'Bayern, United en drie anderen laten oog vallen op Kroatische WK-uitblinker'

    'Bayern, United en drie anderen laten oog vallen op Kroatische WK-uitblinker'

    Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 08:37do 12-07-2018 om 08:37

    Ante Rebic heeft zich met zijn sterke prestaties op het WK in de kijker gespeeld bij meerdere Europese topclubs. Manchester United, Arsenal, SSC Napoli, Tottenham Hotspur en Bayern München zijn geïnteresseerd in de 24-jarige aanvaller.

    Dat meldt BILD althans. Mogelijk heeft Bayern een streepje voor. Nico Kovac, de nieuwe trainer van de Rekordmeister, kent Rebic goed. Hij haalde zijn landgenoot in 2013 als bondscoach van Kroatië bij de nationale ploeg én zat achter de komst van de vleugelspeler naar Eintracht Frankfurt. Nu volgt Rebic hem dus mogelijk ook naar de Allianz Arena.

    Landgenoot en voormalig Bayern-speler Ivica Olic zou dat toejuichen. "Ante is een speler voor Bayern", laat hij weten. De vraagprijs van Frankfurt kan wel een struikelblok vormen. De Bundesliga-club wil liefst vijftig miljoen euro ontvangen voor Rebic, die nog een contract heeft tot medio 2021 bij de ploeg van Jetro Willems, Jonathan de Guzman en Sebastién Haller.

    Rebic bereikte woensdag de WK-finale met Kroatië. In de halve eindstrijd werd Engeland na verlenging over de knie gelegd.

    Plaats een reactie

    Mr-MZ +127
    donderdag 12 juli 2018 om 08:46
    Goeie speler! Gisteren niet zijn beste wedstrijd, maar toch echt een speler die een tegenstander helemaal gek kan maken.
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3547
    donderdag 12 juli 2018 om 09:43
    Ik vond hem in de eerste helft de beste van Kroatie. Na de rust wat minder. Toen overvleugelden Perisic en Modric hem...
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:24
    die lonksback is ook wel aardig, Strinic.

    edit:
    dat bedoel ik erg cynisch.
    Wat is die slecht zeg.
    Vind ik leuk
    jaccofct +909
    donderdag 12 juli 2018 om 11:25
    Perisic ben ik met je eens, maar ik vond Modric erg zwak. Ik vond Lovren ook een prima pot spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 08:47
    Absoluut een goede speler en smaakmaker dit WK, maar United of Bayern lijkt mij te hoog gegrepen. Wellicht het Everton van Marcel Brands een optie?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:25
    Bayern is in mijn ogen de perfecte optie vanwege het feit dat Kovac daar trainer is nu. Rebic was een ongeleid projectiel tot Kovac hem begon te trainen.

    Nu is hij nog steeds erg agressief en hij kan beter. Voor hem is de beste optie Bayern omdat hij 1. goed combineert met de trainer en 2. Robben en Ribery ook niet meer de jongste zijn en dus zal hij genoeg kansen krijgen.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5952
    donderdag 12 juli 2018 om 08:48
    Goede speler maar ik heb nog geen uitzonderlijke talenten gezien dit WK....
    Beetje Labyad/Ten Hag verhaal. Maar als de speler en coach een klik hebben kan dat best tot een succes leiden.
    Vind ik leuk
    Steven77 +220
    donderdag 12 juli 2018 om 08:54
    De hype regeert! Heerlijk dat opportunisme
    Vind ik leuk
    Bill +834
    donderdag 12 juli 2018 om 09:27
    Wat een opportunisme weer....
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3637
    donderdag 12 juli 2018 om 09:49
    Pfff die rebic is misschien wel de zwakste schakel bij Kroatië. Wat een dom renpaard...
    Vind ik leuk
    powerer +6
    donderdag 12 juli 2018 om 10:03
    Ben je echt gescheiden en heb je je vrouw of man nog steeds nodig, dan is er een geweldige man die je kan helpen met bidden en je geliefde zal terugkomen, ik ben een getuige van This Man Dr Sacre die een spirituele is man die een gebed deed en mijn man die me scheidde met twee kinderen kwam terug en smeekte me dat het hem speet, we zijn terug en hebben een gelukkig gezin als je hulp nodig hebt neem contact met hem op via e-mail sacretempleofpower@gmail.com of bel of WhatsApp : +2348159768201 als u een probleem hebt

    Mijn naam is Mrs Johnson Sarah uit Washington DC USA
    Vind ik leuk
    Erik7494 +1193
    donderdag 12 juli 2018 om 11:55
    verdomd interessant, vertel verder.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9721
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Heeft zich goed in de picture gespeeld dit WK
    Vind ik leuk
    Pur Sang +403
    donderdag 12 juli 2018 om 10:37
    Het zou zonde zijn als Bayern iedere keer de beste spelers overkoopt van hun competitiegenoten... als ik Rebic zou zijn, zou ik óf blijven óf in een andere competitie voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws