor te spelen. Dan blijf je lekker achter aan hobbelen achter je concurrenten die wel dat geld opstrijken. Natuurlijk zijn de shirts van Real en Barca mooier zonder sponsor, maar het zou debiel zijn als zij geen shirtsponsor zouden nemen wegens gekke supporter sentimenten die alleen op emotie gebaseerd zijn.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2383
    woensdag 11 juli 2018 om 19:02
    Het is maar waar je can houdt. Ik heb meer met cultclubs. Espanol vindt ik dan ook een leukere club dan het grote Barca.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    woensdag 11 juli 2018 om 21:56
    Een vuil spelende ploeg ! Dat is Espagnol.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3022
    donderdag 12 juli 2018 om 05:02
    Hebben ze daar geen wasmachines?
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:05
    Jij bent thuis de plezantste zeker!
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3022
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:09
    Nee, dat is de deurknop, want die geeft iedereen een hand als men binnenkomt...
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2924
    vrijdag 13 juli 2018 om 23:29
    D!ie is van voor de eerste wereldoorlog , en versleten maat, kom eens met iets grappig
    Vind ik leuk
    PorQue?! +50
    donderdag 12 juli 2018 om 14:30
    Geen idee wat dit te maken heeft met mijn reactie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 17:42
    Leuke voetballer wel die Lenglet. Misschien dat hij de Umtiti weg zal bewandelen. Nu zal Barca alleen nog een vervanger moeten zoeken voor Pique.
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7833
    woensdag 11 juli 2018 om 18:29
    Toch zit daar een deel van de oplossing. Gelimiteerde transfersommen. Want zelfs de allergrootste clubs kunnen geen 100 miljoen neerleggen voor elke positie.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:32
    Aangezien Umtiti blijft, is dit wederom weer een domme aankoop. Zo een jonge speler moet wekelijks spelen. Hij kende al een goed seizoen en moet dat vorm doortrekken. Dat gaat die niet kunnen doen op de bank. Is nog ook pas rond de 23 jaar, zo een speler mag gewoon niet op de bank terecht komen
    Vind ik leuk
    pietprecies +4232
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Waar is bientje gebleven eigenlijk? ;-)
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1398
    woensdag 11 juli 2018 om 20:06
    Die is bij de carnavalswinkel een boevenpak gaan kopen want het tenue van Juventus liet zijn Wajong uitkering niet toe
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Barça maakt miljoenen over en heeft tweede aanwinst in paar dagen tijd binnen'