'Clubs niet in de rij voor Jörgensen; één club informeerde naar Feyenoord-spits'

    'Clubs niet in de rij voor Jörgensen; één club informeerde naar Feyenoord-spits'

    donderdag 12 juli 2018 om 06:45

    De clubs staan niet bepaald in de rij voor Nicolai Jörgensen, schrijft het Algemeen Dagblad donderdag. De Feyenoord-spits stond er in de winterstop goed op en zag een transfer naar Newcastle United afketsen. Na een matig WK is de belangstelling minder.

    Er zijn weinig clubs die interesse hebben in Jörgensen. Toch is er wel een club die informeerde naar de Deense spits. Het gaat volgens het AD om het Italiaanse Atalanta Bergamo, waar Hans Hateboer en Marten de Roon onder contract staan. Het is niet duidelijk of Feyenoord met Atalanta spreekt over een transfer en in hoeverre de Serie A-club daadwerkelijk serieus geïnteresseerd is. Daar schrijft de krant verder niets over.

    Van de spelers die actief waren op een WK keert Karim El Ahmadi sowieso niet terug. De Marokkaan tekende een contract bij Al-Ittihad. Sofyan Amrabat, Renato Tapia en Brad Jones keren normaal gesproken wel terug bij Feyenoord.

    Ridgeciano Haps
    Het AD 'bevestigt' het bericht van Voetbal International over Ridgeciano Haps, die geblesseerd is en er langdurig uit lijkt te zijn. 'Door de nieuwe privacywetgeving is Feyenoord niet erg happig om veel over het blessureleed van de linksback te vertellen', aldus de krant. Nu moet Calvin Verdonk, vorig jaar verhuurd aan NEC, samen met Tyrell Malacia uit gaan maken wie de linksbackpositie in gaat vullen.

    Poll

    Vertrekt Jörgensen bij Feyenoord?

    (1927 stemmen)

    Plaats een reactie

    Echt? +209
    donderdag 12 juli 2018 om 06:49
    Mooi, kans groter dat hij blijft!
    Vind ik leuk
    Berbr +1077
    donderdag 12 juli 2018 om 07:31
    Opmerkelijk na het WK dat er een club naar hem informeert
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 12 juli 2018 om 09:43
    Als het goed is koop je een speler niet op 3 potjes. De eventuele geintereseerde club heeft nu kunnen zien dat deze speler niet geschikt is voor de manier van spelen van Denemarken.
    Vind ik leuk
    Kramertje +776
    donderdag 12 juli 2018 om 10:30
    zo is het maar net

    bij Denemarken stond Jorgensen een beetje op een eiland dat was met die Cornelius precies hetzelfde.

    Ik vind het prima als hij blijft
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 12:12
    Feyenoord had hem moeten verkopen in de winterstop als je hem nu nog kunt verkopen krijg je 7/10 miljoen meer niet waar je een half jaar geleden 20 had kunnen krijgen.....hoezo kapitaalvernietiging
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 12 juli 2018 om 12:39
    Feyenoord heeft de beker gewonnen, de snelste weg naar europees voetbal en wederom een prijs. Als er geen goed alternatief voor handen is, zou er niet verkocht moeten worden.

    Daarnaast zou ik niet in kunnen schatten waarom Feyenoord deze speler voor 7 mio zou laten gaan, Ajax laat dolberg toch ook niet voor 7 mio gaan omdat hij afgelopen seizoen niet naar zijn kunnen gepresteerd heeft?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 12:47
    Dolberg was bijna 8 maand geblesseerd Jörgensen heeft het hele jaar niets gepresteerd, dat hij vorig seizoen boven eigen presteert had men op juistheid moeten inschatten en niet overschatten.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 12 juli 2018 om 14:04
    Ga je alsnog voorbij aan het feit dat er een prijs en europees voetbal is verdient, de kapitaalvernietiging valt dus reuze mee. Daarnaast gaat Feyenoord niet voor minder dan pak m beet 17 mio verkopen en bij het behoud van de speler kan je wederom niet spreken over kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 14:12
    Hij had er moeten staan met de CL wedstrijden dan was hij 20 waard geweest nu maximaal de helft. Resultaat in het verleden bied geen garantie op het heden en toekomst.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 12 juli 2018 om 14:16
    Leuk dat jij het max 10 mio waard vindt, Feyenoord vind hem meer waard en gaat hem voor 10 mio echt niet laten gaan op dit moment.

    Het bepalen van de waarde van een speler is altijd lastig, je mag daar best een mening over hebben maar in dit geval kan ik het op geen enkele manier eens zijn met de door jou genoemde 10 + mio aan kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 14:20
    Nu niet meer hoor, als er nu 10 wordt geboden is hij ook weg, het is een speler van niks waar ze zich aan vast klampen. Een seizoen boven eigen kunnen spelen is nou niet waar je naar moet streven als club, trouwens die Colombiaan is wel en goede aankoop. Zou bovendien Clasie niet terughalen, overal mislukt en wil nu wel graag terug naar Feyenoord dan zou ik eerder voor Fer gaan.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +685
    donderdag 12 juli 2018 om 14:27
    v Geel gaf deze week nog aan dat hij Jorgenson niet voor minder dan 20 laat gaan, er is een doorlopend contract dus voorlopig houd ik dat als bron aan. Heb jij misschien een andere bron?

    En persoonlijk denk ik dat Clasie voor de ED een stabiele speler is, alijd een 7, doet niet heel veel raars, kan je er altijd wel bij hebben. Zal daarnaast ook tijd zijn pensioen willen blijven, heeft ook voordelen. Feyenoord moet alleen oppassen dat ze het middenveld niet overbezetten. Clasie, Fer, Ayoub, Amrabat, Toornstra, Vilhena, Tapia, Hansson, Wehrman, Kokcu en in mindere mate Burger... willen ze 3-5-2 gaan spelen ofzo
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 19:46
    Voetbal wordt gespeeld om te winnen, niet om kapitaal te vergaren, een goede speler op de balans heb je meer aan dan extra pecunia op de bank. Want nieuwe aankopen kunnen ook miskopen zijn en met Jorgensen weet je wat je hebt.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 19:44
    Ook Ziyech, Jahanbakhs, Tagliafigo, Vertonghen waren heel matig, misschien is de ED wel niet zo heel goed.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 19:55
    Tagliafigo viel nog mee maar als je dan ook kijkt wat er om hem heen staat.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 20:28
    Ja maar ik zag niet de Tagliafigo die we kennen.
    Kan ook best zijn dat hij zich geintimideerd voelde tussen zulke grote spelers te lopen, het is volgens mij zijn eerste WK toch?
    Maar verdedigend leek hij ook niet al te zeker. Ook Ziyech was niet zichzelf, Dolberg en Jorgensen ook niet.
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 20:35
    Er zijn maar weinig spelers die op het WK hun niveau halen en eentje stak er boven uit tegen Brazilië, Eden Hazard.

    Het toernooi was slechter dan 4 jaar terug, alleen de Kroaten en de Serviërs zijn en waren een positieve verrassing.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 21:03
    Ja, er zijn meer die denken zoals jij, ik heb alleen gekeken als het leuke teams waren hoor, ik ga niet kijken naar een treurig Engeland of zo. Maar toch zag ik vaak spanning en omdraaien van de score en zag ook vaak teams die niet gokten op verlenging. Japan ging vol voor de winst de laatste minuut. Oranje, weet ik zeker had de verlenging geconsolideerd, maar ook Belgie ging nog met 6 man uitbreken om te winnen en dat zag je vaak.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8010
    donderdag 12 juli 2018 om 06:53
    Gewoon bij Feijenoord blijven, mooie club.
    Vind ik leuk
    Ale +3620
    donderdag 12 juli 2018 om 06:54
    Wel jammer dat alleen de spelers van Ajax in trek zijn.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 06:57
    Dat is niet heel raar toch?
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:09
    Klopt. Die hebben super gepresteerd met land en club.

    Het zijn echte winnaars met al die gewonnen prijzen.


    Whahahaha!
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 14:22
    Dat zie je toch aan de transferwaarde van de spelers? Jullie willen 6 miljoen voor Zoet maar niemand wil hem, Cillessen kost 60 miljoen en zit bij Barcelona op de bank...hoeveel clubs willen Cillessen, 2, 3, 5?
    Vind ik leuk
    19AZ82 +1535
    donderdag 12 juli 2018 om 14:29
    Je kan wel lachen Jan Guevara, maar ondanks dat Ajax al 4 jaar geen prijs heeft gewonnen kunnen ze wel hun spelers voor prijzen verkopen waar PSV en Feyenoord alleen van kunnen dromen. Weten jullie nog dat Memphis verkocht werd voor 36 miljoen aan ManU. Iedereen werd helemaal gek, dit doet Overmars dus elke keer en is het de normaalste zaak van de wereld. Daarachteraan komt AZ die hun spelers ook voor superprijzen verkoopt. Zou het dan toch iets in de Noord-Hollandse lucht zijn dat die jongens voor betere prijzen verkocht worden? En wat is trouwens de max. prijs dat Feyenoord heeft gekregen voor een speler? 2,5 miljoen voor Elia?
    Vind ik leuk
    PRICE +17894
    donderdag 12 juli 2018 om 07:03
    Italië is momenteel een plek waar veel eredivisie spelers naar toe gaan. Serie A en B.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 07:05
    Klopt. Voor bijvoorbeeld Lozano en Luuk de Jong is geen interesse.

    Is Ziyech trouwens al verkocht?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +16768
    donderdag 12 juli 2018 om 07:31
    Ik hoop het niet, die mag wat mij betreft heel graag blijven. De beste speler van de eredivisie zie je niet graag verkocht worden
    Vind ik leuk
    JanTa48 +3275
    donderdag 12 juli 2018 om 08:52
    Op Ziyech hangt ook een heel ander prijskaartje. Momenteel is Lyon in onderhanden met Ajax. Maar ook ik hoop dat hij blijft.
    Vind ik leuk
    Ale +3620
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Zyech is gratis af te halen. Weg ermee.
    Vind ik leuk
    Kramertje +776
    donderdag 12 juli 2018 om 10:26
    ze staan wel in de belangstelling maar krijgen niet voor iedere speler de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 06:57
    Het lijkt wel of hij met alle geweld weg moet of wilt. Dit is toch niet de juiste manier! Gewoon lekker t seizoen in met Feyenoord, en dan zie je wel wat erop je afkomt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 06:58
    Inderdaad. Gewoon nog een goed half jaar draaien, kun je in de winterstop wellicht alsnog weg.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 07:00
    Atalanta Bergamo is nou ook niet echt een club die je voor Feyenoord wilt inruilen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 07:02
    Nee, als ambitieuze speler niet. Al vind ik het een sympathieke club met altijd goede eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 07:11
    Dat is t zeker, maar zo'n stap is mooi vanaf Groningen of Zwolle, niet vanaf Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Zultkop +3206
    donderdag 12 juli 2018 om 06:59
    Is misschien ook wel wat de media ons wil doen geloven.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Dat klopt, de blaadjes en internetpagina's moeten vol.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:10
    Zijn wij het een keer eens met elkaar? ;)
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 08:15
    Ja, dacht het er nooit van zou komen.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Shawshank Redemption: Hope is a good thing.
    Vind ik leuk
    Hiha +47
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Spelers van ajaks zijn in trek omdat ze zelf weg willen bij die koude vereniging.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 07:15
    En dan ze nog voor zulke flinke bedragen kunnen verkopen,knap toch?
    Vind ik leuk
    Wilex +291
    donderdag 12 juli 2018 om 08:05
    Ajax had hem idd al lang verkocht voor die 18 miljoen, helemaal in een verloren seizoen waar je op dat momoment al 20 punten achter stond.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:11
    Maar dan hadden we de beker ook niet gewonnen. Bij Feyenoord telt het winnen van prijzen wel he.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Hè is t Jan.Neem even een bak koffie, want zo kan je geen les geven.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:20
    Ik heb helaas niet zo'n futuristisch toetsenbord Jari.

    Maar fijn dat je het goed blijft oppikken.
    Gaat zo door zeggen we dan in Rotterdam.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 08:22
    Ik heb de smaak te pakken hè? 😁
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:27
    Zeker weten. Wat mij betreft ben je van nr10 naar nr9 gegaan!
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +6096
    donderdag 12 juli 2018 om 08:29
    Jari was een echte nr 10, en dat willen we graag zo houden!
    Vind ik leuk
    Wilex +291
    donderdag 12 juli 2018 om 08:48
    Die beker, het camoufleert veel in Rotterdam.
    Ik vind het oprecht jammer dat Ajax en Psv dat toernooi al jaren niet serieus meer nemen waardoor de laaste 10 jaar de halve eredivisie dat ding heeft kunnen winnen.
    Blijft staan dat ze bij Feyenoord nu die 18 miljoen erg goed hadden kunnen gebruiken om te investeren in een kampioenswaardige selectie.
    Jorgensen gaat ook gezien zen leeftijd alleen maar minder waard worden, toch een gemiste kans voor een speler die mede door het kunstgras zelf ook liever wil vertrekken.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:01
    Kortom, als concrete belangstelling uitblijft, zitten we opgescheept met een spits waarvan iedereen nu zal zeggen 'lekker blijven', maar waarvan ik vermoed dat hij zich nauwelijks nog kan opladen voor weer n jaartje Eredivisie. Lekker dan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 07:03
    Nah, dat niet kunnen opladen denk ik eigenlijk niet. En hij zal wel moeten presteren na zo'n WK, anders komt ie helemaal niet weg (z'n contract loopt immers nog drie jaar).
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:41
    Ik hoop het oprecht. Maar zn 2e seizoen is redelijk mislukt. Gemeld is dat dit enigzins door zaken in de privésferen komt, maar volgens mij kwam het ook door de teleurstelling van het niet doorgaan van een transfer.
    Die teleurstelling zal na een mislukt toernooi nóg groter zijn. Denk dat hij zich enórm zal moeten opladen voor nog een jaar Eredivisie. Hopelijk lukt hem dat, worden we allemaal wijzer van.
    Vind ik leuk
    Utca030 +8010
    donderdag 12 juli 2018 om 07:06
    Denk niet dat deze jongen ze koppie laat hangen, die geeft altijd 100% inzet.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Volgens mij lukte dat een deel van het afgelopen seizoen toch niet echt.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +7783
    donderdag 12 juli 2018 om 08:13
    Hij is dik 10 wedstrijden geblesseerd geweest en daardoor heeft hij ook voorbereiding gemist.

    Dit jaar staat hij er gewoon weer.
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 08:16
    Ik hoop het!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:14
    Onverkoopbaar. Net als de rest vd Feyenoord selectie....!
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:25
    Net op VP, en nu al stelselmatig aan het trollen?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Lekker laten gaan joh, zou Gijpie zeggen ;)
    Vind ik leuk
    Blindsy +7828
    donderdag 12 juli 2018 om 07:44
    Ja, stelselmatig negeren. ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:06
    4
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:17
    Privacywet!?! Dat zal Feyenoord toch wel kortsluiten met de spelers. Clubs eten van publiciteit, wat een onzin.
    Vind ik leuk
    2cents +49693
    donderdag 12 juli 2018 om 08:46
    Speculeren geeft misschien wel veel meer publiciteit? ;)
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +22083
    donderdag 12 juli 2018 om 07:32
    Gewoon lekker in Rotterdam blijven, Jorgensen. Niet iedereen kan in de PL spelen. Bij Feyenoord kan je nog jaren wekelijks spelen!
    Vind ik leuk
    Och jeh +1587
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Lekker bij Feyenoord blijven en contract verlengen
    Vind ik leuk
    Het Brein +3321
    donderdag 12 juli 2018 om 09:27
    Jörgensen is zwaar overschat! Hij is gemaakt voor het Championship..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:28
    Goed beleid bij F oord, nu is hij onverkoopbaar. Weg € 25.000.000,-.
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 10:08
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    Glazenbol +88
    donderdag 12 juli 2018 om 21:43
    Mijn naam is Glazenbol, en ik zit hier voor voetbal!
    Volgens mij zit je op het verkeerde medium!!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:44]
    Vind ik leuk
    FSCeara +7868
    donderdag 12 juli 2018 om 11:28
    Die mag blij zijn dat hij bij Feyenoord speelt.heeft niets laten zien op het WK en miste uiteindelijk ook een belangrijke penalty, logisch dat de clubs voor andere opties kiezen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Bij Feyenoord blijven is beter, want zijn uitstapje naar Bayer Leverkusen heeft bewezen dat zelfs zo'n club ook al te hoog gegrepen is.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +401
    donderdag 12 juli 2018 om 17:07
    Bundesliga subtop
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Clubs niet in de rij voor Jörgensen; één club informeerde naar Feyenoord-spits'