'Bayern, United en drie anderen laten oog vallen op Kroatische WK-uitblinker'

'Bayern, United en drie anderen laten oog vallen op Kroatische WK-uitblinker'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 08:37do 12-07-2018 om 08:37

Ante Rebic heeft zich met zijn sterke prestaties op het WK in de kijker gespeeld bij meerdere Europese topclubs. Manchester United, Arsenal, SSC Napoli, Tottenham Hotspur en Bayern München zijn geïnteresseerd in de 24-jarige aanvaller.

Dat meldt BILD althans. Mogelijk heeft Bayern een streepje voor. Nico Kovac, de nieuwe trainer van de Rekordmeister, kent Rebic goed. Hij haalde zijn landgenoot in 2013 als bondscoach van Kroatië bij de nationale ploeg én zat achter de komst van de vleugelspeler naar Eintracht Frankfurt. Nu volgt Rebic hem dus mogelijk ook naar de Allianz Arena.

Landgenoot en voormalig Bayern-speler Ivica Olic zou dat toejuichen. "Ante is een speler voor Bayern", laat hij weten. De vraagprijs van Frankfurt kan wel een struikelblok vormen. De Bundesliga-club wil liefst vijftig miljoen euro ontvangen voor Rebic, die nog een contract heeft tot medio 2021 bij de ploeg van Jetro Willems, Jonathan de Guzman en Sebastién Haller.

Rebic bereikte woensdag de WK-finale met Kroatië. In de halve eindstrijd werd Engeland na verlenging over de knie gelegd.

Plaats een reactie

Mr-MZ +145
donderdag 12 juli 2018 om 08:46
Goeie speler! Gisteren niet zijn beste wedstrijd, maar toch echt een speler die een tegenstander helemaal gek kan maken.
Vind ik leuk
mba4u2c +3586
donderdag 12 juli 2018 om 09:43
Ik vond hem in de eerste helft de beste van Kroatie. Na de rust wat minder. Toen overvleugelden Perisic en Modric hem...
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 10:24
die lonksback is ook wel aardig, Strinic.

edit:
dat bedoel ik erg cynisch.
Wat is die slecht zeg.
Vind ik leuk
jaccofct +930
donderdag 12 juli 2018 om 11:25
Perisic ben ik met je eens, maar ik vond Modric erg zwak. Ik vond Lovren ook een prima pot spelen.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 08:47
Absoluut een goede speler en smaakmaker dit WK, maar United of Bayern lijkt mij te hoog gegrepen. Wellicht het Everton van Marcel Brands een optie?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 09:25
Bayern is in mijn ogen de perfecte optie vanwege het feit dat Kovac daar trainer is nu. Rebic was een ongeleid projectiel tot Kovac hem begon te trainen.

Nu is hij nog steeds erg agressief en hij kan beter. Voor hem is de beste optie Bayern omdat hij 1. goed combineert met de trainer en 2. Robben en Ribery ook niet meer de jongste zijn en dus zal hij genoeg kansen krijgen.
Vind ik leuk
Piet Ajacied +5957
donderdag 12 juli 2018 om 08:48
Goede speler maar ik heb nog geen uitzonderlijke talenten gezien dit WK....
Beetje Labyad/Ten Hag verhaal. Maar als de speler en coach een klik hebben kan dat best tot een succes leiden.
Vind ik leuk
Steven77 +221
donderdag 12 juli 2018 om 08:54
De hype regeert! Heerlijk dat opportunisme
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 09:27
Wat een opportunisme weer....
Vind ik leuk
jamesquinn +4111
donderdag 12 juli 2018 om 09:49
Pfff die rebic is misschien wel de zwakste schakel bij Kroatië. Wat een dom renpaard...
Vind ik leuk
powerer +6
donderdag 12 juli 2018 om 10:03
Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
Vind ik leuk
Erik7494 +1424
donderdag 12 juli 2018 om 11:55
verdomd interessant, vertel verder.
Vind ik leuk
Kopstootje +9505
donderdag 12 juli 2018 om 10:17
Heeft zich goed in de picture gespeeld dit WK
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws