Kroatië bereikt WK-finale na verlenging en dompelt Engeland in diepe rouw

Kroatië bereikt WK-finale na verlenging en dompelt Engeland in diepe rouw

Gepubliceerd: woensdag 11 juli 2018 om 22:37wo 11-07-2018 om 22:37

Kroatië staat in de finale van het WK. Na 120 minuten in Moskou trok de ploeg van bondscoach Zlatko Dalic aan het langste eind tegen Engeland, dat na vier minuten al op voorsprong was gekomen. Mario Mandzukic maakte in de verlenging de winnende treffer: 2-1.

De halve finale kon niet beter beginnen voor Engeland, dat al na vier minuten op voorsprong kwam. Kieran Trippier, de uitblinker in de kwartfinale tegen Zweden, krulde de bal schitterend binnen: 0-1. Voor de vleugelverdediger betekenDE het zijn eerste doelpunt in het shirt van de Engelse ploeg. Het was de negende treffer van Engeland uit een standaardsituatie dit WK.

Kroatië maakt een uitgebluste indruk en mocht van geluk spreken dat Engeland niet vaker scoorde in de eerste helft. WK-topscorer Harry Kane miste twee opgelegde kansen, ook al werd hij teruggefloten voor buitenspel. Ook Jesse Lingard had kunnen scoren. Kroatië zette daar alleen een serieuze kans voor Ante Rebic tegenover, maar de Engelse doelman Jordan Pickford kon eenvoudig pakken.

Na rust bleek dat Engeland nog zéker niet mocht dromen van de finale. Kroatië ging met man en macht op zoek naar de gelijkmaker en kreeg goede mogelijkheden. Ivan Perisic zette het overwicht uiteindelijk om in de verdiende gelijkmaker. Hij kroop voor bij Kyle Walker en maakte er met een soort van karatetrap 1-1 van. Niet lang daarna dacht Perisic weer te scoren, maar zijn diagonale schot strandde op de paal.

Engeland was de controle na de Kroatische gelijkmaker hélemaal kwijt en kreeg plotseling kans op kans te verwerken. Wonder boven wonder bleef het gelijk, waardoor er na negentig minuten een 1-1 stand op het scorebord stond. Kroatië moest daardoor voor de derde keer op rij gaan verlengen, terwijl Engeland tegen Colombia ook al een verlenging speelde.

In die verlenging trok Kroatië aan het langste eind. Na 109 minuten profiteerde Mario Mandzukic, de man die er altijd staat op belangrijke momenten, van een onoplettendheid in de Engelse verdediging: 2-1. Kroatië plaatst zich daardoor sensationeel voor de finale van het WK. Daarin is Frankrijk de tegenstander. Voor Engeland rest de troostfinale tegen België.

Poll

Wie wint de WK-finale?

(7133 stemmen)

Plaats een reactie

Ajacied_8 +19093
woensdag 11 juli 2018 om 22:37
Het voetbal blijft er lekker weg.
Vind ik leuk
2cents +59432
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Veel teveel middelmaat in de Engelse ploeg.
Vind ik leuk
dhrwobo +40533
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Precies. Nu hopen dat Kroatië de finale wint!
Vind ik leuk
2cents +59432
woensdag 11 juli 2018 om 22:40
Dat zou geweldig zijn. Ben bang voor een klinische overwinning van de Fransen.
Vind ik leuk
Bizzy +23310
woensdag 11 juli 2018 om 22:46
Dus dat ....kroatie moet nu doorpakken
Vind ik leuk
Nar +752
woensdag 11 juli 2018 om 22:53
Welnee joh
Vind ik leuk
davidben +6120
woensdag 11 juli 2018 om 23:22
Het is een finale Nar
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
woensdag 11 juli 2018 om 22:40
Middenveld en aanval is prima. Maar de verdediging liet vandaag weer zien dat ze echt van een te laag niveau zijn.
Vind ik leuk
2cents +59432
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Lingard, Sterling, Young, Walker, Stones, Maguire.

Dan heb je het al over meer dan de helft. Henderson draagt het team ook niet. Alli veel te onstabiel. Zelfs Kane werd vrij simpel aan banden gelegd.
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
woensdag 11 juli 2018 om 22:50
Alle spelers op twee na die jij noemt zijn verdedigers. Henderson is geen wereldspeler maar ik zou hem geen middelmaat noemen. Kane, Rashford, Alli en Pickford zijn prima spelers. Ze hebben natuurlijk ook nog wat geblesseerde spelers die er niet bij zijn en die wel van waarde zouden zijn.
Ik snap alleen echt niet waarom Sterling nog basis speler is. Die had dit WK toch al 3 doelpunten kunnen maken en 4 assists kunnen geven.
Vind ik leuk
2cents +59432
woensdag 11 juli 2018 om 22:55
Ik noemde er 6 en dus geen Henderson.

Blijkbaar zijn we het aardig eens. Meer dan de helft is dus middelmaat. Blessures tellen niet, het gaat over dít Engeland.

Sterling is een hardloper zonder overzicht. Bovendien nauwelijks aanspeelbaar. Enige waarvoor hij in het veld stond waren de blinde ballen naar voren in de hoop dat hij zijn snelheid kon benutten.
Vind ik leuk
5697956 +3692
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
Engeland was twintig minuten goed. Daarna nam Kroatië het over!
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
woensdag 11 juli 2018 om 23:53
Engeland domineerde de eerste helft omdat het het middenveld in handen had. Dat kwam omdat de Kroaten een veel te groot gat lieten vallen tussen verdediging en aanval. Toen dat probleem na de rust verholpen was had Engeland nog maar weinig te zeggen. Engeland is een team met weinig tactisch vernuft en technisch vermogen. Ze hebben geluk gehad omdat ze vooral tegen mindere landen hebben gespeeld en ze een goeie keeper hebben. Anders waren ze nooit zover gekomen...
Vind ik leuk
Farmer +13404
donderdag 12 juli 2018 om 07:04
Hoop spelers die op een goeie dag, goed mee komen, maar geen échte toppers zoals Rakitic, Modric, Mandzukic, of Perisic.

Southgate heeft een goede organisatie staan, maar moet z'n team nog leren te pieken.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Ik heb Kroatië vooraf als winnaar getipt, ik zei het ik zei het.


Mag ik nu een ijsje?
Vind ik leuk
Vato75 +2215
donderdag 12 juli 2018 om 02:52
Die winnen niet
Vind ik leuk
Plattekar bv +32063
woensdag 11 juli 2018 om 22:37
They re going home !
Vind ik leuk
"Mimi" +23713
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Dammit ben ik te laat :(
Vind ik leuk
Plattekar bv +32063
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
Maar we dachten t zelfde ouwe reus
Vind ik leuk
"Mimi" +23713
woensdag 11 juli 2018 om 22:45
Great minds think alike :)






/....but fools rarely differ
Vind ik leuk
Roodbergen +9599
woensdag 11 juli 2018 om 22:59
Brrrr'exit'
Vind ik leuk
riGGY-AFCA +21128
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Cool!
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Dag dag wankers.

Kroatie vele malen beter. Gun ze de winst.

It's coming home 😂
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
Het kan nog altijd, een Fransman heeft het wk bedacht. In die zin kan de wereldtitel toch nog “thuis” komen.
Vind ik leuk
Roodbergen +9599
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Prachtig, meer dan verdiend.!!!!!!!
Vind ik leuk
Gudoeman +312
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Bloed zweet en tranen... was wel spannend!!!!
Vind ik leuk
"Mimi" +23713
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
They're gooooing home
They're gooooing home

They're going

ENGLAND ARE GOING HOME
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Dit is mooi! Volledig terecht gewonnen!
Vind ik leuk
Der Monarch +2108
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Waarom bleef Pickford op doel staan?
Vind ik leuk
wattenstaafje +23624
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Jajajajajajaja
Vind ik leuk
PutaBarca +548
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Lekkerrrrr. En meer dan verdiend. Toen Kroatie begon te voetballen was Engeland helemaal de weg kwijt. En hup Kroatie voor de finale. Ook al denk ik dat Frankrijk de cup gaat winnen
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
There going home, There going home, there going England is going home!
Vind ik leuk
psYchovic +880
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Ja en nu nog het juiste woord gebruiken.
Vind ik leuk
AlwaysMe +2728
donderdag 12 juli 2018 om 07:27
Dit doet gewoon pijn aan mijn ogen man.
Vind ik leuk
MojoRisin +14576
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Gewoon verdiend ook..
Vind ik leuk
Lemon +1515
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
#Itsnotcominghome

Arrogante Engelsen kennen hun plekje ook weer.
Vind ik leuk
"Mimi" +23713
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Als de Oranje supporters het ook eens zouden leren... ;]
Vind ik leuk
poklane +5468
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
De Engelse komen massaal terug uit dromenland.
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
woensdag 11 juli 2018 om 22:38
Haha die poll.

Drinken jullie vodka vp?
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 22:39]
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
woensdag 11 juli 2018 om 22:49
Ik dacht eerder aan iets met foliepapier en een pijpje.
Vind ik leuk
100%PSV +3252
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
English Football is going home!
Vind ik leuk
John M. +5065
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Kijk eens naar de poll, wie wint Wk- finale
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Kroatië mag de cup mee naar huis nemen
Vind ik leuk
Butsbal +14807
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Verdiend !
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Hier baal ik van Frankrijk - Kroatie. Is net zoiets als een korfbal wedstrijd waar ik ook nooit naar kijk.
Vind ik leuk
Butsbal +14807
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
Ga jij toch lekker op een terrasje zitten, ik support Hrvatska !
Vind ik leuk
Alisteas +398
donderdag 12 juli 2018 om 00:52
Je bent echt stekeblind als je niet ziet wat Kroatië deze WK doet?
Nigeria
Argentinië
Ijsland
Denemarken
Rusland
Engeland.
Echt knap hoor en zelfs dat ze elk wedstrijd altijd de voetballende ploeg was. Dat zou je moeten toejuichen!
Vind ik leuk
Molukker +140
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Heerlijk! Kroatië dik verdient. Premier League is een grap zonder spelers van buitenaf
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
#Brexit
Vind ik leuk
Yuri +3581
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Kroatië was echt 10x beter
Vind ik leuk
Rene80 +2314
woensdag 11 juli 2018 om 22:39
Wat heeft Engeland dit aan zichzelf te danken. Belachelijk dat je dit over jezelf afroept.
Vind ik leuk
kerel +2323
woensdag 11 juli 2018 om 22:40
Denk dat engeland de finale wint haha
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
woensdag 11 juli 2018 om 22:40
Geweldig voor de Kroaten. Super finale, Frankrijk - Kroatië
Vind ik leuk
Vamos7 +10119
woensdag 11 juli 2018 om 22:46
Blij dat Engeland eruit ligt.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
woensdag 11 juli 2018 om 22:49
Ik ook.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
Komt veel talent aan in Engeland, maar deze ploeg heeft teveel zwakke plekken voor een wereldtitel.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:53
Talent uit andere landen ja. Borderline kinderhandel.
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
donderdag 12 juli 2018 om 00:50
Er zijn heel veel Engelse talenten die er aan komen hoor. De jeugdteams van Engeland doen het de laatste jaren erg goed op de eindtoernooien, dat zijn dus geen buitenlanders. Ook in deze selectie zitten al een aantal grote talenten die over 4jr alweer veel stappen hebben gemaakt en beter zullen zijn.
De Engelsen kunnen met een positieve blik vooruit kijken hoor.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
Lol net voor het einde zag je de schoten:
7 voor kroatie en 1 voor engeland
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
NETJESSSSS
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:41
Als de wedstrijd is afgelopen stelt VP de vraag,wie wint de WK finale, Kroatië of Engeland goed bezig VP
Vind ik leuk
dijkie87 +1312
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
terechte uitslag engeland zeer zwak elftal going home losersssssssssss
Vind ik leuk
Kwal +732
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
Gefeliciteerd Kroatie ! En mogen jullie de beker nu ook maar winnen :)
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
Leve Ukraine!!!


Wat zal die putin huilen als ze de wk winnen! 4 miljoen inwoners en dan in de finale staan!
Vind ik leuk
Midden-Noord +94678
woensdag 11 juli 2018 om 22:50
Fascist!
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:53
Erg beschaafd en denk effe na dat er een fascist op je foto staat... of ken je de definitie van den fascist niet?

Daarbij als je niet beschaafd kan reageren doe het dan lekker niet!
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 22:58]
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
woensdag 11 juli 2018 om 22:56
Defenitie?
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:57
Lig al half in bed
Vind ik leuk
Smithsonian +41327
woensdag 11 juli 2018 om 23:21
Iedereen maakt wel eens een foutje 😊
Vind ik leuk
Roodbergen +9599
woensdag 11 juli 2018 om 23:01
Ukraine? Jaja....
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 23:04
Ja leve iedereen!
Vind ik leuk
broedkip +1925
woensdag 11 juli 2018 om 22:42
Wie er wint Frankrijk. Welke slaper zet deze poll erop?
Het voetbal heeft gezegevierd vanavond.
Vind ik leuk
Kwal +732
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Footballers coming home :)
Vind ik leuk
JoeyC +3653
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Dit was de wedstrijd om de 2e en 4e plek. Of België moet er geen zin in meer hebben.
Ik had Engeland wel de finaleplaats gegund. Op basis van de eerste helft leken ze het ook te gaan halen. In de tweede helft was Kroatië de betere. Erg knappe prestatie van de Kroaten.
Vind ik leuk
Paul_dutch +847
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Kroatie, echt een opvallend leuk
team om te zien. Kijk het verschil tussen Frankrijk en Kroatie in beide halve finales in de laatste paar minuten. Frankrijk ging optimaal tijdrekken, waar Kroatie met 3 man aan het storen was en zelfs nog de 3-1 wilde maken, geweldig!!!
Vind ik leuk
RedNas +3496
woensdag 11 juli 2018 om 22:43
Op zich best een sensatie dat ze de finale hebben gehaald, maar natuurlijk niet dat ze van Engeland wonnen. Eerder een sensatie dat Engeland een verlenging er uit heeft gesleept.
Vind ik leuk
Vamos7 +10119
woensdag 11 juli 2018 om 22:45
Engelsen dachten al wereldkampioen te zijn..
Vind ik leuk
Vamos7 +10119
woensdag 11 juli 2018 om 22:44
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jaaaaaaa heerlijk die klote tering Engelsen eruit heerlijk mijn dag kan niet meer stuk lekker Hrvatska.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:44
Het recht heeft gezegevierd, een echte voetbalploeg naar de finale.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23624
woensdag 11 juli 2018 om 22:45
Goede poll VP
Vind ik leuk
Verratti +2232
woensdag 11 juli 2018 om 22:45
Lekkere partij. Het frisse en enthousiaste Engeland (met 5 man achterin) speelde speels. Ze misten een chef helaas. Anderzijds, de terechte winnaar, was Kroatië een stuk slimmer. Ook hard werkend maar met meer ervaring. Dat uiteindelijk Mandzukic (ex-spits van Atletico en huidige linkshalf van Juve) de wedstrijd beslist vind ik mooi. Zondag Kroatië tegen Frankrijk. Gooi maar een muntstuk op. Frankrijk wel favoriet.
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:48]
Vind ik leuk
Laliga +2662
woensdag 11 juli 2018 om 22:46
Goeie poll vp hahah denk frankrijk of kroatie ;)
Vind ik leuk
Mosquito +20272
woensdag 11 juli 2018 om 22:46
Leuke poll
Amateurs!
Vind ik leuk
wattenstaafje +23624
woensdag 11 juli 2018 om 22:47
Dit is zo tof.
Vind ik leuk
stratumseind +191621
woensdag 11 juli 2018 om 22:48
Het is te hopen dat de Kroaten ergens nog een emmertje energie vinden en tegen de Fransen vanaf minuut 1 zo beginnen zoals vandaag vanaf de 1-1 anders denk ik dat de Fransen een walk in the park hebben zondag.
Vind ik leuk
wattenstaafje +23624
woensdag 11 juli 2018 om 22:50
Dat hoop ik ook, maar de Kroaten zijn best stug. Hoop op een mooie pot.
Vind ik leuk
Mallerd +1759
woensdag 11 juli 2018 om 22:48
Waarom zou Kroatië niet kunnen winnen in de finale! Portugal won ook 2 jaar geleden terwijl ze op papier kansloos waren. Het is een wedstrijd opzich waar van alles kan gebeuren en zo goed zijn die Fransen niet geweest dit WK.
Vind ik leuk
Pietje2015 +16542
woensdag 11 juli 2018 om 22:51
Frankrijk is gewaarschuwd !
Ook hun vertoonde spel gisteren was bedroevend.
Vind ik leuk
Nar +752
woensdag 11 juli 2018 om 22:55
Nee hoor...Frankrijk wordt lachend kampioen... ik zeg 3-0 Frankrijk
Vind ik leuk
Lusitano +316
woensdag 11 juli 2018 om 23:48
Dan begrijp je dus totaal niet hoe je een toernooi moet spelen.
Bedroevend? Je wil mooi voetbal? In je achtertuin als jezelf kan voetballen. Wake up. Als.je een toernooi wil winnen moet je realitisch voetballen. Als je een heel toernooi vol op de aanval gaat ben je kansloos. Je begrijpt net als een heel groot gedeelte van Nederland dus totaal niet hoe je een toernooi moet voetballen. In 2010 en 2014 was het voetbal van Nederland bedroevend maar kwamen heel ver omdat ze realistisch voetbal speelden. Denk je nou echt dat je 3-4-3 een WK wint. Echt lachwekkend
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:50]
Vind ik leuk
Pietje2015 +16542
woensdag 11 juli 2018 om 23:58
Het voetbal op zich was gewoon ronduit slecht.
Zelfs balletjes over 5 meter gingen over de zijlijn.
Maar goed jij hebt genoten van het vertoonde spel, jij begrijpt het.
Vind ik leuk
Lusitano +316
donderdag 12 juli 2018 om 00:05
Overdrijven is ook een vak denk je nou werkelijk waar dat het mij het interesseert hoe mooi je moet spelen? Ik wil winnen desnoods lelijk dwars door de tegenstander met een glimlach de tegenstanders door midden trappen. Boeit me geen reet. Mooi voetbal ga toch weg. Winnen is altijd belangrijker. Is het met aanvallend voetbal dan is dat meegenomen. In de geschiedenisboeken staat altijd de winnaar niet de loser die mooi speelde en jij begrijpt het? Laat me niet lachen
Vind ik leuk
Pietje2015 +16542
donderdag 12 juli 2018 om 00:08
Zoals ik al zei, jij begrijpt het spelletje wat voetbal heet.
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:53
Begrijpelijk dat jullie een staigere zoeken bij VP
Vind ik leuk
Nar +752
woensdag 11 juli 2018 om 22:54
Frankrijk kampioen
Vind ik leuk
Dj Storm +278
woensdag 11 juli 2018 om 22:57
Als grote tegenstander van de BPL, ging mijn voorkeur uit naar de kroaten .Gaandeweg de wedstrijd zsg ik plots het licht !! Was dsn wel grote tegenstander van de BPL , Maar bij nader inzien had ik wel een grote voorkeur voir de gewone Brit ! De muziek , de Humor etc etc. De kroaten die ik ( Snap het nog steeds niet ) zo graag zsg winnen , werden steeds on-syphatieker !! Met een mandzukic, vida,rebic , en nog een paar van die agressieve figuren . Dus wat eigenlijk een fijne avond voor mij had moeten worden , draaide uit op mijn tweede pijnlijke exit dit WK
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:59
Engeland gaat idd de WK-finale winnen van Kroatië.... Wat een poll...
Vind ik leuk
woensdag 11 juli 2018 om 22:59
Zo leuk zijn voor Kroatië als ze kunnen doorpakken tegen die anti voetbal Fransen in de finale. Wel lastig met zo'n slopende halve finale met verlengingen erbij
Vind ik leuk
Starkoo +626
woensdag 11 juli 2018 om 23:12
Kroaten moet gewoon Frankrijk laten komen en counteren waar ze nog beter in zijn dan Frankrijk. In de voorronde kon Frankrijk niet winnen tegen een muur van 10 spelers!
Vind ik leuk
Lusitano +316
donderdag 12 juli 2018 om 00:17
Anti voetbal ?
Denk je nou echt dat je het voetbal hebt uitgevonden. Niks anti Realisme. Kante die geen balverlies lijdt tegen België dat is prachtig. Jij had dus ook niet gejuicht in 2010 ? Voetbal is oorlog! Mooi is leuk winnen is belangrijker als je dat niet snapt moet je samen met je vrouw op korfbal gaan. Mooi gespeeld en gewonnen!
Voetbal ja Frankrijk vs Nederland dat was inderdaad anti voetbal in de kwalificatie 90 minuten lang van het kastje naar de muur gestuurd maar op een toernooi dan ben je nergens... Frankrijk wordt gewoon wereldkampioen en anders Kroatië die tov twee jaar ook realistisch is gaan voetballen. Oh ja en dat zegt iemand die voor psv is hahahahaha hahahahah
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 00:20]
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 02:37
Jezus was een lang verhaal zeg. Ik zal het even kort voor je samenvatten. Frankrijk kan met dit materiaal een stuk aantrekkelijker voetbal spelen en het is jammer voor de neutrale voetbal supporters dat ze dat niet doen punt.

Zijn je ballen nog niet ingedaald ofzo dat je er zo'n lang zever verhaal van moet maken. Wat ben jij een zijkwijf zeg. Groeten uit Eindhoven;)
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 02:41]
Vind ik leuk
City boy +382
woensdag 11 juli 2018 om 23:06
Ha die poll is niet goed geloof ik :)
Vind ik leuk
Farmer +13404
woensdag 11 juli 2018 om 23:06
Het zat Engeland 'ic tegen...
Vind ik leuk
Starkoo +626
woensdag 11 juli 2018 om 23:11
Engeland was niet wat en is niet wat, slecht toernooi van ze lol.

Heel veel geluk met een goed schema zaten ze in het schema van België waren ze al lang naar huis!

Kroatië mag de titel wel pakken!
Vind ik leuk
Mari +11838
woensdag 11 juli 2018 om 23:12
Dit was dus de gemakkelijke weg.
De Engelsen zijn dat ook gaan denken. Totdat het te laat was. Te gemakkelijk opgenomen in het begin
Vind ik leuk
Vamos7 +10119
woensdag 11 juli 2018 om 23:19
.It's coming home,

It's coming home, it's coming

Football's coming home

It's coming home,

It's coming home, it's coming

Football's coming home

It's coming home,

It's coming home, it's coming

Football's coming home

It's coming home,

It's coming home, it's coming

Football's coming home

It's coming home,

It's coming home, it's coming

Football's coming home

Three lions the shirts

Jules Rimet still gleaming

30 years of hurt

Never stopped me dreaming

Three lions on a shirt

Jules Rimet still gleaming

30 years of hurt

Never stopped me dreaming
[Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 23:21]
Vind ik leuk
Arvin +6703
woensdag 11 juli 2018 om 23:23
JAAAAAA!!!!
Vind ik leuk
mba4u2c +3593
woensdag 11 juli 2018 om 23:49
Wie wint de WK finale? Croatie of Engeland? What a joke!
Vind ik leuk
Retweet +667
woensdag 11 juli 2018 om 23:58
Is Brabant er toch een beetje bij!
Vind ik leuk
pietprecies +10454
donderdag 12 juli 2018 om 00:31
Wie wint de EK finale?: Engeland, sowieso stemmen op de poll, het kan nog!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws