'Nieuwe spits voor Cocu: Fenerbahçe denkt aan huur Belgische spits'

    'Nieuwe spits voor Cocu: Fenerbahçe denkt aan huur Belgische spits'

    donderdag 12 juli 2018 om 18:01

    Phillip Cocu kan in het komende seizoen bij Fenerbahçe mogelijk beschikken over Divock Origi. Volgens het Turkse Fotomac zou Fener de spits namelijk graag willen huren van Liverpool.

    Het afgelopen seizoen kende Origi een weinig succesvolle huurperiode bij Wolfsburg. In 36 wedstrijden kwam hij tot slechts zeven doelpunten. Mogelijk staat komend seizoen een avontuur te wachten in Turkije. Makelaar Rob Segal zou volgens het Turkse medium al hebben gesproken met Damien Comolli, de technisch directeur van Fenerbahçe.

    De Turkse topclub is na de verkoop van Fernandao en de terugkeer van Vincent Janssen naat Tottenham op zoek naar een topspits. Origi, die niet met België meeging naar het WK, zou de aangewezen persoon kunnen zijn. Bij Liverpool heeft Origi nog een contract tot de zomer van 2019. The Reds betaalden in 2014 een dikke twaalf miljoen euro voor de diensten van de aanvaller.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +13008
    donderdag 12 juli 2018 om 18:05
    Een gok die best wel eens goed kan uitvallen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:14
    Gekd zat bij Fenerbahçe.
    Cocu gaat het stiekem toch goed doen.
    Ook even Turks leren en jij bent mijn brüür.
    Vind ik leuk
    pietprecies +2411
    donderdag 12 juli 2018 om 18:24
    Mag hij dan ook tüüüteren?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:26
    Dan zal Cocu eerst die Mercedes moeten aanschaffen in Turkije. Anders wordt er niets getüüterd!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:26]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:30
    Dat bedoel ik maar kerel
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:55
    Wij samen hebben daar echt heel veel verstand van!
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:30
    Een Mercedes 190d uit 1990,en Cocu kan zo meedoen
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:54
    Juist, jij snapt het. Nog wel wel even afwerken met chrome details, vossenstaart aan de binnenspiegel, bontje op chauffersstoel en stuur, ijzeren dakrek op dak gemonteerd en breese geurtje voor op dashbord. Tüüt, tüüt....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:56]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:03
    Je vergeet de met de hand gehaakte gordijntjes voor de zon,voor de rest klopt alles
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:06
    Ja dat klopt. En groene bovenstrook op de voorruit met tekst: Mercedes 190 D. Ik heb op mijn Mercedes ook nog een achterspoiler laten zetten op de kofferbak.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:24
    Jij vergeet 1 heel belangrijk iets. Een cd schijfje wat vast gemaakt is met visdraad aan je binnenspiegel.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:29
    Dat mag zeker, maar eerst een merkedesch 190 d turbo met dubbele uitlaat.
    Vind ik leuk
    JustH +10772
    donderdag 12 juli 2018 om 18:39
    Doebele uitlaat
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:42
    Hebben ze daar ook zo'n milieuzone waar je met je diesel niet in mag?
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:45
    In Turkije kan alles en je mag overal komen.
    Al koop je een vliegtuig en gaat over de snelweg ermee rijden.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 18:48
    Zal het 23 juli uit proberen in ocukalar
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:25
    Dus je gaat naar Turkije?
    Vind ik leuk
    PRICE +17895
    donderdag 12 juli 2018 om 18:51
    Gaat nog niet soepel met Cocu,veel namen die de revue passeren maar nog weinig dat inmiddels is vast gelegd.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 19:25
    Klopt maar heb wel vertrouwen in hem
    Vind ik leuk
    Excelsior +1057
    donderdag 12 juli 2018 om 18:16
    Dacht dat het over sturidge ging dan is origi toch wel wat beter maar die is natuurlijk ook niet Belgisch
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:24]
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2324
    donderdag 12 juli 2018 om 18:49
    Hij heeft wel een erg slecht seizoen achter de rug bij Wolfsburg, maar heeft in het verleden wel laten zien over talent te beschikken. Ik zou hem nu liever toch eens weer bij Liverpool zien spelen als back-up. Voor Cocu denk ik dat het beter is als hij voor een andere optie gaat. Je hebt met Origi geen spits in huis die garant staat voor goals en assists.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Nieuwe spits voor Cocu: Fenerbahçe denkt aan huur Belgische spits'