'Het is mooi dat hij er is bij Feyenoord. Voor de rest blijft het stil'

    'Het is mooi dat hij er is bij Feyenoord. Voor de rest blijft het stil'

    donderdag 12 juli 2018 om 08:23

    Bart Nieuwkoop heeft de geruchten rond Daryl Janmaat meegekregen en staat niet te springen om de terugkeer van de rechtsback. Dat heeft alles te maken met het feit dat Janmaat op dezelfde positie speelt als Nieuwkoop.

    Nieuwkoop wacht al een paar seizoenen op zijn definitieve doorbraak en lijkt het ook komend seizoen zwaar te krijgen bij Feyenoord met de mogelijke terugkeer van Janmaat. "Ik heb het inderdaad gelezen. We hebben nu Jeremiah (St. Juste, red.) die op rechtsback wordt gezet en ik", zegt Nieuwkoop tegen Voetbal Inside. "In principe denk ik dat twee genoeg is. Uiteindelijk is heel veel concurrentie niet leuk voor jezelf, maar het hoort wel bij een topclub."

    Ajax en PSV zijn bezig met het binnenhalen van spelers, maar bij Feyenoord is het op transfergebied vooralsnog rustig. "Bij ons is het inderdaad nog redelijk stil", zegt Nieuwkoop. "Gisteren (woensdag, red.) is Luis (Sinisterra, red.) aangekomen. Het is mooi dat hij er is. Voor de rest blijft het stil. Of er nog mensen moeten komen? Daar ben ik niet voor. Ik weet het niet. Er komen nog jongens terug van het WK. Dan wordt de groep weer een stuk groter en sterker."

    Plaats een reactie

    Blindsy +10330
    donderdag 12 juli 2018 om 08:24
    Lijkt mij duidelijk dat wanneer Janmaat inderdaad terugkomt, zijn dagen zijn geteld.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5716
    donderdag 12 juli 2018 om 08:34
    Zit er wel in. Of St. Juste mag zich echt weer richten op de centrale plek achterin.
    Vind ik leuk
    Blijdorp010 +8375
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Ik ben van mening dat Feyenoord Janmaat helemaal niet moet terughalen. Zeker niet voor de 7 a 8 mln EUR die ik ergens voorbij heb zien komen. Ik heb liever een linker centrale verdediger die naast van Beek ik het centrum komt te spelen. Botje kan dan worden verkocht en nieuwkoop/St juste kunnen vechten voor de rb positie. Al kan een verdediging met bart-sven-St juste-Haps/Malaccia ook prima. Vilhena moet je denk ik wel verkopen, zodat er een creatievere middenvelder voor kan worden teruggehaald (dan houd je ook nog geld over wss).
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:45]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3024
    donderdag 12 juli 2018 om 09:48
    Nou... Je hebt op dit WK weer gezien hoe belangrijk (goede) vleugelsverdedigers zijn in het voetbal van vandaag...
    Vind ik leuk
    Mrunterwijst +5340
    donderdag 12 juli 2018 om 09:50
    Aub geen Van Beek met zijn eeuwige tikjes breed en terug. Gewoon Janmaat rechtsback, St Juste en VDH centraal en Haps links (niet fit, dan Malacia)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5716
    donderdag 12 juli 2018 om 17:39
    Van Drongelen?
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6093
    donderdag 12 juli 2018 om 10:18
    kapitaal vernietiging, was hij niet de beoogde opvolger voor Kasdorp ??

    deed het volgens mij niet echt slecht, jammer dat ze zo een jonge dan niet een kans geven

    Feyenoord haalt teveel middelmaat. ze kunnen beter 1 of 2 echt goede spelers halen daar misschien wat meer voor betalen en de rest opvullen met eigen jeugd,

    daar zijn ze toch ook verder gekomen de afgelopen jaren, toen er geen geld meer was.

    Vind ik leuk
    Blindsy +10330
    donderdag 12 juli 2018 om 13:56
    Dat was hij volgens sommigen, maar dat heb ik nooit zo gezien. Overigens heb je wel een punt hoor.. ik zie bijv. nu liever een dijk van een middenvelder komen (Vilhena nog weg? El Ahmadi, Gustavson en Vejinovic vertrokken). Dan zou ik de komst van Fer bijv. zeer toejuichen (als men hem kan betalen!). Vind een rechtsbackplek echt niet de prioriteit.
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    donderdag 12 juli 2018 om 08:30
    Beter Janmaat i.p.v. Nieuwkoop wat eigenlijk een middenvelder is van origine
    Vind ik leuk
    fedor2501 +3660
    donderdag 12 juli 2018 om 08:44
    Dat was karsdorp ook en dat heeft volgens mij ook niet verkeerd uitgepakt
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +88864
    donderdag 12 juli 2018 om 08:33
    Haal Janmaat maar op, wij zoeken een rechtsback. Nieuwkoop!
    Vind ik leuk
    Steven77 +208
    donderdag 12 juli 2018 om 08:35
    In t kampioensjaar deed je t uitstekend als vervanger van Karsdorp. Vorig seizoen was Nieuwkoop echt één van de minderen. Laat maar zien dat je de beste bent Bart, je hebt absoluut potentie!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29368
    donderdag 12 juli 2018 om 08:52
    Er moet zeker wat bij. Janmaat zie ik graag komen,fer ook.

    Clasie niet.
    Vind ik leuk
    Zot Joke +511
    donderdag 12 juli 2018 om 09:35
    Janmaat is een maatje te klein, ook voor een ambitieus Feijenoord.
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:13
    Neem effe iemand anders in de maling!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:03
    Zijn vaker mensen die zulke berichten of iets anders hier neerzetten.
    Vast altijd dezelfde persoon. Dus er zullen vast een paar mensen die niet al te snugger zijn die erin trappen. En als ik sommige mensen hier lees, dan weet ik ongeveer wel wie dat zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:44
    Nieuwkoop moet gewoon lekker naar Utrecht of Heerenveen gaan.
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    donderdag 12 juli 2018 om 16:47
    Was in 16/17 meer dan redelijke vervanger van Karsdorp maar na zijn blessure geen schim meer van de speler van toen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Het is mooi dat hij er is bij Feyenoord. Voor de rest blijft het stil'