'Vormer baalt van voorstel Club Brugge: ondermaats en een gebrek aan respect'

'Vormer baalt van voorstel Club Brugge: ondermaats en een gebrek aan respect'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 07:30do 12-07-2018 om 07:30

Club Brugge en Ruud Vormer hebben de intentie om zijn tot medio 2020 doorlopende contract open te breken. De Belgische topclub deed de dertigjarige aanvoerder al een voorstel, maar die was daar volgens Het Laatste Nieuws absoluut niet tevreden mee.

Club Brugge en Vormer zullen opnieuw om de tafel moeten, want beide partijen liggen momenteel ver uit elkaar. Zo wil Club Brugge het contract met één jaar verlengen, terwijl de Oranje-international vooor minstens twee jaar wil bijtekenen in het Jan Breydelstadion. Ook het loonvoorstel wordt door het kamp-Vormer gezien als ondermaats. Club zou naar verluidt twijfelen over de houdbaarheidsdatum van de middenvelder en dus is er sprake van wrevel.

Vormer zou het huidige voorstel zelfs zien als een gebrek aan respect. Vooraf hoopte hij nog snel tot overeenstemming te komen. Contractbeslommeringen tussen beide partijen zijn overigens niet helemaal nieuw, want ook in 2015 sleepten de onderhandeling voort. Wanneer voorzitter Bart Verhaeghe en directeur Vincent Mannaert respectievelijk terug zijn van het WK en een vakantie in de VS, komt er mogelijk alsnog schot in de zaak.

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 07:33
Transfer naar juve dan maar?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:33]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
donderdag 12 juli 2018 om 08:05
Wat is dat toch met spelers, die n keer n balletje goed raken? Meteen met hun kop in hogere sferen. Ze eisen respect en een container met extra geld. Vormer....kom op jongens, waar gaat t over ?
Vind ik leuk
Connie Veren +5606
donderdag 12 juli 2018 om 08:09
Weet jij wat hij eist? Wat jij wat het voorstel was?
Het enige dat we weten is dat hij de beste in Belgie was afgelopen jaar.
Vind ik leuk
jari_ +893
donderdag 12 juli 2018 om 08:13
Exact.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
donderdag 12 juli 2018 om 08:22
Hij eist respect en meer geld omdat hij tegen Eupen en Antwerp goed speelt. Brugge heeft hem een voorstel gedaan. Dan kun je daar rustig over praten. Nee hoor, direct ventileren dat het respect en geld ontbreekt. Nogmaals...lachwekkend
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:28
Zoals hiervoor gezegd is. Wij allebei weten niet wat het voorstel is, zijn eisen zijn en wat andere spelers bij Brugge verdienen.
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
donderdag 12 juli 2018 om 08:58
Bij Brugge heb je echt geen hongerloon, hoor. Ook daar wordt je miljonair. En daar doe je je werk voor. Brugge toont de waardering door het contract open te breken en te verbeteren. Maar mijnheer Vormer eist meer respect en meer geld. Jouw stelling dat we niet weten hoeveel meer hij wilt, maakt niet uit. Het gaat om het gedrag. Ruud Vormer is geen Ronaldo.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:35
Lekker blijven volhouden!
Vind ik leuk
Sideburnn +3205
donderdag 12 juli 2018 om 08:39
Vormer is al een jaar of 3 een van de betere spelers in belgie....
Een aangezien een hoop mensen de belgische competitie hoger aanslaan dan de nederlandse.....
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:40]
Vind ik leuk
mba4u2c +3588
donderdag 12 juli 2018 om 09:20
Zo werkt het in de voetballerij, gozer. Het is een prestatiemaatschappij. Goede prestaties worden beloond. Als je voetballer van het jaar wordt en ook nog eens international word, word je daar normaal gesproken rijkelijk voor beloond. Ook als je toevallig Ruud Vormer heeft. Of wij, gewone mensen, dat leuk vinden is iets anders. Maar de voetballerij werkt zo. Realistisch zijn is klaarblijkelijk niet gemakkelijk voor jou...
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 09:22]
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
donderdag 12 juli 2018 om 09:30
Het gaat mij erom dat er na een voorstel direct gehuild wordt over " respectloos en meer poen ". Daar zet je je club, jouw werkgever mee voor paal. Tevens zullen teamgenoten ook over je kotsen. Hou het binnenskamers en probeer eruit te komen. DAT is wat ik bedoel.
Vind ik leuk
mba4u2c +3588
donderdag 12 juli 2018 om 09:45
Als dat is wat je bedoelt moet je dat ook schrijven...
Vind ik leuk
Plattekar bv +32056
donderdag 12 juli 2018 om 09:51
Zie mijn eerdere tekst : " Dan moet je daar rustig over praten en niet direct ventileren "
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:37
Ruud vraagt enkel om het respect dat hij verdient. Met een standbeeld kan Club al veel goedmaken.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:40
Ik zat meer aan een vernoeming te denken: de “ruudje Vormer-steeg” of het “Vormer-kanaal”.

Standbeeld is ook leuk trouwens!
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:40]
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:41
Manneke pis van Brugge?!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:43
Nog beter!
Vind ik leuk
FSCeara +8902
donderdag 12 juli 2018 om 07:39
De nieuwe ronaldo is opgestaan.hij is nu speler van Oranje denkt hij
Vind ik leuk
Martinnat +1002
donderdag 12 juli 2018 om 07:44
Als ze niet geven wat ze willen is het een gebrek aan respect , walgelijk gedrag
Vind ik leuk
Smithsonian +41122
donderdag 12 juli 2018 om 07:47
Haal hem dan in plaats van clasie.
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
donderdag 12 juli 2018 om 07:58
Hou is op zeg
Vind ik leuk
Smithsonian +41122
donderdag 12 juli 2018 om 08:08
Wat? Vormer is al jaren in vorm en de man bij brugge.

Clasie bakt er al 3 jaar niets meer van.

Dus houd jij maar op.
Vind ik leuk
Sazzz +11026
donderdag 12 juli 2018 om 08:22
Waaronder bij Brugge
Vind ik leuk
Pds010 +1333
donderdag 12 juli 2018 om 08:35
Clasie is 3 klasse beter in zijn voetballende kwaliteiten.

Clasie heeft de pech gehad de afgelopen jaren dat hij continue gebleseerd is geweest.
Anders had die nu bij een stabiele middenmoter in engelenad gezetten
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
donderdag 12 juli 2018 om 09:19
Hahaha clasie bij een stabiele premier club middenmoter ??? Hij kan zich niet eens in de basis spelen bij club brugge man
Vind ik leuk
Ajaxroermond +1849
donderdag 12 juli 2018 om 09:18
Theo clasie vind ik ook helemaal niks maar vormer brengt feyenoord ook niet verder
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 12 juli 2018 om 07:49
Wees blij dat je een vaste waarde bent bij Brugge.
Alles wat je erbij kan krijgen is meegenomen.
Ik zou niet zulke praatjes hebben als middelmatige speler.
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 12 juli 2018 om 07:54
Speler van het jaar in België.Als je geen verstand van zaken heb,reageer dan gewoon niet.
Vind ik leuk
Smithsonian +41122
donderdag 12 juli 2018 om 08:08
Weer iemand die lult zonder er bij na te denken..
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 12 juli 2018 om 08:15
Iemand met kijk op het spelletje zul je bedoelen.
Leuk en aardig als je speler v het jaar bent in Belgie.
We herrineren ons maar al te goed de Feyenoord periode..
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 12 juli 2018 om 08:28
Als je speler van het jaar wordt kan je toch ook niet middelmaat wezen? Dan ben je dus de beste van je team en hoor je t meest te verdienen.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 12 juli 2018 om 08:37
Dat is een misvatting
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 12 juli 2018 om 08:38
Leg uit!
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
donderdag 12 juli 2018 om 08:49
Iedere speler heeft een moment dat hij boven zichzelf uitstijgt.

Ruud's spel vereist toch veel kracht/energie die je erin moet stoppen.
Aangezien hij de waterdrager van het team is.

Dat breekt je op een gegeven moment ook op.
Dus ik kan Brugge best begrijpen als ze afwachtend zijn met hun aanbod.

1 jaar is niets mis mee.
Als je aankomend seizoen gewoon weer naar behoren presteert.

Krijg je dat contract voor het jaar daarop ook heus wel aangeboden.
Vind ik leuk
TopsyKrets +1589
donderdag 12 juli 2018 om 07:52
Respect....? Oh hij wil wil meer pleuros.

Of krijgen we straks het onzinverhaal dat hij elders meer in het "project" gelooft?
Vind ik leuk
coci +326
donderdag 12 juli 2018 om 09:10
Weten de voetballers wel wat respect inhoudt?
Vind ik leuk
Het Brein +4681
donderdag 12 juli 2018 om 09:24
Gewoon naar Schalke gaan Ruud! Laatste kans op een mooi avontuur..
Vind ik leuk
powerer +6
donderdag 12 juli 2018 om 09:56
Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
Vind ik leuk
Tinus040 +207
donderdag 12 juli 2018 om 10:20
Wellicht een optie voor PSV in plaats van Van Ginkel?.. Presteert blijkbaar erg goed in België en brengt de nodige ervaring met zich mee.
Vind ik leuk
TonS +34
donderdag 12 juli 2018 om 11:02
Ruud is echt wel top, zeer slimme speler met groot uithoudingsvermogen, kan een team aanjagen en mee op sleeptouw nemen, hij is echt enorm voetballend gegroeid bij Brugge en is daar niet voor niets de onbetwiste aanvoerder
Vind ik leuk
Gary Oak +222
donderdag 12 juli 2018 om 11:27
Geef hem als club nou dat extra jaartje. Als hij zich daar fijner door voelt zal die de tijd voor zijn ''houdbaarheidsdatum'' vast beter presteren. Als beide partijen het onderste uit de kan willen halen gaat het er ook niet gezelliger op worden in de toekomst
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 13:28
Marc.........
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 14:00
Ik snap Club wel.... vormer is immers al 30 en een contract tot 2021 is dan best logisch.... vormer zal er waarschijnlijk niet beter op worden de komende jaren. Lullig als je zo'n laatbloeier bent
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:00]
Vind ik leuk
Cookee +12163
donderdag 12 juli 2018 om 17:08
1 goed jaar Vormer... je hebt bij Feijenoord ook niet gezegd, ik heb niet gevoetbald ik geef mijn salaris terug toch?
Toch gun ik je dat het nog goedkomt, je hebt daar succes, als je wegmoet, moet je nog maar afwachten of het daar lukt.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws