Marcelo neemt afscheid: 'Ik ga je niet alleen missen omdat je de beste bent'

    Marcelo neemt afscheid: 'Ik ga je niet alleen missen omdat je de beste bent'

    donderdag 12 juli 2018 om 10:32

    Twee dagen na de overstap van Cristiano Ronaldo naar Juventus blijven zijn oude teamgenoten van Real Madrid afscheid van hem nemen. Marcelo gaat de 33-jarige Portugees missen, zowel op als naast het veld.

    'Wat kan ik zeggen, Cris. Het is tijd om tot ziens te zeggen', begint Marcelo op zijn officiële Instagram.-account. 'Ik zweer dat ik nooit had verwacht dat deze dag zou komen. Maar niets in het leven is voor altijd. Ik hoop dat je heel gelukkig wordt op je nieuwe reis.'

    Marcelo en Ronaldo speelden bijna tien jaar samen bij Real Madrid. 'Tien jaar vreugde, goed voetbal, overwinningen, nederlagen en prachtige momenten. Ik heb veel van je geleerd. Jouw toewijding is ongeëvenaard. Ik ben er trots op dat ik samen met je heb mogen spelen, niet alleen omdat je de beste bent, maar ook vanwege de persoon die je bent.'

    'Als ik stop met voetballen, dan ga ik aan de bar zitten om een biertje te drinken en deel ik al onze verhalen en foto's. Vaarwel', besluit Marcelo. De twee speelden 333 wedstrijden samen. Woensdag werd de Braziliaanse linksback overigens óók in verband gebracht met Juventus.

     

    Quem diria hein Cris!!! É mano chegou a hora de dizer até logo... Te juro q nao imaginava que esse dia chegaria! Mas nada nessa vida é pra sempre, espero q vc seja muito feliz na sua nova caminhada. Foram quase 10 anos do teu lado, 10 anos de alegria, bom futebol, vitorias, derrotas e momentos maravilhosos! Aprendi muito com vc, sua dedicação é a coisa mais bizarra q eu vi em um atleta. Tudo de bom pra vc e sua linda familia! Vou sentir saudades das nossas resenhas antes dos jogos quando vc acertava o resultados e antes das finais nos tranquilizava com tua experiência e o carinho com os mais jovens! Tenho orgulho de ter jogado contigo nao por que VOCE SEJA O MAIOR JOGADOR DA P#RR% TODA e sim pela pessoa q você é!!! quando eu parar de jogar vou sentar no bar tomar uma cerveja e vou contar vaaarias historias e mostrar todas as nossas fotos 😂 Ja ja tamo junto de novo 😉❤️ #M12 🙌🏾

    Een bericht gedeeld door Marcelo Vieira Jr. (@marcelotwelve) op

    Plaats een reactie

    Leeuw +6070
    donderdag 12 juli 2018 om 10:41
    Marcelo, schrijf gewoon Nederlands man. :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 10:44
    Mooie woorden, en wat een grootheid. Blij dat hij bij mijn 2e club Juventus aan de slag kan om Europese titels binnen te slepen!
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3016
    donderdag 12 juli 2018 om 22:49
    Nu gaan we het krijgen met Midden Noord , ik zal me maar stilaan beginnen voor te bereiden op sarcasme zeker;
    hoop voor u dat het daar niet tegenslaat Serie A is iets totaal anders dan hetgeen hij gewoon is.
    Wat die allemaal doet om boven Messi te geraken , is niet te geloven, en ja ik hoor het u al zeggen , en ja hij is goed, buitengewoon goed, een vechter op pure kracht daar niets van , maar de manier waarop hij al jaren de strijd aangaat met Messi is belachelijk, Messi heeft het meegekregen van bij zijn geboorte, Ronaldo heeft er jaren voor gevochten om te zijn wat hij nu is, maar daar zijn vele meningen over verdeeld Die zegt Ronaldo en de andere Messi.
    Maar de frustratie die de Portugees heeft zal hij nooit kwijt raken, maar als vind dat hij de GOAT is en
    dat wil bewijzen door Real te verlaten voor Juventus doet hij maar.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:46
    Hij gaat er in Italië minder maken,de druk en kritiek komt sneller als hij denkt met zo'n dure aankoop
    Vind ik leuk
    HenkieADO +534
    donderdag 12 juli 2018 om 10:50
    Denk dat hij juist in Italië heel veel goals gaat maken. Gaat bij Juventus spelen die echt verreweg alleen aan de top staan. Italië is het voetbal al iets minder snel dan in Spanje.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:52
    Ik hou het op 15 doelpunten
    Vind ik leuk
    HenkieADO +534
    donderdag 12 juli 2018 om 10:56
    Ik denk minimaal 23 ;)

    We gaan het zien, ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 10:59
    Ik denk veel meer dan dat.
    Vind ik leuk
    HenkieADO +534
    donderdag 12 juli 2018 om 11:08
    Haha ik ook, maar speel een beetje op safe.
    Jij hebt Haagse bluf ;)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:11]
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 11:35
    Ben ook een Hagenees, geen Nederlander. ;-)
    Vind ik leuk
    Hagenees +321
    donderdag 12 juli 2018 om 21:55
    Gewoon 30 a 40
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 22:01
    Verbaast mij ook niet eens. Als hij het in Spanje ken dan ook in Italië.

    Tussen de 25 & 35 moet zeker te doen zijn.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3016
    donderdag 12 juli 2018 om 22:51
    Waarom niet tussen de 45/50??? moet kunnen als je de goat wil zijn
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12761
    donderdag 12 juli 2018 om 10:48
    Juventus wil Marcelo toch ook kopen ? Kan hij lekker met Ronaldo mee..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 10:59
    Van wie heb jij dat gehoord?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12761
    donderdag 12 juli 2018 om 10:59
    Stond hier gisteren ergens dacht ik..
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 11:35
    Dat bedoel ik, het stond op VP. :-p
    Vind ik leuk
    Unknown007 +1878
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Staat ook in de laatste zin met een link naar het artikel.
    Vind ik leuk
    Midden-Noord +89620
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    I Know, lees hierboven. ;-)
    Vind ik leuk
    henkvlis +4024
    donderdag 12 juli 2018 om 10:48
    Ronaldo is qua spel een grootheid, maar die maniertjes van hem BHA !

    Maar kennelijk is hij naar binnen toe toch een goed mens en heeft hij een warme persoonlijkheid.

    Mooi stukje als een medespeler dergelijke dingen over je naar buiten brengt !
    Vind ik leuk
    michelhx +3699
    donderdag 12 juli 2018 om 10:57
    'Als ik stop met voetballen, dan ga ik aan de bar zitten om een biertje te drinken en deel ik al onze verhalen en foto's.'

    Fijne vriend. Dat zou ik toch liever niet willen dat één van mijn vrienden dat zou doen, dan gaat de beerput open. ;-)
    Vind ik leuk
    utreg1971 +1700
    donderdag 12 juli 2018 om 10:57
    Kippenvel. Mooi zeg
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:10
    Zou een stunt zijn als die foto's waar hij het over heeft allemaal pikante naaktfoto's zijn.
    Vind ik leuk
    El torro +303
    donderdag 12 juli 2018 om 11:16
    Fout.een van de beste .er loopt nog een kleine vlo rond.😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:11
    wat dramatisch de wereld vergaat niet
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 12 juli 2018 om 18:49
    Real haalt wel weer de volgende opvolger.
    En als die scoort dan staat Marcelo bij diegene.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    donderdag 12 juli 2018 om 13:13
    Marcelo volgt ik zou er niet van verschieten
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 16:37
    Marcelo. Wat moet ik van hem vinden? Bij Real geweldig maar van wat ik zag echt hopeloos bij Brazilië. Nou ja hopeloos, slecht vergeleken bij zijn gebruikelijke niveau. Persoonlijk meer een fan van David Alaba. Ik hoop voor Real dat Marcelo bij hun wel zo goed blijft want anders gaat er niet veel goeds komen dit seizoen. Dit seizoen gaat een ding bewijzen. Was Ronaldo afhankelijk van Real of Real van Ronaldo? Ik leun naar dat laatste.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:10
    333 wedstrijden een goddelijk aantal van een goddelijk tandem op links
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws