Van Gangelen verrast: Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind

    Van Gangelen verrast: "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind"

    woensdag 11 juli 2018 om 21:25

    Jan Joost van Gangelen is verbaasd over het feit dat Veronica de vriendschappelijke interlands van het Nederlands elftal is kwijtgeraakt aan de NOS. De omroep beschikt nu over de rechten van álle Oranje-duels, zo werd maandag bekend.

    "Ik heb eerlijk gezegd niet zien aankomen dat de NOS nu ál het Oranje-voetbal gaat doen", reageert Van Gangelen op de Coen & Sander Show op Radio 538. Van Gangelen presenteert bij Veronica en FOX Sports. "Het leek erop dat Veronica - en dat deden ze al tien jaar en dat deed ik ook al tien jaar - gewoon de oefenwedstrijden zou gaan doen. Dat de publieke omroep het nu gaat doen, dat vind ik wel behoorlijk opvallend."

    Van Gangelen dreigt een rustig seizoen tegemoet te gaan, want bij de Champions League-wedstrijden op Veronica verwacht hij niet de eerste keus te zijn. De zender beschikt nu ook over Wilfred Genee en Hélène Hendriks. "Of je mij Champions League-wedstrijden ziet doen? Ik denk, als ik heel eerlijk ben, 20 procent kans?" De presentator vindt het jammer. "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind. Maar ik ga er vanuit."

    Lees meer over:NederlandNederland

    Plaats een reactie

    MichPSV +4884
    woensdag 11 juli 2018 om 21:30
    Ik vond het bij SBS 6 het leukste met Oranje vind NOS niet veel aan bij Veronica ook niet.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +12874
    woensdag 11 juli 2018 om 21:47
    Voetbal blijft voetbal, op welke zender het ook uitgezonden wordt. Wat SBS zo leuk maakte was de constante clash tussen Kraay Jr. en Van Gaal
    Vind ik leuk
    MichPSV +4884
    woensdag 11 juli 2018 om 21:49
    Voor al dat ja :).
    Vind ik leuk
    PRICE +17757
    woensdag 11 juli 2018 om 22:19
    Jammer van Gangelen,je kunt niet alles hebben.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1105
    woensdag 11 juli 2018 om 22:03
    Op CL gebied ben ik het zwaar oneens met je. Mijn nekharen gaan overeind staan bij het avondje CL op Veronica. Dat publiek er achter zo op commando klappen, B-acteurs als analytici. Werkelijk tenenkrommend. Dan had ik het tien keer liever bij de NOS. Hopelijk gaat er verandering in komen als Genee en consorten zich hiermee gaan bemoeien...
    Vind ik leuk
    Blindsy +7808
    donderdag 12 juli 2018 om 00:43
    Die zie ik toch regelmatig aan een tafel met verplicht klappend publiek een 'voetbal'programma presenteren. Ga daar dus maar niet van uit..
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    woensdag 11 juli 2018 om 21:30
    Jammer want die Jan Joost kun je beter hebben dan de hele NOS bij elkaar. De NOS levert zo'n wanprestatie en dat met publiek geld. Alleen daarom al stemmen op een partij die de npo aan banden gaat leggen.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +8336
    woensdag 11 juli 2018 om 22:00
    Onzin
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:11
    Dat wordt dan PVV of FvD dus
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    woensdag 11 juli 2018 om 23:16
    Links toch ook wel partijen die dat willen? Want de PVV kan natuurlijk echt niet. Maar er moet ingegrepen worden, er zijn meer reclames bij de NOS dan waar ook en inhoudelijk is het echt heel zwak. Proberen ze VI oranje te kopiëren of zo? Schijtlollig doen terwijl ze dat niet kunnen. Deze bagger moet toch kunnen stoppen?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:13
    Naar mijn weten willen linkse partijen juist meer geld naar de NPO, maar minder naar sport dingen enzo. Het beste zou denk ik zijn om te stoppen met de reclames zodat het niet meer om kijkcijfers draait. Dan kan je vervolgens alle onzin met BN'ers schrappen en 1/2 kanalen schrappen, en dan heb je voor minder geld louter programma's als Andere Tijden, Tegenlicht, Zomergasten, Pauw, etc.
    Vind ik leuk
    Only1nr7 +926
    donderdag 12 juli 2018 om 13:30
    Das in mijn ogen dus ook een oplossing. In ieder geval minder geld voor sport. Laat zo veel mogelijk naar de commerciële omroepen gaan. Die kijken naar de kijkcijfers. Bij de NOS doen ze niet meer aan kwaliteit. Bv studio Voetbal, ik was geen fan van Jack van Gelder hij kon tenminste wel een praatprogramma leiden. Tom Egbers is daar de slechtste kandidaat voor die ze hebben. Maar omdat ze niet afgerekend worden op de prestaties kan men gewoon door blijven gaan met het verkwanselen van de programma's die ze hebben.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:31
    Die Jan Joost van Gangelen vind het veel erger dat Helene Hendriks bij Fox Sport weg is i.p.v. dat gezeik over Oranje en de Nos.
    Vind ik leuk
    Hupfean +2959
    woensdag 11 juli 2018 om 21:59
    Viespeukje die v Gangelen.
    Vind ik leuk
    Karakter1 +1105
    woensdag 11 juli 2018 om 22:03
    Dat toont alleen maar aan dat van Gangelen niets aan zijn ogen heeft.
    Vind ik leuk
    pos +7831
    woensdag 11 juli 2018 om 21:35
    Het ergste van alles is gewoon dat Jack van Gelder nog steeds niet met pensioen is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    woensdag 11 juli 2018 om 21:50
    Jack bij de NOS was nog redelijk te pruimen. Maar bij Ziggo... Daar doet-ie tegenwoordig alsof-ie verstand heeft van Formule1, Glory fighting, motorcrossen en crossfietsen... En daarnaast doet-ie alsof ie Heineken bier lekker vindt.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    Hupfean +2959
    woensdag 11 juli 2018 om 22:00
    Heineken is ook lekker.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    woensdag 11 juli 2018 om 22:04
    Prima te doen na een potje voetballen. Maar zou Jack echt bier drinken bij (bijv.) AFC? ;-)
    't Is één (letterlijk) grote act.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 22:11
    Nee, Jack is van de cognac.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    woensdag 11 juli 2018 om 22:17
    Met een goeie Cubaan?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:19
    Klopt. Net als zijn vader Sal. Ex-voorzitter van AFC. Sal en zijn sigaar waren onafscheidelijk.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:19]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    woensdag 11 juli 2018 om 23:23
    Mooi man. Lekker een dikke Cubaan opsteken en je geluk halen uit het eerste elftal van een amateur cluppie.

    Dit is overigens niet cynisch..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:23]
    Vind ik leuk
    zwollie +6576
    woensdag 11 juli 2018 om 22:07
    Geef mij maar hertog jan
    Vind ik leuk
    pietprecies +2406
    donderdag 12 juli 2018 om 00:08
    Heineken drink ik als ik in een gemiddelde Engelse kroeg sta waar ze anders alleen Fosters en meer van dat soort slootwater schenken, dan denken ze nog dat ik een bankier met verstand van bier ben ook in Londen..

    Nee, voor de frisse dorst een Juup, HJ of Brand als het moet, dat is te doen voor doorsnee bier.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1143
    donderdag 12 juli 2018 om 07:43
    Alfa is overigens ook een prima pilsje.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +11689
    woensdag 11 juli 2018 om 23:05
    Het mooiste van alles is dat we dat kind van kraaij niet meer horen voor tijdens en na de interlands.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 21:35
    Heb je weer meer tijd om te gaan vissen
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23711
    woensdag 11 juli 2018 om 21:36
    Ach jantje ik zie je het liefst helemaal niet op de buis.
    Vind ik leuk
    Bizzy +16768
    woensdag 11 juli 2018 om 21:46
    Kijken naar Oranje is een vorm van zelfkastijding. Nee dank je
    Vind ik leuk
    pietprecies +2406
    donderdag 12 juli 2018 om 00:09
    PSV ook ;-)
    Vind ik leuk
    Bizzy +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 07:32
    Psv wint nog eens wat in tegenstellinv tot Oranje. Het is maar een klein detail :)
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10259
    woensdag 11 juli 2018 om 21:54
    Shit Happens
    Vind ik leuk
    Hupfean +2959
    woensdag 11 juli 2018 om 21:58
    Blij toe dat hij t niet meer doet, achterlijk mannetje.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 22:17
    Zolang Tom Egbers zich er niet mee bemoeit, vind ik het best. Aardige man, maar na 30 jaar voetbal gedaan te hebben, is zijn kennis nog immer gebrekkig.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11077
    donderdag 12 juli 2018 om 00:04
    Pfff wat een uitspraak, die moet je ook 3x opnieuw lezen.
    Wat zou van Gangelen dan wel nog mogen doen?
    Vind ik leuk
    pietprecies +2406
    donderdag 12 juli 2018 om 00:09
    Vrouwenvoetbal?
    Vind ik leuk
    hassel +584
    donderdag 12 juli 2018 om 00:16
    Geen Van Gangelen, zeer goed nieuws.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7808
    donderdag 12 juli 2018 om 00:44
    Ach, JJ, er is sinds deze week een vacature bij Ajax TV..
    Vind ik leuk
    heur es +208
    donderdag 12 juli 2018 om 05:43
    Gelukkig!

    Eindelijk van je af !
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Geen pokémon meester, die v Gangelen.
    Vind ik leuk
    Chinto +60
    woensdag 18 juli 2018 om 08:37
    EINDELIJK!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Van Gangelen verrast: "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind"