Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig

Van Geel had contact met Clasie, meer versterkingen niet per se nodig

Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 21:18do 12-07-2018 om 21:18

Martin van Geel vindt het niet per se noodzakelijk om nog meer versterkingen binnen te halen voor Feyenoord. Mocht de club zich tóch gaan versterken, dan is dat in eerste instantie voor de positie van Karim El Ahmadi, die vertrokken is naar Al-Ittihad.

Van Geel laat dat weten aan RTV Rijnmond. Feyenoord heeft voor komend seizoen pas twee nieuwe spelers binnengehaald: Yassin Ayoub en Luis Sinisterra. Van Geel vindt het vooralsnog geen noodzaak om nog meer spelers te halen.

Het is niet duidelijk of de namen die in de wandelgangen worden genoemd (Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Leroy Fer) hoog op het lijstje van Van Geel staan. De technisch directeur van Feyenoord laat wel weten dat er contact is geweest met Clasie. Hoe concreet dat is, wilde hij niet zeggen. Op verdere namen ging Van Geel sowieso niet in.

Plaats een reactie

donderdag 12 juli 2018 om 21:22
Word dus geen kampioenschap
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 21:27
Van Geel is niet iemand van de korte termijn. Hij heeft een lange termijn beleid uitgestippeld, met als doel een Nederlands kampioenschap in 2035.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 21:37
😂😂😂😂😂
Vind ik leuk
Hvdp +1570
vrijdag 13 juli 2018 om 00:28
Net gebeld hij neemt een marge van. 12 jaar
Dus tussen 2030 en 2042
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
donderdag 12 juli 2018 om 22:12
Ook voor ajax niet.
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
MojoRisin +14528
donderdag 12 juli 2018 om 21:23
Zie het een beetje somber in voor Feyenoord komend seizoen..
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19095
donderdag 12 juli 2018 om 21:23
Laatste jaar van Van Geel?
Vind ik leuk
Het Brein +4681
vrijdag 13 juli 2018 om 01:14
Laat hem maar Volkswagens verkopen! Hij heeft 0 voetbal know-how...
Vind ik leuk
Il Gordo +16973
donderdag 12 juli 2018 om 21:24
Achterin dan toch Geertruida de kans boven een aankoop? Ben benieuwd.
Vind ik leuk
Kuip +9679
donderdag 12 juli 2018 om 21:26
Versterkingen? Van Geel heeft het over versterkingen. Alles wat ie haalt zijn breedteaankopen. Ayoub is gekomen, el Ahmadi weg. Je kunt toch niet stellen dat Ayoub de betere is. Integendeel. En zo ging het verleden seizoen ook. Iedere speler die komt is altijd minder dan de vertrekkende. Zo wordt Feyenoord ieder jaar een beetje zwakker.
Blijkbaar zien veel Feyenoorders dat anders. Supporters staan elk jaar weer te juichen. Met dit elftal is de derde plaats het hoogst haalbare. AZ heeft een nog betere selectie.
Vind ik leuk
Franciscus +163
donderdag 12 juli 2018 om 23:38
Ayoubie!
Vind ik leuk
rpaulp50 +13193
vrijdag 13 juli 2018 om 20:34
Als geen geld in de diepte hebt.....
Vind ik leuk
Hakbal +1034
donderdag 12 juli 2018 om 21:27
Als ze het met deze selectie gaan doen wordt dat het max plek 10
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 21:34
er zal eerst iets verkocht moeten worden wil er iets gekocht worden
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 21:36
Begrijpelijk Ajax gooit met tientallen miljoenen voor internationale toppers. Je kan inderdaad maar beter geen versterkingen halen meneer van geel.


Waarom acepteren de Feyenoorders deze gast eigenlijk nog? Om gudetti alleen?
[Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 21:36]
Vind ik leuk
Il Gordo +16973
donderdag 12 juli 2018 om 21:46
Ja, het buitenland had massaal interesse in Tadic en Blind. Oh ja, Bandé, Labyad en Schuurs hadden ook de Europese clubs voor het uitzoeken.

Van Geel wordt lang niet door iedereen geaccepteerd. Maar feit is dat hij ook verantwoordelijk was voor de ploeg die de afgelopen jaar gewoon drie echte prijzen pakte. En verantwoordelijk was voor het vastleggen van jeugdspelers (Clasie, Indi, De Vrij, etc.) die jaren later voor miljoenen werden verkocht ondanks dat ze geen kampioen werden of CL speelden.
Vind ik leuk
pinkelman +4254
donderdag 12 juli 2018 om 21:39
Denk dat Feyenoord niet echt een rol van betekenis kan gaan spelen ook niet met die oudspelers als een Clasie.
Schat ze in voor een top 4 a 5 net zoals vorig seizoen.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 21:49
Lijkt mij dat er versterking nodig is.
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
donderdag 12 juli 2018 om 22:10
Ja dat denk ik hoop.

Hopen dat je subtoppers het goed gaat doen volgend jaar. Als ze weer bagger zijn dan pis je weer naast de pot helaas.
Vind ik leuk
Midden-Noord +94681
donderdag 12 juli 2018 om 22:18
Dan kan je achteraf zeggen dat er niet door is gepakt.
Vind ik leuk
Martinnat +1002
donderdag 12 juli 2018 om 21:53
Elia en Kongolo dat zijn de soort spelers die we nu missen .
Ik ben bang dat het niet veel wordt komend seizoen
Vind ik leuk
Mo +12323
donderdag 12 juli 2018 om 22:50
Denk dat plek 2 voor Feyenoord het hoogst haalbare zal zijn. Qua geld kan het gewoonweg niet opboksen tegen Ajax.
Vind ik leuk
Smithsonian +41127
donderdag 12 juli 2018 om 22:10
Er moet wel iets bij denk ik...
Vind ik leuk
TheRedMen +3481
donderdag 12 juli 2018 om 22:28
Toch ongeloofelijk dat die jongen ooit in de PL terecht is gekomen. Dat was hem natuurlijk ook nooit gelukt zonder Koeman. Ik kon altijd wel van die jongen genieten bij Feyenoord, omdat die vollop in de strijdt ging. Maar die jongen speelde ook wel bij gebrek aan beter. In het huidige middenveld van Feyenoord is natuurlijk geen ruimte voor hem.
Vind ik leuk
donderdag 12 juli 2018 om 22:33
Die is zuinig op zijn centen
Vind ik leuk
Professoro +233
donderdag 12 juli 2018 om 22:46
Nou Martin...ik denk daar anders over.
Als we weer bovenin willen mee doen zal er echt wat bij moeten komen
Vind ik leuk
Mo +12323
donderdag 12 juli 2018 om 22:49
Denk dat Feyenoord ook komend seizoen vrij kansloos met een straatlengte achter Ajax en PSV zal eindigen, komen gewoon te kort. Mocht Ajax ook Blind nog weten te halen is het duidelijk wie de sterkste selectie heeft. Maar goed dat hebben we al 2 jaar en 2 keer geen kampioenschap. Ik heb er echter wel heel veel vertrouwen in komend seizoen.
Vind ik leuk
Het Brein +4681
vrijdag 13 juli 2018 om 01:11
24 punten achter de top! Kansloos in de CL...

'Maar geen versterkingen nodig' :D
Vind ik leuk
pinkelman +4254
vrijdag 13 juli 2018 om 10:27
Feyenoord heeft zoals zo vaak niet de centjes om kwalitatief sterke spelers aan te kopen. Zou toch frappant zijn als zo'n Clasie die het overal niet kan maken en ook in Belgie niet aan de bak komt het dan wel weer bij zijn oude liefde gaat doen.
Feyenoord gaat strijden met Vitesse en Utrecht om Europees voetbal.
Is er nog wel belangstelling voor die spits die als we dat mogen geloven een seizoen geleden nog 20 miljoen op werd geboden of gaat die net als Dolberg die ook zijn kruid heeft verschoten zijn wedstrijdjes nog noodgedwongen, omdat er niets anders is, meepakken.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 10:35]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws