VP-voetbalkantine: 'Fitte Vlaar is één van de beste verdedigers in de Eredivisie'

    VP-voetbalkantine: 'Fitte Vlaar is één van de beste verdedigers in de Eredivisie'

    donderdag 12 juli 2018 om 17:00

    De voetbalkantine is de ideale plek om na de wedstrijd met je vrienden nog even lekker bij te praten en wat te drinken. De VP-voetbalkantine is een offtopic rubriek waar elk onderwerp mag worden besproken.

    stelling 1: ‘Blind is bij Ajax meer nodig als verdediger dan middenvelder'

    stelling 2: 'Real Madrid kan na Ronaldo niet óók Bale laten gaan'

    stelling 3: 'Topfitte Ron Vlaar is één van de beste verdedigers in de Eredivisie'

    Plaats een reactie

    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 11:07
    Stelling 1: Klopt, lekker naast Matthijs neerzetten en dan lekker inschuiven als Frenkie
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 11:13
    Iedere corner, vrije trap is een goal. Arme Onana.

    Inschuiven. Om de andere middenvelders voor de voeten te lopen en bij een uitbraak is zelf de laatste man van de tegenpartij eerder in het strafschopgebied van Ajax dan Blind.
    Gaal heeft Ajax bevrijd, een heel mooi bedrag opgeleverd. Houden zo.
    Iedereen was blij toen we hem kwijt raakten en nu moet hij terug?
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 11:33
    Jankerd. Iedereen die ajax een warm hart toedraagt is blij met blind. Alleen jij als enkeling niet. Als je er geen verstand van hebt ga dan lekker op een andere site janken
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 15:04
    Donderstraal jij gauw op mongool en neem je kennis die je niet bezit mee
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 16:42
    Jij zult vast wel blij zijn als blind komt. Heb je weer iemand om uit te fluiten
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 17:36
    Ik heb niets tegen de persoon. Ik heb niets tegen de voetballer, maar als je iemand koopt dan moet hij echt goed zijn. Dat is Blind niet. en veel te duur.
    max € 4 tot €5 mln
    Daarnaast voetbalt hij in een verkeerde versnelling. Berg op in zijn vijf.
    Te langzaam achterin. Niet nodig op het middenveld
    Mooie lange bal, zelf perfect, maar niet voor het voetbal van Ajax.
    Dat is mijn probleem met hem en daarmee afgekeurd voor Ajax
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 15:58
    Ik draag ajax zeker een warm hart toe maar ben ook geen fan van blind , ajax moet mooie spelers halen zoals tadic dat wel is blind is toch niet echt een ajax speler ... hele simpele bruikbare speler maar wint geen wedstrijden voor je
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 11:57
    Iedereen was blij toen we hem kwijt raakten?

    Weet niet of jij echt Ajacied bent maar Blind werd zeker gewaardeerd en speelde en zijn laatste jaar als nr 6 uitstekend
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 15:06
    Slecht geheugen?
    Hoe vaak is hij niet uitgefloten.
    Hoe vaak heeft hij het Ned. Elftal gefaald?
    Een aankoop moet goed zijn anders niet halen.
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 15:11
    Alzheimer light?

    Uitgefloten was voor zijn tijd bij Groningen.

    Wie faalde niet bij het Ned. Elftal en als er iemand stabiel was bij Oranje was hij het wel, zakte nooit echt door de ondergrens.

    Hij is meer dan goed genoeg voor Ajax.

    Ben je echt een Ajacied of doe jij je voor als 1?

    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 15:15
    Jij kijkt zeker.alleen op tv.
    Voor Ajax in de.competitie tegen Almere of zo is hij UITstekend.
    Europees is Ajax de lul.
    De belsngstelling voor.hem is dan ook gigantisch.
    Waarom bijtekenen?
    Om Ajax meer te laten betalen?
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 21:20
    Man U heeft zijn contract verlengd. Was 1 zijdige optie. Als je hem dan slecht vind kom dan met namen die volgens jou moeten komen.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 21:40
    Niet slecht. Slecht voor Ajax.
    Dat van MU heb je gelijk in. Dat heb ik fout. Ik dacht dat hij had verlengd.
    Namen.
    ja da's lastiger.
    Als de Ligt blijft dan heb je nog Per Schuurs, Wober en Frenkie de Jong.
    Is er in de groep onder 19 niemand geschikt?
    In Zuid Amerika moet een betaalbare voetballer lopen (waarop je ook nog winst kan maken)
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 21:47
    De jong komt op het middenveld anders vertrekt hij ( zijn eigen woorden).hij is ook geen verdediger. Schuurs is nog te ligt voor een basisplek en wöber is minder dan blind
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 16:02
    Raar argument !! Wie faalde niet bij oranje !!!
    Dat soort spelers moet ajax dus halen die er wel boven uit steken !! Zoals zyiech dat wel doet en tadic
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:00
    Haha grappenmaker. Blind had een moeilijk begin bij Ajax, maar zijn laatste 2 seizoen en vooral zijn laatste was hij 1 van de balngrijkste ajacieden. Het is niet voor niets dat spelers als Klaassen, Bazoer, Siem de Jong of Milik bij mindere clubs terecht kwamen dan Blind. Voor eredivisie begrippen is hij veel te slim. Maarja he, om een slimme speler te herkennen moet je zelf ook wel een beetje verstand van voetbal hebben.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 15:08
    Puur en alleen omdat Gaal hem haalde.
    Anders was hij terecht gekomen bij Hoffenheim ofzo.
    Hij zal het komende seizoen Ajax punten kosten
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:53
    Ja en Ronaldo gaat Juve punten kosten. Laat maar weten als je uit je stoute droom ontwaakt bent.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 16:03
    Niet alleen verstand van voetballen maar ook zelf hebben kunnen voetballen !! Waar speel of heb jij gespeeld amersfoortafca ????
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 08:50
    Jeugd bij FCU en IJsselmeervogels. Helaas nu in de zondag 2e klasse in Amersfoort haha.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:34
    Hij hield zich aardig staande in de PL. Fantastisch mens en een aanwinst. Jammer dat jij er zo over denkt.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    vrijdag 13 juli 2018 om 12:29
    Klopt allemaal wat je zegt, maar hij past niet op de positie centraal achterin.
    Niet wendbaar, slecht in de lucht en bij Ajax speel je met veel ruimte in je rug.
    In Engeland speelde hij met Mourinho met de kont tegen het eigen strafschopgebied.

    Een goede voetballer, maar niet voor Ajax als je Europees wil meedoen (EL, geen CL).
    Als je zoveel geld hebt neem dan geen risico op die positie

    Rechtsachter
    3 man Orejuela, die Deen en Mazraoui
    Centraal
    de Ligt Schuurs
    Centraal
    Wober en een KOPBALSTERKE, snelle, sterke voetballer
    Links
    Sinkgraven en Tagliafico
    Is er in Zuid-Amerika geen snelle (de ligt is niet snel) kopbal sterke voetballer.
    Trek je portemonnee
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:21
    Fantastisch mens is overbodige informatie , kunnen ze ook 11 mensen van onze katholieke kerk opstellen zijn ook alle 11 fantastische mensen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 11:29
    Blind kan als geen ander doorschuiven als verdediger waardoor je een extra middenvelder krijgt als het nodig is en zijn passes komen 9 van de 10 keer aan.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 15:12
    Tuurlijk komen zijn passes aan.
    Hij heeft een hele goede lange.trap
    Maar daar heeft Ajax niets aan.
    Bovendien loopt hij daar de andere middenvelders in de weg
    En is hin niet wendbaar en te langzaam
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 16:05
    Meen ik echt je hebt 100% gelijk mari
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 16:27
    Klinkklare onzin wat je daar verkondigd en je doet net alsof hij een van een 1 of andere amateurvereniging komt. Blind is uit beeld geraakt omdat Mourinho andere opvattingen erop na houdt en daar past hij niet meer in maar dat maakt hem geen slechtere voetballer. Voor afbraakvoetbal daar heb je aan Blind niets aan maar het is nog steeds een uitstekende speler met goede spelinzicht en uitstekende passes. Gewoon een voetballer die we graag willen zien en met zijn internationale ervaring een uitstekende aankoop voor Ajax. Ook omdat 90% van de tegenstanders van Ajax met maar 1 of 2 spitsen speelt waardoor hij kan doorschuiven naar het middenveld waardoor er een man meer situatie ontstaat.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 17:38
    Hij is een goede voetballer, maar niet voor Ajax.
    Te langzaam achterin en in de lucht zeer zwak. Overbodig op het middenveld.Daar zijn er al teveel van
    Lange bal uitstekend, maar Ajax speelt zelden de lange bal.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 17:52
    Ajax gaat en moet meerdere spelsystemen spelen als ik Ten Hag mag geloven en Blind is daarin een gede aanwinst.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 18:40
    ok kan.
    maar heb je Blind van meer dan € 10mln daarvoor nodig.
    Ik denk het niet.
    Bovendien zoals hieronder staat wat doe je met Wober. Hij moet dit jaar de vaste man achterin worden naast de Ligt of Schuurs.
    En zoals ik al eerder schreef; het middenveld is vol. Teveel spelers gaat onrust geven.
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 19:16
    Daar ben ik heel kort over, Ja!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:47
    Maar waar moet Wöber dan?
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 11:59
    Helaas op de bank, die is nog jong en zijn kans komt er nog wel... hetzij als linksback dan wel niet centrale verdediger
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:01
    Ik vind Wöber een geweldige verdediger. Tegen PSV en Feyenoord (eerste seizoenshelft) was hij een van de beste van het veld. Onder Ten Hag ging het minder, maar daar had bijna de hele selectie last van.
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 12:08
    Klopt vind hem ook zeer zeker een goede verdediger en mocht de Ligt weg gaan of 1 van de andere een blessure hebben dan weten wij dat het niveau in ieder geval niet omlaag gaat...

    Een sterke bank is ook van belang bij een eventuele kampioenschap
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:56
    Dat is waar, maar dan schuif je Blind toch terug?
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 13:58
    Naar welke positie?

    Blind zou bij mij sws als inschuivende CV beginnen, tweede optie en zijn beste positie VM
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:07
    Als Wöber geblesseerd is of een slechte vorm heeft dan schuif je Blind terug naar centraal en dan zet je Carel op controleur.

    Dus zo als iedereen fit is:
    Onana
    Veltman-De Ligt-Wöber(Blind)-Nico
    Blind(Eiting)
    Frenkie-Van de Beek
    Neres-Dolberg-Tadic

    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 14:09]
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 14:19
    Je haalt Blind toch niet voor de bank? dan kan hij net zo goed bij Man U banken.

    Verder ziet je opstelling er prima uit al zal ik Veltman toch ruilen voor Masraoui of Schuurs
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:24
    Hzo voor de bank? Staat toch gewoon als nr 6?

    Schuurs is een centrale verdediger en Mazraoui heeft mij nog alles behalve overtuigd. Ik zou dan Kristensen daar neerzetten die in Denemarken een goede rechtsback was.
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 14:36
    Ik zag het over het hoofd, my bad

    en wat je zegt Schuurs heeft nog niet overtuigd maar dat zal wel te maken hebben met de nieuwe omgeving en het verhoogde niveau, die komt er wel
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:43
    Schuurs heeft mij wel overtuigd alleen lijkt mij geen goede rechtsback is veel beter in het centrum. Mazraoui heeft mij niet overtuigd.
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 18:42
    Nee, hij wilde niet komen toen Sanches er was. Hij kwam toen die wegging. Dit jaar moet hij er staan en basisspeler.
    Moet Blind een basisplaats, omdat hij van MU komt en hier al eerder heeft gespeeld.
    Dit gaat fout lopen
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 13:07
    Wöber is nog steeds een talent die nu heel veel kan leren van Blind. Ajax moet Europees, competitie en de beker aan de bak dus hij zal zijn minuten beste wel maken.
    Vind ik leuk
    Echt? +1776
    donderdag 12 juli 2018 om 14:36
    Europees duurt maar twee wedstrijden, dat is te overzien.
    Vind ik leuk
    Leedz +6120
    donderdag 12 juli 2018 om 15:02
    Aangezien jij een waarzegger bent, kan je gelijk aangeven wie Wereldkampioen wordt, Wie de Competities in verschillende landen wint en wanneer ik het beste een lot kan kopen voor de Euro Jackpot

    Alvast bedankt
    Vind ik leuk
    Echt? +1776
    donderdag 12 juli 2018 om 16:55
    Hoef je geen waarzegger voor te zijn, beetje gezond verstand gebruiken helpt soms ook.

    En in Duitsland wordt BM kampioen , als je dan toch ergens geld op wil zetten.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +11996
    donderdag 12 juli 2018 om 11:07
    1: Ik vind hem het beste op 6 tot zijn recht komen, maar als hij komt zal hij wel vooral centraal achterin komen te spelen..
    Vind ik leuk
    Mari +7597
    donderdag 12 juli 2018 om 11:10
    Blind is te langzaam als laatste man. Bovendien is hij in de lucht zeer zwak.
    Positief hij heeft een goede trap, maar die heb je alleen nodig als je lange ballen speelt. Misschien gaat Ten Hag het combinatievoetbal overboord gooien en opteert hij voor het overslaan van het middenveld.

    Op het middenveld is hij niet wendbaar genoeg en Ajax heeft genoeg spelers voor die positie.

    Ajax kan hem kopen en stallen bij Groningen bijv (met alle respect voor Groningen).
    Weggegooid geld.
    Ik denk dat medewerkers gaan staken
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:13
    Goed verhaal man, lekker kort ook.
    Vind ik leuk
    HanV +3996
    donderdag 12 juli 2018 om 11:13
    Wie er nog Ziggo heeft, moet snel overstappen?
    Vind ik leuk
    mcmodd +22683
    donderdag 12 juli 2018 om 11:32
    Totaal oneens, voor Nederlandse begrippen is Blind een prima speler. Ik zie hem liever als centrale verdediger over links dan als linksback. Anderzijds hoop ik ook weer op prachtige voorzetten. Ten Hag zal altijd met een sterk middenveld willen spelen en ik denk dat hij daarom de aansluiting met de verdediging graag via de cv Blind wil laten verlopen. Als Blind vooruit durft te voetballen komt Ten Hag na de wedstrijden fluitend de kleedkamer in.
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 11:34
    Onze azijnzeiker is ook weer wakker
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:35]
    Vind ik leuk
    Hakbal +806
    donderdag 12 juli 2018 om 21:25
    Je komt wel heel vaak met dezelfde voorbeelden. Als je geen andere argumenten hebt........
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5173
    donderdag 12 juli 2018 om 11:12
    Stelling 1) Ik ben benieuwd of Blind bij transfer naar Ajax als middenvelder of als verdediger ingeschaald gaat worden in mijn poulespel. Als middenvelder is hij veel minder interessant, zeker wanneer hij daadwerkelijk als verdediger gebruikt gaat worden. Ik heb om die reden Janssen van Utrecht vorig seizoen niet in mijn team willen zetten. Het lijkt dit seizoen eindelijk aangepast.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 11:13]
    Vind ik leuk
    Stig +1803
    donderdag 12 juli 2018 om 11:14
    Ik hoop ook dat Blind naar Ajax gaat, weten we iig al 1 zwakke plek te vinden in de defensie.

    Hij heeft mij nooit kunnen bekoren, positioneel en qua trap gaat het nog wel, maar mist snelheid en heeft elke wedstrijd nog wel een foutje.
    Vind ik leuk
    base +2079
    donderdag 12 juli 2018 om 11:21
    Trager dan Botteghin kan niet maar naar andere wijzen is altijd makkelijker.
    Vind ik leuk
    Stig +1803
    donderdag 12 juli 2018 om 11:30
    @Base, ging dit topic over Botteghin??
    Ik geloof het niet he, dus dan moet je bij de kern blijven en niet direct wild om je heen gaan slaan, omdat er iets negatiefs over Blind gezegd word.
    Vind ik leuk
    base +2079
    donderdag 12 juli 2018 om 11:36
    Wie is er nu op zijn pik getrapt?
    Ik benoem de concurrentie als vergelijking maar dat mag blijkbaar niet als je iets zwak noemt moet je er zelf wel iets beter tegenover hebben staan.
    Vind ik leuk
    Stig +1803
    donderdag 12 juli 2018 om 11:53
    Waarom moet je de concurrentie erbij betrekken?
    Ik snap dat niet.
    Overigens ben ik helemaal niet op me pik getrapt, en zeg ik niets anders dan de feiten.
    En als je toch Botteghin erbij wilt betrekken, vanwege zijn snelheid zit hij ook op de bank.
    Weet niet of Blind dit zal accpeteren.
    Vind ik leuk
    soplul +2997
    donderdag 12 juli 2018 om 12:04
    base is een van de vele kleine ajax kindjes op deze site.
    Verspil je energie er niet aan.

    Alle kindjes op het schoolplein wijzen naar elkaar.
    Vind ik leuk
    RtdDub +11812
    donderdag 12 juli 2018 om 11:20
    Of je hem nou in het centrum van de verdediging zet of als verdedigende middenvelder, de counterende tegenstander lacht zich de pleuris.
    In een negatief voetballende ploeg valt zijn gebrek aan snelheid nog niet zo op maar aangezien Ajax met een hoop ruimte in de rug wil spelen is Blind ongeveer de laatste die ze nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5704
    donderdag 12 juli 2018 om 12:06
    Bij een negatief voetballende ploeg speelt hij meer als een middenvelder dus ik zie geen problemen.
    Ga uit van je eigen krachten ipv bang zijn voor een counter. Ajax zn kracht ligt op het middenveld en voorin. En Tagliafico, De Ligt en Mazraoui/Kristensen kunnen heus wel wat tegenhouden
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:22
    Blind moet controleur zijn.

    Ziyech en Van De Beek ervoor.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5704
    donderdag 12 juli 2018 om 12:08
    Ziyech gaat weg. Frenkie en Tadic komen ervoor.
    Vd Beek is je 4de middenvelder, zal niet altijd spelen maar scheelt niet veel. 4 uitstekende middenvelders is geen overbodige luxe en Tadic of Blind kunnen ook uitwijken naar de aanval of verdediging als het echt moet
    Vind ik leuk
    JanTa48 +4330
    donderdag 12 juli 2018 om 13:11
    Ziyech zie ik nog wel vertrekken en dan krijg je een middenveld van Tadic, de Jong en v/d Beek en Blind kan nog eens vanuit de verdediging doorschuiven naar het middenveld omdat de meeste tegenstanders toch maar met 1 of 2 spitsen spelen.
    Vind ik leuk
    #TenHagOut +316
    donderdag 12 juli 2018 om 11:25
    Ik weet wel dat we een ding niet nodig hebben bij Ajax en dat is die knuppel Ten Hag.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:04
    Idd!
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5704
    donderdag 12 juli 2018 om 12:10
    Ik zie er ook weinig Ajax in, maar hij krijgt van mij zeker wel de kans om zich nu te bewijzen met een 'normale' voorbereiding.
    Niveau gaat ook omhoog met Tadic en Blind erbij en dan begint Ajax hopelijk eens niet aan een verloren seizoen voordat het begonnen is
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1053
    donderdag 12 juli 2018 om 17:55
    Slaat echt nergens op ten hag gewoon goede trainer , juj wilt zeker weer terug naar t saaie spel onder f de boer ?????
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 17:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:37
    Snap niet dat iedereen af geeft op blind. Kwa positioneren en spel inzicht zeer begaafd. Goede trap in de benen. Mensen gaan raar op kijken einde van het seizoen. Schone naar de bank en blind op 6
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:47
    Stelling 1: Oneens! Lekker als nr 6 en Donny en Frenkie ervoor en dan Tadic op links. Kan op linksback staat Nico en centraal hebben we de 2 beste van de ED.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:53
    Laatste man. Ik kan dat soort humor wel waarderen :)
    Vind ik leuk
    danny1974 +1858
    donderdag 12 juli 2018 om 12:02
    Toch heerlijk dat het allemaal weer zo positief is bij Ajax. Elk begin van het seizoen ...is het daar Hosanna. De SNAVELTJES gaan dan wagenwijd open, maar ja tot dat ze weer puntverlies lijden en Europees uitgeschakeld worden zodat de "supporters" hun frustraties weer kunnen bot vieren op de spelers, leiding en vooral de trainer. Met als hoogtepunt het uitfluiten, het bedreigen en duwen van hun eigen spelers. Jaargang 2018-2019 start bijna...
    Vind ik leuk
    broedkip +1543
    donderdag 12 juli 2018 om 12:05
    Blind kan helemaal niet verdedigen. Denk nog even aan de laatste wedstrijden Ned. Elftal.
    Vind ik leuk
    Wzpwzdab +145
    donderdag 12 juli 2018 om 12:06
    Lekker naast de ligt zetten twee slome slakken naast elkaar
    Vind ik leuk
    temp1 +0
    donderdag 12 juli 2018 om 12:26
    Stelling 1: Ajax heeft absoluut harder een verdediger nodig dan een middenvelder. Maar Blind moet natuurlijk gewoon op 6. Mist snelheid en lengte voor een rol in de verdediging
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 13:11
    Even zonder dollen. Daley kon het verschil wel eens gaan maken.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 13:38
    Off Topic- Sporting heeft bij de Uefa.FIFA gevraagt voor een half jaar schorsing voor Patricio en een vergoeding van Watford omtrend het aantrekken van Patricio op een vrije transfer ook dat Watford geen transfers mag doen voor 2 jaar.

    En N. Amrabat zou voor een transfer naar Turkije staan.
    Vind ik leuk
    Zultkop +4050
    donderdag 12 juli 2018 om 14:08
    Ach Daley, clubliefde maakt blind.
    Vind ik leuk
    Farmer +11563
    donderdag 12 juli 2018 om 14:48
    R€AL Madrid....
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    donderdag 12 juli 2018 om 14:59
    1) voor beide is hij van groot belang, bij blessures,schorsingen maar ook in ervaring naar spelers toe.

    2) Snap het niet helemaal om de 2 grote namen en buitenspelers te laten vertrekken, zeker de leeftijd van Bale (28) kan hij nog wel een tijdje mee en liet in de CL finale zien wat hij kan. Ben benieuwd wie ze dan gaan halen zal waarschijnlijk Hazard zijn omdat ik PSG niet Mbappe of Neymar zie verkopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 15:44
    Stelling 2: Natuurlijk kan Real Bale ook laten gaan. Vergeet niet dat, op de finale na, hij bijna niet in de UCL speelde en toch won Real de prijs. Met een paar goede vervangers kunnen ze er weer tegenaan. Persoonlijk denk ik dat een Kane en Sterling gaan komen. De eerste zal wel voor nog meer salaris gaan en de ander wilde zijn contract bij City niet verlengen. Ook vanwege het salaris.
    Vind ik leuk
    Cookee +9929
    donderdag 12 juli 2018 om 16:40
    De Ligt zorgt altijd dat hij niet in de duels hoeft, dus dan is Daley welkom lijkt mij.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1862
    donderdag 12 juli 2018 om 17:11
    Stelling 1 : Blind is bij Ajax een leuke bankzitter en meer echt niet.

    Stelling 2: Real, Bale en Ronaldo interesseren mij helemaal niks.

    Stelling 3: Een topfitte Vlaar is een utopie. Nee, Vlaar is niet een van de beste verdedigers in de Eredivisie, zelfs niet als hij topfit is.

    Vind ik leuk
    ppdf +909
    donderdag 12 juli 2018 om 17:42
    Was
    Vind ik leuk
    Drobtine +2405
    donderdag 12 juli 2018 om 18:28
    1. Mooi dat hij beiden kan
    2. Wat mij betreft houd Real op te bestaan
    3. Was een van de beste verdedigers kan nu echt niet meer
    Vind ik leuk
    meloen87 +737
    donderdag 12 juli 2018 om 18:39
    1. Gewoon voor beide posities halen, zou een uitstekende versterking zijn voor Ajax.
    2. Waarom niet? Bale komt te weinig aan spelen toe, en is echt een hele goede speler. Ik vind het niet gek dat hij wilt vertrekken, hij zal ook geen basisspeler zijn nu Ronaldo weg is. Plus, extra geld om Neymar of Mbappé te kunnen halen.
    3. Oneens, hij is al behoorlijk op leeftijd nu, en hij begint ook gewoon te slijten nu. Wanneer hij speelde vorig seizoen vond ik hem ook al niet denderend. Leuk dat hij nog langer bij AZ blijft, waarschijnlijk zal dat ook zijn laatste ploeg zijn, maar uiteindelijk zal hij dit seizoen al voorbij worden gestreeft door een jongere, talentvolle speler.
    Vind ik leuk
    Hesses +959
    donderdag 12 juli 2018 om 19:14
    #3 = Onzin hij is te traag en t beste is er al een tijdje af bij m....ben blij dat hij niet bij Feyenoord kwam revalideren...
    Vind ik leuk
    orion73 +1356
    donderdag 12 juli 2018 om 20:33
    6 jaar geleden was Vlaar één van de beste verdedigers maar nu allang niet meer. Te traag geworden.
    Vind ik leuk
    Gerro +6167
    donderdag 12 juli 2018 om 22:22
    Blind is multifunctioneel dus vind deze stelling totaal overbodig.
    Vind ik leuk
    Soemitra +58
    vrijdag 13 juli 2018 om 17:39
    Allle stellingen kloppen 👌🏻
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    VP-voetbalkantine: 'Fitte Vlaar is één van de beste verdedigers in de Eredivisie'