'Liverpool wil Fekir alsnog naar Anfield halen, Ziyech moet als opvolger dienen'

    'Liverpool wil Fekir alsnog naar Anfield halen, Ziyech moet als opvolger dienen'

    donderdag 12 juli 2018 om 07:41

    Liverpool aast nog steeds op de komst van Nabil Fekir. Dat schrijft de Engelse tabloid The Mirror. De middenvelder wordt bij Olympique Lyon mogelijk opgevolgd door Hakim Ziyech.

    Fekir leek voor zestig miljoen euro op weg naar Liverpool, maar kwam niet door de medische keuring heen. De deal leek in het water te vallen, maar mogelijk worden de onderhandelingen nieuw leven ingeblazen. The Mirror schrijft dat Liverpool Fekir alsnog wil halen, maar niet voor het eerder afgesproken bedrag van zestig miljoen.

    The Reds gaven de knie van Fekir de schuld voor het afketsen van de transfer, maar het Franse RMC, dat eveneens meldt dat een transfer van de Franse international ineens weer mogelijk is, sluit niet uit dat Liverpool dat als excuus gebruikt om miljoenen van de deal af te snoepen. Mocht Fekir zijn zin krijgen en naar Liverpool vertrekken, dan is Ziyech één van de kandidaten.

    De Marokkaan leek op weg naar AS Roma, maar technisch directeur Monchi zei vorige week dat een transfer op dit moment niet realistisch is omdat de club voor zijn positie al genoeg spelers heeft. The Mirror meldt dat Lyon in gesprek is met de club van Fekirs beoogde vervanger en schrijft dat Ziyech een potentiële vervanger is. Pas ná de WK-finale wordt er opnieuw gesproken over een mogelijke overgang van Fekir naar de Premier League.

    In Italiaanse media kwam steeds naar boven dat Ajax ruim dertig miljoen voor Ziyech wil hebben. The Mirror zit daar behoorlijk onder en rept over een transferbedrag van twintig miljoen pond. Dat is omgerekend iets meer dan 22 miljoen euro. De vraag is of Ajax daarmee akkoord gaat.

    Poll

    Passen Lyon en Ziyech bij elkaar?

    (6328 stemmen)

    Plaats een reactie

    ajax1973 +2287
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    hopen dat het snel rond komt dan
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20535
    donderdag 12 juli 2018 om 08:02
    Kni€
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 10:25
    Het moet een pondje minder
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Zou een super stap zijn! De stad zal hem passen als een jas, de club speelt aanvallend in een subtop-competitie waar hij moeiteloos mee kan. Gaan!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    donderdag 12 juli 2018 om 07:52
    Je kan ook een te grote jas hebben gekocht. Dat je achteraf denkt. Hij is net iets te groot.


