'Clubs niet in de rij voor Jörgensen; één club informeerde naar Feyenoord-spits'

    'Clubs niet in de rij voor Jörgensen; één club informeerde naar Feyenoord-spits'

    donderdag 12 juli 2018 om 06:45

    De clubs staan niet bepaald in de rij voor Nicolai Jörgensen, schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. De Feyenoord-spits stond er in de winterstop goed op en zag een transfer naar Newcastle United afketsen. Na een matig WK is de belangstelling minder.

    Er zijn weinig clubs die interesse hebben in Jörgensen. Toch is er wel een club die informeerde naar de Deense spits. Het gaat volgens het AD om het Italiaanse Atalanta Bergamo, waar Hans Hateboer en Marten de Roon onder contract staan. Het is niet duidelijk of Feyenoord met Atalanta spreekt over een transfer en in hoeverre de Serie A-club daadwerkelijk serieus geïnteresseerd is. Daar schrijft de krant verder niets over.

    Van de spelers die actief waren op een WK keert Karim El Ahmadi sowieso niet terug. De Marokkaan tekende een contract bij Al-Ittihad. Sofyan Amrabat, Renato Tapia en Brad Jones keren normaal gesproken wel terug bij Feyenoord.

    Ridgeciano Haps
    Het AD 'bevestigt' het bericht van Voetbal International over Ridgeciano Haps, die geblesseerd is en er langdurig uit lijkt te zijn. 'Door de nieuwe privacywetgeving is Feyenoord niet erg happig om veel over het blessureleed van de linksback te vertellen', aldus de krant. Nu moet Calvin Verdonk, vorig jaar verhuurd aan NEC, samen met Tyrell Malacia uit gaan maken wie de linksbackpositie in gaat vullen.

    Poll

    Vertrekt Jörgensen bij Feyenoord?

    (1933 stemmen)

    Plaats een reactie

    Echt? +3682
    donderdag 12 juli 2018 om 06:49
    Mooi, kans groter dat hij blijft!
    Vind ik leuk
    Berbr +2240
    donderdag 12 juli 2018 om 07:31
    Opmerkelijk na het WK dat er een club naar hem informeert
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2746
    donderdag 12 juli 2018 om 09:43
    Als het goed is koop je een speler niet op 3 potjes. De eventuele geintereseerde club heeft nu kunnen zien dat deze speler niet geschikt is voor de manier van spelen van Denemarken.
    Vind ik leuk
    Kramertje +888
    donderdag 12 juli 2018 om 10:30
    zo is het maar net

    bij Denemarken stond Jorgensen een beetje op een eiland dat was met die Cornelius precies hetzelfde.

    Ik vind het prima als hij blijft
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 12 juli 2018 om 19:44
    Ook Ziyech, Jahanbakhs, Tagliafigo, Vertonghen waren heel matig, misschien is de ED wel niet zo heel goed.
    Vind ik leuk
    Ale +4765
    donderdag 12 juli 2018 om 06:54
    Wel jammer dat alleen de spelers van Ajax in trek zijn.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    donderdag 12 juli 2018 om 06:57
    Dat is niet heel raar toch?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:09
    Klopt. Die hebben super gepresteerd met land en club.

    Het zijn echte winnaars met al die gewonnen prijzen.


    Whahahaha!
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1750
    donderdag 12 juli 2018 om 14:29
    Je kan wel lachen Jan Guevara, maar ondanks dat Ajax al 4 jaar geen prijs heeft gewonnen kunnen ze wel hun spelers voor prijzen verkopen waar PSV en Feyenoord alleen van kunnen dromen. Weten jullie nog dat Memphis verkocht werd voor 36 miljoen aan ManU. Iedereen werd helemaal gek, dit doet Overmars dus elke keer en is het de normaalste zaak van de wereld. Daarachteraan komt AZ die hun spelers ook voor superprijzen verkoopt. Zou het dan toch iets in de Noord-Hollandse lucht zijn dat die jongens voor betere prijzen verkocht worden? En wat is trouwens de max. prijs dat Feyenoord heeft gekregen voor een speler? 2,5 miljoen voor Elia?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9629
    donderdag 12 juli 2018 om 07:05
    Klopt. Voor bijvoorbeeld Lozano en Luuk de Jong is geen interesse.

    Is Ziyech trouwens al verkocht?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +22916
    donderdag 12 juli 2018 om 07:31
    Ik hoop het niet, die mag wat mij betreft heel graag blijven. De beste speler van de eredivisie zie je niet graag verkocht worden
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5601
    donderdag 12 juli 2018 om 08:52
    Op Ziyech hangt ook een heel ander prijskaartje. Momenteel is Lyon in onderhanden met Ajax. Maar ook ik hoop dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    Ale +4765
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Zyech is gratis af te halen. Weg ermee.
    Vind ik leuk
    Kramertje +888
    donderdag 12 juli 2018 om 10:26
    ze staan wel in de belangstelling maar krijgen niet voor iedere speler de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 06:57
    Het lijkt wel of hij met alle geweld weg moet of wilt. Dit is toch niet de juiste manier! Gewoon lekker t seizoen in met Feyenoord, en dan zie je wel wat erop je afkomt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9629
    donderdag 12 juli 2018 om 06:58
    Inderdaad. Gewoon nog een goed half jaar draaien, kun je in de winterstop wellicht alsnog weg.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 07:00
    Atalanta Bergamo is nou ook niet echt een club die je voor Feyenoord wilt inruilen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9629
    donderdag 12 juli 2018 om 07:02
    Nee, als ambitieuze speler niet. Al vind ik het een sympathieke club met altijd goede eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 07:11
    Dat is t zeker, maar zo'n stap is mooi vanaf Groningen of Zwolle, niet vanaf Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Zultkop +5430
    donderdag 12 juli 2018 om 06:59
    Is misschien ook wel wat de media ons wil doen geloven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Dat klopt, de blaadjes en internetpagina's moeten vol.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:10
    Zijn wij het een keer eens met elkaar? ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 08:15
    Ja, dacht het er nooit van zou komen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Shawshank Redemption: Hope is a good thing.
    Vind ik leuk
    Hiha +69
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Spelers van ajaks zijn in trek omdat ze zelf weg willen bij die koude vereniging.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    En dan ze nog voor zulke flinke bedragen kunnen verkopen,knap toch?
    Vind ik leuk
    Wilex +1265
    donderdag 12 juli 2018 om 08:05
    Ajax had hem idd al lang verkocht voor die 18 miljoen, helemaal in een verloren seizoen waar je op dat momoment al 20 punten achter stond.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:11
    Maar dan hadden we de beker ook niet gewonnen. Bij Feyenoord telt het winnen van prijzen wel he.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Hè is t Jan.Neem even een bak koffie, want zo kan je geen les geven.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:20
    Ik heb helaas niet zo'n futuristisch toetsenbord Jari.

    Maar fijn dat je het goed blijft oppikken.
    Gaat zo door zeggen we dan in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 08:22
    Ik heb de smaak te pakken hè? 😁
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8278
    donderdag 12 juli 2018 om 08:27
    Zeker weten. Wat mij betreft ben je van nr10 naar nr9 gegaan!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    donderdag 12 juli 2018 om 08:29
    Jari was een echte nr 10, en dat willen we graag zo houden!
    Vind ik leuk
    Wilex +1265
    donderdag 12 juli 2018 om 08:48
    Die beker, het camoufleert veel in Rotterdam.
    Ik vind het oprecht jammer dat Ajax en Psv dat toernooi al jaren niet serieus meer nemen waardoor de laaste 10 jaar de halve eredivisie dat ding heeft kunnen winnen.
    Blijft staan dat ze bij Feyenoord nu die 18 miljoen erg goed hadden kunnen gebruiken om te investeren in een kampioenswaardige selectie.
    Jorgensen gaat ook gezien zen leeftijd alleen maar minder waard worden, toch een gemiste kans voor een speler die mede door het kunstgras zelf ook liever wil vertrekken.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12458
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Kortom, als concrete belangstelling uitblijft, zitten we opgescheept met een spits waarvan iedereen nu zal zeggen 'lekker blijven', maar waarvan ik vermoed dat hij zich nauwelijks nog kan opladen voor weer n jaartje Eredivisie. Lekker dan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9629
    donderdag 12 juli 2018 om 07:03
    Nah, dat niet kunnen opladen denk ik eigenlijk niet. En hij zal wel moeten presteren na zo'n WK, anders komt ie helemaal niet weg (z'n contract loopt immers nog drie jaar).
    Vind ik leuk
    Blindsy +12458
    donderdag 12 juli 2018 om 07:41
    Ik hoop het oprecht. Maar zn 2e seizoen is redelijk mislukt. Gemeld is dat dit enigzins door zaken in de privésferen komt, maar volgens mij kwam het ook door de teleurstelling van het niet doorgaan van een transfer.
    Die teleurstelling zal na een mislukt toernooi nóg groter zijn. Denk dat hij zich enórm zal moeten opladen voor nog een jaar Eredivisie. Hopelijk lukt hem dat, worden we allemaal wijzer van.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:14
    Onverkoopbaar. Net als de rest vd Feyenoord selectie....!
    Vind ik leuk
    Blindsy +12458
    donderdag 12 juli 2018 om 07:25
    Net op VP, en nu al stelselmatig aan het trollen?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9629
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Lekker laten gaan joh, zou Gijpie zeggen ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +12458
    donderdag 12 juli 2018 om 07:44
    Ja, stelselmatig negeren. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:06
    4
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:17
    Privacywet!?! Dat zal Feyenoord toch wel kortsluiten met de spelers. Clubs eten van publiciteit, wat een onzin.
    Vind ik leuk
    2cents +56636
    donderdag 12 juli 2018 om 08:46
    Speculeren geeft misschien wel veel meer publiciteit? ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26561
    donderdag 12 juli 2018 om 07:32
    Gewoon lekker in Rotterdam blijven, Jorgensen. Niet iedereen kan in de PL spelen. Bij Feyenoord kan je nog jaren wekelijks spelen!
    Vind ik leuk
    Och jeh +2033
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Lekker bij Feyenoord blijven en contract verlengen
    Vind ik leuk
    Het Brein +4125
    donderdag 12 juli 2018 om 09:27
    Jörgensen is zwaar overschat! Hij is gemaakt voor het Championship..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:28
    Goed beleid bij F oord, nu is hij onverkoopbaar. Weg € 25.000.000,-.
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 10:08
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    Glazenbol +142
    donderdag 12 juli 2018 om 21:43
    Mijn naam is Glazenbol, en ik zit hier voor voetbal!
    Volgens mij zit je op het verkeerde medium!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    donderdag 12 juli 2018 om 11:28
    Die mag blij zijn dat hij bij Feyenoord speelt.heeft niets laten zien op het WK en miste uiteindelijk ook een belangrijke penalty, logisch dat de clubs voor andere opties kiezen.
    Vind ik leuk
    Franciscus +145
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Bij Feyenoord blijven is beter, want zijn uitstapje naar Bayer Leverkusen heeft bewezen dat zelfs zo'n club ook al te hoog gegrepen is.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    donderdag 12 juli 2018 om 17:07
    Bundesliga subtop
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws