De Mos: 'Voor mij de beste speler van het WK, kan de Gouden Bal winnen'

De Mos: 'Voor mij de beste speler van het WK, kan de Gouden Bal winnen'

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 17:36do 12-07-2018 om 17:36

Aad de Mos hoopt dat Kroatië wereldkampioen wordt, maar zet zijn geld op Frankrijk. Dat voorspelt de analist en oud-trainer in gesprek met ELF Voetbal.

De Mos kijkt uit naar de finale in Moskou. "Ik heb Kroatië voor het WK als grote outsider voor de wereldtitel genoemd, maar ik ben bang dat Frankrijk er toch met met de cup vandoor gaat", blikt hij vooruit op zondag. Het Franse spel kan hem niet bekoren. "Ze spelen op z'n Deschamps: behoudend, berekend computervoetbal. Dan spreekt het spel van de Kroaten mij meer aan. Daar zit meer passie en beleving in."

Het wordt een veldslag in de WK-finale, verwacht De Mos. "Ik hoop dat de Kroaten weer met het geweer op de rug spelen. Je ziet aan die gasten dat ze vreselijk honger hebben. Jongens als Modric, Rakitic, Perisic en Mandzukic hebben persoonlijkheid." Zijn favoriet? "Voor mij is Luka Modric nu al de beste speler van het WK. Hij stond altijd op als het nodig is en toont zich nog meer een leider dan bij Real Madrid. Hij kan dit jaar de Gouden Bal winnen."

Plaats een reactie

Blindsy +17234
donderdag 12 juli 2018 om 17:39
Nu verliest Kroatie de finale.. en wordt Mbappé de winnaar van de Gouden Bal.
Bedankt, Aad..
Vind ik leuk
Thereisonly1 +1072
donderdag 12 juli 2018 om 18:16
Zou die man ook nooit moe worden van zichzelf?
Vind ik leuk
Roodbergen +9596
donderdag 12 juli 2018 om 22:15
Je hoeft niet te lezen....
Vind ik leuk
Blindsy +17234
vrijdag 13 juli 2018 om 07:38
Nee.
Vind ik leuk
Pimman +9491
donderdag 12 juli 2018 om 20:33
Hahaa!
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 17:41
Ik hoop dat de Kroaten weer met het geweer op de rug spelen...Dan moet je ze tegen Servië laten spelen,dan krijg je er ook nog tanks bij
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 19:35
Touchè
Vind ik leuk
Sefa +339
donderdag 12 juli 2018 om 17:42
Hahaha onze Aad met zn meningen, lekker man
Vind ik leuk
hantayo +1216
donderdag 12 juli 2018 om 17:42
Eens!
Vind ik leuk
Truth +3184
donderdag 12 juli 2018 om 17:47
Ik heb nergens gelezen dat hij de kroaten als outsider zag
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
donderdag 12 juli 2018 om 17:52
Ik heb er helaas geen geld op gezet maar al mijn vrienden waren erbij toen ik het zei na de wedstrijd tegen Argentinië. Kroatië zag ik toen al als kanshebber en zie daar ze zijn er heel dichtbij. Maja fransen verpesten doorgaans alles dat zal deze keer ook wel zo gaan.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 18:22
De bij?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 18:40
Ik heb er wel geld opgezet,maar heb helaas geen vrienden
Vind ik leuk
Piet44 +335
donderdag 12 juli 2018 om 17:50
Hee manne , zondag om 17 uur is de finale he . Dat jullie daar rekening mee houden .
Vind ik leuk
Nikos85 +1413
donderdag 12 juli 2018 om 17:53
Haha 😂 dat moest deze betweter ook nog ff de wereld inslingeren ja.
Vind ik leuk
Cookee +12163
donderdag 12 juli 2018 om 17:52
Men roemt Barca altijd over het rondspelen.
Maar veel leuker is Kroatie die dat ook kunnen... maar met 1 groot verschil.
Kroatie speelt snel en wil naar de goal toe... Barca zelden.

Ik zou heel blij zijn als de Kroaten kampioen worden, want ze verdienen het kwa spel en qua intentie. Ik zag ze bij 2-1 voor nog steeds vooruit voetballen, zonder te tijdrekken, wat een plezier.
En die Modric is bij Real al jaren een geweldenaar, bal afpakken en razendsnel naar voren spelen, effectief en talentvol. Johan Cruyf zou trots op hem zijn.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 17:54]
Vind ik leuk
rinirat +3257
donderdag 12 juli 2018 om 17:55
Dat gaat hij nu ineens allemaal roepen hahahahahaaha
Vind ik leuk
RR12 +649
donderdag 12 juli 2018 om 17:58
Ok..volgende!
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 12 juli 2018 om 18:08
Van mij mag die gouden bal uitreiken nog wel veranderen.1 voor de beste keeper, verdediger,middenvelder en aanvaller.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 18:12
Kroaadje De Mos gokt op haantjes de voorste
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:13]
Vind ik leuk
Martinnat +1002
donderdag 12 juli 2018 om 18:12
Aadje lult zichzelf altijd zo verschrikkelijk goed
Vind ik leuk
pietprecies +10343
donderdag 12 juli 2018 om 18:21
Hij heeft Mbappe zeker volledig gemist, te veel borrels op?
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 18:29
Hahaha Aad. Iedere keer als jij wat roept gebeurt juist het tegenovergestelde. Bedankt nog voor mijn winst met Frankrijk op eurobet. Deze man is toch absoluut niet meer serieus te nemen. Waarom nog een podium voor hem
Vind ik leuk
Jarinr10 +10538
donderdag 12 juli 2018 om 19:23
Echt alles wat Aad zegt, daar komt t tegenovergestelde uit haha, dat moet m zelf toch ook opvallen?
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1419
donderdag 12 juli 2018 om 18:46
Kan VP hem geen oprot premie geven ?
Vind ik leuk
Yaman +1
donderdag 12 juli 2018 om 19:06
Hoe is het toch mogelijk dat iemand met zo weinig verstand, zo lang in de voetballerij heeft gewerkt?
Vind ik leuk
sundaymanara +1200
donderdag 12 juli 2018 om 19:26
Aatsie poep an m'n gaatsie.
(naar Koot en Bie).
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:26]
Vind ik leuk
sundaymanara +1200
donderdag 12 juli 2018 om 19:27
Of beter gezegd, hun alterego Jacobse en van Es.
Vind ik leuk
derksen +9004
donderdag 12 juli 2018 om 19:55
Frankrijk heb helaas elke wedstrijd op 40 A50 procent gespeeld
Die finale gaat complete we walk over worden voor Frankrijk
Damn!
Vind ik leuk
Phoxy75 +648
donderdag 12 juli 2018 om 20:05
Ga lekker ergens schaatsen, Aad. Er ligt vast ergens in de wereld ijs om een lange tocht te kunnen maken.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 20:38
Aad heeft volgens mij op alle teams ingezet, dan win je altijd, een paar dagen terug was België de gedoodverfde favoriet en kwam hij superlatieven tekort, nu is het Kroatië, maar hij denkt dat Frankrijk kampioen wordt. Ik kan het ook, ik denk dat PSV of Ajax kampioen wordt.
Vind ik leuk
El Cazador +8602
donderdag 12 juli 2018 om 20:46
Kleine Cruijff is vereerd met lof uitingen van de wereld burger Aad de Mos, maar wijst het eerbetoon voor de Gouden bal direct naar het rijk der fabelen net zoals alle andere ideeën of suggesties van deze bejaarde oud trainer.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
Polly11 +4095
donderdag 12 juli 2018 om 22:03
Hazard of Perisic
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:02
om precies te zijn Hazard :)
Vind ik leuk
La Luz +591
donderdag 12 juli 2018 om 22:57
Dan mag ie m wel aan zn maatje op het middenveld doorgeven dan
Vind ik leuk
Dj Storm +275
donderdag 12 juli 2018 om 23:21
heb Modric tegen Engeland niet gezien !!! Begrijp mij niet verkeerd ! Ik gun ze het wereldkampioenschap . Maar stond er wel van te kijken hoe slap ( krachteloos ) de eerste helft , en vol power de tweede helft . Volgens mij ook aan de amoniak !
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 23:22]
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
vrijdag 13 juli 2018 om 07:20
Hazard was de beste speler
Vind ik leuk
De Belsj +907
vrijdag 13 juli 2018 om 08:03
Met afstand zelfs!
Vind ik leuk
GROBAR66 +1537
vrijdag 13 juli 2018 om 09:19
Idd goed gezien, volgend jaar voetballen bij Real
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws