Holla trekt stekker uit verwachte transfer: Het mocht gewoon niet zo zijn

    Holla trekt stekker uit verwachte transfer: "Het mocht gewoon niet zo zijn"

    donderdag 12 juli 2018 om 16:38

    Het is niet uitgesloten dat Danny Holla komend seizoen tóch in Nederland voetbalt. De dertigjarige middenvelder was op weg naar Melbourne Victory, maar de transfer is afgeketst.

    Dat bevestigt Holla aan Voetbal International. In Australië kon de routinier een éénjarig contract tekenen, maar de twee partijen werden het niet eens over de laatste details. Holla heeft zelf besloten de stekker uit de onderhandelingen te trekken.

    "Uiteindelijk heb ik zelf de keuze gemaakt om het niet te doen. Ik ben niet teleurgesteld, maar het is natuurlijk wel jammer. Het mocht gewoon niet zo zijn", vertelt Holla, die transfervrij is na zijn vertrek bij degradant FC Twente.

    De kans bestaat dat Holla nu tóch in Nederland blijft spelen. "Er zijn wel wat Nederlandse clubs die hebben geïnformeerd en er zijn ook contacten met buitenlandse clubs. Ik ga nu mijn opties afwegen en kijken bij welke club ik het beste gevoel heb."

    Plaats een reactie

    Ramon89 +381
    donderdag 12 juli 2018 om 16:40
    Komt u maar terug naar ons pec.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    peinke +2057
    donderdag 12 juli 2018 om 16:42
    Een kinderhand is snel gevuld!
    Vind ik leuk
    Ramon89 +381
    donderdag 12 juli 2018 om 18:28
    Als jij wat beters transfervrij weet zou ik nijkamp even bellen.
    Vind ik leuk
    peinke +2057
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:12
    Die heeft alleen maar een wazig lijntje met de vrouw van Van 't Schip!
    Vind ik leuk
    Ramon89 +381
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:46
    Goed verhaal?
    Vind ik leuk
    peinke +2057
    vrijdag 13 juli 2018 om 11:39
    YW
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5355
    donderdag 12 juli 2018 om 17:50
    Laat maar wegblijven deze judas. Wilde graag een stapje omhoog dan gaat ie er ook maar van genieten
    Vind ik leuk
    Gewoon Bas +1840
    donderdag 12 juli 2018 om 16:40
    Kom alsjeblieft niet terug naar Zwolle, dat is alles wat ik vraag
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:12
    Als dat het enige is..
    Vind ik leuk
    Manolo +2301
    donderdag 12 juli 2018 om 16:41
    Het zou hem sieren als hij terug naar Twente gaat.
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 12 juli 2018 om 16:45
    Ze willen promoveren he...
    Vind ik leuk
    Manolo +2301
    donderdag 12 juli 2018 om 17:41
    Oja... dat vergat ik even.
    Vind ik leuk
    HanV +4352
    donderdag 12 juli 2018 om 19:19
    Jij dacht natuurlijk, die halen alles terug wat er ooit gespeeld of getraind heeft.
    Vind ik leuk
    Manolo +2301
    vrijdag 13 juli 2018 om 10:31
    Nee.
    Vind ik leuk
    zondag 12 augustus 2018 om 18:12
    Hahahahaha deze is goed.
    Vind ik leuk
    HenkieADO +535
    donderdag 12 juli 2018 om 16:41
    Bij den Haag altijd wel een prima speler. Ook bij Twente wel redelijk, maar kon de boel niet op sleeptouw nemen helaas.

    Voor de breedte mag hij terug naar den Haag komen maar ben bang dat hij zich te groot voelt voor de bank.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    donderdag 12 juli 2018 om 18:02
    In zijn tweede seizoen heeft er weinig van gebakken en hij was meer geschorst dan dat ie er speelde.
    Vind ik leuk
    Hammers96 +2490
    donderdag 12 juli 2018 om 16:43
    Waardeloze, trage speler die net zo slecht was als al die andere lapzwansen in de Grolsch Veste
    Vind ik leuk
    henkvlis +4024
    donderdag 12 juli 2018 om 16:43
    Tja wie had dat gedacht.....
    Eerst alle top stadions van Nederland op je behang,
    naar stadions in Nederland uit een lagere rang.
    Vind ik leuk
    Old Star +7308
    donderdag 12 juli 2018 om 16:44
    Lekker dan.
    Van t strand in St Kilda naar t strand van Scheveningen...
    Ik had t wel geweten!! Mooier dan in Australië gaat ie t niet krijgen...
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 12 juli 2018 om 16:57
    ADO
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22072
    donderdag 12 juli 2018 om 18:03
    Voor de breedte misschien ja
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1925
    donderdag 12 juli 2018 om 17:20
    Zal wel terug bij ons pec komen
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1996
    donderdag 12 juli 2018 om 17:32
    Als ik de naam Holla lees denk ik toch steeds dat het een goed rapduo zou zijn met Royston yoyo
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 21:22
    Sparta zit niet te wachten op Holla diejee!
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1360
    vrijdag 13 juli 2018 om 09:44
    Dat is Wollah
    Vind ik leuk
    jaccofct +912
    donderdag 12 juli 2018 om 17:50
    Hey VP, Twente krijgt, naar alle waarschijnlijkheid, 18 miljoen van sponsoren... Ik denk ik meld het even aangezien jullie alleen negativiteit willen plaatsen betreffende ons cluppie.
    Vind ik leuk
    Cookee +10856
    donderdag 12 juli 2018 om 18:04
    Waarvan akte.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:52
    Pluspunten Holla: kan goed verstoppertje spelen en vrije trappen nemen.
    Minpunten zijn zijn voetbalkwaliteiten en gele kaarten pakken.
    Drama voetballer 1e klas.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4120
    vrijdag 13 juli 2018 om 01:28
    Een echte Emmen versterking..
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws