FOX Sports verlengt met 'hét boegbeeld van live Eredivisie op tv': Een feest

    FOX Sports verlengt met 'hét boegbeeld van live Eredivisie op tv': "Een feest"

    donderdag 12 juli 2018 om 11:09

    Jan Joost van Gangelen blijft bij FOX Sports. De presentator heeft zijn contract verlengd tot de zomer van 2022, zo maakt de betaalzender donderdag bekend.

    Van Gangelen presenteert onder meer het zaterdagavondprogramma 'De Eretribune' op FOX Sports en staat op zondag langs de lijn. "Het hele team van mensen voor én achter de schermen werkt er hard voor om de passie die we hebben voor de sport - en voor het Nederlandse voetbal in het bijzonder - bij de kijker thuis te brengen. Het is een feest om daaraan bij te dragen", reageert Van Gangelen.

    "Jan Joost is er sinds het begin van FOX Sports bij en is sindsdien uitgegroeid tot hét boegbeeld van live Eredivisie op tv" verklaart Rob Labree, Director of Programming & Production bij FOX Sports. "Jan Joost is onvermoeibaar nieuwsgierig, barst van de sportkennis en het plezier straalt er bij hem vanaf. Het spreekt daarom voor zich dat we verguld zijn langer met elkaar door te gaan."

    FOX Sports maakt ook bekend dat Hélène Hendriks komend seizoen twee dagen per week verbonden blijft aan de zender. Ze gaat ook werken voor Talpa Network, waar Veronica onder valt. Van Gangelen gaat De Eretribune niet met Hendriks, maar met Aletha Leidelmeijer presenteren.

    Lees ook: Van Gangelen verrast: "Ik zal de laatste zijn die ontkent dat ik het jammer vind"

    Lees meer over:Eredivisie

    Plaats een reactie

    Der Monarch +1662
    donderdag 12 juli 2018 om 11:12
    Leuk voor Pelle.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9469
    donderdag 12 juli 2018 om 11:16
    "Hét boegbeeld van live Eredivisie op tv"

    Alsof het Nederlandse voetbal al niet genoeg te lijden heeft.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:33
    Lekker makkelijk scoren hé, mensen afkraken. Voorlopig zit jij achter je computertje zeik comments te type.
    Vind ik leuk
    RtdDub +9469
    donderdag 12 juli 2018 om 13:34
    Wel eens van ironie gehoord?
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 18:36
    Is dat die Italiaan? Kwam die niet van de Bah-ro-nie?

    Jan-Joost verkoopt voetbal.
    Kan ik U interesseren in een uitzending NL-voetbal?
    Nee piss off.
    Vind ik leuk
    5by5 +1253
    donderdag 12 juli 2018 om 14:11
    Ik mag van gangelen wel beter dan die kale van gelder bij ziggo
    Vind ik leuk
    RtdDub +9469
    donderdag 12 juli 2018 om 14:47
    Ik zit niet in Nederland en heb dus geen "zenderpakket"
    Nederlands voetbal kijk ik via streams die Fox uitzenden en zodoende zie ik dus wel die van Gangelen maar gelukkig geen Van Gelder want ik heb zelden of nooit een Ziggo stream. Maar ook van Gangelen is vrij beperkt want meestal is het eindsignaal niet alleen voor de wedstrijd maar ook meteen voor de stream.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +13008
    donderdag 12 juli 2018 om 11:16
    "Jan Joost is onvermoeibaar.."

    Oneens.
    Vind ik leuk
    Eendracht +12958
    donderdag 12 juli 2018 om 12:21
    Jan Joost is vermoeiend?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:19
    En toch blijven hopen dat John de Mol hem ook belt
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:24
    Als er 1 boegbeeld was bij Fox dan was het wel helene hendriks. Maar om Feyenoord te zien moet ik het maar met Fox doen.
    Vind ik leuk
    JuDeCh +20
    donderdag 12 juli 2018 om 11:29
    Je kan ook gewoon naar het stadion gaan
    Vind ik leuk
    Springbok +969
    donderdag 12 juli 2018 om 11:34
    Haha. Koekoek! +1
    Vind ik leuk
    Harremans +1470
    donderdag 12 juli 2018 om 12:19
    Vip mag prima lekker thuis kijken.

    Je kent vip blijkbaar nog niet
    Vind ik leuk
    JuDeCh +20
    donderdag 12 juli 2018 om 12:44
    Zeker mag hij dat!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:45
    Nee dat kan ik dus niet i.v.m. gezondheidsproblemen!
    Vind ik leuk
    JuDeCh +20
    donderdag 12 juli 2018 om 13:49
    Dan mijn excuus
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 14:03
    Sportief van je.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:38
    Jammer, man heeft niets zinvols te vertellen over voetbal.
    Daarnaast moet FOX sports afscheid nemen van Leo Driessen, het gemompel van man is nauwelijks verstaanbaar.
    Vind ik leuk
    Cookee +8854
    donderdag 12 juli 2018 om 18:41
    Ik vind Leo Driessen meesterlijk, die verpest een wedstrijd niet.
    Kan me nog herinneren dat toen PSV in de CL speelde dat Frank enthousiast werd als de tegenstander scoorde... ik kwam hardlopend uit de keuken bleek dat PSV achter stond, zo blij werd Snoecks van treurnis... dat hoort toch niet bij een nationale zender?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:40
    Als jan joost vg een boegbeeld is van welke organisatie dan ook dan is er iets grondig mis in dit land
    Vind ik leuk
    #Keizerout +22503
    donderdag 12 juli 2018 om 11:46
    Er is ook best veel grondig mis. Dus dat kan best kloppen.
    Vind ik leuk
    tremere +522
    donderdag 12 juli 2018 om 12:13
    Als we ons hier druk over maken, dan zal het best meevallen :).
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:45
    Ik vind hem echt heel vervelend. Kan hij niet gewoon van tv?
    Vind ik leuk
    De Ajacied +10303
    donderdag 12 juli 2018 om 11:51
    Bawk bawk
    Vind ik leuk
    Bizzy +16803
    donderdag 12 juli 2018 om 11:53
    Triest gesteld als Fox afhankelijk is van deze man. Zelfde geld ook voor die miep Hendriks.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 11:58
    Huilie huilen pussy
    Vind ik leuk
    Maddox +1531
    donderdag 12 juli 2018 om 12:17
    Dat janken was volgens mij, Twan van Peperstraten.
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2047
    donderdag 12 juli 2018 om 12:12
    jammer zag hem liever vervangen worden kan er niet veel van
    Vind ik leuk
    Il Gordo +1144
    donderdag 12 juli 2018 om 12:18
    Ja! Onvermoeibaar tot 2022 de beentjes spreiden!


    http://voetbalflitsen.nl/wtf/ckn8mt/foto-lange-jan-joost-van-gangelen-zakt-door-benen-voor-interview
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1163
    donderdag 12 juli 2018 om 13:49
    Je zal hem zo een schop tussen de ballen geven. Wordt wel makkelijk gemaakt zo....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:31
    Was er eigenlijk veel interesse van andere zenders?

    Vind ik leuk
    Butsbal +12320
    donderdag 12 juli 2018 om 12:36
    Jan Feest van Gangelen dus...
    Vind ik leuk
    Eleveldski +1163
    donderdag 12 juli 2018 om 13:48
    Tussen aanhalingstekens. Zegt genoeg. Ja mensen, hang de vlag maar halfstok. Weer een treurige dag....
    Vind ik leuk
    harrie v. +668
    donderdag 12 juli 2018 om 14:56
    Hopelijk flikkeren ze wel die professor Bruggink eruit!
    Die jong heeft niks van een goede analist.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:18
    In dit geval dacht ik toch echt aan Helene.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:19]
    Vind ik leuk
    Teo Smith +23732
    vrijdag 13 juli 2018 om 07:35
    Het boegbeeld,donder op joh...

    Simpele presentator meer niet.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    FOX Sports verlengt met 'hét boegbeeld van live Eredivisie op tv': "Een feest"