FC Emmen laat verdediger gaan: Ja, daar ga ik natuurlijk niet op wachten

    FC Emmen laat verdediger gaan: "Ja, daar ga ik natuurlijk niet op wachten"

    woensdag 11 juli 2018 om 23:15

    Josimar Lima gaat niet de Eredivisie in met FC Emmen. De verdediger, die afgelopen seizoen promoveerde met de club uit Drenthe, krijgt geen nieuw contract.

    Lima wachtte de laatste weken op een nieuwe verbintenis, maar kreeg van manager voetbalzaken Jan Korte te horen dat er op dit moment niets mogelijk is bij Emmen. "Hij vertelde me dat ik pas in beeld kom als er een andere verdediger vertrekt. Ja, daar ga ik natuurlijk niet op wachten", vertelt hij aan RTV Drenthe.

    Lima is nu transfervrij. "Ik ga nu op zoek naar een nieuwe uitdaging. Jammer, want ik had het ontzettend naar mijn zin in Emmen en zag ook wel een rol weggelegd in het nieuwe seizoen", besluit de boomlange verdediger. Lima (28) speelde twee seizoenen bij FC Emmen. Daarvoor stond hij onder contract bij Willem II, FC Dordrecht, Al Shaab en opnieuw FC Dordrecht.

    Plaats een reactie

    De Ajacied +10303
    woensdag 11 juli 2018 om 23:20
    Emmen krijgt toch wel vliegles, erin eruit in een seizoen.
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    woensdag 11 juli 2018 om 23:22
    Ach waar maken ze zich druk om, gaat een dordrecht scenario worden.
    Vind ik leuk
    MN223 +524
    woensdag 11 juli 2018 om 23:22
    Misschien kan ie naar Ajax nu Magallan niet komt!
    Vind ik leuk
    Big Nibba +232
    woensdag 11 juli 2018 om 23:25
    Kan ook prima als linksback fungeren nu Haps geblesseerd is bij Feyenoord...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +12478
    woensdag 11 juli 2018 om 23:30
    Naar psv zal hij niet gaan.
    Hij is dan wel transfervrij maar zijn salaris drukt op de begroting.
    Dus zullen ze eerst spelers moeten verkopen.
    En met dat laatste was wat mee. :-i
    Vind ik leuk
    MN223 +524
    donderdag 12 juli 2018 om 00:09
    Je doelt op het verkopen van De Wijs?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:51
    Grote logge beer geen geschikt eredivisie materiaal. Lagere divisie engeland misschien.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1163
    donderdag 12 juli 2018 om 02:32
    Denk je dat de Eredivisie beter is dan de lagere divisie Engeland? Hahahaha.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 02:42
    Weet niet of je ooit live een league 2 wedstrijd hebt gezien. (Ik zeer regelmatig) maar dat niveau is zeker stukken lager. Ouderwetse houthakkers met lange ballen vroeg thuis voetbal.
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1163
    donderdag 12 juli 2018 om 06:21
    Hier in Nederland: alle ballen terug op de keeper. Een cornerbal binnen 4 passes terug. Dan zie ik liever dat houthakkers voetbal!
    Vind ik leuk
    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 06:47
    Misschien spelen ze dat in de Keuken Kampioen Divisie? Dan kun je vollop genieten de komende seizoenen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +11133
    woensdag 11 juli 2018 om 23:56
    Was hij belangrijk voor Emmen? Dan zou hij misschien een betere optie voor ons zijn dan Bassong.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2576
    donderdag 12 juli 2018 om 01:01
    Heel belangrijk. Daarom geven ze hem ook pas een nieuw contract als er een andere verdediger vertrekt.
    Vind ik leuk
    Nenam-til +2600
    donderdag 12 juli 2018 om 03:08
    Maar bij Emmen waren ze toch opzoek naar een verdediger? Nu moeten ze dus opzoek naar 2 verdedigers?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 06:34
    Oftewel zezoeken meee ruimte om iemand te halen door hem te laten vertrekken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FC Emmen laat verdediger gaan: "Ja, daar ga ik natuurlijk niet op wachten"