    Lyon is een mooie club voor Hakim.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:35]
    Vind ik leuk
    PRICE +32084
    donderdag 12 juli 2018 om 08:11
    Benieuwd of Lyon wel doorpakt
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    donderdag 12 juli 2018 om 07:44
    Gewoon bij Ajax blijven, dat is ook zijn plafond. Hij heeft op het WK aangetoond een speler voor de eredivisie te zijn en niet meer dan dat.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4601
    donderdag 12 juli 2018 om 08:02
    Gebasseerd op 3 potjes.. Juist.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:09
    Precies. Dat is het podium dat je het moet laten zien. En dat is niet gebeurd.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4601
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:37
    Oké chef!
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3373
    donderdag 12 juli 2018 om 08:08
    Hij speelde ook niet echt in een soepel lopend team. beetje een voorbarige conclusie.
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 12 juli 2018 om 12:39
    Niks bij ajax blijven. Wegwezen, desnoods gratis de deur uit.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    donderdag 12 juli 2018 om 15:17
    Hij wil liever niet meer voor deze club voetballen en waarom zou dat ook moeten? Een speler als hij moet toch eens zijn vleugels uitslaan en ergens anders zijn geluk beproeven. Hij durft ook gewoon weg te gaan, gelijk heeft hij. Ajax heeft gelukkig genoeg spelers om zijn vertrek op te vangen, dus laten we er gewoon over doen.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    donderdag 12 juli 2018 om 07:46
    Rond de 25M is een mooi bedrag voor Ziyech. Lyon is een prima springplank naar de top.
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 12 juli 2018 om 12:41
    Top? Hij zit aan zijn top. Ajax is al te hoog gegrepen. Meneertje balverlies!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    donderdag 12 juli 2018 om 15:20
    Spelers als Kluivert en Neres gaven misschien minder passes en leden heel regelmatig ook balverlies. Toch vind men deze spelers acceptabel om naar een buitenlandse club te gaan. Trouwens, Neres hoeft dat niet meer, Ajax is zelf een buitenlandse club.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Zie jij liever saaie, risicoloze balletjes breed?
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 12 juli 2018 om 16:44
    Liever dominant voetbal! Is onmogelijk met zyech.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    donderdag 12 juli 2018 om 17:02
    Ok.. toch benieuwd wie je dan op de plaats van Ziyech gaat zetten om dominanter te spelen?
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 12 juli 2018 om 20:37
    Frenkie!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25331
    donderdag 12 juli 2018 om 21:30
    Als hij eindelijk op het middenveld komt te spelen wel!
    Vind ik leuk
    Ale +4322
    donderdag 12 juli 2018 om 22:23
    Laten we het hopen.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88857
    donderdag 12 juli 2018 om 07:49
    Franse competitie is hem op het lijf geschreven. Lyon heb ik zelf ook laten vallen. Td Molina leest mee.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 07:50]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:36
    Ja, hij spreekt vloeiend Nederlands :-)
    Vind ik leuk
    slaski +2217
    donderdag 12 juli 2018 om 07:51
    Die Zyech heeft volgend seizoen dus 2 inkomens als die bij Ajax blijft ? Hij was toch al rond met Roma ?
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20468
    donderdag 12 juli 2018 om 07:57
    Geruchten geruchten geruchten..
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Dat maakt toch niet uit zolang de clubs er niet uitkomen heeft hij niks met Roma te maken hoor.
    Vind ik leuk
    slaski +2217
    donderdag 12 juli 2018 om 11:04
    Als er een contract ondertekent is wel. En ik dacht dat dat al het geval was ?
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 11:14
    Nee kunnen pas een contract tekenen wanneer de clubs akkoord zijn, of wanneer een speler over een halfjaar contract vrij is. Anders zou Ziyech nu kunnen zeggen tegen Ajax tot ziens ik heb nu een contract bij Roma.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9011
    donderdag 12 juli 2018 om 08:01
    Dat is de beste ploeg voor Hakim, ideaal voor hem om in het buitenland juist daar te starten.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:04
    Ziyech en Depay samen...leuke klus voor die trainer!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    donderdag 12 juli 2018 om 08:14
    Volgens mij dragen ze depay op handen inmiddels daar....
    Vind ik leuk
    Adriaan +452
    donderdag 12 juli 2018 om 08:17
    Lyon is ook nog is dichter bij Marokko.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11398
    donderdag 12 juli 2018 om 08:21
    Scheelt toch weer ongeveer 900 km met een bankstel op t dak van een auto.
    Vind ik leuk
    jari_ +799
    donderdag 12 juli 2018 om 08:21
    Au revoir Hakim!
    Vind ik leuk
    Muscles +715
    donderdag 12 juli 2018 om 08:28
    Na Sturm Graz wedstrijden inpakken en met strik voor M€30 verkopen
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    donderdag 12 juli 2018 om 15:24
    Hoe bedoel je, na de wedstrijden met Sturm Graz en niet daarvoor? Je bent toch niet bang voor Sturm Graz?
    Vind ik leuk
    Muscles +715
    donderdag 12 juli 2018 om 19:50
    Ik beschrijf gewoon het normale traject. Hij is werknemer van Ajax totdat hij formeel over is. Dat moet dan in 12 dagen gebeuren. De kans dat dit niet gebeurt is aanwezig en dus kan hij dan worden ingezet.
    Vind ik leuk
    renemar +497
    donderdag 12 juli 2018 om 08:32
    Vind ik wat te weinig. Eis maar de helft van de transfersom die de Fransen krijgen voor Fekir.
    Vind ik leuk
    LIO7 +969
    donderdag 12 juli 2018 om 08:32
    Ziyech past overal wel
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:37
    Hoop dat het niks wordt! Lekker blijven een jaar met een over de top team is veel beter!
    Vind ik leuk
    Steven77 +206
    donderdag 12 juli 2018 om 08:38
    Mooie club voor hem. Wel een club die nooit de echte hoofdprijs gaat betalen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:42
    Oud nieuws , laat hem maar lekker blijven en alle negatieve opmerkingen de kop indrukken !
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    donderdag 12 juli 2018 om 09:13
    Op de eerste plaats past Ziyech NERGENS bij. Daar is het een veel te grote egoïst voor. En op de tweede plaats is 22 miljoen voor een luie speler zonder enig potentieel natuurlijk véél te véél. De helft van dat bedrag zou al ruimschoots overdreven zijn. En daar zou Ajax mee in de handen mogen klappen. Tja, zo' n fantastisch WK spelen, laat zo zijn sporen na....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:16
    Leek de Bruijne wel......
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    donderdag 12 juli 2018 om 09:23
    Tja het getuigt niet van een goede perceptie om de Bruyne te vergelijken met Ziyech. Daarnaast is recent voor de halve finales door l' Équipe becijfert dat de waarde van diezelfde de Bruyne momenteel ruim 200 milijoen Euro bedraagt. Toch ff iets anders hè...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:52
    Iets anders, ja.
    Maar wat was ie slecht tegen de Fransen, dat had Zyech niet kunnen verbeteren.......
    Vind ik leuk
    De Belsj +927
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:17
    Is die ook in Rusland geweest?
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:15
    Ja, jij ook?
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    donderdag 12 juli 2018 om 09:15
    Perfecte club voor Ziyech! Die moet echt op dit niveau eens beginnen..
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:29
    Zelf Ajax heeft in de gaten dat de sfeer er niet beter op wordt als hij blijft
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2051
    donderdag 12 juli 2018 om 09:34
    Als je een ding wel aan overmars over kan laten is het verkopen. Die gaat onder de 30 miljoen niet weg
    Vind ik leuk
    mcmodd +22672
    donderdag 12 juli 2018 om 15:26
    Dat werd over Kluivert ook gezegd.
    Vind ik leuk
    Mitchy10 +2051
    donderdag 12 juli 2018 om 17:58
    Vind je 18 miljoen voor Kluivert met 1 jaar contract weinig. Als iemand dat op Jørgensen biedt met een doorlopend contract dan is die weg.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4134
    donderdag 12 juli 2018 om 09:43
    Samen met jahanbakhsh toch de smaakmaker van de eredivisie
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 09:57
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Ligue1 is de beste competitie voor H. Ziyech. Seri A, Bundesliga, Premier League of Primera Division zijn allen te hoog gegrepen voor mooi-weer-voetballer Ziyech die louter en alleen tegen clubjes als Willem 2, Excelsior, FC Groningen en FC Twente het verschil kan maken. In de wedstrijden waarom het ging afgelopen seizoen, verzaakte Ziyech keer op keer. Net zoals hij een zeer onopvallend WK speelde.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:27]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2970
    donderdag 12 juli 2018 om 10:31
    Lyon is een mooie club voor Ziyech past daar wel bij gezien het voetbal dat ze spelen.
    30 mln is een goed bedrag voor Ajax voor minder zou ik hem niet laten gaan.
    Vind ik leuk
    Bertus Ruk +1085
    donderdag 12 juli 2018 om 22:47
    Ziyech snel naar Lyon, de nummer 4 van Frankrijk dat in de hele historie 1 x een Intertoto cup heeft gewonnen en verder niets.

    Als we daar 22 miljoen voor kunnen beuren is dat het dubbele voor waarvoor hij gekocht is. Prima toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 22:51
    Bijzonder dat er over bedragen wordt gepraat van >20mln. Nog nooit beslissend geweest, geen kampioen geworden, niet opgevallen op wk en niet echt een positieve houding. We zullen zien, tot nu toe is het als en misschien
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Liverpool wil Fekir alsnog naar Anfield halen, Ziyech moet als opvolger dienen'